TI EINAI O ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΤΑ ΆΛΟΓΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΖΩΑ
Άνθρωπος είναι μόνον ο ορθά σκεπτόμενος με πρότυπο τον Αγαθό Νου (τα Νοητά) και την καρδιά. (καρδιά, η αμετάβλητη θέληση που γεννά την ανδρεία).
Όλοι οι υπόλοιποι είναι άλογες ψυχές που υπακούουν με τυφλή πίστη τα άλογα συναισθήματα που γεννά το σώμα τους, χωρίς πρώτα να κάνουν μια δική τους προσωπική έρευνα, όσον αφορά τι είναι αυτό που πιστεύουν τυφλά, αλλά πάντα υπακούν και αντιγράφουν τον ισχυρότερο από αυτούς, από ανάγκη, από φόβο, από δειλία, (Αιτία), κοιτάζοντας μόνον το ατομικό τους συμφέρον, (Αποτέλεσμα), να σώσουν το τομάρι τους, εις βάρος όλων των άλλων, και αυτό το Αποτέλεσμα, (Αιτία και Αποτέλεσμα), γεννά πάντα την περισσότερη κακία στον εαυτό τους αλλά και στους άλλους.
Eρμητικά κείμενα :
- Πως λοιπόν, πατέρα, τιμωρείται η ανθρώπινη ψυχή;
-Και ποια είναι παιδί μου μεγαλύτερη τιμωρία από την ασέβεια;
(Ασέβεια, είναι η αθεϊα, η μη γνώση του θεϊκού μας εαυτού, Η ΜΗ ΓΝΩΣΗ του Γνώθι σ'αυτόν, η μη γνώση του "γνώρισε τον εαυτό σου και θα ελευθερωθείς" αλλά αντιθέτως η ενσωμάτωση μας από το σώμα δηλαδή με την άλογη φύση, είναι ασέβεια προς το Θεό).
Ποια φωτιά έχει τόση μεγάλη φλόγα όση η ασέβεια;
(ασέβεια είναι το σκοτεινό φως που καίει που σκοτώνει την ψυχή)
Και ποιο θηρίο έχει τόσο δηλητήριο, (θηρίο είναι το άλογο σώμα μας, τον ζωντανό νεκρό που κουβαλά η ψυχή μας, οι άλογες μεταβαλλόμενες αισθήσεις-συναισθήματα που γεννά το σώμα, το στυγνόν σκοτάδι ), ώστε να εξοντώνει το σώμα, όσο η ασέβεια την ίδια την ψυχή;
Η μήπως δεν βλέπεις πόσα δεινά υποφέρει η ασεβής ψυχή που φωνάζει και κραυγάζει "καίγομαι, φλέγομαι, δεν ξέρω τι να πω τι να κάνω. Η κακομοίρα λιώνω απ'τα κακά που με ζώνουν, ούτε βλέπω, ούτε ακούω". Αυτές οι φωνές δεν προέρχονται από την ψυχή που τιμωρείται;
Η μήπως, παιδί μου, έχεις την άποψη εσύ....όπως οι περισσότεροι....πως η ψυχή, όταν βγει από το σώμα, πηγαίνει σε θηρίο, (ότι η ψυχή δεν τιμωρείται για τις ενέργειες της και απλά μετενσαρκώνεται σε άλλο σώμα που της αξίζει), πράγμα που αποτελεί πλάνη μεγάλη;
Διότι η ψυχή τιμωρείται κατ'αυτόν τον τρόπο
O Nους, επομένως, όταν γίνει δαίμονας, είναι καθορισμένο να αποκτήσει πύρινο σώμα για τις υπηρεσίες του θεού κι αφού διεισδύσει μέσα στην ασεβέστατη ψυχή την φοβερίζει με τα μαστίγια που αμαρτάνουν.
Καθώς η ασεβής ψυχή μαστιγώνεται απ'αυτά, ξεσπά σε φόνους, εξευτελισμούς, βλασφημίες και διάφορες βιαιότητες, μέσω των οποίων αδικούνται οι άνθρωποι.
Νομίζεις, λοιπόν, παιδί μου, πως όλες οι ψυχές διαθέτουν Αγαθό Νου; Διότι ο τωρινός μας λόγος διαπραγματεύεται αυτόν, όχι τον βοηθητικό, για τον οποίο κάναμε κουβέντα νωρίτερα, ο οποίος στέλνεται απ'τη δίκη.
Και ποιο θηρίο έχει τόσο δηλητήριο, (θηρίο είναι το άλογο σώμα μας, τον ζωντανό νεκρό που κουβαλά η ψυχή μας, οι άλογες μεταβαλλόμενες αισθήσεις-συναισθήματα που γεννά το σώμα, το στυγνόν σκοτάδι ), ώστε να εξοντώνει το σώμα, όσο η ασέβεια την ίδια την ψυχή;
Η μήπως δεν βλέπεις πόσα δεινά υποφέρει η ασεβής ψυχή που φωνάζει και κραυγάζει "καίγομαι, φλέγομαι, δεν ξέρω τι να πω τι να κάνω. Η κακομοίρα λιώνω απ'τα κακά που με ζώνουν, ούτε βλέπω, ούτε ακούω". Αυτές οι φωνές δεν προέρχονται από την ψυχή που τιμωρείται;
Η μήπως, παιδί μου, έχεις την άποψη εσύ....όπως οι περισσότεροι....πως η ψυχή, όταν βγει από το σώμα, πηγαίνει σε θηρίο, (ότι η ψυχή δεν τιμωρείται για τις ενέργειες της και απλά μετενσαρκώνεται σε άλλο σώμα που της αξίζει), πράγμα που αποτελεί πλάνη μεγάλη;
Διότι η ψυχή τιμωρείται κατ'αυτόν τον τρόπο
O Nους, επομένως, όταν γίνει δαίμονας, είναι καθορισμένο να αποκτήσει πύρινο σώμα για τις υπηρεσίες του θεού κι αφού διεισδύσει μέσα στην ασεβέστατη ψυχή την φοβερίζει με τα μαστίγια που αμαρτάνουν.
Καθώς η ασεβής ψυχή μαστιγώνεται απ'αυτά, ξεσπά σε φόνους, εξευτελισμούς, βλασφημίες και διάφορες βιαιότητες, μέσω των οποίων αδικούνται οι άνθρωποι.
Νομίζεις, λοιπόν, παιδί μου, πως όλες οι ψυχές διαθέτουν Αγαθό Νου; Διότι ο τωρινός μας λόγος διαπραγματεύεται αυτόν, όχι τον βοηθητικό, για τον οποίο κάναμε κουβέντα νωρίτερα, ο οποίος στέλνεται απ'τη δίκη.
(Δίκη: Όταν ο Νους γίνεται ο Τιμωρός δαίμονας).
Διότι η ψυχή χωρίς Νου ούτε να πει κάτι ούτε να κάνει μπορεί.
Διότι πολλές φορές ο Νους πετά απ'την ψυχή κι εκείνη τη στιγμή η ψυχή ούτε βλέπει ούτε ακούει, παρά μοιάζει με ζώο, που δεν έχει λογική. Τόσο μεγάλη είναι η δύναμη του Νου.
Ο Νους όμως δεν αντέχει ούτε τη νωθρή ψυχή, αλλ'αυτήν την ψυχή την εγκαταλείπει προσαρτημένη πάνω στο σώμα και τραβηγμένη προς τα κάτω απ'αυτό. Κι αυτού του είδους η ψυχή, παιδί μου, δεν διαθέτει Νου, επομένως αυτός δεν πρέπει καν να αποκαλείται άνθρωπος.
Διότι ο άνθρωπος είναι πλάσμα ζωντανό θεϊκό και δεν συγκρίνεται με τα υπόλοιπα επίγεια ζωντανά πλάσματα, παρά μόνον μ'αυτούς που αποκαλούνται θεοί πάνω στον ουρανό.
Και μάλλον..αν πρέπει να τολμήσουμε να πούμε την αλήθεια..ο ιδεατός άνθρωπος βρίσκεται υπεράνω εκείνων ή έστω ισοδυναμεί μ'αυτούς. (τους θεούς). Διότι κανένας απ'τους ουράνιους θεούς δεν θα κατέβει στη Γη εγκαταλείποντας τα σύνορα του Ουρανού.
(Μόνον οι ανθρώπινες ψυχές μπορούν να ανέλθουν και κατέλθουν όλους τους Ουρανούς. Όλες οι άλλες είναι κτιστές ψυχές, και ανήκουν αποκλειστικά στον συγκεκριμένο Ουρανό που περικλείει την συγκεκριμένη φύση-πραγματικότητα).
Αντίθετα, ο άνθρωπος και στον Ουρανό ανεβαίνει και τον μετρά και γνωρίζει ποια σημεία του βρίσκονται ψηλά και ποια χαμηλά κι ακόμα μαθαίνει με ακρίβεια κι όλα τα υπόλοιπα.
(Η ανθρώπινη ψυχή διαρρηγνύει όλους τους Ουρανούς ακόμη και από την κατώτερη φύση της Γης όταν βρίσκεται ενωμένη-ενσαρκωμένη).
Και το σπουδαιότερο απ'όλα είναι πως ανεβαίνει ψηλά χωρίς να εγκαταλείπει τη Γη. (Νοητά). Τόσο μεγάλο είναι το μέγεθος της έκτασης του.
Για το λόγο αυτό πρέπει να τολμήσουμε να πούμε πως ο επίγειος άνθρωπος είναι θεός θνητός κι ο ουράνιος θεός είναι άνθρωπος αθάνατος.
Γι'αυτόν ακριβώς τον λόγο τα πάντα υφίστανται μέσω αυτών των δύο, του κόσμου, και του ανθρώπου, ενώ όλα μαζί υφίστανται απ'τον Ένα.
morfeas sky
Διότι η ψυχή χωρίς Νου ούτε να πει κάτι ούτε να κάνει μπορεί.
Διότι πολλές φορές ο Νους πετά απ'την ψυχή κι εκείνη τη στιγμή η ψυχή ούτε βλέπει ούτε ακούει, παρά μοιάζει με ζώο, που δεν έχει λογική. Τόσο μεγάλη είναι η δύναμη του Νου.
Ο Νους όμως δεν αντέχει ούτε τη νωθρή ψυχή, αλλ'αυτήν την ψυχή την εγκαταλείπει προσαρτημένη πάνω στο σώμα και τραβηγμένη προς τα κάτω απ'αυτό. Κι αυτού του είδους η ψυχή, παιδί μου, δεν διαθέτει Νου, επομένως αυτός δεν πρέπει καν να αποκαλείται άνθρωπος.
Διότι ο άνθρωπος είναι πλάσμα ζωντανό θεϊκό και δεν συγκρίνεται με τα υπόλοιπα επίγεια ζωντανά πλάσματα, παρά μόνον μ'αυτούς που αποκαλούνται θεοί πάνω στον ουρανό.
Και μάλλον..αν πρέπει να τολμήσουμε να πούμε την αλήθεια..ο ιδεατός άνθρωπος βρίσκεται υπεράνω εκείνων ή έστω ισοδυναμεί μ'αυτούς. (τους θεούς). Διότι κανένας απ'τους ουράνιους θεούς δεν θα κατέβει στη Γη εγκαταλείποντας τα σύνορα του Ουρανού.
(Μόνον οι ανθρώπινες ψυχές μπορούν να ανέλθουν και κατέλθουν όλους τους Ουρανούς. Όλες οι άλλες είναι κτιστές ψυχές, και ανήκουν αποκλειστικά στον συγκεκριμένο Ουρανό που περικλείει την συγκεκριμένη φύση-πραγματικότητα).
Αντίθετα, ο άνθρωπος και στον Ουρανό ανεβαίνει και τον μετρά και γνωρίζει ποια σημεία του βρίσκονται ψηλά και ποια χαμηλά κι ακόμα μαθαίνει με ακρίβεια κι όλα τα υπόλοιπα.
(Η ανθρώπινη ψυχή διαρρηγνύει όλους τους Ουρανούς ακόμη και από την κατώτερη φύση της Γης όταν βρίσκεται ενωμένη-ενσαρκωμένη).
Και το σπουδαιότερο απ'όλα είναι πως ανεβαίνει ψηλά χωρίς να εγκαταλείπει τη Γη. (Νοητά). Τόσο μεγάλο είναι το μέγεθος της έκτασης του.
Για το λόγο αυτό πρέπει να τολμήσουμε να πούμε πως ο επίγειος άνθρωπος είναι θεός θνητός κι ο ουράνιος θεός είναι άνθρωπος αθάνατος.
Γι'αυτόν ακριβώς τον λόγο τα πάντα υφίστανται μέσω αυτών των δύο, του κόσμου, και του ανθρώπου, ενώ όλα μαζί υφίστανται απ'τον Ένα.
morfeas sky
Tα ανόμοια ποτέ δεν είναι φίλοι..μόνον αρνητική ενέργεια σου στέλνουν, είναι σαν τα ενεργειακά βαμπίρ, τρέφονται με την κακία.
-Πως το εννοεις Πατερα;
-Ετσι παιδι μου. Καθε εμβιο ανθρωπινο ον εχει μεγαλυτερη ροπη προς την κακια και για αυτο χαιρεται με αυτη. Αυτο το εμβιο ον, αν μαθει οτι το συμπαν γεννιεται και ολα γινονται με προνοια και απο αναγκη, γιατι σε ολα κυριαρχει η μοιρα, θα γινει πολυ χειροτερο.
Και αυτο,γιατι θα περιφρονησει το συμπαν, ως κατι που γεννιεται και την αιτια του κακου θα αποδωσει στη μοιρα ενω δε θα απεχει ποτε απο καμια κακια.
Για αυτο και πρεπει να τους προστατευσουμε ωστε, καθως θα εχουν αγνοια θα ειναι λιγοτερο κακοι απο φοβο προς το αγνωστο.
morfeas sky
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου