ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ ΤΟ ΦΩΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ Η ΖΩΗ
Ερμής Τρισμέγιστος - Ερμητικά κείμενα - Ποιμάνδρης
Όλα είναι νοητά.
Σύμφωνα με τα κείμενα του Ερμή Τρισμέγιστου βρισκόμαστε μέσα σε μία δημιουργία ενός αισθητού κόσμου που αποτελείται από επτά κύκλους και η δομή τους είναι από πυρ και πνεύμα.
Πυρ και Πνεύμα σύμφωνα με τον Ερμή Τρισμέγιστο είναι το δοχείο της γένεσης του θνητού διττού διπολικού κόσμου, είναι μία φύση κατωφερή με σπειροειδή κίνηση όπου τα πιο βαριά κατωφερή στοιχεία είναι τα τέσσερα στοιχεία από πυρ και πνεύμα και είναι η φωτιά ο αέρας η γη και το νερό, μαζί με το θερμό-ψυχρό που είναι το πνεύμα, δείγμα της διπολικότητας του, που μας φανερώνει από που προέρχεται το κάθε τι στον κατωφερή μας υλικό κόσμο που έχει και το αντίθετο του μέσα από την αντίθεση και διαμάχη, όπως και η αυξομείωση στο σπέρμα που επιφέρει το πνεύμα μέσα από την αύξηση του σώματος και την ολοκλήρωση του και στην συνέχεια την μείωση του μέσα από την φθορά του αφού αυτή είναι και η φύση του σώματος θνητή.
Όλα ξεκινούν όταν από το σκότος που αλλιώς ονομάζεται και Ύλη και είναι το δοχείο της γένεσης που εμπεριέχει μέσα στο δικό του Νου ο δεύτερος Νους δημιουργός από πυρ και πνεύμα, όταν με την κίνηση που επέφερε στην Ύλη ο πνευματικός του Λόγος, διασπάστηκε και άρχισε να εμφανίζεται μερικώς αυτή η σκοτεινή κατωφερή και υγρή φύση με σπειροειδή φορά όπου γεννήθηκαν τα Τέσσερα στοιχεία από πυρ και πνεύμα που δημιούργησε ο πνευματικός Λόγος.
Ο Ερμής Τρισμέγιστος αφού μας ανέλυσε αυτή την εμφανιζόμενη μερικώς σκοτεινή κατωφερή και υγρή φύση από το σκότος-Ύλη εμφανιζόμενη, μετέπειτα μας αναλύει τι είναι τα Φωτεινά Πεδία, και την Τριαδικότητα του Θεού.
Φως Λόγος η Ζωή Υπάρχων.
1. Φως το Άπλετο Φως, ο Φωτισμένος Προϋπάρχων και Αγέννητος κόσμος του Πανάγαθου Νου.
2. Λόγος ο Φωτισμένος Λόγος που βγαίνει από τον Νου, και βλέποντας τον όμορφο κόσμο του Νου κίνησε αυτόν τον κόσμο (Λόγος-λογική-αγαθή σκέψη κινεί τον κόσμο του Νου) και γέννησε την Ζωή Υπάρχων.
Φως και Λόγος είναι Αδιαίρετοι.
Η δε ένωση τους είναι η Ζωή Υπάρχων με την γέννηση των ψυχών.
Η δε ένωση τους είναι η Ζωή Υπάρχων με την γέννηση των ψυχών.
3. Η Ζωή είναι τα γεννήματα οι ψυχές από Φως
Υπάρχων ο Λόγος με τα γεννήματα του τις Ψυχές από Άπλετο Φως.
Οι ψυχές από άπλετο φως φέρουν μέσα στον πυρήνα τους το Άπλετο Φως, τον Νου και Λόγο ενωμένο Αδιαίρετο στα Φωτεινά Πεδία, και κινούνται από τις δυνάμεις του Νου-Φωτός που είναι ο Λόγος.
Οι ψυχές δηλαδή είναι η νοητή ουσία του Νου όπου κινείται από τον Λόγο και γίνεται νοητική ουσία του άπλετου φωτός..
Οι ψυχές δηλαδή είναι η νοητή ουσία του Νου όπου κινείται από τον Λόγο και γίνεται νοητική ουσία του άπλετου φωτός..
ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΛΥΕΙ ΤΙΣ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ..συνεχίζει ο Ερμής από εκεί που σταμάτησε.
Με τον Αδιαίρετο Λόγο του γέννησε ο Πατέρας Νους Θεός που είναι Φως και Ζωή άλλον Νου δημιουργό από πυρ και πνεύμα.
Είναι ο δεύτερος Νους δημιουργός, Ομοούσιος στον Νου και Λόγο, διότι δεν είναι πλέον Φως, αλλά παραμένει Ουσιωδώς όμοιος.
..Νους, όμως από πυρ και πνεύμα.
Τι εννοεί εδώ;
Μην ξεχνάμε ότι ο δεύτερος Νους δημιουργός γεννήθηκε έξω από τα Φωτεινά Πεδία από τον Φωτεινό Λόγο, και πρόκειται για έναν δεύτερο Νου δημιουργό με πνευματικό Λόγο, δηλαδή έναν Νου δημιουργό που έχει ως δοχείο στο Νου-κεφάλι-δοχείο την Ύλη, και όχι το Φως όπως ο Πατέρας του, και ο Αδιαίρετος πνευματικός του Λόγος ενώθηκε με αυτή τη σκοτεινή φύση της Ύλης που είναι από πυρ και πνεύμα της έδωσε κίνηση και δημιούργησε την εικόνα της ζωής από πυρ και πνεύμα.
Άρα μας μιλά ο Ερμής για μία δημιουργία από πυρ και πνεύμα σπειροειδή και κατωφερή, χωρισμένη σε επτά κόσμους, με τα πιο βαριά κατωφερή στοιχεία της που είναι τα τέσσερα στοιχεία, η φωτιά, ο αέρας, η γη, και τα νερά, στον δικό μας πιο κατωφερή σπειροειδή λόγο της κίνησης υλικό κόσμο.
Μας λέει ο Ερμής επίσης ότι το Φως ζει μόνο του χωριστά από το Σκότος-Ύλη.
Ο μεν Φωτεινός Λόγος είναι Πανάγαθη ουσία, διότι είναι Άπλετο Φως.
Ο μεν πνευματικός Λόγος είναι η Αρμονία που επιφέρει στην διττή διπολική φύση που γεννήθηκε από πυρ και πνεύμα.
Ο μεν Φωτεινός Λόγος είναι Πανάγαθη ουσία, διότι είναι Άπλετο Φως.
Ο μεν πνευματικός Λόγος είναι η Αρμονία που επιφέρει στην διττή διπολική φύση που γεννήθηκε από πυρ και πνεύμα.
Ο δεύτερος Νους δημιουργός από πυρ και πνεύμα, γέννησε την ζωή από πυρ και πνεύμα μέσα από την Αρμονία μεταξύ τους..ζωή-θάνατος, καλό-κακό, δράση-αντίδραση, λύπη-χαρά.
Ο πνευματικός Λόγος ενώθηκε στο καθαρό της φύσης δημιούργημα με τον Νου αφού είναι Αδιαίρετοι, και περιέκλεισαν σε επτά κύκλους αυτή την διπολική φύση από πυρ και πνεύμα ανάλογα με την βαρύτητα των στοιχείων, που με την κίνηση τα πιο ελαφρά στοιχεία ανέβηκαν ψηλά ενώ τα πιο πυκνά και βαριά κατακάθησαν στον πιο κατωφερή κύκλο
όπου τα πιο αιθερικά στοιχεία αυτής της διπολικής φύσης βρίσκονται στους ανώτερους κύκλους και τα πιο βαριά στοιχεία στους εσωτερικούς μικρότερους κύκλους, και κάθε κύκλος περικλείεται ξεχωριστά ο καθένας με τον πνευματικό Λόγο, και όλοι μαζί οι κύκλοι ενώνονται με τις πύλες, αλλά και όλες οι πύλες περικλείονται με τον Λόγο.
Οι επτά αυτοί κύκλοι δημιουργήθηκαν από τον Δεύτερο Νου δημιουργό μαζί με τον Λόγο αφού είναι Αδιαίρετοι, δηλαδή δημιούργησε επτά άλλους Νους δημιουργούς με τον δικό τους πνευματικό λόγο, αλλά που δεν έχουν δική τους ελεύθερη βούληση, μα υπακούουν στον δεύτερο Νου δημιουργό, και μέσα στους κύκλους υπάρχει το πυρ και πνεύμα με τα ανάλογα στοιχεία καθενός από τους επτά δημιουργούς, που είναι διπολικά μεν και ζουν σε ανάλογη αρμονία μεταξύ τους, ανάλογα με την σύσταση τους αν είναι κατωφερή ή αν είναι αιθερική η υπόσταση τους.
Άρα να υποθέσουμε εδώ ότι το "Άγιο Πνεύμα", είναι από την πλευρά του δεύτερου Νου δημιουργού μεν ο πνευματικός Λόγος, αλλά μέσα στους κύκλους μόνον, (Ζωδιακούς κύκλους που φέρουν την ζωή Ζωφόρος Ζωδιακός κύκλος), διότι έξω από τους κύκλους δεν υπάρχει πυρ και πνεύμα αλλά ο Νους δημιουργός...και όπου ο Νους ο δεύτερος Νους δημιουργός, που ενώνεται εσωτερικά με την φύση των επτά Ζωδιακών Ζωφόρων κύκλων και εξουσιάζει όλη την φύση των επτά.
Όσον αφορά μέσα στην θνητή διπολική δημιουργία από πυρ και πνεύμα, τα τέσσερα στοιχεία του δοχείου της γένεσης: "φωτιά, αέρας, γη, νερό" είναι η εκδήλωση ζωής πάνω στο πυρ και πνεύμα, που έδωσε ο δεύτερος Νους δημιουργός που είχε ως πρότυπο τον Αρχέτυπο κόσμο του Φωτός. (Φωτεινά Πεδία) .
Στην συνέχεια ο δεύτερος Νους δημιουργός δημιούργησε την ζωή πάνω στην γη και τα νερά και τον αέρα τα πτηνά τα ερπετά και τα ζώα.
Όλα τα δημιουργήματα αυτά πήραν την ζωή από τις ψυχές που είναι η εικόνα της ζωής.
Οι οποίες ψυχές είναι νοητική ουσία, χωρίς σώμα, ασώματες, είναι ουσιωδώς όμοιες με τον πνευματικό λόγο του εκάστοτε Ζωδιακού ζωφόρου κύκλου στον οποίο ανήκουν, με τον πνευματικό Λόγο της Αρμονίας ως νοητή ουσία να τις οδηγεί και να κινούνται μόνες τους στο σύμπαν από τις δυνάμεις της Αρμονίας, οι οποίες δυνάμεις επιφέρουν την κίνηση στο σύμπαν και το συγκρατούν από μέσα, και έλκονται από έρωτα προς τον πνευματικό λόγο της ψυχής και ενώνονται μαζί της.
Γι'αυτό οι ψυχές είναι αθάνατες μεν αφού είναι νοητική ουσία, που φέρουν την νοητή ζωή μέσω της κίνησης, διότι ζωή είναι ότι κινείται, και νοητή ζωή αυτό που έχει νοητική ουσία και κινείται.
Στα αισθητά σώματα που ενσαρκώνονται,οι ψυχές γίνονται κάτι άλλο, διότι δίνουν κίνηση στις μορφές του πνεύματος άρα νοερή ζωή, δηλαδή τις αισθήσεις συναισθήματα πάθη επιθυμίες, αλλά και την γνώση της υλικής πραγματικότητας των σωμάτων, διότι όλες οι μορφές του πνεύματος σωματοποιούνται στο σώμα, δηλαδή ενώνονται με τις καθολικές ενέργειες, που ενώνονται με το πνεύμα και το πνεύμα με την νοητική ουσία της ψυχής, και γεννιέται το υλικό αισθητό σώμα, με νοερή ζωή και διανοητική κίνηση στο σώμα.
Το σώμα είναι θνητό διότι είναι το μόνο που φθείρεται και πεθαίνει.
Οι οποίες ψυχές είναι νοητική ουσία, χωρίς σώμα, ασώματες, είναι ουσιωδώς όμοιες με τον πνευματικό λόγο του εκάστοτε Ζωδιακού ζωφόρου κύκλου στον οποίο ανήκουν, με τον πνευματικό Λόγο της Αρμονίας ως νοητή ουσία να τις οδηγεί και να κινούνται μόνες τους στο σύμπαν από τις δυνάμεις της Αρμονίας, οι οποίες δυνάμεις επιφέρουν την κίνηση στο σύμπαν και το συγκρατούν από μέσα, και έλκονται από έρωτα προς τον πνευματικό λόγο της ψυχής και ενώνονται μαζί της.
Γι'αυτό οι ψυχές είναι αθάνατες μεν αφού είναι νοητική ουσία, που φέρουν την νοητή ζωή μέσω της κίνησης, διότι ζωή είναι ότι κινείται, και νοητή ζωή αυτό που έχει νοητική ουσία και κινείται.
Στα αισθητά σώματα που ενσαρκώνονται,οι ψυχές γίνονται κάτι άλλο, διότι δίνουν κίνηση στις μορφές του πνεύματος άρα νοερή ζωή, δηλαδή τις αισθήσεις συναισθήματα πάθη επιθυμίες, αλλά και την γνώση της υλικής πραγματικότητας των σωμάτων, διότι όλες οι μορφές του πνεύματος σωματοποιούνται στο σώμα, δηλαδή ενώνονται με τις καθολικές ενέργειες, που ενώνονται με το πνεύμα και το πνεύμα με την νοητική ουσία της ψυχής, και γεννιέται το υλικό αισθητό σώμα, με νοερή ζωή και διανοητική κίνηση στο σώμα.
Το σώμα είναι θνητό διότι είναι το μόνο που φθείρεται και πεθαίνει.
Και όλα τα όντα ζουν αρμονικά μεταξύ τους..σε αυτή την περίοδο.
Και ο Πατέρας όλων Φως και Ζωή, περιχαρής καθώς ήταν γέννησε τον Άνθρωπο όμοιο με τον εαυτό του..εννοείται στα Φωτεινά Πεδία.
Και ο Άνθρωπος αφού έζησε και κατανόησε τα Φωτεινά Πεδία, και αφού μπήκε στην σφαίρα της δημιουργίας έγινε κι αυτός δημιουργός σαν τον Πατέρα του Φως και Ζωή.
Και ο Πατέρας όλων Φως και Ζωή έδωσε την εξουσία όλων των δημιουργημάτων του στον Άνθρωπο δεύτερο θεό.
Και ο Πατέρας όλων Φως και Ζωή έδωσε την εξουσία όλων των δημιουργημάτων του στον Άνθρωπο δεύτερο θεό.
Αμέσως μετά από όλα αυτά ο Άνθρωπος, θέλησε να εισέλθει στο κράτος που καθόταν στο πυρ του "αδερφού" του, την νέα δημιουργία των επτά κύκλων από πυρ και πνεύμα, για να την ζήσει και να την κατανοήσει.
Και το θέλημα του έγινε αμέσως πράξη..αφού ο Άνθρωπος δεύτερος θεός εξουσιάζει τα πάντα.
Και από θεός του Πανάγαθου Φωτός που είναι ο Άνθρωπος δεύτερος θεός, εισερχόμενος στο κράτος από πυρ και έξω από τους Ζωδιακούς ζωφόρους κύκλους, έγινε Νους της Αρμονίας, και εισερχόμενος μέσα στους κύκλους από πυρ πνεύμα, έγινε εικόνα της ζωής δηλαδή ψυχή που φέρει τον πνευματικό Λόγο Ουσιωδώς όμως όμοιο με το Φως, και ενσαρκώμενος το ανθρώπινο υλικό σώμα στον δικό μας κατωφερή κύκλο έγινε ο άνθρωπος της Γης.
Ερωτεύτηκε την θνητή φύση από πυρ και πνεύμα, ερωτεύτηκε το αισθητό του σώμα, και από τότε ζει ενωμένος με την φύση ως θνητός υποφέροντας από όλα τα θνητά αφού έχει θνητό αισθητό σώμα.
Αλλά από όλα τα όντα ο άνθρωπος έχει διπλή φύση, διότι ο πυρήνας της ανθρώπινης ψυχής του είναι η νοητική ουσία που είναι Ουσιωδώς όμοια με το Φως.
Ερωτεύτηκε την θνητή φύση από πυρ και πνεύμα, ερωτεύτηκε το αισθητό του σώμα, και από τότε ζει ενωμένος με την φύση ως θνητός υποφέροντας από όλα τα θνητά αφού έχει θνητό αισθητό σώμα.
Αλλά από όλα τα όντα ο άνθρωπος έχει διπλή φύση, διότι ο πυρήνας της ανθρώπινης ψυχής του είναι η νοητική ουσία που είναι Ουσιωδώς όμοια με το Φως.
Και όποιος άνθρωπος αναγνωρίσει την αληθινή του ουσία, ότι είναι Φως και Ζωή, θα επανέλθει στο Φως..ειδάλλως θα επιτηρεί τα θνητά ως θνητός, και θα θαυμάζει τα δημιουργήματα του Θεού, διότι αν και θνητός ποτέ ο πυρήνας της ψυχής του δεν ξεχνά από που προέρχεται και περιμένει μέχρι να του δοθεί ο σπινθήρας που θα αφυπνίσει την λήθη του στην οποία υπέπεσε από το διπολικό πυρ και πνεύμα.
Τι είναι η Γη;
Είναι ένα ομοίωμα, ένα είδωλο, μία προβολή στην τρισδιάστατη υλική μορφή των επτά αισθητών κύκλων, (υλικός κόσμος), του αρχέτυπου της που βρίσκεται στην πέμπτη αιθερική ενεργειακή διάσταση και ονομάζεται Πλανήτης Γαία.
Η Γη αποτελεί μέρος μιας διπολικής δημιουργίας επτά κύκλων ενός αισθητού κόσμου και βρίσκεται στον τρίτο κύκλο.
Μία δημιουργία ενός αισθητού κόσμου των επτά κύκλων, (σφαιρών, διαστάσεων).
Είναι μία φύση που η δομή της είναι από πυρ και πνεύμα.
Πυρ είναι η δομή της ενέργειας η οποία προβάλλει τον αισθητό κόσμο σε επτά κύκλους ανάλογα με την αραιότητα της δομής της ενέργειας.
Οι ψυχές που είναι η ζωή για να βοηθήσουν στο σχέδιο του Θεού να κοσμοποιήσει ολόκληρο το αέναο σύμπαν πολλών διαστάσεων με ζωή, συμμετέχουν στο σχέδιο του Θεού.
Όλα τα έμβια όντα έχουν ψυχή, διότι χωρίς ψυχή δεν είναι δυνατόν να υπάρξει η νοητή αισθητή ζωή στον αισθητό κόσμο των επτά διαστάσεων, και ιδιαίτερα στον υλικό, ο οποίος χρειάζεται οπωσδήποτε τον υλικό χώρο και του δίνεται όπως ο πλανήτης Γη.
Η ψυχή είναι ο φορέας της νοητικής ουσίας της Αρμονίας, που εκδηλώνει την ζωή σε αυτόν τον θνητό κόσμο σε όλες τις διαστάσεις του και γίνεται υπάρχων ζωή από πυρ και πνεύμα μέσα από τα αισθητά σώματα.
Οι ψυχές δεν έχουν όλες μέσα τους τον πυρήνα του φωτός, που είναι ο Φωτεινός Λόγος του Θεού αλλά μόνον οι ανθρώπινες ψυχές.
Όλες οι υπόλοιπες ψυχές ανήκουν αποκλειστικά στον ζωδιακό ζωφόρο κύκλο χωρίς δική τους ελεύθερη επιλογή, αλλά οδηγούνται από την Μοίρα για να επιφέρουν την ζωή σε όλα τα είδη των έμβιων σωμάτων.
O Άνθρωπος αυτός που άνω θρώσκει
Ο Άνθρωπος τώρα, είναι Φως και Ζωή Υπάρχων, όμοιος με τον [ατέρα όλων Θεό, Φως και Ζωή, και αφού έζησε ολόκληρη την Αρχέτυπη δημιουργία στο Άπλετο Φως με τις ψυχές από Φως, και αφού κατανόησε το Άπλετο Φως, έγινε κι αυτός δημιουργός σαν τον Πατέρα του.
Ποια είναι η κεντρική ιδέα του σπηλαίου του Πλάτωνα;
Η ελεύθερη βούληση, η ψυχική γενναιότητα, και η ελεύθερη σκέψη, με οδηγό το αγαθό της ψυχής, τον πυρήνα της ανθρώπινης ψυχής την νοητή ουσία που είναι ουσιωδώς όμοια με το Φως, τον Νου που ενεργοποιεί την αληθινή φύση του ανθρώπου.
Όσον αφορά τα εδώ γήϊνα δεδομένα η ελεύθερη βούληση των ανθρώπων απέχει πολύ από την ψυχή, και έχει να κάνει μόνον και αποκλειστικά με την ελεύθερη βούληση του πνεύματος-λογικής της σάρκας, η οποία μας οδηγεί σε λάθος δρόμο μας κάνει ένα με αυτόν τον κόσμο χωρίς όμως να έχουμε καμιά σύνδεση με τον πυρήνα της ψυχής μας.
Μεταξύ σοβαρού και αστείου μάλλον θα έλεγα ότι αυτό το πλέγμα που μας κρατά απο-κομμένους από την πηγή μας, αυτός ο θόλος, ήρθε ο καιρός να δια-λυθεί. Και ότι δεν λύνεται κόβεται.
Εμείς αυτή την στιγμή βρισκόμαστε στον κατωφερή αισθητό ζωδιακό κύκλο που ονομάζουμε και αλλιώς Τρισδιάστατο υλικό κόσμο..Πλανη-της Γη-ς.
morfeas sky
Τι είναι η Γη;
Είναι ένα ομοίωμα, ένα είδωλο, μία προβολή στην τρισδιάστατη υλική μορφή των επτά αισθητών κύκλων, (υλικός κόσμος), του αρχέτυπου της που βρίσκεται στην πέμπτη αιθερική ενεργειακή διάσταση και ονομάζεται Πλανήτης Γαία.
Η Γη αποτελεί μέρος μιας διπολικής δημιουργίας επτά κύκλων ενός αισθητού κόσμου και βρίσκεται στον τρίτο κύκλο.
Μία δημιουργία ενός αισθητού κόσμου των επτά κύκλων, (σφαιρών, διαστάσεων).
Είναι μία φύση που η δομή της είναι από πυρ και πνεύμα.
Πυρ είναι η δομή της ενέργειας η οποία προβάλλει τον αισθητό κόσμο σε επτά κύκλους ανάλογα με την αραιότητα της δομής της ενέργειας.
Οι ψυχές που είναι η ζωή για να βοηθήσουν στο σχέδιο του Θεού να κοσμοποιήσει ολόκληρο το αέναο σύμπαν πολλών διαστάσεων με ζωή, συμμετέχουν στο σχέδιο του Θεού.
Όλα τα έμβια όντα έχουν ψυχή, διότι χωρίς ψυχή δεν είναι δυνατόν να υπάρξει η νοητή αισθητή ζωή στον αισθητό κόσμο των επτά διαστάσεων, και ιδιαίτερα στον υλικό, ο οποίος χρειάζεται οπωσδήποτε τον υλικό χώρο και του δίνεται όπως ο πλανήτης Γη.
Η ψυχή είναι ο φορέας της νοητικής ουσίας της Αρμονίας, που εκδηλώνει την ζωή σε αυτόν τον θνητό κόσμο σε όλες τις διαστάσεις του και γίνεται υπάρχων ζωή από πυρ και πνεύμα μέσα από τα αισθητά σώματα.
Οι ψυχές δεν έχουν όλες μέσα τους τον πυρήνα του φωτός, που είναι ο Φωτεινός Λόγος του Θεού αλλά μόνον οι ανθρώπινες ψυχές.
Όλες οι υπόλοιπες ψυχές ανήκουν αποκλειστικά στον ζωδιακό ζωφόρο κύκλο χωρίς δική τους ελεύθερη επιλογή, αλλά οδηγούνται από την Μοίρα για να επιφέρουν την ζωή σε όλα τα είδη των έμβιων σωμάτων.
Γι αυτό και όλα τα όντα σε αυτή την δημιουργία των επτά διαστάσεων είναι άλογα, δίχως δική τους ελεύθερη επιλογή!! και οδηγούνται από το πνεύμα της φύσης που έχει αποκτήσει τις δυνάμεις της Αρμονίας των ΕΠΤΑ κύκλων δηλαδή όλα πάνω απ'όλα καθοδηγούνται από τον δεύτερο Νου δημιουργό!!...ΕΚΤΟΣ από τον Άνθρωπο!! διότι ο Άνθρωπος είναι Φως και Ζωή και εξουσιάζει τα πάντα!! και έχει δική του ελεύθερη επιλογή που θα πάει τι θα κάνει, και τι θα ζήσει.
Στο πνεύμα της φύσης δηλαδή δόθηκαν οι ψυχές για να επιφέρει την ζωή στα δικά της δημιουργήματα.
Όπως και με τον ίδιο τρόπο δημιούργησε επτά δικά της ανθρώπινα σώματα από πυρ και πνεύμα ανάλογα με την φύση του κάθε κύκλου, για να υποδεχτούν τον Άνθρωπο δεύτερο θεό, την εικόνα του τις ανθρώπινες ψυχές.
Όπως και με τον ίδιο τρόπο δημιούργησε επτά δικά της ανθρώπινα σώματα από πυρ και πνεύμα ανάλογα με την φύση του κάθε κύκλου, για να υποδεχτούν τον Άνθρωπο δεύτερο θεό, την εικόνα του τις ανθρώπινες ψυχές.
O Άνθρωπος αυτός που άνω θρώσκει
Ο Άνθρωπος τώρα, είναι Φως και Ζωή Υπάρχων, όμοιος με τον [ατέρα όλων Θεό, Φως και Ζωή, και αφού έζησε ολόκληρη την Αρχέτυπη δημιουργία στο Άπλετο Φως με τις ψυχές από Φως, και αφού κατανόησε το Άπλετο Φως, έγινε κι αυτός δημιουργός σαν τον Πατέρα του.
Και ενώ εξουσιάζει τα πάντα, όλα τα δημιουργήματα του Πατέρα του τα οποία του δόθηκαν, θέλησε να ζήσει την δημιουργία των επτά διαστάσεων δηλαδή μια κατώτερη δημιουργία πολύ χαμηλών δονήσεων όπου έλειπε το Φως.
Της δημιουργίας του αισθητού κόσμου των επτά διαστάσεων, των επτά κύκλων, των επτά σφαιρών από πυρ και πνεύμα.
Και όλα αυτά, για να ζήσει και να κατανοήσει την εμπειρία αυτής της επταδιάστατης δημιουργίας.
Αλλά και για να ζήσει, να δημιουργήσει, και να δει τον Πατέρα του σε όλες τις μορφές του.
Ο Άνθρωπος από Φως έγινε Νους και από Ζωή ψυχή.
Και η μοίρα της ψυχής σε αυτόν τον επτά διαστάσεων κόσμο είναι να ενσαρκώνεται την Ύλη (πυρ και πνεύμα) και να της δίνει ζωή.
Και η μοίρα της ψυχής σε αυτόν τον επτά διαστάσεων κόσμο είναι να ενσαρκώνεται την Ύλη (πυρ και πνεύμα) και να της δίνει ζωή.
Σημείωση:
Ο Άνθρωπος προγνώριζε ότι κάθε διάσταση κάθε κύκλος κάθε σφαίρα έχει την δόνηση του Αρχέτυπου Φωτός και μένει συντονισμένη με το Φως, με το Αρχέτυπο Φως, οπότε δεν θα ξεχνούσε ποτέ ποιος είναι και από που προέρχεται.
Και τότε έγινε το μεγάλο μυστήριο της φύσης όπως μας λέει ο Ερμής Τρισμέγιστος στον Ποιμάνδρη.
Όπως μαθαίνουμε από άλλα Ελληνικά γραπτά κείμενα, κάποιοι από τους δημιουργούς που ακολουθούσαν το σχέδιο του Θεού να κοσμοποιήσουν όλο το αέναο σύμπαν, αποστάτησαν γιατί θέλησαν να μείνουν στον αισθητό κόσμο της 3ης και 4ης διάστασης με σκοπό να κυβερνήσουν τις ανθρώπινες ψυχές οι οποίες ενσαρκώθηκαν πάνω στον τρισδιάστατο χώρο για να ζήσουν και κατανοήσουν την εμπειρία της υλικής ζωής.
Αμέσως έκτισαν έναν θόλο όπου δια-χωρίστηκε η Ζεύ-ξη με τις δονήσεις του Αρχέτυπου Φωτός, και από τότε οι ανθρώπινες ενσαρκώμενες ψυχές έμειναν μόνες απροστάτευτες αφού το πνεύμα της φύσης όλα τα δικά της δημιουργήματα που ήταν αρσενικοθήλυκα τα διέσπασε σε θηλυκά και αρσενικά ενώνοντας τα με την έλξη του έρωτα, κρατώντας τις ανθρώπινες ψυχές διεσπασμένες μέσα στην Λήθη του έρωτα για το σώμα.
Και αυτό είναι το matrix μέσα στο οποίο ζούμε μέχρι σήμερα.
Διαβάστε το Σπήλαιο του Πλάτωνα:
Ποια είναι η κεντρική ιδέα του σπηλαίου του Πλάτωνα;
Η ελεύθερη βούληση, η ψυχική γενναιότητα, και η ελεύθερη σκέψη, με οδηγό το αγαθό της ψυχής, τον πυρήνα της ανθρώπινης ψυχής την νοητή ουσία που είναι ουσιωδώς όμοια με το Φως, τον Νου που ενεργοποιεί την αληθινή φύση του ανθρώπου.
Όσον αφορά τα εδώ γήϊνα δεδομένα η ελεύθερη βούληση των ανθρώπων απέχει πολύ από την ψυχή, και έχει να κάνει μόνον και αποκλειστικά με την ελεύθερη βούληση του πνεύματος-λογικής της σάρκας, η οποία μας οδηγεί σε λάθος δρόμο μας κάνει ένα με αυτόν τον κόσμο χωρίς όμως να έχουμε καμιά σύνδεση με τον πυρήνα της ψυχής μας.
Μεταξύ σοβαρού και αστείου μάλλον θα έλεγα ότι αυτό το πλέγμα που μας κρατά απο-κομμένους από την πηγή μας, αυτός ο θόλος, ήρθε ο καιρός να δια-λυθεί. Και ότι δεν λύνεται κόβεται.
morfeas sky
Εξαιρετικά τα κείμενα σας ένας αληθινός φάρος
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ! και με την ευκαιρία που μου έδωσες να ξαναδιαβάσω τα όσα είχα γράψει πριν ένα χρόνο, επειδή η κατανόηση της εξελίχτηκε ακόμη περισσότερο διόρθωσα το συγκεκριμένο κείμενο ώστε να γίνει ακόμη πιο κατανοητό.
Διαγραφή