TI EINAI Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΨΥΧΗ
Σε μια ανθρώπινη κοινωνία όπου όλοι ασχολούνται με τα θνητά σαν να μην υπάρχει τέλος ή αύριο γι αυτούς, είναι απορίας άξιον να αναρωτηθεί κανείς αν αξίζουν να γνωρίσουν όλοι αυτοί την θέωση τους.
..........
Η ψυχή λοιπόν είναι ασώματη, ούσα αμέτοχη του φυσικού σώματος, διότι αν έχει σώμα δεν έχει ούτε λόγο ούτε νόηση.
Συμμετέχοντας το σώμα στην ουσία πετυχαίνει να είναι έμβιο ον με πνεύμα.
και ο λόγος διακρίνει το ύψιστο αγαθό, ενώ το αισθητικό πνεύμα κρίνει τα φαινόμενα.
..........
Η διανοητική κίνηση και η νοερή ζωή του ανθρώπινου σώματος είναι ο πνευματικός λόγος που δόθηκε στους ανθρώπους από τον Αιθέρα Νου ως δική του εικόνα.
Είσαστε σίγουροι;
Στον δικό μας κόσμο μόνον τα όμοια (ανιδιοτελής αγάπη) είναι φίλοι (πνεύμα της Αρμονίας)
Όλα τα υπόλοιπα δηλαδή όλα τα ανόμοια γίνονται από ανάγκη, από πάθη και παράλογες επιθυμίες, τα οποία σε κάνουν ζώο βορά στα τέσσερα, (βορά η τροφή σαρκοφάγων ζώων), διότι σε τίποτα δεν διαφέρεις από τα ζώα, (ζωώδη ένστικτα), διότι μόνον το πνεύμα της Αρμονίας κάνει την διαφορά και μπορεί να σε φέρει σε επαφή με τον Αιθέρα Νου.
"Η ψυχή έχει τις ρίζες της στον Ουράνιο Αιθέρα. ..Ορφικά."
Αν λοιπόν θέλουμε το όμοιο και αμετάβλητο, (η ψυχή), να γίνει φίλος με τα ανόμοια του σώματος, (η διττότητα η συνεχόμενη μεταβολή του αισθητού σώματος), τότε θα πρέπει η ψυχή να οδηγεί το σώμα, και όχι το μεταβαλλόμενο αισθητό σώμα την ψυχή, ειδάλλως η ψυχή θα χάσει το Νου Αιθέρα και θα γίνει σκλάβος του σώματος.
Ερμητικά κείμενα:
Η διανοητική κίνηση και η νοερή ζωή του ανθρώπινου σώματος είναι ο πνευματικός λόγος που δόθηκε στους ανθρώπους από τον Αιθέρα Νου ως δική του εικόνα.
Το όμοιο πηγαίνει προς το όμοιο, (Αιθέρα Νου), και το ανόμοιο δεν είναι ποτέ φίλος του ανόμοιου. (τα σώματα είναι τα ανόμοια). (Ερμής ο Τρισμέγιστος).
Μόνον τα όμοια αλληλοκατανοούνται, τα ανόμοια ποτέ.
morfeas sky
TI EINAI Η ΨΥΧΗ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ
ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
Στοβαίος 2, 8, 31
Του Ερμή
Η ψυχή λοιπόν είναι αθάνατη νοητική ουσία έχοντας ως νόημα τον δικό της λόγο και, όσο βρίσκεται μαζί με το ανθρώπινο σώμα έλκεται από τη σκέψη της αρμονίας, αλλά όταν απαλλαγεί από το φυσικό σώμα είναι μόνη, ορίζοντας τον εαυτό της μέσα στο νοητό κόσμο.
Εξουσιάζει το λόγο της φέρνοντας σε ό,τι έρχεται στη ζωή όμοια με τη νόηση της κίνηση και αυτό ονομάζεται ζωή.
Διότι αυτό είναι και το χαρακτηριστικό της ψυχής, δηλαδή να δίνει σε άλλους κάτι παρόμοιο με την ιδιότητα της.
Ιδιότητα και χαρακτηριστικό της ψυχής είναι να δίνει την ζωή σε ότι είναι παρόμοιο με την ουσία της και μπορεί να έρθει στη ζωή.
Λοιπόν, υπάρχουν δύο ζωές και δύο κινήσεις
Μία κατά την ουσία και άλλη κατά τη φύση του σώματος, και η μεν πρώτη είναι η γενικότερη η δε δεύτερη η μερικότερη. Αυτή τώρα που είναι κατ'ουσία είναι και αυτεξούσια ενώ η άλλη είναι αναγκαστική.
Η ψυχή λοιπόν είναι ασώματη, ούσα αμέτοχη του φυσικού σώματος, διότι αν έχει σώμα δεν έχει ούτε λόγο ούτε νόηση.
ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
Στοβαίος 2, 8, 31
Του Ερμή
Η ψυχή λοιπόν είναι αθάνατη νοητική ουσία έχοντας ως νόημα τον δικό της λόγο και, όσο βρίσκεται μαζί με το ανθρώπινο σώμα έλκεται από τη σκέψη της αρμονίας, αλλά όταν απαλλαγεί από το φυσικό σώμα είναι μόνη, ορίζοντας τον εαυτό της μέσα στο νοητό κόσμο.
Εξουσιάζει το λόγο της φέρνοντας σε ό,τι έρχεται στη ζωή όμοια με τη νόηση της κίνηση και αυτό ονομάζεται ζωή.
Διότι αυτό είναι και το χαρακτηριστικό της ψυχής, δηλαδή να δίνει σε άλλους κάτι παρόμοιο με την ιδιότητα της.
Ιδιότητα και χαρακτηριστικό της ψυχής είναι να δίνει την ζωή σε ότι είναι παρόμοιο με την ουσία της και μπορεί να έρθει στη ζωή.
Μία κατά την ουσία και άλλη κατά τη φύση του σώματος, και η μεν πρώτη είναι η γενικότερη η δε δεύτερη η μερικότερη. Αυτή τώρα που είναι κατ'ουσία είναι και αυτεξούσια ενώ η άλλη είναι αναγκαστική.
Η ψυχή λοιπόν είναι ασώματη, ούσα αμέτοχη του φυσικού σώματος, διότι αν έχει σώμα δεν έχει ούτε λόγο ούτε νόηση.
Συμμετέχοντας το σώμα στην ουσία πετυχαίνει να είναι έμβιο ον με πνεύμα.
Και το μεν πνεύμα ανήκει στο σώμα, ο δε λόγος στην ουσία,
και ο λόγος διακρίνει το ύψιστο αγαθό, ενώ το αισθητικό πνεύμα κρίνει τα φαινόμενα.
Διαιρείται δε στις οργανικές αισθήσεις, που κάποιο μέρος τους είναι η πνευματική όραση, και το πνεύμα το ακουστικό, το οσφρητικό, το γνωστικό και το οπτικό.
..........
....................
Και το μεν πνεύμα ανήκει στο σώμα, ο δε λόγος στην ουσία,
και ο λόγος διακρίνει το ύψιστο αγαθό, ενώ το αισθητικό πνεύμα κρίνει τα φαινόμενα.
Διαιρείται δε στις οργανικές αισθήσεις, που κάποιο μέρος τους είναι η πνευματική όραση, και το πνεύμα το ακουστικό, το οσφρητικό, το γνωστικό και το οπτικό.
Αυτό το πνεύμα, το αισθητικό, γενόμενο ανάλογο της διάνοιας κρίνει η φαντάζεται μόνο, διότι ανήκει στο σώμα και δέχεται τα πάντα.
Ο λόγος, τώρα, ανήκει στην ουσία και είναι η φρόνηση.
Συνυπάρχει δε με τον λόγο η γνώση των πολύτιμων πραγμάτων,
ενώ με το πνεύμα η εικασία.
Διότι, αυτό μεν έχει την ενέργεια από το σύμπαν που το περιέχει.
ενώ η ψυχή από τον εαυτό της.
Ο λόγος, τώρα, ανήκει στην ουσία και είναι η φρόνηση.
Συνυπάρχει δε με τον λόγο η γνώση των πολύτιμων πραγμάτων,
ενώ με το πνεύμα η εικασία.
Διότι, αυτό μεν έχει την ενέργεια από το σύμπαν που το περιέχει.
ενώ η ψυχή από τον εαυτό της.
morfeas sky
..........
....................
Σε μια ανθρώπινη κοινωνία ανόμοιων ανθρώπων και διαφορετικών, τι είναι αυτό που τους ενώνει; η Ανάγκη, το ατομικό συμφέρον, του προσωπικού μας ανόμοιου εγώ, που επιθυμεί τα πάντα από τους άλλους να του τα δώσουν έτοιμα στο πιάτο.
Όπως λοιπόν πολλοί άνθρωποι εργάζονται σκληρά για να αποκτήσουν τα λεφτά, θα έπρεπε με τον ίδιο τρόπο να εργάζονται στο Νου με την καρδιά για να αποκτήσουν την νόηση.
Διότι κανένας δεν θα μας σώσει, παρά μόνοι μας θα σωθούμε με την Δια-νόηση της αλήθειας, (Δίανόηση, η νόηση του Δία Νου Ουρανού , η νόηση των θεών) και όχι με την σκληρή εργασία του σώματος μας και την απόκτηση των υλικών αγαθών.
Έχεις απόλυτο δίκιο. Το σχόλιο σου είναι ανεκτίμητης αξίας.
Τι κάνουμε εμείς εδώ; ζούμε σαν να είμαστε αθάνατοι, αλλά εργαζόμαστε σκληρά για το θνητό μας σώμα, με απεριόριστες κακουχίες είτε σωματικές, είτε αισθητές, και περιμένουμε με μια προσευχή, και ένα προσκύνημα, να ξαναγίνουμε αθάνατοι, αλλά πως θα γίνουμε; από την στιγμή που δεν γνωρίζουμε ποια είναι η αιτία της ζωής; ποια είναι η Ουσία της Ζωής;..ο Νους και ο αδιαίρετος Λόγος που κινεί το Νου.
Όταν λοιπόν ο Λόγος που κινεί την Ουσία (Νου) είναι η ζωή, εμείς γιατί θεωρούμε ως ζωή το σύνθετο αισθητό θνητό σώμα και οδηγούμαστε από αυτό;
Κι έτσι φτάνουμε στο κρίσιμο σημείο: αν η μισή ανθρωπότητα τα γνώριζε αυτά, (κρίσιμη μάζα), τότε δεν θα υπήρχε τίποτα από αυτά που ζούμε τώρα εδώ και χιλιάδες χρόνια.
Επειδή ζούμε μηχανικά. Επειδή δεν σκεφτόμαστε παρά μόνον ωφελιμιστικά, πώς και με ποιον τρόπο θα ικανοποιήσουμε τις ανάγκες μας. Και ο δεσμός μας με τον Νου είναι σκουριασμένος από την αχρηστία.
Αυτό δεν λέω; Η Μοίρα, μας δίνει ακριβώς ότι αξίζουμε ως ανθρωπότητα, και μεμονωμένα στον καθένα μας ξεχωριστά.
Σωστά. Δεν έχει σημασία πού ζούμε. Είμαστε Νους όπου κι αν είμαστε. Και ο Νους δεν φυλακίζεται. Κι ούτε σταματά ποτέ να ταξιδεύει. Μα αν είναι έτσι, γιατί δεν μπορεί να ταξιδέψει έξω από την Δημιουργία; Ή μήπως ταξιδεύει αλλά δεν μπορούμε με τις αισθήσεις να καταλάβουμε τις πληροφορίες που φέρνει, όμως αυτές δρούν και μας επηρεάζουν σε ένα βαθύτερο ασυνείδητο πεδίο;
Η ψυχή είπαμε ότι δίνει την ζωή σε κάτι άλλο, φαντάσου λοιπόν ότι είσαι συνδεδεμένη αυτή την στιγμή με την τεχνητή νοημοσύνη, οπότε αφήνεις την δική σου αμετάβλητη νοητή πραγματικότητα, και βιώνεις την μεταβαλλόμενη αισθητή πραγματικότητα ενός σύνθετου σώματος από φωτιά, αέρα, γη, νερό, που κινείται πάνω σε έναν παρόμοιο σύνθετο αισθητό χώρο που τον ονομάζουμε ως φύση της Γης.
Αμέσως αποκτούμε το πάθος και την επιθυμία για αυτή την γήινη φύση, διότι το σώμα μας είναι πάθος και επιθυμία για αυτή την φύση της Γαίας. Αλλού δεν μπορεί να επιβιώσει αυτό το σώμα.
Αυτό έχει ως Αιτία και Αποτέλεσμα να μας οδηγούν όλα τα μεταβαλλόμενα και θνητά του σώματος, και όχι τα αμετάβλητα νοητά και τα όμοια αισθητά της ψυχής. (πνεύμα του πυρός).
Πως λοιπόν θα ελευθερωθούμε από τα δεσμά αυτού του σώματος αν δεν μας οδηγεί ο Νους και η ψυχή; η Ανάμνηση ψυχής;
Γ'αυτό όλοι οι σοφοί μας έλεγαν ΓΝΩΘΙ Σ'ΑΥΤΟΝ
Γι'αυτό ο Ιησούς μας έλεγε "Γνώρισε τον εαυτό σου και θα ελευθερωθείς" "Δεν σε έσωσα εγώ, μόνος σου σώθηκες" γιατί αν δεν το θέλεις εσύ αν δεν γνωρίσεις τι είσαι, και τι είσαι τώρα, πως θα ελευθερωθείς;
Το κατανόησες αυτό; είναι πάρα πολύ σημαντικό!
Ποιμάνδρης:
Εγένετο οὖν, ὡς ἔφην, τῶν ἑπτὰ τούτων ἡ γένεσις τοιῷδε τρόπῳ·
θηλυκὴ γὰρ <γῆ> ἦν καὶ ὕδωρ ὀχευτικόν, τὸ δὲ ἐκ πυρὸς πέπειρον.(πέπειρον πυρί-φωτιά, αρσενικοθήλυκο σώμα-ουδέτερο) ἐκ δὲ αἰθέρος τὸ πνεῦμα ἔλαβε καὶ ἐξήνεγκεν ἡ φύσις τὰ σώματα πρὸς τὸ εἶδος τοῦ ᾿Ανθρώπου. (αρσενικά και θηλυκά σώματα από γη-νερό)
Γιατί επτά;
Επτά φύσεις, που περικλείονται από Επτά Νους Ουρανούς Διοικητές, όπου Ουρανός είναι ο Νους που Ορά, ο αισθητός θεός, το πνεύμα του πυρός, όπως οι μονάδες οι ανθρώπινες ψυχές, και οι κτιστές ψυχές, με την διαφορά ότι οι κτιστές ψυχές ενσαρκώνονται μόνον μία φύση του Ουρανού στον οποίο ανήκουν, όπως αυτή της Γαίας.
Οι Ανθρώπινες ψυχές όμως δεν ανήκουν στους Επτά κτιστούς Ουρανούς, διότι είναι Φως και Ζωή, οι Δυνάμεις, που εισήλθαν στον κτιστό κόσμο του κτιστού αισθητού θεού και ενώθηκαν μαζί του με τα δικά του σώματα..και αυτό της Γης είναι το χειρότερο όλων! εδώ μας εγκλώβισε για να μας εξουσιάζει και να τρέφεται από τις ψυχές μας παίρνοντας ζωή από την δική μας ενέργεια, διότι αποκόπηκε από την Αληθινή πηγή της Ζωής.
Κάθε Νους Ουρανός Διοικητής περικλείει μία φύση-πλανήτη-ηλιακό σύστημα-γαλαξία, σύμπαν, είναι το καθαρό της φύσης δημιούργημα, (το πνεύμα του πυρός), από εκεί διαρρηγνύουν όλους τους Ουρανούς οι ανθρώπινες ψυχές. Είναι αυτό που ονομάζουμε ως "Κάθαρση της ψυχής"
Κάθε Νους Ουρανός Διοικητής περικλείει μία φύση-πλανήτη-ηλιακό σύστημα-γαλαξία, σύμπαν, είναι το καθαρό της φύσης δημιούργημα, (το πνεύμα του πυρός), από εκεί διαρρηγνύουν όλους τους Ουρανούς οι ανθρώπινες ψυχές. Είναι αυτό που ονομάζουμε ως "Κάθαρση της ψυχής"
Ενώθηκε το ουδέτερο δίχως φύλο ανθρώπινο σύνθετο σώμα της φωτιάς με την γη, τον αέρα και το νερό (μνήμη του νερού), για να του δώσει κίνηση και νοερή ζωή.
Έξω από το υλικό σύμπαν βρίσκεται ο καθαρός αγαθός αρρενόθηλυς Νους και ο αδιαίρετος Άγιος Λόγος όπου το δοχείο της ύλης είναι μέσα του αδρανή και αγέννητο.. Μέσα στους Επτά Ουρανούς γεννιέται το δοχείο της Ύλης σε παντός είδους μορφές και σχήματα που μπορούν να γίνουν οι αριθμοί, βλέπε ο θεός αεί γεωμετρεί, δίνοντας την νοερή ζωή - κίνηση σε όλα όσα γεννιούνται από τον Άγιο Λόγο ο οποίος μετά την ένωση αυτή μετατρέπεται σε πνεύμα του πυρός, η εικόνα του.
Αν τα κατανοήσεις αυτά κάνεις άλμα
Εξάλλου ότι είναι θνητό χρειάζεται τις γεννήσεις.
Σωστά. Δεν χρειάζονται γονιμοποίηση αφού είναι αθάνατα.
Άρα; μόνον εδώ υπάρχουν τα αρσενικά και θηλυκά σώματα.
Λύθηκε κι αυτό. Μία απλή λογική σκέψη ήταν.
Είδες; Με την Λογική λύνονται όλες οι απορίες.
Ο Αγαθός Νους και ο αδιαίρετος Άγιος Λόγος μπαίνουν στην αισθητή υλική Δημιουργία, γίνεται Νους και παγκόσμια ψυχή, (άνθρωπος δεύτερος θεός), και γίνεται ο αισθητός θεός, το πνεύμα του πυρός, η εικόνα της ζωής, μαζί και οι δικές του ανθρώπινες μονάδες οι ανθρώπινες ψυχές.
Η ψυχή (αιθερική φωτιά της ύλης - τα όμοια) είναι το αισθητό αιθερικό ένδυμα του Αμετάβλητου Αγαθού Νου, η Αιωνιότητα.
Μετά η ψυχή κατεβαίνοντας βαθιά μέσα στην σύνθετη φύση των πλανητών ενδύεται τα κατώτερα θνητά σώματα. (φωτιά, αέρας, γη, νερό).
Και όλα είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους, γι'αυτό η ανθρώπινη ψυχή εξουσιάζει τα πάντα....αρκεί να θυμηθεί, και να ξαναγίνει αυτό που είναι, και να μην συμμετέχει στα θνητά ως δούλος ενός θνητού σύνθετου μεταβαλλόμενου σώματος υποφέροντας από όλα τα θνητά.
Ακριβώς.
..........
....................
..........
....................
Σαν να συμμετέχεις σε ένα όνειρο, σε ένα ολόγραμμα ενός matrix Tι είναι τότε αληθινό; απλά ξυπνάς από τον λήθαργο σου
Μόνον η πληροφορία που στέλνει ο Νους είναι η απομίμηση της Αλήθειας. Ο Νους της ανθρώπινης ψυχής. Όλα τα υπόλοιπα ακόμη και η ψυχή ανήκουν στο matrix.
Ακόμη όμως ο Νους και Αδιαίρετος Άγιος Λόγος (Όγδοος Ουρανός), είναι η εικόνα του Θεού και εικόνα της ζωής του Θεού
Αυτό που φαντάζει σε εμάς σαν ένα φως μέσα σε ένα τούνελ, είναι το "καλώδιο σύνδεσης" μέ το οποίο συνδεόμαστε ασύρματα με το matrix. Είναι αυτό που ονομάζουμε Αιθέρα Νου στο καθαρό της Φύσης δημιούργημα (matrix - πνεύμα του πυρός).
Γι'αυτό διαβάζουμε στον Ποιμάνδρη ότι ο Άνθρωπος Ζωή και Φως, από Φως έγινε Νους, και από Ζωή έγινε ψυχή, διότι βρίσκεται απ'έξω και απλά είναι συνδεδεμένος με το matrix νοητά! ως νοητή πληροφορία που κινείται με το καλώδιο της ενέργειας που εμείς ονομάζουμε ως ΠΥΡ δηλαδή ψυχή.
Γι'αυτό διαβάζουμε στον Ποιμάνδρη ότι ο Άνθρωπος Ζωή και Φως, από Φως έγινε Νους, και από Ζωή έγινε ψυχή, διότι βρίσκεται απ'έξω και απλά είναι συνδεδεμένος με το matrix νοητά! ως νοητή πληροφορία που κινείται με το καλώδιο της ενέργειας που εμείς ονομάζουμε ως ΠΥΡ δηλαδή ψυχή.
Και όταν ενώνεται στην οθόνη του ολογράμματος-υπολογιστή-δηλαδή με το γίγνεσθαι των επτά φύσεων, με τα εικονίδια-ανθρωπάκια είδωλα, και ζωάκια δηλαδή τις κατωφερής ενέργειες της φύσης του πλανήτη Γη, τότε γίνεται ο άνθρωπος της Γης.
Κατανοήστε λοιπόν όσοι έχετε Νου τι ακριβώς είσαστε και
Κατανοήστε λοιπόν όσοι έχετε Νου τι ακριβώς είσαστε και
ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΤΡΙΞ.
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΑΠΟ ΟΣΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΖΕΙΤΕ. ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ-ΣΩΜΑΤΟΣ-ΕΠΤΑ ΣΩΜΑΤΑ.
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΑΠΟ ΟΣΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΖΕΙΤΕ. ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ-ΣΩΜΑΤΟΣ-ΕΠΤΑ ΣΩΜΑΤΑ.
ΒΓΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΕΝΩΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟ ΝΟΥ ΣΤΟΝ ΟΓΔΟΟ ΟΥΡΑΝΟ.
morfeas sky
Σε ποιον άνθρωπο τα λέω όλα αυτά μωρέ παρά μόνον στον εαυτό μου και σε ελάχιστους ακόμη ανθρώπους μετρημένους στα δάχτυλα μου;
Ολοι βλέπουν για παράδειγμα την Παναγία ως Γυναίκα , κοινώς όλοι δημιουργούν γήϊνους θεούς σύμφωνα με τα δικά τους πρότυπα, ενός θνητού ανθρώπινου ζώου.
Τι σχέση έχω εγώ με εσάς; αν εξαιρέσω το ανθρώπινο ζώο που είναι ο χιτώνας που φοράω, η ουσία μέσα μου είναι αδύνατον να κάνει διάλογο μαζί σας, όχι γιατί σας φθονώ, διότι ο φθόνος βασιλεύει μόνον εδώ κάτω στο ζωϊκό βασίλειο, αλλά διότι ότι εσείς θεωρείτε ως αληθινό ανήκει στην δική σας φύση στο δικό σας πνεύμα, και όχι στην δική μου ουσία.
Αρα τι σχέση μπορεί να έχω εγώ με εσάς;
Μόνον τα όμοια αλληλοκατανοούνται και είναι πάντα φίλοι, τα ανόμοια όμως ποτέ δεν είναι φίλοι.
Τι είναι όμως τα όμοια; (αμετάβλητα)
και τι είναι τα ανόμοια; (μεταβλητά)
morfeas sky
Ολοι βλέπουν για παράδειγμα την Παναγία ως Γυναίκα , κοινώς όλοι δημιουργούν γήϊνους θεούς σύμφωνα με τα δικά τους πρότυπα, ενός θνητού ανθρώπινου ζώου.
Τι σχέση έχω εγώ με εσάς; αν εξαιρέσω το ανθρώπινο ζώο που είναι ο χιτώνας που φοράω, η ουσία μέσα μου είναι αδύνατον να κάνει διάλογο μαζί σας, όχι γιατί σας φθονώ, διότι ο φθόνος βασιλεύει μόνον εδώ κάτω στο ζωϊκό βασίλειο, αλλά διότι ότι εσείς θεωρείτε ως αληθινό ανήκει στην δική σας φύση στο δικό σας πνεύμα, και όχι στην δική μου ουσία.
Αρα τι σχέση μπορεί να έχω εγώ με εσάς;
Μόνον τα όμοια αλληλοκατανοούνται και είναι πάντα φίλοι, τα ανόμοια όμως ποτέ δεν είναι φίλοι.
Τι είναι όμως τα όμοια; (αμετάβλητα)
και τι είναι τα ανόμοια; (μεταβλητά)
morfeas sky
ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ψυχή λοιπόν είναι αθάνατη νοητική ουσία έχοντας ως νόημα τον δικό της λόγο
Χαρακτηριστικό της ψυχής είναι να δίνει την ζωή σε ότι είναι παρόμοιο με την ουσία της και μπορεί να έρθει στη ζωή.
Λοιπόν, υπάρχουν δύο ζωές και δύο κινήσεις
Μία κατά την ουσία και άλλη κατά τη φύση του σώματος
Και το μεν πνεύμα ανήκει στο σώμα, ο δε λόγος στην ουσία
Αυτό το πνεύμα, το αισθητικό, γενόμενο ανάλογο της διάνοιας κρίνει η φαντάζεται μόνο, διότι ανήκει στο σώμα και δέχεται τα πάντα.
Ο λόγος, τώρα ανήκει στη ουσία.
Συνυπάρχει δε με τον λόγο η γνώση των πολύτιμων πραγμάτων (του θεού). Ενώ με το πνεύμα (του σώματος) η εικασία.
Διότι, αυτό μεν έχει την ενέργεια από την φύση που το περιέχει.
ενώ η ψυχή από τον εαυτό της.
ὁ δὲ ῎Ανθρωπος ἐκ ζωῆς καὶ φωτὸς ἐγένετο εἰς ψυχὴν καὶ νοῦν,
ἐκ μὲν ζωῆς ψυχήν, ἐκ δὲ φωτὸς νοῦν.
Εγένετο οὖν, ὡς ἔφην, τῶν ἑπτὰ τούτων ἡ γένεσις τοιῷδε τρόπῳ·
Γεννήθηκαν τα Επτά ανθρώπινα σώματα με τον εξής τρόπο:
θηλυκὴ γὰρ ἦν καὶ ὕδωρ ὀχευτικόν, τὸ δὲ ἐκ πυρὸς πέπειρον. ἐκ δὲ αἰθέρος τὸ πνεῦμα ἔλαβε καὶ ἐξήνεγκεν ἡ φύσις τὰ σώματα πρὸς τὸ εἶδος τοῦ ᾿Ανθρώπου.
Διότι, αυτό μεν (το ανθρωποειδή) έχει την ενέργεια και το πνεύμα
Διαγραφήαπό την φύση που το περιέχει.
Ενώ η ψυχή από τον εαυτό της.
Ένα όνειρο βιώνουμε, ας το κάνουμε όμορφο αφήνοντας την ψυχή μας να μας οδηγεί..αλλά γνωρίζετε τι είναι η ψυχή; η εικόνα της ζωής, ενώ το σώμα μας είναι μια φαντασία γι αυτό μην γίνεστε ένα μ'αυτόν τον κόσμο διότι θα αφομοιωθείτε από το σκοτάδι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σας βάλω δύσκολα; τι είναι η ζωή; και τι είναι αυτό που γεννιέται για να πεθάνει; αναρωτηθήκατε ποτέ;
..αυτό το πνεύμα το αισθητικό, το οποίο γενόμενο ανάλογο της διάνοιας κρίνει ή φαντάζεται μόνον.
"Γιατί η γέννηση δεν αποτελεί ζωή, αλλά είναι η αίσθηση"
- η γέννηση είναι αίσθηση;;
Ναι, η γέννηση είναι η αίσθηση, το δοχείο της Ύλης. (φωτιά, αέρας, γη, νερό).
- όμως γιατί δεν αποτελεί ζωή;;
Διότι ζωή είναι ο Νοητός Λόγος, που δίνει την νοητή ζωή και την νοερή ζωή στο αισθητό πνεύμα που γεννιέται (φωτιά και αέρας τα μόνα στοιχεία που μπορούν να δεχτούν τον νοητό Λόγο και να αποκτήσουν την δική τους νοητή ζωή στο δικό τους νοερό - αισθητό σώμα που γεννιέται)
Αυτά λοιπόν τα στοιχεία η φωτιά και ο αέρας που ανήκουν στο δοχείο της ύλης είναι η αίσθηση το πάθος και η επιθυμία, μπορούν να δεχτούν αυτή την νοητή ουσία και να αποκτήσουν το δικό τους αισθητό πνεύμα την δική τους νοερή ζωή, ενώ η γη και το νερό δεν μπορούν να δεχτούν το πνεύμα, γι'αυτό είναι αισθήσεις δίχως λογική, άλογα πάθη και επιθυμίες, διότι το σκότος οδηγεί το πνεύμα κάνοντας το σκλάβο του σώματος.
....
Η ψυχή λοιπόν είναι ασώματη, ούσα αμέτοχη του φυσικού σώματος, διότι αν έχει σώμα δεν έχει ούτε λόγο ούτε νόηση.
Συμμετέχοντας το σώμα στην ουσία πετυχαίνει να είναι έμβιο ον με πνεύμα.
Και το μεν πνεύμα ανήκει στο σώμα, ο δε λόγος στην ουσία,
και ο λόγος διακρίνει το ύψιστο αγαθό, ενώ το αισθητικό πνεύμα κρίνει τα φαινόμενα.
Διαιρείται δε στις οργανικές αισθήσεις, που κάποιο μέρος τους είναι η πνευματική όραση, και το πνεύμα το ακουστικό, το οσφρητικό, το γνωστικό και το οπτικό.
Αυτό το πνεύμα, το αισθητικό, γενόμενο ανάλογο της διάνοιας κρίνει η φαντάζεται μόνο, διότι ανήκει στο σώμα και δέχεται τα πάντα.
Ο λόγος, τώρα, ανήκει στην ουσία και είναι η φρόνηση.
Συνυπάρχει δε με τον λόγο η γνώση των πολύτιμων πραγμάτων,
ενώ με το πνεύμα η εικασία.
Διότι, αυτό μεν έχει την ενέργεια από το σύμπαν που το περιέχει.
ενώ η ψυχή από τον εαυτό της.
Είσαστε πνεύμα έτσι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχετε συναισθήματα και αυτό σας κάνει ανθρώπους
Μετά εγώ φταίω που σας λέω ζώα;
Αυτό το πνεύμα, το αισθητικό, γενόμενο ανάλογο της διάνοιας κρίνει η φαντάζεται μόνο, διότι ανήκει στο σώμα και δέχεται τα πάντα.
Διότι, αυτό μεν το πνεύμα έχει την ενέργεια του από την φύση που το περιέχει, ενώ η ψυχή από τον εαυτό της.
morfeas sky