Το νοητό και οι αισθήσεις
Αυτό που βλέπεις μέσα σου και ακούς, είναι ο λόγος του θεού.
– Τὸ φῶς ἐκεῖνο, ἔφη, ἐγὼ Νοῦς ὁ σὸς θεός, ὁ πρὸ φύσεως ὑγρᾶς
τῆς ἐκ σκότους φανείσης· ὁ δὲ ἐκ Νοὸς φωτεινὸς Λόγος υἱὸς θεοῦ.
– Τί οὖν; φημί.
– Οὕτω γνῶθι· τὸ ἐν σοὶ βλέπον καὶ ἀκοῦον, λόγος κυρίου,
ὁ δὲ νοῦς πατὴρ θεός. οὐ γὰρ διίστανται ἀπ' ἀλλήλων·
ἕνωσις γὰρ τούτων ἐστὶν ἡ ζωή.
– Εὐχαριστῶ σοι, ἔφην ἔγω.
– ᾿Αλλὰ δὴ νόει τὸ φῶς καὶ γνώριζε τοῦτο.
Μετάνοια....Μετά την Άνοια (άγνοια-Λήθη)....έρχεται η Μετανόηση....Μετά την Νόηση..και γίνεσαι θνητός θεός...θνητός στο σώμα-ορατά..θεός στο Νου-αόρατα.
Κάθε άνθρωπος φέρει μέσα στην ψυχή του το Θεό.
Η ψυχή μας τώρα, περικλείει το ανθρώπινο σώμα και του δίνει την δική του νοητή και αισθητή ζωή σύμφωνα με την μεταβαλλόμενη φύση του θνητού σώματος του.
.
Το ανθρώπινο σώμα αποκτά την δική του διανοητική κίνηση και την δική του νοερή ζωή. (το δικό του πνεύμα).
Τι είναι ο Θεός; τα αόρατα και Νοητά. Νους και αδιαίρετος Λόγος, η δε ένωση τους είναι η Ζωή. Εικόνα του Λόγου είναι η ορθή λογική. Όποιος άνθρωπος οδηγείται από την ορθή λογική δεν θα αφήσει ποτέ τα μεταβαλλόμενα συναισθήματα να τον οδηγούν.
Νους και ψυχή, τα αμετάβλητα νοητά και τα όμοια αισθητά, το πνεύμα του πυρός, η εικόνα της ζωής.
Ο Νους είναι υπεράνω όλων, γι'αυτό η μοίρα δεν τον επηρεάζει και μπορεί να πράττει όπως θέλει ο Νους.
Προσέξτε την διαφορά της αίσθησης που οδηγεί το Νου διότι μας οδηγεί στην κακία, διότι τότε δεν μας οδηγεί ο Νους αλλά οι άλογες αισθήσεις.
Οταν ο Νους οδηγεί τις αισθήσεις γινόμαστε αγαθοί, αποκτούμε την ανδρεία ψυχής, και μας κάνει ατρόμητους θεούς. (το λογικόν το επιθυμητικόν το θυμοειδές-ελεύθερη επιλογή)
Γνώρισε τον εαυτό σου και θα ελευθερωθείς.
Κατανόησε το νοητό και αγαθό, τα αμετάβλητα, ακόμη κατανόησε και την διαφορά τους από τα ορατά μεταβαλλόμενα και αισθητά.
morfeas sky
ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
(Το θεϊκό το νοητό και οι αισθήσεις)
ΛΟΓΟΣ Δ
Ερμής Τρισμέγιστος:
Και ο μεν κόσμος είχε έναντι των ζώων το πλεονέκτημα της αθανασίας, ενώ ο άνθρωπος είχε έναντι του κόσμου το πλεονέκτημα του Λόγου και του Νου. Ο άνθρωπος έγινε θεατής του έργου του δημιουργού. Και τον μεν Λόγο τον μοίρασε σε όλους τους ανθρώπους, το Νου όμως ακόμη όχι, όχι επειδή κάποιους φθονεί, καθόσον ο φθόνος δεν προέρχεται από κει, αλλά δημιουργείται κάτω στις ψυχές των ανθρώπων, που δεν διαθέτουν Νου.
Έδωσε διαταγή στον κήρυκα να διακυρήξει τα εξής στις καρδιές των ανθρώπων:εσύ καρδιά, που έχεις την δυνατότητα, βαπτίσου μέσα σε αυτόν τον κρατήρα, εσύ που πιστεύεις ότι θα ανυψωθείς προς αυτόν που έστειλε κάτω τον κρατήρα, εσύ, που γνωρίζεις τον σκοπό, για τον οποίο δημιουργήθηκες.
Και όσοι αντιλήφθηκαν το κήρυγμα και βαπτίστηκαν στον Νου, αυτοί πήραν μέρος στην γνώση κι έγιναν άνθρωποι τέλοιοι, καθώς είχαν δεχθεί τον Νου.
Όσοι όμως δεν αντιλήφθηκαν το κήρυγμα, αυτοί μεν οι λογικοί δεν πήραν επιπλέον και τον Νου κι έτσι αγνοούν το σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκαν και από ποιους δημιουργήθηκαν.
Οι αισθήσεις αυτών είναι παραπλήσιες με τις αισθήσεις των ζώων, που δεν διαθέτουν λογική, και η κράση τους έχει τα χαρακτηριστικά του θυμού και της οργής και δεν θαυμάζουν τα αξιοθαύμαστα έργα, αλλά η προσοχή τους είναι στραμμένη στις ηδονές και στις επιθυμίες του σώματος πιστεύοντας πως ο άνθρωπος έχει δημιουργηθεί γι'αυτές (τις ηδονές).
Αλλά όσοι πήραν μέρος στη δωρεά που εστάλη από το θεό, αυτοί, συγκρίνοντας τα έργα τους με των προηγούμενων είναι αθάνατοι αντί θνητοί έχοντας συμπεριλάβει τα πάντα μέσα στο Νου τους, και τα επίγεια δηλαδή και τα επουράνια.
Ανυψώνοντας τόσο πολύ τον εαυτό τους, αντίκρυσαν το απόλυτο αγαθό, και αντικρύζοντας το θεώρησαν σαν συμφορά την εδώ διαμονή τους. Περιφρονώντας λοιπόν όλα τα σωματικά και τ'ασώματα σπεύδουν προς το Ένα και Μοναδικό.
Αυτή, είναι η επιστήμη της νόησης, η περίσσεια των θεϊκών αγαθών κι η κατανόηση του θεού, αφού ο κρατήρας είναι θεϊκός.
- Θέλω κι εγώ, πατέρα, να βαπτιστώ.
- Εάν πρώτα απ'όλα δεν μισήσεις το σώμα σου, παιδί μου, δεν μπορείς να αγαπήσεις τον εαυτό σου.
Κι αφού τον αγαπήσεις, τότε θα αποκτήσεις τη νόηση, κι έχοντας τη νόηση θα πάρεις μέρος και στην επιστήμη.
(στην κατανόηση του θεϊκού, του νοητού).
- Τι εννοείς πατέρα;
-Διότι είναι αδύνατον, παιδί μου, να καταγίνεσαι και με τα δυο, δηλαδή και με τα θνητά και με τα θεϊκά.
Καθώς δύο κατηγορίες όντων υπάρχουν, η σωματική, κι η ασώματη, στις οποίες ενυπάρχουν το θνητό και το θεϊκό, η επιλογή του ενός απ'τα δύο αφήνεται σ'εκείνον, που επιθυμεί να διαλέξει.
Διότι δεν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής και των δύο, στα οποία αφήνεται το δικαίωμα επιλογής και των δύο, εάν όμως το ένα ελλατωθεί, φανερώνει τότε την ενέργεια του άλλου.
Κι η επιλογή του ανώτερου δεν συμβαίνει να είναι γι'αυτόν που τη διάλεξε μόνον η καλύτερη ενέργεια, καθώς οδηγεί τον άνθρωπο στη θέωση, αλλ'αποδεικνύει και την ευσέβεια προς τον θεό.
Η επιλογή όμως του κατώτερου τον μεν άνθρωπο οδηγεί στην απώλεια, δεν βλάπτει όμως καθόλου το θεό ή επιφέρει μόνον αυτό, δηλαδή όπως ακριβώς οι πομπές διέρχονται απ'τη μέση χωρίς να έχουν τη δυνατότητα να κάνουν κάτι, παρά μόνον να εμποδίζουν, με τον ίδιο τρόπο κι αυτοί πορεύονται μέσα στον κόσμο καθοδηγούμενοι απ'τις σωματικές ηδονές.
Καθώς, λοιπόν, έτσι έχει η κατάσταση, όσα απ'το θεό μας δόθηκαν, υπήρχαν και θα υπάρχουν. Τα δικά μας όμως έργα ας τα ακολουθούν κι ας μην μένουν πίσω. Επειδή ο θεός δεν έχει ευθύνη γι'αυτά, οι υπεύθυνοι για τα κακά είμαστε εμείς, αφού τα προτιμούμε από τα αγαθά.
Βλέπεις, παιδί μου, πόσες σωματικές σφαίρες πρέπει να διασχίσουμε και πόσες ομάδες και διαδοχές δαιμόνων και τροχιές αστέρων, για να σπεύσουμε προς τον Ένα και Μοναδικό;
Διότι το απόλυτο Αγαθό είναι απροσπέλαστο κι απέραντο κι ατελείωτο, συγχρόνως δε και άναρχο, ενώ σε εμάς δίνει την εντύπωση πως για αρχή του έχει τη γνώση.
Η γνώση επομένως δεν αποτελεί την αρχή του, αλλά παρέχει σ'εμάς την αρχή αυτού, που πρόκειται να μάθουμε.
Ας πιάσουμε λοιπόν την αρχή (τη γνώση του νοητού και θεϊκού) κι ας βιαστούμε για όλα, διότι είναι πολύ δύσκολο αυτός που έχει εγκαταλείψει τα συνηθισμένα και παρόντα να ξαναγυρίσει στα παλιά κι αρχικά.
Διότι τα μεν ορατά προκαλλούν ευχαρίστηση, ενώ τα αόρατα προκαλλούν δυσπιστία. Και περισσότερο ορατά είναι τα κακά, ενώ το απόλυτο Αγαθό (το νοητό) είναι αόρατο για τα ορατά, καθόσον δεν έχει ούτε μορφή, ούτε υπάρχει κάποιο πρότυπο γι'αυτό. Για το λόγο αυτό και είναι όμοιο με τον εαυτό του κι ανόμοιο με όλα τα υπόλοιπα. Διότι είναι αδύνατον το ασώματο να γίνει ορατό με σώμα (αισθήσεις συναισθήματα) κι εδώ έγκειται η διαφορά του όμοιου με το ανόμοιο κι η υστέρηση του ανόμοιου με το όμοιο.
Αυτή λοιπόν, η εικόνα του Θεού, (το νοητό) περιγράφτηκε για σένα, όσο ήταν δυνατόν. Αυτήν αν την εξετάσεις με ακρίβεια και την κατανοήσεις με τα μάτια της καρδιάς σου, πίστεψε με παιδί μου, θα βρεις το δρόμο, που οδηγεί προς τα πάνω.
Μάλλον δε η ίδια η εικόνα θα σε οδηγήσει, (το νοητό και αγαθό), διότι το αντίκρυσμα της έχει μια κάποια ιδιαιτερότητα: όσους πρόλαβαν να την αντικρύσουν, τους κρατά και τους τραβά προς τα πάνω, όπως ακριβώς λένε ο μαγνήτης τραβά το σίδηρο.
morfeas sky
Αφού η καρδιά λοιπόν συνεπάγεται με τις αισθητηριακές εντολές του σώματος, εδώ εννοεί τότε, με τα μάτια της ψυχής μας... οπότε, το ότι κι εμείς αυτά τα δύο (καρδιά-ψυχή) τα συγχέουμε, δεν είναι τόσο "κακό"... Ε;;;;
Είναι πολύ κακό!!
Διότι και η ψυχή μας είναι αίσθηση! (καρδιά), του πυρός! Αμετάβλητη αίσθηση! Μόνον ευχαριστιέται! και δεν λυπάται! Διότι δεν είναι σύνθεση από φωτιά και αέρα (ψυχρό-θερμό) όπως η δική μας καρδιά εδώ της σελήνης! πόσο δε συγχρόνως και από τα άλογα στοιχεία από γη και νερό.
Ο ουρανός, λοιπόν, ο αισθητός θεός, είναι αυτός, που κυβερνάει όλα τα σώματα, των οποίων η αύξηση και η διάλυση έχουν ανατεθεί στον ήλιο και την σελήνη.
σχόλιο: εδώ μας γίνεται ξεκάθαρο ποιος είναι ο συμβολισμός του ήλιου (Απλανών) Η αμετάβλητη καρδιά της ψυχής του πυρός και πνεύματος, όπου φωτιά η Αμετάβλητη αίσθηση του πνεύματος!! ψυχή μόνο από φωτιά και πνεύμα!! η εικόνα του πυρήνα της ψυχής! (Νους).
Και η καρδιά της σελήνης (πλανητών), είναι το νοερό μεταβαλλόμενο πνεύμα, φωτιά και αέρας, ψυχρό θερμό, λύπη-χαρά,
Και το αμετάβλητο πνεύμα του πυρός μόνον από φωτιά, μόνον ευχαριστιέται και δεν λυπάται, γι'αυτό και δεν συνεργάζεται με το πνεύμα της σελήνης! την φωτιά και τον αέρα! την χαρά και την λύπη, το ψυχρό-θερμό! τα δύο αντίθετα! και αυτό το πνεύμα της σελήνης συνεργάζεται με τα άλογα στοιχεία από γη-νερό, και γεννά τα σώματα της Γης...γι'αυτό!
Η Ανθρώπινη ψυχή όμως (του πυρός και πνεύματος) δεν συνεργάζεται με την καρδιά της σελήνης! με το πνεύμα της σελήνης! πόσο δε με το θνητό άλογο σώμα από γη και νερό.
Εμείς, ως μεταβλητά όντα ανήκουμε στην Σελήνη.
Στον Ήλιο οπότε, ανήκουν τα αμετάβλητα.
Ακριβώς! εμείς ως καρδιά της σελήνης, δηλαδή ως πνεύμα της Αρμονίας της Σελήνης, Αγαπάμε!! Αλλά και Πονάμε!!
Κατανόησε την διαφορά του νοητού και αγαθού, από τα ασώματα τα αμετάβλητα αλλά και τα μεταβλητά, ακόμη κατανόησε και την διαφορά από τα ορατά δηλαδή τα θνητά άλογα ανόμοια πολυσύνθετα μεταβαλλόμενα σώματα των πλανητών.
Καθώς δύο κατηγορίες όντων υπάρχουν, η σωματική, κι η ασώματη, στις οποίες ενυπάρχουν το θνητό και το θεϊκό
Η καρδιά από φωτιά (αμετάβλητη) δεν βάλλεται από πόνο-λύπη κ.λ.π. θνητά συναισθήματα... ενώ η δική μας καρδιά από φωτιά/αέρα (μεταβαλλόμενη) βάλλεται από όλα τα ανόμοια μεταβαλλόμενα συναισθήματα. Αυτά του κόσμου που ζούμε... του κόσμου των αντιθέτων.
Μπράβο! με κατανοείς.
Κατανόησε τώρα τι είναι το άλογο σώμα από γη-νερό.
Άλογο Σώμα= Γη+Νερό (Λάσπη Σκότος) Τα συστατικά της (μεταβλητά άλογα στοιχεία) της μητέρας (το πνεύμα της φύσης:φωτιά-αέρας) του πλανήτη Γαίας, (των θνητών ανόμοιων μεταβαλλόμενων σωμάτων από φωτιά, αέρας, γη, νερό).
Στην κοιλιά της θνητής μητέρας μας, είμαστε ακόμα από Φωτιά, όταν γεννιόμαστε (μωρά) μετουσιωνόμαστε στα μεταβαλλόμενα στοιχεία του Πλανήτη από Νερό-Γη. Έτσι πέφτουμε σε λήθη.
Να'σαι καλά. Πέραν από την πλάκα που κάνουμε ώρες ώρες, με βοήθησες πολύ με τον διάλογο ώστε να γίνουν κατανοητά τα ακατανόητα και θεϊκά.
Και σε ευχαριστώ γι'αυτό..Αλληλοβοηθιόμαστε και αυτό ονομάζεται συνεργασία διά του Λόγου.
Σήμερα κάναμε μαζί, την σημαντικότερη ανάλυση μέχρι τώρα.
Ξεδιαλύναμε τα Τέσσερα στοιχεία, και γνωρίσαμε το Πέμπτο, την νόηση, που θα μας οδηγήσει στο Αναρχο Αγαθό Φως..
Διάβασα όλη την ανάρτηση στο μπλογκ σου. Δεν είχα καταλάβει ότι η νόηση ήταν το πέμπτο στοιχείο που ανακαλύψαμε σήμερα. Αυτό εννοώ. Σπουδαίο!
Έχουμε να βρούμε κι άλλα στοιχεία ακόμα? Είναι συνολικά 7 μήπως και μένει να βρούμε τα άλλα δύο... ή λάθος κατάλαβα?
Μα η νόηση της ψυχής είναι η αμετάβλητη αίσθηση, είναι το πνεύμα του πυρός. Οι Επτά ενέργειες του πνεύματος της Αρμονίας, πέντε των πλανητών, φωτιά, αέρας, γη, νερό, ανάλογα την σύνθεση των σωμάτων, μία του πνεύματος της Αρμονίας της σελήνης, φωτιά-αέρας, και μία του πνεύματος του πυρός, σύνολο Επτά.
Από εκεί και πάνω βρίσκεται ο Αιθέρας που είναι ο Αδιαίρετος Νους και Αγιος Λόγος, ο οποίος περικλείει ως παγκόσμια ψυχή τους Επτά Ουρανούς.
Και ακόμη πιο πάνω ο Αγαθός Νους ο Όγδοος Ουρανός, που είναι και πάλι αίσθηση, αλλά αδρανή αίσθηση, διότι φέρει το Αδρανή Αγέννητο και Προϋπάρχων δοχείο της Υλης, και είναι η εικόνα του Τριαδικού Θεού Φως και Ζωή.
Και έξω από τους Οκτώ Ουρανούς βρίσκεται το Απέραντο Απεριόριστο Άναρχο Πανάγαθο Φως και οι Δυνάμεις ..από εκεί ήρθαμε κι εμείς εδώ και γίναμε από Δυνάμεις ψυχές. δηλαδή η εικόνα της Ζωής, και από ψυχές άλογα είδωλα της Γης.
Ok... Τέλεια!
Μα η νόηση της ψυχής είναι η αμετάβλητη αίσθηση, είναι το πνεύμα του πυρός. Οι Επτά ενέργειες του πνεύματος της Αρμονίας, πέντε των πλανητών, φωτιά, αέρας, γη, νερό, ανάλογα την σύνθεση των σωμάτων, μία του πνεύματος της Αρμονίας της σελήνης, φωτιά-αέρας, και μία του πνεύματος του πυρός, σύνολο Επτά.
Από εκεί και πάνω βρίσκεται ο Αιθέρας που είναι ο Αδιαίρετος Νους και Αγιος Λόγος, ο οποίος περικλείει ως παγκόσμια ψυχή τους Επτά Ουρανούς.
Και ακόμη πιο πάνω ο Αγαθός Νους ο Όγδοος Ουρανός, που είναι και πάλι αίσθηση, αλλά αδρανή αίσθηση, διότι φέρει το Αδρανή Αγέννητο και Προϋπάρχων δοχείο της Υλης, και είναι η εικόνα του Τριαδικού Θεού Φως και Ζωή.
Και έξω από τους Οκτώ Ουρανούς βρίσκεται το Απέραντο Απεριόριστο Άναρχο Πανάγαθο Φως και οι Δυνάμεις ..από εκεί ήρθαμε κι εμείς εδώ και γίναμε από Δυνάμεις ψυχές. δηλαδή η εικόνα της Ζωής, και από ψυχές άλογα είδωλα της Γης.
Ok... Τέλεια!
morfeas sky
ΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ (ΛΟΓΟΣ) ΕΝΩ ΑΚΙΝΗΣΙΑ ΤΟ ΔΟΧΕΙΟ ΤΗΣ ΥΛΗΣ
Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΚΙΝΗΣΙΑΣ (1)
Η ΓΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΙΝΗΤΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΚΙΝΗΣΙΑ (2)
ΟΤΙ ΚΤΙΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΥΛΙΚΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΚΙΝΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ (3)
ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΛΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΚΙΝΗΣΙΑ
ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΚΟ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΝΟΥ
ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΛΙΚΟ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΚΙΝΗΣΙΑ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΤΟΣΟ ΑΡΓΑ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΙΝΗΤΟ
ΟΤΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΕΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΣΘΗΣΗ
ΟΤΑΝ Ο ΝΟΥΣ (ΤΟ ΟΝ) ΚΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ (ΔΟΧΕΙΟ ΤΗΣ ΥΛΗΣ) ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΤΟ ΜΗ ΟΝ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΑΙΣΘΗΣΗ
ΟΤΑΝ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟΝ ΝΟΥ Ο ΝΟΥΣ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΙΝΗΣΙΑ ΤΗΣ ΝΟΗΣΗΣ
ΟΤΑΝ Ο ΝΟΥΣ ΟΔΗΓΕΙ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΗΣΗ.
ΝΟΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ
ΑΙΣΘΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΚΙΝΗΣΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ Η ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
(1) Για να υπάρξει η ζωή στην Γη πρέπει να υπάρξει πρώτα η ακινησία του χώρου, και ότι είναι ακίνητο δεν είναι η ζωή αλλά η αίσθηση και η αίσθηση το σκότος το Μη Ον.
(2) Η Γη γυρίζει αλλά τα πάντα πάνω στην Γη μένουν ακίνητα, και ότι κινείται πάνω στην Γη κινείται τόσο αργά σαν να είναι ακίνητο.
(3) Η Ζωή είναι ο Λόγος ο οποίος κινεί την ανυπαρξία της Υλης.
Το σφαιρικό πλέγμα της Γης κινεί και συγκροτεί τον πλανήτη, δηλαδή το σκότος. Όπως η ψυχή κινεί και συγκροτεί το σώμα.
morfeas sky
ΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ (ΛΟΓΟΣ) ΕΝΩ ΑΚΙΝΗΣΙΑ ΤΟ ΔΟΧΕΙΟ ΤΗΣ ΥΛΗΣ
Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΚΙΝΗΣΙΑΣ (1)
Η ΓΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΙΝΗΤΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΚΙΝΗΣΙΑ (2)
ΟΤΙ ΚΤΙΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΥΛΙΚΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΚΙΝΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ (3)
ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΛΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΚΙΝΗΣΙΑ
ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΚΟ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΝΟΥ
ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΛΙΚΟ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΚΙΝΗΣΙΑ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΤΟΣΟ ΑΡΓΑ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΙΝΗΤΟ
ΟΤΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΕΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΣΘΗΣΗ
ΟΤΑΝ Ο ΝΟΥΣ (ΤΟ ΟΝ) ΚΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ (ΔΟΧΕΙΟ ΤΗΣ ΥΛΗΣ) ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΤΟ ΜΗ ΟΝ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΑΙΣΘΗΣΗ
ΟΤΑΝ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟΝ ΝΟΥ Ο ΝΟΥΣ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΙΝΗΣΙΑ ΤΗΣ ΝΟΗΣΗΣ
ΟΤΑΝ Ο ΝΟΥΣ ΟΔΗΓΕΙ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΗΣΗ.
ΝΟΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ
ΑΙΣΘΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΚΙΝΗΣΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ Η ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
(1) Για να υπάρξει η ζωή στην Γη πρέπει να υπάρξει πρώτα η ακινησία του χώρου, και ότι είναι ακίνητο δεν είναι η ζωή αλλά η αίσθηση και η αίσθηση το σκότος το Μη Ον.
(2) Η Γη γυρίζει αλλά τα πάντα πάνω στην Γη μένουν ακίνητα, και ότι κινείται πάνω στην Γη κινείται τόσο αργά σαν να είναι ακίνητο.
(3) Η Ζωή είναι ο Λόγος ο οποίος κινεί την ανυπαρξία της Υλης.
Το σφαιρικό πλέγμα της Γης κινεί και συγκροτεί τον πλανήτη, δηλαδή το σκότος. Όπως η ψυχή κινεί και συγκροτεί το σώμα.
morfeas sky
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου