ANAΛΥΣΗ TOY ΚΟΣΜΟΥ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ - ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ





«Το Παν είναι ο Λόγος. Το σύμπαν είναι Νοητικό». (Πρώτη Αρχή)


«Όπως είναι πάνω, είναι και κάτω. Όπως είναι κάτω, είναι και πάνω».(Δεύτερη Αρχή)

«Τίποτε δεν είναι ακίνητο, όλα δονούνται». (Τρίτη Αρχή)

«Όλα είναι δυαδικά, όλα έχουν δύο πόλους. Όλα είναι ένα ζεύγος αντιθέτων, τα άκρα αγγίζονται».(Τέταρτη Αρχή)

«Όλα ρέουν και πάλι ρέουν. Όλα έχουν περιόδους ακμής και παρακμής, ανόδου και καθόδου. Όλα κινούνται σαν εκκρεμές. Το μέτρο της κίνησης προς τα δεξιά είναι όμοιο με αυτό της κίνησης προς τα αριστερά. Ο ρυθμός είναι η εξίσωση τους». (Πέμπτη Αρχή)

«Κάθε αιτία έχει το αποτέλεσμα της. Κάθε αποτέλεσμα έχει μια αιτία, όλα γίνονται σύμφωνα με τον Νόμο».(Έκτη αρχή)

«Η γέννηση υπάρχει παντού. Όλα έχουν μια αρσενική και μια θηλυκή αρχή. Η γέννηση εκδηλώνεται σε κάθε επίπεδο».(Έβδομη Αρχή)

Ο αρχικός άνθρωπος ήταν ένα «θεϊκό ζωντανό πλάσμα» που έχει την εικόνα του θεού δημιουργού του (του Νου- Πατέρα των πάντων),που ήταν ανδρόγυνος,
και αρχικά του δόθηκε η δύναμη να δημιουργεί και ο ίδιος.
Θέλοντας όμως να κατανοήσει την ουσία και την φύση όλων όσων όριζε, αποφάσισε να εισέλθει μέσα στην ύλη. 

Ενώ, είχε αρχικά την δύναμη να συμμετάσχει στην αθανασία των θεών, επέλεξε να εκπέσει, γινόμενος συμμέτοχος στη θνητή φύση. Με αυτόν τον τρόπο ξέχασε ο άνθρωπος την αρχική του φύση και τις δυνατότητες που είχε κι έγινε σκλάβος της ύλης







«Το Παν είναι ο Λόγος. Το σύμπαν είναι Νοητικό». 
(Πρώτη Αρχή)

Όλα είναι νοητά!
Πως είσαι σίγουρος ότι αυτή την στιγμή ζεις;
Αν πράξη και ενέργεια (ρήμα-ενεργώ) είναι η ζωή, τότε ζωή είναι το τώρα του σώματος, μέσα από τις μορφές του σώματος τις αισθήσεις και τα συναισθήματα..


Το χθες δεν υπάρχει, ούτε το αύριο, είναι κάτι που δεν υπάρχει στο τώρα του σώματος, αλλά υπάρχει μόνον μέσα στον Νου του σώματος, μαζί με τις μορφές του σώματος, (μορφές του πνεύματος) είναι οι αισθήσεις και τα συναισθήματα..


Εμείς αντιλαμβανόμαστε και ζούμε ως πραγματικότητα μόνον το τώρα του σώματος, αλλά ταυτόχρονα μέσα από τις μορφές του πνεύματος (αισθήσεις συναισθήματα πάθη  επιθυμίες), ζούμε νοητά το παρελθόν το παρόν και το μέλλον..του υλικού μας αισθητού κόσμου, με σώμα και πνεύμα, μέσω της νοητικής ουσίας της ψυχής που ενώθηκε μαζί τους..κι έγινε ανθρώπινη της Γης.


Υλικός αισθητός κόσμος είναι το σώμα και οι μορφές του σώματος το πνεύμα. 
Η ψυχή είναι η διανοητική ουσία που ενώθηκε μαζί τους, και έγινε ο άνθρωπος της Γης.
Επίσης το πνεύμα κινεί και συγκροτεί το σώμα μέσω της διανοητικής ουσίας της ψυχής.
Ψυχή είναι η αέναη και αεικίνητη κίνηση της νοητικής ουσίας,
δίνει κίνηση στο πνεύμα και το πνεύμα κινεί το σώμα.


Ζούμε το παρελθόν και το μέλλον μέσα στον Νου του σώματος, νοητά, μαζί με τις μορφές του σώματος που είναι οι αισθήσεις και τα συναισθήματα..και η θεϊκή ψυχή έγινε ανθρώπινη της Γης.


Αντιλαμβανόμαστε ως νοητό το παρελθόν και το μέλλον, άρα σαν κάτι που πέρασε και δεν υπάρχει πλέον, η που περιμένουμε να έρθει από το μέλλον για να υπάρξει στο τώρα, και να γίνει πάλι παρελθόν.

Ως αποτέλεσμα ζωή για εμάς, είναι το τώρα αποκλειστικά, και οδηγός μας στην ζωή του τώρα, είναι το παρελθόν και το μέλλον που πλάθουμε στον νοητό μας κόσμο, διότι ότι πλάθουμε είναι νοητό, άρα υπάρχει στο τώρα του σώματος μέσα από τον νοητό μας ΑΙΣΘΗΤΌ κόσμο.

Kαι ότι πλάθουμε είναι ο υλικός αισθητός κόσμος, διότι ο νους μας η ψυχή, ενώθηκε με το υλικό σώμα και τις μορφές του πνεύματος, κι έγινε ένα με αυτό, (άνθρωπος της Γης), οπότε βλέπουμε μόνον την ύλη και τις μορφές της ύλης ως πραγματικότητα και αλήθεια.




Πως είσαι σίγουρος όμως ότι ζεις το τώρα;

Με τον νου. 
Ο Νους όμως όλα τα βλέπει νοητά.
Νους είναι η νοητή ζωή της ψυχής..
Το σώμα είναι η πραγματικότητα της νοητής ζωής, η οποία γίνεται η νοερή ζωή.

Τι είναι όμως το σώμα; 
Είναι το νοητό αντικείμενο με το οποίο εκδηλώνει την ζωή ο Νους-ψυχή μέσα από τις διττές μορφές του πνεύματος..στο σώμα.
Διότι σώμα δίχως Νου απλά υπάρχει μέσα από τις αυξομειώσεις και τις αισθήσεις του σώματος (μορφές του πνεύματος) σαν φυτό (άψυχο αισθητό σώμα).

Το σώμα επίσης θα φύγει στο μέλλον και θα γίνει παρελθόν, σαν να μην υπήρξε ποτέ στο παρόν.
Το μόνο που θα υπάρχει για να μας θυμίζει ότι ζήσαμε στο παρόν η ζούμε στο παρόν η θυμόμαστε το παρελθόν η οραματιζόμαστε το μέλλον είναι ο Νους.

Επίσης όλα όσα ενυπάρχουν μέσα στον ανθρώπινο Νου της Γης θα μας θυμίζουν την ζωή ως υπαρκτή που ζήσαμε, ζούμε, και θα ζήσουμε στο μέλλον.

Φεύγοντας όμως η ψυχή μετά τον αποχωρισμό του σώματος αλλά και του πνεύματος, μένει μόνη με την διανοητική της ουσία, και βλέπει την αλήθεια..το Αγαθό.
Και τότε μόνη η ψυχή μπροστά στον Λόγο νιώθει μεγάλη ντροπή που έγινε ένα με την κακία του σώματος και των μορφών του πνεύματος.
Και τιμωρείται σύμφωνα με την Ειμαρμένη που επιφέρει την Αρμονία μέσω της Δικαιοσύνης και της Μοίρας, σε μία νέα ενσάρκωση σε ένα σώμα που της αξίζει σύμφωνα με όσα έπραξε..εκτός κι αν όσο ζούσε ο άνθρωπος στη Γη γνώρισε τον εαυτό του "Γνώθι σ'αυτόν" οπότε δεν δίνει σε κανέναν την εξουσία να τον επαναφέρει στην Γη οπότε θα ανέλθει τους κύκλους γνωρίζοντας πλέον τον εαυτό του ότι είναι ο Λόγος Ουσιωδώς όμοιος με το Φως, όμοιος με την Αρχέτυπη πηγή του Φωτός.



Αν λοιπόν θεωρία είναι ο Νους (ψυχή) ως η μόνη αλήθεια της ζωής, σκέψου πόσο αληθινό είναι αυτό που αντιλαμβάνεσαι ως ζωή ως πραγματικότητα, και από που πηγάζει, από τον Νου; ή το σώμα και το πνεύμα;

Διότι ο Νους χωρίς το σώμα και το πνεύμα μπορεί να υπάρξει, δεν φθείρεται και δεν πεθαίνει η ψυχή. 
Αλλά το πνεύμα δίχως το σώμα δεν μπορεί να υπάρξει ούτε να εκδηλωθεί.
Και το μεν πνεύμα παίρνει την νοερή ζωή όταν ενώνεται με την νοητική ουσία της ψυχής, και συγκροτεί το σώμα δίνοντας του την δια-νοητική κίνηση..της νοερής ζωής.

Διότι ο Νους δηλαδή η ψυχή δεν είναι από την ύλη διμιουργημένος, (Ύλη = φωτιά, αέρας, γη, νερό), ούτε από φωτιά, ούτε από αέρα, ούτε από νερό, ούτε από γη, αλλά από κάτι άλλο ασώματο γεννημένος.

Το σώμα από γη και νερό φθείρεται και πεθαίνει.
Το σώμα μόνον από φωτιά μόνον από αέρα, μόνον από νερό, μόνον από γη, είναι αθάνατο.
Το σώμα από φωτιά είναι το τελειότερο θεϊκό σώμα στην κτιστή δημιουργία των επτά κόσμων που μπορεί να ενδυθεί η ψυχή.

Εμείς όμως έχουμε σώμα και από γη, και από νερό, και μορφές του πνεύματος από αέρα και από φωτιά, αλλά δεν είμαστε ούτε φωτιά, ούτε αέρας, ούτε νερό, ούτε γη, γι'αυτό το αισθητό μας σώμα είναι θνητό,  φθείρεται δια-λύεται και πεθαίνει, διότι τα ΤΈΣΣΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ θέλουν να ξαναγυρίσουν πίσω στην αρχική πηγή τους από την οποία και προέρχονται, και είναι Ύβρις να ζει στο τίποτα η ανθρώπινη ψυχή και να του δίνει υπόσταση και ζωή εγκλωβίζοντας τον Νου..

Με τον ίδιο τρόπο ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ  Η ΝΟΗΤΙΚΗ ΟΥΣΙΑ η οποία όταν ενώνεται με τα τέσσερα στοιχεία (πυρ και πνεύμα) δημιουργεί την ανάλογη με το μίγμα από τα  τέσσερα στοιχεία νοητή ζωή. 




Ζωή λοιπόν είναι η νοητική ουσία Νους και Λόγος Αδιαίρετος, η ψυχή, που πηγάζει από τον Νου και κινεί τον κόσμο του Νου.

Πνεύμα είναι όλες οι διπολικές μορφές που εκδηλώνονται στο σώμα, γι'αυτό δεν μπορούν να υπάρξουν χωρίς το σώμα.

Σώμα είναι το αντικείμενο της ψυχής που θα ενωθεί η ψυχή με το πνεύμα ώστε να εκδηλωθεί η νοερή ζωή στο σώμα.

Η ΔΕ ΑΔΙΑΙΡΕΤΗ ΕΝΩΣΗ ΤΟΥ ΝΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΓΕΝΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΥΠΑΡΧΩΝ!!

ΣΤΟΝ ΑΙΣΘΗΤΟ ΚΟΣΜΟ Η ΖΩΗ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΙΣΘΗΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΠΥΡ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ

ΣΤΟ ΦΩΣ Η ΖΩΗ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΑΙΣΘΗΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΠΥΡ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ

ΦΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΥΣ ΑΠΟ ΦΩΣ
ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ Η ΖΩΗ ΑΠΟ ΦΩΣ
Η ΕΝΩΣΗ ΤΟΥΣ ΓΕΝΝΑ ΤΙΣ  ΨΥΧΕΣ ΑΠΟ ΦΩΣ  Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΖΩΗ
ΧΩΡΙΣ ΑΙΣΘΗΤΑ ΣΩΜΑΤΑ

ΦΩΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΣ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΙ 
Η ΔΕ ΕΝΩΣΗ ΤΟΥΣ Η ΖΩΗ
ΜΕ ΤΑ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ


ΝΟΥΣ ΤΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΠΥΡ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ 
ΕΙΝΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΝΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ 
Ο ΑΙΣΘΗΤΟΣ ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ


ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ 
Ο ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΣ ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΗΣ  ΑΡΜΟΝΙΑΣ ΟΠΟΥ ΕΝΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ

ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ
Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΕΞΟΥΣΙΑΖΕΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΑΠΟ ΠΥΡ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ

Η ΖΩΗ  ΑΠΌ ΠΥΡ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ
Η ΕΝΩΣΗ ΤΟΥΣ ΤΑ ΑΙΣΘΗΤΑ ΣΩΜΑΤΑ 
Η ΚΤΙΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΚΥΚΛΩΝ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΙ
Η ΔΕ ΕΝΩΣΗ ΤΟΥΣ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΑΠΟ ΠΥΡ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ


Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΦΩΣ 
ΦΩΣ ΚΑΙ ΖΩΗ ΥΠΑΡΧΩΝ

ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΙΜΗΤΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΟΝ ΚΤΙΣΤΟ ΚΟΣΜΟ




Αθάνατη είναι και η ζωή.
Ζωή είναι η νοητική ουσία.
Η ελπίδα ελπίζει σε μια ζωή που δεν κατανοεί, διότι της λείπει η νοητική ουσία.
Άρα της λείπει η ζωή.

Σχόλια

  1. Αυτά που αναφέρεις εδώ γενικά,(πλήν εξεραίσεων)αν τα δίδασκαν στα σχολεία για μια ώρα την εβδομάδα,ξέρεις που θα ήταν σήμερα η σκέψη και το νοητικό επίπεδο; Στους πιο (τελευταίους)μαθητές σε μια αύξηση τουλάχιστον 30% μόνο απ την αδιάφορη παράδοση.Για τους υπόλοιπους δεν θα υπήρχε όριο......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Renos Renos
    Γι'αυτό ονομάζονται Ερμητικά κείμενα, δηλαδή ερμητικά κλειστά για τους πολλούς.
    Είναι απαγορευμένη γνώση, διότι ελευθερώνει το μυαλό των ανθρώπων, και αυτό δεν το θέλουν ούτε τα ιερατεία, ούτε αυτοί που θέλουν να εξουσιάζουν τους ανθρώπους.
    Μας θέλουν πρόβατα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπέροχος λόγος ... μυημένος ΄΄ ανοίγει δια-στάσεις αντίληψης'' χαιρετώσε μορφέα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΦΟΥΡΟΣ
    Να'σαι καλά,προσπαθώ μαζί με εσάς, και όλους όσους ενδιαφέρονται να μάθουν την αλήθεια της ζωής.
    Είναι δύσκολο μεν, γιατί πρέπει να νοήσουμε την αλήθεια με τον νου, και αυτό χρειάζεται σκέψη, επεξεργασία, αγαθή πρόθεση, εμπιστοσύνη στο αγαθό, υπομονή, εγκράτεια, εγκαρτέρηση, χωρίς να δικάσουμε κανέναν, ομόνοια και συνεργασία με όσους επιθυμούν να ανταλλάξουμε ιδέες, με ειλικρινή διάθεση, χωρίς πονηριά, δίχως έπαρση, και θα έρθει η στιγμή που θα αντιληφθούμε αυτό που είναι νοητό μα τόσο αληθινό και νοερό, που υφαίνει την πραγματικότητα μας διαμορφώνοντας την ζωή μας, με τρόπο όχι τόσο υλιστικό, αλλά περισσότερο πνευματικό, διότι η κίνηση της νοητικής ουσίας δημιουργεί τα όμοια προς αυτή ουσία, ενώ οι αισθήσεις και τα συναισθήματα της σάρκας τα όμοια προς την σάρκα ουσία, δηλαδή τις ανάγκες του σώματος, και οι ανάγκες δημιουργούν το πάθος μέσα από την οξύτητα των αισθήσεων, και συναισθημάτων, με αποτέλεσμα την οξύτητα του πυρός των άκρων, άρα και την αίσθηση του θανάτου..διότι τίποτα αρνητικό δεν θυμίζει την ζωή αλλά τον θάνατο, αφού παρόμοια είναι και η ουσία του σώματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου