ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΚΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ;
ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΚΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ;
Για να κάνουμε έναν συμψηφισμό μεταξύ του Ερμή Τρισμέγιστου, και του Απολλώνιου Τυανέα σχετικά με το τι ακριβώς είναι η ζωή μας πάνω στην Γη και τι ακριβώς είναι ο θάνατος.
ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ
Η Μονάδα, επομένως, (ο νοηματικός λόγος της θεϊκής ψυχής), αφού αποτελεί αρχή, περιέχει μέσα της όλους τους αριθμούς, χωρίς αυτή να περιέχεται σε κανέναν αριθμό, και γεννά όλους τους αριθμούς, χωρίς αυτή να γεννιέται από κανέναν άλλο αριθμό.....Καθένα από τα σύνθετα σώματα διαθέτει αριθμό.
Γιατί χωρίς την ύπαρξη του αριθμού η σύσταση, η σύνθεση, και η διάλυση, καθίσταται αδύνατη...Γιατί η γέννηση δεν αποτελεί ζωή, αλλά είναι η αίσθηση. Ούτε ο θάνατος αποτελεί μεταβολή, αλλά η λήθη.
(θάνατος είναι η παύση των άλογων μεταβαλλόμενων αισθήσεων της σάρκας, ενώ λήθη της Νοητής ζωής είναι όταν μας οδηγούν οι άλογες ανάγκες, πάθη, επιθυμίες, συναισθήματα, αισθήσεις, της σάρκας ).
Γιατί η γέννηση δεν αποτελεί ζωή, αλλά είναι η αίσθηση. Ούτε ο θάνατος αποτελεί μεταβολή, αλλά η λήθη. θάνατος είναι η παύση των άλογων μεταβαλλόμενων αισθήσεων της σάρκας, δηλαδή θάνατος είναι η Nοητή Ζωή!!
Αυτή την στιγμή δηλαδή δεν ζούμε, διότι ζωή είναι η Νοητή ζωή, ενώ η Νοερή ζωή είναι η εικόνα-matrix
Απολλώνιος Τυανέας:
Δεν υπάρχει θάνατος σε τίποτα παρά μόνο στην εμφάνιση.
Αυτό που περνά από την Ουσία στη Φύση μοιάζει να είναι γέννηση, ενώ εκείνο που περνά από τη Φύση στην Ουσία μοιάζει να είναι θάνατος, στην πραγματικότητα τίποτα δεν γεννιέται και τίποτα δεν πεθαίνει, αλλά μόνο εμφανίζεται τη μια στιγμή και την άλλη εξαφανίζεται, εμφανίζεται λόγω της πυκνότητας της ύλης και εξαφανίζεται λόγω της λεπτότητας της ουσίας, αλλά είναι πάντα το ίδιο, διαφέροντας μόνο σε κίνηση και κατάσταση.
****Διαφέροντας μόνον σε κίνηση και κατάσταση!!****
...............
Έχουμε λοιπόν να κάνουμε με έναν εικονικό κόσμο, μια εικονική πραγματικότητα, με ένα matrix, όπου υπάρχουν κάποιοι νόμοι. Φυσικά οι νόμοι αφορούν ότι έχει να κάνει με τα υλικά πράγματα, και όχι με τα Νοητά, οπότε όταν μας οδηγούν τα Νοητά, δηλαδή ο ορθός νοητός λόγος της ψυχής μας, εξουσιάζουμε και τα θνητά υλικά πράγματα, όπως την πραγματικότητα μας εδώ, με την Αμετάβλητη Αγαθή θέληση μας, όπου τα πάντα δίνει απλόχερα χωρίς τίποτα απολύτως να ζητά, απεναντίας όταν μας οδηγεί η επιθυμία για τα υλικά με άλογο πάθος από Ανάγκη, γινόμαστε υποχείρια της μοίρας, όπου τα πάντα ζητά και μόνον πόνο μας δίνει. Γι'αυτό πρέπει πάντα η Θέληση μας να είναι ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΗ αν θέλουμε να εξουσιάζουμε την μοίρα που μας δίνεται.
Απλά πρέπει να μην ζητάω να αποκτήσω υλικά πράγματα από Ανάγκη! Να ζητάω να πραγματοποιηθεί η επιθυμία μου αδιαφορώντας για το αποτέλεσμα, διότι υπάρχουν κάποιοι νόμοι, ότι ζητάς θα πάρεις πρώτα το αντίθετο του, και αν χάσεις την θέληση σου εκείνη την στιγμή, θα χάσεις και το Αποτέλεσμα...Αιτία και Αποτέλεσμα... Έτσι μας ελέγχουν! με τον φόβο της απογοήτευσης.
Πρόσεξε τώρα και αυτό.. Η Αμετάβλητη Αγαθή θέληση μας, (Αιτία), δίνει τα πάντα απλόχερα, χωρίς τίποτα απολύτως να ζητά!!! Εμείς όμως κάνουμε το λάθος να ζητάμε με ανυπομονησία να εκπληρωθούν οι επιθυμίες μας! Εκεί είναι το λάθος μας. Διότι πρέπει να αδιαφορούμε για το Αποτέλεσμα μέχρι να εκπληρωθεί η επιθυμία μας.
Σε αυτόν τον κόσμο, δύσκολα δημιουργείς, και πολύ εύκολα καταστρέφεις ότι δημιουργείς.
Γι'αυτό λοιπόν αν ζητάς θα πονάς, μέχρι να εκπληρωθεί η (Αγαθή) αμετάβλητη επιθυμία σου. Στο μεταξύ οι νόμοι λένε ότι πρώτα θα πάρεις το αντίθετο από αυτό που ζητάς. Αν λοιπόν μεταβάλλεις την Θέληση σου και την κάνεις απογοήτευση, δεν θα γεννηθεί ποτέ το Αποτέλεσμα που επιθυμείς.
Πρόσεξε τώρα και αυτό.. Η Αμετάβλητη Αγαθή θέληση μας, (Αιτία), δίνει τα πάντα απλόχερα, χωρίς τίποτα απολύτως να ζητά!!! Εμείς όμως κάνουμε το λάθος να ζητάμε με ανυπομονησία να εκπληρωθούν οι επιθυμίες μας! Εκεί είναι το λάθος μας. Διότι πρέπει να αδιαφορούμε για το Αποτέλεσμα μέχρι να εκπληρωθεί η επιθυμία μας.
Σε αυτόν τον κόσμο, δύσκολα δημιουργείς, και πολύ εύκολα καταστρέφεις ότι δημιουργείς.
Γι'αυτό λοιπόν αν ζητάς θα πονάς, μέχρι να εκπληρωθεί η (Αγαθή) αμετάβλητη επιθυμία σου. Στο μεταξύ οι νόμοι λένε ότι πρώτα θα πάρεις το αντίθετο από αυτό που ζητάς. Αν λοιπόν μεταβάλλεις την Θέληση σου και την κάνεις απογοήτευση, δεν θα γεννηθεί ποτέ το Αποτέλεσμα που επιθυμείς.
Αιτία και Αποτέλεσμα.
Γι'αυτό λοιπόν αν δεν θέλουμε να πονάμε στο ενδιάμεσο, πρέπει να αδιαφορούμε μέχρι να εκπληρωθεί η Αμετάβλητη Αιτία που δημιουργήσαμε μαζί με το Αποτέλεσμα που επιθυμούμε.
και όσον αφορά το ενδιάμεσο....ώρες ώρες σκέφτομαι ότι δεν πρέπει να μένω ανενεργός στα αρνητικά αποτελέσματα που φέρνει ο νόμος της ανταπόδωσης, απεναντίας όταν Εκρήγνυμαι νιώθω υπέροχα! ηρεμώ!
Γι'αυτό λοιπόν αν δεν θέλουμε να πονάμε στο ενδιάμεσο, πρέπει να αδιαφορούμε μέχρι να εκπληρωθεί η Αμετάβλητη Αιτία που δημιουργήσαμε μαζί με το Αποτέλεσμα που επιθυμούμε.
και όσον αφορά το ενδιάμεσο....ώρες ώρες σκέφτομαι ότι δεν πρέπει να μένω ανενεργός στα αρνητικά αποτελέσματα που φέρνει ο νόμος της ανταπόδωσης, απεναντίας όταν Εκρήγνυμαι νιώθω υπέροχα! ηρεμώ!
Eγώ ότι είχα να πω το είπα ως συμπλήρωμα της ανάρτησης που έκανα. Από εκεί και πέρα, η Επιλογή είναι δική σας.
Διάβασε στο κυμβάλειον και αυτό, όσον αφορά τον νόμο της Ανταπόδωσης..Ε. Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΟY
"Όλα ρέουν, έξω και μέσα, όλα έχουν τις περιόδους των,
όλα τα πράγματα έχουν άνοδο και πτώση, η αμφιταλάντευση του εκκρεμούς εκδηλώνεται σε όλα, το μέτρο της ταλάντευσης προς τα δεξιά είναι το μέτρο της ταλάντευσης προς τα αριστερά, ο ρυθμός εξισορροπεί."
Διάβασε στο κυμβάλειον και αυτό, όσον αφορά τον νόμο της Ανταπόδωσης..Ε. Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΟY
"Όλα ρέουν, έξω και μέσα, όλα έχουν τις περιόδους των,
όλα τα πράγματα έχουν άνοδο και πτώση, η αμφιταλάντευση του εκκρεμούς εκδηλώνεται σε όλα, το μέτρο της ταλάντευσης προς τα δεξιά είναι το μέτρο της ταλάντευσης προς τα αριστερά, ο ρυθμός εξισορροπεί."
"ο ρυθμός εξισορροπεί."
Υπάρχει πάντα μια δράση και μια αντίδραση, μια πρόοδος και μια υποχώρηση, μια ανατολή και μια δύση. Οι Ερμητιστές έχουν αρπάξει αυτήν την Αρχή, βρίσκοντας τη συμπαντική εφαρμογή της, και έχουν επίσης ανακαλύψει κάποια μέσα για να ξεπεράσουν τα αποτελέσματά της στον εαυτό τους με τη χρήση των κατάλληλων εννοιών και μεθόδων.
Εφαρμόζουν το Νοητικό Νόμο της Ουδετεροποίησης.
Δεν μπορούν να ακυρώσουν την Αρχή, ή να την αναγκάσουν για να πάψει τη λειτουργία της, αλλά έχουν μάθει πώς να δραπετεύσουν τα αποτελέσματά της επάνω στον εαυτό τους ως ένα βαθμό ανάλογα με την Κυριαρχία στην Αρχή.
Έχουν μάθει πώς ΝΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ, αντί να ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΠΟ αυτόν.
Σε αυτή και σε παρόμοιες μεθόδους, συνίσταται η τέχνη των Ερμητιστών.
Ο Κυρίαρχος των Ερμητικών πολώνεται στο σημείο στο οποίο επιθυμεί να στηριχτεί, και εξουδετερώνει έπειτα τη ρυθμική ταλάντευση του εκκρεμούς που θα έτεινε να τον φέρει στον άλλο πόλο.
ΚΥΜΒΑΛΕΙΟΝ
Εφαρμόζουν το Νοητικό Νόμο της Ουδετεροποίησης.
Δεν μπορούν να ακυρώσουν την Αρχή, ή να την αναγκάσουν για να πάψει τη λειτουργία της, αλλά έχουν μάθει πώς να δραπετεύσουν τα αποτελέσματά της επάνω στον εαυτό τους ως ένα βαθμό ανάλογα με την Κυριαρχία στην Αρχή.
Έχουν μάθει πώς ΝΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ, αντί να ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΠΟ αυτόν.
Σε αυτή και σε παρόμοιες μεθόδους, συνίσταται η τέχνη των Ερμητιστών.
Ο Κυρίαρχος των Ερμητικών πολώνεται στο σημείο στο οποίο επιθυμεί να στηριχτεί, και εξουδετερώνει έπειτα τη ρυθμική ταλάντευση του εκκρεμούς που θα έτεινε να τον φέρει στον άλλο πόλο.
ΚΥΜΒΑΛΕΙΟΝ
Και θα προσθέσω τελειώνοντας, ότι, αφού είμαστε δημιουργοί, δημιουργούμε τα πάντα γύρω μας. Διότι Εμείς είμαστε οι δημιουργοί του κόσμου μας. Είμαστε ότι σκεφτόμαστε.
morfeas sky
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου