Ο ΕΠΙΓΕΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΣΚΟΠΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ
Σύμφωνα με τον Ερμή Τρισμέγιστο οι άνθρωποι που ασχολούνται αποκλειστικά με τον υλικό κόσμο και την καθημερινότητα, έχουν γεννηθεί για να εκπληρώνουν έναν και μόνο σκοπό.
Αυτοί οι άνθρωποι δεν θεωρούνται κατώτεροι λόγω της θνησιμότητας τους, αφού συνεχώς ενσαρκώνονται στον υλικό κόσμο, αλλά είναι και οι καταλληλότεροι για την εκπλήρωση του σκοπού αυτού που έχουν, το να φροντίζουν τα επίγεια πράγματα και τα ουράνια αιωνίως, γι'αυτό διαμορφώθηκαν ο κόσμος από διπλή φύση, ώστε παντού να υπάρχει η ζωή και να υπάρχει κάποιος που να μπορεί να φροντίζει και να βλέπει όλη την δημιουργία του Θεού, από την κατώτερη φύση έως την ανώτερη.
Αν λοιπόν ο άνθρωπος εκπληρώσει τα καθήκοντα του που έχει αναλάβει, δηλαδή την υποχρέωση για φροντίδα, τότε πετυχαίνει να αποτελεί ο ίδιος και ο κόσμος στολίδι ο ένας για τον άλλον. Έτσι ο "κόσμος" δείχνει να έχει πάρει αυτή την διπλή φύση του ανθρώπου.
Όταν λοιπόν ο άνθρωπος γνώρισε τον ίδιο του τον εαυτό, γνώρισε και τον κόσμο κι έτσι θυμήθηκε ποια είναι η δική του εικόνα και αναγνώρισε ποια πρέπει να χρησιμοποιήσει ποια πρέπει να υπηρετήσει.
Αποδίδει ο άνθρωπος λοιπόν μεγάλες ευχαριστίες και εγκώμια στο Θεό, τιμώντας με αυτόν τον τρόπο την εικόνα του και δεν αγνοεί ότι ο ίδιος αποτελεί τη δεύτερη εικόνα του Θεού ο οποίος Θεός έχει δύο εικόνες: τον κόσμο και τον άνθρωπο.
Ο άνθρωπος λοιπόν, το ένα μέρος του αποτελείται από ψυχή και νου, πνεύμα και λογική ως ανώτερα στοιχεία, μπορεί να χαρακτηριστεί θεός και να εισέλθει στον ουρανό.
Το άλλο μέρος του ανθρώπου, είναι υλικό, κοσμικό, αποτελείται από φωτιά και γη, νερό και αέρα, έτσι ως θνητός, παραμένει στη γη για να μη μπορεί να παρατήσει όλα τα επίγεια που ανατέθηκαν στη δική του φροντίδα.
Όλα όσα κυριεύονται από τον γήϊνο σωματικό πόθο δεν ανήκουν σε κανένα μέρος της θεϊκής γνώσης και δικαιολογημένα ονομάζονται ως επίκτητα πάθη, όλα αυτά δηλαδή που αποκτώνται κατά την διάρκεια της ζωής μας.
Με αυτό το σκεπτικό λοιπόν, όλα τα υλικά αγαθά είναι ξένα για τον άνθρωπο, ακόμα και από το σώμα του, για να μπορεί να περιφρονεί και ο ίδιος όλα όσα ποθεί, συμπεριλαμβανομένου και του σώματος, καθώς αυτό γεννά μέσα μας την διαφθορά του πόθου.
Ακολουθώντας λοιπόν την πορεία της λογικής που διαπνέει την ψυχή, ο άνθρωπος πρέπει να φτάσει στο σημείο εκείνο όπου χάρη στη θέαση της θεϊκότητας , θα αποκτήσει την ικανότητα να περιφρονεί και να αδιαφορεί για το θνητό του μέρος, με το οποίο έχει συνδεθεί μόνο λόγω της ανάγκης να φροντίζει τον κατώτερο κόσμο.
Για να αποτελεί ο άνθρωπος πλήρες ον, έτσι τον έχει διαμορφώσει ο Θεός, ώστε να αποτελείται ώστε να αποτελείται και στα δύο του μέρη από τέσσερα στοιχεία.
Στο θνητό του μέρος , αποτελείται από τα χέρια, τα πόδια, δύο από το καθένα, και μαζί με τα υπόλοιπα μέλη του σώματος φροντίζει για τον κατώτερο κόσμο , τον επίγειο.
Στο θεϊκό του μέρος αποτελείται εξίσου από τέσσερα στοιχεία, την ψυχή, τον νου, την ανάμνηση, και τη φρόνηση, με τη λογική των οποίων μπόρεσε να να αναγνωρίσει και να διακρίνει το θεϊκό κόσμο.
Αυτό τον οδηγεί λόγω της ερευνητικής του περιέργειας στην αναζήτηση των αντιθέσεων, των ιδιοτήτων, των επιδράσεων, και των ποσοτήτων όλων των πραγμάτων, εμποδίζεται , όμως, από τη μεγάλη και βαριά κακία του σώματος, και δεν μπορεί να διακρίνει με τον σωστό τρόπο όλες αυτές τις αιτίες των πραγμάτων που είναι και οι αληθινές αιτίες τους.
Ανταμείβεται λοιπόν ο άνθρωπος σύμφωνα με αυτά που θα προσφέρει στην βούληση του Θεού, όπως ανταμείφθηκαν και οι πρόγονοι μας, (Χρυσόν Γένος των Ανθρώπων).
Δηλαδή, αφού αποστρατευτούμε και απαλλαχτούμε από την φροντίδα και επιτήρηση του επίγειου κόσμου, αφού απαλλαγούμε από τα δεσμά της θνητής μας φύσης, να μας παραδώσει αγνούς και καθαγιασμένους στην ανώτερη μας φύση, τη θεϊκή.
Aυτή λοιπόν είναι η ανταμοιβή για όσους είναι ευσεβείς προς τον Θεό και φροντίζουν για τα επίγεια.
Γιατί αντιθέτως για όσους ανθρώπους έζησαν ασεβή ζωή, απαγορεύεται να επιστρέψουν στον ουρανό, και τους επιφυλάσσεται μια επαναφορά στη ζωή μέσα σε άλλα σώματα, που τους αξίζουν έως και ανάξια να διαθέτουν ανθρώπινη ψυχή.
morfeas sky
Όλα όσα ενυπάρχουν κινούνται διότι κίνηση είναι η ζωή ενώ ότι έχει νόηση και κινείται είναι η νοητή ζωή, ενώ ότι έχει αίσθηση και κινείται είναι η νοερή ζωή, και όλα βρίσκονται μέσα στο Θεό.
Η διαφορά με αυτόν τον αισθητό κόσμο της ύλης που δημιούργησε ο Θεός, είναι ότι ενώθηκε με μία ξένη προς αυτόν ουσία. Το πυρ και πνεύμα όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο Ερμής Τρισμέγιστος, το οποίο είναι το προϋπάρχων αδρανή δοχείο της γένεσης, (το αδρανή δοχείο της ύλης), το οποίο πήρε ο Άγιος Λόγος, και του έδωσε κίνηση εικόνα και αισθητή μορφή δηλαδή την νοερή ζωή.
Με την ένωση του αυτή με το δοχείο της ύλης ο Άγιος Λόγος, έγινε ο αισθητός (Νους) θεός του πυρός και πνεύματος.
Το πυρ και πνεύμα λοιπόν, ο αισθητός Νους δημιουργός, αφού πρώτα έδωσε την νοερή ζωή στην αιωνιότητα, δηλαδή στο αμετάβλητο όμοιο πνεύμα του πυρός, αμέσως μετά έδωσε την νοερή ζωή στον κατωφερή σύνθετο κόσμο των πλανητών, - δηλαδή έδωσε την κίνηση στο πνεύμα (θερμό-ψυχρό = φωτιά - αέρας), το οποίο είναι από μόνο του ταραχώδες, και την διανοητική κίνηση της Αρμονίας, ώστε να ηρεμεί αυτό το ταραχώδες νοερό σύνθετο πνεύμα, ενώ στο θνητό σύνθετο σώμα τα στοιχεία από γη και νερό επειδή δεν μπορούν να δεχτούν τον πνευματικό λόγο, τότε αν δεν το οδηγεί το πνεύμα της Αρμονίας θα κυριαρχεί η αταξία, η άλογη φύση, η κακία.
Τώρα αν κάποιες από τις "θεότητες" οι οποίες ανέλαβαν το έργο της δημιουργίας αυτού του κόσμου, αποστάτησαν φέροντας την δυσαρμονία, διότι επικράτησε πάνω τους το άτακτο πνεύμα, η άλογη φύση, είναι ένα θέμα που αναφέρω σε αναρτήσεις μου όπως "το σπήλαιο του Πλάτωνα".
Η ανταμοιβή είναι να ανέλθουμε μέσα από την πνευματική εξέλιξη επιφέροντας την αρμονία πρώτα στο άτακτο και ταραχώδες πνεύμα, και εν συνεχεία στο σώμα μας το οποίο αποτελεί το στυγνόν σκοτάδι, όπου αυξομειώνεται μεταβαλλόμενο συνεχώς μαζί με τις αισθήσεις, τα συναισθήματα, τα πάθη, τις επιθυμίες, και τις ανάγκες που έχει αυτό το σώμα, δημιουργώντας την κακία, τον κόσμο των αντιθέτων μέσα από την διαμάχη, την Αταξία.
Αυτή είναι η ανταμοιβή μας, να μπορέσουμε να ζήσουμε αρμονικά επιβάλλοντας την Αρμονία δηλαδή την Τάξη στην αταξία της άλογης φύσης του σώματος μας.
Ο πλανήτης μας λοιπόν, είναι ξεκάθαρο ότι ελέγχεται από σκοτεινές οντότητες που έγιναν ένα με το ταραχώδες πνεύμα, το οποίο τους οδηγεί στα δύο άκρα, της δράσης και αντίδρασης μέσα από την διαμάχη μεταξύ τους, την επικυριαρχία του ενός άκρου επί του άλλου, μα και τα δύο άκρα ανήκουν στην άλογη φύση.
morfeas sky
Όλα όσα ενυπάρχουν κινούνται διότι κίνηση είναι η ζωή ενώ ότι έχει νόηση και κινείται είναι η νοητή ζωή, ενώ ότι έχει αίσθηση και κινείται είναι η νοερή ζωή, και όλα βρίσκονται μέσα στο Θεό.
Η διαφορά με αυτόν τον αισθητό κόσμο της ύλης που δημιούργησε ο Θεός, είναι ότι ενώθηκε με μία ξένη προς αυτόν ουσία. Το πυρ και πνεύμα όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο Ερμής Τρισμέγιστος, το οποίο είναι το προϋπάρχων αδρανή δοχείο της γένεσης, (το αδρανή δοχείο της ύλης), το οποίο πήρε ο Άγιος Λόγος, και του έδωσε κίνηση εικόνα και αισθητή μορφή δηλαδή την νοερή ζωή.
Με την ένωση του αυτή με το δοχείο της ύλης ο Άγιος Λόγος, έγινε ο αισθητός (Νους) θεός του πυρός και πνεύματος.
Το πυρ και πνεύμα λοιπόν, ο αισθητός Νους δημιουργός, αφού πρώτα έδωσε την νοερή ζωή στην αιωνιότητα, δηλαδή στο αμετάβλητο όμοιο πνεύμα του πυρός, αμέσως μετά έδωσε την νοερή ζωή στον κατωφερή σύνθετο κόσμο των πλανητών, - δηλαδή έδωσε την κίνηση στο πνεύμα (θερμό-ψυχρό = φωτιά - αέρας), το οποίο είναι από μόνο του ταραχώδες, και την διανοητική κίνηση της Αρμονίας, ώστε να ηρεμεί αυτό το ταραχώδες νοερό σύνθετο πνεύμα, ενώ στο θνητό σύνθετο σώμα τα στοιχεία από γη και νερό επειδή δεν μπορούν να δεχτούν τον πνευματικό λόγο, τότε αν δεν το οδηγεί το πνεύμα της Αρμονίας θα κυριαρχεί η αταξία, η άλογη φύση, η κακία.
Τώρα αν κάποιες από τις "θεότητες" οι οποίες ανέλαβαν το έργο της δημιουργίας αυτού του κόσμου, αποστάτησαν φέροντας την δυσαρμονία, διότι επικράτησε πάνω τους το άτακτο πνεύμα, η άλογη φύση, είναι ένα θέμα που αναφέρω σε αναρτήσεις μου όπως "το σπήλαιο του Πλάτωνα".
Η ανταμοιβή είναι να ανέλθουμε μέσα από την πνευματική εξέλιξη επιφέροντας την αρμονία πρώτα στο άτακτο και ταραχώδες πνεύμα, και εν συνεχεία στο σώμα μας το οποίο αποτελεί το στυγνόν σκοτάδι, όπου αυξομειώνεται μεταβαλλόμενο συνεχώς μαζί με τις αισθήσεις, τα συναισθήματα, τα πάθη, τις επιθυμίες, και τις ανάγκες που έχει αυτό το σώμα, δημιουργώντας την κακία, τον κόσμο των αντιθέτων μέσα από την διαμάχη, την Αταξία.
Αυτή είναι η ανταμοιβή μας, να μπορέσουμε να ζήσουμε αρμονικά επιβάλλοντας την Αρμονία δηλαδή την Τάξη στην αταξία της άλογης φύσης του σώματος μας.
Ο πλανήτης μας λοιπόν, είναι ξεκάθαρο ότι ελέγχεται από σκοτεινές οντότητες που έγιναν ένα με το ταραχώδες πνεύμα, το οποίο τους οδηγεί στα δύο άκρα, της δράσης και αντίδρασης μέσα από την διαμάχη μεταξύ τους, την επικυριαρχία του ενός άκρου επί του άλλου, μα και τα δύο άκρα ανήκουν στην άλογη φύση.
morfeas sky
Άρα μπορούμε να πούμε ότι στο σχέδιο του Θεού περικλείονται όλα,δηλ και πράγματα που είναι άσχημα και πράγματα που είναι καλά.Ακόμα και οι επικυρίαρχοι του πλανήτη ας πούμε παίζουν και αυτοί απλώς ένα ρόλο,βέβαια με την κατάλληλη ανταμοιβή αν δεν κάνω λάθος....Τώρα βέβαια τίθεται και ίσως περιπλέκεται το θέμα του πλανήτη γη,με τα όντα που έχουν προηγμένη νοημοσύνη σε σχέση με τον άνθρωπο και διαμορφώνουν όσα ζούμε σε οικονομικό,κοινωνικό, θρησκευτικό υπόβαθρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα όσα ενυπάρχουν κινούνται είναι η ζωή, και όλα βρίσκονται μέσα στο Θεό, η διαφορά με αυτόν τον κόσμο που δημιούργησε ο Θεός, είναι ότι ενώθηκε με μία ξένη προς αυτόν ουσία. Το πυρ και πνεύμα όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο Ερμής Τρισμέγιστος, το οποίο είναι το προϋπάρχων δοχείο της γένεσης, το οποίο πήρε ο Λόγος, και του έδωσε κίνηση και ζωή, και με την ένωση του Λόγου που έγινε o Νους της Αρμονίας, στο πυρ και πνεύμα, έδωσε την νοερή ζωή στο πνεύμα το οποίο είναι από μόνο του ταραχώδες, και την διανοητική κίνηση στο σώμα, στο οποίο κινείται με την λογική.
ΔιαγραφήΤώρα αν κάποιες από τις "θεότητες" οι οποίες ανέλαβαν το έργο της δημιουργίας αυτού του κόσμου, αποστάτησαν φέροντας την δυσαρμονία, διότι επικράτησε πάνω τους το άτακτο πνεύμα, είναι είναι ένα θέμα που αναφέρω σε αναρτήσεις μου όπως "το σπήλαιο του Πλάτωνα", και στην ανάρτηση "εφ'όλης της ύλης".
Η ανταμοιβή είναι να ανέλθουμε μέσα από την πνευματική εξέλιξη επιφέροντας την αρμονία στο άτακτο και ταραχώδες πνεύμα, όπου αυξομειώνει συνεχώς την ύλη-σώμα, μαζί με τις αισθήσεις, τα συναισθήματα, πάθη, επιθυμίες, προς τα δύο αντίθετα άκρα.
Αυτή είναι η ανταμοιβή μας, να μπορέσουμε να ζήσουμε αρμονικά στο πυρ και πνεύμα επιβάλλοντας του την Αρμονία.
Ο πλανήτης μας, είναι ξεκάθαρο ότι ελέγχεται από σκοτεινές οντότητες που έγιναν ένα με το πνεύμα, το οποίο τους οδηγεί στα δύο άκρα, της δράσης και αντίδρασης μέσα από την διαμάχη μεταξύ τους, την επικυριαρχία του ενός άκρου επί του άλλου, μα και τα δύο άκρα ανήκουν στο άτακτο μεταβαλλόμενο πνεύμα.