Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ - Ποιος δημιούργησε την κακία;
Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ
Πιστεύετε στην ανάσταση των νεκρών σωμάτων; Ότι θα δείτε και πάλι τους συγγενείς σας που έχουν πεθάνει και θα ζήσετε όλοι μαζί μια ενάρετη αιώνια ζωή πάνω στην Γη; Είσαστε τόσο τυφλοί που ερωτευτήκατε το στυγνόν σκοτάδι.
ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ
Γιατί είναι άξιοι του θανάτου όσοι βρίσκονται μέσα στον θάνατο;
ὁ δὲ θεὸς εὐθὺς εἶπεν ἁγίῳ λόγῳ. Αὐξάνεσθε ἐν αὐξήσει καὶ πληθύνεσθε ἐν πλήθει πάντα τὰ κτίσματα καὶ δημιουργήματα, καὶ ἀναγνωρισάτω <ὁ> ἔννους ἑαυτὸν ὄντα ἀθάνατον, καὶ τὸν αἴτιον τοῦ θανάτου ἔρωτα, καὶ πάντα τὰ ὄντα.
«Γιατί ρίζα του σώματός μας είναι το στυγερό σκοτάδι, από το οποίο προέρχεται η υγρή φύση, από την οποία συντίθεται το θνητό σώμα στον αισθητό κόσμο, από το οποίο αρδεύεται ο θάνατος».
«Καλά το κατάλαβες. Για ποιο λόγο όμως όποιος γνώρισε τον εαυτό του πηγαίνει σ’ Αυτόν, όπως λέει ο Λόγος του θεού;».
«όποιος γνώρισε τον εαυτό του»
Είπα εγώ: «Επειδή ο πατέρας των όλων είναι φως και ζωή κι απ’ αυτόν γεννήθηκε ο Άνθρωπος».
«Σωστά μίλησες και είπες. Φως και ζωή είναι ο θεός και πατέρας, από τον οποίο γεννήθηκε ο Άνθρωπος. Εάν λοιπόν κατανοήσεις ότι ο εαυτός σου είναι από φως και ζωή και ότι κατάγεσαι απ’ αυτά, θα επιστρέψεις στη ζωή».
Αυτά είπε ο Ποιμάνδρης.
morfeas sky
- Ποιες ψυχές; Τις είδε κανείς;
Πώς θα δεις τα αόρατα; Με τα ορατά; Δηλαδή με τις αισθήσεις του σώματος; ή με την νόηση της ψυχής; Εσύ βλέπεις ότι βλέπει το σώμα σου ο ζωντανός αισθητός θάνατος.
Ισχυρίζεσαι λοιπόν ότι δεν υπάρχει η ψυχή. Και αυτό που σκέφτεσαι τι είναι; Ο εγκέφαλος σου εννοώ, είναι το πνεύμα του σώματος, η ψυχή όμως περικλείει αυτό το πνεύμα και του δίνει την διανοητική κίνηση και την νοερή ζωή. Με λίγη λογική θα σου γίνει κατανοητό ότι χωρίς το πνεύμα δεν μπορεί να υπάρξει το σώμα ως ένας ολοκληρωμένος ζωντανός οργανισμός. Η ψυχή όμως μπορεί να υπάρξει χωρίς το σώμα.
morfeas sky
Το κατανοήσατε;
Χωρίς το πνεύμα της αρμονίας (του αέρα) δεν μπορεί να υπάρξει το σώμα. Η ψυχή όμως (πνεύμα του πυρός) μπορεί να υπάρξει χωρίς το σώμα. Ενώ το πνεύμα (της αρμονίας - φύσης) χρειάζεται το σώμα για να υπάρξει, διότι αυτός είναι ο δικός της κόσμος, να επιφέρει πάντα δημιουργώντας την τάξη στην αταξία της άλογης φύσης.
Χωρίς το πνεύμα της αρμονίας (του αέρα) δεν μπορεί να υπάρξει το σώμα. Η ψυχή όμως (πνεύμα του πυρός) μπορεί να υπάρξει χωρίς το σώμα. Ενώ το πνεύμα (της αρμονίας - φύσης) χρειάζεται το σώμα για να υπάρξει, διότι αυτός είναι ο δικός της κόσμος, να επιφέρει πάντα δημιουργώντας την τάξη στην αταξία της άλογης φύσης.
morfeas sky
Μια απλή ερώτηση θα σας κάνω:
Ποιος δημιούργησε την κακία;
Ποιος δημιούργησε την κακία;
Ερμητικά κείμενα:
Συνολικά, λοιπόν, η ιδιότητα της ύλης είναι, να μπορεί να δημιουργεί, αν και η ίδια δεν είναι δημιουργημένη.
Έτσι, όπως ακριβώς ενυπάρχει στη φύση της ύλης η ικανότητα γονιμότητας, με τον ίδιο τρόπο μπορεί η ίδια να δημιουργήσει και το κακό.
Η ύλη είναι η αίσθηση και η αίσθηση είναι σώμα, με την διαφορά ότι τα άλογα στοιχεία της ύλης η γη και το νερό δεν μπορούν να δεχτούν το πνεύμα και να τα οδηγεί το πνεύμα της αρμονίας (του αέρα), πόσο δε το πνεύμα του πυρός. (του φωτός - ψυχής).
Συνολικά, λοιπόν, η ιδιότητα της ύλης είναι, να μπορεί να δημιουργεί, αν και η ίδια δεν είναι δημιουργημένη.
Έτσι, όπως ακριβώς ενυπάρχει στη φύση της ύλης η ικανότητα γονιμότητας, με τον ίδιο τρόπο μπορεί η ίδια να δημιουργήσει και το κακό.
Η ύλη είναι η αίσθηση και η αίσθηση είναι σώμα, με την διαφορά ότι τα άλογα στοιχεία της ύλης η γη και το νερό δεν μπορούν να δεχτούν το πνεύμα και να τα οδηγεί το πνεύμα της αρμονίας (του αέρα), πόσο δε το πνεύμα του πυρός. (του φωτός - ψυχής).
morfeas sky
Μια απλή ερώτηση θα σας κάνω:
Ποιος δημιούργησε την κακία;
Ο Διάβολος; και ο διάβολος πως έγινε κακός; αφού τον δημιούργησε ο Θεός; Mήπως είναι ο Πανάγαθος Θεός κακός και δεν το ξέρω; Και με τον ίδιο τρόπο σκέψης ο άνθρωπος πως έγινε κακός; (βλέπε ουδείς αναμάρτητος) αφού τον δημιούργησε ο Πανάγαθος Θεός;
Όποιος άνθρωπος φοβάται την νόηση είναι ΔΕΙΛΟΣ και ο δειλός δεν έχει καμιά σχέση με την Αλήθεια, την ζωή.
morfeas sky
Εσάς όμως σας γέμισαν με φόβο την δική σας σκέψη, και τρέμετε στην ιδέα και μόνον να ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ διότι όποιος σκέφτεται ζει, διότι πιστεύει αμετάβλητα λόγω της κατανόησης μέσω της λογικής του Αγαθού Nου - πάντα σκεφτόμαστε με αγαθή θέληση για την αλήθεια, και όχι από προσωπικό συμφέρον.
Εσείς όμως είσαστε δειλοί, διότι η δική σας πίστη στηρίζεται στον φόβο και στις δικές σας ανάγκες του σώματος, και όχι στην λογική η οποία θα επιφέρει την νόηση της ψυχής, και η νόηση στην κατανόηση, ώστε να αποκτήσεις την αμετάβλητη πίστη!
Όποιον άνθρωπο λοιπόν, τον οδηγεί ο φόβος, η δειλία, πιστεύει μια εδώ και μια εκεί, διότι η πίστη των δειλών είναι μεταβαλλόμενη! όπου πάει και το συμφέρον! και τίποτα δεν θεωρείται για τους δειλούς ως αμετάβλητο δεδομένο.
Διότι η δική σας πίστη αξίζει όσο και τα τριάντα αργύρια που έδωσαν στον ιούδα.
Ποιος δημιούργησε την κακία;
Ο Διάβολος; και ο διάβολος πως έγινε κακός; αφού τον δημιούργησε ο Θεός; Mήπως είναι ο Πανάγαθος Θεός κακός και δεν το ξέρω; Και με τον ίδιο τρόπο σκέψης ο άνθρωπος πως έγινε κακός; (βλέπε ουδείς αναμάρτητος) αφού τον δημιούργησε ο Πανάγαθος Θεός;
Όποιος άνθρωπος φοβάται την νόηση είναι ΔΕΙΛΟΣ και ο δειλός δεν έχει καμιά σχέση με την Αλήθεια, την ζωή.
morfeas sky
Εσάς όμως σας γέμισαν με φόβο την δική σας σκέψη, και τρέμετε στην ιδέα και μόνον να ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ διότι όποιος σκέφτεται ζει, διότι πιστεύει αμετάβλητα λόγω της κατανόησης μέσω της λογικής του Αγαθού Nου - πάντα σκεφτόμαστε με αγαθή θέληση για την αλήθεια, και όχι από προσωπικό συμφέρον.
Εσείς όμως είσαστε δειλοί, διότι η δική σας πίστη στηρίζεται στον φόβο και στις δικές σας ανάγκες του σώματος, και όχι στην λογική η οποία θα επιφέρει την νόηση της ψυχής, και η νόηση στην κατανόηση, ώστε να αποκτήσεις την αμετάβλητη πίστη!
Όποιον άνθρωπο λοιπόν, τον οδηγεί ο φόβος, η δειλία, πιστεύει μια εδώ και μια εκεί, διότι η πίστη των δειλών είναι μεταβαλλόμενη! όπου πάει και το συμφέρον! και τίποτα δεν θεωρείται για τους δειλούς ως αμετάβλητο δεδομένο.
Διότι η δική σας πίστη αξίζει όσο και τα τριάντα αργύρια που έδωσαν στον ιούδα.
morfeas sky
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου