ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΡΟΝΟΣ Ο ΔΙΑΣ - Ο ΑΙΘΕΡΑΣ - Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΝΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ;

ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΘΑΡΕΣ ΤΕΛΕΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΟΠΟΥ Ο ΝΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΘΑΡΟ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ (ΑΙΘΕΡΑΣ) ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΘΝΗΤΟ ΠΥΡ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ.





ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΣ; ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΡΟΝΟΣ;



ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ - ΜΑΘΕΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΘΕΟ

..ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΝΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΛΑΘΟΣ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥ ΧΡΕΩΣΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ



ΔΙΑΣ; Η ΖΕΥΣ;
Ο ΔΙΑΣ ΔΙΑΙΡΕΙ.
Ο ΖΕΥΣ ΕΝΩΝΕΙ
Ζεὺς ὁ "πανόπτης'', ἵνα δὴ τῆς διττῆς δημιουργίας ἔχῃ τὰς οἱονεὶ πηγάς



Αποφάσισε σε ποιον πιστεύεις λοιπόν:

Στον Δία που διαβάλλει-διαιρεί;
Στον Ζευς Ζεύξη που ενώνει.


Πως ενώνεις δηλαδή όταν διαιρείς;
Μπορεί ένας Χριστιανός να ενωθεί με έναν Ισλαμιστή;
Μπορεί ένας ακροδεξιός να ενωθεί με έναν ακροαριστερό;
Μόνον η αλήθεια θα μας επαναφέρει στον δρόμο του Φωτός. 

Η νόηση μέσω του Λόγου της ψυχής.
Ο Δίας-Ζευς είναι ο Ουσιάρχης του τρισδιάστατου υλικού αισθητού κόσμου, όπου όλα έχουν και το αντίθετο τους.
Όσο πολεμάμε το αντίθετο μας τόσο περισσότερο πάμε στα άκρα.
Μόνον με την Αρμονία επιφέρουμε την ισορροπία.
 


ούτε και φήμη, που να ξεφεύγει από τα αυτιά του πανίσχυρου Κρονίωνα. Έτσι, λοιπόν, είναι ο νους και η κεφαλή του Διός» (Ορφικά Αποσπάσματα 6, 19-23).

Κρονίωνας και Ζευς-Δίας είναι ο ίδιος νους!



ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΝΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΌ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΠΟΙΜΑΝΔΡΗ ΚΑΤΙ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ.

Ζεὺς ὁ "πανόπτης'', ἵνα δὴ τῆς διττῆς δημιουργίας ἔχῃ τὰς οἱονεὶ πηγάς

Ορφική Θεογονία: Τα χαρακτηριστικά και οι ιδιότητες του Aιθέρος είναι: διεισδυτικότατος, ταχύτατος, εξ ουρανού προερχόμενος, πυρ καθαρό, φύση ελαφρότατη, άπειρος, κυκλοφορητικός.


Ο (Κ)Χρόνος γέννησε τον Αιθέρα, το Χάος, το Έρεβος και στην συνέχεια το Κοσμικό Αυγό από το οποίο φανερώθηκε ο Φάνης (Ιερωνύμου και Ελλάνικου Θεογονία, 1(54)) και το Σύμπαν μας. 

Σημ: πρώτα ο Αιθέρας, δηλαδή ο δεύτερος δημιουργός Νους, ο οποίος  είναι αυτός που  περικλείει τους επτά κύκλους της διπολικής θνητής φύσης από πυρ και πνεύμα με τις δυνάμεις της Αρμονίας τον Αιθέρα. 
Είναι αυτός που επιφέρει την Αρμονία των επτά κύκλων (σφαιρών) εσωτερικά, με τα δημιουργήματα του τους (θεούς-δυνάμεις) Διοικητές, την Μοίρα, και την Δικαιοσύνη, και όλα μαζί ονομάζονται ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ
Είναι αυτός που βρίσκεται επίσης πανταχού παρών, και τα πάντα πληρών, είναι αυτός που κινείται μέσα στους κύκλους με τον αιθέρα, την νοητή ουσία τον νου της Αρμονίας.

Μετά είναι το Χάος, το δοχείο της γένεσης από πυρ και πνεύμα,
η σκοτεινή υγρή φύση από πυρ και πνεύμα το σκότος.
(σκότος είναι η Ύλη=τέσσερα στοιχεία γη, νερό, αέρας, φωτιά). 

Ο Φωτεινός Λόγος γέννησε τον δεύτερο Νου δημιουργό από πυρ και πνεύμα.(Νους της Αρμονίας που φέρει ως δοχείο την Ύλη).

Στο καθαρό της φύσης δημιούργημα ενώθηκε ο πνευματικός Λόγος με τον δεύτερο Νου δημιουργό αφού είναι Αδιαίρετοι και περιέκλεισαν αυτή την κατωφερή  σκοτεινή φύση από πυρ και πνεύμα σε επτά κύκλους.
Ο δεύτερος Νους δημιουργός με τον πνευματικό του Λόγο έδωσε κίνηση από μια αόριστη αρχή και ένα άπειρο τέλος στους επτά κύκλους, διέσπασε με την κίνηση που επέφερε στο δοχείο την Ύλη στα Τέσσερα στοιχεία γη, νερό, αέρας, φωτιά, και δημιούργησε τον υλικό κόσμο και την ζωή στον δικό μας κατωφερή κόσμο με τα κατωφερή στοιχεία, γη, νερό, αέρας, φωτιά, αναμειγνύοντας τα δημιουργώντας όλα τα έμβια άλογα όντα με αισθητά σώματα που δεν φέρουν τον Λόγο, αλλά μόνον το θνητό σώμα και τις διττές μορφές του πνεύματος και οδηγούνται από την φύση δηλαδή τον πνευματικό Λόγο δίχως να έχουν δική τους ελεύθερη επιλογή.
.
Από την γη και το νερό γεννήθηκε το σπέρμα, και το σπέρμα έγινε σάρκα, από τον αέρα και την φωτιά δημιούργησε στη μήτρα ο Νους δημιουργός το ψυχρό-θερμό και γεννήθηκε το πνεύμα, όπου έχει μία άλογη διττή διπολική ταραχώδη φύση, και όταν το πνεύμα που δεν μένει ποτέ ήρεμο και είναι πάντα ταραχώδη ενώνεται με το σπέρμα γίνεται αισθητό σώμα, όπου συγκροτώντας το σώμα το μεταβάλλει συνεχώς δίχως λογική αυξομειώνοντας το και δίνοντας του την διανοητική κίνηση.
Η νοητική ουσία (ψυχή) των δυνάμεων της Αρμονίας δίνει την νοερή ζωή στο πνεύμα και το εξουσιάζει.
Αν όμως ο άνθρωπος εξουσιάζεται από το πνεύμα γίνεται ένας κακός άνθρωπος μέσα από την δίχως λογική φύση του διπολισμού όπου κυριαρχεί το εγώ και ποτέ οι δυνάμεις της Αρμονίας




Το Έρεβος είναι τόπος διάβασης και συνεπώς δεν συμμετέχει στην κοσμοποιία (Ιλιάδα Π 327, Οδύσσεια Κ 528, Λ 564, Μ 81 κλπ). 

Το δε Χάος αποτελεί το σύνολο του περιεχομένου του Κοσμικού Αυγού (Ιερωνύμου και Ελλάνικου Θεογονία, 2(55)) 
(Το κοσμικό αυγό είναι από πυρ και πνεύμα, το δοχείο της γένεσης που εμφανίστηκε από το σκότος, η ανυπαρξία και αδράνεια της ζωής, την οποία πήρε ο δεύτερος Νους δημιουργός και του έδωσε κίνηση και ζωή σύμφωνα με τις δυνάμεις του Αιθέρα της Αρμονίας που κατέχει ο δεύτερος Νους δημιουργός.

σημ: πήρε ο δεύτερος Νους δημιουργός (Κρόνος), το Χάος της σκοτεινής φύσης από πυρ και πνεύμα, και τα έδωσε κίνηση και ζωή, δημιουργώντας στην μήτρα το σπέρμα όπου το ένωσε μαζί με το πνεύμα, το οποίο πνεύμα επειδή δεν μένει ποτέ ήρεμο και μεταβάλλει συνεχώς το σπέρμα-πυρ, ενώθηκε μαζί τους ο δεύτερος Νους δημιουργός με την δική του νοητή ουσία και επέφερε το υλικό αισθητό σύμπαν από πυρ και πνεύμα  σύμφωνα με τους νόμους της Αρμονίας, και έτσι δημιουργήθηκε το "πνεύμα της φύσης" που κατέχει τις δυνάμεις της αρμονίας των επτά κύκλων, και εξουσιάζει ο δεύτερος Νους δημιουργός, που είναι από πυρ και πνεύμα.

Κατά συνέπεια, ο κόσμος μας και όλο το Σύμπαν μας «υπάρχει» στην αγκαλιά του Αιθέρα. 
«Ο Ζευς ονομάζεται και Αιθήρ» 
Ο ΠΕΡΙΚΛΕΙΩΝ ΤΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΖΕΥΣ - Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΝΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ -  ΤΟ ΚΑΘΑΡΟ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ

ΓΕΝΝΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΑ ΣΩΜΑΤΑ - ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΕΙΟΝ - ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΛΗΡΩΝ - Ο ΑΙΘΕΡΑΣ - Ο ΛΟΓΟΣ

(Ορφικά Αποσπάσματα 28), οπότε, και σύμφωνα με την όλη Ορφική Θεολογία, μία εκ των ιδιοτήτων του Αιθέρος είναι η γέννηση. «Και νους αδιάψευστος, βασιλιάς, είναι ο άφθαρτος Αιθέρας, γιατί μ’ αυτό λέει τα πάντα και ακούει και δεν υπάρχει φωνή, ούτε κραυγή, ούτε κτύπος, ούτε και φήμη, που να ξεφεύγει από τα αυτιά του πανίσχυρου Κρονίωνα. Έτσι, λοιπόν, είναι ο νους και η κεφαλή του Διός» (Ορφικά Αποσπάσματα 6, 19-23).

Κρονίωνας και Ζευς-Δίας είναι ο ίδιος νους!

ο Άνθρωπος ψυχή-Νους που βρίσκεται μέσα στον υλικό αισθητό κόσμο επειδή κατέχει τις δυνάμεις της Αρμονίας των επτά κύκλων έχει ελεύθερη δική του επιλογή, προέρχεται από τον ανώτερο Αρχέτυπο κόσμο του Φωτός, και ενδύεται τα αισθητά σώματα με σκοπό να ζήσει και να κατανοήσει το πυρ και πνεύμα.




ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ;

ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΘΑΡΕΣ ΤΕΛΕΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΟΠΟΥ Ο ΝΟΥΣ  ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΘΑΡΟ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ (ΑΙΘΕΡΑΣ) ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΘΝΗΤΟ ΠΥΡ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ ΦΕΡΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΡΜΟΝΙΑ.



Σ'αυτό προστίθεται ο νους που δημιουργεί την σκέψη των ανθρώπων, που του έχει παραχωρηθεί ως πέμπτο στοιχείο και το μοναδικό που προέρχεται από τον αιθέρα.

Αιθέρας λοιπόν είναι ο Νους το πέμπτο στοιχείο,
και δεν είναι πνεύμα.

Από όλα τα ζώα, όμως, ο νους χαρίστηκε μόνο στους ανθρώπους με απώτερο σκοπό την γνώση του θεϊκού λόγου και είναι αυτός που τους οδηγεί και τους ανυψώνει.
Ερμής Τρισμέγιστος

ΠΟΙΟΣ ΘΕΟΣ ΕΧΕΙ ΠΝΕΥΜΑ;

Ο Άνθρωπος είναι Νους-ψυχή!!
Και μόνο μέσω της Αρμονίας θα ανέλθει τους κύκλους!!
Νους είναι ο Ουσιωδώς Άνθρωπος όμοιος με το Φως, και όχι πνεύμα.


Ο Άνθρωπος της Γης έχει διπλή φύση, είναι ουσιωδώς όμοιος με τον Φωτεινό Λόγο που βρίσκεται στον πυρήνα της ψυχής, και η ψυχή που περικλείει τον πυρήνα είναι η νοητική ουσία των δυνάμεων της Αρμονίας του εκάστοτε σύμπαντος από τα επτά που ενώθηκε ο Άνθρωπος μαζί του.
Ταυτόχρονα είναι ο θνητός άνθρωπος της Γης με θνητό σώμα μαζί και με τις διττές μορφές του πνεύματος.

Το Πνεύμα της φύσης, (δεύτερος Νους δημιουργός), το οποίο κατέχει τις δυνάμεις της Αρμονίας των επτά κύκλων πήρε από το πυρ την φωτιά, ανέμειξε την γη και τα νερά, και από αυτή την πρόσμιξη γέννησε τον δικό της άνθρωπο, και του έδωσε το πνεύμα του.(ψυχρό-θερμό).
Το πνεύμα της φύσης γέννησε τον άνθρωπο της Γης, και όχι ο Πατέρας όλων ο Τριαδικός Θεός!

Το πνεύμα της φύσης που εξουσιάζει ο δεύτερος Νους δημιουργός και επιφέρει την Αρμονία στον κόσμο.


morfeas sky

Σχόλια