ΚΥΜΒΑΛΕΙΟΝ : ΤΟ ΘΡΥΛΙΚΟ ΑΠΟΚΡΥΦΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ ΕΡΜΗ ΠΟΥ ΓΛΙΤΩΣΕ ΑΠΟ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ



Κυμβάλειον: Το θρυλικό απόκρυφο βιβλίο του Ερμή Τρισμέγιστου που γλίτωσε από την καταστροφή της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας

Ένα από τα λίγα
ερμητικά κείμενα που σώθηκαν από την πυρκαγιά της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας και κατά κάποιο τρόπο θεμελίωσε τις βάσεις των διαφόρων φιλοσοφικο-εσωτερικών ρευμάτων μέχρι τις ημέρες μας, είναι το λεγόμενον Κυμβάλειον. Εμφανίστηκε πολύ πρόσφατα (το 1908) από μία ομάδα ατόμων που αποκαλούνται "οι 3 μύστες". Περιέχει τις Αρχές του Σύμπαντος, τους επτά Aρχικούς Νόμους που διοικούν τα πάντα και που μετέδωσε στους ανθρώπους σαν Υψηλή Διδασκαλία ο θεός Ερμής.

Γι' αυτόν το λόγο το σύνολο των διαφόρων εσωτερικών Διδασκαλιών που βασίζονται σ' αυτές τις Αρχές, από την αρχαία ελληνική εποχή ως σήμερα, λέγεται Ερμητισμός, δηλαδή η Επιστήμη του Ερμή . Όμως οι ρίζες του κειμένου αυτού δεν σταματούν στα χειρόγραφα της Αλεξάνδρειας αλλά χάνονται πιο βαθιά στην ομίχλη της ιστορίας. Οι ιστορικές και φιλοσοφικές αναφορές που έκαναν οι Αρχαίοι Έλληνες για το κείμενο του Κυβαλείονα (έτσι τον αποδίδουν), οι Ρωμαίοι και οι μεσαιωνικοί αποκρυφιστές, κατευθύνονται στην Αίγυπτο, πριν από τις Δυναστικές Εποχές, όταν βασίλευε ο θεός Θωθ, δηλαδή ο Ερμής ο Τρισμέγιστος. 


Ο Ερμής έγινε γνωστός στη Δύση κατά την Αναγέννηση όταν ο Μαρσίλιο Φιτσίνο μετάφρασε στα λατινικά το (Ελληνικό) κείμενο των σωζόμενων ερμητικών γραπτών, γνωστών σήμερα ως Hermetica ή Corpus Hermeticum. 

Το (Eλληνικό) κείμενο αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τους αλχημιστές της εποχής και κρατούνταν μυστικό, οπότε η ετυμολογία της "ερμητικής γνώσης" και της λέξης "ερμητικός" προέρχεται από εδώ. (από το Eλληνικό κείμενο)

Γνωστότερο γραπτό που αποδίδεται στον Ερμή τον Τρισμέγιστο είναι ο Σμαραγδένιος Πίνακας (αγγλ. Emerald Tablet). 


Τα γραπτά του Ερμή υποτίθεται πως διδάσκονταν στους μύστες από τους Αιγυπτίους ιερείς πολύ πριν από την εποχή του Πλάτωνα. Δεν είναι εύκολο να προσδιοριστεί η ηλικία τους αλλά η απώτατη καταγωγή τους χάνεται στη φαραωνική Αίγυπτο.

Ωστόσο κατά την ελληνιστική και τη ρωμαϊκή εποχή οι διδάσκαλοι του Ερμή του Τρισμέγιστου εξελληνίστηκαν και απέκτησαν έναν λιγότερο πρακτικό και πιο φιλοσοφικό χαρακτήρα, επικεντρωμένο στο μυστικισμό και την αλχημεία ως οδό για τη θεουργία. 


Έτσι προέκυψε ο ερμητισμός, ως κίνημα των κατώτερων κοινωνικών τάξεων της κατεχόμενης Αιγύπτου, το οποίο διαδόθηκε ευρύτατα στη ρωμαϊκή Ανατολή κατά τους πρώτους μεταχριστιανικούς αιώνες.

Οι Έλληνες που είχαν σπουδάσει στην Αίγυπτο και αλλού ήταν γνώστες των γραπτών του Ερμή του Τρισμέγιστου, αλλά δε μιλούσαν ανοικτά για αυτά τηρώντας όρκους μυστικότητας.


Οι εσωτεριστές φιλόσοφοι και Σοφοί όλων των εποχών μίλησαν για τέτοιες αρχές με διαφορετικά ονόματα και Σύμβολα, που ανακεφαλαιώνονται στο Ερμητικό κείμενο του Κυμβαλείονα. Αυτοί έλεγαν ότι όποιος γνώριζε και τις εφάρμοζε πιστά θα μπορούσε να καταλάβει και να ερμηνεύσει τους Νόμους σ' όλο το φάσμα του Σύμπαντος, στις επτά εκδηλώσεις του (Επτά Ουρανοί) επειδή κατείχε το μαγικό κλειδί της Επταπλής Σοφίας.

Ας δούμε περιληπτικά ποιες είναι αυτές οι αρχές για τις οποίες μίλησαν, οι αρχαίοι Μύστες-Σοφοί και πώς εκφράζονται και λειτουργούν μέσα στο Σύμπαν μας.


..........

ΟΙ ΕΠΤΑ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ

..........

Α. Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ





Α. Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

΄΄ΤΟ ΟΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΥΣ, Το Σύμπαν είναι Νοητικό.΄΄

Αυτή η Αρχή εμπεριέχει την αλήθεια ότι " Όλα είναι Νούς." Εξηγεί ότι ΤΟ ΟΛΟΝ το οποίον είναι η Ουσιαστική Αλήθεια συνεπάγεται όλων των εξωτερικών εκδηλώσεων και φαινομένων τα οποία είναι γνωστά με όρους όπως:

Το Υλικό Σύμπαν, τα Φαινόμενα της Ζωής, Υλη, Ενέργεια, και,
κοντολογίς, όλα όσα είναι φαινόμενα των φυσικών μας αισθήσεων είναι ΠΝΕΥΜΑ το οποίο καθαυτό είναι ΑΚΑΤΑΛΗΠΤΟ και ΑΜΟΛΥΝΤΟ, αλλά το οποίο μπορεί να θεωρείται και να εκφράζεται σαν ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ, ΑΠΕΙΡΟ, ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΝΟΥΣ. 

Επίσης εξηγεί ότι όλος ο φαινόμενος κόσμος ή σύμπαν είναι απλά μια Νοητική Δημιουργία του, από ΤΟ ΟΛΟΝ, η οποία υπόκειται στους Νόμους των Δημιουργημένων Πραγμάτων.

( Κάθε Ουρανός από τους Επτά και η σύνθετη φύση της Υλης που εμπεριέχεται μέσα του, υπόκειται στους νόμους που βάζει το ΟΛΟΝ..ο δεύτερος Νους δημιουργός ).

Και ότι το σύμπαν σαν ολότητα, και στα μέρη του (γαλαξίες, ηλιακό σύστημα, πλανήτες) ή στις μονάδες, (μονάδες είναι οι ψυχές, αλλά και όλα τα όντα που γεννιούνται από τις ψυχές), έχει τη δική του ύπαρξη στο Νου, η οποία δίνεται από ΤΟ ΟΛΟΝ.


 ...............


Εμείς τον δημιουργό αυτού του σύμπαντος των Επτά Ουρανών όπου συμβαίνει το γίγνεσθαι της εικόνας της ζωής με τα αισθητά σύνθετα σώματα της Υλης εδώ στην Γη, τον κατανοούμε ως ενέργεια, και ότι εμείς κινούμαστε μέσα σε αυτήν την ενέργεια, μέσα στο θεό, και επειδή τον νοούμαστε με το Νου τον λογιζόμαστε νοητά, άρα τον αντιλαμβανόμαστε ως Νοητό θεό. 


Ο ίδιος όμως ο δημιουργός του υλικού σύμπαντος αντιλαμβάνεται αλλιώς τον εαυτό του, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ, χωρισμένος σε Επτά μέρη όργανα, σε επτά φύσεις, όπου ο Νους Διοικητής των Επτά Ουρανών είναι εσωτερικά κάθε Ουρανού η παγκόσμια ψυχή (πανταχού παρών και τα πάντα πληρών) που κυριαρχεί επί της σύνθετης άλογης φύσης, αλλά και των άλογων όντων (των Τεσσάρων άλογων και ανόμοιων στοιχείων) που γεννιούνται από τις ψυχές μονάδες κάθε Ουρανού Νου Διοικητή, εκ των Επτά Διοικητών Νου Ουρανών.

.................

Αυτή η Αρχή, εγκαθιστώντας τη Νοητική Φύση του Κόσμου, εύκολα εξηγεί όλη την ποικιλία των νοητικών και ψυχικών φαινομένων τα οποία απασχολούν τόσο μεγάλο τμήμα της προσοχής του κοινού, και τα οποία χωρίς αυτή την εξήγηση είναι ακατανόητα.

Η κατανόηση αυτής της μεγάλης Ερμητικής Αρχής της Πνευματικότητας ενθαρρύνει κάποιον πρόθυμα να αδράξει τους νόμους του Πνευματικού Κόσμου, και να εφαρμόσει τους ίδιους στην ευημερία του και την πρόοδό του. 


Ο Ερμητιστής Μαθητής καθίσταται ικανός να εφαρμόσει ευφυώς τους μεγάλους Πνευματικούς Νόμους, αντί να τους χρησιμοποιήσει με ευκαιριακό τρόπο. 


Με το Κλειδί όλων των κλειδαριών στην κατοχή του, ο μαθητής μπορεί να ξεκλειδώσει τις πολλές πόρτες του νοητικού και ψυχικού ναού της γνώσης, και να εισέλθει το ίδιο ελεύθερα και έξυπνα.

Αυτή η Αρχή εξηγεί την αληθινή φύση της Ενέργειας, Δύναμης, και Ύλης, και γιατί και πώς όλες αυτές είναι υποδεέστερες από την Κυριαρχία του Νού. 


Ένας από τους παλαιούς Ερμητιστές Διδασκάλους έγραψε, πολλούς αιώνες πριν "Αυτός που αρπάζει την αλήθεια της Πνευματικής Φύσης του Κόσμου είναι καλά προοδευμένος στο Μονοπάτι για την Κυριαρχία." 

Και αυτά τα λόγια είναι τόσο αληθινά σήμερα όσο και τον καιρό που είχαν πρωτογραφεί. Χωρίς αυτό το Κλειδί για όλες τις κλειδαριές, η Κυριαρχία είναι αδύνατη, και οι μαθητές χτυπούνε μάταια τις πολλές πόρτες Του Ναού.


Β. Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗΣ
΄΄Ως άνω ούτως κάτω, ως κάτω ούτως άνω"


Φωτογραφία


ΚΥΜΒΑΛΕΙΟΝ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ
Β. Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗΣ
΄΄Ως άνω ούτως κάτω, ως κάτω ούτως άνω"



Αυτή η Αρχή εμπεριέχει την αλήθεια ότι υπάρχει πάντα Ανταπόκριση ανάμεσα στους νόμους και τα φαινόμενα των διαφόρων επιπέδων της ύπαρξης και της ζωής. 

Το αρχαίο Ερμητικό αξίωμα αναπτύσσεται μ’ αυτά τα λόγια "Ως άνω ούτως κάτω, ως κάτω ούτως άνω." και το άρπαγμα αυτής της Αρχής δίνει σε κάποιον τα μέσα για τη λύση πολλών σκοτεινών παράδοξων, και απόκρυφων μυστικών της Φύσης. 

Το ανώτερο πνεύμα της Αρμονίας των Επτά Ουρανών εξουσιάζει το κατώτερο. 

Αυτή η Αρχή έχει συμπαντική εφαρμογή και εκδηλώνεται, στα διαφορετικά πεδία του υλικού, νοητικού, και πνευματικού σύμπαντος "είναι ένας Οικουμενικός Νόμος".

Οι αρχαίοι Ερμητιστές θεωρούσαν αυτή την Αρχή "Ως άνω ούτως κάτω, ως κάτω ούτως άνω." σαν ένα από τα περισσότερο σημαντικά νοητικά εργαλεία το οποίο ο άνθρωπος ήταν ικανός να χρησιμοποιήσει για να θέσει κατά μέρος τα εμπόδια που κρύβουν τη θέα του Αγνώστου. 

Στη χρήση του ακόμη και η απόσπαση του Βέλου της Ίσιδας σε σημείο μια βιαστική ματιά του προσώπου της θεάς να μπορεί να ιδωθεί. Ακριβώς όπως η γνώση των Αρχών της Γεωμετρίας καθιστούν ικανό τον άνθρωπο να μετρήσει μακρινούς ήλιους και τις κινήσεις τους, ενώ είναι καθισμένος στο παρατηρητήριό του, τοιουτοτρόπως η γνώση της Αρχής της Ανταπόκρισης ενδυναμώνει τον άνθρωπο να αιτιάται ευφυώς από το Γνωστό στο Άγνωστο. 


Μελετώντας τη μονάδα, (νοητός αμετάβλητος λόγος της ψυχής) αντιλαμβάνεται τον αρχάγγελο. (την ολότητα, τις Επτά Ενέργειες της Αρμονίας).

..................


΄΄Ως άνω ούτως κάτω, ως κάτω ούτως άνω"
Το ανώτερο πνεύμα εξουσιάζει το κατώτερο..βλέπε τις Επτά ενέργειες του πνεύματος της Αρμονίας των Επτά Ουρανών της ανθρώπινης ψυχής, που ενεργεί στις επτά φύσεις..βλέπε την έννοια "επτάψυχοι."

Όταν κατανοήσουμε τον ανώτερο εαυτό μας τότε το ανώτερο πνεύμα της ανθρώπινης ψυχής μας ανταποκρίνεται και αυτό μας οδηγεί εξουσιάζοντας το κατώτερο πνεύμα.



Σε κάθε Ουρανό ξεχωριστά στο καθαρό της φύσης δημιούργημα (ενεργειακό πλέγμα-ουρανός που περικλείει την φύση των πλανητών)  ενυπάρχει το πνεύμα του πυρός, έτσι και οι ανθρώπινες ψυχές ως πνεύμα του πυρός εισέρχονται στην Ατμός-σφαιρα των πλανητών ενώνονται με τα στοιχεία του γήϊνου πνεύματος από φωτιά και αέρα, και η ανθρώπινη ψυχή γίνεται κάτι άλλο, αποκτά ένα άλλο είδος κίνησης αυτή του αστρικού σώματος της Γαίας.

Οι κτιστές ψυχές του κατώτερου πνεύματος της γήϊνης φύσης ενσαρκώνονται τα είδη όλων των έμβιων ζώων, όπου η μέγιστη τιμή γι'αυτές είναι το ανθρώπινο σώμα.

Οι ανθρώπινες ψυχές ενσαρκώνονται το είδος του ανθρώπου στην Γη, και αυτό αποτελεί το κατώτερο σώμα για τον Άνθρωπο Νου και ψυχή- το πνεύμα του πυρός, το θεϊκό γένος των ανθρώπων.

Ο πυρήνας Νους Ιερόν Πυρ (η Όγδοη Μονάδα της Ιερής Δεκάδας του πνεύματος) κατέχει και τις Επτά κατώτερες ενέργειες του πνεύματος των επτά φύσεων που συμβαίνει το "γίγνεσθαι" πάνω στο δοχείο της Ύλης, οπότε το "Γνώθι Σ'αυτόν" μπορεί να εξουσιάσει τα πάντα όταν βρίσκεται σε σύνδεση με το Ιερόν Πυρ όπου το ανώτερο πνεύμα εξουσιάζει το κατώτερο.

Κάθε ενσάρκωση μας σε κάθε φύση από τις Επτά, εξουσιάζεται από την μοίρα και το πεπρωμένο στα θνητά σώματα, και από την Πρόνοια στα θεϊκά σώματα. Αν όμως μας οδηγεί το ΙΕΡΟΝ ΠΥΡ τότε εξουσιάζουμε τα πάντα, την πρόνοια την μοίρα και το πεπρωμένο.

Οι Νόμοι της Ειμαρμένης, η μοίρα και το πεπρωμένο, επιβάλλονται στα ανθρώπινα θνητά σώματα των έξι φύσεων των πλανητών που γεννιούνται από τις ανθρώπινες ψυχές, από το εκάστοτε πνεύμα της φύσης που εξουσιάζεται με την σειρά του από τον αισθητό θεό του πυρός και πνεύματος τον δεύτερο Νου δημιουργό....βλέπε ο Εκπεσών δεύτερος Νους δημιουργός, το φωτισμένο πνεύμα.

Τους Νόμους της Ειμαρμένης, την μοίρα και το πεπρωμένο, τους εξουσιάζει μόνον η ελεύθερη επιλογή της ανθρώπινης ψυχής, σε συνδιασμό με την ανδρεία ψυχής, και την ελεύθερη σκέψη που πηγάζουν από τον ορθό λόγο της ανθρώπινης ψυχής ΤΟ ΙΕΡΟΝ ΠΥΡ.

Ο φιλόσοφος βασιλιάς που θα κατανοήσει αυτή τη δύναμη θα την προσαρμόσει σε προσωπικό πεδίο στο είδωλο του εδώ στη Γη μπορεί να δημιουργήσει το πεπρωμένο και την μοίρα του σύμφωνα με την δική του αμετάβλητη θέληση.

Όταν ως παρατηρητής που είναι, δει ότι τα τρία προηγούμενα (ΙΕΡΌΝ ΠΥΡ) μπορούν να δημιουργήσουν στην Υλη εξουσιάζοντας τα πάντα, κάνει το πρώτο βήμα επιστρέφοντας στον δημιουργό αυτού του κόσμου όλες τις ενέργειες της μοίρας αλλά και του πεπρωμένου που του επιβάλλει στην ζωή του αλλά και στην ψυχή του.

Ειδάλλως θα αναγκαστούμε ως θνητοί να υπομένουμε την μοίρα αλλά και το πεπρωμένο, να ενσαρκωνόμαστε συνεχώς (πεπρωμένο), τα θνητά σώματα που μας επιβάλλει ο εκπεσών δεύτερος Νους δημιουργός αυτού του κόσμου μέσα από την μοίρα μας την οποία αυτός και καθορίζει φέροντας την κορυφή της Αρμονίας όλο και πιο βαθιά μέσα στην Υλη.
ο οποίος μας έχει εγκλωβίσει σε θνητά μεταβαλλόμενα Δια-χωρισμένα σύνθετα αισθητά ανθρώπινα σώματα που φέρουν την Λήθη και την Άγνοια-σκότος στον νοητό λόγο της ανθρώπινης ψυχής, (ΙΕΡΟΝ ΠΥΡ),  ξεγελώντας τις ανθρώπινες θεϊκές ψυχές λόγω της Άγνοιας και της Λήθης ενόσω βρίσκονται μέσα στο θνητό σώμα ώστε να μην γνωρίζουν άλλο κόσμο μετά την αλλοίωση του σύνθετου σώματος-σάρκα πέραν αυτού, διότι ενόσω ζούσαν δεν μπόρεσαν να έρθουν σε επαφή με το Νου της ψυχής, το Ιερόν Πυρ, οπότε αποδέχονται μια νέα ενσάρκωση αφού έγιναν ένα με τον γήϊνο κόσμο, πριν ελευθερωθούν από τα δεσμά των μεταβαλλόμενων αισθήσεων της σύνθετης Υλης των πλανητών.

morfeas sky



Γ. Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΟΝΗΣΗΣ
Τίποτα δεν μένει ακίνητο, όλα κινούνται, όλα δονούνται.

Αυτή η Αρχή εμπεριέχει την αλήθεια ότι όλα είναι σε κίνηση, όλα δονούνται, τίποτα δε μένει ακίνητο, γεγονότα τα οποία η Σύγχρονη Επιστήμη επικυρώνει, και τα οποία κάθε νέα επιστημονική ανακάλυψη αναμένεται να επαληθεύσει.

Και ακόμη αυτή η Ερμητική Αρχή είχε δηλωθεί ξεκάθαρα χιλιάδες χρόνια πρίν, από τους Διδασκάλους της Αρχαίας Αιγύπτου.
Αυτή η Αρχή εξηγεί ότι η διαφορά ανάμεσα στις διαφορετικές εκδηλώσεις της Ύλης, Ενέργειας, Νού, και ακόμα Πνεύματος, απορρέει σε μεγάλο βαθμό ποικίλες αξίες Δόνησης.

Η δόνηση του Πνεύματος (Νους) είναι σε τόσο άπειρο βαθμό έντασης και ταχύτητας ώστε είναι πρακτικά ακίνητο (αντιλαμβάνεται την ολότητα) - όπως ένας γρήγορα περιστρεφόμενος τροχός φαίνεται να είναι ακίνητος.

Και στο άλλο άκρο της κλίμακας, υπάρχουν σκοτεινές μορφές ύλης (ο άνθρωπος της Γης οδηγειται από τις ανάγκες του σώματος.. οι δονήσεις των οποίων είναι τόσο χαμηλές ώστε να μοιάζουν ακίνητες.

Ανάμεσα σ’ αυτούς τους πόλους, υπάρχουν εκατομμύρια εκατομμυρίων διαφορετικών βαθμών δόνησης. Από τα ζωντανά κύτταρα και το ηλεκτρόνιο, το άτομο και το μόριο, τους κόσμους και τα σύμπαντα, όλα είναι σε δονούμενη δράση.

Αυτό είναι επίσης αληθινό στα επίπεδα της ενέργειας και της δύναμης {αλλά οι οποίες είναι διαφορετικών βαθμών δόνησης}, και επίσης στο νοητικό επίπεδο { του οποίου οι θέσεις εξαρτώνται από τις δονήσεις }, και ακόμη περισσότερο στα πνευματικά επίπεδα.

Η κατανόηση αυτής της Αρχής, με τις κατάλληλες διατυπώσεις, ενδυναμώνει τον Ερμητικό μαθητή να ελέγξει τις δικές του νοητικές δονήσεις όπως επίσης και αυτές των άλλων.

Οι Διδάσκαλοι επίσης εφαρμόζουν αυτή την Αρχή στην κατάκτηση των Φυσικών φαινομένων, με ποικίλους τρόπους.

"Αυτός που κατανοεί την Αρχή της Δόνησης, (της αμετάβλητης θέλησης) έχει αρπάξει το σκήπτρο της δύναμης," λέει ένας απ’ τους παλαιούς συγγραφείς.
.........



Δ. Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΠΟΛΩΣΗΣ

Όλα είναι Διπλά, όλα έχουν πόλους, όλα έχουν το ζεύγος τους των αντιθέτων, ίδια και ανόμοια είναι το ίδιο, αντίθετα και ολόϊδια είναι φυσικό, αλλά διαφορετικά σε βαθμό, τα ακραία απαντώνται, όλες οι αλήθειες είναι αλλά μισές αλήθειες, όλα τα παράδοξα μπορούν να εναρμονισθούν.

Αυτή η Αρχή εμπεριέχει την αλήθεια ότι "όλα είναι διπλά", "όλα έχουν δύο πόλους", "όλα έχουν το ζεύγος των αντιθέτων τους," όλα των οποίων ήταν παλαιά Ερμητικά αξιώματα.
Εξηγεί τα αρχαία παράδοξα, που έχουν μπερδευτεί τόσο πολύ, τα οποία έχουν δηλωθεί ξεκάθαρα ως ακολούθως:

"Θέσις και αντίθεσις είναι όροι ταυτόσημοι στη φύση, αλλά διαφορετικοί σε βαθμό"

θέσις είναι η νόηση της αμετάβλητης θέλησης του νοητού λόγου της ψυχής το επιθυμητικόν το θυμοειδές η ελεύθερη σκέψη.

αντίθεση είναι το καλό και το κακό, οι άλογες μεταβαλλόμενες αισθήσεις της σύνθετης φύσης της Υλης των τεσσάρων ανόμοιων στοιχείων: φωτιά, αέρας, γη, νερό. 

"Το Καλό και το Κακό" δεν είναι παρά οι πόλοι του ίδιου πράγματος.
Το καλό είναι η αγάπη, και το κακό είναι το μίσος και η λύπη.

"τα αντίθετα είναι τα ίδια, διαφέροντας μόνο σε βαθμό’", 
Ο βαθμός που διαφέρουν τα ανόμοια και αντίθετα στοιχεία, είναι οι μεταβολές των δονήσεων αυτών των άλογων στοιχείων της Υλης: φωτιά αέρας, γη, νερό.

"τα ζεύγη των αντιθέτων μπορούν να εξισορροπηθούν", 
(Η Αρμονία του κατώτερου γήϊνου πνεύματος..η αγάπη).

"τα ακραία συναντώνται.
Αυτό ονομάζεται έρωτας, δηλαδή το πάθος είτε για την Αμετάβλητη σοφία της ανθρώπινης ψυχής, είτε το πάθος για όλα τα γήϊνα μεταβαλλόμενα και θνητά.

H Αρχή της Πόλωσης εξηγεί αυτά τα παράδοξα, και καμιά άλλη Αρχή δεν μπορεί να την αντικαταστήσει. 

Η ίδια Αρχή λειτουργεί στο Νοητικό Πεδίο. 

"όλα είναι και δεν είναι, την ίδια στιγμή",

"όλες οι αλήθειες είναι αλλά μισές αλήθειες", 

"κάθε αλήθεια είναι μισό-ψέμα", 

"υπάρχουν δύο πλευρές σε όλα," κλπ., κλπ.,


Εξηγεί ότι σε όλα υπάρχουν δύο πόλοι, ή δύο αντίθετες απόψεις, και ότι "τα αντίθετα" είναι στην πραγματικότητα μόνο τα δύο άκρα του ίδιου πράγματος, με πολλούς διαφορετικούς βαθμούς ανάμεσά τους. 

Για να διευκρινίσουμε: Το Θερμό 
και το Ψυχρό, αν και "αντίθετα," είναι στην πραγματικότητα το ίδιο πράγμα, η διαφορά συνίσταται μερικά σε βαθμούς του ίδιου πράγματος. 

Κοιτάξτε το θερμόμετρό σας και διαπιστώστε αν μπορείτε να ανακαλύψετε που τελειώνει το "θερμό" και αρχίζει το "ψυχρό". 

Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα όπως "απόλυτη θερμότητα" ή "απόλυτο ψυχρό"- -οι δύο όροι "θερμότητα" και "ψύχος" απλά υποδηλώνουν διαφορετικές διαβαθμίσεις του ίδιου πράγματος, και αυτό το "ίδιο πράγμα" που εκδηλώνεται σαν "θερμότητα" και "ψύχος" είναι μερικώς μια μορφή, ποικιλία, και βαθμός της Δόνησης. 

Έτσι "θερμότητα" και "ψύχος" είναι απλά οι "δύο πόλοι" αυτoύ που ονομάζουμε "Θερμοκρασία’"- -και τα φαινόμενα που ακολουθούν αμέσως μετά είναι εκδηλώσεις της Αρχής της Πόλωσης.

Η ίδια Αρχή εκδηλώνεται στην περίπτωση του "Φωτός και του Σκότους," στα οποία ισχύει το ίδιο πράγμα.
Η διαφορά συνίσταται στους ποικίλους βαθμούς ανάμεσα στους δύο πόλους των φαινόμενων. 


Που το "σκοτάδι" σταματά, και το "φώς" ξεκινά;
(είναι οι άλογες μεταβαλλόμενες αισθήσεις)
Ποιά είναι η διαφορά ανάμεσα στο "Μεγάλο και το Μικρό"; Ανάμεσα στο "Σκληρό και το Μαλακό"; Ανάμεσα στο "Μαύρο και το Άσπρο"; Ανάμεσα στον "Δραστήριο και στον Αδρανή"; Ανάμεσα στον "Θόρυβο και την Ησυχία"; Ανάμεσα στο "Υψηλό και το Χαμηλό"; Ανάμεσα στο "Θετικό και το Αρνητικό"; 


H Αρχή της Πόλωσης εξηγεί αυτά τα παράδοξα, και καμιά άλλη Αρχή δεν μπορεί να την αντικαταστήσει. 
Η ίδια Αρχή λειτουργεί στο Νοητικό Πεδίο. 

Ας πάρουμε ένα θεμελιώδες και ακραίο παράδειγμα-αυτό της "Αγάπης και του Μίσους,"δύο διανοητικές καταστάσεις προφανώς συνολικά διαφορετικές. Και όμως υπάρχουν βαθμοί Μίσους και βαθμοί Αγάπης, και ένα μέσο σημείο στο οποίο χρησιμοποιούμε τους όρους "Επιθυμώ ή Αντιπαθώ," οι οποίοι επισκιάζονται ο ένας με τον άλλον ώστε σταδιακά μερικές φορές είμαστε σε άγνοια εάν "επιθυμούμε" ή "αντιπαθούμε" ή "κανένα από τα δύο." Και όλα είναι απλές διαβαθμίσεις του ίδιου πράγματος, όπως θα αναγνωρίσεις αλλά εάν εξετάσεις για μια στιγμή. 

Μόνον το Αγαθό μας ενώνει..τίποτα άλλο


"Το Καλό και το Κακό" δεν είναι παρά οι πόλοι του ίδιου πράγματος. Το καλό είναι η αγάπη, και το κακό το μίσος και η λύπη.


Η αγάπη είναι τα καρφιά που ενώνουν το σύνθετο σώμα. Νους υγιής εν σώματι υγιεί. Αν πρώτα δεν αγαπήσουμε τον εαυτό μας είναι αδύνατον να αγαπήσουμε οτιδήποτε άλλο, και για να αγαπήσουμε τον εαυτό μας πρέπει να μας οδηγεί το Αγαθό, αρκεί πρώτα να κατανοήσουμε τι είναι το Αγαθό (το ανώτερο πνεύμα του πυρός ο Έβδομος Ουρανός) και όχι η αγάπη, διότι η αγάπη έχει μέτρο, πότε αγαπά περισσότερο και πότε λιγότερο, ειδικά όταν έχει να κάνει με τους ανθρώπους γύρω μας..

Η αγάπη είναι μεταβαλλόμενες άλογες αισθήσεις, άρα είναι ακραίο ψεύδος διότι μεταβάλλεται σε λύπη και οργή.
Και, ακόμη περισσότερο από αυτό {και θεωρείται μεγάλης σημασίας από τους Ερμητιστές}, είναι δυνατόν να αλλάξει τις δονήσεις του Μίσους σε δονήσεις της Αγάπης, κάποιος στο νού του, και στους νόες των άλλων. 

 Πολλοί από σας, που διαβάζουν αυτές τις γραμμές, είχαν προσωπικές εμπειρίες ακούσιας ταχείας μεταβολής από την Αγάπη στο Μίσος, και το αντίστροφο, στη δική σας περίπτωση και αυτή των άλλων. Και θα αντιληφθείτε επομένως την δυνατότητα αυτού να ολοκληρώνεται από τη χρήση της Αμετάβλητης Θέλησης, μέσω των Ερμητικών διατυπώσεων.

"Το Καλό και το Κακό"
 δεν είναι παρά οι πόλοι του ίδιου πράγματος. 

Και ο Ερμητιστής αντιλαμβάνεται την τέχνη της μετάλλαξης του Κακού σε Καλό, μέσω της εφαρμογής της Αρχής της Πόλωσης. 

Εν τάχει, η "Τέχνη της Πόλωσης" καθίσταται μια φάση της "Νοητικής Αλχημείας" γνωστή και εφαρμοσμένη από τους αρχαίους και σύγχρονους Ερμητικούς Διδασκάλους. 

Η κατανόηση των Αρχών θα καταστήσει ικανό κάποιον να αλλάξει την Πόλωσή του, όπως επίσης και αυτή των άλλων, εάν θα αφιερώσει το χρόνο και τη μελέτη αναγκαία για την κυριαρχία της τέχνης.

...................

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ:


"Θέσις και αντίθεσις είναι όροι ταυτόσημοι στη φύση, αλλά διαφορετικοί σε βαθμό",

Θέσις είναι η νόηση της αμετάβλητης θέλησης του νοητού λόγου της ψυχής το επιθυμητικόν το θυμοειδές η ελεύθερη σκέψη.


Αντίθεση είναι οι άλογες μεταβαλλόμενες αισθήσεις της σύνθετης φύσης της Υλης των τεσσάρων ανόμοιων στοιχείων: φωτιά, αέρας, γη, νερό.

"τα αντίθετα είναι τα ίδια, διαφέροντας μόνο σε βαθμό’"

Ο βαθμός που διαφέρουν τα ανόμοια και αντίθετα στοιχεία, είναι οι μεταβολές των δονήσεων αυτών των άλογων στοιχείων της Υλης: φωτιά αέρας, γη, νερό . (θρασύ-δειλος).

"τα ζεύγη των αντιθέτων μπορούν να εξισορροπηθούν",

(Η Αρμονία του κατώτερου γήϊνου πνεύματος..είναι η αγάπη).

"τα ακραία συναντώνται".

Αυτό ονομάζεται έρωτας, δηλαδή το πάθος είτε για την Αμετάβλητη σοφία της ανθρώπινης ψυχής, είτε το πάθος για όλα τα γήϊνα μεταβαλλόμενα και θνητά.

H Αρχή της Πόλωσης εξηγεί αυτά τα παράδοξα, και καμιά άλλη Αρχή δεν μπορεί να την αντικαταστήσει.


Μόλις μου έγινε απόλυτα κατανοητό άρα είναι και η μόνη Αλήθεια, ότι ο Έρωτας και η Αγάπη είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα, η ονομασία άλαξε για να μπερδέψει τους ανθρώπους, διότι το ψέμα για να μείνει ζωντανό, έπρεπε με οποιονδήποτε τρόπο να διαστρεβλώσει την Αλήθεια. Απλά η δόνηση του ίδιου πράγματος διαφέρει, ο έρωτας (αγάπη), είναι δηλαδή οι δύο αντίθετοι πόλοι του ίδιου νομίσματος, τα δύο άκρα και η Αρμονία του πνεύματος η ισορροπία-αγάπη. 

Η Αρμονία (Αγάπη) του κατώτερου πνεύματος της γήινης φύσης το οποίο συνεργάζεται με την άλογη μεταβαλλόμενη φύση αποκλειστικά..μια πάνω, μια κάτω στα πατώματα, μια στην ηρεμία, και ξανά από την αρχή τα ίδια.

Και όλα αυτά δεν έχουν καμία σχέση με το Αμετάβλητο πνεύμα του πυρός της Ανθρώπινης ψυχής η οποία δεν συνεργάζεται καθόλου με αυτή την άλογη φύση των αντιθέτων μεταβαλλόμενων πόλων, όπως κάνει το κατώτερο γήϊνο πνεύμα αυτής της γήϊνης άλογης φύσης.

Η άλογη μεταβαλλόμενη γήϊνη φύση που μια ερωτεύεται μια της περνά ο έρωτας, μια ηρεμεί, και ξανά από την αρχή ..όλα τα παρ-ά-λογα. (μεταβαλλόμενα άλογα συναισθήματα).


Ο Πλάτωνας θεωρεί ότι έρωτας είναι η ανάγκη και η ορμή, να γνωρίσουμε κάτι καινούριο και να το μάθουμε, με τον τρόπο που ένας ερωτευμένος, αναζητά και θέλει να μάθει αυτόν που αγαπά περισσότερο... Έτσι και η ψυχή, έλκεται από τις Ιδέες, τις οποίες γνωρίζει πριν ακόμα ενωθεί, με το σώμα του ανθρώπου. Το σημαντικό επομένως για τον Πλάτωνα, είναι να κατανοήσουμε ότι η ψυχή και ο έρωτας, μπορούν να ταυτιστούν ή έστω να αποτελέσουν ένα κοινό στοιχείο. Ο έρωτας κατά τον Πλάτωνα, γεμίζει την ψυχή μας, όταν επαναφέρει στη μνήμη μας ιδέες και απόψεις, που είχαμε κάποτε γνωρίσει. Εξάλλου για τον Φιλόσοφο, ο έρωτας είναι η τάση μας να κατακτήσουμε... όχι η ίδια η κατάκτηση. Σε αυτή την θεωρία, έχει βασιστεί όλη η ιδέα του Πλατωνικού Έρωτα, όπως τον εννοούμε σήμερα: Ο ιδανικός έρωτας, που δεν έχει να κάνει με την κατάκτηση.

Ο έρωτας είναι ο μόνος που μπορεί να κατανοήσει το πνεύμα του πυρός την σοφία της ανθρώπινης ψυχής όταν οδηγείται από τον Αμετάβλητο νοηματικό λόγο της ανθρώπινης ψυχής, διότι το ένα άκρο του γεννήθηκε απο την σοφία της ψυχής, ενώ το αντίθετο άκρο του γεννήθηκε από την άλογη φύση της Γης.
"τα ζεύγη των αντιθέτων μπορούν να εξισορροπηθούν"

(Η Αρμονία του κατώτερου γήϊνου πνεύματος..η αγάπη).

"τα ακραία συναντώνται".
Αυτό ονομάζεται έρωτας, δηλαδή το πάθος είτε για την Αμετάβλητη σοφία της ανθρώπινης ψυχής, είτε το πάθος για όλα τα γήϊνα άλογα αντίθετα μεταβαλλόμενα και θνητά.


Και η αγάπη είναι η εξισσορόπηση του άλογου έρωτα σε μία μεσοβέζικη λύση που δεν είναι ούτε καλό, ούτε κακό..αλλά αποδέχεται ως ζωή αυτή την άλογη μεταβαλλόμενη φύση της Γης.

Tα Aνόμοια..

Καταλήξαμε στο ότι τα πάντα στον υλικό κόσμο των πλανητών όπως εδώ στην Γη κυριαρχούν τα Ανόμοια, από τα οποία είναι συντεθειμένα όλα τα σύνθετα σώματα, αλλά και ολόκληρη η φύση του πλανήτη, αφού ακόμη και ο ουρανός μεταβάλλεται όπως ακριβώς τα σώματα. Επίσης αυτό που θεωρούμε ως Αγάπη, είναι η Αρμονία των αντιθέτων, για παράδειγμα τα αντίθετα "ημέρα και νύχτα" όπου η Αρμονία βρίσκεται στην μέση, που δεν είναι ούτε ημέρα μα ούτε και νύχτα. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και στην Αγάπη, όπου υπάρχουν βαθμοί Αγάπης και βαθμοί μίσους, όπου στον δικό μας κόσμο κυριαρχεί ως το ανώτερο η Αρμονία αυτό που ονομάζουμε ως γαλήνη, συναισθηματική ηρεμία, ή ως αγάπη.
Διότι αν δεν είναι γαλήνη, μα ούτε και μίσος, τότε θα είναι Έρωτας, είτε προς τα Ανώτερα όμοια και Νοητά, είτε προς τα κατώτερα ανόμοια, σύνθετα, άλογα, και θνητά.. Και ο Σωκράτης ο καημένος για να μην τον ζαλίζουν οι θνητοί που δεν καταλάβαιναν τίποτα από όσα έλεγε, στο τέλος αγανάκτησε και τους είπε: ΄Ένα ξέρω ότι δεν ξέρω τίποτα"

morfeas sky
..........

Ε. Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΟΥ





Ε. Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΟY
"Όλα ρέουν, έξω και μέσα, όλα έχουν τις περιόδους των,
όλα τα πράγματα έχουν άνοδο και πτώση, η αμφιταλάντευση του εκκρεμούς εκδηλώνεται σε όλα, το μέτρο της ταλάντευσης προς τα δεξιά είναι το μέτρο της ταλάντευσης προς τα αριστερά, ο ρυθμός εξισορροπεί." 

Αυτή η Αρχή εμπεριέχει την αλήθεια ότι σε όλα εκδηλώνεται ένα μερίδιο κίνησης, πρός και από, μια εισροή και εκροή, μια ταλάντευση πίσω και εμπρός, μια κίνηση-σαν το εκκρεμές.

Aνάμεσα στους δύο πόλους οι οποίοι υπάρχουν σε συμφωνία με την Αρχή της Πόλωσης που περιγράφηκαν πριν μια στιγμή.

Υπάρχει πάντα μια δράση και μια αντίδραση, μια πρόοδος και μια υποχώρηση, μια ανατολή και μια δύση. 


Αυτό είναι στις υποθέσεις του Σύμπαντος, ήλιοι, κόσμοι, άνθρωποι, ζώα, νούς, ενέργεια, και ύλη.
Αυτός ο νόμος εκδηλώνεται στην δημιουργία και την καταστροφή των κόσμων, στην άνοδο και την πτώση εθνών, στη ζωή όλων των πραγμάτων, και τελικά στις διανοητικές καταστάσεις του ανθρώπου. 

Οι Ερμητιστές έχουν αρπάξει αυτήν την Αρχή, βρίσκοντας τη συμπαντική εφαρμογή της, και έχουν επίσης ανακαλύψει κάποια μέσα για να ξεπεράσουν τα αποτελέσματά της στον εαυτό τους με τη χρήση των κατάλληλων εννοιών και μεθόδων.

Εφαρμόζουν το Νοητικό Νόμο της Ουδετεροποίησης. 

Δεν μπορούν να ακυρώσουν την Αρχή, ή να την αναγκάσουν για να πάψει τη λειτουργία της, αλλά έχουν μάθει πώς να δραπετεύσουν τα αποτελέσματά της επάνω στον εαυτό τους ως ένα βαθμό ανάλογα με την Κυριαρχία στην Αρχή.

Έχουν μάθει πώς ΝΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ, αντί να ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΠΟ αυτόν.

Σε αυτή και σε παρόμοιες μεθόδους, συνίσταται η τέχνη των Ερμητιστών. 


Ο Κυρίαρχος των Ερμητικών πολώνεται στο σημείο στο οποίο επιθυμεί να στηριχτεί, και εξουδετερώνει έπειτα τη ρυθμική ταλάντευση του εκκρεμούς που θα έτεινε να τον φέρει στον άλλο πόλο.

σχόλιο:Υπάρχει πάντα μια δράση και μια αντίδραση, μια πρόοδος και μια υποχώρηση, μια ανατολή και μια δύση.
Εφαρμόζουν το Νοητικό Νόμο της Ουδετεροποίησης. πολώνεται με την αμετάβλητη θέληση του και την αμετάβλητη σκέψη του σ'αυτό που επιθυμεί να πραγματοποιηθεί, και με αυτόν τον τρόπο δημιουργεί και υλοποιεί το πεδίο, την αιτία.

Και έπειτα εξουδετερώνει την αντίθετη ταλάντευση (Υπάρχει πάντα μια δράση και μια αντίδραση, μια πρόοδος και μια υποχώρηση), του εκκρεμούς με τον αντίθετο πόλο, μένοντας ουδέτερος χωρίς να διαταραχτεί η θέληση του από τα αντίθετα αποτελέσματα που βλέπει να συμβαίνουν, και απλά περιμένει να πραγματοποιηθεί η αμετάβλητη σκέψη του που υλοποίησε την ιδέα και αιτία.

(δεν φοβάται το αντίθετο αποτέλεσμα που θα φέρει το εκκρεμές!!! δεν διαταράσσεται από τα αντίθετα αποτελέσματα που έρχονται ως αντίθεση στην επιθυμία του, και συνεχίζει να πιστεύει ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΑ αυτό που επιθυμεί να γίνει πραγματικότητα μέχρι να συμβεί παραμένοντας ως τότε ουδέτερος)

(Η Άγνοια των ανθρώπων οδηγείται από τον φόβο, οπότε είναι πολύ εύκολο να τους εξουσιάσουν οι σκοτεινοί μεν επικυρίαρχοι, διότι γνωρίζουν την λειτουργία του κτιστού κόσμου και επέλεξαν να το παίζουν θεοί διότι η ανθρωπότητα έχει Άγνοια για την Αλήθεια, διότι αυτοί που επέλεξαν να μας εξουσιάζουν με κακία, γνωρίζουν τους συμπαντικούς νόμους, ενώ η μάζα των ανθρώπων ζει με τον φόβο της Άγνοιας και οδηγείται ως πρόβατα στη σφαγή υπομένοντας όλα τα θνητά).

Τα άτομα που έχουν επιτύχει οποιοδήποτε βαθμό Αυτοκυριαρχίας το κάνουν αυτό ως ένα βαθμό, λίγο πολύ ασυναίσθητα, αλλά ο Κυρίαρχος το κάνει αυτό συνειδητά, και με την χρήση της Θέλησής του, και επιτυγχάνει έναν βαθμό νηφαλιότητας-ισορροπίας και διανοητικής σταθερότητας ....Ουδετερος....Απαθης .... σχεδόν αδύνατης στην πεποίθηση εκ μέρους των μαζών που ταλαντεύονται-μεταβάλλουν την θέληση τους προς τα πίσω και προς τα εμπρός όπως ένα εκκρεμές.
 

Αυτή η Αρχή και αυτή της Πολικότητας έχουν μελετηθεί προσεκτικά από τους Ερμητιστές, και οι μέθοδοι, αντίδρασης, εξουδετέρωσης, και ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ τες μορφοποίησαν ένα σημαντικό μέρος της Ερμητικής Διανοητικής Αλχημείας.


morfeas sky

ΣΤ. Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΙΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΙΤΙΑΤΟΥ



ΣΤ. Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΙΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΙΤΙΑΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ

"Κάθε Αιτία έχει την Επίδρασή της, κάθε Επίδραση έχει την Αιτία της, όλα συμβαίνουν σύμφωνα με το Νόμο η Πιθανότητα είναι μόνο ένα όνομα για το Νόμο που δεν αναγνωρίζεται, υπάρχουν πολλά επίπεδα αιτιότητας, αλλά τίποτα δεν δραπετεύει το Νόμο."

σημ: ο Νόμος λέει: η Αμετάβλητη θέληση που δεν οδηγείται από τις μεταβαλλόμενες αισθήσεις-συναισθήματα, άρα δεν φοβάται το αντίθετο που θα φέρει το εκκρεμές σε αυτό που επιθυμεί να πραγματοποιήσει, εξουσιάζει, και υλοποιεί στο πεδίο.

Αυτή η αρχή εμπεριέχει το γεγονός ότι υπάρχει μια Αιτία για κάθε Επίδραση, μια Επίδραση από κάθε Αιτία. Εξηγεί ότι: 
"Όλα συμβαίνουν σύμφωνα με το Νόμο", και ότι τίποτα και ποτέ στα πάντα λέμε ότι "απλά συμβαίνουν" διότι δεν υπάρχει κανένα τέτοιο πράγμα όπως η πιθανότητα, ότι ενώ υπάρχουν διάφορα επίπεδα του Αιτίου και του Αιτιατού, η ανώτερη εξουσιάζει τα χαμηλότερα επίπεδα, ακόμα τίποτα ποτέ δεν δραπετεύει εντελώς από το νόμο.

Οι Ερμητιστές αντιλαμβάνονται την τέχνη και τις μεθόδους της ανύψωσης πάνω από το συνηθισμένο επίπεδο του Αιτίου και του Αιτιατού, ως ένα βαθμό, και νοητικώς ανυψούμενοι σε ένα υψηλότερο επίπεδο γίνονται Αιτίες αντί αποτελέσματα.


Ενώ λοιπόν, υπάρχουν διάφορα επίπεδα του Αιτίου και του Αιτιατού, η ανώτερη δόνηση εξουσιάζει τα χαμηλότερα επίπεδα θέλησης και επιθυμίας, ακόμα τίποτα ποτέ δεν δραπετεύει εντελώς από το νόμο.



Οι μάζες των ανθρώπων φέρονται εμπρός σε όλα αυτά, υπάκουες στο περιβάλλον το οποίο ζουν, οι θελήσεις και οι επιθυμίες άλλων ισχυρότερων από τους ίδιους, τους κινούν περίπου όπως τα πιόνια στη σκακιέρα της ζωής.


Αλλά οι Κυρίαρχοι, ανέρχονται στο ανώτερο επίπεδο, εξουσιάζοντας τις διαθέσεις τους, τους χαρακτήρες, τις ιδιότητες, και τις δυνάμεις, καθώς επίσης και το περιβάλλον που τους περιβάλλει, και γίνονται Εισηγητές αντί πιόνια στους αδήμονες δειλούς ανθρώπους.

Βοηθούν ΝΑ ΠΑΙΧΤΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, αντί να παίζεται και να κινείται από θελήσεις άλλων και του περιβάλλοντος. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ την Αρχή αντί να είναι τα εργαλεία της.


Οι Κυρίαρχοι υπακούουν την Αιτιολογία των ανώτερων επιπέδων, περιμένουν την αντίδραση του εκκρεμούς, αλλά βοηθούν με την αμετάβλητη θέληση τους ΝΑ ΚΑΘΟΔΗΓΗΘΕΙ αυτό που επιθυμούν στο επίπεδό τους, και να υλοποιήσουν την πραγματικότητα στον δικό μας κόσμο.
Όλες οι Ερμητικές Αρχές έχουν αλληλεπίδραση με σχέση Αιτίου-Αποτελέσματος.

Η Αιτία "έρχεται εντός και εκτός των δεσμών", με το Αποτέλεσμα.
Όλες τις εκδηλώσεις είναι μεταξύ αιτίας και αποτελέσματος.
Η Αιτία και το Αποτελέσμα αντλεί τη φύση του από τη συνουσία της δημιουργίας.
Σε αυτήν την δήλωση υπάρχει συμπυκνωμένος έναν πλούτος Ερμητικής γνώσης-αφημένης να διαβαστεί από όποιον μπορεί.


morfeas sky
..........


Ζ. Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ"



Ζ. Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ"

Το γένος είναι σε όλα, όλα έχουν τις Αρσενικές και τις
Θηλυκές τους Αρχές, το Γένος εκδηλώνεται σε όλα τα Επίπεδα.


Αυτή η αρχή ενσωματώνει την αλήθεια ότι υπάρχει ΓΕΝΟΣ που φανερώνεται σε όλα -- οι αρσενικές και θηλυκές αρχές πάντα σε έργο. (ΤΑ ΔΙΑΣΠΑΣΜΕΝΑ ΣΏΜΑΤΑ (ΑΡΣΕΝΙΚΟ-ΘΗΛΥΚΟ) ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΤΗ ΛΗΘΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ).

Αυτό ισχύει όχι μόνο στο Φυσικό Επίπεδο, αλλά για το Διανοητικό και ακόμη και το Πνευματικό Επίπεδο. (ΤΟ ΚΤΙΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΤΟ ΝΟΕΡΟ ΠΝΕΥΜΑ "ΦΩΤΙΑ ΑΕΡΑΣ" ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΝΩΘΗΚΕ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΝΟΕΡΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΑΠΟ ΓΗ ΝΕΡΟ)

Στο Φυσικό Επίπεδο, η Αρχή εκδηλώνεται ως φύλο, στα υψηλότερα Επίπεδα λαμβάνουν υψηλότερες μορφές, αλλά η αρχή είναι πάντα η ίδια. 
(ΣΩΜΑΤΑ ΑΡΣΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΘΗΛΥΚΑ ΘΕΙΚΑ ΚΑΙ ΘΝΗΤΑ ΠΟΥ Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΜΕ ΤΟ ΘΝΗΤΟ ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ: ΑΝ ΤΟ ΣΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΠΟ ΦΩΤΙΑ Η ΜΟΝΟΝ ΑΠΟ ΦΩΤΙΑ ΑΕΡΑ Η ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΦΩΤΙΑ ΑΕΡΑ ΓΗ ΝΕΡΟ ΚΤΛ)

Καμία δημιουργία, φυσική, διανοητική ή πνευματική, δεν είναι δυνατή χωρίς αυτήν την Αρχή.
(Ο ΚΤΙΣΤΌΣ ΝΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΔΙΕΣΠΑΣΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΕΠΤΑ ΟΥΡΑΝΟΥΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΛΗΘΗ ΣΤΙΣ ΕΝΣΑΡΚΩΜΕΝΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΨΥΧΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΕΞΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ).

Μια κατανόηση των νόμων της θα ρίξει φως σε πολλές όψεις ενός θέματος που έχει περιπλέξει τα μυαλά των ανθρώπων. 

Η Αρχή του Γένους λειτουργεί πάντα στην κατεύθυνση της γέννησης, της αναγέννησης, και της δημιουργίας. 
(ΟΛΑ ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΦΘΕΙΡΟΝΤΑΙ ΘΕΙΚΑ Η ΘΝΗΤΑ Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΠΕΡΧΕΤΑΙ Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΤΩΝ ΣΥΝΘΕΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ Η ΕΠΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ Η ΚΑΘΕ ΨΥΧΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ (ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ) Η ΚΤΙΣΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΡΙΘΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ).

Όλα, και κάθε πρόσωπο, περιλαμβάνουν τα δύο Στοιχεία ή τις Αρχές, ή αυτήν την μεγάλη Αρχή, μέσα σε αυτό, αυτόν ή αυτήν. (ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΘΕΣΗ ΦΥΣΕΩΝ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Η ΨΥΧΗ ΤΗΝ ΝΟΕΡΗ ΖΩΗ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΙΣΘΗΤΑ ΣΩΜΑΤΑ).

Κάθε Αρσενικό περιέχει και το Θηλυκό Στοιχείο, όπως κάθε Θηλυκό περιέχει και την Αρσενική Αρχή. 


(Το ότι διασπάστηκαν τα αρσενικοθήλυκα σώματα δεν σημαίνει ότι έχασαν εντελώς την αρσενική η την θηλυκή τους ιδιότητα).
(Η ΚΑΘΕ ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΠΝΕΥΜΑ ΑΣΩΜΑΤΟ ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΥΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΝΕΥΜΑ ΑΛΗΘΙΝΟ Η ΠΝΕΥΜΑ ΚΤΙΣΤΟ).

Εάν θα κατανοούσατε τη φιλοσοφία της Νοητικής και Πνευματικής Δημιουργίας, Γέννησης και Αναγέννησης, θα πρέπει να κατανοήσετε και να μελετήσετε αυτή την Ερμητική Αρχή. Περιέχει τη λύση πολλών μυστηρίων της Ζωής.

Σας προειδοποιούμε ότι αυτή η αρχή δεν έχει καμία αναφορά σε ευρεία βάση, ολέθριες και υποβαθμισμένες λάγνες θεωρίες, διδασκαλίες και πρακτικές, (φοβίες, κόλαση, βασιλείες, εξουσίες, δούλοι, κτλ) οι οποίες διδάσκονται υπό τους πομπώδεις τίτλους, και που είναι ευτελισμός της μεγάλης φυσικής αρχής του Γένους.

Τέτοιες αναγεννήσεις βάσεων των αρχαίων κακόφημων μορφών φαλλισμού τείνουν να καταστρέψουν το μυαλό, το σώμα και την ψυχή, και η ερμητική φιλοσοφία έχει ηχήσει πάντα τη σημείωση προειδοποίησης ενάντια σε αυτές τις υποβιβασμένες διδασκαλίες που τείνουν προς τη σφοδρή επιθυμία, την ακολασία, και τη διαστροφή των αρχών της Φύσης. (διατάραξη της Αρμονίας).

Εάν επιδιώκετε τέτοιες διδασκαλίες, πρέπει να πάτε αλλού για αυτές -- Ο Ερμητισμός δεν περιέχει τίποτα για σας σύμφωνα με αυτές τις γραμμές. 

Στον καθαρό, όλα τα πράγματα είναι καθαρά στη βάση, όλα τα πράγματα είναι βάση. (Αρμονία).

To κυμβάλειον είναι αρχαίο κείμενο το οποίο λέγετε ότι προέρχεται από τον Ερμή τον τρισμέγιστο, μεγάλο δάσκαλο του εσωτερισμού .

Λέγεται << Τρισμέγιστος >> διότι σύμφωνα με τον μύθο έχει αφήσει τρεις φορές την ευτυχία και την ειρήνη των εσωτερικών κόσμων, για να ενσαρκωθεί και να βοηθήσει και να καθοδηγήσει τον άνθρωπο στον εσωτερικό δρόμο. (της ψυχής).

Για αυτό και ταυτίζετε με τον αρχαίο Έλληνα θεό Έρμη ο οποίος ήταν και ο σύνδεσμος μεταξύ θεού και ανθρώπων
( ο αγγελιοφόρος των θεών ).

Το κυμβαλειον διασώθηκε από << τρεις μύστες >> οι οποίοι ανέλαβαν αυτή η διδασκαλεία να φτάσει στους ανθρώπους .

Λέγεται επίσης ότι το κυμβάλειον είναι ένα από τα λίγα χειρόγραφα τα οποία διασωθήκαν από την βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας πριν την καταστροφή.

morfeas sky

Σχόλια