OI ΕΠΤΑ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ
Έχει ενδιαφέρον να διαβάσουμε τι λέγεται για τον Ερμή τον Τρισμέγιστο ο οποίος μας οδηγεί στο να κατανοήσουμε σε ποιο σύμπαν ζούμε και ποιοι είμαστε πραγματικά εμείς οι άνθρωποι..
Οι 7 νόμοι του Σύμπαντος
Οι αρχές της Αλήθειας είναι επτά: εκείνος που το καταλαβαίνει αυτό τέλεια, κατέχει το μαγικό κλειδί, που με αυτό οι Πύλες του ναού θα ανοίξουν.
1. «Το Παν είναι ο Λόγος. Το σύμπαν είναι Νοητικό». (Πρώτη Αρχή)
2. «Όπως είναι πάνω, είναι και κάτω. Όπως είναι κάτω, είναι και πάνω». (Δεύτερη Αρχή)
3. «Τίποτε δεν είναι ακίνητο, όλα δονούνται». (Τρίτη Αρχή)
4. «Όλα είναι δυαδικά, όλα έχουν δύο πόλους. Όλα είναι ένα ζεύγος αντιθέτων, τα άκρα αγγίζονται». (Τέταρτη Αρχή)
5. «Όλα ρέουν και πάλι ρέουν. Όλα έχουν περιόδους ακμής και παρακμής, ανόδου και καθόδου. Όλα κινούνται σαν εκκρεμές.Το μέτρο της κίνησης προς τα δεξιά είναι όμοιο με αυτό της κίνησης προς τα αριστερά. Ο ρυθμός είναι η εξίσωση τους». (Πέμπτη Αρχή)
6. «Κάθε αιτία έχει το αποτέλεσμα της. Κάθε αποτέλεσμα έχει μια αιτία, όλα γίνονται σύμφωνα με τον Νόμο». (Έκτη αρχή)
7. «Η γέννηση υπάρχει παντού. Όλα έχουν μια αρσενική και μια θηλυκή αρχή. Η γέννηση εκδηλώνεται σε κάθε επίπεδο». (Έβδομη Αρχή)
Ο αρχικός ενσαρκωμένος άνθρωπος στον κτιστό κόσμο (ο Αρρενόθηλυς Αδάμ πριν τον διαχωρισμό του πνεύματος από το σώμα, ο αδάμ που έγινε αδάμ κι εύα - ο διαχωρισμός της αρσενικής και θηλυκής ενέργειας) ήταν ένα «θεϊκό ζωντανό πλάσμα» ήταν ο μιμητής της Πρόνοιας και του Λόγου του Πανάγαθου Πατέρα του.
πάντα γὰρ ζῷα ἀρρενοθήλεα ὄντα διελύετο ἅμα τῷ ἀνθρώπῳ καὶ ἐγένετο τὰ μὲν ἀρρενικὰ ἐν μέρει, τὰ δὲ θηλυκὰ ὁμοίως.
Για τον Ερμή Τρισμέγιστο υπάρχει δρόμος επιστροφής, αν κάποιος προετοιμάζει την ψυχή του από την γη. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο, όσο βρισκόμαστε εν ζωή οφείλουμε να δίνουμε μεγαλύτερη σημασία στην καλλιέργεια των πνευματικών και ψυχικών μας αρετών, παρά στο σώμα μας.
Ο άνθρωπος, λοιπόν, μπορεί να οδηγηθεί πάλι στην θέωση μέσα από την απόκτηση της γνώσης, κατανοώντας πρώτα από όλα τους νόμους που διέπουν το σύμπαν και εν συνεχεία μέσα από την δική του καλλιέργεια, έχοντας αποκτήσει αυτογνωσία και αποφεύγοντας να κάνει κακό σε άλλους ανθρώπους.
Μόνο μέσα από την προσπάθειά μας να εξισώσουμε τον εαυτό μας με τον θεό μπορούμε να τον κατανοήσουμε, αφού μόνο τα όμοια έλκονται και αλληλοκατανοούνται.
Η αρετή, λοιπόν, η σωφροσύνη και η ευσέβεια είναι η γνώση του θεού. Συνήθως, όσοι άνθρωποι αποκτήσουν την γνώση αυτή, μετά διαχωρίζουν τον εαυτό τους από τους υπόλοιπους ανθρώπους, αφού δημιουργείται μίας μορφής αμοιβαίας αντιπάθειας αναμεταξύ τους.
Η Αέναη διαμάχη του Διπόλου..Η θετική ενέργεια είναι ένα ενεργειακό βαμπίρ που τρέφεται με το να πολεμά την αρνητική ενέργεια, όπως η αρσενική ενέργεια τρέφεται με την θηλυκή ενέργεια και το αντίστροφο, και τα δύο σε παγιδεύουν στο γήινο matrix είναι οι δύο αντίθετες όψεις του ίδιου νομίσματος
Για τον Ερμή Τρισμέγιστο υπάρχει δρόμος επιστροφής, αν κάποιος προετοιμάζει την ψυχή του από την γη. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο, όσο βρισκόμαστε εν ζωή οφείλουμε να δίνουμε μεγαλύτερη σημασία στην καλλιέργεια των πνευματικών και ψυχικών μας αρετών, παρά στο σώμα μας.
Ο άνθρωπος, λοιπόν, μπορεί να οδηγηθεί πάλι στην θέωση μέσα από την απόκτηση της γνώσης, κατανοώντας πρώτα από όλα τους νόμους που διέπουν το σύμπαν και εν συνεχεία μέσα από την δική του καλλιέργεια, έχοντας αποκτήσει αυτογνωσία και αποφεύγοντας να κάνει κακό σε άλλους ανθρώπους.
Μόνο μέσα από την προσπάθειά μας να εξισώσουμε τον εαυτό μας με τον θεό μπορούμε να τον κατανοήσουμε, αφού μόνο τα όμοια έλκονται και αλληλοκατανοούνται.
Η αρετή, λοιπόν, η σωφροσύνη και η ευσέβεια είναι η γνώση του θεού. Συνήθως, όσοι άνθρωποι αποκτήσουν την γνώση αυτή, μετά διαχωρίζουν τον εαυτό τους από τους υπόλοιπους ανθρώπους, αφού δημιουργείται μίας μορφής αμοιβαίας αντιπάθειας αναμεταξύ τους.
Οι άνθρωποι της γνώσης, επομένως, «δίνουν την εντύπωση ότι είναι τρελοί, και προκαλούν το γέλιο, καθώς μισούνται και περιφρονούνται και ίσως φονεύονται». Σε αυτό το σημείο είναι που μπορούμε να παρατηρήσουμε και μίας μορφής «ιερού μίσους» απέναντι στο ευρύ κοινό που αποτελείται από αμαθείς.
morfeas sky
morfeas sky
«Όλα ρέουν και πάλι ρέουν. Όλα έχουν περιόδους ακμής και παρακμής, ανόδου και καθόδου. Όλα κινούνται σαν εκκρεμές.Το μέτρο της κίνησης προς τα δεξιά είναι όμοιο με αυτό της κίνησης προς τα αριστερά. Ο ρυθμός είναι η εξίσωση τους». (Πέμπτη Αρχή)
Όλα έχουν μια αρσενική και μια θηλυκή αρχή.
Όλα έχουν διαχωριστεί.
πάντα γὰρ ζῷα ἀρρενοθήλεα ὄντα διελύετο ἅμα τῷ ἀνθρώπῳ καὶ ἐγένετο τὰ μὲν ἀρρενικὰ ἐν μέρει, τὰ δὲ θηλυκὰ ὁμοίως.
........ΤΟ ΕΠΙΑΣΕΣ;;;
πάντα γὰρ ζῷα ἀρρενοθήλεα ὄντα διελύετο ἅμα τῷ ἀνθρώπῳ
........ΤΟ ΕΠΙΑΣΕΣ;;;
πάντα γὰρ ζῷα ἀρρενοθήλεα ὄντα διελύετο ἅμα τῷ ἀνθρώπῳ
Διαβάζουμε στον Πλάτωνα
ο Δίας που είπε στους άλλους θεούς:
<<Μου φαίνεται ότι βρήκα ένα τρόπο να διατηρηθεί η ανθρωπότητα και να παραιτηθεί από την αυθάδεια της:
να γίνουν ασθενέστεροι. Θα τους κόψω σε δύο μέρη τον καθέναν. Έτσι θα γίνουν αφενός μεν ανίσχυροι, αφετέρου δε χρησιμότεροι για εμάς, αφού θα είναι αριθμητικά περισσότεροι>>.
ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
Ο κυρίαρχος της ουσίας του ουρανού ή όπως αλλιώς ονομάζεται αυτό το οποίο νοείται με το παραπάνω όνομα είναι ο Δίας, καθώς μέσω του ουρανού προσφέρει ζωή στα πάντα.
(Ορφικά αποσπάσματα 28),
οπότε, και σύμφωνα με την όλη Ορφική Θεολογία, μία εκ των ιδιοτήτων του Αιθέρος είναι η γέννηση.
«Και νους αδιάψευστος, βασιλιάς, είναι ο άφθαρτος Αιθέρας, γιατί μ’ αυτό λέει τα πάντα και ακούει και δεν υπάρχει φωνή, ούτε κραυγή, ούτε κτύπος, ούτε και φήμη, που να ξεφεύγει από τα αυτιά του πανίσχυρου Κρονίωνα.
Έτσι, λοιπόν, είναι ο νους και η κεφαλή του Διός»
(Ορφικά Αποσπάσματα 6, 19-23).
morfeas sky
ME ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ;ΜΕ ΤΙΣ ΓΗΙΝΕΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ;
ΜΕ ΤΙΣ ΓΗΙΝΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ;
ΤΙ ΞΕΡΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΕΤΗ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΣΕΒΕΙΑ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ;
Ο ΣΚΥΛΟΣ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΣΚΥΛΟΣ ΚΑΙ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΣΚΥΛΟΣ
Ο ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΜΩΣ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΘΕΟΣ
ΕΣΕΙΣ ΤΙ;
Η αρετή, λοιπόν, η σωφροσύνη και η ευσέβεια είναι η γνώση του θεού. Συνήθως, όσοι άνθρωποι αποκτήσουν την γνώση αυτή, μετά διαχωρίζουν τον εαυτό τους από τους υπόλοιπους ανθρώπους, αφού δημιουργείται μίας μορφής αμοιβαίας αντιπάθειας αναμεταξύ τους.
Οι άνθρωποι της γνώσης, επομένως, «δίνουν την εντύπωση ότι είναι τρελοί, και προκαλούν το γέλιο, καθώς μισούνται και περιφρονούνται και ίσως φονεύονται». Σε αυτό το σημείο είναι που μπορούμε να παρατηρήσουμε και μίας μορφής «ιερού μίσους» απέναντι στο ευρύ κοινό που αποτελείται από αμαθείς.
morfeas sky
Σ αυτόν τον κόσμο δεν υπάρχει η ευτυχία αλλά μια βάση δεδομένων με την οποία θέτουμε ή αποδεχόμαστε ως κέντρο, και από εκεί καθορίζουμε τι είναι καλό για εμάς και τι είναι κακό, ανάλογα με την ένταση και τους βαθμούς δόνησης αυτού του φαινομένου, προς τα πάνω (καλό) ή προς τα κάτω (κακό).
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως το θερμόμετρο με το οποίο μετράμε την θερμοκρασία αλλά την βάση (το μηδέν) την καθορίζει ατομικά ο καθένας για τον εαυτό του ανάλογα με τις ανάγκες που έχει, ο δε τσοπάνης καθορίζει συλλογικά την μοίρα όλων μας, για να μας εξουσιάζει σύμφωνα με τους δικούς του νόμους (συμφέρον).
Για παράδειγμα, τι είναι η ευτυχία και τι είναι η δυστυχία για σένα; και ποιος είναι αυτός ή αυτό που καθορίζει το κέντρο, την βάση, το μηδέν όπως το θερμόμετρο; όσον αφορά τι είναι καλό για σένα και τι είναι κακό;
morfeas sky