Ελευθερία τι να'ναι αυτό;
Ελευθερία; τι να'ναι αυτό; αναφερόμαστε στην αισθητή ελευθερία; η στην ιδεατή;
Αλλά τι είναι αισθητή και τι ιδεατή ελευθερία;
Όταν ζητάμε ελευθερία, δεν σημαίνει η ικανοποίηση των προσωπικών μας φιλοδοξιών,
διότι, η δική μας ικανοποίηση είναι η σκλαβιά και ανελευθερία του άλλου.
Ποιος λοιπόν αποφασίζει για την ελευθερία μας;
ο αισθητός; η ιδεατός εαυτός; η έννοια της ελευθερίας όμως δεν πηγάζει από τον αισθητό κόσμο και εαυτό μας, διότι αυτός ο κόσμος είναι γεμάτος από ανάγκες, και οι ανάγκες φέρουν μέσα τους την ανελευθερία, την επιθυμία να αποκτήσουμε όσα περισσότερα για να καλύψουμε τις ανάγκες μας, και αν οι δικές μας ανάγκες και επιθυμίες είναι διαφορετικές των άλλων, είναι σίγουρο ότι θα καταπατήσουμε την δική τους ελευθερία.
Ο ιδεατός κόσμος και εαυτός όμως, ζει δίχως ανάγκες.
Στηρίζεται στις ιδέες, στο μη αισθητό, στον αιθερικό κόσμο της ψυχής.
Ένας ονειρικός κόσμος, όπου οι ιδέες προέρχονται από εκεί που δεν υπάρχουν οι ανάγκες, και όταν δεν υπάρχουν οι ανάγκες ζεις για πάντα ελεύθερος.
Συμπεραίνουμε λοιπόν, ότι για να έχουμε και ζούμε μέσα στην ελευθερία, δεν πρέπει να έχουμε ανάγκες..
Αλλά ο αισθητός κόσμος είναι γεμάτος ανάγκες, γι'αυτό είναι και θνητός, οπότε μην ζητάμε την ελευθερία μας σε έναν κόσμο σκλαβιάς.
Αν θέλουμε να ομορφύνουμε λίγο την φυλακή μας, και τους συγκρατούμενους μας, διότι χάσαμε μπαίνοντας στον αισθητό κόσμο την ελευθερία μας, πρέπει να ομοιάσουμε τον ιδεατό μας εαυτό,
να μάθουμε να αγαπάμε αληθινά τον συνάνθρωπο μας, όχι για προσωπικό μας συμφέρον, διότι το συμφέρον είναι ο έρωτας για να αποκτήσουμε τις δικές μας ανάγκες, και ότι ζητάμε να αποκτήσουμε σημαίνει ότι το φυλακίζουμε, και οι ανάγκες φέρουν ακόμη περισσότερες επιθυμίες, και οι επιθυμίες κάνουν τον άνθρωπο θνητό, κακό, τον μεγαλύτερο δυνάστη της όποιας έννοιας κάθε ελευθερίας, είτε για τον συνάνθρωπο του που επιθυμεί ερωτικά, είτε για να εξουσιάζει με το σκοτεινό "εγώ¨του τα πάντα αν μπορεί, και το "εγώ" ανήκει αποκλειστικά στον αισθητό, και όχι στον ιδεατό εαυτό μας της ψυχής.
morfeas sky
Αλλά τι είναι αισθητή και τι ιδεατή ελευθερία;
Όταν ζητάμε ελευθερία, δεν σημαίνει η ικανοποίηση των προσωπικών μας φιλοδοξιών,
διότι, η δική μας ικανοποίηση είναι η σκλαβιά και ανελευθερία του άλλου.
Ποιος λοιπόν αποφασίζει για την ελευθερία μας;
ο αισθητός; η ιδεατός εαυτός; η έννοια της ελευθερίας όμως δεν πηγάζει από τον αισθητό κόσμο και εαυτό μας, διότι αυτός ο κόσμος είναι γεμάτος από ανάγκες, και οι ανάγκες φέρουν μέσα τους την ανελευθερία, την επιθυμία να αποκτήσουμε όσα περισσότερα για να καλύψουμε τις ανάγκες μας, και αν οι δικές μας ανάγκες και επιθυμίες είναι διαφορετικές των άλλων, είναι σίγουρο ότι θα καταπατήσουμε την δική τους ελευθερία.
Ο ιδεατός κόσμος και εαυτός όμως, ζει δίχως ανάγκες.
Στηρίζεται στις ιδέες, στο μη αισθητό, στον αιθερικό κόσμο της ψυχής.
Ένας ονειρικός κόσμος, όπου οι ιδέες προέρχονται από εκεί που δεν υπάρχουν οι ανάγκες, και όταν δεν υπάρχουν οι ανάγκες ζεις για πάντα ελεύθερος.
Συμπεραίνουμε λοιπόν, ότι για να έχουμε και ζούμε μέσα στην ελευθερία, δεν πρέπει να έχουμε ανάγκες..
Αλλά ο αισθητός κόσμος είναι γεμάτος ανάγκες, γι'αυτό είναι και θνητός, οπότε μην ζητάμε την ελευθερία μας σε έναν κόσμο σκλαβιάς.
Αν θέλουμε να ομορφύνουμε λίγο την φυλακή μας, και τους συγκρατούμενους μας, διότι χάσαμε μπαίνοντας στον αισθητό κόσμο την ελευθερία μας, πρέπει να ομοιάσουμε τον ιδεατό μας εαυτό,
να μάθουμε να αγαπάμε αληθινά τον συνάνθρωπο μας, όχι για προσωπικό μας συμφέρον, διότι το συμφέρον είναι ο έρωτας για να αποκτήσουμε τις δικές μας ανάγκες, και ότι ζητάμε να αποκτήσουμε σημαίνει ότι το φυλακίζουμε, και οι ανάγκες φέρουν ακόμη περισσότερες επιθυμίες, και οι επιθυμίες κάνουν τον άνθρωπο θνητό, κακό, τον μεγαλύτερο δυνάστη της όποιας έννοιας κάθε ελευθερίας, είτε για τον συνάνθρωπο του που επιθυμεί ερωτικά, είτε για να εξουσιάζει με το σκοτεινό "εγώ¨του τα πάντα αν μπορεί, και το "εγώ" ανήκει αποκλειστικά στον αισθητό, και όχι στον ιδεατό εαυτό μας της ψυχής.
morfeas sky
Από όλα αυτά που σου έχω γράψει, και αναλύσει, τι είναι τα συναισθήματα που θεωρείς ως αλήθεια της ψυχής,αλλά και τι είναι η ψυχή, και τι ο άνθρωπος της Γης, κράτησες μόνον την υποτιθέμενη επίθεση που σου έχω κάνει, αποδεικνύοντας μου, ότι πέραν των δικών σου πιστεύω δεν θέλεις να ακούσεις η να διαβάσεις τίποτα άλλο. Μόνον που στηρίζονται τα δικά σου πιστεύω αποκλειστικά στα συναισθήματα και όχι στην ψυχή. Άρα σου λέω την αλήθεια, και δεν σου κάνω επίθεση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν κάθε φορά βλέπουμε ως επίθεση την αλήθεια που μας λένε,αυτό σημαίνει ότι δεν ενεργούμε με την ψυχή, αλλά με τα συναισθήματα τα πάθη και τις επιθυμίες του "εγώ.