Μόνον τα όμοια είναι φίλοι
Κανείς δεν είναι ελεύθερος πάνω στην Γη (θνητό σώμα φυλακή)
Ο πόλεμος είναι Νοητικός (πνευματικό σώμα φυλακή).
Ο Διπολισμός είναι η Αρχή της Αταξίας (η διαφορετικότητα)
Μόνον τα Όμοια είναι φίλοι (και επιφέρουν την Τάξη στην Αταξία).
Ο πόλεμος είναι Νοητικός (πνευματικό σώμα φυλακή).
Ο Διπολισμός είναι η Αρχή της Αταξίας (η διαφορετικότητα)
Μόνον τα Όμοια είναι φίλοι (και επιφέρουν την Τάξη στην Αταξία).
Τα όμοια οδηγούνται από τα Νοητά.
Καθένα από τα νοητά είναι ουσία.
Και η ουσία των νοητών είναι η ομοιότητα.
Μόνον τα όμοια αλληλοκατανοούνται
Μόνον τα όμοια είναι φίλοι
Τα ανόμοια ποτέ δεν είναι φίλοι
Τα ανόμοια ποτέ δεν οδηγούνται από τα νοητά. αλλά οδηγούνται από τα αισθητά, την άλογη φύση, την Αταξία, από τα άλογα συναισθήματα του σώματος, την παρόρμηση των άλογων συναισθημάτων του σώματος, μια σύνθετη σούπα ανόμοιων στοιχείων που βράζουν σαν ένας ενιαίος χυμός και τρυπούν την ψυχή όπως το καρφί τρυπά το σώμα, κάνοντας την ψυχή σκλάβο του σώματος.
morfeas sky
Οι αισθήσεις των λογικών γίνονται με την λογική,
(αμετάβλητα νοητά όντα)
(άλογα μεταβαλλόμενα όντα)
Τα άψυχα έχουν αισθήσεις αλλά είναι παθητικές και ενεργούν μόνο στην αύξηση και την μείωση.
Τα άψυχα έχουν αισθήσεις αλλά είναι παθητικές και ενεργούν μόνο στην αύξηση και την μείωση.
(γέννηση-αύξηση-μείωση-φθορά-θάνατος)
Χωρίς αυτές, όν έμψυχο και μάλιστα λογικό θα ήταν αδύνατο να αισθάνεται. Γι'αυτό λέω ότι αυτές είναι είδη των παθών που κυριαρχούν κυρίως στα λογικά όντα.
Αυτές δε, καθώς είναι σωματικές, ανακινούνται από το άλογο μέρος της ψυχής και για αυτό, και για τις δύο λέω ότι φέρουν το κακό. Διότι, και η χαρά που την αισθάνεται κανείς με ηδονή, αμέσως γίνεται αιτία πολλών δεινών για αυτόν που την αισθάνεται, και η λύπη δίνει πιο δυνατούς πόνους και οδύνες. Έτσι, φανερά, και οι δύο είναι αιτίες κακού.
morfeas skyΟ άνθρωπος είναι και διαφορετικός και ένας, παιδί μου.
Έτσι, και ο λόγος (λογική) αν και είναι ένας, ερμηνεύεται διαφορετικά. (επτά δις άνθρωποι επτά δις διαφορετικές αλήθειες)
Και καθένα από τα νοητά είναι ουσία.
Και η ουσία των νοητών είναι η ομοιότητα.
Έχω την εντύπωση παιδί μου ότι αγνοείς την αρετή και το μέγεθος του λόγου.
Με οδηγό την ορθή λογική και την καρδιά μας, αυτά τα δύο είναι η εικόνα του Αγαθού Νου και της ψυχής - Νους και ψυχή
Κανείς δεν είναι ελεύθερος πάνω στην Γη (θνητό σώμα φυλακή)
Ο πόλεμος είναι Νοητικός (πνευματικό σώμα φυλακή).
Ο Διπολισμός είναι η Αρχή της Αταξίας (η διαφορετικότητα)
Μόνον τα Όμοια είναι φίλοι (και επιφέρουν την Τάξη στην Αταξία).
Τα όμοια οδηγούνται από τα Νοητά.
Καθένα από τα νοητά είναι ουσία.
Και η ουσία των νοητών είναι η ομοιότητα.
Μόνον τα όμοια αλληλοκατανοούνται
Μόνον τα όμοια είναι φίλοι
Τα ανόμοια ποτέ δεν είναι φίλοι
Τα ανόμοια ποτέ δεν οδηγούνται από τα νοητά. αλλά οδηγούνται από τα αισθητά, την άλογη φύση, την Αταξία, από τα άλογα συναισθήματα του σώματος, την παρόρμηση των άλογων συναισθημάτων του σώματος, μια σύνθετη σούπα ανόμοιων στοιχείων που βράζουν σαν ένας ενιαίος χυμός και τρυπούν την ψυχή όπως το καρφί τρυπά το σώμα, κάνοντας την ψυχή σκλάβο του σώματος.
Οι αισθήσεις των λογικών γίνονται με την λογική, Ο Διπολισμός είναι η Αρχή της Αταξίας (η διαφορετικότητα)
Μόνον τα Όμοια είναι φίλοι (και επιφέρουν την Τάξη στην Αταξία).
Τα όμοια οδηγούνται από τα Νοητά.
Καθένα από τα νοητά είναι ουσία.
Και η ουσία των νοητών είναι η ομοιότητα.
Μόνον τα όμοια αλληλοκατανοούνται
Μόνον τα όμοια είναι φίλοι
Τα ανόμοια ποτέ δεν είναι φίλοι
Τα ανόμοια ποτέ δεν οδηγούνται από τα νοητά. αλλά οδηγούνται από τα αισθητά, την άλογη φύση, την Αταξία, από τα άλογα συναισθήματα του σώματος, την παρόρμηση των άλογων συναισθημάτων του σώματος, μια σύνθετη σούπα ανόμοιων στοιχείων που βράζουν σαν ένας ενιαίος χυμός και τρυπούν την ψυχή όπως το καρφί τρυπά το σώμα, κάνοντας την ψυχή σκλάβο του σώματος.
(αμετάβλητα νοητά όντα)
οι αισθήσεις των άλογων είναι μόνο σωματικές.
(άλογα μεταβαλλόμενα όντα)
Τα άψυχα έχουν αισθήσεις αλλά είναι παθητικές και ενεργούν μόνο στην αύξηση και την μείωση.
(γέννηση-αύξηση-μείωση-φθορά-θάνατος)
Στα έμψυχα όντα υπάρχουν και δύο άλλες ενέργειες που συνοδεύουν τις αισθήσεις και τα πάθη, δηλαδή τη λύπη και τη χαρά.
Χωρίς αυτές, όν έμψυχο και μάλιστα λογικό θα ήταν αδύνατο να αισθάνεται. Γι'αυτό λέω ότι αυτές είναι είδη των παθών που κυριαρχούν κυρίως στα λογικά όντα.
Αυτές δε, καθώς είναι σωματικές, ανακινούνται από το άλογο μέρος της ψυχής και για αυτό, και για τις δύο λέω ότι φέρουν το κακό. Διότι, και η χαρά που την αισθάνεται κανείς με ηδονή, αμέσως γίνεται αιτία πολλών δεινών για αυτόν που την αισθάνεται, και η λύπη δίνει πιο δυνατούς πόνους και οδύνες. Έτσι, φανερά, και οι δύο είναι αιτίες κακού.
morfeas sky
Απευθύνεσαι στους ομοίους σου;
Έλκεσαι από τους Αδαείς να υποθέσω; ή από τα όμοια σου;
Μόνον τα όμοια είναι φίλοι οπότε πρόσεξε, για ποιον λόγο σε ελκύουν τα ανόμοια; αφού δεν είσαι φίλος τους;
Τα ανόμοια (διπολικά όντα) έλκονται από τα ανόμοια, είναι ενεργειακά βαμπίρ. Μπορείς να τα αποκρούσεις;
Η λογική δεν έχει πονηριά διότι αυτό είναι αίσθηση του σώματος, ούτε συμφέρον διότι και αυτό είναι ανάγκη του σώματος, ούτε φόβο, ούτε υποταγή, ούτε τίποτα αρνητικό, διότι όλα τα αρνητικά συναισθήματα ανήκουν στο αισθητό σώμα, όπως και τα θετικά συναισθήματα που δηλώνουν υπερηφάνια και είναι υποσύνολο της έπαρσης, και το σώμα δεν έχει λογική αλλά μόνον άλογες αισθήσεις
Οι λογικοί άνθρωποι είναι και σοφοί σπάνιοι, αλλά υπάρχουν. Τώρα που το σκέφτομαι, έτσι αποδεικνύεται με την λογική ακριβώς ότι είναι. Δεν μπορεί να συνυπάρξει η λογική με την πονηριά και το συμφέρον, γιατί το ένα αναιρεί το άλλο. Πόσο ωραίο είναι αυτό που έγραψες Παναγιώτη και πόσοι το έχουν σκεφτεί;
morfeas sky
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου