Η ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΞΗΣ ΚΑΙ Η ΜΟΙΡΑ



Δ' ΜΕΡΟΣ

Υπάρχει λοιπόν η ουσία και ο λόγος και η νόηση και η διανόηση.
Προς τη διανόηση οδηγεί και η εικασία και η αίσθηση. 
Ο λόγος οδηγείται προς την ουσία και το νόημα δι'αυτού άγεται. 
Η νόηση επιπλέκεται με το λογισμό και μαζί μία μορφή αποκτούν και αυτή είναι η μορφή της ψυχής.
Οδηγεί δε στη διανόηση η εικασία και η αίσθηση.
Αυτά δε μένουν στο ίδιο σημείο αλλά μεγαλώνουν και μικραίνουν και διαφοροποιούνται. Γίνονται χειρότερα όταν αποσπαστούν από τη διανόηση αλλά, όταν ακολουθούν και πείθονται, κοινωνούν το νοητικό λόγο δια των μαθημάτων.
σημ: υπάρχουν λοιπόν τα μαθήματα στην εδώ ζωή από την μοίρα, για να διορθωθούμε και να μην μας οδηγεί η δίχως λογική φύση, αλλά η διανόηση μέσω της νοητικής ουσίας της ψυχής.

Έχουμε βέβαια και την επιλογή. 
Διότι η επιλογή του καλύτερου είναι στη διάθεση μας, όπως άθελα μας και αυτή του χειρότερου. 
Διότι η επιλογή που είναι εξαρτημένη από τα κακά πλησιάζει όποιον τα επιλέξει.
σημ: ο νόμος της έλξης όπως μας αποδεικνύεται πλέον και στα γραπτά του Ερμή Τρισμέγιστου ισχύει!
"ότι δώσουμε αυτό θα πάρουμε"

Επειδή λοιπόν η νοηματική ουσία μας είναι αυτεξούσια, δηλαδή ο νοηματικός λόγος, και αυτή πάντα ίδια μένει, γι'αυτό και η μοίρα δεν την επηρεάζει.

σημ: η μοίρα δεν μπορεί να επέμβει στην ελεύθερη επιλογή των ανθρώπων, διότι η νοηματική ουσία είναι αυτεξούσια, δεν έχει ανάγκες, ανάγκες έχει μόνο το σώμα μας, άρα η νοηματική μας ουσία ως Ουσιωδώς όμοια με το Φως εξουσιάζει τα πάντα! για τον λόγο αυτόν καμιά μοίρα και κανένας "θεός" δεν μπορεί να εξουσιάσει την ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ των ανθρώπων. 

Μπορεί όμως η μοίρα να εξουσιάσει το σώμα! και να επέμβει με τον νόμο της Αρμονίας που επιφέρει την Μοίρα στους ανθρώπους της Γης, στα σώματα τους και στις μορφές του σώματος τους, τις αισθήσεις και τα συναισθήματα τα πάθη και τις επιθυμίες.

Επειδή λοιπόν η νοηματική ουσία μας είναι αυτεξούσια, δηλαδή ο νοηματικός λόγος, και αυτή πάντα ίδια μένει, γι'αυτό και η μοίρα δεν την επηρεάζει.

Ελευθερώνοντας λοιπόν το πρώτο, μετά από τον πρώτο Θεό, 
διανοητικό λόγο,  προσθέτει και ολόκληρο το λόγο που έφτιαξε η φύση σε ότι γεννιέται.
Η ψυχή, επικοινωνώντας με αυτά επικοινωνεί και με τα πεπρωμένα αυτών και ας είναι αμέτοχη στη φύση των όσων γεννιώνται.

σημ: Καταλάβατε τώρα πως λειτουργεί αυτός ο κόσμος;
Ο Άνθρωπος είναι Φως και Ζωή, δηλαδή νοητική ουσία, που έγινε ψυχή, εξουσιάζει ολόκληρο τον κτιστό κόσμο των επτά κύκλων, μα όταν ενώνεται με την φύση αυτού του κτιστού κόσμου τότε η φύση έχει εξουσία πάνω στο σώμα και στις μορφές του σώματος! και επειδή η ψυχή είναι ενωμένη με το σώμα άρα και με τις αισθήσεις του σώματος μαζί και τα συναισθήματα τα πάθη και τις επιθυμίες του σώματος, αν οι επιλογές της είναι μέσα στη δυσαρμονία επιφέρεται  στο σώμα που ενώθηκε μαζί του η ψυχή, ο απαράβατος νόμος της ΜΟΙΡΑΣ.

morfeas sky

Διαβάστε εδώ το Α' Β' Γ' ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ:



Σχόλια