ΟΤΙ ΤΟ ΑΓΑΘΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ
ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ;
ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΤΟ ΑΓΑΘΟ
....
ΟΤΙ ΤΟ ΑΓΑΘΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ
ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ
ΛΟΓΟΣ ΣΤ
Μέσα στον άνθρωπο το αγαθό έχει ταχθεί ως συγκριτικό ως προς το κακό. Διότι το όχι πολύ κακό, είναι το αγαθό για μας, εκείνο δε που είναι αγαθό για μας, είναι το ελάχιστο τμήμα του κακού.
επομένως είναι αδύνατον το εδώ αγαθό, να είναι απαλλαγμένο από κακία, καθόσον το εδώ αγαθό μετατρέπεται σε κακό κι αφού μετατρέπεται σε κακό, δεν παραμένει πλέον αγαθό.
Κι αφού δεν παρέμεινε αγαθό, μετατρέπεται σε κακό.
Μόνον ο Θεός είναι απόλυτα αγαθός.
Το όνομα του αγαθού υπάρχει στους ανθρώπους, στην πράξη όμως πουθενά, διότι είναι αδύνατον, δεν το χωράει το υλικό σώμα.
Διότι παντού πιέζεται από την κακία, και τους μόχθους και τους πόνους και τις επιθυμίες και τις οργές και τις απάτες και τις ανόητες φιλοδοξίες.
Κι εκείνο που είναι το χειρότερο είναι πως καθένα από τα προαναφερθέντα έχουν δημιουργήσει εδώ την εντύπωση πως αποτελούν το μεγαλύτερο αγαθό, πράγμα που μάλλον αποτελεί το ανυπέρβλητο κακό.
Η γαστριμαργία, η χορηγός όλων των κακών......η πλάνη αποτελεί την απουσία του αγαθού.
Ο κόσμος αποτελεί πλήρωμα της κακίας, ο Θεός όμως αποτελεί πλήρωμα του αγαθού, η το αγαθό στον Θεό.
Η ουσία του Θεού είναι το απόλυτο Ωραίο, το δε απόλυτο ωραίο και το απόλυτο Αγαθό, δεν είναι δυνατόν να γίνουν αντιληπτά σε τίποτα, από όσα βρίσκονται μέσα σε αυτόν τον κόσμο.
Όπως ακριβώς το μάτι δεν μπορεί να δει το απόλυτο ωραίο το απόλυτο Αγαθό.
Διότι όλα όσα υποπίπτουν στην αίσθηση της όρασης, αποτελούν είδωλα και μοιάζουν με σκιαγραφήματα.
Μόνον τα μέρη του Θεού τα οικία και δικά του είναι αχώριστα, πολύ προσφιλή, τα οποία ο ίδιος ο Θεός αγαπά και τον αγαπούν.
σημ: δεν μιλάμε σε αυτόν τον κόσμο όπου ζούμε για αύξηση της τάξης, αλλά για μείωση της αταξίας μέσω της Αρμονίας.
Όλα τα στοιχεία αυτού του κόσμου είναι εμφανιζόμενα από το σκότος=πυρ και πνεύμα η πλήρης αταξία όταν δεν φέρει τον Νου, με τα οποία στοιχεία του σκότους ενώθηκε ο δεύτερος Νους δημιουργός τα έδωσε κίνηση και ζωή και δημιούργησε τον κόσμο των αντιθέτων.
morfeas sky
ΟΤΙ ΤΟ ΑΓΑΘΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ
ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ
ΛΟΓΟΣ ΣΤ
Μέσα στον άνθρωπο το αγαθό έχει ταχθεί ως συγκριτικό ως προς το κακό. Διότι το όχι πολύ κακό, είναι το αγαθό για μας, εκείνο δε που είναι αγαθό για μας, είναι το ελάχιστο τμήμα του κακού.
επομένως είναι αδύνατον το εδώ αγαθό, να είναι απαλλαγμένο από κακία, καθόσον το εδώ αγαθό μετατρέπεται σε κακό κι αφού μετατρέπεται σε κακό, δεν παραμένει πλέον αγαθό.
Κι αφού δεν παρέμεινε αγαθό, μετατρέπεται σε κακό.
Μόνον ο Θεός είναι απόλυτα αγαθός.
Το όνομα του αγαθού υπάρχει στους ανθρώπους, στην πράξη όμως πουθενά, διότι είναι αδύνατον, δεν το χωράει το υλικό σώμα.
Διότι παντού πιέζεται από την κακία, και τους μόχθους και τους πόνους και τις επιθυμίες και τις οργές και τις απάτες και τις ανόητες φιλοδοξίες.
Κι εκείνο που είναι το χειρότερο είναι πως καθένα από τα προαναφερθέντα έχουν δημιουργήσει εδώ την εντύπωση πως αποτελούν το μεγαλύτερο αγαθό, πράγμα που μάλλον αποτελεί το ανυπέρβλητο κακό.
Η γαστριμαργία, η χορηγός όλων των κακών......η πλάνη αποτελεί την απουσία του αγαθού.
Ο κόσμος αποτελεί πλήρωμα της κακίας, ο Θεός όμως αποτελεί πλήρωμα του αγαθού, η το αγαθό στον Θεό.
Η ουσία του Θεού είναι το απόλυτο Ωραίο, το δε απόλυτο ωραίο και το απόλυτο Αγαθό, δεν είναι δυνατόν να γίνουν αντιληπτά σε τίποτα, από όσα βρίσκονται μέσα σε αυτόν τον κόσμο.
Όπως ακριβώς το μάτι δεν μπορεί να δει το απόλυτο ωραίο το απόλυτο Αγαθό.
Διότι όλα όσα υποπίπτουν στην αίσθηση της όρασης, αποτελούν είδωλα και μοιάζουν με σκιαγραφήματα.
Μόνον τα μέρη του Θεού τα οικία και δικά του είναι αχώριστα, πολύ προσφιλή, τα οποία ο ίδιος ο Θεός αγαπά και τον αγαπούν.
σημ: δεν μιλάμε σε αυτόν τον κόσμο όπου ζούμε για αύξηση της τάξης, αλλά για μείωση της αταξίας μέσω της Αρμονίας.
Όλα τα στοιχεία αυτού του κόσμου είναι εμφανιζόμενα από το σκότος=πυρ και πνεύμα η πλήρης αταξία όταν δεν φέρει τον Νου, με τα οποία στοιχεία του σκότους ενώθηκε ο δεύτερος Νους δημιουργός τα έδωσε κίνηση και ζωή και δημιούργησε τον κόσμο των αντιθέτων.
morfeas sky
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου