Η ΖΩΗ - Η ΝΟΗΤΗ ΖΩΗ - ΚΑΙ Ο ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
1. ΟΤΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ
2. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΗΤΗ ΖΩΗ
3. ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΗΤΑ.
4.Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ
ΔΙΟΤΙ ΟΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ
5. ΟΤΙ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΝΟΗΣΗ ΔΕΝ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΑΠΛΑ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΝΟΗΤΗ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
6. ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΟΥΣ (ΨΥΧΕΣ) ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
ΑΠΟΔΕΙΞΤΕ ΜΟΥ ΠΩΣ ΟΤΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ.
ΔΙΟΤΙ ΜΟΝΟΝ Η ΑΚΙΝΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΜΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ!!
ΖΩΗ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΙΝΗΣΗ
ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΑΝΑΤΗ ΝΟΗΤΗ ΖΩΗ !! ΔΗΛΑΔΗ Η ΨΥΧΗ !!
Απολλώνιος ο Τυανέας, ο Αληθινός Χριστός!
Η γέννηση του, υπό τον Δία ή τον Πρωτέα με προαναγγελία στην μητέρα του, ο θάνατος του, η ανάσταση του και η ανάληψη του -ανελήφθη στην Κρήτη στο ιερό του Δία παραπέμπουν σε μια σύγκριση με τη ψεύτικη ιστορία του Ιησού.
«Θάνατος ουδείς ουδενός ή μόνον εμφάσει, καθάπερ ουδέ γένεσις ουδενός ή μόνον εμφάσει. Το μεν γαρ εξ ουσίας τραπέν εις φύσιν έδοξε γένεσις, το δε εκ φύσεως εις ουσίαν κατά ταυτά θάνατος ούτε γιγνομένου κατ΄αλήθειάν τινος, ούτε φθειρομένου ποτέ, μόνον δε εμφανούς όντος αοράτου τε ύστερον του μεν διά παχύτητα της ύλης, του δε διά λεπτότητα της ουσίας, ούσης μεν αιεί της αυτής, κινήσει δε διαφερούσης και στάσει. Τούτο γαρ που το ίδιον ανάγκηι της μεταβολής ουκ έξωθεν γενομένης ποθέν, αλλά του μεν όλου μεταβάλλοντος εις τα μέρη, των μερών δε εις το όλον τρεπομένων ενότητι του παντός»
Απόδοση: «Θάνατος δεν υπάρχει για κανέναν, παρά μόνο φαινομενικά, ούτε γένεση υπάρχει για κανέναν, παρά μόνο φαινομενικά. Η τροπή της ουσίας σε φύση θεωρείται γένεση, ενώ η τροπή της φύσεως σε ουσία κατά τα αυτά θεωρείται θάνατος.
Ούτε γεννιέται αληθινά κάτι ούτε φθείρεται ποτέ, μόνο τη μια γίνεται φανερό και ύστερα γίνεται αόρατο· και το μεν πρώτο συμβαίνει λόγω παχύτητος της ύλης, το δε δεύτερο λόγω λεπτότητος της ουσίας, η οποία είναι πάντα ίδια και απλώς διαφέρει κατά την κίνηση και την στάση.
«Θάνατος ουδείς ουδενός ή μόνον εμφάσει, καθάπερ ουδέ γένεσις ουδενός ή μόνον εμφάσει. Το μεν γαρ εξ ουσίας τραπέν εις φύσιν έδοξε γένεσις, το δε εκ φύσεως εις ουσίαν κατά ταυτά θάνατος ούτε γιγνομένου κατ΄αλήθειάν τινος, ούτε φθειρομένου ποτέ, μόνον δε εμφανούς όντος αοράτου τε ύστερον του μεν διά παχύτητα της ύλης, του δε διά λεπτότητα της ουσίας, ούσης μεν αιεί της αυτής, κινήσει δε διαφερούσης και στάσει. Τούτο γαρ που το ίδιον ανάγκηι της μεταβολής ουκ έξωθεν γενομένης ποθέν, αλλά του μεν όλου μεταβάλλοντος εις τα μέρη, των μερών δε εις το όλον τρεπομένων ενότητι του παντός»
Απόδοση: «Θάνατος δεν υπάρχει για κανέναν, παρά μόνο φαινομενικά, ούτε γένεση υπάρχει για κανέναν, παρά μόνο φαινομενικά. Η τροπή της ουσίας σε φύση θεωρείται γένεση, ενώ η τροπή της φύσεως σε ουσία κατά τα αυτά θεωρείται θάνατος.
Ούτε γεννιέται αληθινά κάτι ούτε φθείρεται ποτέ, μόνο τη μια γίνεται φανερό και ύστερα γίνεται αόρατο· και το μεν πρώτο συμβαίνει λόγω παχύτητος της ύλης, το δε δεύτερο λόγω λεπτότητος της ουσίας, η οποία είναι πάντα ίδια και απλώς διαφέρει κατά την κίνηση και την στάση.
(σημ: το υλικό μας σώμα κινείται πολύ αργά σαν να βρίσκεται σε στάση).
Διότι αυτό είναι αναγκαστικά το ίδιον της μεταβολής, που δεν γίνεται από κάπου έξω, αλλά το μεν όλον μεταβάλλεται στα μέρη, τα δε μέρη στο όλον λόγω της ενότητος του παντός»
morfeas sky
Διότι αυτό είναι αναγκαστικά το ίδιον της μεταβολής, που δεν γίνεται από κάπου έξω, αλλά το μεν όλον μεταβάλλεται στα μέρη, τα δε μέρη στο όλον λόγω της ενότητος του παντός»
morfeas sky
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου