Τι υπήρχε πριν τον Θεό;
Ποιο Θεό απ'όλους εννοείς;
Διότι όλα είναι εικόνα της εικόνας στον κτιστό υλικό κόσμο.
Τι υπήρχε Μορφέα πριν τον Θεό λοιπόν;
Το Μη Ον και τα Μη Όντα οι Δυνάμεις.....και πιο πέρα το Φως.
Όταν λες φως;
Πανάγαθο Άναρχο Φως όπου εμπεριέχει μέσα του τα πάντα.. όπου Φως ο Πανάγαθος Κόσμος του Πανάγαθου Νου, και Ζωή ο Αδιαίρετος Φωτεινός Λόγος η Ζωή του Θεού, και οι δικές του μονάδες οι Δυνάμεις.
Ανυπαρξία είναι αυτό που δεν υπάρχει που δεν γεννιέται..είναι Αγέννητο και Προυπάρχων..η μεν Υλη εκεί δεν έχει Νου ούτε Λόγο, ούτε σχήμα ούτε μορφή, το δε Φως και Νου έχει και Λόγο.
Η τύχη είναι κίνηση χωρίς τάξη, ομοίωμα της ενέργειας και γνώμη ψευδής.
Κίνηση δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς τον Λόγο, ούτε Τάξη,
η Αταξία (δοχείο της ύλης) είναι η κίνηση που δόθηκε από τον Λόγο στο άλογο δοχείο της Υλης.
Το άλογο δοχείο της Ύλης (σκότος - Αταξία) Προυπήρχε μέσα στο Φως, και του έδωσε την νοερή ζωή στο κτιστό σύμπαν που δημιούργησε ο Λόγος, γεννώντας τον υλικό αισθητό κόσμο των Επτά Ουρανών Διοικητών που εμπεριέχουν μέσα τους τις Επτά φύσεις, το γίγνεσθαι στην Υλη που γεννήθηκε από τον Λόγο με Άγιο Λόγο..και τις δικές του Μονάδες τις ψυχές.
morfeas sky
- Ο λογικός όμως, παιδί μου, δεν θα υποστεί τα πεπρωμένα επειδή μοίχευσε, αλλά σαν να είχε μοιχεύσει, ούτε επειδή φόνευσε, αλλά σαν να είχε φονεύσει, και δεν είναι δυνατόν να ξεφύγει κανείς από την "μεταβολή" όπως ακριβώς και από το "γίγνεσθαι" Την κακία, όμως, όσοι έχουν το Νου, είναι δυνατόν να την αποφύγουν.
Γι'αυτό και γω άκουγα τον Αγαθοδαίμονα να λέει πάντα, και αν το είχε παραδώσει γραπτά, θα είχε ωφελήσει πολύ το ανθρώπινο γένος, γιατί, παιδί μου, εκείνος μόνο, αληθινά, σαν πρωταρχικός θεός, επειδή γνώρισε τα πάντα, εκφράστηκε με θεϊκά λόγια, τον άκουσα, λοιπόν, κάποια φορά να λέει ότι:
"τα πάντα και κυρίως τα νοητά σώματα είναι ένα, και ζούμε από τη δύναμη, την ενέργεια, και την Αιωνιότητα, και ο Νους αυτής είναι αγαθός, όπως ακριβώς και η ψυχή της".
Ερμής Τρισμέγιστος
ΕΥΛΟΓΙΑ
Τι σημαίνει Ευ-λογία;
ΕΥ Ο ΛΟΓΟΣ
ΛΟΓΟΣ Η ΖΩΗ
ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΣ ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ
Οποιος Άνθρωπος το αξίζει θα του δοθεί ο Νους ώστε να κατανοήσει τον τόσο μεγάλο Θεό.
-Δεν είναι ίδιος ο νους όλων των ανθρώπων Τρισμέγιστε;
morfeas sky
Ο Θείος Έρωτας και η Αγάπη
Την Αρμονία των αντιθέτων οι εβραίοι την ονόμασαν αγάπη, αλλά η Αρμονία (Τάξη στην Αταξία, ηρεμία στα συναισθήματα) για να επιτευχθεί χρειάζεται την ορθή λογική, ενώ η αγάπη δεν έχει λογική, και αφού δεν έχει λογική, ελάχιστοι είναι αυτοί που ξέρουν να αγαπούν.
Διότι μόνον ο Θείος Έρωτας ενώνει, διότι είναι δαίμονας, είναι ο μεσάζων δαίμονας, (ενέργεια), και βρίσκεται ανάμεσα μεταξύ του κόσμου των θεών και του κόσμου των θνητών, ο Θείος Έρωτας για να γνωρίσουμε τον εαυτό μας, το θεό μέσα μας, ο θείος έρωτας για τον αμετάβλητο αγαθό νοητό λόγο της ανθρώπινης ψυχής, την Αμετάβλητη Νοητή Αλήθεια, η οποία για να γίνει κατανοητή χρειάζεται την Νόηση, εικόνα της οποίας εδώ για εμάς είναι η λογική, και όχι την τυφλή πίστη.
-Δεν είναι ίδιος ο νους όλων των ανθρώπων Τρισμέγιστε;
Από αυτά συμπεραίνουμε, ότι καθώς αυτό αποτελείται από σύνθεση φύσεων, το ένα μέρος του αποτελείται από ψυχή και νου, (νοερό πνεύμα η αμετάβλητη καρδιά) και λογική (Νοητό πνεύμα η Νόηση) ως ανώτερα στοιχεία, μπορεί να χαρακτηριστεί θεός και να εισέλθει στον ουρανό.
Το άλλο μέρος του, όμως, το κοσμικό, αποτελείται από φωτιά και γη, νερό και αέρα, έτσι ως θνητός, παραμένει στη γη για να μην μπορεί να τα παρατήσει όλα τα επίγεια που ανατέθηκαν στην δική του φροντίδα.
Όλα όσα κυριεύονται από το γήϊνο σωματικό πόθο δεν ανήκουν σε κανένα μέρος της θεϊκής γνώσης και δικαιολογημένα χαρακτηρίζονται ως επίκτητα πάθη.
(σημ: ονομάζονται επίκτητα πάθη, επειδή αποκτώνται κατά την διάρκεια της ζωής μας μέσα από τις υλικές απολαύσεις του σώματος).
Ακολουθώντας λοιπόν, την πορεία της λογικής που διαπνέει την ψυχή μου, ο άνθρωπος πρέπει να φτάσει στο σημείο εκείνο όπου χάρη στη θέαση της θεϊκότητας, θα αποκτήσει την ικανότητα να περιφρονεί και να αδιαφορεί για το θνητό του μέρος, με το οποίο έχει συνδεθεί λόγω της ανάγκης να φροντίζει τον κατώτερο κόσμο.
Μέσα στον άνθρωπο το αγαθό έχει ταχθεί με τρόπο συγκριτικό ως προς το κακό. Διότι το όχι πολύ κακό, είναι το αγαθό για μας, εκείνο δε που είναι αγαθό για μας είναι το ελάχιστο τμήμα του κακού.
Επομένως είναι αδύνατον το εδώ αγαθό να είναι απαλλαγμένο από κακία, καθόσον το εδώ αγαθό μετατρέπεται σε κακό κι αφού μετατρέπεται σε κακό, δεν παραμένει πλέον αγαθό.
Κι αφού δεν παρέμεινε αγαθό μετατρέπεται σε κακό.
Τι υπήρχε Μορφέα πριν τον Θεό λοιπόν;
Το Μη Ον και τα Μη Όντα οι Δυνάμεις.....και πιο πέρα το Φως.
Όταν λες φως;
Πανάγαθο Άναρχο Φως όπου εμπεριέχει μέσα του τα πάντα.. όπου Φως ο Πανάγαθος Κόσμος του Πανάγαθου Νου, και Ζωή ο Αδιαίρετος Φωτεινός Λόγος η Ζωή του Θεού, και οι δικές του μονάδες οι Δυνάμεις.
morfeas sky
Ανυπαρξία είναι αυτό που δεν υπάρχει που δεν γεννιέται..είναι Αγέννητο και Προυπάρχων..η μεν Υλη εκεί δεν έχει Νου ούτε Λόγο, ούτε σχήμα ούτε μορφή, το δε Φως και Νου έχει και Λόγο.
Η τύχη είναι κίνηση χωρίς τάξη, ομοίωμα της ενέργειας και γνώμη ψευδής.
Κίνηση δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς τον Λόγο, ούτε Τάξη,
η Αταξία (δοχείο της ύλης) είναι η κίνηση που δόθηκε από τον Λόγο στο άλογο δοχείο της Υλης.
Το άλογο δοχείο της Ύλης (σκότος - Αταξία) Προυπήρχε μέσα στο Φως, και του έδωσε την νοερή ζωή στο κτιστό σύμπαν που δημιούργησε ο Λόγος, γεννώντας τον υλικό αισθητό κόσμο των Επτά Ουρανών Διοικητών που εμπεριέχουν μέσα τους τις Επτά φύσεις, το γίγνεσθαι στην Υλη που γεννήθηκε από τον Λόγο με Άγιο Λόγο..και τις δικές του Μονάδες τις ψυχές.
morfeas sky
- Ο λογικός όμως, παιδί μου, δεν θα υποστεί τα πεπρωμένα επειδή μοίχευσε, αλλά σαν να είχε μοιχεύσει, ούτε επειδή φόνευσε, αλλά σαν να είχε φονεύσει, και δεν είναι δυνατόν να ξεφύγει κανείς από την "μεταβολή" όπως ακριβώς και από το "γίγνεσθαι" Την κακία, όμως, όσοι έχουν το Νου, είναι δυνατόν να την αποφύγουν.
Γι'αυτό και γω άκουγα τον Αγαθοδαίμονα να λέει πάντα, και αν το είχε παραδώσει γραπτά, θα είχε ωφελήσει πολύ το ανθρώπινο γένος, γιατί, παιδί μου, εκείνος μόνο, αληθινά, σαν πρωταρχικός θεός, επειδή γνώρισε τα πάντα, εκφράστηκε με θεϊκά λόγια, τον άκουσα, λοιπόν, κάποια φορά να λέει ότι:
"τα πάντα και κυρίως τα νοητά σώματα είναι ένα, και ζούμε από τη δύναμη, την ενέργεια, και την Αιωνιότητα, και ο Νους αυτής είναι αγαθός, όπως ακριβώς και η ψυχή της".
Ερμής Τρισμέγιστος
ΕΥΛΟΓΙΑ
Τι σημαίνει Ευ-λογία;
ΕΥ Ο ΛΟΓΟΣ
ΛΟΓΟΣ Η ΖΩΗ
ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΣ ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ
Οποιος Άνθρωπος το αξίζει θα του δοθεί ο Νους ώστε να κατανοήσει τον τόσο μεγάλο Θεό.
-Δεν είναι ίδιος ο νους όλων των ανθρώπων Τρισμέγιστε;
morfeas sky
Μάθατε όλοι να "αγαπάτε" ενώ την έννοια αυτής της λέξης την δημιούργησαν οι εβραίοι ώστε να σας κρατούν στο στυγνόν σκότος της Γης, διότι η πραγματική έννοια που αφορά την εικόνα της ζωής είναι ο Θείος Έρωτας, με το Νου και την καρδιά, κάτι που ελάχιστοι γήϊνοι κατανοούν, διότι δεν έχουν το Νου για να το κατανοήσουν.
Ερμής Τρισμέγιστος:
Γιατί η γέννηση δεν αποτελεί ζωή, αλλά είναι η αίσθηση.
Ούτε ο θάνατος αποτελεί μεταβολή, αλλά η λήθη.
(η λήθη η παύση αυτών των μεταβαλλόμενων αισθήσεων-συναισθημάτων του διαχωρισμένου πλέον αρσενικού-θηλυκού θνητού άλογου σώματος).
Ερμής Τρισμέγιστος:
Γιατί η γέννηση δεν αποτελεί ζωή, αλλά είναι η αίσθηση.
Ούτε ο θάνατος αποτελεί μεταβολή, αλλά η λήθη.
(η λήθη η παύση αυτών των μεταβαλλόμενων αισθήσεων-συναισθημάτων του διαχωρισμένου πλέον αρσενικού-θηλυκού θνητού άλογου σώματος).
Σε αυτόν τον θνητό υλικό σύνθετο αισθητό κόσμο δεν μπορείς να μην αισθάνεσαι, μπορείς όμως να σκεφτείς για ποιον λόγο αισθάνεσαι, και τι είναι αυτό που αισθάνεσαι, το σώμα; ή το νοερό πνεύμα σου; διότι το μεν σώμα έχει ανάγκες, ενώ το πνεύμα δεν έχει ανάγκες, είναι Αμετάβλητο, ο Νους και η καρδιά της ψυχής.
Aισθάνεσαι όπως όλοι μας τις ανάγκες του σώματος, μπορούμε όμως, διότι έχουμε την επιλογή, να επιλέξουμε την λιγότερη κακία για εμάς, με την αμετάβλητη Θέληση που γεννά την Ανδρεία η ψυχή μας, και όχι τις μεταβαλλόμενες αισθήσεις του σώματος, που γεννούν την δειλία την κακία.
Aισθάνεσαι όπως όλοι μας τις ανάγκες του σώματος, μπορούμε όμως, διότι έχουμε την επιλογή, να επιλέξουμε την λιγότερη κακία για εμάς, με την αμετάβλητη Θέληση που γεννά την Ανδρεία η ψυχή μας, και όχι τις μεταβαλλόμενες αισθήσεις του σώματος, που γεννούν την δειλία την κακία.
Ο Θείος Έρωτας και η Αγάπη
Την Αρμονία των αντιθέτων οι εβραίοι την ονόμασαν αγάπη, αλλά η Αρμονία (Τάξη στην Αταξία, ηρεμία στα συναισθήματα) για να επιτευχθεί χρειάζεται την ορθή λογική, ενώ η αγάπη δεν έχει λογική, και αφού δεν έχει λογική, ελάχιστοι είναι αυτοί που ξέρουν να αγαπούν.
Όλα λοιπόν είναι έρωτας δηλαδή πάθος, έλξη, επιθυμία, είτε για τα άλογα και θνητά, είτε για τα νοητά και θεϊκά, και η αγάπη είναι ΚΑΤΏΤΕΡΟ υποκατάστατο του Θείου Έρωτα, (το κατώτερο γήινο πνεύμα της Αρμονίας, που λόγω της θνητής διττής σύνθετης φύσεως του, δημιουργεί τον αντίθετο λόγο, τον διττό κόσμο, διότι η αγάπη είναι κι αυτή μια κατώτερη αίσθηση του πνεύματος της Αρμονίας, (η ηρεμία, η γαλήνη μέσα μας) που συνεργάζεται με την άλογη φύση της Γης.
Η Ανθρώπινη ψυχή όμως δεν συνεργάζεται ποτέ με αυτή την θνητή διττή άλογη φύση, με αυτό το πνεύμα της Αρμονίας, γι'αυτό και θέλει να ξαναγυρίσει πίσω στον αληθινό δικό της κόσμο μακριά από ξένα γι'αυτή φορτία, τα σώματα, διότι η ψυχή είναι βαρυφορτωμένη και σκλάβος του φορτίου-σώματος που κουβαλά συνεχώς και γίνεται σκλάβος αυτών των διττών αισθήσεων και που δεν απέχουν ποτέ από καμιά κακία..
Εσύ πόσο αγαπάς λοιπόν;
Ενώ ο θείος έρωτας είναι άπειρος προς το Αγαθό.
-Δεν είναι ίδιος ο νους όλων των ανθρώπων Τρισμέγιστε;
Από αυτά συμπεραίνουμε, ότι καθώς αυτό αποτελείται από σύνθεση φύσεων, το ένα μέρος του αποτελείται από ψυχή και νου, (νοερό πνεύμα η αμετάβλητη καρδιά) και λογική (Νοητό πνεύμα η Νόηση) ως ανώτερα στοιχεία, μπορεί να χαρακτηριστεί θεός και να εισέλθει στον ουρανό.
Το άλλο μέρος του, όμως, το κοσμικό, αποτελείται από φωτιά και γη, νερό και αέρα, έτσι ως θνητός, παραμένει στη γη για να μην μπορεί να τα παρατήσει όλα τα επίγεια που ανατέθηκαν στην δική του φροντίδα.
Όλα όσα κυριεύονται από το γήϊνο σωματικό πόθο δεν ανήκουν σε κανένα μέρος της θεϊκής γνώσης και δικαιολογημένα χαρακτηρίζονται ως επίκτητα πάθη.
(σημ: ονομάζονται επίκτητα πάθη, επειδή αποκτώνται κατά την διάρκεια της ζωής μας μέσα από τις υλικές απολαύσεις του σώματος).
Ακολουθώντας λοιπόν, την πορεία της λογικής που διαπνέει την ψυχή μου, ο άνθρωπος πρέπει να φτάσει στο σημείο εκείνο όπου χάρη στη θέαση της θεϊκότητας, θα αποκτήσει την ικανότητα να περιφρονεί και να αδιαφορεί για το θνητό του μέρος, με το οποίο έχει συνδεθεί λόγω της ανάγκης να φροντίζει τον κατώτερο κόσμο.
Μέσα στον άνθρωπο το αγαθό έχει ταχθεί με τρόπο συγκριτικό ως προς το κακό. Διότι το όχι πολύ κακό, είναι το αγαθό για μας, εκείνο δε που είναι αγαθό για μας είναι το ελάχιστο τμήμα του κακού.
Επομένως είναι αδύνατον το εδώ αγαθό να είναι απαλλαγμένο από κακία, καθόσον το εδώ αγαθό μετατρέπεται σε κακό κι αφού μετατρέπεται σε κακό, δεν παραμένει πλέον αγαθό.
Κι αφού δεν παρέμεινε αγαθό μετατρέπεται σε κακό.
(ουδείς αναμάρτητος).
Εάν αναζητάς το Θεό τότε να αναζητάς το απόλυτο Ωραίο. Διότι μία είναι η οδός, που οδηγεί σ'αυτό, η ευσέβεια, που ακολουθείται από τη γνώση.
Έτσι λοιπόν αυτοί που αγνοούν και δεν βάδισαν τον δρόμο της ευσέβειας, τολμούν να χαρακτηρίζουν τον άνθρωπο ως ωραίο και καλό, αλλά αντίθετα έχει καταληφθεί από κάθε κακό κι έχει πιστέψει πως το κακό είναι αγαθό κι έτσι το χρησιμοποιεί ακόμη περισσότερο αχόρταγα καθώς φοβάται μήπως το στερηθεί καταβάλλοντας τεράστιο αγώνα, όχι μόνο για να το διατηρήσει, αλλά και για να το απαυξήσει.
Αυτά, είναι τα ανθρώπινα αγαθά, τα οποία ούτε να τα αποφύγουμε μπορούμε, ούτε να τα μισήσουμε.
Διότι το πιο άσχημο απ'όλα είναι πως έχουμε την ανάγκη τους και δεν μπορούμε να ζήσουμε μακριά από αυτά.
Αυτά που λέω τόσο καιρό ότι μόνον η κακία επικρατεί στον εδώ γήινο κόσμο, αλλά δεν μπορεί κανένας να το κατα-Νοήσει! κι εμείς πρέπει να φέρουμε την λιγότερη κακία, αυτό που ονομάζουμε αγάπη-συμφιλίωση, Αρμονία αυτής της φύσης.
Η Ανθρώπινη ψυχή όμως δεν συνεργάζεται με αυτή την γήινη διττή φύση, ειδάλλως θα αφομοιωθεί από τα άλογα και θνητά.
Τα αγνά μωρά που γεννιούνται και όχι αγαθά, έχουν μόνον ψυχή-καρδιά....δεν φέρουν τον Αγαθό Νου (Νόηση της ψυχής)
Με το που ενώθηκε ο Άνθρωπος δεύτερος θεός με την εικόνα του Θεού, (μηχανή μάτριξ), εξέπεσε η μηχανή, και διαχώρησε τα σώματα που ενσαρκωνόταν οι ανθρώπινες ψυχές....ο Αδάμ που έγινε Αδάμ κι Εύα, διαχωρίστηκε το πνεύμα από το ενσαρκωμένο σώμα, και λύθηκε ο σύνδεσμος της Αρμονίας της ανθρώπινης ψυχής με το σώμα, και από τότε εμείς εδώ στην Γη είμαστε φυλακή μέσα στο σώμα, και εξουσιάζει το σώμα και το μυαλό μας το εκπεσών πνεύμα-μηχανή.
Ακόμη και αν μας οδηγεί μόνον η Αμετάβλητη καρδιά χωρίς την Νόηση θα μας κατασπαράξει όπως αυτό συμβαίνει σήμερα, δεν βλέπεις τι συμβαίνει γύρω σου; ο ένας πατά στο πτώμα του άλλου για να επιβιώσει..και τα πρόβατα μένουν σαν χάνοι κοιτάζοντας τον λύκο να τους κατασπαράσσει καθημερινά.
- νομίζω ότι μάλλον θέλησε να γεννηθεί και να βιώσει τον εαυτό του μέσα από τον άνθρωπο που έπλασε με τις δικές του ιδιότητες άσχετα αν εξέπεσε της αρχικής του κατάστασης
Αυτό ακριβώς έγινε...Αλλά δεν εξέπεσε ο Άνθρωπος..το εκπεσών πνεύμα εξέπεσε. διότι το δικό του πνεύμα μας οδηγεί όχι το Ανθρώπινο πνεύμα. Διότι μετά τον διαχωρισμό του αρρενόθηλυς Αδάμ, χάθηκε η σύνδεση της ανθρώπινης ψυχής με το ανθρώπινο σώμα.
morfeas sky
Εμείς όμως ζούμε και υπομένουμε όλους αυτούς τους νόμους του εκπεσών φωτισμένου πνεύματος, του δεύτερου Νου δημιουργού της Μηχανής-matrix του αισθητού θεού του πυρός και πνεύματος, που εγκλώβισε τις ανθρώπινες ψυχές στην Λήθη και την Άγνοια του ανθρώπινου γήϊνου σώματος, το διαχωρισμένο σώμα σε αρσενικό και θηλυκό, που εκτός όλων των άλλων, Δια-χωρίζει το πνεύμα από το σώμα, και μας οδηγούν μόνον οι άλογες αισθήσεις.
Καταρχήν υπομένουμε την μοίρα που μας δίνεται, διότι κανείς από εμάς δεν μπορεί να δημιουργήσει στην Ύλη χωρίς πρώτα να γίνει σκλάβος της Ύλης. (μεταβαλλόμενες αισθήσεις, συναισθήματα, πάθη, επιθυμίες, από τις άλογες Ανάγκες της σάρκας).
Μόνον όποιος απέχει ολοσχερώς από την Ύλη (αισθήσεις) πράγμα αδύνατον μπορεί να εξουσιάζει εντελώς όλους τους νόμους με το Νου. (νοητά).
Και ο άνθρωπος εκεί που εξουσίαζε τα πάντα, αφού ήταν υπεράνω της Αρμονίας, έγινε δούλος της Αρμονίας του πνεύματος κάθε άλογης φύσης, των ανόμοιων και αντιθέτων, έγινε σκλάβος της Ειμαρμένης. Και από άυπνος που είναι από άυπνο κρατείται!!!!!!
Για ποιον θεό δημιουργό λοιπόν μιλούν όλοι τους; που είδατε εσείς το Αγαθό να βάζει νόμους και όρια; το Αγαθό δίνει απλόχερα τα πάντα χωρίς τίποτα να ζητά. Κατανοήστε όλοι σας πρώτα σε ποιον κόσμο αισθάνεστε.. Και δεν ζείτε!.
Ερμής Τρισμέγιστος: Γιατί η γέννηση δεν αποτελεί ζωή, αλλά είναι η αίσθηση. Ούτε ο θάνατος αποτελεί μεταβολή, αλλά η λήθη.
Σκέφτομαι άρα Υπάρχω;
Σκέφτεσαι άρα υπάρχεις; Τώρα σκέψου τι είναι αυτό που υπάρχει και σε κάνει να σκέφτεσαι! είναι αυτό που γεννιέται! και ότι γεννιέται δεν προϋπήρχε πριν..άρα είναι σκότος!
Ο Άνθρωπος όμως είναι Αγέννητος και Προϋπάρχων..
Εάν αναζητάς το Θεό τότε να αναζητάς το απόλυτο Ωραίο. Διότι μία είναι η οδός, που οδηγεί σ'αυτό, η ευσέβεια, που ακολουθείται από τη γνώση.
Έτσι λοιπόν αυτοί που αγνοούν και δεν βάδισαν τον δρόμο της ευσέβειας, τολμούν να χαρακτηρίζουν τον άνθρωπο ως ωραίο και καλό, αλλά αντίθετα έχει καταληφθεί από κάθε κακό κι έχει πιστέψει πως το κακό είναι αγαθό κι έτσι το χρησιμοποιεί ακόμη περισσότερο αχόρταγα καθώς φοβάται μήπως το στερηθεί καταβάλλοντας τεράστιο αγώνα, όχι μόνο για να το διατηρήσει, αλλά και για να το απαυξήσει.
Αυτά, είναι τα ανθρώπινα αγαθά, τα οποία ούτε να τα αποφύγουμε μπορούμε, ούτε να τα μισήσουμε.
Διότι το πιο άσχημο απ'όλα είναι πως έχουμε την ανάγκη τους και δεν μπορούμε να ζήσουμε μακριά από αυτά.
Η Ανθρώπινη ψυχή όμως δεν συνεργάζεται με αυτή την γήινη διττή φύση, ειδάλλως θα αφομοιωθεί από τα άλογα και θνητά.
morfeas sky
Τα αγνά μωρά που γεννιούνται και όχι αγαθά, έχουν μόνον ψυχή-καρδιά....δεν φέρουν τον Αγαθό Νου (Νόηση της ψυχής)
Σκοπός μας είναι πρώτα να μην χάσουμε αυτή την αμετάβλητη αγνή καρδιά της ψυχής, (Αμετάβλητος Θείος Έρωτας για τον Αγαθό Νου) και δεύτερον να αποκτήσουμε τον Αγαθό Νου...Νους και ψυχή. (Ανάμνηση ψυχής η Νόηση της ψυχής).
..........
- Τι θα πει μη όντα ;; Αγέννητα κατά τον Ερμή άρα ακόμα αδιερεύνητα άρα ούτε ο θεός ο ίδιος τα γνωρίζει γιατί δεν έχουν υπάρξει ούτε εκφραστεί ούτε μορφοποιηθεί . ο άνθρωπος όμως μετέχει και της γέννησης και της δημιουργίας άρα αδύνατο να ξαναυπάρξει σαν μέρος του της ολότητας ;
- αγέννητος προϋπάρχων . θα μπορούσε να γεννηθεί ή μόνο να γεννήσει;
Τα Μη Όντα και το Μη Ον είναι η Αλήθεια της Ζωής.
Ότι είναι Νοητό είναι αόρατο.. ο δημιουργός των ορατών και αοράτων. Ο Θεός, δηλαδή ο άνθρωπος δεύτερος θεός Ζωή και Φως, εισήλθε στον νοητό κόσμο των μορφών, αυτών της αιωνιότητας, και μετέπειτα κατά την κάθοδο του βαθιά μέσα στην κατωφερή ύλη των ορατών, ενώθηκε με τον νοερό σύνθετο κόσμο των θνητών όντων, και όλα αυτά για να ζήσει και κατανοήσει την δημιουργία που του δόθηκε από τον Πατέρα του και εξουσιάζει, και μετέπειτα να δημιουργήσει με πρότυπο το Αγαθό, τον Αρχέτυπο Αγέννητο και Προϋπάρχων Πανάγαθο κόσμο.
Ότι γεννιέται γίνεται Υπάρχων. Η μεν Υλη είπαμε χωρίς Νου και Λόγο είναι το τίποτα. Ο δε Νους και Αδιαίρετος Λόγος το Παν.
Το Αγέννητο και Προϋπάρχων το Μη Ον και τα δικά του Μη Οντα δίνει την νοερή ζωή στον υλικό αισθητό κόσμο της σύνθετης ύλης, στα όμοια αμετάβλητα νοητά όντα της φωτιάς, και στα άλογα σύνθετα μεταβλητά αισθητά όντα που γεννιούνται μέσα σε κάθε σύνθετη φύση των πλανητών, αποκτώντας αυτά τα όντα που γεννιούνται την δική τους διανοητική κίνηση και την δική τους νοερή ζωή, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της φύσης μέσα στην οποία γεννιούνται και γίνονται υπάρχων.
- και τι θες να πεις ότι δεν πρόλαβε;; Γιατί απ' όσα έχω διαβάσει δικά σου μέχρι τώρα δεν θεωρείς δημιουργό τον Θεό αλλά τον εκπεσόντα άγγελο
..........
- Τι θα πει μη όντα ;; Αγέννητα κατά τον Ερμή άρα ακόμα αδιερεύνητα άρα ούτε ο θεός ο ίδιος τα γνωρίζει γιατί δεν έχουν υπάρξει ούτε εκφραστεί ούτε μορφοποιηθεί . ο άνθρωπος όμως μετέχει και της γέννησης και της δημιουργίας άρα αδύνατο να ξαναυπάρξει σαν μέρος του της ολότητας ;
- αγέννητος προϋπάρχων . θα μπορούσε να γεννηθεί ή μόνο να γεννήσει;
Τα Μη Όντα και το Μη Ον είναι η Αλήθεια της Ζωής.
Ότι είναι Νοητό είναι αόρατο.. ο δημιουργός των ορατών και αοράτων. Ο Θεός, δηλαδή ο άνθρωπος δεύτερος θεός Ζωή και Φως, εισήλθε στον νοητό κόσμο των μορφών, αυτών της αιωνιότητας, και μετέπειτα κατά την κάθοδο του βαθιά μέσα στην κατωφερή ύλη των ορατών, ενώθηκε με τον νοερό σύνθετο κόσμο των θνητών όντων, και όλα αυτά για να ζήσει και κατανοήσει την δημιουργία που του δόθηκε από τον Πατέρα του και εξουσιάζει, και μετέπειτα να δημιουργήσει με πρότυπο το Αγαθό, τον Αρχέτυπο Αγέννητο και Προϋπάρχων Πανάγαθο κόσμο.
Ότι γεννιέται γίνεται Υπάρχων. Η μεν Υλη είπαμε χωρίς Νου και Λόγο είναι το τίποτα. Ο δε Νους και Αδιαίρετος Λόγος το Παν.
Το Αγέννητο και Προϋπάρχων το Μη Ον και τα δικά του Μη Οντα δίνει την νοερή ζωή στον υλικό αισθητό κόσμο της σύνθετης ύλης, στα όμοια αμετάβλητα νοητά όντα της φωτιάς, και στα άλογα σύνθετα μεταβλητά αισθητά όντα που γεννιούνται μέσα σε κάθε σύνθετη φύση των πλανητών, αποκτώντας αυτά τα όντα που γεννιούνται την δική τους διανοητική κίνηση και την δική τους νοερή ζωή, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της φύσης μέσα στην οποία γεννιούνται και γίνονται υπάρχων.
- και τι θες να πεις ότι δεν πρόλαβε;; Γιατί απ' όσα έχω διαβάσει δικά σου μέχρι τώρα δεν θεωρείς δημιουργό τον Θεό αλλά τον εκπεσόντα άγγελο
Με το που ενώθηκε ο Άνθρωπος δεύτερος θεός με την εικόνα του Θεού, (μηχανή μάτριξ), εξέπεσε η μηχανή, και διαχώρησε τα σώματα που ενσαρκωνόταν οι ανθρώπινες ψυχές....ο Αδάμ που έγινε Αδάμ κι Εύα, διαχωρίστηκε το πνεύμα από το ενσαρκωμένο σώμα, και λύθηκε ο σύνδεσμος της Αρμονίας της ανθρώπινης ψυχής με το σώμα, και από τότε εμείς εδώ στην Γη είμαστε φυλακή μέσα στο σώμα, και εξουσιάζει το σώμα και το μυαλό μας το εκπεσών πνεύμα-μηχανή.
Ακόμη και αν μας οδηγεί μόνον η Αμετάβλητη καρδιά χωρίς την Νόηση θα μας κατασπαράξει όπως αυτό συμβαίνει σήμερα, δεν βλέπεις τι συμβαίνει γύρω σου; ο ένας πατά στο πτώμα του άλλου για να επιβιώσει..και τα πρόβατα μένουν σαν χάνοι κοιτάζοντας τον λύκο να τους κατασπαράσσει καθημερινά.
- νομίζω ότι μάλλον θέλησε να γεννηθεί και να βιώσει τον εαυτό του μέσα από τον άνθρωπο που έπλασε με τις δικές του ιδιότητες άσχετα αν εξέπεσε της αρχικής του κατάστασης
Αυτό ακριβώς έγινε...Αλλά δεν εξέπεσε ο Άνθρωπος..το εκπεσών πνεύμα εξέπεσε. διότι το δικό του πνεύμα μας οδηγεί όχι το Ανθρώπινο πνεύμα. Διότι μετά τον διαχωρισμό του αρρενόθηλυς Αδάμ, χάθηκε η σύνδεση της ανθρώπινης ψυχής με το ανθρώπινο σώμα.
morfeas sky
Εμείς όμως ζούμε και υπομένουμε όλους αυτούς τους νόμους του εκπεσών φωτισμένου πνεύματος, του δεύτερου Νου δημιουργού της Μηχανής-matrix του αισθητού θεού του πυρός και πνεύματος, που εγκλώβισε τις ανθρώπινες ψυχές στην Λήθη και την Άγνοια του ανθρώπινου γήϊνου σώματος, το διαχωρισμένο σώμα σε αρσενικό και θηλυκό, που εκτός όλων των άλλων, Δια-χωρίζει το πνεύμα από το σώμα, και μας οδηγούν μόνον οι άλογες αισθήσεις.
Καταρχήν υπομένουμε την μοίρα που μας δίνεται, διότι κανείς από εμάς δεν μπορεί να δημιουργήσει στην Ύλη χωρίς πρώτα να γίνει σκλάβος της Ύλης. (μεταβαλλόμενες αισθήσεις, συναισθήματα, πάθη, επιθυμίες, από τις άλογες Ανάγκες της σάρκας).
Μόνον όποιος απέχει ολοσχερώς από την Ύλη (αισθήσεις) πράγμα αδύνατον μπορεί να εξουσιάζει εντελώς όλους τους νόμους με το Νου. (νοητά).
Και ο άνθρωπος εκεί που εξουσίαζε τα πάντα, αφού ήταν υπεράνω της Αρμονίας, έγινε δούλος της Αρμονίας του πνεύματος κάθε άλογης φύσης, των ανόμοιων και αντιθέτων, έγινε σκλάβος της Ειμαρμένης. Και από άυπνος που είναι από άυπνο κρατείται!!!!!!
Για ποιον θεό δημιουργό λοιπόν μιλούν όλοι τους; που είδατε εσείς το Αγαθό να βάζει νόμους και όρια; το Αγαθό δίνει απλόχερα τα πάντα χωρίς τίποτα να ζητά. Κατανοήστε όλοι σας πρώτα σε ποιον κόσμο αισθάνεστε.. Και δεν ζείτε!.
Ερμής Τρισμέγιστος: Γιατί η γέννηση δεν αποτελεί ζωή, αλλά είναι η αίσθηση. Ούτε ο θάνατος αποτελεί μεταβολή, αλλά η λήθη.
Σκέφτομαι άρα Υπάρχω;
Σκέφτεσαι άρα υπάρχεις; Τώρα σκέψου τι είναι αυτό που υπάρχει και σε κάνει να σκέφτεσαι! είναι αυτό που γεννιέται! και ότι γεννιέται δεν προϋπήρχε πριν..άρα είναι σκότος!
Ο Άνθρωπος όμως είναι Αγέννητος και Προϋπάρχων..
Νοήσου τώρα ότι όλες οι μορφές και οι ιδέες ανήκουν σε αυτό που είναι αγέννητο και δεν προϋπάρχει, και απλά γεννιέται από τον Αγαθό Νου την εικόνα του Θεού για να υπάρχει.
morfeas sky
morfeas sky
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου