ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ ΤΟ ΦΩΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ Η ΖΩΗ
ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ ΤΟ ΦΩΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ Η ΖΩΗ
ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ ΤΟ ΦΩΣ - ΤΟ ΔΕ ΦΩΣ ΗΝ Ο ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ ΠΡΟΥΠΑΡΧΩΝ ΑΓΕΝΝΗΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ - Η ΔΕ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ Η ΚΟΣΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΑΘΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΥΠΑΡΧΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ - Ο ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΣ ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΦΩΣ ΚΑΙ ΖΩΗ ΥΠΑΡΧΩΝ
Ο ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΣ ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΙΔΕ Ο ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΝ ΜΙΜΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΑΘΟ ΚΟΣΜΟ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΠΥΡ - ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΠΟΙΗΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΥΠΑΡΧΩΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΝΗΜΑΤΑ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ - Ο ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΥΠΑΡΧΩΝ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΩΣ ΚΑΙ ΖΩΗ.
ΕΝΩ Ο ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΣ ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΩΣ ΚΑΙ ΖΩΗ ΥΠΑΡΧΩΝ
ΚΑΙ Ο ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΦΩΣ ΚΑΙ ΖΩΗ ΥΠΑΡΧΩΝ ............ΜΕ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΟΓΔΟΟ ΟΥΡΑΝΟ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΑΘΟΥ ΝΟΥ ΘΕΟΥ ΦΩΣ ΚΑΙ ΖΩΗ ΥΠΑΡΧΩΝ.
Η ΔΕ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΥ ΦΩΤΕΙΝΟΥ ΠΑΝΑΓΑΘΟΥ ΝΟΥ ΘΕΟΥ ΦΩΣ ΚΑΙ ΖΩΗ ΥΠΑΡΧΩΝ ΗΝ Ο ΑΓΙΟΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΝΟΥ ΤΟ ΑΔΡΑΝΗ ΔΟΧΕΙΟ ΤΗΣ ΥΛΗΣ - ΚΑΙ Ο ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΣ ΑΓΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΝΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΕΠΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΠΤΑ ΟΥΡΑΝΟΥΣ - ΠΟΥ ΕΜΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΟΧΕΙΟ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ -- ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΝΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΟΣΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ ΔΟΧΕΙΟ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΥΛΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΣΕ ΕΠΤΑ ΟΥΡΑΝΟΥΣ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΣΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ - Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΟΙ ΨΥΧΕΣ.
Ο ΔΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΦΩΣ ΚΑΙ ΖΩΗ ΕΞΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΣΗΛΘΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΤΙΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΟΓΔΟΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΙ ΕΓΙΝΕ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΝΟΥΣ ΜΕ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΟΜΩΣ ΟΥΣΙΩΔΩΣ ΟΜΟΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΖΩΗ - ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΤΟ ΓΙΓΝΕΣΘΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΟΧΕΙΟ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΨΥΧΕΣ - Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΦΩΣ ΚΑΙ ΖΩΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΣ ΑΓΙΟΣ ΛΟΓΟΣ - ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΨΥΧΕΣ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟ ΝΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΟ - Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΨΥΧΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟ ΝΟΥ ΚΑΙ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ..............ΚΑΙ ΕΝΩΘΗΚΕ ΜΕ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΙΔΟΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΙΓΝΕΣΘΕ ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΟΥΡΑΝΩΝ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
Η ΔΕ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΨΥΧΕΣ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΔΟΧΕΙΟ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΟΥΡΑΝΩΝ - ΣΤΟ ΚΑΘΑΡΟ ΑΥΛΟ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ
ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΙΔΟΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΔΟΧΕΙΟ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΕΠΤΑ ΟΥΡΑΝΟΥΣ ΕΞΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΕΧΟΝΤΑΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΟΥΡΑΝΩΝ Ο ΝΟΥΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΨΥΧΗΣ
Ο ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΗΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΝΟΗΤΟΣ ΛΟΓΟΣ - ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΝΟΕΡΗ ΑΙΣΘΗΤΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΔΟΧΕΙΟ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΓΕΝΝΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΣΩΜΑΤΑ (ΕΙΔΩΛΑ) ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΦΕΡΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΓΕΝΝΗΘΟΥΝ ΜΕ ΣΩΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΕΠΤΑ ΟΥΡΑΝΟΥΣ - ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΑΙΣΘΗΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ Η ΔΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΨΥΧΗ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΟΥΡΑΝΟΥ
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΨΥΧΗ (ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ) ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ - ΚΑΙ ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΝΟΕΡΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΛΟΓΙΚΗ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ - ΕΝΑ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΟ ΣΩΜΑ ΜΕ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΕΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΤΗΣ ΓΗΣ Η ΕΝΑ ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΟ ΣΩΜΑ ΜΕ ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΥΛΗΣ.
"Εν αρχή ην ο Λόγος. Και ο Λόγος ην προς τον Θεόν, και Θεός ην ο Λόγος"
Στο εξώφυλλο των Ερμητικών κειμένων γράφει:
ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ Ο ΛΟΓΟΣ
Δεν γράφει εν αρχή ην το φως, ούτε εν αρχή ην ο άγιος, ούτε εν αρχή ην ο πνευματικός, ούτε εν αρχή ην ο έρωτας, ούτε εν αρχή ην το πνεύμα, ούτε εν αρχή ην το πυρ ...το κατανοήσατε αυτό;
ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ Ο ΛΟΓΟΣ!!
ΠΟΙΑ ΑΡΧΗ;; ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΩΣ ΥΠΑΡΧΩΝ !!
Τι είναι είναι ο Λόγος; Αδιαίρετος!! με το Νου!!
Νους και Λόγος Αδιαίρετος!! η δε ένωση τους η Ζωή!!
Δηλαδή ο κόσμος!! ΚΑΙ Η ΝΟΗΤΉ ΖΩΗ!! δηλαδή οι ψυχές!!
"Εν αρχή ην ο Λόγος. Και ο Λόγος ην προς τον Θεόν, και Θεός ην ο Λόγος
morfeas sky
ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ -ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
ο Ερμής Τρισμέγιστος μας γράφει κωδικοποιημένα διότι
απευθύνεται σε μυημένους ανθρώπους.
Ανάλυση:
Κι απ'το φως....άγιος λόγος μεταφέρθηκε και επενέβη-ενήργησε στην φύση.
2. Το Προϋπάρχων και Αγέννητο Φως, έγινε ο Πανάγαθος Νους του Φωτός, δηλαδή ο Αγέννητος και Προϋπάρχων κόσμος που εμπεριέχει μέσα του ο Φωτεινός Πανάγαθος Νους Θεός.
ΠΩΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΥΠΑΡΧΩΝ ΣΤΟΝ ΑΡΧΕΤΥΠΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
ἐκ δὲ φωτὸς ..... λόγος ἅγιος ἐπέβη τῇ φύσει, καὶ πῦρ ἄκρατον ἐξεπήδησεν ἐκ τῆς ὑγρᾶς φύσεως ἄνω εἰς ὕψος·
κοῦφον δὲ ἦν καὶ ὀξύ, δραστικὸν δὲ ἅμα, καὶ ὁ ἀὴρ ἐλαφρὸς ὢν ἠκολούθησε τῷ πνεύματι, ἀναβαίνοντος αὐτοῦ μέχρι τοῦ πυρὸς ἀπὸ γῆς καὶ ὕδατος, ὡς δοκεῖν κρέμασθαι αὐτὸν ἀπ' αὐτοῦ·
γῆ δὲ καὶ ὕδωρ ἔμενε καθ' ἑαυτὰ συμμεμιγμένα, ὡς μὴ θεωρεῖσθαι
<τὴν γῆν> ἀπὸ τοῦ ὕδατος·
κινούμενα δὲ ἦν διὰ τὸν ἐπιφερόμενον πνευματικὸν λόγον εἰς ἀκοήν.
κοῦφον δὲ ἦν καὶ ὀξύ, δραστικὸν δὲ ἅμα, καὶ ὁ ἀὴρ ἐλαφρὸς ὢν ἠκολούθησε τῷ πνεύματι, ἀναβαίνοντος αὐτοῦ μέχρι τοῦ πυρὸς ἀπὸ γῆς καὶ ὕδατος, ὡς δοκεῖν κρέμασθαι αὐτὸν ἀπ' αὐτοῦ·
γῆ δὲ καὶ ὕδωρ ἔμενε καθ' ἑαυτὰ συμμεμιγμένα, ὡς μὴ θεωρεῖσθαι
<τὴν γῆν> ἀπὸ τοῦ ὕδατος·
κινούμενα δὲ ἦν διὰ τὸν ἐπιφερόμενον πνευματικὸν λόγον εἰς ἀκοήν.
Ανάλυση:
Εδώ μας διαχωρίζει το Φως από τον Άγιο Λόγο.
Η φύση λοιπόν στην οποία επενέβη και ενήργησε ο Άγιος Λόγος, είναι ολόκληρο το δοχείο των στοιχείων που εμπεριέχει μέσα του ο Άγιος Νους.
...............
.................................
...............
.................................
1. Το Προϋπάρχων και Αγέννητο Φως.
3. Όταν ενώθηκε ο Πανάγαθος Νους του Φωτός με τον Φωτεινό του Λόγο, αφού είναι Αδιαίρετοι Γεννήθηκε ως Υπάρχων η Ζωή.
Η δε Αδιαίρετη ένωση τους Ο Φωτεινός Νους και Φωτεινός Λόγος γέννησε την Ζωή Υπάρχων με τα γεννήματα τους τις ψυχές από Φως.
Ψυχές είναι ο Νους και Λόγος του Φωτός Αδιαίρετοι, η κίνηση του κόσμου του Φωτός, όπου όλα ζουν στον Αρχέτυπο κόσμο του Φωτός μόνα τους ως ένα, ως ψυχή, μα ταυτόχρονα το ένα, η ψυχή, ενώνεται με Όλα, με όλες τις ψυχές, και ζουν ταυτόχρονα μόνες τους οι ψυχές την Ζωή, αλλά και ως Ολότητα του Όλον Φωτός.
Και όπου το ένα ήν το παν, και όπου παν ήν το ένα.
Ο Φωτεινός Λόγος είναι Αδιαίρετος με τον Πανάγαθο Νου του Φωτός, είδε τον Αγέννητο και Προϋπάρχων κόσμο του, και έχοντας τον ως πρότυπο κοσμοποίησε έναν άλλο κόσμο από Φως και Ζωή Υπάρχων, και γεννήθηκε ο Νους Θεός του Φωτός όπου ο Φωτεινός του Λόγος γεννά την Ζωή Υπάρχων.
σημ: ο Άνθρωπος γεννήθηκε σ'αυτόν τον κόσμο του Φωτός όμοιος με τον Πατέρα Νου Θεό Φως και Ζωή Υπάρχων, αλλά ταυτόχρονα και ως εικόνα του, για να μπορεί να ζήσει σε όλες τις κατώτερες υπόλοιπες δημιουργίες του.
Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
Ο ΚΤΙΣΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΝΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ ΑΠΟ ΠΥΡ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ
Το Φως γέννησε άλλον δεύτερο Άγιο Νου δημιουργό που εμπεριέχει ως δικό του δοχείο την Ύλη, και όχι το Φως, ο οποίος δεύτερος Νους δημιουργός έχει τον δικό του Άγιο Λόγο.
Ο Άγιος Λόγος αφού είναι Αδιαίρετοι με τον δεύτερο Νου δημιουργό, είδε αυτόν τον κόσμο, και κοσμοποίησε αυτή τη φύση ενεργώντας πάνω στο δοχείο της Ύλης δίνοντας του κίνηση άρα την ζωή, μα και την νοητή ζωή με τα δημιουργήματα του τις ψυχές που θα ενωθούν με τα αισθητά σώματα από πυρ και πνεύμα.
.
Ο Νους είναι Άγιος, και όχι Φως, διότι εμπεριέχει στον Προϋπάρχων και Αγέννητο κόσμο του, την Ύλη, και ο δικός του Λόγος, ο οποίος κινεί το δοχείο του Νου, είναι ο Άγιος Λόγος.
ὁ δὲ Ποιμάνδρης ἐμοί,
᾿Ενόησας, φησί. τὴν θέαν ταύτην ὅ τι καὶ βούλεται;
καὶ, Γνώσομαι, ἔφην ἐγώ.
– Τὸ φῶς ἐκεῖνο, ἔφη, ἐγὼ Νοῦς ὁ σὸς θεός, ὁ πρὸ φύσεως ὑγρᾶς
τῆς ἐκ σκότους φανείσης·
ὁ δὲ ἐκ Νοὸς φωτεινὸς Λόγος υἱὸς θεοῦ.
– Τί οὖν; φημί.,
– Οὕτω γνῶθι· τὸ ἐν σοὶ βλέπον καὶ ἀκοῦον, λόγος κυρίου,
ὁ δὲ νοῦς πατὴρ θεός. οὐ γὰρ διίστανται ἀπ' ἀλλήλων·
ἕνωσις γὰρ τούτων ἐστὶν ἡ ζωή.
Τι είναι ο άνθρωπος.
Εμείς εδώ στη Γη, όλα όσα ζούμε είναι νοητά, βρίσκονται μέσα στο νου μας, και η κίνηση του κόσμου μας τον οποίο βλέπουμε και ζούμε νοητά είναι ο λόγος, και ο λόγος είναι η νοητή ζωή.
Το σώμα μας και οι αισθήσεις μας όμως, είναι το πυρ και πνεύμα, που ενώθηκαν με τον λόγο δηλαδή τις ψυχές, και πήρε το μεν πνεύμα το οποίο εκδηλώνεται στο σώμα με τις μορφές του οι οποίες είναι διττές και διπολικές μέσα από την αντίθεση εναντίωση και διαμάχη, την νοερή διττή ζωή διότι είναι διττό και διπολικό.
Και το μεν πνεύμα αφού πήρε την νοερή ζωή από την νοητή ζωή του λόγου της ψυχής αφού ενώθηκε μαζί του, συγκρότησε όλες τις καθολικές διττές ενέργειες για να σχηματιστεί και να γεννηθεί το σώμα πάνω στο οποίο θα εκδηλωθούν όλες οι διττές μορφές του πνεύματος και να γίνει αισθητό σώμα από πυρ και πνεύμα..
Οπότε Νους είναι ολόκληρο το σύμπαν που εμπεριέχει μέσα του, ο Κρόνος, το κρανίο, ο κύκλος, ο κόσμος, ο κτιστός κόσμος, το κτιστό δημιούργημα των επτά κόσμων, που αποτελείται από επτά Νους δημιουργούς, και όλοι οι κύκλοι εξουσιάζονται από τον δεύτερο Νου δημιουργό, όπου ο κάθε κύκλος βρίσκεται εσωτερικά του άλλου, ανάλογα με την πυκνότητα και την βαρύτητα των στοιχείων τους, και ενώνονται με τις πύλες.
ὁ δὲ Ποιμάνδρης ἐμοί,
᾿Ενόησας, φησί. τὴν θέαν ταύτην ὅ τι καὶ βούλεται;
καὶ, Γνώσομαι, ἔφην ἐγώ.
– Τὸ φῶς ἐκεῖνο, ἔφη, ἐγὼ Νοῦς ὁ σὸς θεός, ὁ πρὸ φύσεως ὑγρᾶς
τῆς ἐκ σκότους φανείσης·
ὁ δὲ ἐκ Νοὸς φωτεινὸς Λόγος υἱὸς θεοῦ.
– Τί οὖν; φημί.,
– Οὕτω γνῶθι· τὸ ἐν σοὶ βλέπον καὶ ἀκοῦον, λόγος κυρίου,
ὁ δὲ νοῦς πατὴρ θεός. οὐ γὰρ διίστανται ἀπ' ἀλλήλων·
ἕνωσις γὰρ τούτων ἐστὶν ἡ ζωή.
– Εὐχαριστῶ σοι, ἔφην ἔγω.
– ᾿Αλλὰ δὴ νόει τὸ φῶς καὶ γνώριζε τοῦτο.
– ᾿Αλλὰ δὴ νόει τὸ φῶς καὶ γνώριζε τοῦτο.
Κι ο Ποιμάνδρης μου λέει: "Αντιλήφθηκες τι σημαίνει το όραμα αυτό;"
Κι εγώ του είπα: "Θα το αντιληφθώ".
-Το φως εκείνο, είπε, είμαι εγώ, ο Νους, ο Θεός σου, που προϋπάρχω απ'την υγρή φύση, που δημιουργήθηκε απ'το σκοτάδι (την Ύλη) κι ο φωτεινός Λόγος, που δημιουργήθηκε από το Νου, είναι ο γιος του Θεού.
-Πως έγινε αυτό; λέω.
- Μάθε το εξής: αυτό, που από μέσα σου βλέπει και ακούει αποτελεί το Λόγο του Κυρίου, ο δε Νους αποτελεί τον Πατέρα Θεό. Το ένα από το άλλο δε διαχωρίζονται, καθόσον η ένωση τους είναι η ζωή.
-Σ'ευχαριστώ, του είπα.
- Ν'αντιληφθείς, όμως, το φως και να το αναγνωρίζεις.
-Πως έγινε αυτό; λέω.
- Μάθε το εξής: αυτό, που από μέσα σου βλέπει και ακούει αποτελεί το Λόγο του Κυρίου, ο δε Νους αποτελεί τον Πατέρα Θεό. Το ένα από το άλλο δε διαχωρίζονται, καθόσον η ένωση τους είναι η ζωή.
-Σ'ευχαριστώ, του είπα.
- Ν'αντιληφθείς, όμως, το φως και να το αναγνωρίζεις.
Εν αρχή ην ο λόγος, ο λόγος ην προς το θεό, και θεός είναι ο λόγος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε ποια έννοια όμως είνε θεός ο λόγος?
Θεός/Θέαση...... θεός ότι θεάται
Με την έννοια ότι ο λόγος φέρνει σε θέαση το ΝΟΗΜΑ της κάθε λεξξης το λόγου, και το νόημα της κάθε λέξης είναι το όνομα της, και το όνομα είναι ο ΝΟΜΟΣ εκάστου πράγματος, όποιος έχει το όνομα του αντικειμένου το γνήσιο, έχει το σύνολο των ιδιωτητων του ονομαζωμένου Π Χ,
Κόραννος ( Δωριστή) = Βασιλεύς Κ = κάτω εδώ στη γη Ο = σε χώρο περιορισμένο ΡA = φως η’ και ΡΑΞ (ρεξ) = Βασιλεύς, ΝΝ = με νου και νόμο εξουσιοδωτημένος από το θεό,
Κόραννος επωμένως = Βασιλεύς…έτσι μόνο μπωρούμε να εξηγησώμαι και τη λέξη Κοράνι ως Βασιλικό διάταγμα επωμένως?
O λόγος μας έφερε σε θέαση το νόημα
εν αρχή ην ο λόγος, και ο λόγος ην προς το θεό, (άνθρωπο που θεάται) και θεός ην ο λόγος = (μας κάνει ΘΕΑΤΟ διότι μας φανερώνει το νόημα....)