Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΨΥΧΗ ΕΝΣΑΡΚΩΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΣΩΜΑΤΑ
ΔΙΟΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΨΥΧΗ ΝΑ ΕΝΣΑΡΚΩΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΣΩΜΑΤΑ
ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΨΥΧΗ ΟΜΩΣ;
Διότι αυτό αποτελεί νόμο του Θεού, να προφυλάσσει δηλαδή την ανθρώπινη ψυχή από ένα τέτοιο εξευτελισμό.
ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
Γιατί, αντιθέτως, για όσους έζησαν ασεβή ζωή (όσοι δεν γνώρισαν τον αληθινό εαυτό τους) απαγορεύεται να επιστρέψουν στον ουρανό και τους επιφυλάσσεται μια επαναφορά στην ζωή μέσα σε άλλα σώματα, αηδιαστικά και ανάξια να διαθέτουν ψυχή.
morfeas sky
Ας γυρίσουμε τώρα πίσω στα τετριμμένα του γήϊνου matrix που τόσο πολύ λατρεύουν τα ξωτικά του πνεύματος αυτής της φύσης ενσαρκωμένα σε ανθρώπινα σώματα αλλά και σε σώματα παντός είδους κάθε βιολογικού ΖΩΟΥ!!
KAI OXI ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
- Αυτό που συμπεραίνω Τρισμέγιστε, είναι πως οι ψυχές κινδυνεύουν κατά την επίγεια ζωή τους να χάσουν την ελπίδα μιας μελλοντικής αιωνιότητας.
Για άλλους είναι απίστευτο, για άλλους μυθικό, και ίσως για κάποιους γελοίο.
Γιατί, για την επίγεια, υλική ζωή ο καρπός που προέρχεται από τα πάθη είναι μια γλυκιά πραγματικότητα.
Η πραγματικότητα αυτή, η σωματική, όπως λέγεται, καταπνίγει την ψυχή και την καθηλώνει στο δικό της τμήμα, το θνητό καθώς η κατωτερότητα που απεχθάνεται την αθανασία δεν της επιτρέπει να αναγνωρίσει το θεϊκό της τμήμα.
Κι αφού έχουν έτσι τα πράγματα, οι αισθήσεις υπάρχουν σε όλα τα όντα, (σώματα), καθόσον δεν είναι δυνατόν να υπάρξουν χωρίς αυτές.
Η ανθρώπινη ψυχή, όχι όλες οι ανθρώπινες ψυχές, αλλά οι ευσεβείς, είναι κάπως δαιμόνια και θεϊκή. Κι αυτού του είδους η ψυχή, αφού απαλλαχτεί από το σώμα της έχοντας διεξαγάγει τον αγώνα της ευσέβειας, (η ευσέβεια είναι γνώση του θεϊκού της εαυτού, το γνώθι σ'αυτόν), μετατρέπεται συνολικά σε Νου.
"η ψυχή αφού απαλλαχτεί από το σώμα"
Αλλά η ασεβής ψυχή
(που δεν γνώρισε τον εαυτό της)
παραμένει στη δική της ουσία και τιμωρείται από τον εαυτό της, καθώς ψάχνει να βρει ένα σώμα για να μπει και μάλιστα ανθρώπινο.
Διότι διαφορετικό σώμα δεν χωρά την ανθρώπινη ψυχή να ξεπέσει σε σώμα ζώου, που δεν έχει λογική.
Διότι αυτό αποτελεί νόμο του Θεού, να προφυλάσσει δηλαδή την ανθρώπινη ψυχή από ένα τέτοιο εξευτελισμό.
ΜΕΤΑΝΘΡΩΠΟΣ
Το νέο είδος του ανθρώπου (μετάνθρωπος) θα είναι η εικόνα του θηρίου
Κατ' εικόνα και καθ' ομοίωσιν
Μια επανένωση της μηχανής με ένα δεύτερο σώμα (βιολογικό ρομπότ - μποτ το σώμα στα αγγλικά) ώστε να εγκλωβιστεί μέσα σε αυτό πλήρως η ψυχή.Άντε θα γίνετε και μηχανές αθάνατες
morfeas sky
Αν ο Θεός είναι Πανάγαθος γιατί επιτρέπει το κακό;
Ο Χριστός είπε...
"Όποιος αγαπήσει τα του κόσμου τούτου, ουδεμία σχέση έχει με Εμένα."
Ο ΥΛΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ανήκει στον έξω από δω..στον άρχοντα αυτού του κόσμου που προσκυνούν όλες οι θρησκείες μαζί με τον χριστιανισμό.Δεν κοιτάμε την κατάντια μας που αφομοιωθήκαμε από αυτόν τον κάκιστο κόσμο και τον ξεπεσμό μας σαν ανθρωπότητα, ο Θεός μας φταίει..Όλο αυτό που βλέπετε και δεν σας αρέσει δεν είναι δημιούργημα Θεού.
Τι σχέση μπορεί να έχουν οι άνθρωποι με τον αληθινό τους εαυτό; (ανθρώπινη ψυχή)
Αν κάτι με ανησυχεί σ'αυτόν τον κόσμο δεν είναι η μεγάλη και η μικρή κακία του, (δίπολο οι δύο αντίθετες πλασματικές απ-όψεις του ίδιου νομίσματος), αλλά το ότι δεν υπάρχει ίχνος φώτισης στις πλέον χαμένες ανθρώπινες ψυχές απανταχού στον πλανήτη, οι οποίες αφομοιώθηκαν εξ'ολοκλήρου από την ψευδαίσθηση αυτού του ψεύτικου κόσμου των αισθήσεων, έναν πλασματικό φανταστικό κόσμο των αισθήσεων, (ύλης), και πλέον δεν βλέπω να υπάρχει γυρισμός στην αληθινή τους φύση και ουσία.
Οι περισσότεροι, αν όχι σχεδόν όλοι, περιμένουν άλλος να τους σώσει, χωρίς να κάνουν τίποτα απολύτως μόνοι τους για να σωθούν, και ο Χριστός είπε, δεν σε έσωσα εγώ μόνος σου σώθηκες, επειδή, όποιος γνωρίσει τον εαυτό του θα ελευθερωθεί, και κανεiς άλλος.
Αν κάτι με ανησυχεί σ'αυτόν τον κόσμο δεν είναι η μεγάλη και η μικρή κακία του, (δίπολο οι δύο αντίθετες πλασματικές απ-όψεις του ίδιου νομίσματος), αλλά το ότι δεν υπάρχει ίχνος φώτισης στις πλέον χαμένες ανθρώπινες ψυχές απανταχού στον πλανήτηmorfeas sky
O KΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ
Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΙ Η ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΚΑΚΙΑ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου