Η ΣΚΕΨΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΥΛΗ; Η ΤΟ ΣΩΜΑ;
Η ΣΚΕΨΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΥΛΗ; Η ΤΟ ΣΩΜΑ;
Ε. Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΟY
"Όλα ρέουν, έξω και μέσα, όλα έχουν τις περιόδους των,
όλα τα πράγματα έχουν άνοδο και πτώση, η αμφιταλάντευση του εκκρεμούς εκδηλώνεται σε όλα, το μέτρο της ταλάντευσης προς τα δεξιά είναι το μέτρο της ταλάντευσης προς τα αριστερά, ο ρυθμός εξισορροπεί."
"Όλα ρέουν, έξω και μέσα, όλα έχουν τις περιόδους των,
όλα τα πράγματα έχουν άνοδο και πτώση, η αμφιταλάντευση του εκκρεμούς εκδηλώνεται σε όλα, το μέτρο της ταλάντευσης προς τα δεξιά είναι το μέτρο της ταλάντευσης προς τα αριστερά, ο ρυθμός εξισορροπεί."
Αυτή η Αρχή εμπεριέχει την αλήθεια ότι σε όλα εκδηλώνεται ένα μερίδιο κίνησης, πρός και από, μια εισροή και εκροή, μια ταλάντευση πίσω και εμπρός, μια κίνηση-σαν το εκκρεμές.
Aνάμεσα στους δύο πόλους οι οποίοι υπάρχουν σε συμφωνία με την Αρχή της Πόλωσης που περιγράφηκαν πριν μια στιγμή.
Υπάρχει πάντα μια δράση και μια αντίδραση, μια πρόοδος και μια υποχώρηση, μια ανατολή και μια δύση.
Αυτό είναι στις υποθέσεις του Σύμπαντος, ήλιοι, κόσμοι, άνθρωποι, ζώα, νούς, ενέργεια, και ύλη.
Aνάμεσα στους δύο πόλους οι οποίοι υπάρχουν σε συμφωνία με την Αρχή της Πόλωσης που περιγράφηκαν πριν μια στιγμή.
Υπάρχει πάντα μια δράση και μια αντίδραση, μια πρόοδος και μια υποχώρηση, μια ανατολή και μια δύση.
Αυτό είναι στις υποθέσεις του Σύμπαντος, ήλιοι, κόσμοι, άνθρωποι, ζώα, νούς, ενέργεια, και ύλη.
Αυτός ο νόμος εκδηλώνεται στην δημιουργία και την καταστροφή των κόσμων, στην άνοδο και την πτώση εθνών, στη ζωή όλων των πραγμάτων, και τελικά στις διανοητικές καταστάσεις του ανθρώπου.
Οι Ερμητιστές έχουν αρπάξει αυτήν την Αρχή, βρίσκοντας τη συμπαντική εφαρμογή της, και έχουν επίσης ανακαλύψει κάποια μέσα για να ξεπεράσουν τα αποτελέσματά της στον εαυτό τους με τη χρήση των κατάλληλων εννοιών και μεθόδων.
Εφαρμόζουν το Νοητικό Νόμο της Ουδετεροποίησης.
Δεν μπορούν να ακυρώσουν την Αρχή, ή να την αναγκάσουν για να πάψει τη λειτουργία της, αλλά έχουν μάθει πώς να δραπετεύσουν τα αποτελέσματά της επάνω στον εαυτό τους ως ένα βαθμό ανάλογα με την Κυριαρχία στην Αρχή.
Έχουν μάθει πώς ΝΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ, αντί να ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΠΟ αυτόν.
Σε αυτή και σε παρόμοιες μεθόδους, συνίσταται η τέχνη των Ερμητιστών.
Ο Κυρίαρχος των Ερμητικών πολώνεται στο σημείο στο οποίο επιθυμεί να στηριχτεί, και εξουδετερώνει έπειτα τη ρυθμική ταλάντευση του εκκρεμούς που θα έτεινε να τον φέρει στον άλλο πόλο.
Δεν μπορούν να ακυρώσουν την Αρχή, ή να την αναγκάσουν για να πάψει τη λειτουργία της, αλλά έχουν μάθει πώς να δραπετεύσουν τα αποτελέσματά της επάνω στον εαυτό τους ως ένα βαθμό ανάλογα με την Κυριαρχία στην Αρχή.
Έχουν μάθει πώς ΝΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ, αντί να ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΠΟ αυτόν.
Σε αυτή και σε παρόμοιες μεθόδους, συνίσταται η τέχνη των Ερμητιστών.
Ο Κυρίαρχος των Ερμητικών πολώνεται στο σημείο στο οποίο επιθυμεί να στηριχτεί, και εξουδετερώνει έπειτα τη ρυθμική ταλάντευση του εκκρεμούς που θα έτεινε να τον φέρει στον άλλο πόλο.
Υπάρχει πάντα μια δράση και μια αντίδραση, μια πρόοδος και μια υποχώρηση, μια ανατολή και μια δύση.
Εφαρμόζουμε το Νοητικό Νόμο της Ουδετεροποίησης.
Δημιουργείς την Αιτία μένοντας απαθής στην ταλάντωση των αντιθέτων πόλων, αδιαφορείς στην δράση-αντίδραση των δύο πόλων, και υλοποιείς στο πεδίο την Αιτία και το Αποτέλεσμα που επιθυμείς..απλά περιμένεις μένοντας απαθής.
Και έπειτα εξουδετερώνεις την αντίθετη ταλάντευση (Υπάρχει πάντα μια δράση και μια αντίδραση, μια πρόοδος και μια υποχώρηση), του εκκρεμούς με τον αντίθετο πόλο, μένοντας ουδέτερος χωρίς να διαταραχτεί η θέληση σου από τις εναλασσόμενες μεταβολές που βλέπεις να σου συμβαίνουν, και απλά περιμένεις να πραγματοποιηθεί ως Αποτέλεσμα η αμετάβλητη σκέψη σου που υλοποίησε την αμετάβλητη Νοητή Ιδέα ως Αιτία.
Και έπειτα εξουδετερώνεις την αντίθετη ταλάντευση (Υπάρχει πάντα μια δράση και μια αντίδραση, μια πρόοδος και μια υποχώρηση), του εκκρεμούς με τον αντίθετο πόλο, μένοντας ουδέτερος χωρίς να διαταραχτεί η θέληση σου από τις εναλασσόμενες μεταβολές που βλέπεις να σου συμβαίνουν, και απλά περιμένεις να πραγματοποιηθεί ως Αποτέλεσμα η αμετάβλητη σκέψη σου που υλοποίησε την αμετάβλητη Νοητή Ιδέα ως Αιτία.
ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ΠΝΕΥΜΑ Ο ΑΝΑΡΧΟΣ ΑΓΑΘΟΣ ΝΟΥΣ Η ΑΓΑΘΗ ΜΑΣ ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΤΑ ΟΜΟΙΑ ΑΙΣΘΗΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ = ΠΥΡ ΕΞΟΥΣΙΑΖΕΙ ΩΣ ΑΙΤΙΑ ΤΟ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΓΑΘΗ ΘΕΛΗΣΗ ΨΥΧΡΟ - ΘΕΡΜΟ = ΦΩΤΙΑ - ΑΕΡΑΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΘΡΑΣΥ ΚΑΙ ΔΕΙΛΟ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΚΚΡΕΜΕΣ
ΤΟ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΩΡΑ ΦΩΤΙΑ - ΑΕΡΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΙΤΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΗ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΣΧΥΡΗ ΘΕΛΗΣΗ = ΑΓΝΟΙΑ = ΦΩΤΙΑ ΑΕΡΑΣ ΓΗ ΝΕΡΟ. ΟΠΟΥ ΓΗ - ΝΕΡΟ Η ΆΛΟΓΗ ΦΥΣΗ ΤΟ ΘΝΗΤΟ ΣΩΜΑ.
ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΓΝΟΙΑ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΚΚΡΕΜΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΑΥΤΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΗ ΘΕΛΗΣΗ ΩΣ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥ ΣΚΛΑΒΟΙ.
Τα άτομα που έχουν επιτύχει οποιοδήποτε βαθμό Αυτοκυριαρχίας το κάνουν αυτό ως ένα βαθμό, λίγο πολύ ασυναίσθητα, αλλά ο Κυρίαρχος το κάνει αυτό συνειδητά, και με την χρήση της Θέλησής του, και επιτυγχάνει έναν βαθμό νηφαλιότητας-ισορροπίας και διανοητικής σταθερότητας ....Ουδέτερος....Απαθής .... σχεδόν αδύνατο στην πεποίθηση εκ μέρους των μαζών που ταλαντεύονται-μεταβάλλουν την θέληση τους προς τα πίσω και προς τα εμπρός όπως ένα εκκρεμές.
Αυτή η Αρχή και αυτή της Πολικότητας έχουν μελετηθεί προσεκτικά από τους Ερμητιστές, και οι μέθοδοι, αντίδρασης, εξουδετέρωσης, και ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ τες μορφοποίησαν ένα σημαντικό μέρος της Ερμητικής Διανοητικής Αλχημείας.
morfeas sky
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου