Πως μου επιτίθεται το matrix






Πως μου επιτίθεται το matrix

Δέχομαι επί 24ώρου βάσεως υποσυνείδητα μηνύματα στον εγκέφαλο μου, όχι στην διανοητική ουσία της ψυχής, η ψυχή μου έχει την δική της αυτοτελή δύναμη, δεν επηρεάζεται και δεν επηρεάζει, η ψυχή μου πάντα λειτουργεί ως σύμβουλος, μέσω της αίσθησης, της διαίσθησης, που φέρει τον λογισμό, και δημιουργεί την πίστη μέσα από την λογική.


Ο Νους της ψυχής δεν κάνει ποτέ λάθος, αρκεί να μπορώ να αντιληφθώ την αληθινή μου διόραση το Αγαθό, που δεν έχει σχέση με τα αντίθετα που ενυπάρχουν παντού σ'αυτόν τον ψεύτικο κόσμο της εικόνας, και να την αφήσω να γίνει ο οδηγός μου στην ζωή.

Βέβαια αυτό θα με φέρει σε πολύ μεγάλη σύγκρουση με τις αντιλήψεις αυτού του αισθητού υλικού κόσμου των αντιθέτων, θα πρέπει να αντιμετωπίσω όλους τους φόβους μου, να σπάσω όλα τα τείχη του matrix που έμαθα ως αλήθεια και αποτύπωσα στο συνειδητό μου, να αντέξω όλη την αρνητική αυθυποβολή επτάμιση δις ανθρώπων που σκέφτονται εντελώς ορθολογιστικά και σκορπούν στο πεδίο της Γης όλη τους την αρνητική ενέργεια που παράγουν όλο το 24ωρο χωρίς να το γνωρίζουν..τι κάνω λοιπόν; να υποτάξω τον αληθινό  εαυτό στην εικόνα;  και να γίνω σκλάβος σαν όλους αυτούς που τρέφουν το matrix;

Ποιος άνθρωπος είναι αγαθός σήμερα; ποιος σκέφτεται χωρίς να υπάρχει το αντίθετο στην ζωή του; ποιος είναι δίκαιος χωρίς να δικάζει κανέναν; διότι όποιος δικάζει γίνεται αυτόματα υποστηρικτής του matrix.
Ποιος αγαπά αληθινά; ποιος δίνει χωρίς να ζητά; αφού κανείς δεν κατανοεί το εαυτό του; το γνώθι σ αυτόν.

Μόνος μου λοιπόν ενάντια στο matrix, και έχω να αντιμετωπίσω πρώτα τον θνητό εαυτό μου, το είδωλο  που ενδύθηκα:
1. ο δεύτερος νους ο δημιουργός του matrix που δημιούργησε το σώμα μου της σάρκας.


2. το χαώδες πνεύμα του διπολισμού όπου κάθετι έχει το αντίθετο του, και κάθε μου ενέργεια σ'αυτόν τον κόσμο που δεν οδηγείται από το Αγαθό με κάνει υποχείριο της ταλάντωσης του διπόλου, όπου ανάλογα με την δύναμη της ταλάντωσης προς τον ένα πόλο, θα τον αντιμετωπίσει ο αντίθετος πόλος με ισόποση δύναμη.


3. το στυγνό σκότος το σώμα μου με τις σιχαμερές αισθήσεις συναισθήματα πάθη επιθυμίες την λύπη τον πόνο, την κόλαση των αρνητικών συναισθημάτων.

4. τον διττό χώρο όπου κινούμε πολύ αργά λόγω της αδυναμίας της σάρκας μέσα στον ίδιο χώρο που κάθετι έχει το αντίθετο του.

5. Όλη αυτή την αρνητική ενέργεια επτάμισυ δις ανθρώπων που έγιναν ένα με την εικόνα.

Κ όμως, η ψυχή μου αφού ενώθηκε με την αισθητή σάρκα δίνει την νοερή ζωή στο δίπολο, στον έρωτα για τα πάντα που είναι δίχως λογική, στις ανάγκες, στο πάθος, τις επιθυμίες της σάρκας,  και φέρει πάντα την καταστροφή αν δεν οδηγείται από το Νου της ψυχής το Αγαθό.

Χωρίς την νοητική ουσία της ψυχής μου, τίποτα από όλα τα προηγούμενα δεν μπορεί να υπάρξει διότι ο Νους της ψυχής δίνει την νοερή ζωή στο αισθητό σώμα της σάρκας που υποδέχεται τον κόσμο της εικόνας, και την αλληλεπίδραση επτάμισυ δις ανθρώπων που έγιναν ένα με την εικόνα.

Από την άλλη  με χρειάζονται, για να μου απορροφούν την Ζωή δηλαδή το Νου της ψυχής μου, κρατώντας τον αλυσοδεμένο μέσω του έρωτα με την σάρκα, τον έρωτα της σάρκας για τα πάντα μέσα στην Ύλη.
Με αυτόν τον τρόπο εγκλωβίζοντας το Νου της ψυχής στο σώμα, παίρνουν την νοερή ζωή και την διανοητική κίνηση τα αισθητά σάρκινα σώματα και γινόμαστε ο άνθρωπος της Γης.

Κι εγώ προσπαθώ όταν νοούμαι την ψυχή μου να κατανοήσω την δομή  λειτουργίας της εικόνας, και με την κατανόηση του αληθινού μου εαυτού, να μην συμμετέχω στην κακία του δεύτερου Νου δημιουργού για μένα, που κάνει τα πάντα για να με έχει τυφλό μέσα στην Λήθη της Ύλης και των αισθητών σωμάτων..

Κατάλαβα λοιπόν, ότι έχασα την άμεση επαφή με την ψυχή μου χάρην του δεύτερου Νου δημιουργού, που το παίζει θεός, και με τον φόβο που μου δημιουργεί καθημερινά θέλει να με εξουσιάζει, και να μου απορροφά την Ζωή κρατώντας με εγκλωβισμένο στην Ύλη , διότι χάρην σε εμένα απέκτησε την ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ!!!! και πλέον έγινε κακός! διότι αυτός είναι που διέσπασε τα πάντα μέσα στην εικόνα και χάθηκε η επαφή με τον Αληθινό Τριαδικό Θεό που βρίσκεται μέσα μου, ως εικόνα της Ζωής, στο Νου της ψυχής.

Και αυτό επειδή κάνει τα πάντα ο εκπεσών δεύτερος Νους δημιουργός για να μην τον δω! 

Αν όμως καταφέρω να έρθω σε επαφή μαζί του, τότε συνειδητοποιώ ποιος είμαι, και σε τι κόσμο ζω, οπότε αρχίζω να κυριαρχώ στο matrix να βλέπω τους δεσμώτες μου, τους δεσμοφύλακες μου, και είμαι πλέον έτοιμος να διασπάσω όλα τα τείχη προστασίας του ψεύτικου κόσμου, και ως δημιουργός ανώτερος που είμαι, μπορώ ακόμη και να αλλάξω αν το θελήσω αυτόν τον ψεύτικο κόσμο, με την ανδρεία της ψυχής! που εξολοθρεύει κάθε φόβο!! διότι ο φόβος και η δίχως λογική σάρκα, είναι που μας κάνει δούλους, αλλά και άγρια θηρία.

Όλα είναι δυνατά, γιατί εσύ όλα τα δημιουργείς στον εαυτό σου!

morfeas sky

Σχόλια