ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ



ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ - Ο ΔΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΙΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ - ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ - Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Ερμής Τρισμέγιστος

Κάθε δε ζωντανός οργανισμός, όπως ακριβώς το σύμπαν, αποτελείται από υλική και νοητή ουσία.

Όλα εξαρτώνται από μια αρχή κι η αρχή προέρχεται από τον Ένα και Μοναδικό και κινείται, ώστε να γίνει και πάλι η αρχή, το Ένα όμως παραμένει σταθερό και δεν κινείται.

Κι επομένως αυτά είναι τρία, ο Θεός (Πατέρας) και το κατ'εξοχήν Αγαθό, ο κόσμος (Υιός), κι ο άνθρωπος (εγγονός)


Επειδή ο κόσμος είναι σφαιρικός, δηλαδή κεφάλι, και πάνω απ'το κεφάλι δεν βρίσκεται τίποτα το υλικό, όπως ακριβώς κάτω από τα πόδια δεν βρίσκεται τίποτα το νοητό, αλλά κάθετι υλικό, έτσι κι ο Νους είναι κεφάλι που κινείται κυκλικά όπως δηλαδή ταιριάζει στο κεφάλι. 

Σημ: σκεφτείτε το ανθρώπινο σώμα και κατανοήστε τι είναι ο Θεός. 
1. Νους είναι ο Θεός, άϋλος, το κεφάλι, επειδή τίποτα υλικό δεν βρίσκεται πάνω από το κεφάλι, και οτιδήποτε υλικό βρίσκεται κάτω από τα πόδια.

2. Σφαιρικός είναι ο κόσμος ο Λόγος Υιός, διότι κινείται μέσα στο Νου, μέσα στο κεφάλι, η Λογική του Αγαθού Πατέρα Νου (Αδιαίρετος) και άρα ο Λόγος Υιός είναι άϋλος.


3. Και ο άνθρωπος γεννήθηκε από τον Λόγο Υιό που είναι ο κόσμος του Πατέρα Νου Θεού που κινείται μέσα στο Νου το κεφάλι.  

Άρα και ο άνθρωπος γεννήθηκε με Νου και Λόγο, που είναι η ψυχή,  και φέρει την ύλη στα πόδια στο υλικό αισθητό σώμα από πυρ και πνεύμα..όπου η ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΝΟΥ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΟΔΗΓΕΊ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ  και όχι τα ΠΟΔΙΑ που είναι το αισθητό υλικό μας σώμα από πυρ και πνεύμα ΔΙΧΩΣ ΛΟΓΙΚΗ..




Όσα λοιπόν είναι συνδεδεμένα με τη μεμβράνη αυτού του κεφαλιού, όπου βρίσκεται η ψυχή, είναι αθάνατα απ'τη φύση τους, όπως ακριβώς κι αυτά τα οποία βρίσκονται μέσα στην ψυχή του γεννημένου σώματος διαθέτουν περισσότερα στοιχεία της ψυχής παρά του σώματος. 
Όσα όμως βρίσκονται μακριά από την μεμβράνη είναι θνητά, διαθέτοντας περισσότερα στοιχεία του σώματος παρά της ψυχής.

Κάθε δε ζωντανός οργανισμός, όπως ακριβώς το σύμπαν, αποτελείται από υλική και νοητή ουσία.
Και πρώτα απ'όλα ο κόσμος, ο δε άνθρωπος ο δεύτερος ζωντανός οργανισμός μετά τον κόσμο και πρώτος απ τους θνητούς, κι έχει μάλιστα την ψυχή των υπόλοιπων ζωντανών οργανισμών.

Κι όχι μόνον δεν είναι πια αγαθός, αλλά είναι κακός σαν θνητός. Διότι ο μεν κόσμος δεν είναι αγαθός ως εκεί που είναι κινητός, αλλά δεν είναι και κακός ως εκεί που είναι αθάνατος.
Ο δε άνθρωπος όμως είναι κακός και ως κινητός και ως θνητός.

Η ψυχή κατοικεί στον άνθρωπο κατά τον ακόλουθο τρόπο:
ο νους υπάρχει μέσα στη λογική, η λογική μέσα στην ψυχή, κι η ψυχή μέσα στο πνεύμα. 
Το πνεύμα, καθώς περνά μέσα από τις φλέβες, τις αρτηρίες και το αίμα, δίνει κίνηση στο ζωντανό οργανισμό και κατά κάποιο τρόπο τον στηρίζει.

Σημ: άρα το πνεύμα δεν έχει καμιά σχέση με τον Νου και την λογική!! είναι άλογο δίχως λογική διότι φέρει την κακία στον άνθρωπο το οποίο πνεύμα παίρνει την νοερή ζωή από την ψυχή..

Για το λόγο αυτό και κάποιοι πιστεύουν πως η ψυχή είναι αίμα ανατρέποντας τη φύση και δεν γνωρίζουν πως πρέπει πρώτα το πνεύμα να οδηγηθεί προς την ψυχή και τότε το αίμα να παγώσει κι οι φλέβες κι οι αρτηρίες ν'αδειάσουν και τότε ο οργανισμός να πεθάνει. 
Κι αυτό συνιστά τον θάνατο του σώματος.

σημ: άρα όταν το πνεύμα το οποίο συγκροτεί το σώμα ενώνεται με την ψυχή τότε πεθαίνει το σώμα, διότι το πνεύμα ακολουθεί την ψυχή που είναι Νους και Λόγος, και το πνεύμα απλά εκδηλώνεται στο δίχως λογική σώμα με τις αισθήσεις του σώματος.


Όλα εξαρτώνται από μια αρχή κι η αρχή προέρχεται από τον Ένα και Μοναδικό και κινείται, (σημ: Νους και Λόγος Πατέρας Υιός) ώστε να γίνει και πάλι η αρχή, (ο Λόγος Υιός κινείται σφαιρικά γύρω από τον Πατέρα Νου) το Ένα όμως παραμένει σταθερό και δεν κινείται.

Κι επομένως αυτά είναι τρία, ο Θεός-Πατέρας και το κατ'εξοχήν Αγαθό, ο κόσμος κι ο άνθρωπος.

Κι ο μεν κόσμος γίνεται γιος του Θεού, ο δε άνθρωπος γιος του κόσμου, σαν να είναι εγγονός του Θεού.

Διότι ο Θεός δεν αγνοεί τον άνθρωπο, αλλά και πολύ τον αναγνωρίζει κι επιθυμεί ν'αναγνωριστεί απ'αυτόν.

Αυτό μόνον αποτελεί σωτηρία για τον άνθρωπο, η γνώση του Θεού. Αυτή είναι η ανάβαση στον Όλυμπο.

morfeas sky

ΠΕΡΙ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΝΟΗΜΟΝΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ


Συνδιάστε τώρα τον κόσμο ο οποίος είναι ζωντανός οργανισμός με τον άνθρωπο.
Όπως πάνω έτσι και κάτω ανεστραμένα, όπως έξω έτσι και μέσα.

Σχόλια

  1. Μερικές φορές δεν μπορώ να καταλάβω αν είσαι συνδεμένος μ αυτόν τον κόσμο η με κάτι άλλο,για να μπορείς να αποδώσεις τέτοια νοήματα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πως η ψυχή,αφού(νοητικά)είναι ανώτερη όλων,μπορεί να πέσει σε τέτοιο λούκι.....δηλ να γίνει δούλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου