ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ - ΕΝΩ ΟΤΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΘΗΣΗ
Ερμής Τρισμέγιστος
Γιατί απ'όλα τα ζωντανά πλάσματα ο άνθρωπος μιλά με το θεό, τη νύχτα μέσω των ονείρων, την ημέρα μέσω των συμβόλων και με όλα όσα του φανερώνει το μέλλον, γι'αυτό ο άνθρωπος γνωρίζει τα μέλλοντα.
Ο άνθρωπος χρησιμοποιεί την γη, το νερό, τον αέρα, την φωτιά, κοιτά και τον ουρανό, και τον αγγίζει με την αίσθηση του.
Ο θεός όμως είναι Νους και μέσα του ο Λόγος ( ο δεύτερος Νους δημιουργός) περιβάλλει τα πάντα και ενυπάρχει στα πάντα, είναι ενέργεια και δύναμη, και το να αντιληφθούμε το θεό με το νου μας δεν είναι καθόλου δύσκολο.(Ο άνθρωπος δεύτερος θεός από Φως έγινε Νους,και από Ζωή έγινε ψυχή και ενσαρκώθηκε την άλογη σάρκα)..
Διότι ο άνθρωπος είναι Νους που εμπεριέχει μέσα του τον Λόγο, και περιβάλλεται από το πύρινο ενεργειακό σώμα της ψυχής.
Ο Νους του ανθρώπου θ'αποκαλύψει το φως του, αντιτιθέμενος στην άλογη φύση του, που οδηγείται από την όραση του σώματος, και τα πάθη του σώματος και την ηδονή, εξαιτίας της οποίας προκαλλείται κάθε αρρώστια της ψυχής.
Ο Νους του ανθρώπου θ'αποκαλύψει το φως του, αντιτιθέμενος στην άλογη φύση του, που οδηγείται από την όραση του σώματος, και τα πάθη του σώματος και την ηδονή, εξαιτίας της οποίας προκαλλείται κάθε αρρώστια της ψυχής.
Όπως ακριβώς ο καλός γιατρός πειράζει το σώμα που προηγουμένως έχει προσβληθεί από κάποια αρρώστια, με το να καυτηριάζει και να το εγχειρίζει, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο ο νους πειράζει την ψυχή, με το να την απομακρύνει από την ηδονή, εξαιτίας της οποίας προκαλλείται κάθε αρρώστια της ψυχής.
Και μεγάλη αρρώστια της ψυχής είναι η αθεΐα και η πλάνη,τις οποίες έπονται όλα τα κακά και κανένα καλό.
Επομένως, ο νους, αντιτιθέμενος σ'αυτήν (την ηδονή), διασφαλίζει το καλό για την ψυχή, όπως ακριβώς ο γιατρός την υγεία για το σώμα.
Όσες όμως ανθρώπινες ψυχές δεν τις κυβέρνησε ο νους, παθαίνουν τα ίδια με αυτά που παθαίνουν οι ψυχές των ζώων που δε διαθέτουν λογική, γιατί, συνεργάζεται μαζί τους και αφήνει ελεύθερες τις επιθυμίες τους, σ'αυτές τις επιθυμίες, οι οποίες τείνουν προς το παράλογο, παρασύρονται από τον πόθο τους, και όπως ακριβώς τα ζώα που στερούνται λογικής, δε σταματούν να αισθάνονται παράλογα πάθη και να επιθυμούν παράλογα πράγματα, ούτε χορταίνουν τα κακά, γιατί, τόσο τα πάθη όσο και οι παράλογες επιθυμίες είναι υπερβολικές κακίες, μάλιστα, γι'αυτές ο θεός θέσπισε το νόμο ως τιμωρό και έλεγχο.
Γιατί πατέρα για οποιονδήποτε μοιχεύσει ή ιεροσυλήσει, ή διαπράξει οποιαδήποτε άλλη κακή πράξη, πρέπει να τιμωρείται από ένα προδιαγεγραμμένο πεπρωμένο, αφού αυτός εξαναγκάζεται από το πεπρωμένο να διαπράξει την πράξη;
Χωρίς το πεπρωμένο δεν θα μπορούσε να γίνει ούτε το καλό ούτε το κακό.
Είναι προδιαγεγραμμένο ακόμη και αυτός που πράττει το καλό να υφίσταται τις συνέπειες, και γι'αυτό ενεργεί, για να πάθει ότι παθαίνει λόγω της ίδιας της ενέργειας του.
σημ: Με λίγα λόγια μας λέει ο Ερμής ότι τα πάντα, όλα όσα ζήσαμε ζούμε και θα ζήσουμε, (παρελθόν-παρόν-μέλλον), είναι ήδη προδιαγεγραμμένα, και εμείς, απλά περνάμε μέσα από αυτό το γίγνεσθαι, και συνυπολογίζει ο θεός όλες μας τις πράξεις-ενέργειες, διότι είναι δική μας η επιλογή με ποιον τρόπο θα ενεργήσουμε απέναντι στις καταστάσεις του πεπρωμένου μας, το οποίο πεπρωμένο μας είναι αποτέλεσμα μιας προηγούμενης ζωής σύμφωνα με τα όσα πράξαμε σε εκείνη την ζωή.
Ο λογικός άνθρωπος δεν θα τιμωρηθεί από το πεπρωμένο επειδή μοίχευσε, αλλά σαν να είχε μοιχεύσει, ούτε επειδή φόνευσε, αλλά σαν να είχε φονεύσει, (σημ: δηλαδή αυτά που έπραξε ένας άνθρωπος στην προηγούμενη ζωή του θα του δώσουν και το ανάλογο πεπρωμένο στην επόμενη ενσάρκωση του) και δεν είναι δυνατόν να ξεφύγει κανείς από τη μεταβολή, όπως ακριβώς και από το "γίγνεσθαι".
Την κακία όμως όσοι έχουν το νου μπορούν να την αποφύγουν.
Όπως αν αφαιρέσουμε τους εριστικούς λόγους θα βρεις ότι πάντα κυριαρχεί ο νους, η ψυχή του θεού, ακόμα και στο πεπρωμένο και στο νόμο και σε όλα τα υπόλοιπα.
σημ: ο Νους της ψυχής μπορεί όταν μας οδηγεί να εξουσιάσει το πεπρωμένο μας.
Και τίποτα δεν είναι αδύνατον γι'αυτόν να τοποθετήσει την ψυχή πάνω από το πεπρωμένο, ούτε αν είναι αμελής, πράγμα το οποίο συμβαίνει, να την τοποθετήσει κάτω από το πεπρωμένο.
σημ: ο Νους της ψυχής εξουσιάζει τα πάντα, άσχετα αν οι άνθρωποι αμελούν την ύπαρξη της νοητής ουσίας της ψυχής τους, και λειτουργούν με την άλογη φύση της σάρκας τους..
σημ: ο Νους της ψυχής μπορεί όταν μας οδηγεί να εξουσιάσει το πεπρωμένο μας.
Και τίποτα δεν είναι αδύνατον γι'αυτόν να τοποθετήσει την ψυχή πάνω από το πεπρωμένο, ούτε αν είναι αμελής, πράγμα το οποίο συμβαίνει, να την τοποθετήσει κάτω από το πεπρωμένο.
σημ: ο Νους της ψυχής εξουσιάζει τα πάντα, άσχετα αν οι άνθρωποι αμελούν την ύπαρξη της νοητής ουσίας της ψυχής τους, και λειτουργούν με την άλογη φύση της σάρκας τους..
Οι ανθρώπινες ψυχές ειδικά αυτές που έχουν ροπή στην κακία και έχουν γίνει ένα με την άλογη φύση του μη λογικού, πάντα επιλέγουν αμέσως μετά τον "θάνατο" δηλαδή την ΛΗΘΗ της προηγούμενης ζωής τους, να επανενσαρκωθούν σε ένα νέο ανθρώπινο σώμα, οπότε τους επιβάλλεται η ανάλογη μοίρα και το ανάλογο πεπρωμένο που θα ζήσουν, και ανάλογα με το πως θα πράξουν θα ξαναπάρουν την ανάλογη μοίρα με το ανάλογο πεπρωμένο μέσα στο γίγνεσθαι της εικόνας.
Οπότε μην δυσανασχετούμε για ποιον λόγο υπάρχει τόση ασχήμια στον πλανήτη Γη, διότι κανείς δεν ξέρει τι πεπρωμένο και τι μοίρα κουβαλά πάνω της μια ανθρώπινη άλογη ή λογική ψυχή.
Πάντα όμως υπάρχει η δυνατότητα να ανακάμψει μια ανθρώπινη ψυχή μέσω της επικράτησης της ορθής λογικής.
Οπότε μην δυσανασχετούμε για ποιον λόγο υπάρχει τόση ασχήμια στον πλανήτη Γη, διότι κανείς δεν ξέρει τι πεπρωμένο και τι μοίρα κουβαλά πάνω της μια ανθρώπινη άλογη ή λογική ψυχή.
Πάντα όμως υπάρχει η δυνατότητα να ανακάμψει μια ανθρώπινη ψυχή μέσω της επικράτησης της ορθής λογικής.
morfeas sky
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου