Όταν αρχίζουν και γίνονται κατανοητά τα δεσμά αυτού του κόσμου..




Δεν ξέρω γιατί αλλά συνειδητοποίησα και μου έγινε πλέον κατανοητό ότι "άλλος" ελέγχει την ζωή μας εδώ σε αυτόν τον κόσμο, άρα και δεν έχουμε ούτε είχαμε ποτέ ελεύθερη επιλογή.
Αυτό που παρεμβαίνει, ότι κι αν είναι, γνωρίζει τα πάντα κι εγώ τίποτα.
Αυτό κι αν είναι άνιση κατάσταση που ονομάζουμε εμείς εδώ ζωή.

Κατανόησα ότι ενδύθηκα και απόκτησα ένα σώμα το οποίο είναι μια μηχανή που κινείται από έναν κεντρικό επεξεργαστή τον εγκέφαλο, και αυτός ο εγκέφαλος κατευθύνεται από τον δημιουργό του και όχι από εμένα, γιατί αν ήμουν εγώ θα είχα ότι αναζητούσα, την αλήθεια της ζωής.

Πως να νικήσω αυτή την μηχανή που με κατευθύνει μέσα από τις αισθήσεις τα συναισθήματα γεμάτα από ανεκπλήρωτες ανάγκες του σώματος;
από τις σιχαμερές αισθήσεις;
Ναι..απαρνιέμαι αυτόν τον ψεύτικο κόσμο γεμάτο από επιθυμίες και ανάγκες  ανεκπλήρωτες, γιατί δεν είμαι εγώ αυτός που ζω, αλλά η μηχανή που με έχει σκλαβωμένο μια ολόκληρη ζωή μέσα από τις ακόρεστες επιθυμίες και ανάγκες της γεμάτη φόβους και ανασφάλειες..

morfeas sky

Σχόλια

  1. Κάθε μέρα γινεται όλο και ποιο κατανοητό το ποσο καλές μπανταριες είμαστε.... Το θέμα ειναι αν κάποια μπανταρια "χαλάσει" τι επιρροή θα εχει στο συστημα που συντηρεί..... Ειναι τρελό για έναν τρελό να υπαρχουν όλοι αυτοί που νομίζουν οτι κατι έχουν καταφέρει στον κόσμο της ύλης και αγνοούν οτι ειναι η καλυτερη μπανταρια..... και οτι οσο περισσότερο εμπλέκεται κάποιος με την ύλη τόσο καλυτερη μπανταρια γινεται..... Ας απενεργοποιήσουμε όλοι την μπανταρια μας να δουμε τι θα γίνει σε σύνολο ατόμων γιατι μεμονωμένα ξέρουμε ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. +Together.We.Rise.
    Aυτό καταλαβαίνω κι εγώ, ότι από την στιγμή που χάσαμε την μνήμη μας και δεν θυμόμαστε τίποτα απολύτως σχετικά με την δεύτερη θεϊκή φύση μας, σημαίνει ότι είμαστε φυλακισμένοι, και αυτός που μας έχει εγκλωβισμένους μας θέλει εδώ στην Γη για πάντα.Για να απενεργοποιήσουμε την μπαταρία πρέπει να γνωρίζουμε ποιοι είμαστε, ότι εμείς έχουμε την δύναμη ως ψυχές την εξουσία να πάμε οπουδήποτε θελήσουμε, γι'αυτό και εδώ μας διδάσκουν μέσα από τις θρησκείες να υπακούμε στους αγγέλους και να μας καθοδηγούν στην υποτιθέμενη μετάβαση μας στον..παράδεισο. Λες και δεν ξέρει η ανθρώπινη ψυχή που ανήκει και που πρέπει να πάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου