Ο δεύτερος Νους δημιουργός του κτιστού κόσμου της Ύλης και των αισθητών σωμάτων
Ερμής Τρισμέγιστος
Ο θεός κινείται, αλλά και στον ίδιο βρίσκεται και η ακινησία, καθώς η κίνηση της σταθερότητας του παραμένει ακίνητη λόγω του μεγέθους του.
σημ:
Ο δεύτερος Νους δημιουργός του κτιστού κόσμου της Ύλης και των αισθητών σωμάτων είναι ο θεός στον οποίο αναφέρεται ο Ερμής Τρισμέγιστος.
Τα πάντα περιβάλλονται από τον Αιθέρα, και ο Αιθέρας είναι ο Νους και ο Αδιαίρετος δικός του Λόγος, είναι ο δεύτερος Νους δημιουργός του πυρός και πνεύματος και της Ύλης.
Ο Αιθέρας προέρχεται από το σταθερό κρανίο, το δοχείο-κρανίο, τον εαυτό του, όπου η Ύλη είναι το δοχείο γέννησης των σωμάτων, μαζί και όλα τα άλλα βρίσκονται όλα μέσα στον εαυτό του.
Μιλάμε για έναν νοητό κόσμο για έναν εικονικό κόσμο για ένα matrix την εικόνα του Αρχέτυπου κόσμου Ζωή και Φως.
Αυτό που δεν μπορεί να γίνει αντιληπτό από τις αισθήσεις, είναι απέραντο, αμέτρητο και ασύλληπτο, καθώς δεν γίνεται να κρατηθεί ούτε να μεταφερθεί ούτε να εντοπιστεί.
Κανείς δεν μπορεί να αποφανθεί με βεβαιότητα για το που βρίσκεται προς τα που κατευθύνεται, από που προέρχεται, πως και ποιος είναι.
Γιατί κινείται μέσα στην ανώτατη σταθερότητα και η σταθερότητα κινείται μέσα του. Είτε είναι ο θεός είτε η αιωνιότητα είτε και τα δύο μαζί το ένα μέσα στο άλλο, γι'αυτό η αιωνιότητα δεν έχει χρονικά όρια.
Ο χρόνος όμως είναι ένας τρόπος με τον οποίο μπορούμε εμείς από εδώ να προσδιορίσουμε και να κατανοήσουμε το αιώνιο.
Μέσα από την χρήση των αριθμών είτε με την παρατήρηση της εναλλαγής των εποχών είτε με την επαναφορά των αστεριών στην αρχική τους θέση, θα δούμε ότι όλα περιστρέφονται αιώνια.
Και τα δύο μας φαίνονται άπειρα και αιώνια γιατί η σταθερότητα έχει σταθεροποιηθεί για να μπορεί να στηρίζει αυτά που βρίσκονται σε κίνηση, λόγω της ευεγερσίας της ίδιας της σταθεροποίησης δικαιολογημένα έχει την πρωτοκαθεδρία η σταθερότητα.
Το σύμπαν κινείται αιώνια μέσα από την σταθερότητα του, όπως ο θεός είναι ακίνητος και μέσα του όλα κινούνται αιώνια.
Ο θεός και η αιωνιότητα αποτελούν την αρχή όσων υπάρχουν.
Ο κοσμικός νους (πνεύμα της φύσης των πλανητών) είναι αυτός που υποδέχεται τις μορφές και την τάξη όλων των αισθητών πραγμάτων.
Ο ανθρώπινος, όμως, νους είναι εξαρτημένος από την αντίληψη της μνήμης, καθώς θυμάται όλες του τις ενέργειες.
(Η μνήμη στον άνθρωπο φέρει την ψευδαίσθηση ότι υπάρχει ο χρόνος-παρελθόν, παρόν, μέλλον).
Γιατί η θεϊκότητα του Νου (Ο Άνθρωπος θεός Νους και ψυχή) κατά την πορεία της καθόδου της έφτασε ως το ζωντανό πλάσμα άνθρωπο, καθώς ο θεός δεν θέλησε να χαρίσει σε όλα τα έμψυχα το δώρο του νου έτσι ώστε να μην ντρέπεται με την ανάμιξη του με τα υπόλοιπα έμψυχα.
Και τα δύο μας φαίνονται άπειρα και αιώνια γιατί η σταθερότητα έχει σταθεροποιηθεί για να μπορεί να στηρίζει αυτά που βρίσκονται σε κίνηση, λόγω της ευεγερσίας της ίδιας της σταθεροποίησης δικαιολογημένα έχει την πρωτοκαθεδρία η σταθερότητα.
Το σύμπαν κινείται αιώνια μέσα από την σταθερότητα του, όπως ο θεός είναι ακίνητος και μέσα του όλα κινούνται αιώνια.
Ο θεός και η αιωνιότητα αποτελούν την αρχή όσων υπάρχουν.
Ο κοσμικός νους (πνεύμα της φύσης των πλανητών) είναι αυτός που υποδέχεται τις μορφές και την τάξη όλων των αισθητών πραγμάτων.
Ο ανθρώπινος, όμως, νους είναι εξαρτημένος από την αντίληψη της μνήμης, καθώς θυμάται όλες του τις ενέργειες.
(Η μνήμη στον άνθρωπο φέρει την ψευδαίσθηση ότι υπάρχει ο χρόνος-παρελθόν, παρόν, μέλλον).
Γιατί η θεϊκότητα του Νου (Ο Άνθρωπος θεός Νους και ψυχή) κατά την πορεία της καθόδου της έφτασε ως το ζωντανό πλάσμα άνθρωπο, καθώς ο θεός δεν θέλησε να χαρίσει σε όλα τα έμψυχα το δώρο του νου έτσι ώστε να μην ντρέπεται με την ανάμιξη του με τα υπόλοιπα έμψυχα.
σημ:
ο θεός δηλαδή ο δεύτερος Νους δημιουργός δεν θέλησε να δώσει το θεϊκό Νου στον άνθρωπο της Γης, αλλά μόνον ως έπαθλο σε όσους το μπορούν, γι'αυτό και διέσπασε όλα τα αισθητά ανθρώπινα σώματα που θα ενθυθεί ο θεϊκός Νους της ψυχής, σε αρσενικό και θηλυκό αισθητό σώμα, ώστε να χάσει την επαφή με την νοητή ουσία της ψυχής του.
Το ζωντανό ανθρώπινο πλάσμα της γης έχει δύο ιδιότητες. Την σοφία της φύσης.
Να κατανοεί μέσω της μνήμης την φύση όλων των αισθητών πραγμάτων που ενυπάρχουν μέσα στην ατμόσφαιρα και πάνω στον πλανήτη. (φύση).
Την ποιότητα του κοσμικού Νου.
Να κατανοεί όλα τα αισθητά πράγματα που ενυπάρχουν στο σύμπαν.
Ερμής Τρισμέγιστος
Το ζωντανό ανθρώπινο πλάσμα της γης έχει δύο ιδιότητες. Την σοφία της φύσης.
Να κατανοεί μέσω της μνήμης την φύση όλων των αισθητών πραγμάτων που ενυπάρχουν μέσα στην ατμόσφαιρα και πάνω στον πλανήτη. (φύση).
Την ποιότητα του κοσμικού Νου.
Να κατανοεί όλα τα αισθητά πράγματα που ενυπάρχουν στο σύμπαν.
Ερμής Τρισμέγιστος
1.Η γνώση λοιπόν, του ανθρώπινου νου, όση και όποια είναι αυτή, μπορεί να ανιχνευτεί στη μνήμη του παρελθόντος και το επίτευγμα του, το να κυβερνάει δηλαδή τη γη, το πέτυχε μέσω αυτής της ιδιότητας της μνήμης.
Ούτως η άλλως η σοφία της φύσης και η ποιότητα του κοσμικού νου έχει την ικανότητα να βλέπει μέσα από όλα τα αισθητά επίγεια πράγματα.
2. Ο νους της αιωνιότητας, που έρχεται δεύτερη, παρέχεται με σκοπό τη γνώση, και οι ιδιότητες του ανιχνεύονται μέσω των αισθητών πραγμάτων.
Αλλά τόσο η κατανόηση του νου όσο και η προσφορά του νου από το θεό είναι η μόνη αλήθεια που ούτε σε γενικές γραμμές εντοπίζεται μέσα στον επίγειο κόσμο κάποια σκιά.
Γιατί αν κάτι εντοπιστεί μέσα στη διάσταση του χρόνου, εκεί ενυπάρχει το ψέμα.
Γιατί αν κάτι εντοπιστεί μέσα στη διάσταση του χρόνου, εκεί ενυπάρχει το ψέμα.
Εκεί που υπάρχουν γεννήσεις, εκεί εμφανίζεται το ψέμα.
Εσένα όμως ύψιστε θεέ σε ευχαριστώ που με φώτισες με το φως της ορατής θεϊκότητας.
morfeas sky
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου