Η ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ Η ΜΟΙΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ
Δ' ΜΕΡΟΣ
Ερμητικα κείμενα
Ερμητικα κείμενα
Ο λόγος οδηγείται προς την ουσία και το νόημα δι'αυτού άγεται.
Η νόηση επιπλέκεται με το λογισμό και μαζί μία μορφή αποκτούν και αυτή είναι η μορφή της ψυχής.
(Φιλοσοφία είναι η κατανόηση μέσω της διανόησης που θα φέρει την νόηση του Αμετάβλητου νοητού λόγου της σοφίας της ανθρώπινης ψυχής).
(Φιλοσοφία είναι η κατανόηση μέσω της διανόησης που θα φέρει την νόηση του Αμετάβλητου νοητού λόγου της σοφίας της ανθρώπινης ψυχής).
Οδηγεί δε στη διανόηση η εικασία και η αίσθηση.
Αυτά δε μένουν στο ίδιο σημείο αλλά μεγαλώνουν και μικραίνουν και διαφοροποιούνται. Γίνονται χειρότερα όταν αποσπαστούν από τη διανόηση αλλά, όταν ακολουθούν και πείθονται, κοινωνούν το νοητικό λόγο δια των μαθημάτων.
(Μέσω της διαίσθησης η οποία διαλογίζεται τα αμετάβλητα και νοητά και όχι τα μεταβλητά και υλικά επέρχεται η αφύπνιση δηλαδή η κατανόηση της σοφίας του νοηματικού λόγου της ψυχής, η οποία μέσω της εμπειρίας των μαθημάτων αυτών κατανοεί ότι μπορεί να παρέμβει στην ύλη με την Αμετάβλητη Θέληση και σκέψη και να δημιουργήσει).
(Μέσω της διαίσθησης η οποία διαλογίζεται τα αμετάβλητα και νοητά και όχι τα μεταβλητά και υλικά επέρχεται η αφύπνιση δηλαδή η κατανόηση της σοφίας του νοηματικού λόγου της ψυχής, η οποία μέσω της εμπειρίας των μαθημάτων αυτών κατανοεί ότι μπορεί να παρέμβει στην ύλη με την Αμετάβλητη Θέληση και σκέψη και να δημιουργήσει).
Έχουμε βέβαια και την επιλογή.
Διότι η επιλογή του καλύτερου είναι στη διάθεση μας, όπως άθελα μας και αυτή του χειρότερου.
Διότι η επιλογή που είναι εξαρτημένη από τα κακά πλησιάζει όποιον τα επιλέξει.
Επειδή λοιπόν η νοηματική ουσία μας είναι αυτεξούσια, δηλαδή ο νοηματικός λόγος, και αυτή πάντα ίδια μένει, γι'αυτό και η μοίρα δεν την επηρεάζει.
σημ: η μοίρα δεν μπορεί να επέμβει στην ελεύθερη επιλογή των ανθρώπων, διότι η νοηματική ουσία είναι αμετάβλητη στην θέληση της, διότι είναι αυτεξούσια, άρα η νοηματική μας ουσία ως Ουσιωδώς όμοια με το Φως εξουσιάζει τα πάντα! για τον λόγο αυτόν καμιά μοίρα και κανένας "θεός" δεν μπορεί να εξουσιάσει την ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ των ανθρώπων δηλαδή κανείς και τίποτα δεν μπορεί να εξουσιάσει την ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΜΑΣ !!.
Επειδή λοιπόν η νοηματική ουσία μας είναι αυτεξούσια, δηλαδή ο νοηματικός λόγος, και αυτή πάντα ίδια μένει, γι'αυτό και η μοίρα δεν την επηρεάζει.
Ελευθερώνοντας λοιπόν το πρώτο, μετά από τον πρώτο θεό,
διανοητικό λόγο, προσθέτει και ολόκληρο το λόγο που έφτιαξε η φύση σε ότι γεννιέται.
(Ετσι μέσω της διανόησης ελευθερώνουμε τον θεϊκό νοητό λόγο της ψυχής μας, ο οποίος πλέον συμμετέχει ενεργά στην γήϊνη φύση εξουσιάζοντας την μαζί και την μοίρα που μας δίνεται, διότι ο νοηματικός λόγος της ψυχής μας είναι Υπεράνω όλων των νόμων).
(Ετσι μέσω της διανόησης ελευθερώνουμε τον θεϊκό νοητό λόγο της ψυχής μας, ο οποίος πλέον συμμετέχει ενεργά στην γήϊνη φύση εξουσιάζοντας την μαζί και την μοίρα που μας δίνεται, διότι ο νοηματικός λόγος της ψυχής μας είναι Υπεράνω όλων των νόμων).
Η ψυχή, επικοινωνώντας με αυτά επικοινωνεί και με τα πεπρωμένα αυτών και ας είναι αμέτοχη στη φύση των όσων γεννιώνται.
σημ: Καταλάβατε τώρα πως λειτουργεί αυτός ο κόσμος;
Ο Άνθρωπος είναι Φως και Ζωή, δηλαδή νοητική ουσία, που έγινε ψυχή, εξουσιάζει ολόκληρο τον κτιστό κόσμο των επτά ουρανών, μα όταν ενώνεται με την φύση αυτών των ουρανών, (ανθρώπινο σώμα), τότε η φύση έχει εξουσία πάνω στο σώμα και στις μορφές του σώματος! και επειδή η ανθρώπινη ψυχή είναι ενωμένη με το σώμα άρα και με τις μεταβαλλόμενες αισθήσεις του σώματος μαζί και τα μεταβαλλόμενα συναισθήματα τα μεταβαλλόμενα πάθη και τις μεταβαλλόμενες επιθυμίες του σώματος, αν οι επιλογές της είναι προερχόμενες από το μεταβαλλόμενο σώμα που ενώθηκε μαζί του η ψυχή, τότε εξουσιάζει την Αμετάβλητη θέληση της η μοίρα η οποία είναι αυτή που δημιουργεί το πεπρωμένο στον άνθρωπο και όχι η Αμετάβλητη θέληση της ψυχής η Ελεύθερη επιλογή μας της ψυχής μας..
Διαβάστε εδώ το Α' Β' Γ' ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ:
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου