Ο θείος έρωτας και ο θνητός έρωτας της πενίας
Ο θείος έρωτας και ο θνητός έρωτας της πενίας
5. «Όλα ρέουν και πάλι ρέουν. Όλα έχουν περιόδους ακμής και παρακμής, ανόδου και καθόδου. Όλα κινούνται σαν εκκρεμές.Το μέτρο της κίνησης προς τα δεξιά είναι όμοιο με αυτό της κίνησης προς τα αριστερά. Ο ρυθμός είναι η εξίσωση τους». (Πέμπτη Αρχή)
Όλα είναι πάθος κι επιθυμία δηλαδή Έρωτας είτε για τον πνευματικό λόγο είτε για τα θνητά είτε και για τα δύο.
Συνέλθετε και μην πιστεύετε τυφλά σε ανοησίες επειδή το έγραψε ο κάθε ανόητος δήθεν έγκριτος σοφός.
Πείτε μου η αγάπη αν δεν είναι πάθος δηλαδή αίσθηση άρα έρωτας τότε τι είναι;
Διότι η αίσθηση στον δικό μας κόσμο μεταβάλλεται συνεχώς και δεν μένει σταθερή ποτέ, είναι σαν το θερμόμετρο μια πάνω μια κάτω με ένα κέντρο που ονομάζουμε μηδέν, και ξανά από την αρχή.
Εσύ για παράδειγμα πόσο αγαπάς; η ένταση διαφέρει δηλαδή το πάθος.
Διότι όλα σε αυτόν τον κόσμο είναι πάθος δηλαδή έρωτας αλλά μεταβαλλόμενος έρωτας, μια κρύο μια ζέστη, το ψυχρό - θερμό, η φωτιά και ο αέρας, η γη και το νερό, ο πόνος και η χαρά και ούτω καθεξής.
Διότι όλα εδώ είναι μια σύνθεση, ο σύνθετος κόσμος των πλανητών, μια σύνθεση από φωτιά αέρα γη νερό, μα δεν είμαστε ούτε φωτιά ούτε αέρας ούτε γη ούτε νερό, και για αυτόν τον λόγο αυτός ο κόσμος δεν έχει καμία αλήθεια μέσα του, ή μόνο κάποια λίγα είναι απομίμηση του Αληθινού, και όλα τα άλλα είναι φαντασίες δηλαδή ακραίο ψεύδος.
morfeas sky
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ
Διότι η αίσθηση κι η νόηση φαίνεται πως έχουν διαφορές, καθόσον η μία έχει σχέση με την ύλη κι η άλλη με την ουσία, εγώ όμως έχω την εντύπωση πως και οι δυο είναι ενωμένες και δεν χωρίζονται, στους ανθρώπους εννοώ.
Ο νους διαφέρει τόσο από την νόηση, όσο ο Θεός από την θεϊκότητα, καθόσον η θεϊκότητα γεννιέται απ'το Θεό, η δε νόηση απ'το νου, και είναι αδελφή του λόγου, και το ένα αποτελεί όργανο του άλλου. Διότι ούτε λόγος εκφέρεται χωρίς τη νόηση, ούτε η νόηση φανερώνεται χωρίς το λόγο.
Και οι δύο, επομένως, και η αίσθηση και η νόηση, συρρέουν στον άνθρωπο σαν να έχουν πλεχτεί μεταξύ τους. Διότι ούτε χωρίς την αίσθηση είναι δυνατόν κάποιος να κατανοήσει, ούτε χωρίς τη νόηση να αισθανθεί.
Eπανέρχομαι πάλι στο λόγο τον σχετικό με την αίσθηση.
Αποτελεί, λοιπόν, ανθρώπινο χαρακτηριστικό το να συμμετέχει η αίσθηση στη νόηση. Και δεν απολαμβάνει, όπως προανέφερα κάθε άνθρωπος τη νόηση, αλλά άλλος αφοσιώνεται στα υλικά, και άλλος στα ουσιώδη. (νοητά).
Διότι, όπως ανέφερα, αυτός που αφοσιώνεται στα υλικά μαζί με την κακία, αυτός κατέχει τον σπόρο της νόησης από τους δαίμονες, ενώ αυτοί που αφοσιώνονται στα ουσιώδη, (νοητά), μαζί με το αγαθό σώζονται από το Θεό.
morfeas sky
Το όμοιο πηγαίνει προς το όμοιο και το ανόμοιο δεν είναι ποτέ φίλος του ανόμοιου.
Αυτα τα λογια εχουν παντελως λιγους ακροατες η ισως ουτε λιγους δεν θα εχουν. Αλλα εχουν και κατι ιδιαιτερο μεσα τους, τους κακους μαλλον τους προτρεπουν στην κακια για αυτο και πρεπει οι πολλοι να προφυλαχθουν καθως δεν καταλαβαινουν την αξια των λεγομενων.
Πως το εννοείς Πατερα;
Ετσι παιδι μου. Καθε εμβιο ανθρωπινο ον εχει μεγαλυτερη ροπη προς την κακια και για αυτο χαιρεται με αυτη.
Αυτο το εμβιο ον, αν μαθει οτι το συμπαν γεννιεται και ολα γινονται με προνοια και απο αναγκη, γιατι σε ολα κυριαρχει η μοιρα, θα γινει πολυ χειροτερο.
Και αυτο,γιατι θα περιφρονησει το συμπαν, ως κατι που γεννιεται και την αιτια του κακου θα αποδωσει στη μοιρα ενω δε θα απεχει ποτε απο καμια κακια.
Για αυτο και πρεπει να τους προστατευσουμε ωστε, καθως θα εχουν αγνοια θα ειναι λιγοτερο κακοι απο φοβο προς το αγνωστο.
Χαρακτηριστικό της ίδιας της ψυχής είναι η κατ'ουσίαν νόηση.
Όταν λέτε ότι ο Θεός σας αγαπά γι' αυτό και σας δίνει ότι σας λείπει, είναι σαν να λέτε ότι ο Θεός άλλους τους αγαπά πολύ, άλλους λιγότερο, και άλλους καθόλου...ούτε θνητός να ήταν δηλαδή σαν εμάς.
Βρε ξυπνήστε επιτέλους και βάλτε μπροστά την λογική σας, όσοι το μπορείτε, διότι μόνον η λογική θα σας οδηγήσει στην θέωση σας.
Είδατε κανέναν λογικό να είναι κακός; Όχι βέβαια! γι'αυτό και σας προκαλώ να μου αποδείξετε αν η κακία γεννιέται από την λογική.
Μετά εγώ φταίω που σας λέω....φουυυυ 😎
Η γη (σώμα) δεν έχει λογική αλλά ο ουρανός (Nους) έχει.
Δεν είναι όλοι θεάνθρωποι
Πας μη Έλλην βάρβαρος
morfeas sky
Ο γάιδαρος πετάει;
Ε αφού το πιστεύεις εσύ τότε πετάει, πίστευε και μην ερεύνα, τυφλή πίστη δηλαδή, οπότε πήγαινε αυτά να τα πεις στους ομοίους σου (τα ανόμοια) όχι εδώ.
Εδώ μιλάμε ορθά και λογικά! Το όμοιο πηγαίνει προς το όμοιο και το ανόμοιο δεν είναι ποτέ φίλος του ανόμοιου.
Δεν υπάρχει η τύχη, (τίποτα δεν συμβαίνει τυχαία), η τύχη είναι κίνηση χωρίς τάξη, ομοίωμα της ενέργειας και γνώμη ψευδής, όλα μα όλα είναι προδιαγεγραμμένα να συμβούν
morfeas sky
Τι είναι Αληθινό; τα όμοια
Όλα είναι πάθος κι επιθυμία δηλαδή Έρωτας είτε για τον πνευματικό λόγο είτε για τα θνητά είτε και για τα δύο.
Συνέλθετε και μην πιστεύετε τυφλά σε ανοησίες επειδή το έγραψε ο κάθε ανόητος δήθεν έγκριτος σοφός.
Πείτε μου η αγάπη αν δεν είναι πάθος δηλαδή αίσθηση άρα έρωτας τότε τι είναι;
Διότι η αίσθηση στον δικό μας κόσμο μεταβάλλεται συνεχώς και δεν μένει σταθερή ποτέ, είναι σαν το θερμόμετρο μια πάνω μια κάτω με ένα κέντρο που ονομάζουμε μηδέν, και ξανά από την αρχή.
Εσύ για παράδειγμα πόσο αγαπάς; η ένταση διαφέρει δηλαδή το πάθος.
Διότι όλα σε αυτόν τον κόσμο είναι πάθος δηλαδή έρωτας αλλά μεταβαλλόμενος έρωτας, μια κρύο μια ζέστη, το ψυχρό - θερμό, η φωτιά και ο αέρας, η γη και το νερό, ο πόνος και η χαρά και ούτω καθεξής.
Διότι όλα εδώ είναι μια σύνθεση, ο σύνθετος κόσμος των πλανητών, μια σύνθεση από φωτιά αέρα γη νερό, μα δεν είμαστε ούτε φωτιά ούτε αέρας ούτε γη ούτε νερό, και για αυτόν τον λόγο αυτός ο κόσμος δεν έχει καμία αλήθεια μέσα του, ή μόνο κάποια λίγα είναι απομίμηση του Αληθινού, και όλα τα άλλα είναι φαντασίες δηλαδή ακραίο ψεύδος.
morfeas sky
ΛΟΓΟΣ Θ"
ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ απόσπασμα:
ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ απόσπασμα:
Διότι η αίσθηση κι η νόηση φαίνεται πως έχουν διαφορές, καθόσον η μία έχει σχέση με την ύλη κι η άλλη με την ουσία, εγώ όμως έχω την εντύπωση πως και οι δυο είναι ενωμένες και δεν χωρίζονται, στους ανθρώπους εννοώ.
Ο νους διαφέρει τόσο από την νόηση, όσο ο Θεός από την θεϊκότητα, καθόσον η θεϊκότητα γεννιέται απ'το Θεό, η δε νόηση απ'το νου, και είναι αδελφή του λόγου, και το ένα αποτελεί όργανο του άλλου. Διότι ούτε λόγος εκφέρεται χωρίς τη νόηση, ούτε η νόηση φανερώνεται χωρίς το λόγο.
Και οι δύο, επομένως, και η αίσθηση και η νόηση, συρρέουν στον άνθρωπο σαν να έχουν πλεχτεί μεταξύ τους. Διότι ούτε χωρίς την αίσθηση είναι δυνατόν κάποιος να κατανοήσει, ούτε χωρίς τη νόηση να αισθανθεί.
Eπανέρχομαι πάλι στο λόγο τον σχετικό με την αίσθηση.
Αποτελεί, λοιπόν, ανθρώπινο χαρακτηριστικό το να συμμετέχει η αίσθηση στη νόηση. Και δεν απολαμβάνει, όπως προανέφερα κάθε άνθρωπος τη νόηση, αλλά άλλος αφοσιώνεται στα υλικά, και άλλος στα ουσιώδη. (νοητά).
Διότι, όπως ανέφερα, αυτός που αφοσιώνεται στα υλικά μαζί με την κακία, αυτός κατέχει τον σπόρο της νόησης από τους δαίμονες, ενώ αυτοί που αφοσιώνονται στα ουσιώδη, (νοητά), μαζί με το αγαθό σώζονται από το Θεό.
morfeas sky
ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΦΕΥΓΕΙ
ΟΤΙ ΔΩΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ
Αν πιστεύεις στην θεία Τάξη (Ειμαρμένη) πρόσεξε να αποφεύγεις την κακία, διότι τα βλέπει όλα!
Η τύχη είναι κίνηση χωρίς τάξη, ομοίωμα της ενέργειας και γνώμη ψευδής.Eρμητικά κείμενα:
Αυτα τα λογια εχουν παντελως λιγους ακροατες η ισως ουτε λιγους δεν θα εχουν. Αλλα εχουν και κατι ιδιαιτερο μεσα τους, τους κακους μαλλον τους προτρεπουν στην κακια για αυτο και πρεπει οι πολλοι να προφυλαχθουν καθως δεν καταλαβαινουν την αξια των λεγομενων.
Πως το εννοείς Πατερα;
Ετσι παιδι μου. Καθε εμβιο ανθρωπινο ον εχει μεγαλυτερη ροπη προς την κακια και για αυτο χαιρεται με αυτη.
Αυτο το εμβιο ον, αν μαθει οτι το συμπαν γεννιεται και ολα γινονται με προνοια και απο αναγκη, γιατι σε ολα κυριαρχει η μοιρα, θα γινει πολυ χειροτερο.
Και αυτο,γιατι θα περιφρονησει το συμπαν, ως κατι που γεννιεται και την αιτια του κακου θα αποδωσει στη μοιρα ενω δε θα απεχει ποτε απο καμια κακια.
Για αυτο και πρεπει να τους προστατευσουμε ωστε, καθως θα εχουν αγνοια θα ειναι λιγοτερο κακοι απο φοβο προς το αγνωστο.
Και κάθε άνθρωπος παθαίνει αυτά που του επιφυλάσσει το πεπρωμένο, οι μεν λογικοί, στους οποίους είπαμε ότι κυριαρχεί ο Νους, δεν παθαίνουν τα ίδια με τους άλλους, αλλά απαλλαγμένοι από την κακία και χωρίς να είναι κακοί, υπόκεινται και αυτοί σε πάθη. Ο λογικός όμως, παιδί μου, δεν θα υποστεί τα πεπρωμένα επειδή μοίχευσε, αλλά σαν να είχε μοιχεύσει, ούτε επειδή φόνευσε, αλλά σαν να είχε φονεύσει, και δεν είναι δυνατόν να ξεφύγει κανείς από την "μεταβολή" όπως ακριβώς και από το "γίγνεσθαι" Την κακία, όμως, όσοι έχουν το Νου, (Αγαθό Νου), είναι δυνατόν να την αποφύγουν.
Χωρίς την Ουσία (Ψυχή) του Θεού δεν υπάρχουν δημιουργήματα, άρα τα δημιουργήματα πρέπει να κατανοήσουν ότι είναι θεοί και όχι δημιουργήματα.
Χαρακτηριστικό της ίδιας της ψυχής είναι η κατ'ουσίαν νόηση.
Μάθε να σκέφτεσαι ως θεός και όχι ως είδος του ζωικού βασιλείου διότι το πρόβατο γεννιέται και πεθαίνει πρόβατο, η ύαινα το ίδιο, μόνον ο άνθρωπος μπορεί να ξαναγίνει θεός.
morfeas sky
Όταν λέτε ότι ο Θεός σας αγαπά γι' αυτό και σας δίνει ότι σας λείπει, είναι σαν να λέτε ότι ο Θεός άλλους τους αγαπά πολύ, άλλους λιγότερο, και άλλους καθόλου...ούτε θνητός να ήταν δηλαδή σαν εμάς.
Βρε ξυπνήστε επιτέλους και βάλτε μπροστά την λογική σας, όσοι το μπορείτε, διότι μόνον η λογική θα σας οδηγήσει στην θέωση σας.
Είδατε κανέναν λογικό να είναι κακός; Όχι βέβαια! γι'αυτό και σας προκαλώ να μου αποδείξετε αν η κακία γεννιέται από την λογική.
Μετά εγώ φταίω που σας λέω....φουυυυ 😎
Ο ουρανός (Νους) είναι το πρώτο στοιχείο και η γη (σώμα) το τελευταίο.
Το όμοιο πηγαίνει προς το όμοιο και το ανόμοιο δεν είναι ποτέ φίλος του ανόμοιου.
Ότι λέω το λέω μετά από ορθή λογική σκέψη. Απάντησε μου ορθά και λογικά. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ
Αν δεν γνωρίζεις τότε τι ήρθες εδώ να κάνεις; Να πουλήσεις τις πεποιθήσεις σου; Απόδειξε αυτό που πιστεύεις ορθά και λογικά ειδάλλως είναι ψέμα.
Δεν είναι όλοι θεάνθρωποι
Πας μη Έλλην βάρβαρος
morfeas sky
Ο γάιδαρος πετάει;
Ε αφού το πιστεύεις εσύ τότε πετάει, πίστευε και μην ερεύνα, τυφλή πίστη δηλαδή, οπότε πήγαινε αυτά να τα πεις στους ομοίους σου (τα ανόμοια) όχι εδώ.
Εδώ μιλάμε ορθά και λογικά! Το όμοιο πηγαίνει προς το όμοιο και το ανόμοιο δεν είναι ποτέ φίλος του ανόμοιου.
morfeas sky
Εδώ μιλάμε μόνον ορθά και λογικά.
- Μορφέα η Λογική σκέψη = η μαθηματική σκέψη
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
morfeas sky
Αναλόγως με ποιον Νου σκέφτεσαι, με τον μηχανικό εγκέφαλο του σώματος; ή με το Νου της ψυχής.
Διότι το 99% των ανθρώπων σκέφτονται ως ζωντανοί οργανισμοί, ως ανθρώπινα ζώα δηλαδή, και όχι ως ψυχή, διότι δεν ασχολήθηκαν ποτέ να ακούσουν και να μάθουν ποια είναι η αληθινή τους φύση και ουσία, για αυτό και θα παραμείνουν ανθρώπινα ζώα εσαεί, άσε που πολλοί από αυτούς θα εκπέσουν σε χειρότερα σώματα διότι δεν έχουν μέσα τους την ανθρώπινη ψυχή αλλά την ψυχή του κτιστού πνεύματος της Γαίας.
Το όμοιο πηγαίνει προς το όμοιο και το ανόμοιο δεν είναι ποτέ φίλος του ανόμοιου.
Μορφέας είπατε πιο πάνω: (Ο Ένας είναι ο Αρρενόθηλυς αγαθός Νους, ο Παντόμορφος θεός της Ύλης. φωτιά, αέρας, γη, νερό).
ο Αρρενοθήλυς αγαθός Νους, μου θυμίζει τόν σημερινό Transvestite, που στην αρχαία εποχή οι άνθρωποι έδειχναν σεβασμό και δέος και τον θεωρούσαν ημίθεο...διότι κατείχε και τις δύο ιδιότητες, αυτή του άρενος αλλά και του θηλυκού.....
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
morfeas sky
Το Αρρενόθηλυς ον δεν έχει καμία σχέση με την ομοφυλοφιλία των θνητών, αλλά με την αρσενική και θηλυκή ενέργεια ενωμένη ως ένα, όπως η αρρενόθηλυς ψυχή. Μόνον τα θνητά όντα από αρρενόθηλυς ζώα που ήταν (Αδάμ) διαχωρίστηκαν σε αδάμ κι εύα για να χαθεί η σύνδεση με την ψυχή και να εγκλωβιστούμε στην λήθη των δια-χωρισμένων σωμάτων.
morfeas sky
Ερμής Τρισμέγιστος
Ιερό βιβλίο αφιερωμένο στον Ασκληπιό.
Οι άνθρωποι, όμως, που είναι ευχαριστημένοι στην μεσαία θέση του γένους τους, και όλα τα υπόλοιπα επιμέρους άτομα του ανθρώπινου γένους που είναι όμοιοι με τα γένη αυτά, στα οποία θα ανήκουν τα άτομα με τα οποία θα ενώσουν τον εαυτό τους.
(όσοι αφομοιώνονται από το αστρικό τους σώμα (φωτιά-αέρας), το οποίο εκδηλώνεται με το γήινο θνητό σώμα, (φωτιά, αέρας, γη, νερό), από Ανάγκη, τα άλογα στοιχεία γη και νερό, της πιο κατωφερής γήινης φύσης, ενώνουν τον εαυτό τους με αυτή την κατώτερη φύση και αφομοιώνονται από αυτήν).
"σχόλιο: όσοι αφομοιωνόμαστε από τις κατώτερες φύσεις, και αλληλεπιδρούμε μέσω μιας κατώτερης βαθμίδας του πνεύματος, αυτό σημαίνει ότι θα είμαστε ευχαριστημένοι με μια κατώτερη θνητή ζωή, ενώ θα μπορούσαμε να αποκτήσουμε την αθανασία, να αφομοιωθούμε από το θεικό γένος των ανθρώπων και να ξαναγίνουμε θεοί".
Λόγω όλων αυτών Ασκληπιέ, ο άνθρωπος αποτελεί ένα πολύ θαυμαστό πράγμα, ένα ζωντανό ον αξιοσέβαστο και ισάξιο.
Γιατί αυτό διοχετεύεται στη φύση του θεού, (όπως ο θεός ενώνεται με τα πάντα, τις φύσεις, έτσι και ο Άνθρωπος ενώνεται με τα πάντα), σαν να είναι ο ίδιος Θεός, αυτός γνωρίζει το γένος των δαιμόνων, (όλες τις φύσεις, όλα τα αισθητά όλων των σωμάτων, τα μεταβαλλόμενα και θνητά, τα αμετάβλητα και θεικά), και την κοινή τους καταγωγή, (με όλα όσα ενώθηκε ο Άνθρωπος, το κάθετι που βίωσε σε κάθε φύση που βρίσκεται, και γιατί βρίσκεται εκεί), αυτός ο ίδιος περιφρονεί μέσα του την ανθρώπινη του φύση, (γήινη θνητή φύση), δείχνοντας εμπιστοσύνη στην θεϊκή του φύση.
Αλήθεια, πόσο πιο ευτυχισμένη είναι η φύση των ανθρώπων! Συγγενεύει με τους θεούς και συνδέεται μαζί τους μέσω της θεϊκότητας, περιφρονεί όμως την ανθρώπινη (γήινη θνητή φύση) φύση που υπάρχει μέσα της, (μέσα στο θεικό μας Νου) και κρατά κοντά της με δεσμά αγάπης όλα τα υπόλοιπα, (όσα μας συνδέουν με την θεική μας φύση), τα οποία τη συνδέουν με την Ουράνια τάξη και βλέπει τον Ουρανό.
Έτσι ο άνθρωπος βρίσκεται στο ευτυχέστερο σημείο, αυτό της μεσότητας, (οι άνθρωποι που αρέσκονται να ζουν ως θνητοί θεοί, και αρέσκονται να βλέπουν όλα τα θεϊκά γένη εκεί ψηλά και να βιώνουν όλα τα θνητά, αυτοί που αρέσκονται στην μεσότητα, στην μεσαία θέση, να είναι θνητοί θεοί), καθώς όσα βρίσκονται από κάτω του τα αγαπά, ενώ αγαπιέται από τους ανώτερους του. (τους θεούς, το θεϊκό του γένος - Νους και ψυχή).
Φροντίζει τη γη, αναμειγνύεται με τα στοιχεία μέσω της ταχύτητας της σκέψης του και με τη διαπεραστικότητα του νου του φτάνει μέχρι τα βάθη της θάλασσας. Ολα του επιτρέπονται.
Αυτή, λοιπόν, είναι η ανταμοιβή για όσους είναι ευσεβείς προς τον θεό (για όσους ανθρώπους έχουν αποκτήσει την ποιότητα του θεικού γένους τους) και φροντίζουν τα επίγεια.
..........
Γιατί, αντιθέτως, για όσους έζησαν ασεβή ζωή (όσοι δεν γνώρισαν την θεική τους αθάνατη φύση, το Θεό το Αγαθό, αλλά αφομοιώθηκαν από τα άλογα στοιχεία του σώματος τους την γη και το νερό τα οποία είναι τα μόνα που δεν μπορούν να δεχτούν το πνεύμα), απαγορεύεται να επιστρέψουν στον ουρανό και τους επιφυλάσσεται μια επαναφορά στην ζωή μέσα σε άλλα σώματα, αηδιαστικά και ανάξια να διαθέτουν ψυχή. (διότι έχουν χάσει το πνεύμα τους, έχουν απωλέσει την ψυχή τους, και οδηγούνται από το στυγνόν σκότος-γη-νερό).
- Αυτό που συμπεραίνω Τρισμέγιστε, είναι πως οι ψυχές κινδυνεύουν κατά την επίγεια ζωή τους να χάσουν την ελπίδα μιας μελλοντικής αιωνιότητας.
Για άλλους είναι απίστευτο, για άλλους μυθικό, και ίσως για κάποιους γελοίο.
Γιατί, για την επίγεια, υλική ζωή ο καρπός που προέρχεται από τα πάθη είναι μια γλυκιά πραγματικότητα.
Η πραγματικότητα αυτή, η σωματική, όπως λέγεται, καταπνίγει την ψυχή και την καθηλώνει στο δικό της τμήμα, το θνητό καθώς η κατωτερότητα που απεχθάνεται την αθανασία δεν της επιτρέπει να αναγνωρίσει το θεϊκό της τμήμα.
Θα παραμείνουν οι επιζήμιοι άγγελοι, (οι ανόμοιες ενέργειες, τα άλογα συναισθήματα πάθη επιθυμίες) οι οποίοι θα αναμειχθούν με τους ανθρώπους και θα τους καταναγκάζουν να εμπλέκονται σε κάθε συμφορά θράσους, σε πολέμους, σε αρπαγές, σε απάτες και σε όλες εκείνες τις ενέργειες που αντιτίθενται στην φύση της ψυχής.
Όλες οι θεϊκές φωνές θα σιωπούν μπροστά στην λογοκρισία.
Για τους καρπούς της Γης θα επέλθει η αλλοίωση, και η γη δεν θα'ναι πλέον γόνιμη και ο ίδιος ο αέρας θα μολυνθεί από μια οικτρή νάρκωση.
morfeas sky
Από την στιγμή που δεν υπάρχει η τύχη, (τίποτα δεν συμβαίνει τυχαία), όλα μα όλα είναι προδιαγεγραμμένα να συμβούν, όπως ο τόπος ο χρόνος που θα γεννηθούμε, οι άνθρωποι που θα συναναστραφούμε μαζί τους, τα πάντα όλα, και αυτό μπορεί να συμβεί μόνον όταν βρισκόμαστε μέσα σε έναν εικονικό κόσμο MATRIX
morfeas sky
O καθένας στηρίζει την δική του πεποίθηση μα όλοι στην πραγματικότητα στηρίζουν το ψέμα τις δύο αντίθετες όψεις του ίδιου νομίσματος τι είναι καλό για σένα και τι είναι κακό; τα ανόμοια λοιπόν δεν είναι ποτέ φίλοι
Τι είναι Αληθινό; τα όμοια
Μόνον τα όμοια είναι φίλοι
Σε ποιους απευθύνεσαι λοιπόν όταν κρίνεις το οτιδήποτε; στους ομοίους σου; ποιος γνωρίζει όμως τι είναι τα όμοια;
Σε ποιους απευθύνεσαι λοιπόν όταν κρίνεις το οτιδήποτε; στους ομοίους σου; ποιος γνωρίζει όμως τι είναι τα όμοια;
Μετά εγώ φταίω που σας λέω Γκόϊμ;
morfeas sky
Είσαι σίγουρος -η ότι οι σκέψεις και τα συναισθήματα είναι δικά σου; ή μήπως είσαι η ταυτότητα κάποιου άλλου;
Αυτό εννοείται αφού είμαστε ένα με τον δημιουργό, οπότε ή θα μας οδηγεί η δική του σκέψη τα όμοια, ή η άλογη φύση του σώματος μας τα ανόμοια.
morfeas sky
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου