"ο Νοών Νοείτω" Συν Αθηνά (Νόηση) και χείρα κινεί (Θέληση της ψυχής καρδιάς)
Nα σου πω πόσοι αγράμματοι και φτωχοί είναι κάκιστοι και πόσοι πλούσιοι και μορφωμένοι γεμάτοι καλοσύνη; και τουναντίον το αντίθετο;
Όλα είναι θέμα ψυχής, όχι θέμα κακού πλούσιου και καλού γεμάτου καλοσύνη φτωχού, ούτε είναι θέμα μορφωμένου και αμμόρφωτου, διότι μόνον όποιος και όποια οδηγείται από την καλοσύνη (καρδιά-ψυχή) και την Νόηση (Νους) είναι Άνθρωπος.
Το ίδιο ισχύει και για τα πρόβατα που νομίζουν ότι είναι αγαθοί άνθρωποι αποδεχόμενοι από τους λύκους να τους κατασπαράσσουν καθημερινά νομίζοντας ότι με αυτόν τον τρόπο θα πάρουν το εισιτήριο για την αθανασία. Διότι με το να μένεις αδρανής συμμετέχεις ενεργά στην περισσότερη κακία, αφού αφήνεις τους λύκους να διαταράξουν την Αρμονία στα πάντα.
To τι θα καταλάβετε είναι θέμα Νόησης, και αν δεν καταλάβατε τίποτα είναι θέμα καρδιάς όπου θα νιώσετε ότι λέω την αλήθεια.
Οι Λογικοί άνθρωποι επειδή δεν μπορούν κι αυτοί να ξεφύγουν από το γίγνεσθαι ενεργούν επιφέροντας την Αρμονία ΣΑΝ να κάνουν κακό, διότι μόνον έτσι επιφέρεται η λιγότερη κακία.
Είναι θέμα Νόησης και διαίσθησης .... Νους και ψυχή.
Συν Αθηνά (Νόηση) και χείρα κινεί (Θέληση της ψυχής καρδιάς)
Γνώθι σ'αυτόν
morfeas sky
Συνηθίζω στην ζωή μου να κάνω διάλογο διά του ορθού Νοητού λόγου, για να είμαι Άνθρωπος, και να μην κάνω συζητήσεις με ανθρώπους που έχουν ως λογική τα συναισθήματα της σάρκας τα οποία δημιουργούνται μέσα στην μνήμη του κατώτερου υπολογιστή εγκεφάλου όπου δημιουργεί μια μνήμη των αισθήσεων της ανθρώπινης σάρκας την ονομαζόμενη εμπειρία αυτών των πέντε αισθήσεων, τις άλογες πεποιθήσεις που γεννούν την βιωματική νοερή πραγματικότητα στην μεταβαλλόμενη νοερή και όχι Νοητή ζωή τους.
Διότι δεν ακούς όσα σου λέω ούτε απαντάς σε όσα σου λέω, αλλά τα προσπερνάς σαν να μην υπάρχουν, και αυτό δεν είναι διάλογος αλλά μονόλογος όπου προσπαθείς να με νικήσεις, και όχι να μάθεις την Αλήθεια όπως είναι.Την Νοητή Λογική.
Διότι χωρίς το Νου δεν μπορείς να αποκτήσεις ούτε αυτή την λογική της ομιλίας διά της γραφής και των διάφορων γλωσσών που απόκτησες μέσα από την βιωματική εμπειρία της ανθρώπινης σάρκας σου, και όχι μέσα από την κατανόηση όσον αφορά τι είναι αυτό που βιώνεις.
Σου απάντησα λοιπόν στο ερώτημα σου όσον αφορά γιατί θεωρείς ανύπαρκτο τον Νοητό Λόγο και υπαρκτό και αληθινό μόνον τον αισθητό βιωματικό λόγο της μεταβαλλόμενης σάρκας μέσα από την εμπειρία που απόκτησε από τις πέντε αισθήσεις της ανθρώπινης σάρκας.
morfeas sky
Τι είναι όλες αυτές οι αερολογίες που γράφεις; και τις βάζεις σε φωτό κειμένου νομίζοντας ότι κάτι κάνεις; σαν υποτιθέμενος δάσκαλος που διδάσκει εντελώς ΑΝΑΛΗΘΕΙΕΣ διότι εκτός από το να κατηγορείς ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΕΙΣ διότι ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΟΗΣΗ αλλά το λες και μόνος σου ότι είσαι ΑΝΑΞΙΟΣ να μας μιλήσεις για την ΑΛΗΘΕΙΑ.
Ακουσε λοιπόν να δεις, αν εσύ είσαι ανάξιος να μας μιλήσεις για την Αλήθεια εγώ δεν είμαι. Τι είναι αυτό που βιώνεις από την στιγμή που η σάρκα σου φθείρεται και γυρίζει στην αφάνεια μετά τον θάνατο της; τι είναι αυτό που βιώνεις από την στιγμή που η σάρκα σου παύει να υπάρχει; την οποία έχει ζώσει η φθορά και οι Ανάγκες; διότι αυτό που βιώνεις είναι σάρκα είναι σώμα είναι αίσθηση. Ενώ αυτό που Νοείται είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ. και "ο Νοών Νοείτω" αυτό που φέρει το Νου
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΟΙΠΟΝ; Μόνον ότι ΔΕΝ ΑΛΛΟΙΩΝΕΤΑΙ και μένει ΟΜΟΙΟ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΟ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.
Αν εσύ είσαι ΑΝΙΚΑΝΟΣ να καταΝοήσεις τα Νοητά εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο για σένα.
Όταν ο θυμός καθοδηγείται από τη λογική, τότε μετατρέπεται σε θάρρος, σε ανδρεία. Εσύ το ονομάζεις Εγώ. ΝΑΙ Εγώ ειμί η Ζωή και το Φως. Ιησούς Χριστός.
ΑΝ ΕΣΥ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΣ ΤΟΝ ΕΡΜΗ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟ ΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ ΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΑΝ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ..ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.
morfeas sky
Το σώμα της αθάνατης ψυχής είναι το πνεύμα.
Για το θράσος ως μοτίβο της πτώσης της ψυχής βλέπε το απόσπασμα του Στοβαίου
Αντιθέτως, όταν ο θυμός καθοδηγείται από τη λογική, τότε μετατρέπεται σε θάρρος, απόσπασμα Στοβαίου
Το ρήμα που χρησιμοποιείται στο πρωτότυπο γι’ αυτήν την κυριαρχία της λογικής έναντι του παραλόγου είναι το ἀνακύπτω, "σηκώνω κεφάλι".
Πολύ χαρακτηριστικά στην ερμητική πραγματεία Ποιμάνδρης η πτώση του πρωταρχικού Ανθρώπου οφείλεται στο γεγονός πώς "έσκυψε" (παρακύπτω) για να κοιτάξει μέσα από τις κοσμικές σφαίρες τα παράλογα ζώα.
Σύμφωνα με το ερμητικό κείμενο και τον Ασκληπιό, μέσω της ηδονής ( σάρκα έρωτας απολαύσεις) η ψυχή κάνει τον άνθρωπο να προσκολλάται σε εκείνο το κομμάτι του που είναι θνητό, ενώ το σώμα στερημένο από τη λογική τράβα την ψυχή προς τον εαυτό του, προς τα κάτω.
morfeas sky
Από την στιγμή που ο Θεός μπορεί να Ανακαινίσει τον κόσμο και να μας κάνει αθάνατους πάνω στην Γη τότε γιατί δημιούργησε τον θνητό κόσμο που είναι αντίθετος στην δική του αθάνατη και Αγαθή ουσία;
Αρχίστε να σκέφτεστε επιτέλους .. ποιος δημιούργησε αυτόν τον κόσμο γεμάτο από Aνάγκες φθορά θάνατο και κακία; γεμάτο Άγνοια και λήθη;
ΣΚΕΨΟΥ ..αλλά εσύ βιώνεις
Και ποιος δημιούργησε αυτό το υλικό κάκκιστο σύμπαν γεμάτο Ανάγκες Άγνοια Λήθη φθορά θάνατο άρα γεμάτο κακία;;
Συν Αθηνά και χείρα κινεί
ΑπάντησηΔιαγραφή"ο Νοών Νοείτω" Συν Αθηνά (Νόηση) και χείρα κινεί (της ψυχής)
Το σώμα της αθάνατης ψυχής είναι το πνεύμα.
Για το θράσος ως μοτίβο της πτώσης της ψυχής βλέπε το απόσπασμα του Στοβαίου "Αντιθέτως, όταν ο θυμός καθοδηγείται από τη λογική, τότε μετατρέπεται σε θάρρος" απόσπασμα Στοβαίου
Το ρήμα που χρησιμοποιείται στο πρωτότυπο γι’ αυτήν την κυριαρχία της λογικής έναντι του παραλόγου είναι το ἀνακύπτω, "σηκώνω κεφάλι".
Πολύ χαρακτηριστικά στην ερμητική πραγματεία Ποιμάνδρης η πτώση του πρωταρχικού Ανθρώπου οφείλεται στο γεγονός πώς "έσκυψε" (παρακύπτω) για να κοιτάξει μέσα από τις κοσμικές σφαίρες τα παρ-άλογα ζώα.
"έσκυψε" (παρακύπτω)
Σύμφωνα με το ερμητικό κείμενο και τον Ασκληπιό, μέσω της ηδονής ( σάρκα έρωτας απολαύσεις) η ψυχή κάνει τον άνθρωπο να προσκολλάται σε εκείνο το κομμάτι του που είναι θνητό, ενώ το σώμα στερημένο από τη λογική τραβά την ψυχή προς τον εαυτό του, προς τα κάτω.
morfeas sky
"ο Νοών Νοείτω"
ΔιαγραφήΣυν Αθηνά (Νόηση) και χείρα κινεί (της ψυχής)
Το σώμα της ψυχής είναι το πνεύμα
Νους και ψυχή Νους και πνεύμα