ΠΟΙΟΣ ΘΕΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟ DNA ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ;
ΠΟΙΟΣ ΘΕΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟ DNA ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ;
Αφού όλα γεννιούνται από τους αριθμούς, άρα και όλες οι αισθήσεις και τα συναισθήματα που γεννούν όλα τα σχήματα και οι μορφές, όπως ακριβώς είναι και το σώμα σου, τότε γιατί σου είναι τόσο δύσκολο να σου γίνει κατανοητό ότι ο άρχοντας αυτού του κόσμου φυλάκισε τις ανθρώπινες ψυχές στο σώμα; δηλαδή στο matrix που δημιούργησε; έναν αισθητό κόσμο των αριθμών όπου κανείς δεν είναι αναμάρτητος, όπου παντού η ύλη γεννά την κακία, όπου όλα τρέφονται από τον θάνατο, όπου όλα αρδεύονται από τον θάνατο.
ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ
morfeas sky
Αν υπάρχει παράδεισος τότε είναι η Σύμη λέει μια μύγα
Πολλές μύγες βλέπω να κολυμπούν στα κάτουρα της Γαίας και μάλιστα πληρώνουν όσο όσο για να βρεθούν στο πιο (α)καθαρ(τ)ο μέρος, εκεί όπου οι μύγες τρέφονται από τα... Η ΜΥΓΑ ΜΠΟΡΕΙ ΧΩΡΙΣ ΤΑ Σ@@@Α; όχι όπως είναι φυσικό, αφού αυτό είναι το φυσικό της σώμα.Από πότε μύγες ενδιαφέρεστε να γίνετε όπως οι άγγελοι στον ουρανό; ποιον εαυτό σας να γνωρίσετε όταν ερωτευτήκατε την υγρή φύση; ΤΟ ΣΤΥΓΝΟΝ ΣΚΟΤΑΔΙ !!!!
Δεν υπάρχει ο Σατανάς λένε οι αρχαιολάτρες, αλλά λατρεύουν τον Δία τρομάρα τους τον άρχοντα αυτού του κόσμου. Λέω κάτι διαφορετικό από τον Χριστό; τον άρχοντα αυτού του κόσμου λατρεύετε όλοι σας την θνητή σας φύση είπε ο Χριστός, όχι τον πατέρα μου.
Γιατί οι υπόλοιπες θρησκείες ποιον λατρεύουν; τον άρχοντα αυτού του κόσμου που είναι ο ΔΙΑ-ΒΟΛΟΣ το σώμα λατρεύετε όλοι σας τον ζωντανό θάνατο το οποίο σώμα αρδεύεται και τρέφεται από τον θάνατο, ο ζωντανός νεκρός.
morfeas sky
Ερμητικά κείμενα:
- Τι εννοείς πατέρα;
Καθώς δύο κατηγορίες όντων υπάρχουν, η σωματική, κι η ασώματη, στις οποίες ενυπάρχουν το θνητό και το θεϊκό, η επιλογή του ενός απ'τα δύο αφήνεται σ'εκείνον, που επιθυμεί να διαλέξει.
Διότι δεν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής και των δύο, στα οποία αφήνεται το δικαίωμα επιλογής και των δύο, εάν όμως το ένα ελλατωθεί, φανερώνει τότε την ενέργεια του άλλου.
Κι η επιλογή του ανώτερου δεν συμβαίνει να είναι γι'αυτόν που τη διάλεξε μόνον η καλύτερη ενέργεια, καθώς οδηγεί τον άνθρωπο στη θέωση, αλλ'αποδεικνύει και την ευσέβεια προς τον θεό.
Η επιλογή όμως του κατώτερου τον μεν άνθρωπο οδηγεί στην απώλεια, δεν βλάπτει όμως καθόλου το θεό ή επιφέρει μόνον αυτό, δηλαδή όπως ακριβώς οι πομπές διέρχονται απ'τη μέση χωρίς να έχουν τη δυνατότητα να κάνουν κάτι, παρά μόνον να εμποδίζουν, με τον ίδιο τρόπο κι αυτοί πορεύονται μέσα στον κόσμο καθοδηγούμενοι απ'τις σωματικές ηδονές.

Και κάτι ακόμη, το να μιλάμε για τα θνητά είναι σαν να κοιμόμαστε, και να θεωρούμε τον εαυτό μας ξύπνιο, διότι σ' αυτόν τον κόσμο όπως λένε τα ερμητικά κείμενα είναι όλα μα όλα φαντασίες. Δηλαδή ψευδαίσθηση μια παραίσθηση μέσα στον κόσμο των ονείρων τον οποίο βιώνουμε και ΔΕΝ ζούμε. Καλή ανατολή σου εύχομαι.
morfeas sky
Τα καλύτερα δυνατά bit από τον Μορφέα - morfeas sky
https://www.youtube.com/watch?v=P8QOt6agWxI&list=PLQ0FmLlxqwRUeuqEzV8sAg9L1uAnki7Cq&index=2
Τα καλύτερα δυνατά bit από τον Μορφέα - morfeas sky
H σκέψη σε οδηγεί στο παρελθόν, στον χώρο και τον χρόνο του θνητού αισθητού κόσμου, ενώ το παρόν δημιουργεί την έμπνευση, διότι με αυτόν τον τρόπο δημιουργείς μέσα από αυτό που άρχει και ηγεμονεύει στο αιώνιο παρόν, και είναι αυτό που σε οδηγεί και σε ανυψώνει στην νόηση, τον νοηματικό λόγο της σοφίας της άχρονης ανθρώπινης ψυχής.
morfeas sky




Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου