Ο ΝΟΥΣ ΑΙΘΕΡΑΣ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ;
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΘΕΟΣ ΦΩΣ ΚΑΙ ΖΩΗ
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΘΑΡΕΣ ΤΕΛΕΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ ΟΠΟΥ Ο ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΣ ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ ΛΟΓΟΣ (ΝΟΥΣ ΑΙΘΕΡΑΣ) ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΘΑΡΟ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ - Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΑΙΣΘΗΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ- ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΜΟΝΑΔΕΣ ΨΥΧΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΕΙ ΤΙΣ ΕΠΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΟΥΡΑΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΚΛΕΙΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΤΑ ΦΥΣΕΙΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΜΙΑ ΤΩΝ ΑΠΛΑΝΩΝ ΜΙΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ - ΣΕΛΗΝΗΣ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΦΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΛΑΝΗΤΩΝ ΑΠΟ ΦΩΤΙΑ-ΑΕΡΑ-ΓΗ-ΝΕΡΟ.
morfeas sky
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΡΟΝΟΣ;
Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΝΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ
«Και νους αδιάψευστος, βασιλιάς, είναι ο άφθαρτος Αιθέρας, γιατί μ’ αυτό λέει τα πάντα και ακούει και δεν υπάρχει φωνή, ούτε κραυγή, ούτε κτύπος, ούτε και φήμη, που να ξεφεύγει από τα αυτιά του πανίσχυρου Κρονίωνα. Έτσι, λοιπόν, είναι ο νους και η κεφαλή του Διός» (Ορφικά Αποσπάσματα 6, 19-23).
Κρονίωνας και Ζευς-Δίας είναι ο ίδιος νους! ο δεύτερος Νους δημιουργός και οι Επτά Διοικητές Ουρανοί του κτιστού κόσμου.
ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΝΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΌ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΠΟΙΜΑΝΔΡΗ ΚΑΤΙ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ. ΤΟ ΕΚΠΕΣΩΝ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟ ΠΝΕΥΜΑ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ Ο ΕΩΣΦΟΡΟΣ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑ ΔΥΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ.
Ζεὺς ὁ "πανόπτης'', ἵνα δὴ τῆς διττῆς δημιουργίας ἔχῃ τὰς οἱονεὶ πηγάς
Ορφική Θεογονία: Τα χαρακτηριστικά και οι ιδιότητες του Aιθέρος είναι: διεισδυτικότατος, ταχύτατος, εξ ουρανού προερχόμενος, πυρ καθαρό, φύση ελαφρότατη, άπειρος, κυκλοφορητικός.
Ο (Κ)Χρόνος γέννησε τον Αιθέρα, το Χάος, το Έρεβος και στην συνέχεια το Κοσμικό Αυγό από το οποίο φανερώθηκε ο Φάνης (Ιερωνύμου και Ελλάνικου Θεογονία, 1(54)) και το Σύμπαν μας.
Ο Κρόνος Η ΜΗΧΑΝΗ και τα δικά του δημιουργήματα είναι το matrix Ο Κρόνος είναι TO ΘΗΡΙΟ ΚΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΘΗΡΙΟΥ Η ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ.
ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
ο Άνθρωπος δεύτερος θεός δημιούργησε τις δικές του ανθρώπινες ψυχές που φέρουν την δική του Μονάδα του Αδιαίρετου Άγιου Λόγου, την νοηματική δική του ουσία που είναι Ουσιωδώς όμοια με το Αρχέτυπο Πανάγαθο Νου του Φωτός Ζωή και Φως.
..........................
ΔΙΑΣ; Η ΖΕΥΣ;
Ο ΔΙΑΣ ΔΙΑΙΡΕΙ. Ο ΖΕΥΣ ΕΝΩΝΕΙ.
ΤΟ ΚΤΙΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΟΥΡΑΝΩΝ
Ζεὺς ὁ "πανόπτης'', ἵνα δὴ τῆς διττῆς δημιουργίας ἔχῃ τὰς οἱονεὶ πηγάς
Αποφάσισε σε ποιον εαυτό πιστεύεις λοιπόν:
Στον Δία που Διαβάλλει-διαιρεί; (Δυσαρμονία)
Στον Ζευς Ζεύξις που ενώνει; (Αρμονία).
Στην ανθρώπινη ψυχή και το Απολλώνιον πνεύμα;
Πως ενώνεις δηλαδή όταν διαιρείς;
Μπορεί ένας Χριστιανός να ενωθεί με έναν Ισλαμιστή;
Μπορεί ένας ακροδεξιός να ενωθεί με έναν ακροαριστερό;
Μόνον η αλήθεια θα μας επαναφέρει στον δρόμο του Φωτός.
Η νόηση μέσω της σοφίας του Νοητού Λόγου της ανθρώπινης ψυχής.
Ο Δίας είναι ο Ουσιάρχης Νους Διοικητής Ουρανός του τρισδιάστατου υλικού αισθητού κόσμου, όπου όλα έχουν και το αντίθετο τους.
Τα σύνθετα σώματα από φωτιά, αέρα, γη, νερό, που δεν είναι ούτε φωτιά, ούτε αέρας, ούτε γη, ούτε νερό, αλλά είναι μία σύνθεση ανόμοιων στοιχείων της Ύλης, και μεταβαλλόμενα στοιχεία συνεχώς, όπου προσπαθεί να επικρατήσει το κάθε στοιχείο αυτής της σύνθετης Ύλης.
(ψυχρό-θερμό, υγρό-ξηρό... το πνεύμα του πυρός).
Και οδηγούν όλες αυτές οι άλογες Αισθήσεις το σύνθετο σώμα που ενδύθηκε η ψυχή μας και του έδωσε την νοερή ζωή, και την διανοητική κίνηση.
Ένα σύνθετο σώμα που είναι γεμάτο από άλογες Ανάγκες, πάθη, επιθυμίες, που εξουσιάζουν την ψυχή, διότι έφεραν την Λήθη στην ψυχή μας στον Αδιαίρετο νοηματικό της Λόγο.
Με αποτέλεσμα να μεταβάλλεται συνεχώς ο ψυχοσυναισθηματικός μας κόσμος, αρρωσταίνοντας την ψυχή μας, αλλά και μέσα από το υλικό νεκρό σώμα που ανανεώνεται συνεχώς, γεννιέται, αυξάνεται, μειώνεται, και πεθαίνει, χαρίζοντας μας όλες τις άλογες αισθήσεις ενόσω βρισκόμαστε μέσα στο σύνθετο σώμα.
Και όσο γινόμαστε ένα με την Ύλη, τόσο περισσότερο μας χαρίζει απλόχερα τον άρρωστο κόσμο των μεταβαλλόμενων αισθήσεων.
Μόνον με την Αρμονία που οδηγείται από τον νοηματικό Λόγο της ψυχής μας επιφέρουμε την ισορροπία, και το ΓΝΩΘΙ Σ'ΑΥΤΟΝ.
..........
ούτε και φήμη, που να ξεφεύγει από τα αυτιά του πανίσχυρου Κρονίωνα. Έτσι, λοιπόν, είναι ο νους και η κεφαλή του Διός» (Ορφικά Αποσπάσματα 6, 19-23).
Κρονίωνας και Ζευς-Δίας είναι ο ίδιος νους! ο δεύτερος Νους δημιουργός και οι Επτά Διοικητές Ουρανοί του κτιστού κόσμου.
ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΝΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΌ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΠΟΙΜΑΝΔΡΗ ΚΑΤΙ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ.
Ζεὺς ὁ "πανόπτης'', ἵνα δὴ τῆς διττῆς δημιουργίας ἔχῃ τὰς οἱονεὶ πηγάς
Ορφική Θεογονία: Τα χαρακτηριστικά και οι ιδιότητες του Aιθέρος είναι: διεισδυτικότατος, ταχύτατος, εξ ουρανού προερχόμενος, πυρ καθαρό, φύση ελαφρότατη, άπειρος, κυκλοφορητικός.
Σημ: πρώτα ο Αιθέρας, δηλαδή ο Άγιος Λόγος του δεύτερου Νου δημιουργού, ο οποίος είναι αυτός που περικλείει και τους δίνει κίνηση μαζί και την εικόνα της ζωής με τις δικές του ψυχές που φέρουν τον δικό του Αδιαίρετο Λόγο, και οι ψυχές χωρίζονται ανάλογα με τα είδη των μορφών που θα ενωθούν μαζί τους μέσα από τους αριθμούς με τα τέσσερα στοιχεία της Ύλης, μέσα στους επτά Ζωφόρους κύκλους του Κτιστού κόσμου των επτά ουρανών των επτά Νου Διοικητών και η διοίκηση τους ονομάζεται Ειμαρμένη όπου λειτουργεί μηχανικά με Νόμους.
Ζεὺς ὁ "πανόπτης'', ἵνα δὴ τῆς διττῆς δημιουργίας ἔχῃ τὰς οἱονεὶ πηγάς
Ορφική Θεογονία: Τα χαρακτηριστικά και οι ιδιότητες του Aιθέρος είναι: διεισδυτικότατος, ταχύτατος, εξ ουρανού προερχόμενος, πυρ καθαρό, φύση ελαφρότατη, άπειρος, κυκλοφορητικός.
Ο (Κ)Χρόνος γέννησε τον Αιθέρα, το Χάος, το Έρεβος και στην συνέχεια το Κοσμικό Αυγό από το οποίο φανερώθηκε ο Φάνης (Ιερωνύμου και Ελλάνικου Θεογονία, 1(54)) και το Σύμπαν μας.
Σημ: πρώτα ο Αιθέρας, δηλαδή ο Άγιος Λόγος του δεύτερου Νου δημιουργού, ο οποίος είναι αυτός που περικλείει και τους δίνει κίνηση μαζί και την εικόνα της ζωής με τις δικές του ψυχές που φέρουν τον δικό του Αδιαίρετο Λόγο, και οι ψυχές χωρίζονται ανάλογα με τα είδη των μορφών που θα ενωθούν μαζί τους μέσα από τους αριθμούς με τα τέσσερα στοιχεία της Ύλης, μέσα στους επτά Ζωφόρους κύκλους του Κτιστού κόσμου των επτά ουρανών των επτά Νου Διοικητών και η διοίκηση τους ονομάζεται Ειμαρμένη όπου λειτουργεί μηχανικά με Νόμους.
Είναι αυτός που προνοεί και επιφέρει την Αρμονία ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ των επτά κύκλων (σφαιρών) εσωτερικά, με τα δημιουργήματα του τους Διοικητές, την Μοίρα, και την Δικαιοσύνη, τους Νόμους, και όλα μαζί ονομάζονται ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ
Είναι αυτός που βρίσκεται πανταχού παρών, και τα πάντα πληρών, είναι αυτός που κινείται μέσα στους κύκλους με τον αιθέρα, το πνεύμα της Αρμονίας του πυρός το οποίο συνεργάζεται και οδηγείται από όλα τα άλογα σώματα μηχανικά, χωρίς να έχουν τα δικά του δημιουργήματα την ελεύθερη επιλογή.
Το Χάος, είναι το δοχείο της γένεσης που πήρε ο Άγιος Λόγος και δημιούργησε τον κτιστό κόσμο του πυρός και πνεύματος, των επτά κύκλων.
Είναι αυτός που βρίσκεται πανταχού παρών, και τα πάντα πληρών, είναι αυτός που κινείται μέσα στους κύκλους με τον αιθέρα, το πνεύμα της Αρμονίας του πυρός το οποίο συνεργάζεται και οδηγείται από όλα τα άλογα σώματα μηχανικά, χωρίς να έχουν τα δικά του δημιουργήματα την ελεύθερη επιλογή.
Το Χάος, είναι το δοχείο της γένεσης που πήρε ο Άγιος Λόγος και δημιούργησε τον κτιστό κόσμο του πυρός και πνεύματος, των επτά κύκλων.
(σκότος είναι η σύνθετη Ύλη=τέσσερα στοιχεία γη, νερό, αέρας, φωτιά, ο πιο κατωφερής υλικός κόσμος που ζούμε σήμερα εμείς εδώ).
Ο Φωτεινός Λόγος γέννησε τον δεύτερο Νου δημιουργό με Άγιο Λόγο, και μέσα στους κύκλους ο Άγιος Λόγος του δεύτερου Νου δημιουργού ενεργεί με τους Επτά Νους Διοικητές του πυρός και πνεύματος.
Στο καθαρό άϋλο της φύσης δημιούργημα ενώθηκε ο Άγιος Λόγος αφού δημιούργησε τον κτιστό κόσμο με τον Αδιαίρετο Νου αφού είναι Ομοούσιοι, και περιέκλεισε αυτή την κατωφερή σκοτεινή φύση του δοχείου της 'Υλης που γεννήθηκε, και οδηγείται από το πνεύμα της φύσης του πυρός και πνεύματος των επτά Διοικητών-Ουρανών.
Ο Φωτεινός Λόγος γέννησε τον δεύτερο Νου δημιουργό με Άγιο Λόγο, και μέσα στους κύκλους ο Άγιος Λόγος του δεύτερου Νου δημιουργού ενεργεί με τους Επτά Νους Διοικητές του πυρός και πνεύματος.
Στο καθαρό άϋλο της φύσης δημιούργημα ενώθηκε ο Άγιος Λόγος αφού δημιούργησε τον κτιστό κόσμο με τον Αδιαίρετο Νου αφού είναι Ομοούσιοι, και περιέκλεισε αυτή την κατωφερή σκοτεινή φύση του δοχείου της 'Υλης που γεννήθηκε, και οδηγείται από το πνεύμα της φύσης του πυρός και πνεύματος των επτά Διοικητών-Ουρανών.
Ο δεύτερος Νους δημιουργός με Άγιο Λόγο έδωσε κίνηση από μια αόριστη αρχή και ένα άπειρο τέλος στους επτά κύκλους, διέσπασε με την κίνηση που επέφερε στο δοχείο της Ύλης σε Τέσσερα στοιχεία γη, νερό, αέρας, φωτιά, και δημιούργησε τον υλικό κόσμο και την ζωή με τα δικά τουτ γεννήματα τις ψυχές.
Στον δικό μας κατωφερή κόσμο όμως, που είναι μία σύνθεση των πιο κατωφερή στοιχείων των τεσσάρων στοιχείων, (φωτιά, αέρας, γη, νερό), που θεωρούνται και ως σκότος (Λήθη του Λόγου), αφού οδηγούνται από τις Αισθήσεις όλα τα άλογα έμβια όντα, και όχι από τον νοηματικό λόγο της ψυχής...και επειδή εικόνα της ζωής είναι ο Νους και ο Αδιαίρετος Λόγος, όλα τα έμβια όντα που οδηγούνται από τις αισθήσεις θεωρούνται νεκρά, ανύπαρκτα, αφού δεν είναι καν η εικόνα της ζωής, αλλά είναι οι αισθήσεις της άλογης υγρής φύσης.
Από την γη και το νερό γεννήθηκε το σπέρμα, (υγρό-ξηρό) , από την φωτιά, και τον αέρα, (θερμό-ψυχρό), γεννήθηκε το πνεύμα, τα έβαλε ο Νους Δημιουργός με Αρμονία στη μήτρα και γεννήθηκε το αισθητό σώμα που έχει βλαστική αυξομείωση, αλλά το πνεύμα το αυξομείωνε συνεχώς δίχως λογική! διότι δεν φέρει τον Λόγο.
Ο Νους δημιουργός δημιούργησε τις δικές του ψυχές με τον δικό του νοηματικό λόγο, και τις ένωσε στην μήτρα με το σπέρμα και το πνεύμα, επιφέροντας την Αρμονία στο σπέρμα και το πνεύμα.
Και διαχώρισε όλες αυτές τις δικές του ψυχές σε γένη και σε είδη, (μετενσάρκωση), όπου φέρουν οι ψυχές μέσα τους την ταυτότητα του γένους και του είδους και όλους τους αριθμούς που μπορεί να πάρει σχήμα και μορφή και κίνηση το δοχείο αυτό της σύνθετης Ύλης, και δημιούργησε όλα τα άλογα έμβια όντα, άγρια και ήμερα, που οδηγούνται από την άλογη φύση τους των Αισθήσεων.
Η νοηματική ουσία (ψυχή) δίνει την νοερή ζωή στο πνεύμα, και στο σπέρμα δίνει την διανοητική κίνηση, συνεργάζεται όμως μαζί τους, και έτσι αφήνεται να οδηγείται από την άλογη φύση τους των Αισθήσεων.
Ο δεύτερος Νους δημιουργός του κτιστού κόσμου λειτουργεί μηχανικά με Νόμους διότι είναι πνεύμα -Μηχανή.
Αν όμως ο άνθρωπος εξουσιάζεται από την άλογη φύση του σύνθετου σώματος που ενδύθηκε η θεϊκή ψυχή του που φέρει τον νοηματικό Λόγο του Ανθρώπου δεύτερου θεού, που είναι Ουσιωδώς όμοιος με το Πανάγαθο Φως, άρα έχει ως Πρότυπο το Πανάγαθο Αρχέτυπο Φως, τότε παύει να είναι η εικόνα της ζωής, και βρίσκεται εγκλωβισμένος μέσα στην ανυπαρξία της άλογης φύσης των αισθητών σύνθετων σωμάτων αυτού του δοχείου της Ύλης. του πιο κατωφερή Ουρανού.
.......
Ο άνθρωπος Νους και ψυχή ως Μονάδα ανεξάρτητη αλλά και ενωμένη με την πηγή του, που βρίσκεται μέσα στον υλικό αισθητό κόσμο και κατέχει όλες τις ενέργειες των Επτά Διοικητών της Αρμονίας των επτά Ουρανών, έχει ελεύθερη δική του επιλογή, προέρχεται από τον ανώτερο Αρχέτυπο κόσμο του Φωτός, και ενδύεται τα αισθητά σώματα με σκοπό να ζήσει και να κατανοήσει τον κτιστό κόσμο του δεύτερου Νου δημιουργού, με τελικό στόχο να αφομοιώσει με τον δικό του Άγιο Λόγο (Άγιο Πνεύμα) τον Κτιστό κόσμο και να οδηγείται πλέον όχι μηχανικά, αλλά με το Αρχέτυπο Πανάγαθο Πρότυπο του Φωτός.
Από την γη και το νερό γεννήθηκε το σπέρμα, (υγρό-ξηρό) , από την φωτιά, και τον αέρα, (θερμό-ψυχρό), γεννήθηκε το πνεύμα, τα έβαλε ο Νους Δημιουργός με Αρμονία στη μήτρα και γεννήθηκε το αισθητό σώμα που έχει βλαστική αυξομείωση, αλλά το πνεύμα το αυξομείωνε συνεχώς δίχως λογική! διότι δεν φέρει τον Λόγο.
Ο Νους δημιουργός δημιούργησε τις δικές του ψυχές με τον δικό του νοηματικό λόγο, και τις ένωσε στην μήτρα με το σπέρμα και το πνεύμα, επιφέροντας την Αρμονία στο σπέρμα και το πνεύμα.
Και διαχώρισε όλες αυτές τις δικές του ψυχές σε γένη και σε είδη, (μετενσάρκωση), όπου φέρουν οι ψυχές μέσα τους την ταυτότητα του γένους και του είδους και όλους τους αριθμούς που μπορεί να πάρει σχήμα και μορφή και κίνηση το δοχείο αυτό της σύνθετης Ύλης, και δημιούργησε όλα τα άλογα έμβια όντα, άγρια και ήμερα, που οδηγούνται από την άλογη φύση τους των Αισθήσεων.
Η νοηματική ουσία (ψυχή) δίνει την νοερή ζωή στο πνεύμα, και στο σπέρμα δίνει την διανοητική κίνηση, συνεργάζεται όμως μαζί τους, και έτσι αφήνεται να οδηγείται από την άλογη φύση τους των Αισθήσεων.
Ο δεύτερος Νους δημιουργός του κτιστού κόσμου λειτουργεί μηχανικά με Νόμους διότι είναι πνεύμα -Μηχανή.
Αν όμως ο άνθρωπος εξουσιάζεται από την άλογη φύση του σύνθετου σώματος που ενδύθηκε η θεϊκή ψυχή του που φέρει τον νοηματικό Λόγο του Ανθρώπου δεύτερου θεού, που είναι Ουσιωδώς όμοιος με το Πανάγαθο Φως, άρα έχει ως Πρότυπο το Πανάγαθο Αρχέτυπο Φως, τότε παύει να είναι η εικόνα της ζωής, και βρίσκεται εγκλωβισμένος μέσα στην ανυπαρξία της άλογης φύσης των αισθητών σύνθετων σωμάτων αυτού του δοχείου της Ύλης. του πιο κατωφερή Ουρανού.
Το Έρεβος είναι τόπος διάβασης και συνεπώς δεν συμμετέχει στην κοσμοποιία (Ιλιάδα Π 327, Οδύσσεια Κ 528, Λ 564, Μ 81 κλπ).
Το δε Χάος αποτελεί το σύνολο του περιεχομένου του Κοσμικού Αυγού (Ιερωνύμου και Ελλάνικου Θεογονία, 2(55))
(Το κοσμικό αυγό είναι το δοχείο της γένεσης (Ύλη) που εμφανίστηκε από το σκότος, τον Αγέννητο και Προϋπάρχων Νου, που φέρει ως δικό του κόσμο το δοχείο της Ύλης, και ο Αδιαίρετος Άγιος Λόγος δημιούργησε τον κτιστό κόσμο με πρότυπο τους Νόμους της Αρμονίας, διότι δεν είναι Ουσιωδώς όμοιος με το Αρχέτυπο Πανάγαθο Φως.....ο Άνθρωπος δεύτερος θεός όμως ΕΙΝΑΙ Άγιο Πνεύμα, Ουσιωδώς όμοιο με το Πανάγαθο Φως του Πατέρα του Ζωή και Φως.
(Το κοσμικό αυγό είναι το δοχείο της γένεσης (Ύλη) που εμφανίστηκε από το σκότος, τον Αγέννητο και Προϋπάρχων Νου, που φέρει ως δικό του κόσμο το δοχείο της Ύλης, και ο Αδιαίρετος Άγιος Λόγος δημιούργησε τον κτιστό κόσμο με πρότυπο τους Νόμους της Αρμονίας, διότι δεν είναι Ουσιωδώς όμοιος με το Αρχέτυπο Πανάγαθο Φως.....ο Άνθρωπος δεύτερος θεός όμως ΕΙΝΑΙ Άγιο Πνεύμα, Ουσιωδώς όμοιο με το Πανάγαθο Φως του Πατέρα του Ζωή και Φως.
.......
Κατά συνέπεια, ο κόσμος μας και όλο το Σύμπαν μας «υπάρχει» στην αγκαλιά του Αιθέρα.
«Ο Ζευς ονομάζεται και Αιθήρ»
Ο ΠΕΡΙΚΛΕΙΩΝ ΤΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΖΕΥΣ - Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΝΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ - ΤΟ ΚΑΘΑΡΟ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ«Ο Ζευς ονομάζεται και Αιθήρ»
Ο ΔΙΑΣ - ΖΕΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΑ ΑΙΣΘΗΤΑ ΣΥΝΘΕΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΤΑ ΕΝΩΝΕΙ!! ΖΕΥΞΙΣ!! - ΕΙΝΑΙ Ο ΑΙΣΘΗΤΟΣ ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΠΙΟ ΚΑΤΩΦΕΡΗ ΚΥΚΛΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥ ΠΙΟ ΚΑΤΩΦΕΡΗ ΟΥΡΑΝΟΥ.
(Ορφικά Αποσπάσματα 28), οπότε, και σύμφωνα με την όλη Ορφική Θεολογία, μία εκ των ιδιοτήτων του Αιθέρος είναι η γέννηση. «Και νους αδιάψευστος, βασιλιάς, είναι ο άφθαρτος Αιθέρας, γιατί μ’ αυτό λέει τα πάντα και ακούει και δεν υπάρχει φωνή, ούτε κραυγή, ούτε κτύπος, ούτε και φήμη, που να ξεφεύγει από τα αυτιά του πανίσχυρου Κρονίωνα. Έτσι, λοιπόν, είναι ο νους και η κεφαλή του Διός» (Ορφικά Αποσπάσματα 6, 19-23).
Κρονίωνας και Ζευς-Δίας είναι ο ίδιος νους!Ο δεύτερος Νους δημιουργός, ο Κρόνος το Κρανίο, το Κεφάλι, που γέννησε τα δικά του δημιουργήματα τους Επτά Διοικητές, συνδέεται μαζί τους και διοικεί με το πνεύμα του πυρός εσωτερικά όλους τους Ζωφόρους Ουρανούς του δοχείου της Ύλης.
ο Άνθρωπος δεύτερος θεός δημιούργησε τις δικές του ανθρώπινες ψυχές που φέρουν την δική του Μονάδα του Αδιαίρετου Άγιου Λόγου, την νοηματική δική του ουσία που είναι Ουσιωδώς όμοια με το Αρχέτυπο Πανάγαθο πνεύμα του Φωτός Ζωή και Φως.
Κρονίωνας και Ζευς-Δίας είναι ο ίδιος νους!Ο δεύτερος Νους δημιουργός, ο Κρόνος το Κρανίο, το Κεφάλι, που γέννησε τα δικά του δημιουργήματα τους Επτά Διοικητές, συνδέεται μαζί τους και διοικεί με το πνεύμα του πυρός εσωτερικά όλους τους Ζωφόρους Ουρανούς του δοχείου της Ύλης.
ο Άνθρωπος δεύτερος θεός δημιούργησε τις δικές του ανθρώπινες ψυχές που φέρουν την δική του Μονάδα του Αδιαίρετου Άγιου Λόγου, την νοηματική δική του ουσία που είναι Ουσιωδώς όμοια με το Αρχέτυπο Πανάγαθο πνεύμα του Φωτός Ζωή και Φως.
morfeas sky
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου