OI ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΔΟΥΛΟΥΣ




ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥ 
ΑΠΟ ΑΝΑΓΚΗ ΕΙΝΑΙ ΘΝΗΤΟΣ

Και ο μεν Κύριος και δημιουργός όλων των αθανάτων σωμάτων, αφού μια φορά δημιούργησε, άλλο δε δημιούργησε πια ούτε δημιουργεί.
Διότι αφού παρέδωσε τα όντα στον εαυτό τους και τα ένωσε μεταξύ τους, τα άφησε να κινούνται χωρίς καμιά ανάγκη, ως αθάνατα.

Αν κάτι χρειάζονται, θα το ζητήσουν το ένα από το άλλο, χωρίς καμιά βοήθεια απ'έξω, ως αθάνατα.
Διότι έπρεπε, τα σώματα που γεννήθηκαν από εκείνον να έχουν τέτοια φύση.

.......

Ο δικός μας δημιουργός επειδή βρίσκεται μέσα σε σώμα, μας δημιούργησε και μας δημιουργεί και θα δημιουργεί πάντοτε σώματα θνητά και διαλυτά.

Διότι, δεν θα ήταν θεμιτό να μιμηθεί τον δημιουργό του αλλά και θα ήταν αδύνατο.

Ο μεν πρώτος δημιουργός δημιούργησε από την πρώτη ουσία, που ήταν ασώματη.

Ο δε δεύτερος δημιούργησε εμάς από τη σωμάτωση που γεννήθηκε.
.....

Εκείνα τα σώματα που γεννήθηκαν από την ασώματη ουσία είναι αθάνατα. 


Ενώ τα δικά μας είναι διαλυτά και θνητά επειδή η ύλη μας αποτελείται από σώματα που είναι ασθενή και χρειάζονται πολλή ενίσχυση.

Η ψυχή είναι ενέργεια της κίνησης.
Τα σώματα δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς τον ύπνο.

Κάθε ψυχή είναι αθάνατη και αεικίνητη.
Διότι είπαμε στα "Γενικά" για τις κινήσεις, που άλλες προέρχονται από τις ενέργειες και άλλες από τα σώματα.

Η ψυχή γεννήθηκε από ύλη ασώματη. Όσων τη γέννηση ακολουθεί η φθορά, αυτά είναι απαραίτητο να ακολουθούν δύο κινήσεις, και αυτή της ψυχής, από την οποία κινούνται, και αυτή του σώματος από την οποία αυξάνουν και φθίνουν και όταν διαλυθούν διαλύονται.
Αυτήν ορίζω ως κίνηση των φθαρτών σωμάτων. 
....

Το ασώματο δε μπορείς να το εκφράσεις με σώμα. 
Δεν είναι δυνατό να κατανοήσεις το τέλειο με το ατελές.

Το ασώματο είναι και αόρατο και ασχημάτιστο, δεν μπορεί όμως να γίνει αντιληπτό από τις αισθήσεις μας ό,τι είναι ασώματο και αφανές και ασχημάτιστο, και δεν έχει σχηματιστεί από ύλη.

Ο άνθρωπος, είναι ον ατελές, και αποτελείται από ατελή μέλη, και το σώμα του είναι φτιαγμένο από άλλα, και πολλά ξένα στοιχεία.
.........

Οι μορφές των ψυχών είναι η θεϊκή, η ανθρώπινη και η άλογη.
Η θεϊκή λοιπόν ενέργεια είναι η ενέργεια του θεϊκού σώματος της.
Διότι, κινείτε μέσα σε αυτό και το κινεί.


Διότι, όταν απαλλαγεί από τα θνητά έμβια όντα, αποχωρισμένη από τα άλογα μέρη της, βγαίνοντας στο θεϊκό της σώμα, ως αεικίνητη κινείται μέσα σε αυτό και συμπεριφέρεται στο σύμπαν.


Η ανθρώπινη τώρα, έχει μεν κάτι από την θεϊκή, όμως συνυπάρχουν μαζί της και τα άλογα, η επιθυμία και το πάθος.
Και αυτά μεν είναι αθάνατα, αλλά αθάνατες ενέργειες θνητών σωμάτων.
Για αυτό και βρίσκονται μακριά πολύ από το θεϊκό μέρος της ψυχής το οποίο βρίσκεται μέσα στο θεϊκό της σώμα
........

ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ
Οι ενέργειες
ακολουθούν την ψυχή, όχι όλες μαζί, αλλά μερικές ενεργούν μόλις γεννηθεί ο άνθρωπος, μαζί με την ψυχή και γύρω από το άλογο μέρος της, ενώ άλλες, πιο καθαρές, με το λογικό μέρος συνεργάζονται.

Οι ενέργειες εξαρτώνται από το σώμα. Έρχονται δε από τα θεϊκά σώματα στα θνητά και τα σωματοποιούν και κάθε μία ενεργεί γύρω από το σώμα η την ψυχή. 

Η ψυχή μπορεί να υπάρχει δίχως το σώμα.
Όμως οι ενέργειες δε συμπορεύονται με την ψυχή η το σώμα.
Οι ενέργειες χωρίς τα σώματα δεν μπορούν να υπάρξουν.

Το σώμα xωρίς ψυχή δεν μπορεί να είναι συγκροτημένο αλλά μπορεί απλώς να υπάρχει.
Όταν η ψυχή αποχωριστεί το σώμα αυτό παραμένει, και αυτό, όσο χρόνο μένει, δέχεται ενέργεια καθώς διαλύεται και εξαφανίζεται.



ΘΕΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ
θεϊκές ενέργειες είναι εκείνες που κατοικούν στα αθάνατα σώματα (ψυχές) και οι οποίες είναι και τέλειες, αφού λειτουργούν σε τέλειο σώμα.

Τις ενέργειες τις συνοδεύουν οι αισθήσεις και οι αισθήσεις είναι αποτέλεσμα των ενεργειών.

Η ενέργεια στέλνεται από πάνω και η αίσθηση βρίσκεται μέσα στο σώμα, απ'αυτό έχει την ουσία και δέχεται την ενέργεια και τη φανερώνει, σαν να την σωματοποιεί, είναι αθάνατες ενέργειες θνητών σωμάτων.



morfeas sky

Σχόλια