EΝ ΑΡΧΗ ΗΝ Ο ΛΟΓΟΣ Η ΖΩΗ - ΕΦ' ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΠΕΡΙΠΛΑΝΩΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΟΥ ΝΟΥ



Προϋπάρχουν στοιχεία του αιθέρα; Δεν είναι ο ίδιος ο αιθέρας που μεταβάλλεται σε ύλη ή μάζα;

Ένας Νους εμπεριέχει μέσα του όσα στοιχεία του έχουν δοθεί.
Όπως σε έναν υπολογιστή δίνονται τα δεδομένα-πληροφορίες.

Η κίνηση αυτών των δεδομένων ονομάζεται Λόγος ή σκέψη ή ζωή ή εικόνα της ζωής..

Στην αρχή είναι το Φως..που δημιούργησε όλα τα υπόλοιπα.
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΩΣ ΚΑΙ ΖΩΗ 
ΕΝΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ

Αρκεί να έχει τον Νου να τα κατανοήσει..να κοιτάξει στον ουρανό και όχι στην Γη.





Ποιμάνδρης:
"ἐπήδησεν εὐθὺς ἐκ τῶν κατωφερῶν στοιχείων [τοῦ θεοῦ] ὁ τοῦ θεοῦ Λόγος εἰς τὸ καθαρὸν τῆς φύσεως δημιούργημα, καὶ ἡνώθη τῷ δημιουργῷ Νῷ (ὁμοούσιος γὰρ ἦν), καὶ κατελείφθη [τὰ] ἄλογα τὰ κατωφερῆ τῆς φύσεως στοιχεῖα," 

Επήδησεν ο Λόγος του θεού από τα κατωφερή στοιχεία στο καθαρό δημιούργημα της φύσης και ενώθηκε με τον δημιουργό Νου, που ήταν ομοούσιος Δεν βγάζω νόημα.


Επήδησε ο Λόγος από τα κατωφερή στοιχεία. Ήταν στα κατωφερή στοιχεία; κι από κει πήδησε στο καθαρό δημιούργημα της φύσης;


Αφού επέδρασε ο πνευματικός λόγος όπως το ήθελε στα τέσσερα στοιχεία της κατωφερής φύσης δημιούργησε την ζωή, ανυψώθηκε αμέσως μετά στο καθαρό της φύσης δημιούργημα, μακριά από τα Τέσσερα στοιχεία, (πυρ και πνεύμα) και έγινε Άγιος Λόγος, και ως Αδιαίρετος που είναι με τον δεύτερο Νου δημιουργό ενώθηκε μαζί του. Και παρέμεινε ο Διοικητής να επιβλέπει την κατωφερή δημιουργία.

Ποιο είναι το καθαρό της φύσης δημιούργημα;

Το καθαρό της φύσης δημιούργημα είναι ο Άγιος Λόγος όπου δεν υπάρχει ούτε πνεύμα ούτε πυρ, αλλά μόνο ο Άγιος Λόγος που είναι αδιαίρετος με τον Νου, έξω από τους κύκλους.
-Επήδησε ο Λόγος στο καθαρό της φύσεως δημιούργημα. 
Δεν έχουμε δύο πράγματα;
Ένας είναι ο Λόγος, του Πατέρα Θεού, ή δύο, δηλ. και ο Λόγος του δεύτερου Νου;
 

Μα πιο πριν στο προηγούμενο εδάφιο ξεκαθάρισε ο Ερμής τι είναι ο Άγιος Λόγος και ότι μεταβάλλεται μέσα στους κύκλους όταν ενώνεται με το πυρ και πνεύμα.
Είναι ο ίδιος Λόγος απλά μεταβάλλεται.

Γι'αυτό συμβαίνει η "κάθαρση" στις ψυχές όταν ανέρχονται τους κύκλους.

Όλα είναι Ένα ενωμένα με το Παν.

Απλά μεταβάλλεται σε κάτι άλλο ανάλογα την ουσία και τα στοιχεία.
Στο Φως όλα είναι Φως.
Στον κτιστό κόσμο όλα είναι Άγιος Λόγος, του πυρός και του πνεύματος, και στον κατωφερή κόσμο όλα είναι τα Τέσσερα στοιχεία.


Κατωφερής κόσμος ποιος είναι; είναι ο πλανήτης μας; 
Κτιστός κόσμος είναι οι επτά κύκλοι;

Ναι, ο πλανήτης μας είναι κατωφερής κόσμος.
"Κτιστός" κόσμος είναι η ορολογία της θρησκείας.
Αλλά τον ονομάζω κτιστό κόσμο για να διαχωρίζεται ο Αρχέτυπος κόσμος του φωτός.


Επομένως πού έχουμε πυρ και πνεύμα και πού τα τέσσερα στοιχεία;

Στον εδώ υλικό κόσμο το πυρ μεταβάλλεται σε φωτιά, και το πνεύμα σε αέρα, η γη και το νερό μεταβάλλεται σε σώμα.

Η λογική που έχουμε για τον υλικό κόσμο και αυτό που βλέπουμε μέσα από τους τρεις χρόνους είναι η φωτιά.
Τα διττά συναισθήματα και οι αισθήσεις , το πάθος οι επιθυμίες είναι ο αέρας.

Είναι το ψυχρό θερμό που ενώθηκαν μαζί στη "μήτρα" από τον πνευματικό Λόγο και όταν ενώνονται με την ψυχή γεννιέται η νοερή ζωή στην φωτιά και τον αέρα, που θα εκδηλωθεί στο σώμα, και θα γίνει η νοερή ζωή μέσω της διανοητικής κίνησης του  σώματος.

Το πυρ και πνεύμα παίρνει την νοερή ζωή όταν ενώνεται με την ψυχή. (νοητική ουσία της ψυχής).

Το δε πνεύμα (φωτιά-αέρας) δίνει την ζωή στο σώμα, (γη-νερό), που αποκτά από το πνεύμα την διανοητική κίνηση μέσα από την αυξομείωση του σώματος, διότι  το σώμα είναι θνητό και μεταβάλλεται συνεχώς είτε στο σώμα είτε στο αισθητό του μέρος, αλλά και της λογικής του.


..............................

Αφού αυτό που αντιλαμβανόμαστε ως ύλη είναι ενέργεια. 
Άρα ο άνθρωπος είναι ενέργεια σε κατάσταση πύκνωσης. 

Επίσης γράφεις ότι όλα είναι Αιθέρας, που κινείται με σπειροειδή κίνηση, δηλ. σε μορφή δίνης. 

Μήπως επομένως μόνο κατά την πύκνωση διαφέρει ο θεϊκός Άνθρωπος από τον άνθρωπο της γης; 

Η πύκνωση μας κρατά ακινητοποιημένους/φυλακισμένους.

Εξ άλλου ο Άνθρωπος εισήλθε με δική του απόφαση.
Δεν κάθησε απ' έξω ώστε στην ύλη να είναι ο αντικατοπτρισμός του.


Η ζωή και το φως που είναι ο άνθρωπος δεύτερος θεός, γράφεις ότι όταν εισέρχεται στον κτιστό κόσμο γίνεται ψυχή και νους.

Ότι αντιλαμβανόμαστε πως είσαι τόσο σίγουρη ότι είναι ενέργεια και όχι πληροφορία; από την στιγμή που το σύμπαν είναι νοητικό;

Αιθέρας δεν είναι ενέργεια, αλλά νοητική ουσία, είναι Νους και Λόγος Αδιαίρετος.

Ζωή είναι η κίνηση, η κίνηση προέρχεται από την σκέψη τον Λόγο, που κινεί όσα εμπεριέχονται μέσα στον Πανάγαθο, ακίνητο, κόσμο του Νου.


Νους και Λόγος Αδιαίρετος, η δε ένωση τους η γέννηση αυτού του του κόσμου ως Υπάρχων μαζί με τα Γεννήματα τους τις ψυχές που είναι η νοητή ζωή.

Η κίνηση λοιπόν είναι ο κόσμος ως Υπάρχων, οι δε ψυχές ο Λόγος, η Ζωή, η νοητή ζωή.


Νους και Λόγος είναι Η ΝΟΗΤΉ ΖΩΗ ΣΤΟΝ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟ ΥΠΑΡΧΩΝ ΚΟΣΜΟ με τα Γεννήματα τους τις ψυχές.

Ότι δεν σκέφτεται δεν έχει νοητή ζωή ή νοερή ζωή, απλά υπάρχει για τον παρατηρητή που είναι οι ψυχές.

Η πύκνωση ενέργειας είναι τα ΤΈΣΣΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΊΑ φωτιά, αέρας, γη, νερό, όπου τα πιο βαριά στοιχεία είναι η γη και το νερό.
Δεν έχουν τον νου ούτε λόγο-σκέψη, απλά υπάρχουν ως πληροφορία "ενέργειες-αντικείμενο".

Το πνεύμα στον δικό μας κατωφερή κόσμο είναι η φωτιά και ο αέρας, η μεν φωτιά είναι η σκέψη-λογική που διαθέτουμε, το μεν πνεύμα το δίπολο, οι αισθήσεις, συναισθήματα, πάθη, επιθυμίες..

Άρα πύκνωση ενέργειας εννοούμε την νοερή ζωή που αποκτά η φωτιά και ο αέρας όταν ενώνεται με την ανθρώπινη ψυχή, ή όλες τις άλλες άλογες ψυχές με τα είδη των ζώων, και γίνεται ο άνθρωπος της Γης με σώμα από γη και νερό.

Η ανθρώπινη ψυχή όμως είναι νοητική ουσία, η κίνηση του Νου μέσω του Λόγου, άρα η νοητή ζωή.

Ο άνθρωπος της Γης είναι πνεύμα και σώμα, η νοερή ζωή μέσω της διανοητικής κίνησης στο αισθητό σώμα. (πυρ και πνεύμα = γη νερό αέρας φωτιά).





Προϋπάρχουν στοιχεία του αιθέρα; Δεν είναι ο ίδιος ο αιθέρας που μεταβάλλεται σε ύλη ή μάζα;

Αιθέρας είναι νοητική ουσία, είναι Νους και Λόγος...ο Άγιος Λόγος, ο δεύτερος Νους δημιουργός, και τα όμοια με αυτόν δημιουργήματα του, που είναι οι Επτά Διοικητές.


Μέσα στους κύκλους μεταβάλλεται ο Αιθέρας σε πνευματικό λόγο διότι ενώνεται με τα το Πυρ και Πνεύμα και τα Τέσσερα στοιχεία στον πιο κατωφερή κόσμο.

Το μεν πυρ είναι ο πνευματικός Λόγος-Αιθέρας, το δε πνεύμα οι Άλογες Ενέργειες και Μορφές. (το δίπολο όπου κάθε τι έχει το αντίθετο του).
Άρα το πυρ είναι οι δυνάμεις (θεοί)  που εξουσιάζουν τις ενέργειες (πνεύμα), που εκδηλώνονται σε σώμα.


Πως προκαλλείται η σπειροειδής κίνηση σε δίνη;


Κινούνται τα τέσσερα στοιχεία μέσα σε έναν πεπερασμένο κόσμο-χώρο-κύκλο.
Τα πιο βαρύτερα στοιχεία πέφτουν χαμηλά, (Τέσσερα στοιχεία), ενώ τα πιο ελαφρά στοιχεία το πυρ και το πνεύμα μένουν ψηλά.

Η κίνηση περιστρέφει σε μια σπειροειδή μορφή αυτά τα περιστρεφόμενα τέσσερα στοιχεία από πυρ και πνεύμα, και χωρίζονται σε Επτά κύκλους ανάλογα με την λεπτότητα της ουσίας τους και την πυκνότητα τους.
............

Ένας Νους εμπεριέχει μέσα του όσα στοιχεία του έχουν δοθεί.
Όπως σε έναν υπολογιστή δίνονται τα δεδομένα-πληροφορίες.


Η κίνηση αυτών των δεδομένων ονομάζεται Λόγος ή σκέψη ή ζωή, όπου μιμείται ο Λόγος τα δεδομένα του Νου, τον Αγέννητο ακίνητο Προϋπάρχων κόσμο  του, κινεί και δημιουργεί κοσμοποιώντας τον κόσμο με αυτά τα στοιχεία-δεδομένα του Νου και γίνεται Υπάρχων κόσμος, μαζί με την νοητή ζωή που είναι τα γεννήματα τους οι ψυχές.

Στην αρχή είναι το Φως..που δημιούργησε όλα τα υπόλοιπα.
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΩΣ ΚΑΙ ΖΩΗ 
ΕΝΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ

Αρκεί να έχει τον Νου να τα κατανοήσει..να κοιτάξει στον ουρανό και όχι στην Γη.



- Στον κτιστό κόσμο: δημιουργός Νους είναι ο δεύτερος Νους δημιουργός του πυρός και του πνεύματος, είναι ο Ένας, ο Νους και Άγιος Λόγος Αδιαίρετος, είναι ο Αιθέρας, είναι το πυρ, είναι το πνεύμα, είναι τα τέσσερα στοιχεία, που κινεί και εκδηλώνουν την ζωή.

- Οι ψυχές στον κτιστό κόσμο είναι νοητική ουσία, Νους και Λόγος Αδιαίρετος, δεν έχουν ελεύθερη επιλογή,  που οδηγούνται από την Μοίρα για να ενωθούν με όλες τις άλογες ενέργειες και μορφές του πυρός και πνεύματος-τέσσερα στοιχεία, και οδηγούνται από τον πνευματικό λόγο, το πνεύμα της φύσης. 


Ο Άνθρωπος από Φως και Ζωή έγινε Νους και ψυχή-εικόνα της ζωής στον κτιστό κόσμο του πυρός και του πνεύματος, σαν τον δεύτερο Νου δημιουργό, για να ζήσει και κατανοήσει την κτιστή δημιουργία.

- πυρ και πνεύμα στον υλικό κατωφερή κόσμο είναι τα Τέσσερα στοιχεία, η φωτιά και ο αέρας, (ψυχρό-θερμό=πνεύμα), όπου εκδηλώνεται το πνεύμα σε θνητό σώμα από γη-νερό.


Στους ανώτερους κόσμους δεν υπάρχει η γη το νερό ο αέρας η φωτιά, διότι είναι τα πιο κατωφερή στοιχεία, αλλά μόνον το πυρ και πνεύμα.

Ο υλικός κόσμος είναι το σκότος η γη και το νερό, όπου το πυρ έγινε φωτιά, και το πνεύμα έγινε αέρας, ενώθηκαν μαζί στη μήτρα η φωτιά και ο αέρας και ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ, ενώ το σώμα είναι θνητό το σκότος=γη-νερό, όπου με θνητό σώμα εκδηλώνεται το πυρ και πνεύμα=φωτιά-αέρας.


Ο Λόγος του δεύτερου Νου δημιουργού έδωσε κίνηση στην Ύλη και διασπάστηκε στον κατωφερή (υλικό) κόσμο στα Τέσσερα στοιχεία, με τα οποία δημιούργησε τον αισθητό (υλικό) κόσμο των αισθητών σωμάτων.

Ο αληθινός Θεός είναι Φως και Ζωή.
 
Όλα όσα ζούμε είναι νοητά! μέσα στον Νου μας!

Ποιμάνδρης:
ὁ δὲ Νοῦς ὁ θεός, ἀρρενόθηλυς ὤν, ζωὴ καὶ φῶς
ὑπάρχων, ἀπεκύησε λόγῳ ἕτερον Νοῦν δημιουργόν, ὃς θεὸς τοῦ πυρὸς καὶ πνεύματος ὤν, ἐδημιούργησε διοικητάς τινας
ἑπτά, ἐν κύκλοις περιέχοντας τὸν αἰσθητὸν κόσμον, 
καὶ ἡ
διοίκησις αὐτῶν εἱμαρμένη καλεῖται.


Ο έτερος Νους δημιουργός είναι ο δεύτερος Νους δημιουργός, ο οποίος με την σειρά του δημιούργησε άλλους επτά Νους δημιουργούς, τους Διοικητές των Επτά κύκλων.

Όπως ο Πατέρας όλων Θεός δημιούργησε τον δεύτερο Νου δημιουργό του πυρός και του πνεύματος, με τον ίδιο τρόπο ο δεύτερος Νους δημιουργός δημιούργησε άλλους επτά Νους δημιουργούς τους Διοικητές Ουσιάρχες, και κάθε Ουσιάρχης Διοικητής δημιούργησε-γέννησε τα ανθρώπινα αισθητά σώματα για να υποδεχτούν τον Άνθρωπο Φως και Ζωή Υπάρχων στον δικό τους κόσμο με τα δικά τους στοιχεία, και να ενωθεί μαζί τους.
.

Ο αισθητός υλικός κατωφερής κόσμος είναι η λογική που έχουμε για τον δικό μας υλικό κόσμο μέσα από τους τρεις χρόνους (παρελθόν-παρόν-μέλλον), και οδηγείται από τα συναισθήματα και τις αισθήσεις, δηλαδή από το πυρ (σκέψη) και το πνεύμα (συναισθήματα αισθήσεις).
Είναι ο νοερός κόσμος στον δικό μας κατωφερή κόσμο, όπου όλα έχουν και το αντίθετο τους στην πιο ακραία τους μορφή διότι εκδηλώνονται στο σκότος (θνητό σώμα γη-νερό).
.

Πυρ και Πνεύμα είναι η εκδήλωση ζωής μέσα από την λογική του αισθητού κόσμου των αισθητών σωμάτων που οδηγείται από τις αισθήσεις και συναισθήματα..είναι ο αισθητός κόσμος των αισθητών σωμάτων όπου κάθετι έχει και το αντίθετο του στις πιο ακραίες του μορφές στον υλικό κατωφερή κόσμο, και ανεβαίνοντας τους κύκλους πλησιάζουμε όλο και περισσότερο στην πλήρη Αρμονία, και στον δικό μας κατωφερή κόσμο οδηγούμαστε από το θνητό μας σώμα που είναι γεμάτο ανάγκες (υλικό αισθητό σώμα) .
............

Όλα είναι νοητά και βρίσκονται μέσα στο Νου και την σκέψη μας!

Σκέψου κάτι! μπορείς να αντιληφθείς ότι ζεις χωρίς να σκέφτεσαι;


Άρα ζωή είναι ο Λόγος-σκέψη που κινεί τον Νου που εμπεριέχει μέσα του τον κόσμο είτε από Άπλετο Φως, είτε από πυρ και πνεύμα, είτε από τα Τέσσερα πιο κατωφερή στοιχεία.

..............

ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΥΛΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ, ΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ ΩΣ ΚΑΤΙ ΧΕΙΡΟΠΙΑΣΤΟ.


Ανυπαρξία είναι ο Προϋπάρχων και Αγέννητος κόσμος ενός Νου 
Ο Μη Ον, ο Μη Υπάρχων, που είναι ακίνητος ο κόσμος του, που δεν ενώθηκε με τον Λόγο του ακόμη.

Η ΔΕ ΑΔΙΑΙΡΕΤΗ ΕΝΩΣΗ ΤΟΥ ΝΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ, ΕΙΝΑΙ Ο ΟΝ, Η ΖΩΗ ΥΠΑΡΧΩΝ, ΜΕ ΤΑ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ.

Στον Αγέννητο και Προϋπάρχων κόσμο του Φωτός επικρατεί ο Πανάγαθος Νους. 
Η δε ένωση με τον Φωτεινό του Λόγο, είναι ο Πατέρας Όλων των δημιουργημάτων, ο Θεός Φως και Ζωή Υπάρχων.

Ο Άγιος Λόγος επικρατεί στον κόσμο ενός Νου από ΥΛΗ=ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ  ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΩΣ ΥΠΑΡΧΩΝ.
Είναι ο δεύτερος Νους δημιουργός με τον Άγιο Λόγο του.


Ο ΠΡΟΥΠΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΑΓΕΝΝΗΤΟΣ ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ ΝΟΥΣ ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΕΠΗΛΘΕ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ!!

Ο ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ ΝΟΥΣ ΘΕΟΣ ΓΕΝΝΗΣΕ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΠΟΙΗΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΦΩΤΕΙΝΟ ΤΟΥ ΛΟΓΟ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΡΧΕΤΥΠΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΣΤΟ ΦΩΣ.

ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΨΥΧΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΔΙΑΙΡΕΤΗ ΕΝΩΣΗ ΤΟΥ ΝΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ (ΩΣ ΜΟΝΑΔΑ).

Ο Νους προϋπάρχει του Λόγου, το δε άπλετο Φως Προϋπάρχει του Νου.
Για να δημιουργηθεί η ζωή (ως μονάδα με τις ψυχές) πρέπει να ενωθεί ο Λόγος με τον Νου.


Αυτό είναι ο Αδιαίρετος Λόγος ενός Νου ..η ζωή! οι ψυχές.
Η ΖΩΗ ΥΠΑΡΧΩΝ ΩΣ ΟΛΟΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ ΠΟΥ ΕΞΕΡΕΥΝΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΤΥΧΕΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΕΣ.



Εμείς εδώ στον κατωφερή κόσμο της Γης, είμαστε μονάδες-ψυχές, και ζούμε ενωμένοι με τα Τέσσερα στοιχεία- πυρ και πνεύμα, διαχωρισμένοι από την θεϊκή ψυχή μας, αφού έγινε κάτι άλλο θνητό, και αυτό που βλέπουμε, αντιλαμβανόμαστε, ζούμε, και μας οδηγεί, είναι η νοερή ζωή του πυρός και πνεύματος, τα Τέσσερα στοιχεία,  όπου επιφέρουμε την Αρμονία στην εδώ ζωή με την φωτιά, που είναι ουσιωδώς όμοια με την λόγο της ψυχής αυτού του κόσμου,  αυτού του σύμπαντος, με την οποία ενώθηκε ο Λόγος εισερχόμενος από τις πύλες, (Λόγος= ο πυρήνας της ανθρώπινης ψυχής, που ενώθηκε με τις ψυχές του Ουσιάρχη Διοικητή αυτού του σύμπαντος, και στην συνέχεια ενώθηκε με το πυρ και πνεύμα - Τέσσερα στοιχεία).
........................


Φαντάσου ότι μπορείς να δημιουργήσεις έναν εικονικό κόσμο άρα για να δημιουργήσεις είσαι αδιαίρετος ήδη με τον Λόγο.."όπως πάνω έτσι και κάτω" , άρα και δημιουργείς σύμφωνα με τον δικό σου αρχέτυπο κόσμο του Άπλετου Φωτός ένα Πρότυπο σαν το δικό σου κόσμο και τον δικό σου εαυτό, έναν Πανάγαθο Νου!! όπου περιλαμβάνει μέσα του τον κόσμο του Φωτός.

Αυτός ο Προϋπάρχων Αγέννητος Πανάγαθος Νους είναι ας πούμε ένας υπερνοήμων -υπερυπολογιστής.
Ενώνεται με τον δικό του Πανάγαθο Λόγο και δημιουργεί την Ζωή Υπάρχων ως μονάδα με τις Πανάγαθες ψυχές.

Ταυτόχρονα δημιουργεί έναν άλλο δεύτερο Νου δημιουργό από πυρ και πνεύμα, και αυτός με την σειρά του δημιουργεί άλλους επτά Νους δημιουργούς..κι εμείς τώρα βρισκόμαστε στον πάτο!.αλλά είμαστε ταυτόχρονα και Άπλετο Φως.

Και η ζωή συνεχίζεται μέσα στο matrix..


Ως άνθρωποι με υλικό σώμα είμαστε το απολύτως τίποτα.


Αλλά ταυτόχρονα είμαστε ο ίδιος ο Νους Θεός Φως και Ζωή, αφού είμαστε όμοιοι ως ουσία με το Άπλετο Φως όταν  ενωνόμαστε μαζί του. (Φωτεινός Λόγος ο πυρήνας της ανθρώπινης ψυχής).

Θα έλεγα ότι είμαστε το Φως που θέλησε να ζήσει και κατανοήσει τον εαυτό του, και διαχωρίστηκε σε μονάδες.

Είμαστε το Άπλετο Φως και ταυτόχρονα το απολύτως τίποτα!
Πρέπει να μάθουμε όλοι μας  να κοιτάζουμε κατάματα το Θεό ως ίσος προς ίσον, διότι όλοι μας από την ίδια ουσία αποτελούμαστε το Άπλετο Φως..(Λόγος, ο πυρήνας της ανθρώπινης ψυχής Ουσιωδώς όμοιος με το Φως).


Αρκεί να μάθουμε να αναγνωρίζουμε μέσα μας το Φως, και να μην το βλέπουμε με τα μάτια του θνητού σώματος και της διπολικής άλογης λογικής του.

morfeas sky



"ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΥΛΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ, ΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ ΩΣ ΚΑΤΙ ΧΕΙΡΟΠΙΑΣΤΟ"


Σωστά.
1. Πού βρισκόμαστε επομένως στα όνειρα; 
Εδώ, στον τρισδιάστατο κόσμο ή κάπου αλλού εντός των επτά κύκλων; 

2. Και με τι σώμα κυκλοφορούμε; Με ένα από τα υπόλοιπα έξι σώματα μας πλην του υλικού, ή και με τα έξι; 

3. Και γιατί η ύλη είναι κάτι χειροπιαστό κι εκεί; 

4. Επίσης γιατί στα όνειρα δεν έχουμε την αίσθηση του χρόνου, δεν ξέρουμε σε ποια χρονική στιγμή βρισκόμαστε αλλά είμαστε εμείς μεν αλλά ευκίνητοι, χωρίς χρονικούς περιορισμούς;




- Ακριβώς! 

OI ΕΠΤΑ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ
oneirosky.blogspot.gr - OI ΕΠΤΑ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

«Το Παν είναι ο Λόγος. Το σύμπαν είναι Νοητικό». (Πρώτη Αρχή)
..................

Βρισκόμαστε στον πιο κατωφερή κύκλο, στο πιο θνητό όνειρο! που δημιουργήθηκε για άλογα ζώα και όχι για τον άνθρωπο.

Στα όνειρα που βλέπουμε πέφτουμε για παράδειγμα από ψηλά και δεν παθαίνουμε τίποτα, μα ούτε αισθανόμαστε πόνο σωματικό, διότι το σώμα εκεί δεν είναι από γη και νερό ενωμένα.

Τα συναισθήματα όμως υπάρχουν, οι μορφές του πνεύματος, που εκδηλώνονται όμως σε καλύτερο σώμα.

Χειροπιαστή είναι η ύλη κι εκεί, διότι την αισθανόμαστε με πιο αέρινο σώμα, άρα και πιο καλύτερες αισθήσεις και συναισθήματα.

Με την αίσθηση του χρόνου εξαρτάται μόνον το υλικό σώμα γη-νερό, διότι μόνον με το παρελθόν-παρόν-μέλλον αντιλαμβάνεται την πραγματικότητα που ονομάζουμε ως υλική ζωή.



Επομένως ο θεϊκός Άνθρωπος είναι αυτάρκης.

Εισερχόμενος όμως στον κόσμο της διττότητας και των δύο πόλων, διαχωρίζεται σε άρρεν και θήλυ και χάνει την αυτάρκεια του.
Έτσι ασχολείται με την εύρεση του άλλου πόλου για να ισορροπήσει, πράγμα που τον κάνει εξαρτημένο και έρμαιο των συναισθημάτων.

Ωστόσο μέσα μας, στον πυρήνα, υπάρχει το θεϊκό φως, η ενότητα, και απλώς η σάρκα -φύση με τον διαχωρισμό αυτό υποστηρίζει τη σεξουαλική επιλογή για την αναπαραγωγή και διαιώνιση της, κατά την οποία, τα άτομα του ενός φύλου (τα αρσενικά) ανταγωνίζονται μεταξύ τους, για την κατοχή του άλλου φύλου, τα θηλυκά. 
Τα ικανότερα, αποκτούν απογόνους.
Εδώ υπεισέρχονται παράγοντες, όπως πονηριά, δύναμη και ομορφιά.
Δόλωμα για την σεξουαλική επιλογή αναπαραγωγής είναι η ηδονή.

Τι άραγε θα έκανε ο άνθρωπος αν δεν αναλωνόταν σε εξάρσεις και υφέσεις ερώτων, σε συναισθηματικές εκρήξεις, σε ανοδικές και καθοδικές φάσεις;

Από την άλλη έχουμε όλους αυτούς τους διεστραμμένους των ελίτ που πέρα από ένα διεκπεραιωτικό σεξ, δεν δίνουν δεκάρα για τους έρωτες και τα ανεβοκατεβάσματα τους, και ασχολούνται με την απόκτηση ισχύος, όλο και περισσότερης ισχύος επάνω στον συνολικό πληθυσμό και τον πλανήτη.


Και ένα επικίνδυνα υπεράριθμο πλήθος ανδρών όλων των κοινωνικών τάξεων, που τους έχουν ασυνείδητα ως ίνδαλμα. 



Ακριβώς έτσι, από Ολότητα του Φωτός διαχωριζόμαστε όταν ενωνόμαστε με το πυρ και πνεύμα-Τέσσερα στοιχεία.

Ο Άγιος Λόγος δεν χρειάζεται στο Φως, αλλά χρειάζεται στον κτιστό κόσμο, για να επιφέρει την πλήρη Αρμονία-ένωση των αντιθέτων πόλων.

Η πλήρης ένωση στον κτιστό κόσμο, που είναι συμβατή με το Φως επιφέρεται στον Έβδομο ουρανό, όταν το πυρ ενώνεται με την ανθρώπινη ψυχή χωρίς το πνεύμα.

Στον Έκτο κύκλο- ουρανό ενώνεται η ανθρώπινη ψυχή με το πυρ και πνεύμα.

Στον Πέμπτο κύκλο και στους επόμενους πιο κατωφερής, η ψυχή ενώνεται με κάθε ένα ξεχωριστά από τα Τέσσερα στοιχεία, και όχι ενωμένα τα Τέσσερα στοιχεία όπως στον δικό μας πιο κατωφερή κύκλο.


Ωστόσο μέσα μας, στον πυρήνα της ψυχής, υπάρχει το θεϊκό φως, ο Άνθρωπος δεύτερος θεός, που βρίσκεται κλεισμένος στον εαυτό του με την όμοια προς τον Φωτεινό Λόγο ουσία, και απλά έλκεται από την Αρμονία της κάθε ανθρώπινης ψυχής του κάθε σύμπαντος από τα Επτά, που ενώνεται μαζί της το πυρ και πνεύμα..

Ο Άνθρωπος δεύτερος θεός είναι αρρενόθηλυς όπως και ο Πατέρας του Φως και Ζωή Υπάρχων, δεν έχει σώμα, διότι το σώμα ανήκει στον κτιστό κόσμο.

Φαντάσου έναν άπειρο απεριόριστο κόσμο του Φωτός, όπου ζεις ταυτόχρονα ως Όλον αλλά και ως μονάδα, όπου κάθε ψυχή εκεί στο Φως που ονομάζεται Ζωή, ότι και αν χρειαστεί της το δίνουν όλες οι άλλες ψυχές και δεν της λείπει τίποτα, διότι ζει την ζωή στο Άπλετο Πανάγαθο Φως..εκεί όπου με μια σου σκέψη δημιουργείς την ζωή σου μέσα στον Πανάγαθο κόσμο σου, του Άπλετου Φωτός.

Όσον αφορά τα γήϊνα;..οι άνθρωποι ζουν στο απόλυτο σκοτάδι του άλογου πνεύματος το οποίο εκδηλώνεται σε πολύ επιρρεπή θνητό σώμα.


.........
..................

Ρωτάει ο άλλος!
Τι λές ρε βλάκα. ??????? Υπάρχει ενέργεια χωρίς ύλη.
Βλάκα. Πέθανες ??? Αναστήθηκες ???? Και ξέρεις. ?


Τι να του απαντήσω τώρα; και να του απαντήσω θα το κατανοήσει;
γιατί πάλι από την αρχή θα πρέπει να γράφω ένα κατεβατό μπας και το κατανοήσει ο κολλημένος εγκέφαλος του, που το μόνο που ξέρει πολύ καλά να κάνει είναι η δράση και αντίδραση του διπολισμού.




Ενέργεια και ύλη είναι εκφάνσεις του ίδιου πράγματος.
Το ένα μετατρέπεται στο άλλο και τίποτε δεν χάνεται ποτέ.

Δεν ξέρεις; πρώτη φορά το άκουσες για την ισοδυναμία μάζας και ενέργειας.
Έλειπες όταν κάνατε στο σχολείο την εξίσωση της Σχετικότητας, του Αϊνστάιν; Ε=mc2 (η ενέργεια ισούται με τη μάζα επί την ταχύτητα του φωτός στο τετράγωνο).
...............
................................

Και με την ευκαιρία τίθεται το ερώτημα που είναι και το κύριο ερώτημα μου τα τελευταία χρόνια:
Ποια είναι η σχέση της ενέργειας με τον Αιθέρα.
Μερικές φορές νομίζω πως η ενέργεια είναι ο Αιθέρας.
Διάφοροι διορατικοί ανά τον κόσμο βλέπουν με τα μάτια της όρασης κατευθείαν την ύλη σαν ενέργεια που αναβοσβήνει.
Και όχι το συμπαγές της ύλης. Ζώσα ύλη.


Η ενέργεια όπως είπαμε πιο πάνω στην όλη συζήτηση που κάναμε δεν έχει καμία σχέση με τον Αιθέρα, διότι ο Αιθέρας είναι Νους και Λόγος Αδιαίρετος, είναι οι δυνάμεις που κινούν και εξουσιάζουν τις ενέργειες- μορφές του πνεύματος.
.
Η ενέργεια είναι το πνεύμα, ο αέρας, παίρνει την νοερή ζωή από το πυρ και την φωτιά που ενώνεται μαζί του, και εκδηλώνεται σε σώμα όπου εξουσιάζεται από το πυρ και την φωτιά.

Τι σχέση έχει λοιπόν ο Αιθέρας με την ενέργεια;

Ο μεν Αιθέρας δίνει την ζωή στο πνεύμα, και γίνεται το πνεύμα της φύσης, και το πνεύμα της φύσης είναι ο Αιθέρας, που έγινε Πυρ, και το πνεύμα είναι όλες οι διπολικές άλογες ενέργειες και μορφές που εξουσιάζονται από το πυρ, και
μεταβάλλεται ο δεύτερος Νους δημιουργός που είναι ταυτόχρονα ο Αιθέρας, ο Διοικητής, σε δυνάμεις μέσα στους κύκλους, που ονομάζονται Δέκαρχοι, ή αλλιώς θεοί, ή "πνεύμα της φύσης" του πυρός και του πνεύματος, και εκδηλώνει την ζωή με αισθητά σώματα.


morfeas sky

Σχόλια