Tίποτα δεν είναι δεδομένο σ'αυτόν τον κόσμο σωστό ή λάθος;
Το αστείο της υπόθεσης είναι όταν λέμε ότι αυτός ο κόσμος και οι άνθρωποι "δεν θα αλλάξουν ποτέ", και ότι "πάντα θα μένουν ίδιοι", ενώ στην πραγματικότητα όλα αλλάζουν, τα πάντα μεταβάλλονται, και "τίποτα δεν μένει ως ένα αμετάβλητο δεδομένο".
Έχουμε ένα παράδοξο εδώ;
1. Tίποτα δεν μένει όπως είναι δεδομένο, και ότι όλα αλλάζουν
2. Oι άνθρωποι "δεν θα αλλάξουν ποτέ, πάντα οι ίδιοι θα είναι"
Συμπέρασμα:
1. Σ'αυτόν τον κόσμο όλα αλλάζουν, τα πάντα μεταβάλλονται, είναι νόμος, και τίποτα δεν μένει για πάντα ίδιο, άρα δεν πρέπει να θεωρούμε ως ένα αμετάβλητο δεδομένο που θα κρατήσει για πάντα τίποτα. Όλα έρχονται και φεύγουν και σαν το νερό χάνονται για πάντα.
(Το νερό όμως παραμένει ίδιο).
2. Η κακία του κόσμου δεν θα αλλάξει ποτέ.
Ουδείς αναμάρτητος.(αμετάβλητο δεδομένο).
morfeas sky
Είχα κάποιους διαλόγους σήμερα, και θα ήθελα να τους μοιραστώ μαζί σας, διότι βλέπω ότι αφομοιωθήκατε από το σώμα σας, και δεν σας ενδιαφέρει να μάθετε τι είναι η Αλήθεια και τι το ψέμα που σας οδηγεί.
Καθημερινά ασχολείστε με τα θνητά του σώματος, και ποτέ με τα αθάνατα της Νόησης.
- Ως εν ουρανό κ.επι της γης, τον άρτο υμών τον επιούσιο δώσε υμίν σήμερον, κ αφες υμίν τα οφελειματα υμών ως κ υμείς αφιεμεν τοις οφείλεταις Υμων!!!!!
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
morfeas sky
Τον άρτον έχει ανάγκη το σώμα, το οποίο φθείρεται και γυρίζει πίσω στην αφάνεια.
Το μυαλό όμως συνεχίζει να υπάρχει, η συνείδηση, η οποία όμως η δική της τροφή είναι η νόηση. Tο γνώθι σ'αυτόν, οπότε τι θέλουμε να μας οδηγεί στην ζωή μας; το σώμα και οι απολαύσεις του σώματος; ή αυτό που επιθυμεί η συνείδηση μας; δηλαδή η αθάνατη και θεϊκή νοητή ουσία μέσα μας; η οποία εγκλωβίστηκε στο σώμα; Βλέπε ο Δεσμώτης του Σπηλαίου, όπου σπήλαιο είναι το σώμα μας.
Tίποτα δεν είναι δεδομένο σωστά;
Το μυαλό όμως είναι δεδομένο, συνεχίζει να υπάρχει και μετά τον θάνατο, αυτό που ονομάζουμε συνείδηση, απλά αλλάζει επίπεδο-πίστα, (level), και αυτό ονομάζεται αυτογνωσία, διότι χωρίς το γνώθι σ'αυτόν δεν πας πουθενά αλλού, διότι που θα πας αν δεν γνωρίζεις άλλον κόσμο πέραν από την διττή φύση;
Το σώμα όμως δεν είναι δεδομένο, οπότε τι θέλουμε να μας οδηγεί στην ζωή μας; το σώμα; ή το μυαλό; διότι το μεν σώμα δεν έχει τίποτα δεδομένο, το δε μυαλό είναι τα πάντα. Άρα αν μας οδηγεί το σώμα, τότε το μυαλό δηλαδή ο Νους από θεός γίνεται έρμαιο του σώματος, σκλάβος της φθοράς, της μιζέριας, σκλάβος της ανάγκης, σκλάβος του αισθητού θανάτου, σκλάβος του φορητού τάφου, όπου τα άλογα στοιχεία η γη και το νερό, το σώμα μας, δεν μπορούν να δεχτούν το πνεύμα, οπότε δεν αντιλαμβανόμαστε μέσω του πνεύματος πως ό,τι βιώνουμε είναι μια τεράστια πλάνη του σώματος, μια ΦΑΝΤΑΣΙΑ.
Οπότε τι είναι η ζωή; το σώμα ή ο Νους; διότι το μεν σώμα γυρίζει πίσω στην αφάνεια για πάντα. Ο Νους όμως μπορεί να ξαναγίνει θεός.
morfeas sky
Πάμε παρακάτω..
α. Νους και ψυχή
(η εικόνα της ζωής - η Αμετάβλητη νοητή και νοερή ζωή - η Αιωνιότητα της αμετάβλητης συνείδησης στον αισθητό κόσμο των ομοίων).
β. Λογική και καρδιά
(η εικόνα της ψυχής στον αισθητό μεταβαλλόμενο κόσμο των θνητών σωμάτων).
Οπότε πέφτουμε στην Άγνοια και Λήθη της αθάνατης και αμετάβλητης Νοητής ζωής, και όμοιας αισθητής ζωής, όπου τα Αμετάβλητα Νοητά οδηγούν τα όμοια αισθητά της ψυχής.
1. Νους και ψυχή, είναι η εικόνα της ζωής μέσα στο γίγνεσθαι των Επτά Ουρανών που γεννούν τις Επτά φύσεις, είναι ο θείος έρωτας των όμοιων αισθητών της ψυχής (φωτιά - θείο πάθος) για τα αμετάβλητα Νοητά, τον Αγαθό Νοητό κόσμο που εμπεριέχει μέσα του ο Αγαθός Νους, η εικόνα του Θεού, και ο αδιαίρετος Νοητός Άγιος Λόγος, η εικόνα της Αλήθειας της Ζωής. (Φωτεινός Λόγος)
2. Εικόνα των Αμετάβλητων Νοητών (Αγαθός Νους και αδιαίρετος Νοητός Άγιος Λόγος), είναι ο αισθητός θεός, το πνεύμα του πυρός, όπου πυρ η παγκόσμια ψυχή του σύμπαντος, η φωτιά το ισχυρότερο στοιχείο της Ύλης.
3. Στον δικό μας σύνθετο, άρα μεταβαλλόμενο αισθητό κόσμο των πλανητών, εικόνα του Νου είναι η ορθή λογική, και εικόνα των όμοιων αισθητών (φωτιά), είναι η καρδιά. (αέρας και φωτιά, το ψυχρό-θερμό, η Αρμονία του πνεύματος...γαλήνη, ειρήνη, αρμονία μέσα μας, κτλ.).
Εικόνα των όμοιων αισθητών (ψυχή), είναι τα όμοια αισθητά της καρδιάς, ο έρωτας της καρδιάς για την ψυχή, όπου η ορθή λογική οδηγεί την καρδιά με πρότυπο τον Νοητό Λόγο της ψυχής. (θείος έρωτας για το Αγαθό, ο θεϊκός έρωτας δυο πνευματικά ανώτερων ανθρώπων, σώμα και ψυχή ως ένα).
4. Η ορθή λογική της καρδιάς, όπου ενεργούμε πάντα με πρότυπο μας την Δικαιοσύνη του Αγαθού, διότι αυτός ο δικός μας σύνθετος κόσμος εδώ των πλανητών, δεν είναι αγαθός, αλλά είναι ανόμοιος, μεταβαλλόμενος, σύνθετος, χωρίς λογική, και θνητός, όπου τα ανόμοια - άλογα συναισθήματα του σύνθετου σώματος, τα οποία είναι γεμάτα από Ανάγκες, (πάθη-επιθυμίες του σώματος) γεννούν την αντίθεση, την σκλαβιά, την υποταγή της της λογικής και της καρδιάς στην κακία.
5. Τα Ανόμοια αισθητά, είναι ο αισθητός (υλικός) σύνθετος κόσμος, (πλανητών), όπου γεννά τα σύνθετα ανόμοια σώματα, όπου τα άλογα στοιχεία του σώματος μας η γη και το νερό, δεν μπορούν να δεχτούν την ορθή λογική και την καρδιά.
Γι'αυτό πρέπει πάντα να μας οδηγεί ο ορθός λόγος και η καρδιά, με πρότυπο μας τον Νου και την ψυχή. (Τα αμετάβλητα αισθητά-η Θέληση της καρδιάς, με οδηγό την γνώση της ορθής λογικής που οδηγεί στην Νόηση της σοφίας του λόγου της ψυχής).
Και ποτέ δεν πρέπει να μας οδηγεί ο χωρίς λογική κακός αισθητός εγωισμός, η έπαρση, τα άλογα πάθη και οι άλογες επιθυμίες..
Διότι αν μας οδηγεί η άλογη φύση του σώματος μας (γη-νερό), θα μεταβάλλουν συνεχώς τα συναισθήματα της καρδιάς μας, στην λύπη από ηδονή, και στην υποταγή μας αυτών των συναισθημάτων, είτε στην έπαρση, τον εγωϊσμό από ηδονή, που μας οδηγεί στην εξουσία στην κακία, οπότε η λύπη με λυγμούς-φόβο, οδηγεί στην περισσότερη κακία, όπως και η έπαρση γεννά την εξουσία με ακόμη περισσότερη κακία, και φτάνουμε στα άκρα των Αντιθέσεων, όπου μας οδηγούν τα άλογα στοιχεία που δεν μπορούν να δεχτούν το πνεύμα της Αρμονίας, η γη και το νερό, το στυγνόν σκότος.
Και πλέον τίποτα δεν είναι δεδομένο, ως η κατώτερη λογική αυτού του αισθητού ζωντανού ανθρώπινου οργανισμού, γι'αυτό και λέμε ότι, "ποτέ δεν θα αλλάξει η κακία αυτού του κόσμου".
Είναι η λύπη και η χαρά από ηδονή, η οδύνη με λυγμούς, και η έπαρση που γεννιέται από την χαρά, καθώς και πλήθος άλλων συναισθημάτων του σώματος, όπου μεταβάλλονται σε κακία, τα άλογα πάθη και οι άλογες επιθυμίες του σώματος (γη-νερό).
morfeas sky
Τα ήμερα και άγρια, πρόβατα και θηρία, το ζωϊκό βασίλειο της Γης.
Η σχέση του ανθρώπου με το ζωικό βασίλειο, είναι, ότι οι άνθρωποι εκθέτουν ιδέες και εκφράζουν συναισθήματα, παρόμοια με αυτά των ζώων. Τα ήμερα και άγρια, Υποταγή και Εξουσία.
Και τα ζώα όπως και οι άνθρωποι που δεν έχουν ορθή λογική, δεν έχουν την ικανότητα να αποκτήσουν την Γνώση, να αποκτήσουν το Νου, που θα τους οδηγήσει στην θέωση τους, στην αθανασία της ψυχής τους, στην αθάνατη φύση της εικόνας της ζωής..να γίνουν πνεύμα του πυρός.
Οπότε αν δεν μας οδηγεί ο ορθός λόγος και η καρδιά, ο νους και η καρδιά, δεν θα διαφέρουμε σε τίποτα από το υπόλοιπο άλογο ζωϊκό βασίλειο της Γης.
Και αυτό το είδος ΔΕΝ πρέπει καν να αποκαλείται Άνθρωπος.
morfeas sky
ΕΓΩΙΣΜΟΣ Η ΚΑΚΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Ακουσε να δεις τι συμβαίνει, ο κάθε άνθρωπος είναι "καλός" μέχρι να του θίξουν τον εγωισμό του. Εκείνη την στιγμή συμβαίνει το εξής, ή θα ενεργήσει με κακία, ή θα επιβάλλει το Δίκαιο, ή θα υποταχθεί στην κακία. Το δίκαιο δεν ενεργεί με οργή, ενώ η κακία ενεργεί με οργή, εξού και η εξουσία η οποία βρίσκεται έξω από την ουσία, ο φθόνος, ο φόβος, η δειλία, η απάτη, η ειρωνεία, η θρασύτητα, κτλ , και είναι επόμενο των πράξεων του η μοίρα να τον εξουσιάζει. Ότι δώσει γυρίζει επάνω του, και αυτό θα πάρει, χωρίς να κατανοεί γιατί τα βάσανα περικύκλωσαν τον βίο του.
.....
Όμως στέκω μακριά από τους ανόητους, τους κακούς, τους πονηρούς, τους φθονερούς, τους πλεονέκτες, τους φονιάδες και τους ασεβείς, τους έχω αφήσει στον τιμωρό τους δαίμονα, ο οποίος τους χτυπά με την οξύτητα της φωτιάς και τους πληγώνει στις αισθήσεις τους και τους ετοιμάζει ακόμη περισσότερο για την ανομία, για να τύχουν μεγαλύτερη τιμωρία. Όμως αυτοί δεν παύουν να έχουν άπληστη την επιθυμία για τους πόθους τους, να πολεμούν στο σκοτάδι ακόρεστοι. Αυτό τους βασανίζει και αυξάνει ακόμη περισσότερο τη φωτιά που τους καίει»
Ο Νους όμως δεν αντέχει ούτε τη νωθρή ψυχή, (φοβισμένη αδρανής ψυχή), αλλ'αυτήν την ψυχή την εγκαταλείπει προσαρτημένη πάνω στο σώμα και τραβηγμένη προς τα κάτω απ'αυτό. Κι αυτού του είδους η ψυχή, δεν διαθέτει Νου, (δεν διαθέτει μέσα του το Θεό) επομένως αυτός δεν πρέπει καν να αποκαλείται άνθρωπος.
morfeas sky
Αυτή η σύνθετη γήινη φύση λοιπόν, των πλανητών, γεννά την ΑΝΤΙΘΕΣΗ, στα συναισθήματα, και στις σκέψεις μας, μα και την διαφορετικότητα και ποικιλία όλων των μορφών, που μπορούν να πάρουν οι ΑΡΙΘΜΟΙ, οι οποίοι γεννούν μια πραγματικότητα όπου όλα είναι ανόμοια μεταξύ τους, και τίποτα δεν μένει σταθερό και ακίνητο, γι'αυτό και τίποτα δεν μένει σταθερό και δεδομένο, άρα όλες οι μορφές μεταβάλλονται και αλλάζουν συνεχώς.
Καταρχήν πρέπει να συνειδητοποιήσουμε όλοι μας, ότι βρισκόμαστε σε μια κατάσταση, όπου γεννήθηκε μια φορά και για πάντα η αθάνατη συνείδηση της ανθρώπινης ψυχής μας, ο αθάνατος άνθρωπος, η εικόνα της ζωής από τον Αιθέρα Νου, που ενώθηκε με το ισχυρότερο στοιχείο του δοχείου της Ύλης, το στοιχείο της φωτιάς, και γεννήθηκε η Παγκόσμια ψυχή, και από την Παγκόσμια ψυχή γεννήθηκαν οι δικές της Μονάδες ψυχές, ώστε να ακολουθήσουν το δικό τους Πεπρωμένο από Ανάγκη, για να Υπάρχει αυτός ο αισθητός κόσμος.
Έτσι και με τον ίδιο τρόπο ο Άνθρωπος δεύτερος Θεός Φως και Ζωή, που εισήλθε στον Έβδομο Ουρανό, για να ζήσει και κατανοήσει τα δημιουργήματα του Πατέρα του, τα οποία εξουσιάζει, έχει την πάσα εξουσία, γέννησε την δική του εικόνα, η Ανθρώπινη Θεική Παγκόσμια και αθάνατη ψυχή, που περικλείει το υλικό αισθητό σύμπαν, μαζί με τον δεύτερο Νου δημιουργό που ενώθηκε μαζί του. τον "αδερφό" του. Μαζί δημιούργησε και τις δικές του Ανθρώπινες Μονάδες, τις Ανθρώπινες ψυχές, που από Δυνάμεις στον Αληθινό κόσμο του Φωτός, έγιναν ενέργεια στον αισθητό κόσμο της Ύλης, η εικόνα της ζωής.
Και έτσι γεννήθηκε η εικόνα της ζωής, η Αιωνιότητα, ο Έβδομος Ουρανός, το καθαρό της φύσης δημιούργημα που περικλείει τα πάντα! μέσα στο υλικό σύμπαν.
Απόκτησαν ο Άνθρωπος δεύτερος θεός, (Φως και Ζωή), και ο δεύτερος Νους δημιουργός, τον δικό τους αμετάβλητο νοητό κόσμο, και τον δικό τους όμοιο αισθητό κόσμο της φωτιάς-ψυχής.....ενωμένοι ως ήταν.
..........
Ο Αιθέρας Νους είναι ο Αγαθός Νους, ο Αγαθός Νοητός κόσμος, μέσα του εμπεριέχει το Αδρανή δοχείο της Ύλης, και ο αδιαίρετος Άγιος Λόγος είναι η κίνηση αυτού του Αγαθού νοητού κόσμου της εικόνας του Θεού, η δε κίνηση αυτού του αγαθού νοητού κόσμου της εικόνας του Αληθινού Θεού Φως και Ζωή, είναι η εικόνα της ζωής του Θεού, δηλαδή ο αδιαίρετος Άγιος Λόγος.
1.Ο Αγαθός Νους που φέρει μέσα του το αδρανή δοχείο της Ύλης, είναι η εικόνα του Πανάγαθου Θεού Φως και Ζωή - Φωτεινός Νους και αδιαίρετος Φωτεινός Λόγος, από εκεί προέρχεται και ο Άνθρωπος δεύτερος Θεός Φως και Ζωή.
....
2. Ο αδιαίρετος Αγιος Λόγος είναι εικόνα της ζωής του Αγαθού Νου Θεού, που κινεί τον δικό τους Νοητό Αγαθό κόσμο....έτσι και ο Άνθρωπος δεύτερος θεός από Φως έγινε Αγαθός Νους, και από Φωτεινός Λόγος, έγινε Άγιος Λόγος. (Όγδοος Ουρανός που περικλείει το Υλικό σύμπαν.
....
3. Ο Αγιος Λόγος αντέγραψε αυτόν τον Αγαθό Νοητό κόσμο, μαζί με το αισθητό αδρανή δοχείο της Ύλης, στο οποίο έδωσε κίνηση αφού πρώτα περιέκλεισε μέσα στον Έβδομο Ουρανό, (Υλικό σύμπαν), και με την κίνηση αυτή από τον Αγιο Λόγο, διαχωρίστηκε το δοχείο της Ύλης σε Τέσσερα ανόμοια στοιχεία, όπου το ελαφρύτερο στοιχείο αυτό της φωτιάς ανέβηκε ψηλά, και ενώθηκε με τον Αγιο Λόγο στον Έβδομο Ουρανό, (υλικό σύμπαν), στο καθαρό αυτής της φύσης (αισθητό σύμπαν) δημιούργημα.
Με την Ένωση αυτή με την φωτιά, ο Άγιος Λόγος δημιούργησε την δική του εικόνα, τον δεύτερο Νου δημιουργό, τον αισθητό θεό του πυρός και πνεύματος.
Ο αισθητός θεός, ο δεύτερος Νους δημιουργός, δημιούργησε τα Επτά δικά του δημιουργήματα όμοια με αυτόν, για να περικλείουν τις κατώτερες φύσεις των πλανητών, τα βαρύτερα στοιχεία του δοχείου της Ύλης, τα οποία παρέμειναν χαμηλά και δημιούργησε με αυτά τον αισθητό ανόμοιο σύνθετο κόσμο των πλανητών.
Μαζί τους ενώθηκε και ο Άνθρωπος δεύτερος θεός, για να ζήσει και κατανοήσει την ενέργεια τους, αλλά και με τις δικές του ανθρώπινες Μονάδες ψυχές να ζήσει και κατανοήσει τις Επτά δικές τους φύσεις.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου