Φιλοσοφία; η Θεοσοφία;
Φιλοσοφία; η Θεοσοφία;
Ποιος είπε ότι η Φιλοσοφία δεν είναι η Θεοσοφία; διότι μόνον μέσω της Φιλοσοφίας θα νοήσουμε την αλήθεια της ζωής.
Είναι θεωρία η φιλοσοφία; μα όσα νοώ μέσω της φιλοσοφίας είναι διότι κατανοώ όλο και περισσότερο την όλη διττή φύση στην οποία ζούμε.
Η κατανόηση της αλήθειας γεννιέται μέσα από την Φιλοσοφία, διότι είναι φίλος της σοφίας που έχει να κάνει με την αλήθεια της ψυχής και όχι με την υλική διττή πραγματικότητα, άρα μπορούμε να πούμε την Φιλοσοφία και Θεοσοφία.
Ο έμπειρος οδηγός είναι η νοητή ουσία της ψυχής η οποία είναι Ομοούσια με αυτό που αποκαλλούμε εμείς Θεό.
Η Φιλοσοφία αυτό ακριβώς κάνει, ακονίζει την νόηση της ψυχής εκπαιδεύει την αντίληψη της νοητής ουσίας της ψυχής και σιγά σιγά την ενεργοποιεί.
Αυτή είναι η τέχνη της αλήθειας της ζωής, να ενεργοποιήσουμε την αντίληψη της θείας ουσίας που όλοι μας έχουμε στον πυρήνα της ψυχής μας.
Ο Παράδεισος δεν έχει καμιά σχέση με την Γη, διότι εδώ είναι ένας διττός κόσμος όπου και τα δύο άκρα ανήκουν στο θνητό διττό και θνητό πυρ και πνεύμα.
Η αλήθεια της ζωής είναι Φως και Ζωή και βρίσκεται πέρα από αυτή την θνητή δημιουργία.
Και για να πάμε πίσω στην αληθινή πατρίδα και αληθινή υπόσταση μας, πρέπει πρώτα από εδώ να κατανοήσουμε τον αληθινό μας εαυτό.
Ο έμπειρος οδηγός είναι η νοητή ουσία της ψυχής η οποία είναι Ομοούσια με αυτό που αποκαλλούμε εμείς Θεό.
Η Φιλοσοφία αυτό ακριβώς κάνει, ακονίζει την νόηση της ψυχής εκπαιδεύει την αντίληψη της νοητής ουσίας της ψυχής και σιγά σιγά την ενεργοποιεί.
Αυτή είναι η τέχνη της αλήθειας της ζωής, να ενεργοποιήσουμε την αντίληψη της θείας ουσίας που όλοι μας έχουμε στον πυρήνα της ψυχής μας.
Ο Παράδεισος δεν έχει καμιά σχέση με την Γη, διότι εδώ είναι ένας διττός κόσμος όπου και τα δύο άκρα ανήκουν στο θνητό διττό και θνητό πυρ και πνεύμα.
Η αλήθεια της ζωής είναι Φως και Ζωή και βρίσκεται πέρα από αυτή την θνητή δημιουργία.
Και για να πάμε πίσω στην αληθινή πατρίδα και αληθινή υπόσταση μας, πρέπει πρώτα από εδώ να κατανοήσουμε τον αληθινό μας εαυτό.
Γνώθι σ'αυτόν..η θεϊκή μας αληθινή υπόσταση όμοια με τον Θεό.
morfeas sky
morfeas sky
Όταν ο Σωκράτης έλεγε, ένα μόνο πράγμα γνωρίζω ότι τίποτα δε γνωρίζω, ήταν ακριβολόγος. Όπως ακριβώς και όσο ακριβώς ακριβολόγος είσαι και συ, τίμιε μορφέα, όταν λες δυο και δύο ίσον τέσσερα. Ή όταν λες η θάλασσα είναι θάλασσα, και ο Όλυμπος δεν είναι όχι Όλυμπος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο εν οίδα ότι ουδέν οίδα του Σωκράτη δεν είναι κουβέντα της ταπεινοφροσύνης και της γλυκερής σιγουριάς. Να χτυπήσουμε τάχα την υπεροψία της γνώσης και τη μέθη.
Η πρόταση του Σωκράτη είναι κουβέντα γεωμετρική.
Για να κατανοήσουμε το νόημα της, χρειάζεται να λογαριάσουμε τέσσερα δεδομένα.
Πρώτο, ότι ο Σωκράτης μαζί με τους συνομιλητές του σε κάθε διάλογο του Πλάτωνα προσπαθούσε να ορίσει μία μόνο έννοια. Ποτέ δύο ή περισσότερες.
Δεύτερο, ότι ο ορισμός μιας έννοιας είναι το πιο δύσκολο έργο του ανθρώπινου μυαλού.
Αυτό αποδείχνεται από το γεγονός ότι με τον Σωκράτη, που δοκίμασε να ορίσει τις έννοιες, ουσιαστικά αρχίζει η επιστήμη στην ιστορία του ανθρώπινου γένους.
Τρίτο, ότι, επειδή είναι ατέρμονα δύσκολος ο ορισμός της κάθε έννοιας, οι συζητητές ήταν ανάγκη να 'χουν αγάπη περισσή μεταξύ τους, να 'χουν ειλικρίνεια, καλή πίστη ο ένας στον άλλο, και εντιμότητα. Διαφορετικά κινδύνευαν να σφαχτούνε επάνω στη συζήτηση. Αυτό είναι εκείνο, που γέννησε τονπλατωνικό έρωτα. Τον αναγκαίο όρο για κάθε διάλογο.
Και τέταρτο, ότι όλοι σχεδόν οι διάλογοι του Πλάτωνα τελειώνουν, χωρίς να κατορθώνουν οι συζητητές να ορίσουν την έννοια στην απόλυτη ακρίβεια της.
Ο Σωκράτης όμως δεν έπαιζε με τους συνομιλητές του. Παραδέχεται από την αρχή και καθαρά ότι δε γνωρίζει την έννοια. Ενώ όλοι οι άλλοι ισχυρίζουνται ότι τη γνωρίζουν. Το αποτέλεσμα ήταν να πιστεύουν ότι τους ειρωνεύεται. Εκείνος όμως έλεγε την αλήθεια. Τη φτωχή και την αφτιασίδωτη. Τη μία αλήθεια. Ύστερα τους παρακαλούσε να τον μάθουν.
- Και σα με μάθετε, θα σας χρωστώ μεγάλη χάρη, τους έλεγε.
Εκεί ήταν που τους μπέρδευε. Έχαναν τη ροή των συλλογισμών τους. Έτσι τους υποχρέωνε σιγά σιγά, να ανακαλέσουν τον αρχικό ορισμό που είχαν δώσει στην έννοια. Και στο τέλος, «στενεμένοι από τες ερώτησες του ανδρός», και κάτω από την αμείλικτη δύναμη της επαγωγικής μεθόδου, καθαρά μαθηματικά δηλαδή, τους έφερνε στη δεινή θέση να παραδεχτούν ότι, ενώ νόμιζαν στην αρχή ότι ξέρουν, τώρα η συζήτηση έδειξε ότι δεν ξέρουν. Τότες ο Σωκράτης έλεγε:
- Εσείς πιστεύατε ότι γνωρίζετε την έννοια, και η συζήτηση έδειξε ότι δεν τη γνωρίζετε.
Ούτε τη γνωρίζετε δηλαδή, ούτε εγνωρίζατε ότι δεν τη γνωρίζετε.
Εγώ, απέναντι, επίστευα ότι δε γνωρίζω την έννοια, και η συζήτηση έδειξε ότι πράγματι δεν τη γνωρίζω. Ναι δε γνωρίζω, αλλά εγνώριζα ότι δε γνωρίζω. Εκεί που εσείς δεν εγνωρίζατε ότι δεν γνωρίζετε την έννοια, εγώ εγνώριζα ότι δεν τη γνωρίζω.
Μ' ένα λόγο, εσείς δεν γνωρίζετε τίποτα. Ενώ εγώ γνωρίζω ένα, ότι δε γνωρίζω τίποτα.
Έτσι. Με τρόπο γεωμετρικό, για όλους μας δηλαδή υποχρεωτικό σε παραδοχή, κερδήθηκε η πιο μεγάλη πρόταση, που ξεχώρισε τον άνθρωπο από το ζώο. «Εν οίδα ότι ουδέν οίδα».
Αυτή είναι η τέχνη της αλήθειας της ζωής, να ενεργοποιήσουμε την αντίληψη της θείας ουσίας που όλοι μας έχουμε στον πυρήνα της ψυχής μας.
ΔιαγραφήΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ.ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΘΕΙ.ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΤΡΑΒΑΜΕ ΚΟΥΠΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ.ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΜΠΡΑΤΣΑ ΘΕΛΕΙ ΤΕΧΝΗ!ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΞΥΠΝΑΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΙΖΑ ΣΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.<>.
ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΝΑ ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ,ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΟ 80% ΕΙΝΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ.ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΕΜΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΙΖΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ.ΓΙΑ ΝΑ ΦΘΑΣΕΙΣ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ,ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ.ΔΕΝ ΕΠΙΤΥΝΧΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ,ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΛΑΠΤΟΥΝ.
ΘΑ ΠΩ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ!
ΤΟ BOWLING ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ,ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΒΟΛΗ ΣΤΑ 20 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 200 ΤΕΧΝΟΤΡΟΠΙΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΒΟΛΗ.ΠΡΑΓΜΑ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΤΥΧΗΣ Σ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ.
ΟΜΩΣ ΜΕ ΣΥΝΕΧΗ ΑΓΩΝΑ,ΕΠΙΜΟΝΗ ,ΥΠΟΜΟΝΗ ,ΣΥΝΕΧΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΤΕΧΝΟΤΡΟΠΙΕΣ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΣΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΥΘΟΡΜΗΤΑ.ΑΝΑΒΕΙ Η ΜΙΖΑ ΔΗΛΑΔΗ.
ΘΕΛΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΛΥ ΛΟΙΠΟΝ,ΥΠΟΜΟΝΗ,ΕΠΙΜΟΝΗ Κ.Λ
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ 300 ΣΤΟ BOWLING KAI TON ELEGXO TOY NOY.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος είπε ότι η Φιλοσοφία δεν είναι η Θεοσοφία; διότι μόνον μέσω της Φιλοσοφίας θα νοήσουμε την αλήθεια της ζωής.
ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣΟΦΙΑ,ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΛΕΓΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΓΡΑΠΤΑ ΣΟΥ (ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΘΑ ΝΟΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ)ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΘΕΟΣΟΦΙΑ.ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ Η ΟΔΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Η ΘΕΟΣΟΦΙΑ ΠΟΥ Μ ΑΥΤΗΝ ΘΑ ΝΟΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
Προσπαθεις με μία αντιγραφή ενός κειμένου από το μπλογκ ΕΝΝΕΑ ΕΤΗ Φωτός από έναν λόγο του Λιαντινη οι οποίοι δεν πιστεύουν στις θρησκείες να αντικρουσης τον δικό μου λόγο για να πιστέψουμε σε τι; Στις θρησκείες που είναι ανίκανες να αρθρωσουν μία αλήθεια με επιχειρήματα όπως οι αρχαίοιΕλληνες πρόγονοι μας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό εκεί και πέρα ο Σωκρατης είπε ότι ανάμεσα σε άσχετους ανθρωπους προτιμότερο είναι να κρατάει για τον εαυτό την δικη του αλήθεια διότι κανείς δεν θα τον κατανοήσει, και ταυτόχρονα ο αγνωμων θα προσπαθήσει να του επιβάλλει μεσα από την διαμάχη τα όσα πιστεύει ως την αληθεια της ζωής.
Ο Λόγος ενός ανθρώπου γίνεται αντιληπτός από τους ανθρώπους που έχουν τις ίδιες αρετες.
Δεν μπορεί να γίνει αντιληπτός ο λόγος ενός ανθρώπου με αρετές από έναν άνθρωπο που δεν γνωρίζει τι είναι ή αρετή.
Χωρίς την Φιλοσοφία είναι αδύνατον να νοήσεις ο ανθρώπου τον Θεό.
Αν θεωρεις τον εαυτο σου ασχετο ,οπως και μενα ,(ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ)τοτε συμφωνω οτι δεν θα τα βρουμε.Ομως αφου το θεμα μας ειναι αν η φιλοσοφια ειναι θεοσοφια,και μεταξυ μας συμφωνα με τα γραπτα μας συμφωνουμε οτι( η φιλοσοφια ειναι απλως περασμα για την θεοσοφια),γιατι ο εγωισμος μας μας φερνει σε αντιπαραθεση.
ΔιαγραφήΣυμφωνω οτι ο λογος γινεται αντιληπτος ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΙΔΙΕΣ ΑΡΕΤΕΣ,ομως οιανθρωποι ψαχνονται και αλλαζουν και βρισκουν τον δρομο της αρετης.
Κανεις τελειος δεν υπαρχει.Κανεις τοσο σοφος ωστε να περιφρονει τις γνωμες και τις συμβουλες των αλλων.Εχουμε λιπον αναγκη να αλληλοανεχωμεθα,νααλληλοπαρηγορουμεθα,να αλληλοβοηθουμεθα και να συμπληρωνει ο ενας τις γνωσεις και την πειρα του αλλου.Ο βαθμος και το σημειο της αρετης που φθασαμε θα φανει στις δυσκολες περιστασεις.
Ποιος ειναι πραγματι ο ανθρωπος,φαινεται οχι στις ησυχες και ανεφελες στιγμες.Στις δοκιμασιες,στις θλιψεις,τοτε φαινεται.
Καταρχήν κανείς ένα μεγάλο λάθος. Ή Θεοσοφια σημαίνει ότι μπορούμε να αντιληφθούμε την σοφία του Θεού.Αυτο αιναι αδύνατον, διότι πρέπει πρώτα να έχουμε την ίδια υποσταση και την ίδια με τον Θεό πράγμα που σε αυτόν τον κόσμο με σώμα και θνητή λογική είναι αδύνατον.
ΔιαγραφήΤο μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι μέσω της Φιλοσοφίας να αφυπνισουμε την νοητή ουσία της ψυχής μας, ή οποία είναι Καθ 'Ομοιωσιν και όχι όμοια, διότι από Φως που ειμασταν γι αμε Νους, και μέσα στην σάρκα ενδυθηκαμε το διττό πνεύμα ως λογική διότι το μεν πνεύμα ανήκει σε αυτόν τον διττό κόσμο αποκλειστικά,ενω ο Άνθρωπος έχει διπλή φύση, και η Αρχετυπη υπόσταση του είναι το Φως όμοιος με τον Θεό.
Οι άνθρωποι που αναζητούν την αλήθεια συνεχώς είναι οι μόνοι που μπορούν να ανανεωνουν συνεχώς τα πιστεύω τους, διότι είναι οι μόνοι που δεν στάσιμοι σε μία αλήθεια.
ΔιαγραφήΆρα για να υπάρχει ένας καλοπροαίρετος διάλογος θα πρέπει και οι συνομιλητές να έχουν διάθεση να δεχτούν καινούριες αλήθειες αν τους πείσουν τα επιχειρήματα και οι νέες ιδέες που έχουν αληθειες οι οποίες διαγράφουν τις παλιές. Και όχι να προσπαθούμε να πείσουμε τους συνομιλητές μας αποκλειστικά με τα πιστεύω μας.
Χωρίς την Φιλοσοφία είναι αδύνατον να νοήσει ο άνθρωπος τον Θεό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια μενα,κανεις ανθρωπος δεν μπορει να νοησει τον θεο.Να παρει καποια γευση σιγουρα ναι,αλλα πολυ δυσκολα.
ΔιαγραφήΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΣΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΝΟΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΣΩΜΑΤΟ.
ΔιαγραφήΣου απαντησα σε αυτό πιο πάνω.
ΔιαγραφήΣε αυτόν τον κόσμο με σώμα είναι αδύνατον να νοησουμε το ασώματο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι με διττή λογική καλό-κακό είναι αδύνατον να νοήσουμε την νοητή ουσία της ψυχής που είναι ο Ουσιωδως άνθρωπος όμοιος με το φως.
Αλλά και ο Νους της ψυχής (νοητή ουσία) δεν είναι Φως μέσα στην ψυχή, διότι το σύμπαν στο οποίο κινείται ή ψυχή μαζί με την νοητή ουσία έχει ως σκοπό να επιφέρει την αρμονία σε ένα σύμπαν επτά κύκλων που εχει σύσταση διττή, με δύο αντίθετους πόλους.
Η ψυχή και ο Νους έχουν τις τέλειες δυνάμεις της Αρμονίας.
Ή αγάπη είναι ή δύναμη που φέρει την αρμονία.
Το Φως είναι το Αγαθό, η ολότητα του ενός ΕΝ ΤΟ ΠΑΝ
ΠΙΣΤΗ<=>ΑΓΑΠΗ<=>ΑΡΜΟΝΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΕΞΙΣΩΣΗ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ.
ΕΙΝΑΙ ΔΕΜΕΝΕΣ ΚΑΙ Η ΜΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΛΛΗ.
ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΙΣΩΣΗ ΠΟΥ ΛΥΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΑΣ.