Ο ΝΟΥΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ
Ερμής ο Τρισμέγιστος
Ο ΝΟΥΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ
"Ο νους των ψυχών είναι ευεργέτης των ανθρώπων, γιατί παράγει σε αυτές το αγαθό. Σε όσες ψυχές επιστατεί ο νους, τις φωτίζει με την ακτινοβολία του, αντιτασσόμενος στις παρορμήσεις. (του σύνθετου σώματος).
Αντίθετα, όσες ψυχές δεν έχουν ως κυβερνήτη το νου, αφήνονται ελεύθερες στις επιθυμίες, (του σώματος), και η ψυχή παρορμώμενη από τις ορέξεις, συντείνει προς το άλογο. (ζωώδη ένστικτα).
Ερμής Τρισμέγιστος:
Από όλα τα ζώα, όμως, ο νους χαρίστηκε μόνο στους ανθρώπους με απώτερο σκοπό την γνώση του θεϊκού λόγου και είναι αυτός που τους οδηγεί και τους ανυψώνει.
Εντωμεταξύ ξεχώρισε τον άνθρωπο από όλα τα υπόλοιπα ζώα χαρίζοντας του την λογική και την επιστήμη, (επιστήμη εννοεί την φιλοσοφία, το να γνωρίσουμε τον θεό, το γνώθι σ'αυτόν), με την βοήθεια των οποίων μπορούν οι άνθρωποι να αποκοπούν και να απαλλαχτούν από τα μειονεκτήματα του σώματος τους και οι ίδιοι να οδηγηθούν στην ελπίδα και την επιδίωξη για την επίτευξη της αθανασίας.
Η ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ
Τελικά ο θεός έπλασε από δύο φύσεις, την θνητή, και την θεϊκή, και τον αγαθό άνθρωπο και αυτόν που είναι αθάνατος.
Το θέλημα του θεού, λοιπόν, πρόσταζε, ο άνθρωπος να είναι καλύτερα πλασμένος από τους θεούς, (η θεϊκή φύση των αθάνατων ανθρώπων, όπως και των αθάνατων όντων που δημιουργεί το MATRIX), καθώς αυτοί είναι πλασμένοι μόνο από αθάνατη φύση, αλλά ο (θνητός) άνθρωπος ταυτόχρονα να είναι καλύτερα πλασμένος και από όλα τα υπόλοιπα ζώα.
Γι'αυτό ο άνθρωπος λατρεύει τους θεούς με την θρησκεία και με τον ιερό του νου, επειδή είναι συνδεδεμένος μαζί τους με συγγένεια, αλλά και οι θεοί, με ευσεβή αγάπη, επιβλέπουν και φυλάσσουν όλα όσα σχετίζονται με τον άνθρωπο.
Ο ΘΝΗΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΓΗΙΝΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΘΝΗΤΗ ΤΟΥ ΦΥΣΗ
Πρόσεξε, Ασκληπιέ, την ισχύ και την δύναμη του ιδεατού ανθρώπου.
Όπως ο κύριος και πατέρας είτε θεός (πράγμα που είναι ύψιστο) είναι ο δημιουργός των ουράνιων θεών, (ΤΟ ΘΕΪΚΟ ΑΘΑΝΑΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ), έτσι και ο (θνητός) άνθρωπος είναι ο δημιουργός και πλάστης των επίγειων θεών που βρίσκονται μέσα στους ΙΕΡΟΥΣ ΝΑΟΥΣ οι οποίοι ικανοποιούνται με την ανθρώπινη επικοινωνία και συναναστροφή, και όχι μόνον φωτίζεται, αλλά και φωτίζει.
Ο άνθρωπος λοιπόν, δε δημιουργεί μόνον καθοδηγημένος από το θέλημα του θεού, αλλά δημιουργεί ακόμη και θεούς.
Απορείς και συ Ασκληπιέ, ή δυσπιστείς όπως οι περισσότεροι;
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΓΗΙΝΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΑΦΟΥ ΣΥΝΑΛΛΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΙΣΘΗΤΟ ΨΕΥΤΟΘΕΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΑ ΜΗ ΣΥΜΒΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΥΝΘΕΤΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΕΝΑ ΘΝΗΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΙΣΕ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΨΥΧΕΣ ΣΤΟ ΓΗΙΝΟ MATRIX
ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΡΙΘΗΚΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΞΙΟΣ ΕΝΟΣ ΑΝΑΞΙΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ
θα συμφωνήσω με τα λόγια σου, Καθώς δεν κρίθηκε άξιος ενός ανάξιου θαύματος, αυτός που είναι ανώτερος από τα πάντα.
ΟΙ ΘΝΗΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΘΕΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΘΝΗΤΗ ΤΟΥΣ ΦΥΣΗ ΑΠΟ ΝΟΥ ΚΑΙ ΣΩΜΑ
ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑ
Οι μορφές, όμως, των θεών, που συλλαμβάνονται στο μυαλό των ανθρώπου και πλάθονται από αυτόν, συντίθενται από διπλή φύση: από τη θεϊκή που είναι πιο γνήσια και κατά πολύ θεϊκότερη, και από αυτήν που βρίσκεται ανάμεσα στους ανθρώπους, δηλαδή την υλική, η οποία προϋπήρχε, και δε διαμορφώνεται μόνο από κεφάλια αλλά από κάθε μέλος και από το σώμα στο σύνολο του.
ΕΤΣΙ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΘΝΗΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΦΑΛΛΕΙ
Έτσι το γένος των ανθρώπων, έχοντας στο μυαλό του πάντοτε την φύση και την καταγωγή του, επιμένει να δημιουργεί μιμήσεις εκείνης της θεότητας. (ΤΟΥ ΑΡΧΟΝΤΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΓΗΙΝΟΥ ΚΟΣΜΟΥ - MATRIX)
Όπως ακριβώς, δηλαδή, ο πατέρας και κύριος δημιούργησε τους αθάνατους θεούς όμοιους με τον ίδιο,(TO ΘΕΙΚΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ), έτσι και το (θνητό) γένος των ανθρώπων πλάθει τους δικούς του θεούς βασιζόμενο στην ομοιότητα της δικής τους (θνητής) μορφής.
morfeas sky
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου