TO MH ON ΚΑΙ ΤΟ ΟΝ
Το Μη Ον γέννησε το Ον
Τα μη όντα δημιούργησαν τις ψυχές την εικόνα της ζωής.
Οι ψυχές δημιούργησαν τα είδωλα, τα θεικά γένη και τα θνητά είδη υποσύνολα του θεικού τους γένους.
..........
- Όταν λες μη ΟΝ εννοείς το τίποτα; ή κάτι άλλο για να καταλάβουμε.
Ότι γεννιέται και υπάρχει είναι όλες οι αισθητές μορφές της ύλης. Ενώ τα αόρατα δεν έχουν μορφή ούτε σώμα είναι αγέννητα και προϋπάρχων.
Σκέψου λοιπόν ότι είσαι Παν-άγαθος Νους, μία αμετάβλητη Συνείδηση, η οποία κινείται στον δικό της αμετάβλητο νοητό κόσμο, και ότι ενώνεσαι με το σύνθετο αισθητό μεταβλητό σώμα, τότε αποκτάς ένα άλλο είδος κίνησης, αυτή του αισθητού μεταβλητού σώματος που γεννιέται.
- Το Παν μπορεί να είναι και τά δύο...
Χωρίς το Παν δεν μπορεί να γεννηθεί ο παντόμορφος υλικός κόσμος. Άρα ο αισθητός θεός είναι γεννημένος, ενώ ο Πανάγαθος Θεός είναι αγέννητος και προϋπάρχων.
- Είπα ότι το Παν είναι αυτοί που επιτρέπει να γίνουν όλα. για κάποια λόγο. Σαν Πάνσοφος Παντοδύναμος, Προϋπάρχον.
Το Πανάγαθο Φως το μη όν , και τα δικά του μη όντα, δεν έχει καμία σχέση με το αρρενόθηλυς ον της αιωνιότητας που γεννιέται μια φορά, πόσο δε με τα διαχωρισμένα θνητά όντα των πλανητών που γεννιούνται συνεχώς. Διότι το μη όν και τα μη όντα δίνουν την ζωή σε κάτι άλλο, χωρίς να γίνονται τα ίδια κάτι άλλο.
Όντως έτσι είναι
Τα μη όντα δημιούργησαν τις ψυχές την εικόνα της ζωής.
Οι ψυχές δημιούργησαν τα είδωλα, τα θεικά γένη και τα θνητά είδη υποσύνολα του θεικού τους γένους.
..........
- Όταν λες μη ΟΝ εννοείς το τίποτα; ή κάτι άλλο για να καταλάβουμε.
Ότι γεννιέται και υπάρχει είναι όλες οι αισθητές μορφές της ύλης. Ενώ τα αόρατα δεν έχουν μορφή ούτε σώμα είναι αγέννητα και προϋπάρχων.
Σκέψου λοιπόν ότι είσαι Παν-άγαθος Νους, μία αμετάβλητη Συνείδηση, η οποία κινείται στον δικό της αμετάβλητο νοητό κόσμο, και ότι ενώνεσαι με το σύνθετο αισθητό μεταβλητό σώμα, τότε αποκτάς ένα άλλο είδος κίνησης, αυτή του αισθητού μεταβλητού σώματος που γεννιέται.
Αν τώρα σε οδηγεί το σώμα, τότε χάνεις την θεϊκότητα σου και αφομοιώνεσαι από το είδωλο.
..........
- Είπα ότι το Παν είναι αυτοί που επιτρέπει να γίνουν όλα. για κάποια λόγο. Σαν Πάνσοφος Παντοδύναμος, Προϋπάρχον.
Το Πανάγαθο Φως το μη όν , και τα δικά του μη όντα, δεν έχει καμία σχέση με το αρρενόθηλυς ον της αιωνιότητας που γεννιέται μια φορά, πόσο δε με τα διαχωρισμένα θνητά όντα των πλανητών που γεννιούνται συνεχώς. Διότι το μη όν και τα μη όντα δίνουν την ζωή σε κάτι άλλο, χωρίς να γίνονται τα ίδια κάτι άλλο.
- Αυτό που πιστεύω είναι ότι μετά την πτώση του ανθρώπου πρέπει να αγωνιστεί στον υλικό κόσμο για να τελειοποιήσει την ψυχή του μέσα από χιλιάδες ενσαρκώσεις για να καταφέρει να φτάσει σε ένα τελικό μη υλικό κόσμο..
Ο κόσμος αυτός ( Μάτριξ) είναι μια δοκιμασία για την τελειοποίηση.
Θα έλεγα ότι είμαστε άτρωτοι και αθάνατοι, αλλά κινδυνεύουμε αν καταντήσουμε να μας οδηγούν οι ανόμοιες ενέργειες-μορφές της σύνθετης ύλης, να τιμωρούμαστε από τα πάθη και τις επιθυμίες ενός θνητού σώματος, και θα καταλήξουμε να χάσουμε το θεϊκό Νου άρα θα χάσουμε την ευκαιρία να ξαναγίνουμε αυτό που είμαστε.
Και χωρίς το θεϊκό Νου για οδηγό της η ψυχή, εγκλωβίζεται στην άγνοια και λήθη του αισθητού σώματος, αισθάνεσαι ότι αισθάνεται το σώμα, οπότε όποιος θνητός άνθρωπος αναγνωρίσει τον αληθινό εαυτό του, πρώτα την εικόνα του το αθάνατο ον της αιωνιότητας, και μετά τον αληθινό εαυτό του το μη όν, γίνεται ο κυρίαρχος του matrix.
Στο Γολγοθά υπήρχαν 3 σταυροί Ο Ιησούς και οι ληστές, ο ένας την τελευταία στιγμή έφυγε από το Μάτριξ γιατί πραγματικά Μετανόησε.
Σε όλα τά Ιερά βιβλία υπάρχει απόκρυφη γνώση. Ο άνθρωπος αποκτά την αθανασία στην πραγματικότητα όταν τελειοποιηθεί, εκεί σταματούν οι ενσαρκώσεις.
H έννοια "μετανόησε" σημαίνει ότι μετά την νόηση, (Νους της ψυχής), επήλθε η φώτιση, ένιωσε και κατανόησε τον Αληθινό κόσμο, σημαίνει ότι κάθε άνθρωπος που μπορεί να δει πέρα από αυτόν τον αισθητό κόσμο μπορεί να ξεφύγει και να ελευθερωθεί από τα δεσμά του θνητού σώματος αλλά και από τα δεσμά της μοίρας, το κάρμα όπως συνηθίζουμε να λέμε, διότι πλέον η λήθη έφυγε και δεν έχει άγνοια.
Ο κόσμος αυτός ( Μάτριξ) είναι μια δοκιμασία για την τελειοποίηση.
Θα έλεγα ότι είμαστε άτρωτοι και αθάνατοι, αλλά κινδυνεύουμε αν καταντήσουμε να μας οδηγούν οι ανόμοιες ενέργειες-μορφές της σύνθετης ύλης, να τιμωρούμαστε από τα πάθη και τις επιθυμίες ενός θνητού σώματος, και θα καταλήξουμε να χάσουμε το θεϊκό Νου άρα θα χάσουμε την ευκαιρία να ξαναγίνουμε αυτό που είμαστε.
Και χωρίς το θεϊκό Νου για οδηγό της η ψυχή, εγκλωβίζεται στην άγνοια και λήθη του αισθητού σώματος, αισθάνεσαι ότι αισθάνεται το σώμα, οπότε όποιος θνητός άνθρωπος αναγνωρίσει τον αληθινό εαυτό του, πρώτα την εικόνα του το αθάνατο ον της αιωνιότητας, και μετά τον αληθινό εαυτό του το μη όν, γίνεται ο κυρίαρχος του matrix.
Σε όλα τά Ιερά βιβλία υπάρχει απόκρυφη γνώση. Ο άνθρωπος αποκτά την αθανασία στην πραγματικότητα όταν τελειοποιηθεί, εκεί σταματούν οι ενσαρκώσεις.
morfeas sky
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου