Τι είναι η ζωή;
Είναι η απόλαυση; μα η απόλαυση είναι η αίσθηση, και η αίσθηση είναι σώμα, είναι πάθος και επιθυμία για τις ανάγκες που έχει το θνητό σώμα, είναι η έλξη και ο έρωτας για την Ύλη, διότι η Ύλη είναι η αίσθηση της φωτιάς, του αέρα, του νερού, και της γης.
Λέω μόνο ότι είναι δυνατό και δίκαιο, ότι δηλαδή, η αλήθεια βρίσκεται μόνο στα αθάνατα όντα, των οποίων και τα σώματα είναι αληθινά, φωτιά από μόνη της και τίποτα άλλο, γη μόνη και τίποτε άλλο, αέρας μόνος και τίποτε άλλο, νερό μόνο και τίποτε άλλο.
Τα δε δικά μας σώματα από όλα αυτά τα παραπάνω έχουν σχηματισθεί, όμως, αν και έχουν και λίγο από φωτιά και από γη και από νερό και από αέρα, ούτε φωτιά είναι, ούτε γη, ούτε νερό, ούτε αέρας, ούτε τίποτα αληθινό.
Αν όμως, από την αρχή, η κατασκευή μας δεν είχε την αλήθεια πως θα μπορούσε την αλήθεια να την δει η να την ομολογήσει. Να την καταλάβει μόνο, αν ο θεός θελήσει.
Η πραγματικότητα αυτή, η σωματική, όπως λέγεται, καταπνίγει την ψυχή και την καθηλώνει στο δικό της τμήμα, το θνητό, καθώς η κατωτερότητα που απεχθάνεται την αθανασία δεν της επιτρέπει να αναγνωρίσει το θεϊκό της τμήμα.+
Αυτός, λοιπόν, που δημιουργήθηκε και διαμορφώθηκε μ'αυτόν τον τρόπο και που ο ύψιστος θεός του ανέθεσε ένα τέτοιο έργο και υποχρέωση, αυτός που υπακούει επάξια και όπως πρέπει στη διπλή βούληση του θεού, δηλαδή στην κατάλληλη φροντίδα του επίγειου κόσμου και στην ευσεβή λατρεία του θεού, με ποιο δώρο κρίνεις πως πρέπει να ανταμειφθεί αυτός;
Εφόσον, βέβαια, αυτός συνδέει το έργο του, με τη βούληση του θεού, καθώς ο κόσμος είναι δημιούργημα του Ύψιστου, και αυτός με τη βοήθεια του σώματος του, με το καθημερινό του έργο και τη φροντίδα του αντιπροσωπεύει επάξια την μορφή την οποία του έδωσε Εκείνος με θεϊκό σκοπό.
Δεν πρέπει να ανταμειφθεί μ'αυτό που ανταμείφθηκαν και οι πρόγονοι μας και με το οποίο πρέπει και εμείς ακόμη να προσευχόμαστε ευσεβώς να ανταμειφθούμε, αν είναι επιθυμία του θεού; Δηλαδή αφού αποστρατευτούμε και απαλλαχτούμε από τη φροντίδα και επιτήρηση του επίγειου κόσμου, αφού ελευθερωθούμε από τα δεσμά της θνητής μας φύσης, να μας παραδώσει αγνούς και καθαγιασμένους στην ανώτερη μας φύση, τη θεϊκή.
Αυτή λοιπόν είναι η ανταμοιβή για όσους είναι ευσεβείς προς τον θεό και φροντίζουν για τα επίγεια.
Γιατί αντιθέτως, για όσους έζησαν ασεβή ζωή απαγορεύεται να επιστρέψουν στον ουρανό και τους επιφυλάσσεται μια επαναφορά στη ζωή μέσα σε άλλα σώματα, αηδιαστικά και ανάξια να διαθέτουν ψυχή.
Για άλλους είναι απίστευτο, για άλλους μυθικό, και ίσως για κάποιους γελοίο. Γιατί, για την επίγεια υλική ζωή ο καρπός που προέρχεται από τα πάθη είναι μια γλυκιά πραγματικότητα.
Η πραγματικότητα αυτή, η σωματική, όπως λέγεται, καταπνίγει την ψυχή και την καθηλώνει στο δικό της τμήμα, το θνητό, καθώς η κατωτερότητα που απεχθάνεται την αθανασία δεν της επιτρέπει να αναγνωρίσει το θεϊκό της τμήμα.
morfeas sky
Εφόσον, βέβαια, αυτός συνδέει το έργο του, με τη βούληση του θεού, καθώς ο κόσμος είναι δημιούργημα του Ύψιστου, και αυτός με τη βοήθεια του σώματος του, με το καθημερινό του έργο και τη φροντίδα του αντιπροσωπεύει επάξια την μορφή την οποία του έδωσε Εκείνος με θεϊκό σκοπό.
Δεν πρέπει να ανταμειφθεί μ'αυτό που ανταμείφθηκαν και οι πρόγονοι μας και με το οποίο πρέπει και εμείς ακόμη να προσευχόμαστε ευσεβώς να ανταμειφθούμε, αν είναι επιθυμία του θεού; Δηλαδή αφού αποστρατευτούμε και απαλλαχτούμε από τη φροντίδα και επιτήρηση του επίγειου κόσμου, αφού ελευθερωθούμε από τα δεσμά της θνητής μας φύσης, να μας παραδώσει αγνούς και καθαγιασμένους στην ανώτερη μας φύση, τη θεϊκή.
Αυτή λοιπόν είναι η ανταμοιβή για όσους είναι ευσεβείς προς τον θεό και φροντίζουν για τα επίγεια.
Γιατί αντιθέτως, για όσους έζησαν ασεβή ζωή απαγορεύεται να επιστρέψουν στον ουρανό και τους επιφυλάσσεται μια επαναφορά στη ζωή μέσα σε άλλα σώματα, αηδιαστικά και ανάξια να διαθέτουν ψυχή.
Για άλλους είναι απίστευτο, για άλλους μυθικό, και ίσως για κάποιους γελοίο. Γιατί, για την επίγεια υλική ζωή ο καρπός που προέρχεται από τα πάθη είναι μια γλυκιά πραγματικότητα.
Η πραγματικότητα αυτή, η σωματική, όπως λέγεται, καταπνίγει την ψυχή και την καθηλώνει στο δικό της τμήμα, το θνητό, καθώς η κατωτερότητα που απεχθάνεται την αθανασία δεν της επιτρέπει να αναγνωρίσει το θεϊκό της τμήμα.
morfeas sky
Η απόλαυση για τους πολλούς έρχεται μόνον από την αφθονία της ύλης που έχει ανάγκη το σώμα, γι'αυτό και κανείς δεν είναι ευτυχισμένος, διότι η ύλη γεννά την απληστία.. Μόνον η τροφή της ψυχής είναι η αληθινή απόλαυση, η Νόηση του πνεύματος, ειδικά όταν οι άνθρωποι μάθουν να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους με το νοερό πνεύμα τους, (καρδιά), τότε θα γίνουν ευτυχισμένοι, σε αντίθεση με το τώρα που σχεδόν όλοι ακολουθούν το συμφέρον τους την ατομική τους απόλαυση η οποία δεν έχει καμία σχέση με την πνευματική τους υπόσταση.
morfeas sky
Τα άλογα Τέσσερα στοιχεία του δοχείου της Ύλης, το οποίο διαχωρίστηκε από την κίνηση που του έδωσε ο δημιουργός Νους, και γέννησε και έκανε υπάρχων (κάτω από μια ανώτερη αρχή υπ-άρχων) τον υλικό Αμετάβλητο αισθητό κόσμο των Α-πλανών, και τον αισθητό μεταβαλλόμενο σύνθετο κόσμο των πλάνη-των.
Τα Τέσσερα άλογα στοιχεία της Ύλης, από τα οποία αποτελείται το θνητό διαχωρισμένο σώμα μας, το αρσενικό και θηλυκό, ο Αδάμ που έγινε Αδάμ κι Εύα, και χάθηκε η σύνδεση με το Αγαθό Νοητό μας πνεύμα και την αμετάβλητη αίσθηση του αγαθού της καρδιάς της ασώματης ψυχής μας, και από τότε μας οδηγούν αυτά τα άλογα στοιχεία πάνω στην Γη, χωρίς λογική.
Τα άλογα αυτά στοιχεία που γεννούν την λύπη και την χαρά από ηδονή, την οδύνη και την έπαρση, την υποταγή και την εξουσία, δηλαδή την κακία, και ότι εξουσιάζει και εξουσιάζεται βρίσκεται έξω από την Νοητή Ουσία.
Εξουσία = έξω από την ουσία.
Τα άλογα θνητά σώματα μας, που είναι γεμάτα από Ανάγκες που γεννούν τα πάθη και τις επιθυμίες της σάρκας, την λύπη από ηδονή, και την χαρά από ηδονή, την υποταγή και την εξουσία, που βρίσκονται έξω από την Νοητή Αγαθή Ουσία, και γεννούν την κακία.
Ο άλογος μεταβαλλόμενος σύνθετος αισθητός κόσμος των πλανητών, η άλογη φύση, η Αταξία του δοχείου της Ύλης, η περισσότερη και η λιγότερη κακία, των ανόμοιων και αντιθέτων άλογων Τεσσάρων στοιχείων, όπου κάθε στοιχείο της Ύλης ξεχωριστά, ενεργεί με τις ανόμοιες δικές του ιδιότητες ισόποσα, και με ίσες δυνάμεις, απέναντι στα υπόλοιπα άλογα στοιχεία της Ύλης, σαν μια σούπα ανόμοιων στοιχείων που βράζει μέσα μας χωρίς λογική, φέροντας την περισσότερη κακία, και όταν οδηγούνται από την λογική (αρμονία) φέρουν την λιγότερη κακία.
Το δοχείο της Υλης, που πήρε την αισθητή ζωή δίνοντας του κίνηση ο Αγαθός Νους δημιουργός με τον Νοητό του Άγιο Λόγο, περικλείοντας το σε Επτά Ουρανούς, οι Επτά αισθητοί θεοί, που κινούν τις Επτά άλογες φύσεις, και όλοι οι Ουρανοί συνδέονται μεταξύ τους, αλλά και με τον Νοητό Άγιο Λόγο, τον Όγδοο Ουρανό τον Αγαθό Νου, την Εικόνα του Πανάγαθου Θεού.
Το δοχείο της Υλης, που πήρε την αισθητή ζωή δίνοντας του κίνηση ο Αγαθός Νους δημιουργός με τον Νοητό του Άγιο Λόγο, περικλείοντας το σε Επτά Ουρανούς, οι Επτά αισθητοί θεοί, που κινούν τις Επτά άλογες φύσεις, και όλοι οι Ουρανοί συνδέονται μεταξύ τους, αλλά και με τον Νοητό Άγιο Λόγο, τον Όγδοο Ουρανό τον Αγαθό Νου, την Εικόνα του Πανάγαθου Θεού.
Ο Αγαθός Νους και ο Αδιαίρετος Αγιος Λόγος, εικόνα του οποίου είναι ορθός νοητός Λόγος, η Λογική.
Είναι η Αγαθή πρόθεση-βούληση του Αγαθού Νου, και η Αμετάβλητη Θέληση του Αδιαίρετου Άγιου Λόγου, να δημιουργήσει την ζωή στο σκότος, που είναι το Αδρανή προυπάρχων και αγέννητο δοχείο της Ύλης, και βρισκόταν μέσα στον Πανάγαθο Θεό Φως και Ζωή, και Θέλησε να του δώσει την αισθητή ζωή, διότι ο Θεός είναι η Αλήθεια, η Ζωή, το Πανάγαθο Φως, και δίνει την Ζωή στα πάντα, σε ό,τι μπορεί να γίνει η ζωή.
..................
Νους και ψυχή - ο Αγαθός Νους και η αγαθή καρδιά είναι το αμετάβλητο πνεύμα του πυρός! η Εικόνα της Αλήθειας της Ζωής! ο Νους και ο Αδιαίρετος Νοητός Λόγος που έχει ως πρότυπο του τον Φωτεινό Αγαθό Λόγο, την Αλήθεια της Ζωής, την Ένατη και Δέκατη Μονάδα του Αρχέτυπου πνεύματος Ζωή και Φως, που περικλείει τους Οκτώ Ουρανούς και βρίσκεται έξω από το δοχείο της Ύλης..
..άρα κι εμείς βρισκόμαστε έξω από το Θεό, και μέσα στην δική του εικόνα, που ενεργεί στο σκότος, το δοχείο της Ύλης, με Αρμονία, όπως ένα εκκρεμές ΤΑΛΑΝΤΕΥΕΤΑΙ ισόποσα, και η κορυφή της ταλάντωσης διαφέρει, έτσι και τα πάντα έχουν το αντίθετο τους που ενεργούν ισόποσα, και αν οδηγούνται με Λογική φέρουν την λιγότερη ταλάντωση-κακία, ενώ αν μας οδηγεί η κακία-ολοένα και μεγαλύτερη ταλάντωση, τότε φέρουν την περισσότερη κακία. (βλέπε την άνιση κατανομή του πλούτου πάνω στην Γη, όπου κυριαρχεί ο υλισμός, η άλογη φύση, η ολοένα και περισσότερη κακία).
Νους και ψυχή - ο Αγαθός Νους και η αγαθή καρδιά είναι το αμετάβλητο πνεύμα του πυρός! η Εικόνα της Αλήθειας της Ζωής! ο Νους και ο Αδιαίρετος Νοητός Λόγος που έχει ως πρότυπο του τον Φωτεινό Αγαθό Λόγο, την Αλήθεια της Ζωής, την Ένατη και Δέκατη Μονάδα του Αρχέτυπου πνεύματος Ζωή και Φως, που περικλείει τους Οκτώ Ουρανούς και βρίσκεται έξω από το δοχείο της Ύλης..
..άρα κι εμείς βρισκόμαστε έξω από το Θεό, και μέσα στην δική του εικόνα, που ενεργεί στο σκότος, το δοχείο της Ύλης, με Αρμονία, όπως ένα εκκρεμές ΤΑΛΑΝΤΕΥΕΤΑΙ ισόποσα, και η κορυφή της ταλάντωσης διαφέρει, έτσι και τα πάντα έχουν το αντίθετο τους που ενεργούν ισόποσα, και αν οδηγούνται με Λογική φέρουν την λιγότερη ταλάντωση-κακία, ενώ αν μας οδηγεί η κακία-ολοένα και μεγαλύτερη ταλάντωση, τότε φέρουν την περισσότερη κακία. (βλέπε την άνιση κατανομή του πλούτου πάνω στην Γη, όπου κυριαρχεί ο υλισμός, η άλογη φύση, η ολοένα και περισσότερη κακία).
......................
Ιησούς Χριστός, εγώ ειμί η Αλήθεια, η Ζωή και το Φως, όποιος θέλει ας με ακολουθήσει στην Ζωή στο Πανάγαθο Φως..η Αλήθεια της Ζωής.
......................
Aπό τον μεταβαλλόμενο αισθητό σύνθετο κόσμο των πλάνη-των, των αντιθέτων, δεν μπορείς να μάθεις απολύτως τίποτα, διότι το καλό και το κακό είναι οι δύο αντίθετες όψεις του ίδιου νομίσματος (δοχείο της Ύλης).
Μόνον τα όμοια αισθητά και Αμετάβλητα Νοητά είναι η εικόνα της Ζωής, ο Αγαθός Νους που οδηγεί το αισθητό πνεύμα-καρδιά της αμετάβλητης φωτιάς, (τα όμοια, μόνον φωτιά), το ισχυρότερο στοιχείο της Ύλης, που το οδηγεί ο Αγαθός Νους, το πνεύμα του πυρός.
Aυτή την στιγμή ΔΕΝ ζούμε, αλλά μόνον αισθανόμαστε με το θνητό διαχωρισμένο σώμα τις μεταβαλλόμενες αισθήσεις (καλό κακό, τα αντίθετα, τα οποία βρίσκονται έξω από το Θεό, έξω από το Αμετάβλητο και Άναρχο Αγαθό την Αλήθεια της Ζωής.
Μόνον τα όμοια αισθητά και Αμετάβλητα Νοητά είναι η εικόνα της Ζωής, ο Αγαθός Νους που οδηγεί το αισθητό πνεύμα-καρδιά της αμετάβλητης φωτιάς, (τα όμοια, μόνον φωτιά), το ισχυρότερο στοιχείο της Ύλης, που το οδηγεί ο Αγαθός Νους, το πνεύμα του πυρός.
Aυτή την στιγμή ΔΕΝ ζούμε, αλλά μόνον αισθανόμαστε με το θνητό διαχωρισμένο σώμα τις μεταβαλλόμενες αισθήσεις (καλό κακό, τα αντίθετα, τα οποία βρίσκονται έξω από το Θεό, έξω από το Αμετάβλητο και Άναρχο Αγαθό την Αλήθεια της Ζωής.
Ερμής Τρισμέγιστος:
Γιατί η γέννηση δεν αποτελεί ζωή, αλλά είναι η αίσθηση.
Ούτε ο θάνατος αποτελεί μεταβολή, αλλά η λήθη.
(η λήθη η παύση αυτών των μεταβαλλόμενων αισθήσεων-συναισθημάτων του διαχωρισμένου αρσενικού-θηλυκού σώματος).
morfeas sky
Γιατί η γέννηση δεν αποτελεί ζωή, αλλά είναι η αίσθηση.
Ούτε ο θάνατος αποτελεί μεταβολή, αλλά η λήθη.
(η λήθη η παύση αυτών των μεταβαλλόμενων αισθήσεων-συναισθημάτων του διαχωρισμένου αρσενικού-θηλυκού σώματος).
morfeas sky
Ωραία λόγια.
ΑπάντησηΔιαγραφή