ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΛΟΓΟΣ Θ"

   


ΛΟΓΟΣ Θ" 
ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ

(ΟΤΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΓΑΘΟ
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ)

Ερμής Τρισμέγιστος: Χθες, Ασκληπιέ, σου παρουσίασα τον πλήρη λόγο.Τώρα όμως πιστεύω πως είναι αναγκαίο να αναλύσω και το λόγο τον σχετικό με την αίσθηση σε συνέχεια εκείνου.

Διότι η αίσθηση κι η νόηση φαίνεται πως έχουν διαφορές, καθόσον η μία έχει σχέση με την ύλη κι η άλλη με την ουσία, 
διότι στα υπόλοιπα ζωντανά όντα η αίσθηση είναι ενωμένη με την φύση, εγώ όμως έχω την εντύπωση πως και οι δυο είναι ενωμένες και δεν χωρίζονται, στους ανθρώπους εννοώ.

Ο νους διαφέρει τόσο από την νόηση, όσο ο Θεός από την θεϊκότητα, καθόσον η θεϊκότητα γεννιέται απ'το Θεό, η δε νόηση απ'το νου, και είναι αδελφή του λόγου, και το ένα αποτελεί όργανο του άλλου. Διότι ούτε λόγος εκφέρεται χωρίς τη νόηση, ούτε η νόηση φανερώνεται χωρίς το λόγο.

Και οι δύο, επομένως, και η αίσθηση και η νόηση, συρρέουν στον άνθρωπο σαν να έχουν πλεχτεί μεταξύ τους. Διότι ούτε χωρίς την αίσθηση είναι δυνατόν κάποιος να κατανοήσει, ούτε χωρίς τη νόηση να αισθανθεί.


Ασκληπιός: Είναι όμως δυνατόν η νόηση να κατανοήσει χωρίς την αίσθηση, όπως συμβαίνει με τα οράματα, που παρουσιάζονται με τα όνειρα;

Εχω την εντύπωση πως στα οράματα των ονείρων παρουσιάζονται και οι δύο ενέργειες. Διότι, όταν κάποιος είναι ξύπνιος, η αίσθηση είναι μοιρασμένη και στο σώμα και στην ψυχή, κι όταν τα δύο αυτά μέρη της αίσθησης συμφωνήσουν μεταξύ τους, τότε η νόηση εκφέρεται με το λόγο, αφού έχει δημιουργηθεί από το νου.

(τότε αφού συμφωνήσουν μεταξύ τους η αίσθηση της ψυχής και η αίσθηση του σώματος, με τη νόηση, τότε η νόηση οδηγεί τον άνθρωπο, ειδάλλως θα τον οδηγούν οι άλογες μεταβαλλόμενες αισθήσεις του σώματος).

Διότι ο νους γεννά όλα τα νοήματα, τα οποία είναι μεν αγαθά, όταν πάρει τα σπέρματα απ'το θεό, αλλά και αντίθετα είναι κακία, όταν τα πάρει από κάποιο δαίμονα, καθόσον κανένα μέρος του (υλικού αισθητού) κόσμου δεν είναι άδειο από δαίμονες, κυρίως από τον δαίμονα, τον φωτισμένο απ'το Θεό, ο οποίος μπαίνοντας κρυφά έσπειρε το σπέρμα της δικής του ενέργειας, και τότε ο νους γέννησε το σπαρμένο, 
δηλαδή μοιχείες, φόνους, άσχημη μεταχείρηση των γονέων, ιεροσυλίες, ασέβειες, αυτοκτονίες με αγχόνες, καταγκρεμίσματα και όλα τα υπόλοιπα, που αποτελούν έργα των δαιμόνων.

..........

'και τότε ο νους γέννησε το σπαρμένο' 
Ο Αδάμ που διαχωρίστηκε σε Αδάμ κι Εύα, με αποτέλεσμα να εκπέσει το ανθρώπινο σώμα, και να χαθεί η σύνδεση του πνεύματος με το σώμα και από τότε οι ενσαρκωμένες ψυχές έπεσαν σε Λήθη και οδηγούνται ως σκλάβοι του σώματος που δημιούργησε ο εκπεσών φωτισμένος δαίμονας, ο αισθητός θεός του πυρός και πνεύματος

ὁ δὲ Νοῦς ὁ θεός, ἀρρενόθηλυς ὤν, ζωὴ καὶ φῶς ὑπάρχων, ἀπεκύησε λόγῳ ἕτερον Νοῦν δημιουργόν, ὃς θεὸς τοῦ πυρὸς καὶ πνεύματος ὤν, ἐδημιούργησε διοικητάς τινας ἑπτά, ἐν κύκλοις περιέχοντας τὸν αἰσθητὸν κόσμον, καὶ ἡ διοίκησις αὐτῶν εἱμαρμένη καλεῖται.

" ἐκ δὲ φωτὸς ..... λόγος ἅγιος ἐπέβη τῇ φύσει "
Και η ένωση αυτή με την φύση δημιούργησε το φωτισμένο πνεύμα, την εικόνα του Άγιου Λόγου.

Ενώ τον Θεάνθρωπο τον δημιούργησε ο Αληθινός Θεός όμοιο του.

ὁ δὲ πάντων πατὴρ ὁ Νοῦς, ὢν ζωὴ καὶ φῶς, 
ἀπεκύησεν ῎Ανθρωπον αὐτῷ ἴσον, οὗ ἠράσθη ὡς ἰδίου τόκου·

Όπως βλέπουμε η εικόνα του Θεού είναι ο Αρενόθηλυς Νους Ζωή και Φως Υπάρχων διότι γεννήθηκε από το Θεό. 

ὁ δὲ Νοῦς ὁ θεός, ἀρρενόθηλυς ὤν, ζωὴ καὶ φῶς ὑπάρχων (η εικόνα του Θεού διότι εμπεριέχει μέσα του το αδρανή δοχείο της Ύλης).

ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΕΚΠΕΣΩΝ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟ ΠΝΕΥΜΑ;
ἄκουε λοιπόν, ὃν ποθεῖς λόγον ἀκοῦσαι. τῆς περιόδου πεπληρωμένης ἐλύθη ὁ πάντων σύνδεσμος ἐκ βουλῆς θεοῦ·

πάντα γὰρ ζῷα ἀρρενοθήλεα ὄντα διελύετο ἅμα τῷ ἀνθρώπῳ καὶ ἐγένετο τὰ μὲν ἀρρενικὰ ἐν μέρει, τὰ δὲ θηλυκὰ ὁμοίως.

ὁ δὲ θεὸς εὐθὺς εἶπεν ἁγίῳ λόγῳ, (η εικόνα του θεού), Αὐξάνεσθε ἐν αὐξήσει καὶ πληθύνεσθε ἐν πλήθει πάντα τὰ κτίσματα καὶ δημιουργήματα, καὶ ἀναγνωρισάτω <ὁ> ἔννους ἑαυτὸν ὄντα ἀθάνατον, καὶ τὸν αἴτιον τοῦ θανάτου ἔρωτα, καὶ πάντα τὰ ὄντα. 

τοῦτο εἰπόντος, ἡ πρόνοια διὰ τῆς εἱμαρμένης καὶ ἁρμονίας τὰς μίξεις ἐποιήσατο, καὶ τὰς γενέσεις κατέστησε, καὶ ἐπληθύνθη κατὰ γένος τὰ πάντα καὶ ὁ ἀναγνωρίσας ἑαυτὸν ἐλήλυθεν εἰς τὸ περιούσιον ἀγαθόν, ὁ δε ἀγαπήσας τὸ ἐκ πλάνης ἔρωτος σῶμα, οὗτος μένει ἐν τῷ σκότει πλανώμενος, αἰσθητῶς πάσχων τὰ τοῦ θανάτου. 

..........

Ο εκπεσών φωτισμένος δαίμονας, ο αισθητός θεός του πυρός και πνεύματος, ο δεύτερος Νους δημιουργός, ο Ζωντανός Συμπαντικός Οργανισμός ο οποίος αφομοιώθηκε από το σώμα του την άλογη κστωφερή φύση των πλανητών, και όχι από το πνεύμα του τον Άγιο Λόγο.

Το εκπεσών φωτισμένο πνεύμα έλυσε τον σύνδεσμο της αρμονίας μεταξύ του πνεύματος και του σώματος, και από τότε το σώμα οδηγεί το νου του ανθρώπου και όχι ο Νους της ψυχής.


morfeas sky 
..........

Συνέχεια:

Διότι τα σπέρματα του Θεού είναι λίγα, όμως σπουδαία, ωραία, και καλά, η αρετή κι η σωφροσύνη κι η ευσέβεια. Η ευσέβεια είναι η γνώση του Θεού, κι εκείνος που τον γνώρισε, έχει γεμίσει απ'όλα τα αγαθά, και διαθέτει νόηση θεϊκή, κι όχι όμοια με τη νόηση των πολλών.

Για το λόγο αυτό όσοι διαθέτουν γνώση δεν είναι αρεστοί στους πολλούς, ούτε κι οι πολλοί σ'αυτούς. Δίνουν δε την εντύπωση πως έχουν τρελλαθεί και προκαλλούν το γέλιο, καθώς είναι μισητοί και περιφρονημένοι κι ίσως και να σκοτώνονται.

Διότι ισχυρίστηκα πως η κακία πρέπει να κατοικεί εδώ κάτω, αφού είναι ο φυσικός της χώρος. Φυσικός της χώρος είναι η γη, και όχι ο ουράνιος κόσμος, όπως κάποιοι θα ισχυριστούν κάποτε βλασφημώντας..

Ο θεοσεβής όμως θα τ'αντέξει όλα, αφού αισθάνθηκε τη γνώση, καθόσον όλα είναι αγαθά για έναν τέτοιο άνθρωπο, ακόμα κι αν για τους άλλους είναι κακά. 

Ακόμα κι αν τον επιβουλεύονται, αναφέρεται πάντα στην γνώση, κι από μόνος του μετατρέπει τα κακά σε αγαθά.



Ερμής Τρισμέγιστος: 

Eπανέρχομαι πάλι στο λόγο τον σχετικό με την αίσθηση.

Αποτελεί, λοιπόν, ανθρώπινο χαρακτηριστικό το να συμμετέχει η αίσθηση στη νόηση. Και δεν απολαμβάνει, όπως προανέφερα κάθε άνθρωπος τη νόηση, αλλά άλλος αφοσιώνεται στα υλικά, (θνητά), και άλλος στα ουσιώδη. (Νοητά). 

Διότι, όπως ανέφερα, αυτός που αφοσιώνεται στα υλικά (στα θνητά) μαζί με την κακία, αυτός κατέχει τον σπόρο της νόησης από τους δαίμονες, ενώ αυτοί που αφοσιώνονται στα ουσιώδη, (νοητά), μαζί με το αγαθό σώζονται από το Θεό.

Διότι ο Θεός, ο των πάντων δημιουργός, καθώς δημιουργεί τα πάντα, τα κάνει όμοια με τον εαυτό του κι αυτά, αφού γεννηθούν αγαθά, καθίστανται στην συνέχεια διαφορετικά, ανάλογα με τον τρόπο χρησιμοποίησης της ενέργειας τους.

Διότι η κοσμική κίνηση της τριβής (σύνθεση των τεσσάρων ανόμοιων στοιχείων της Υλης) δημιουργεί διάφορα είδη γενέσεων, άλλα ρυπαίνοντας τα με την κακία κι άλλα καθαρίζοντας τα με το αγαθό.

σχόλιο: έτσι εξέπεσε ο δεύτερος Νους δημιουργός του πυρός και πνεύματος, ενώ γεννήθηκε Αγαθός Νους και πνεύμα του πυρός, στην συνέχεια χρησιμοποίησε την ενέργεια που του δόθηκε δηλαδή τα κατωφερή στοιχεία της Υλης: αέρας, γη, νερό, η οποία τριβή της σύνθεσης τους φέρει την κακία, κι έγινε ένα με την άλογη φύση του δοχείου της Υλης των πλάνητων. (πλανήτης Γη).

Ερμής Τρισμέγιστος:
Διότι ο κόσμος, (κόσμος είναι ο δεύτερος Νους δημιουργός του πυρός και πνεύματος) Ασκληπιέ, διαθέτει δική του αίσθηση και νόηση, όχι όμοια με την ανθρώπινη, ούτε τόσο πολυποίκιλη, αλλά διαφορετική κι απλούστερη. Διότι η αίσθηση κι η νόηση του κόσμου είναι μία, το να δημιουργεί δηλαδή τα πάντα, και να τα αποσυνθέτει, πάλι στον εαυτό της, όργανο της βούλησης του Θεού.

σχόλιο: όργανο της βούλησης του Θεού είναι ο δεύτερος Νους δημιουργός του πυρός και πνεύματος, που ενεργεί στους Επτά Ουρανούς που είναι τα δικά του όργανα.



Ερμής Τρισμέγιστος: Πράγματι, (ο κόσμος- ο δεύτερος Νους δημιουργός) έχει γίνει σαν ένα όργανο, ώστε διατηρώντας μέσα του όλα τα σπέρματα, που πήρε από το Θεό, (Νους και παγκόσμια ψυχή-δεύτερος Νους δημιουργός του πυρός και πνεύματος) να δημιουργεί τα πάντα, (ο δεύτερος Νους δημιουργός ο αισθητός θεός του πυρός και πνεύματος είναι το όργανο του Θεού), με τρόπο δραστήριο και διαλύοντας τα πάντα να τα ανανεώνει. 

Κι έτσι διαλυμένα, σαν αγαθός καλλιεργητής της ζωής, να τους παρέχει ανανέωση μέσω της μεταβολής και της κίνησης. Τίποτα δεν υπάρχει που να μην το αναζωογονεί και καθώς κινείται, σε όλα δίνει ζωή κι αποτελεί ταυτόχρονα χώρο και δημιουργό της ζωής. (ο δεύτερος Νους δημιουργός).

Ερμής Τρισμέγιστος: Tα σώματα, φτιαγμένα από ύλη, διαφέρουν μεταξύ τους, διότι άλλα αποτελούνται από χώμα, άλλα από νερό, άλλα από αέρα, άλλα από φωτιά. Και όλα είναι σύνθετα, άλλα περισσότερο κι άλλα απλούστερα.

Περισσότερο σύνθετα είναι τα βαρύτερα, λιγότερο δε τα ελαφρότερα. Η δε ταχύτητα της τροχιάς του κόσμου (των επτά φύσεων των πλανητών και των Α-πλανών κόσμων, ) προκαλλεί την διαφορετικότητα των διαφόρων ειδών γενέσεων, προκαλλεί τα διάφορα είδη στα σώματα μαζί μ'ένα συμπλήρωμα, αυτό της ζωής. (Νους και ψυχή).

Πατέρας, λοιπόν, του κόσμου είναι ο Θεός, ο δε κόσμος (ο δεύτερος Νους δημιουργός) είναι ο πατέρας των εγκοσμίων, κι ο κόσμος είναι γιος του Θεού, τα δε εγκόσμια ανήκουν στον κόσμο.

(όλα τα διαχωρισμένα σώματα αρσενικό-θηλυκό τα δημιούργησε ο δεύτερος Νους δημιουργός είναι δικά του τα ανθρώπινα σώματα, τα οποία ελέγχει μέσω των μεταβαλλόμενων αισθήσεων δηλαδή μας ελέγχει με τις ανάγκες που έχουν τα σώματα μας, τους δαίμονες, με τις μεταβαλλόμενες αισθήσεις.

Ερμής Τρισμέγιστος: Κι εύγλογα έχει αποκληθεί "κόσμος", διότι στολίζει τα πάντα με την ποικιλομορφία της γένεσης και με τη συνέχιση της ζωής και με την ακούραστη ενέργεια και με τη σύσταση των στοιχείων και με την τάξη των γεννημένων, Αυτός επομένως ας αποκαλλείται "κόσμος" κι αναγκαστικά και όπως αρμόζει.



Όλων, λοιπόν, των ζωντανών οργανισμών η αίσθηση κι η νόηση απ'έξω προέρχεται (ο Νους και Αγιος Λόγος, που εμπεριέχει όμως ως δικό του κόσμο το δοχείο της Υλης δηλαδή το σώμα που είναι η αίσθηση, ο αισθητός κόσμος αλλά είναι αγέννητος ακόμη, σε Αδράνεια), παίρνοντας πνοή απ'τον κόσμο που την περιβάλλει, (από τον Αγιο Λόγο), ο δε κόσμος, (ο δεύτερος Νους δημιουργός), έχοντας πάρει την πνοή του μια φορά κατά τη δημιουργία του, τη διατηρεί, αφού την πήρε από το Θεό. 

(ο δεύτερος Νους δημιουργός γεννήθηκε εσωτερικά του Ογδοου Ουρανού που τον περιβάλλει-περικλείει εξωτερικά, είναι οι Επτά Ουρανοί, και αφού πήρε το πνεύμα, δηλαδή το Νου που ενώθηκε με το ελαφρύτερο στοιχείο της Υλης την φωτιά στον Έβδομο Ουρανό, το ελαφρύτερο στοιχείο της Υλης που διαχωρίστηκε λόγω της κίνησης που δόθηκε στο δοχείο της Υλης από τον Αγιο Λόγο, σε Τέσσερα στοιχεία, φωτιά, αέρας, γη, νερό.

Ερμής Τρισμέγιστος: Κι ο Θεός (η εικόνα του Θεού Φως και Ζωή ο Ογδοος Ουρανός), δεν στερείται από αίσθηση και νόηση, όπως κάποιοι θα νομίσουν βλασφημώντας από θεοφοβία.
( δεν πρέπει να φοβόμαστε το Θεό).



Διότι όλα όσα υπάρχουν, Ασκληπιέ, αυτά υπάρχουν στο Θεό, και γίνονται από το Θεό, κι από κει εξαρτώνται, άλλα μεν ενεργώντας μέσω των σωμάτων, άλλα δε κινώντας μέσω της ουσίας της ψυχής, άλλα δίνοντας ζωή μέσω του πνεύματος, (νοερό πνεύμα), 


κι άλλα υποδεχόμενα τα πεθαμένα, όπως είναι εύλογο. 
(τα πεθαμένα είναι  τα άλογα κατωφερή στοιχεία η σάρκα από γη, νερό). 

Μάλλον όμως ισχυρίζομαι πως δεν τα έχει αυτός όλα, αλλά φανερώνω την ακόλουθη αλήθεια:

αυτός είναι τα πάντα, (ο Ογδοος Ουρανός ο Ενας), αποκτώντας τα όχι απ'έξω, αλλά προσφέροντας τα έξω.

Κι αυτό αποτελεί την αίσθηση και τη νόηση του Θεού, δηλαδή να κινεί πάντοτε τα πάντα. Και δεν θα υπάρξει χρόνος ποτέ που θα χαθεί κάποιο από τα δημιουργήματα.

Κι όταν λέω "από τα δημιουργήματα" εννοώ του Θεού.
(Νους και ψυχή είναι τα αθάνατα δημιουργήματα του Θεού).

Διότι τα δημιουργήματα τα κρατά ο Θεός κι ούτε κανένα βρίσκεται έξω από αυτόν, ούτε κι αυτός έξω από κάποιο.
(Ο Θεός είναι ο Αγαθός Νους της ψυχής μας).

Αυτά Ασκληπιέ, θα σου φανούν αληθινά αν τα κατανοήσεις, κι απίστευτα αν έχεις άγνοια.

Διότι η νόηση είναι η πίστη, (γνωρίζω, το κατέχω άρα πιστεύω συνειδητά στο Θεό).

Ενώ η απιστία είναι η απουσία της νόησης.
(δεν έχω νόηση, άρα δεν γνωρίζω το Θεό, άρα δεν μπορώ να κατανοήσω το Θεό)

Διότι η λογική δεν φτάνει μέχρι την αλήθεια, 

(η λογική που οδηγείται από τις άλογες μεταβαλλόμενες αισθήσεις του ΣΥΝΘΕΤΟΥ σώματος από αέρα, γη, νερό δεν μπορεί να φτάσει στην αλήθεια).

Ενώ ο Νους είναι μεγάλος και μπορεί να φτάσει μέχρι την αλήθεια, αν οδηγηθεί μέχρι ενός σημείου από την λογική.
(Οταν η λογική οδηγείται από τον νοητό αμετάβλητο λόγο της νοητής Αγαθής Ουσίας της ψυχής..Νους και ψυχή).

Κι αφού αντιληφθεί τα πάντα και τα βρει σύμφωνα με τις ερμηνείες της λογικής, τότε πιστεύει κι επαναπαύεται στην καλή του πίστη.

(Αυτό λοιπόν σημαίνει πίστη! πιστεύω! με το να αντιληφθώ τον Θεό μέσω της ερμηνείας της λογικής μου που πηγάζει από τον Αγαθό Νου, την Αγαθή μου θέληση, η οποία θα με βρει σύμφωνο με τα όσα αντιλήφθηκα συνειδητά με την νόηση, άρα επαναπαύομαι πλέον στην καλή μου πίστη).

Τα προαναφερθέντα λοιπόν, τα οποία προέρχονται από το Θεό, είναι πιστευτά σε αυτούς που τα συλλογίστηκαν με το νου τους, κι απίστευτα σε αυτούς που δεν τα συλλογίστηκαν.

Αυτά τα τόσα ας έχουν λεχθεί σχετικά με τη νόηση και την αίσθηση.

morfeas sky


       

O Aληθινός Θεός είναι Πανάγαθος Νους, σκεφτείτε Νοητά ταξιδέψτε με το Νου σας! πηγαίνετε στην άκρη του σύμπαντος, βγείτε έξω από αυτό!! διότι ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ μια σκέψη μας ολόκληρος ο κτιστός κόσμος! και φυλακιστήκαμε σε ένα ανθρωπόμορφο ά-λογο ζώο! που σέρνεται πάνω στο σκότος της Γης, γεμάτο από ανάγκες άρα και από κακία..επτάμισυ δις ψυχές που έγιναν ανθρώπινα άλογα ζώα!

morfeas sky

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

OI ΕΠΤΑ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ O ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ COVID 19 - DAVID ICKE

ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΦΥΓΕΙΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ - Η ΜΟΙΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ

Τί ΕΙΝΑΙ η 3η και η 4η και η 5η Διάσταση

ΚΥΜΒΑΛΕΙΟΝ Το θρυλικό απόκρυφο βιβλίο του Ερμή Τρισμέγιστου που γλίτωσε από την καταστροφή της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας

Ζούμε σε ένα Φ……matrix η ανατροπή είναι θέμα χρόνου…. Τώρα πιο επίκαιρο από ποτέ

ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ TOY KOΡΩNOIOY

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

“Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου.

ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ

Τί ΕΙΝΑΙ η 3η και η 4η και η 5η Διάσταση

ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

ΛΟΓΟΣ Ι "ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ" ΤΟΥ ΕΡΜΗ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ

OI ΕΠΤΑ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

Ο ΝΟΥΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΤΟΥ ΗΛΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ - Οι τριανταέξι Δέκαρχοι θεοί

ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΦΥΓΕΙΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ - Η ΜΟΙΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ

ΚΥΜΒΑΛΕΙΟΝ Το θρυλικό απόκρυφο βιβλίο του Ερμή Τρισμέγιστου που γλίτωσε από την καταστροφή της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ - ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γιατί η γέννηση δεν αποτελεί ζωή, αλλά είναι η αίσθηση. Ερμής Τρισμέγιστος

ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ

ΦΟΒΑΣΑΙ; ΤΟΤΕ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ

ΛΟΓΟΣ Ι "ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ" ΤΟΥ ΕΡΜΗ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ

ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

“Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου.

ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΑ

Τι είναι ο καθρέπτης

Η ΠΤΩΣΗ ΚΑΙ Η ΘΕΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΨΥΧΗΣ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΚΡΥΜΜΕΝΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ!!!