ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ
Παρενθετικά λέω ότι νομίζω πως δεν είναι βλαβερό να έχει κανείς ερωτική ζωή αν του έχει δοθεί ένας μόνιμος σύντροφος που να τον ελκύει όχι μόνο σωματικά αλλά κυρίως πνευματικά. Όταν δηλαδή τους ενώνουν δεσμοί αγάπης, φιλίας, κοινά πνευματικά ενδιαφέροντα. Γιατί έτσι ησυχάζει και ξεγελιέται το σώμα και απερίσπαστος ο Άνθρωπος κάνει το ταξίδι της αναζήτησης του Αγαθού και της Αλήθειας. Δεν ξέρω αν το διατύπωσα σωστά. Δεν έχω απάντηση σε αυτό..διότι από την μια δεν μπορούμε να ζητάμε την θέωση, και ταυτόχρονα να ερωτευόμαστε τον θάνατο. Από την άλλη ο Τριαδικός Θεός το είπε ξεκάθαρα: Όποιος άνθρωπος έχει το Νου ότι είναι Ζωή και Φως θα γυρίσει πίσω στον Αρχέτυπο κόσμο. Αν όμως είναι ερωτευμένος με το σώμα του και τον έρωτα, τότε για πάντα θα υπομένει όλα τα θνητά ως θνητός θεός. Μάλλον ισχύει αυτό που είπε ο Ερμής στον Ασκληπιό. Ότι ο άνθρωπος ήρθε στον κτιστό κόσμο για να μείνει ως ο μιμητής του Λόγου και της Πρόνοιας του Τριαδικού Θεού. Δηλαδή να επιμελεί όλα τα θνητά, και να θαυμάζει ...