Η προσέγγιση του Ιερού Πυρός.. 1) Το επιθυμητικό. 2) Το θυμοειδές 3) Το λογιστικό

\
Διαβάστε επίσης:
ΤΟ ΙΕΡΟΝ ΠΥΡ ΚΑΙ Η ΣΠΙΘΑ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΠΥΡΟΣ

Ερμής Τρισμέγιστος: Kαι κάθε πράγμα ή σώμα στερεό, κινείται μέσα σε ασώματο χώρο στατικό, που βρίσκεται σε στάση κινούμενο γύρω από τον εαυτό του, και αυτό που κινεί τον εαυτό του αλλά και όλα τα στερεά και υλικά είναι το στατικό, δηλαδή το νοητό, το ασώματο, η ενέργεια, το θεϊκό, ο Θεός.

Μάνος Δανέζης ο χώρος σχετικά με τα στερεά, είναι η ιδιότητα του χώρου αυτό που ονομάζουμε ως ενέργεια, και μεταβάλλεται σε καμπυλότητα του χώρου, σε πυκνότητα ενέργειας, δηλαδή σε καθαρό αριθμό!! είναι καθαρός αριθμός, και αυτός ο αριθμός=matrix μετατρέπεται σε γραμμάρια σε στερεό.

Την πληροφορία των αριθμών την διαβάζει το ανθρώπινο σώμα και την μετατρέπει σε μεταβαλλόμενες αισθήσεις, και οι αισθήσεις μετατρέπονται σε στερεά μέσω των πέντε αισθήσεων, και ζει ως πραγματικότητα τα στερεά, την Υλη, τις αισθήσεις-συναισθήματα την λύπη και την χαρά, ενώ δεν υπάρχει Υλη ούτε οι αισθήσεις, αλλά μόνον η πληροφορία που ενώνεται με τον Νου της ψυχής και γεννά τους αριθμούς και οι αριθμοί γεννούν όλα τα σχήματα και τις μορφές, την ύλη! τα υλικά "αγαθά".


Η σωστή διάκριση μεταξύ του αισθητού και του νοητού. Το μεν αισθητό και θνητό στον δικό μας κόσμο είναι μεταβαλλόμενο. Το δε Νοητό και θεϊκό είναι Αμετάβλητο.

Το Νοητο που το στηριζω?..

Το στηρίζεις στο Αγαθό. Αλλά επειδή αυτός ο υλικός κόσμος των Επτά Ουρανών δεν είναι αγαθός, στηρίζεσαι στην Δικαιοσύνη του Αγαθού, όπου τα πάντα δίνει απλόχερα χωρίς τίποτα να ζητά. Ούτε βάζει όρια, ούτε νόμους. Άρα επιθυμείς να έχεις ότι ζητάς αμετάβλητα και νοητά χωρίς τις αισθήσεις που προκαλλούν τον φόβο και από εκεί ξεκινούν όλα τα άσχημα για να χαθεί η ελεύθερη επιλογή και η ελεύθερη σκέψη που πηγάζει από τον νοητό λόγο της ανθρώπινης ψυχής.


Τι είναι οι ενέργειες των Επτά της Αρμονίας της ψυχής

Η προσέγγιση του Ιερού Πυρός
1) Το επιθυμητικό
2) Το θυμοειδές
3) Το λογιστικό


ΤΟ ΙΕΡΟΝ ΠΥΡ
(ο Νους και ψυχή που ενεργεί στον υλικό κόσμο των αριθμών, στον ψευτόκοσμο-matrix)


Οι ανθρώπινες ψυχές αποτελούνται από τρία τμήματα.
Τα τρία αυτά τμήματα είναι:

1) Το επιθυμητικό: 

Η ελεύθερη βούληση η οποία συμβολίζεται με τα δεσμά στα χέρια. Η ερώτηση σε αυτή την περίπτωση είναι: "Τι μπορώ να κάνω ελεύθερα" ?

Κάθε οντότητα που ενσαρκώνεται και μετενσαρκώνεται στο υλικό σύμπαν δεν διαθέτει, 100% ελεύθερη βούληση. Όταν σπάσουμε τα δεσμά στα χέρια τότε 
η ελεύθερη βούληση απελευθερώνεται και με αυτόν τον τρόπο αφυπνίζεται η εν δυνάμει δόνηση της που βρίσκεται στον ψυχικό πυρήνα.


2) Το θυμοειδές:
Είναι η ψυχική γενναιότητα και συμβολίζεται με τα δεσμά στα πόδια. Το ερώτημα εδώ είναι: "Που δεν μπορώ να πάω ελεύθερα" ?

Το ψευδοσύμπαν διαθέτει την καταγραφή του φόβου και του τρόμου. Η καταγραφή αυτή δεσμεύει την οντότητα μέσα σε ένα καλά προγραμματισμένο πεδίο δράσης. 
Ο φόβος και ο τρόμος είναι είναι μία ψευδαίσθηση.
Είναι δική μας επιλογή εάν συνεχίσουμε να ζούμε στην ψευδαίσθηση αυτή η όχι.

3) Το λογιστικό:

Είναι η ορθή σκέψη η οποία πηγάζει ο ορθός λόγος της ψυχής.
Συμβολίζεται με τα δεσμά στον αυχένα (κεφάλι).
Η ερώτηση είναι:
"Τι δεν μπορώ να σκεφτώ ελεύθερα?"

Η πλύση εγκεφάλου και η αλλοίωση της ορθής σκέψης και του ορθού λόγου πρωτοστατούν στον πίνακα του ψευτόκοσμου. Η καταγραφή αλλοιώνει τα εγκεφαλικά κύτταρα με την επανάληψη. Δεν έχει σημασία εάν η επανάληψη είναι ορατή η αόρατη με τα φυσικά μάτια. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος διαθέτει συχνότητες οι οποίες μπορούν να συλλάβουν έννοιες και εντολές του ψευτόκοσμου χωρίς να το συνειδητοποιεί η προσωπικότητα.
..........

Οι κατώτεροι θεοί-δημιουργοί (πνεύμα της φύσης) είναι σίγουρο ότι θα κάνουν τα πάντα για να δεσμεύσουν 
την ελεύθερη βούληση, θα μεταχειριστούν οποιαδήποτε ψυχολογική βία για να καταστείλουν την ψυχική γενναιότητα και θα μεταχειριστούν οποιοδήποτε μέσο για να καταστείλουν και να κατευθύνουν την ελεύθερη σκέψη.

morfeas sky

ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ ΤΟ ΦΩΤΟΣΤΕΦΑΝΟ ΚΑΙ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΚΛΕΙΕΙ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΤΕΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΩΜΑ.

Ο ΝΟΥΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ (πνεύμα του πυρός - ελαφρύ πνεύμα) ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΩΤΟΣΤΕΦΑΝΟ

Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΚΛΕΙΕΙ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΤΕΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΩΜΑ 


Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ (ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ) ΠΟΥ ΠΕΡΙΚΛΕΙΕΙ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΤΕΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΩΜΑ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ-ΛΟΓΙΚΗ-ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΤΗΣ ΓΗΙΝΗΣ ΦΥΣΗΣ  ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΣΘΗΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΑΕΡΑΣ (καρδιά), ΜΑΖΙ  ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΕΡΗ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΑΛΟΓΗ ΑΙΣΘΗΤΗ ΖΩΗ (ΓΗ-ΝΕΡΟ).
                   

Ανεξάρτητα του ότι οι καταγραφές βρίσκονται μέσα στον ψευτόκοσμο, οι επικυρίαρχοι φροντίζουν να ανανεώνουν τις καταγραφές, την κρυσταλική τους δόνηση.

Ο Πλάτωνας αναφέρει ότι όταν ο άνθρωπος κατανοήσει την δυναμική που υπάρχει πίσω από την ελεύθερη βούληση, την ψυχική γενναιότητα, και την ελεύθερη σκέψη, ενεργοποιεί στον εγκέφαλο του την αληθινή του φύση.

Αυτό σημαίνει ότι αρχίζει να βλέπει αμυδρά τα πρώτα κομμάτια της αλήθειας του πραγματικού κόσμου. Τότε αποφασίζει να μετουσιώσει ελεύθερα με βάση την βούληση, την ανδρεία, και την ελεύθερη σκέψη το υλικό κομμάτι της προσωπικότητας του. 


Με αυτή του την επιλογή έχει κάνει το πρώτο βήμα για να "διαρρήξει το ψευδοσύμπαν". Ενεργειακά με μία τέτοια συνειδητή απόφαση επιστρέφει την υλική του παγίδα αποδυναμώνοντάς το.


Με αυτόν τον τρόπο περνά μέσα από την
φωτιά που αντιλήφθηκε λίγο πριν καθώς "είδε" μέσα από την αντανάκλαση που ζούσε. 
Ο Πλάτωνας ονομάζει αυτή την ενέργεια του το να να περάσει μέσα από την φωτιά "Ιερόν Πυρ" και την τοποθετεί (την φωτιά) στο υλικό σύμπαν. (η φωτιά που δημιουργεί τον υλικό κόσμο της Γης,


Τι είναι είναι ο Λόγος; Αδιαίρετος με το Νου.
Νους και Λόγος Αδιαίρετος η δε ένωση τους η Ζωή, η νοητή θεϊκή ζωή, η εικόνα της ζωής.

..η κίνηση μέσα στο Νου, και ότι κινείται είναι η λογική, δηλαδή είναι η Αμετάβλητη νοητή ζωή. (χωρίς τις μεταβαλλόμενες  αισθήσεις του δοχείου της σύνθετης ύλης από τα τέσσερα γήϊνα στοιχεία).

Αν δεν μας οδηγεί ο νοητός λόγος (ανάμνηση ψυχής), η εμπειρία που αποκτούμε από το σώμα μας εξαρτάται από τα θνητά, από το παρελθόν που συνέλλεξε το ανθρώπινο σώμα ως πληροφορία της γήϊνης θνητής μεταβαλλόμενης φύσης.

Ενώ η σοφία του λόγου της ανθρώπινης ψυχής εξουσιάζει όλα τα θνητά και άλογα αισθητά, μέσα από τις τρεις θεϊκές ενέργειες της ψυχής, το επιθυμητικόν, το θυμοειδές, την ελεύθερη σκέψη, με οδηγό τον νοητό λόγο της ψυχής την Δικαιοσύνη! που πηγάζει από το Αγαθό.


Το Αγαθό είναι η Αρχή του Παντός. Αυτό είναι ο Θεός, αυτό είναι ο Πατέρας, αυτό είναι το κατ'ουσίαν Αγαθό, όλα τα υπόλοιπα παίρνουν μέρος στην ουσία που είναι το Αγαθό, δεν είναι όμως το ίδιο υπεύθυνος ο Θεός πια για το αγαθό της ζωής στα ζωντανά όντα.



morfeas sky
..........
       

Ποια καρδιά; Το συναίσθημα που το οδηγούν τα κάτω ποδάρια; το κάτω κεφάλι;

Και το συναίσθημα είπαμε ότι δεν έχει λογική, είναι ά-λογο δηλαδή δεν φέρει τον Λόγο όταν η καρδιά δεν οδηγείται από το Νου.....Νους και Λόγος Αδιαίρετος... η δε ένωση τους η Ζωή.

Και όπου η λογική, είναι η Μάθηση και η ιδιοφυϊα.
Μονάχα με κόπο αποκτάται η μάθηση. Αριστοτέλης
Η ιδιοφυΐα χωρίς τη μάθηση είναι τυφλή, και η μάθηση χωρίς την ιδιοφυΐα είναι λειψή° η άσκηση χωρίς να υπάρχουν και τα δύο είναι ατελής. Πλούταρχος

Όσο γηράζω, τόσο θέλω να διδάσκομαι και να μαθαίνω, αλλά μονάχα από σοφούς. Πλάτων

Αλλο είναι το συναίσθημα, και άλλο είναι η δι(α)ίσθηση μέσω της καρδιάς, η οποία μπορεί να σε οδηγήσει στον δια-λογισμό, στην δια-νόηση, στην νόηση του λόγου της σοφίας της ψυχής.
Και άλλο η δι-αίσθηση που σε οδηγεί στην αίσθηση του ά-λογου σώματος στα ποδάρια! στο κάτω κεφάλι.


Τι σχέση μπορεί να έχει η ψυχή με την σάρκα; (γη-νερό) καμιά. 

Κατανόησε το συναίσθημα και την σύνθεση της αίσθησης-καρδιά, που οδηγείται από τον Αμετάβλητο νοητό λόγο-λογική της ψυχής, και των ανόμοιων μεταβαλλόμενων αισθήσεων της  άλογης Υλης, τα άλογα στοιχεία από γη-νερό που οδηγούν με το κάτω κεφάλι το σώμα, με οδηγό τα πόδια που σε κάνουν σκλάβο του σώματος.

Νους και ψυχή. (Νους και φωτιά). Πνεύμα του πυρός.

Αστρικό σώμα της γήινης φύσης: φωτιά-αέρας.

άλογη σάρκα: γη, νερό.


Η ψυχή είναι το πνεύμα του πυρός που δίνει ζωή στα τέσσερα στοιχεία της γήϊνης φύσης. Η φωτιά και ο αέρας της γήϊνης φύσης είναι τα μόνα στοιχεία που μπορούν να δεχτούν τον νοητό λόγο του πυρός και πνεύματος να γίνουν η εικόνα του, δηλαδή το νοερό μεταβαλλόμενο πνεύμα της Γαίας. 

Η άλογη σάρκα (γη-νερό) αποκτά τις δικές της μεταβαλλόμενες αισθήσεις-συναισθήματα, που δεν μπορούν να δεχτούν τον Λόγο, άρα είναι άλογες αισθήσεις. 
(πόνος, λύπη, έπαρση, θυμός, οργή, απάτες, φθόνος, αδικία, φόβος, κακία κτλ)

Θυμωνεις βαρας μπουνια
Εισαι λυπημενος φαινεται στο προσωπο σου αλλαζει η κινηση σου
κλπ
Αρα εχει σχεση ΑΜΕΣΗ η σαρκα με τον νου... Ο νους κινει τη σαρκα


Ναι, αλλά ποιος νους; αυτό θέλω να κατανοήσεις.


Πως προσδιορίζουμε τι είναι η ζωή; είναι Νους; ή σώμα;
Πως προσδιορίζεις αυτή την στιγμή ότι υπάρχεις και ζεις; με τον Νου ή με το σώμα;
Το σώμα μετά τον θάνατο παύει να υπάρχει, ο Νους όμως; (συνείδηση).
Τι θεωρείς ως απόδειξη; το Νου; που προσδιορίζει τις αποδείξεις; ή το σώμα;

Δεν είναι θέμα αρνησιτισμού ή όχι....είναι θέμα λογικής να προσδιορίσουμε τι είναι η ζωή.


Το σύμπαν όμως που βλέπουμε υπάρχει όντως.
Τι το κάνει να υπάρχει στα μάτια μας; ο Νους; η το σώμα;


Το σύμπαν υπάρχει και λειτουργεί με Αρμονία σύμφωνα με τους αριθμούς και την γεωμετρία. Τι το δημιούργησε; Ο Νους; η προήλθε τυχαία από το τίποτα;

Ότι υπάρχει γύρω μας έχει σχήμα και μορφή που μπορούν να πάρουν μόνον οι αριθμοί.

Αν όμως Υπάρχει σύμπαν, τότε Υπάρχει και ο Δημιουργός Νους.
Και αν Νους είναι ο Δημιουργός, και σώμα η εικόνα, τότε Νους είναι η ζωή στο σύμπαν, και τα υπόλοιπα τα μέρη που ενώνονται με το Νου τα οποία γεννούνται στην μήτρα, αυξάνονται, μειώνονται διαλύονται ( πεθαίνουν) και αναγεννούνται ξανά σύμφωνα με τους αριθμούς.


Εξάλλου η επιστήμη έχει ήδη αποδείξει ότι ζούμε σε ένα matrix.


Απολλώνιος Τυανέας:
Δεν υπάρχει θάνατος σε τίποτα παρά μόνο στην εμφάνιση.
Αυτό που περνά από την Ουσία στη Φύση μοιάζει να είναι γέννηση, ενώ εκείνο που περνά από τη Φύση στην Ουσία μοιάζει να είναι θάνατος, στην πραγματικότητα τίποτα δεν γεννιέται και τίποτα δεν πεθαίνει, αλλά μόνο εμφανίζεται τη μια στιγμή και την άλλη εξαφανίζεται, εμφανίζεται λόγω της πυκνότητας της ύλης και εξαφανίζεται λόγω της λεπτότητας της ουσίας, αλλά είναι πάντα το ίδιο, διαφέροντας μόνο σε κίνηση και κατάσταση.

Ερμής Τρισέγιστος:
Η Μονάδα, επομένως, αφού αποτελεί αρχή, περιέχει μέσα της όλους τους αριθμούς, χωρίς αυτή να περιέχεται σε κανέναν αριθμό, και γεννά όλους τους αριθμούς, χωρίς αυτή να γεννιέται από κανέναν άλλο αριθμό. Καθένα από τα σύνθετα αισθητά σώματα διαθέτει αριθμό. Γιατί χωρίς την ύπαρξη του αριθμού η σύσταση, η σύνθεση, και η διάλυση των αισθητών σωμάτων, καθίσταται αδύνατη. Γιατί η γέννηση δεν αποτελεί ζωή, αλλά είναι η αίσθηση.
Ούτε ο θάνατος αποτελεί μεταβολή, αλλά η λήθη. 


morfeas sky


Σχόλια