Η ΠΤΩΣΗ ΚΑΙ Η ΘΕΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΨΥΧΗΣ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ




Ερμής Τρισμέγιστος


Ο θεός (δεύτερος Νους δημιουργός), πατέρας και κύριος, μετά τους θεούς (τα θεϊκά γένη), δημιούργησε το ανθρώπινο γένος, από ένα φθαρτό μέρος , την ύλη, και από το θεϊκό μέρος, εξισορροπώντας τα.
Συνέβη, όμως, τα μειονεκτήματα της ύλης να παραμείνουν αναμεμιγμένα με το ανθρώπινο σώμα και να εμφανιστούν και άλλα μειονεκτήματα εξαιτίας της διατροφής και του τρόπου ζωής του ανθρώπου, που αναγκαστικά είναι κοινά με των υπόλοιπων ζώων.
Γι'αυτούς τους λόγους, πρέπει να εγκατασταθούν στην ψυχή του ανθρώπου οι επιθυμίες των ηδονών και τα υπόλοιπα μειονεκτήματα της σκέψης.

Οι θεοί όμως, (τα γένη των θεών στους ανώτερους ουρανούς), επειδή έχουν δημιουργηθεί από το πιο γνήσιο μέρος της φύσης δε χρειάζονται τη βοήθεια της γνώσης και της επιστήμης, αν και η ακμαιότητα της ηλικίας τους, που πάντα παραμένει μία, αποτελεί γι'αυτούς μια μορφή γνώσης και επιστήμης.
Όμως ο θεός για να διαφυλάξει την ενότητα της θείας Πρόνοιας στη θέση της επιστήμης και της γνώσης, για να μη λείπουν αυτά από τους θεούς, διαμόρφωσε με θεϊκό νόμο την τάξη της αναγκαιότητας, περιβάλλοντας με την μορφή νόμου.
(Υπάρχουν νόμοι απαράβατοι στον κόσμο των θεών από Ανάγκη).

Εντωμεταξύ ξεχώρισε τον άνθρωπο από όλα τα υπόλοιπα ζώα χαρίζοντας του την λογική και την επιστήμη, με την βοήθεια των οποίων μπορούν οι άνθρωποι να αποκοπούν και να απαλλαχτούν από τα μειονεκτήματα του σώματος τους και οι ίδιοι να οδηγηθούν στην ελπίδα και την επιδίωξη για την επίτευξη της αθανασίας.


Τελικά ο θεός έπλασε από δύο φύσεις, την θνητή, και την θεϊκή, και τον αγαθό άνθρωπο και αυτόν που είναι αθάνατος.
σημ: αυτή η πρόταση είναι όλα τα λεφτά του κόσμου!!
Όλη η αλήθεια για τον Άνθρωπο σε μια πρόταση!

Το θέλημα του θεού, λοιπόν, πρόσταζε, ο άνθρωπος να είναι καλύτερα πλασμένος από τους θεούς, καθώς αυτοί είναι πλασμένοι μόνο από αθάνατη φύση, αλλά ο άνθρωπος ταυτόχρονα να είναι καλύτερα πλασμένος και από όλα τα υπόλοιπα ζώα.
Γι'αυτό ο άνθρωπος λατρεύει τους θεούς με την θρησκεία και με τον ιερό του νου, επειδή είναι συνδεδεμένος μαζί τους με συγγένεια, αλλά και οι θεοί, με ευσεβή αγάπη, επιβλέπουν και φυλάσσουν όλα όσα σχετίζονται με τον άνθρωπο.


Αλλά ας πούμε και αυτό, που αφορά τους λίγους ανθρώπους που έχουν αφιερωθεί στις ευσεβείς σκέψεις. 
Στους διεφθαρμένους, ανθρώπους όμως, δεν πρέπει να αναφερθούμε για να μην βεβηλωθεί η ιερότητα του λόγου μας από την εξέταση τους.

Καθώς προαναγγέλθηκε από μας πως θ'ακολουθήσει λόγος σχετικά με την συγγένεια και την επικοινωνία των ανθρώπων με τους θεούς, πρόσεξε, Ασκληπιέ, την ισχύ και την δύναμη του ιδεατού ανθρώπου.

Όπως ο κύριος και πατέρας είτε θεός (πράγμα που είναι ύψιστο) είναι ο δημιουργός των ουράνιων θεών, έτσι και ο άνθρωπος είναι ο δημιουργός και πλάστης των επίγειων θεών που βρίσκονται μέσα στους ΙΕΡΟΥΣ ΝΑΟΥΣ οι οποίοι ικανοποιούνται με την ανθρώπινη επικοινωνία και συναναστροφή, και όχι μόνον φωτίζεται, αλλά και φωτίζει.

Ο άνθρωπος λοιπόν, δε δημιουργεί μόνον καθοδηγημένος από το θέλημα του θεού, αλλά δημιουργεί ακόμη και θεούς.

Απορείς και συ Ασκληπιέ, ή δυσπιστείς όπως οι περισσότεροι;


-Έχω μπερδευτεί, Τρισμέγιστε, αλλά πρόθυμα θα συμφωνήσω με τα λόγια σου, καθώς θεωρώ τον άνθρωπο ευτυχέστατο που δέχτηκε τόση μεγάλη ευτυχία. 
Και δεν κρίθηκε άξιος ενός ανάξιου θαύματος, αυτός που είναι ανώτερος από τα πάντα.

Κατά γενική ομολογία, είναι φανερό ότι το γένος των θεών δημιουργήθηκε από το πιο γνήσιο μέρος της φύσης και ότι μόνο όσα σύμβολα τους είναι αισθητά αποτελούν κάτι σαν κεφάλια αντικαθιστώντας το σύνολο του σώματος τους.


Οι μορφές, όμως, των θεών, που συλλαμβάνονται στο μυαλό των ανθρώπου και πλάθονται από αυτόν, συντίθενται από διπλή φύση: από τη θεϊκή που είναι πιο γνήσια και κατά πολύ θεϊκότερη, και από αυτήν που βρίσκεται ανάμεσα στους ανθρώπους, δηλαδή την υλική, η οποία προϋπήρχε, και δε διαμορφώνεται μόνο από κεφάλια (Νους) αλλά από κάθε μέλος και από το σώμα στο σύνολο του. Έτσι το γένος των ανθρώπων, έχοντας στο μυαλό του πάντοτε την φύση και την καταγωγή του, επιμένει να δημιουργεί μιμήσεις εκείνης της θεότητας.


Όπως ακριβώς, δηλαδή, ο πατέρας και κύριος (δεύτερος Νους δημιουργός) δημιούργησε τους αθάνατους θεούς όμοιους με τον ίδιο, έτσι και το γένος των ανθρώπων πλάθει τους δικούς του θεούς βασιζόμενο στην ομοιότητα της δικής τους μορφής.
Τα αγάλματα εννοείς Τρισμέγιστε; (σήμερα έχουμε τις εικόνες τα κόκκαλα που προσκυνάμε).

-Τα αγάλματα, Ασκληπιέ.

Αντιλαμβάνεσαι, λοιπόν, τώρα μέχρι ποιου σημείου και 'συ δυσπιστείς; Τα αγάλματα αυτά είναι έμψυχα και γεμάτα από Νου και πνεύμα και κάνουν τόσα πολλά σπουδαία πράγματα.
Αγάλματα που γνωρίζουν από πριν το μέλλον, προφητεύουν χρησιμοποιώντας χρησμούς, προφητείες, όνειρα και πολλά άλλα μέσα. Αγάλματα που προκαλλούν αρρώστιες στους θνητούς ανθρώπους και έχουν την ικανότητα να τις θεραπεύουν, και επίσης θλίψη και χαρά αναλόγως με την αξία τους.


Μήπως δεν γνωρίζεις Ασκληπιέ, ότι η Αίγυπτος αποτελεί εικόνα του ουρανού ή, καλύτερα και αληθέστερα, ότι αποτελεί την ερμηνεία και την κάθοδο όλων εκείνων των θαυμαστών που διευθετούνται και τελούνται στον ουρανό, και για να μιλήσω πιο αληθινά, η χώρα μας αποτελεί το ναό του κόσμου.
(Εδώ ο Ερμής Τρισμέγιστος μας αποδεικνύει ότι ζούσε στην πραγματική νότιο Ελλάδα που ήταν και είναι η Αίγυπτος).

Στην συνέχεια ο Ερμής μας αναφέρει ότι οι άνθρωποι θα ξεχάσουν την θεϊκότητα και την βοήθεια των θεών, όπως ξέχασαν την δική τους, θα γίνουν υλιστές, και θα υπάρχει μια απίστευτη σκληρότητα από το ανθρώπινο γένος πάνω στην Γη διότι θα γίνει ένα με το ζώο.

Γιατί κλαις Ασκληπιέ; Αυτό το αγαθό σύμπαν, από το οποίο δεν υπήρξε ούτε υπάρχει ούτε θα υπάρξει τίποτα καλύτερο, το οποίο είναι ορατό, θα βρεθεί σε κίνδυνο και θ'αποτελέσει βάρος για τους ανθρώπους.

Γι'αυτό και ολόκληρος ο κόσμος θα περιφρονηθεί και δε θα λατρεύεται το ανυπέρβλητο έργο του θεού, η ένδοξη δημιουργία του, η ενάρετη σύνθεση της πολύμορφης ποικιλίας, το όργανο της θέλησης του θεού ο οποίος προσφέρει άφθονη εύνοια στα έργα του θα έρθει η ένωση σε ένα όλης της συγκεντρωμένης ποικιλομορφίας που αποτελείται από όλα αυτά που μπορούν να λατρευτούν, να επιδοκιμαστούν, και να αγαπηθούν τελικά από όλους εκείνους που μπορούν να βλέπουν. Καθώς θα προτιμάται το σκοτάδι από το φως και ο θάνατος θα θεωρείται πιο ωφέλιμος από τη ζωή. Κανείς δεν θα κοιτάζει ψηλά στον ουρανό. Ο ευσεβής θα θεωρείται τρελός και ο ασεβής σοφός, ο εμπαθής θα θεωρείται γενναίος και ο κακός ενάρετος.


(σημ: "θα έρθει ο καιρός όπου το σκοτάδι και το φως θα ενωθούν" και οι άνθρωποι θα προτιμούν το σκοτάδι)

Γιατί η ΨΥΧΗ και όλα όσα ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΎΡΩ ΑΠΌ ΑΥΤΉΝ, ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΗ ΣΤΑ ΟΠΟΊΑ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ή ακολουθώντας τα την απέκτησε, όπως σας εξήγησα θα θεωρούνται όχι μόνο γελοία ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΑΤΑΙΑ.

Πιστέψτε με θα οριστεί θανατική ποινή γι'αυτόν που θα αφιερωθεί στη λατρεία του Νου. Θα θεσπιστούν νέα δίκαια με νέους νόμους.
Τίποτα το ιερό, τίποτα το όσιο ούτε αντάξιο του ουρανού και των επουράνιων δεν θα ακούγεται, και δεν θα πιστεύεται με το Νου.

Ας είναι καταραμένος ο χωρισμός των θεών από τους ανθρώπους.

Θα παραμείνουν μόνο οι επιζήμιοι άγγελοι, οι οποίοι θα αναμειχτούν με τους ανθρώπους και θα τους αναγκάζουν να εμπλέκονται σε κάθε συμφορά θράσους, σε πολέμους, σε αρπαγές, σε απάτες και σε όλες εκείνες τις ενέργειες που αντιτίθενται στη φύση της ψυχής.


Τότε στη Γη δε θα βασιλεύει η ισορροπία ούτε η θάλασσα θα ταξιδεύεται από ανθρώπους ούτε ο ουρανός από τις τροχιές των αστεριών, οι οποίες δεν θα παραμείνουν σταθερές.
Όλες οι θεϊκές φωνές θα σιωπούν μπροστά στην λογοκρισία.
Για τους καρπούς της Γης θα επέλθει η αλλοίωση, και η γη δεν θα είναι πλέον γόνιμη, (μεταλλαγμένα), και ο ίδιος ο αέρας θα μολυνθεί από μια οικτρή νάρκωση. ( υποσυνείδητα μηνύματα μέσω ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων, ψεκασμοί κτλ).

Στην συνέχεια μας αναφέρει ο Ερμής πως όταν ο θεός (δεύτερος Νους δημιουργός) δει όλη αυτή την διαφθορά, και ΤΗΝ ΑΤΑΞΙΑ, αντιστεκόμενος με την βούληση του η οποία αποτελεί και την αγαθότητα του, θα διορθώσει το λάθος και θα καθαρίσει όλη την κακία είτε με κατακλυσμό, είτε με καταστροφικές φωτιές, είτε δίνοντας τέλος στο ανθρώπινο γένος με επιδημικές και διασπαρμένες σε διάφορους τόπους αρρώστιες, και θα επαναφέρει τον κόσμο στην αρχική του μορφή, ώστε να καταστήσει πάλι τον κόσμο στα μάτια των ανθρώπων που θα επιζήσουν αξιολάτρευτο και αξιοθαύμαστο, και ο ίδιος να παρουσιαστεί στους ανθρώπους ως δημιουργός και αυτός που αποκατέστησε αυτό το τόσο σπουδαίο έργο, για να δοξάζεται με ύμνους επαίνους και εγκώμια.

Η αναγέννηση του κόσμου λοιπόν θα είναι η εξής:


Η αναδιαμόρφωση όλων των ενάρετων πραγμάτων, και η οσιότατη και ευσεβέστατη ανασυγκρότηση της ίδιας της φύσης, καθοδηγούμενη από τον δεύτερο Νου δημιουργό, όπου θα οριοθετήσει το πέρασμα του χρόνου ως αιώνια ζωή χωρίς αρχή, καθώς το θέλημα του δεύτερου Νου δημιουργού δεν μπορεί να έχει αρχή, γιατί όπως ακριβώς υπάρχει τώρα, έτσι παραμένει και αιώνια το ίδιο.
Η υπέρτατη αγαθότητα είναι το σχέδιο του θεού (δεύτερου Νου δημιουργού) Τρισμέγιστε;
Το θέλημα του θεού καθορίζει τι είναι σωστό, εξάλλου όλα τα αγαθά τα θέλει και όλα τα κατέχει.
Εξάλλου αυτό είναι ο θεός, και ο κόσμος αποτελεί την εικόνα του.

Αγαθός είναι Τρισμέγιστε;
Αγαθός είναι Ασκληπιέ.

..........
....................

Επομένως μέσα μας βρίσκεται το βάθος της συνείδησης, το οποίο πρέπει να αναζητήσουμε; Και όχι εκεί έξω στον χωμάτινο κόσμο των πλανητών και των αστέρων; Εσωτερικά γίνεται η άνοδος στους κύκλους; Με βουτιά στον Νου της ψυχής μας; Ο δρόμος είναι εσωτερικός; Μία σκέψη της στιγμής είναι. 

Βασικά εδώ διαβάζω τώρα ότι αμέσως μετά τον θάνατο των σωμάτων, ο ύψιστος δαίμονας, (θεός δημιουργός) μας κρίνει ανάλογα με τα όσα κάναμε, και για όσους ανθρώπους δεν βάζουν μυαλό με τα λόγια, υπάρχει ο τρόπος να βάλουν μυαλό με την πράξη, στέλνοντας την ψυχή τους στο βίαιο σύμπαν όπου τα δύο αντίθετα αντί να συνυπάρχουν Αρμονικά αντιμάχονται συνεχώς το ένα το άλλο, και στην μέση η ψυχή.

"Γιατί οι ασεβείς και οι άπιστοι μετά την κρίση των αμαρτημάτων τους αναγκάζονται να πιστέψουν, όχι με λόγια, αλλά με έργα, όχι με την χρήση απειλών, αλλά με την ίδια εμπειρία της ποινής και τιμωρίας τους".


Ίσως δηλαδή αυτή η ποινή και τιμωρία γίνεται σε έναν άλλον χώρο; και όχι με την επιστροφή στην γήινη ζωή σε σκληρές συνθήκες; 

Αν όμως ο ύψιστος δαίμονας κρίνει ευσεβή και δίκαιη την ψυχή, της επιτρέπει να παραμείνει σε τόπους κατάλληλους και ταιριαστούς, μ'αυτήν.

Ίσως να υπάρχουν τόποι που λειτουργούν ως αναμορφωτήρια για να αφυπνιστούν οι ψυχές και να κατανοήσουν πριν ξαναγυρίσουν; κάτι σαν καθαρτήρια;


"Αν, όμως, ο ύψιστος δαίμονας την κρίνει μιασμένη, και μολυσμένη από αμαρτήματα και κακίες, την ρίχνει από ψηλά στα χαμηλά, και την παραδίδει στις θύελλες και στους στροβιλισμούς του αέρα, της φωτιάς και του νερού, τα οποία βρίσκονται σε μια διαρκή πάλη μεταξύ τους ώστε να σπρώχνεται και να περιφέρεται προς διαφορετικές κατευθύνσεις από τα κύματα του υλικού κόσμου ανάμεσα στον ουρανό και τη γη ως μια αιώνια τιμωρία."


Μου θυμίζει την μαύρη τρύπα του γαλαξία.


Εδώ τώρα μας μιλά για την θέωση του ανθρώπου (ανθρώπινης ψυχής) αυτό που διαβάζουμε στον Ποιμάνδρη, με τους αγαθούς ανθρώπους, τους ελεήμονες, τους ευσεβείς τους δίκαιους..

Αντίθετα ο δίκαιος άνθρωπος που έχει τα πρωτεία στη λατρεία του θεού, και στην ανώτατη ευσέβεια, ο θεός τον προφυλάσσει από κάθε συμφορά.


Ο πατέρας και κύριος των πάντων, αυτός που είναι τα πάντα, φανερώνει ελεύθερα τον εαυτό του στα πάντα, με το να φωτίζει τον άνθρωπο μόνο με τη γνώση του Νου του.


Και αφού αποκρούσει το σκοτάδι και την πλάνη της ψυχής του, και αφού αντικρύσει τη λάμψη της αλήθειας, ο άνθρωπος αναμιγνύεται με το σύνολο του Νου, επέρχεται η απελευθέρωση από το θνητό μέρος της φύσης του, και η αποδοχή της βέβαιης ελπίδας για την κατάκτηση της αθανασίας.


Όλοι όσοι δουν τον αληθινό λόγο σαν με τα μάτια τους φωτίζονται από την ευσέβεια, τη θρησκεία, τη σοφία, τη λατρεία, το σεβασμό του θεού και χάρη στην εμπιστοσύνη της πίστης τους καθίστανται ανώτεροι από τους άλλους ανθρώπους όπως το φως του ήλιου από τα υπόλοιπα αστέρια. Καθώς ο ήλιος είναι αυτός που φωτίζει και τα υπόλοιπα αστέρια, όχι τόσο με τη μεγαλοπρέπεια του φωτός του αλλά με τη θεϊκότητα και την ιερότητα του.


Οι αγαθές ψυχές όμως δεν συναντούν εμπόδιο, δεν κρίνονται και μάλιστα βοηθώνται να μην θυμηθούν εκείνη την ώρα τα λάθη που έχουν κάνει. 

Ναι σωστά.

ὁ δε ἀγαπήσας τὸ ἐκ πλάνης ἔρωτος σῶμα, οὗτος μένει ἐν τῷ σκότει πλανώμενος, αἰσθητῶς πάσχων τὰ τοῦ θανάτου.

– Τί τοσοῦτον ἁμαρτάνουσιν, ἔφην ἐγώ, οἱ ἀγνοοῦντες,
ἵνα στερηθῶσι τῆς ἀθανασίας;
– ῎Εοικας, ὦ οὗτος, τούτων μὴ πεφροντικέναι ὧν ἤκουσας.
οὐκ ἔφην σοι νοεῖν; 

–Νοῶ καὶ μιμνήσκομαι, εὐχαριστῶ δὲ ἅμα.
– Εἰ ἐνόησας, εἰπέ μοι, διὰ τί ἄξιοί εἰσι τοῦ θανάτου οἱ ἐν τῷ θανάτῳ ὄντες;
– ῞Οτι προκατάρχεται τοῦ οἰκείου σώματος τὸ στυγνὸν σκότος, 
ἐξ οὗ ἡ ὑγρὰ φύσις, ἐξ ἧς τὸ σῶμα συνέστηκεν ἐν τῷ αἰσθητῷ κόσμῳ, ἐξ οὗ θάνατος ἀρδεύεται.

– ᾿Ενόησας ὀρθῶς, ὦ οὗτος.
κατὰ τί δὲ «ὁ νοήσας ἑαυτὸν εἰς αὐτὸν χωρεῖ», ὅπερ ἔχει ὁ τοῦ θεοῦ λόγος;
–φημὶ ἐγώ, ῞Οτι ἐκ φωτὸς καὶ ζωῆς συνέστηκεν ὁ πατὴρ
τῶν ὅλων, ἐξ οὗ γέγονεν ὁ ῎Ανθρωπος.
– Εὖ φῂς λαλῶν·
φῶς καὶ ζωή ἐστιν ὁ θεὸς καὶ πατήρ, ἐξ οὗ ἐγένετο ὁ
Ανθρωπος. 

ἐὰν οὖν μάθῃς αὐτὸν ἐκ ζωῆς καὶ φωτὸς ὄντα καὶ ὅτι ἐκ τούτων τυγχάνεις, εἰς ζωὴν πάλιν χωρήσεις.
ταῦτα ὁ Ποιμάνδρης εἶπεν.

– 'All' ἔτι μοι εἰπέ, πῶς εἰς ζωὴν χωρήσω ἐγώ, ἔφην, ὦ Νοῦς ἐμός; φησὶ γὰρ ὁ θεός·
«ὁ ἔννους ἄνθρωπος ἀναγνωρισάτω ἑαυτόν».οὐ πάντες γὰρ ἄνθρωποι νοῦν ἔχουσιν;
– Εὐφήμει, ὦ οὗτος, λαλῶν·
παραγίνομαι αὐτὸς ἐγὼ ὁ Νοῦς τοῖς ὁσίοις καὶ ἀγαθοῖς καὶ καθαροῖς καὶ ἐλεήμοσι, τοῖς εὐσεβοῦσι, καὶ ἡ παρουσία μου γίνεται βοήθεια, καὶ εὐθὺς τὰ πάντα γνωρίζουσι
καὶ τὸν πατέρα ἱλάσκονται ἀγαπητικῶς καὶ εὐχαριστοῦσιν
εὐλογοῦντες καὶ ὑμνοῦντες τεταγμένως πρὸς αὐτὸν τῇ
στοργῇ, καὶ πρὸ τοῦ παραδοῦναι τὸ σῶμα ἰδίῳ θανάτῳ
μυσάττονται τὰς αἰσθήσεις, εἰδότες αὐτῶν τὰ ἐνεργήματα·
μᾶλλον δὲ οὐκ ἐάσω αὐτὸς ὁ Νοῦς τὰ προσπίπτοντα ἐνεργήματα τοῦ σώματος ἐκτελεσθῆναι.
πυλωρὸς ὢν ἀποκλείσω τὰς εἰσόδους τῶν κακῶν καὶ αἰσχρῶν ἐνεργημάτων, τὰς ἐνθυμήσεις ἐκκόπτων.

τοῖς δὲ ἀνοήτοις καὶ κακοῖς καὶ πονηροῖς καὶ φθονεροῖς καὶ πλεονέκταις καὶ φονεῦσι καὶ ἀσεβέσι πόρρωθέν εἰμι, τῷ τιμωρῷ ἐκχωρήσας δαίμονι, ὅστις τὴν ὀξύτητα τοῦ πυρὸς προσβάλλων θρώσκει αὐτὸν αἰσθητικῶς καὶ μᾶλλον ἐπὶ τὰς ἀνομίας αὐτὸν ὁπλίζει, ἵνα τύχῃ πλείονος τιμωρίας, καὶ οὐ παύεται ἐπ' ὀρέξεις ἀπλέτους τὴν ἐπιθυμίαν ἔχων, ἀκορέστως σκοτομαχῶν, καὶ τοῦτον βασανίζει, καὶ ἐπ' αὐτὸν πῦρ ἐπὶ τὸ πλεῖον αὐξάνει.


morfeas sky



Σε ποιον Θεό προσεύχεστε;

Aσκληπιός προς τον γιο του Ερμή:

Θέλεις να προτείνουμε στον πατέρα σου να επιτρέψει να προσευχηθούμε στο Θεό προσφέροντας λιβάνι και αρώματα;
Ο Τρισμέγιστος τον άκουσε και συγκινημένος του λέει:
-Καλύτερα να σωπάσεις, Ασκληπιέ, καθώς μοιάζει με βεβήλωση να καις λιβάνι και αρώματα την ώρα που προσεύχεσαι στο Θεό.
Γιατί δεν του λείπει τίποτα, καθώς ο ίδιος είναι τα πάντα και τα πάντα βρίσκονται σ'αυτόν.
Εμείς λοιπόν, ας προσευχηθούμε εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη μας, γιατί αυτές αποτελούν τις ύψιστες προσφορές, οι ευχαριστίες που εκφράζονται από τους θνητούς.


Και πιο πριν ο Τρισμέγιστος αναφέρει σε μια ερώτηση του Ασκληπιού:
Και ποιες είναι οι ιδιότητες αυτών των θεών που ονομάζουμε γήϊνους Τρισμέγιστε;
-Αποτελούνται από βότανα, ορυκτά και αρώματα, Ασκληπιέ, τα οποία περιέχουν τη μυστική φυσική δύναμη της θεότητας.

Κατανοητόν; άλλο ο Τριαδικός Θεός, και άλλο οι θεοί και οι δαίμονες που θέλουν φρου φρου και αρώματα.


Όπως ο κύριος και πατέρας είτε θεός (πράγμα που είναι ύψιστο) είναι ο δημιουργός των ουράνιων θεών, έτσι και ο άνθρωπος είναι ο δημιουργός και πλάστης των επίγειων θεών που βρίσκονται μέσα στους ΙΕΡΟΥΣ ΝΑΟΥΣ οι οποίοι ικανοποιούνται με την ανθρώπινη επικοινωνία και συναναστροφή, και όχι μόνον φωτίζεται, αλλά και φωτίζει.

Ο άνθρωπος λοιπόν, δε δημιουργεί μόνον καθοδηγημένος από το θέλημα του θεού, αλλά δημιουργεί ακόμη και θεούς.


morfeas sky






Σχόλια

  1. Χρειάζομαι μία επεξήγηση απλουστευμένη στο: "Είμαστε τρεις άνθρωποι σε έναν! Είμαστε σάρκα και λογική της σάρκας είμαστε ψυχή με Μονάδα το πνεύμα, και είμαστε ο Νους δεύτερος θεός"... Τον πρώτο τον αναγνώρισα, μετά τους άλλους δύο θέλω, με απλά λόγια να ξέρω...
    Η ψυχή με Μονάδα το πνεύμα και τον Νου δευτερο Θεό, που είμαστε θέλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. Η ψυχή είναι η ενέργεια που δίνει κίνηση στα πάντα, και η Μονάδα της ψυχής είναι το πνεύμα.
    Η ενέργεια που δίνει κίνηση στα πάντα είναι το Πυρ και όταν ενώνεται με την ύλη (γη, νερό, αέρας, φωτιά), μεταβάλλεται σε ενέργεια της φωτιάς πυρί, η οποία έλκεται από τον Άγιο Λόγο του δεύτερου Νου δημιουργού, την νοητική ουσία, που όταν ενώνεται με την φωτιά μεταβάλλεται σε πνεύμα και γίνεται η Μονάδα της ψυχής με σώμα ενεργειακό της φωτιάς.
    Με τον ίδιο τρόπο όταν ο Άγιος Λόγος ενώνεται με την φύση της ύλης μεταβάλλεται σε πνεύμα της φύσης.

    Ο πυρήνας της ανθρώπινης ψυχής είναι ο Λόγος, η νοητική ουσία η οποία δεν προέρχεται από τον δεύτερο Νου δημιουργό του πυρός και πνεύματος, αλλά προέρχεται από τον Άνθρωπο δεύτερο θεό που γεννήθηκε όμοιος με τον Πατέρα όλων Φως και Ζωή Υπάρχων, δηλαδή τον Πανάγαθο Νου που με τον Φωτεινό του Λόγο Αδιαίρετοι ως είναι, κοσμοποίησε τον Αρχέτυπο κόσμο του Άπλετου Φωτός, με τα γεννήματα του τις δικές του ψυχές που φέρουν όλες τις δυνάμεις του Φωτός,το ΠΥΡ οι οποίες ενώθηκαν με τον Φωτεινό Λόγο, την νοητική ουσία του Πανάγαθου Πατέρα όλων Τριαδικού Θεού του Άπλετου Φωτός.

    Ο Άνθρωπος δεύτερος θεός, όμοιος με τον Πατέρα όλων Τριαδικό Θεό, θέλησε να ζήσει και κατανοήσει τον κτιστό κόσμο του αδερφού του δεύτερου Νου δημιουργού.

    Εισερχόμενος στον κόσμο της ύλης ερωτεύτηκε την σκιά του, την ανθρώπινη σάρκα, και το πνεύμα της φύσης ερωτεύτηκε τον άνθρωπο. Έσμιξαν μαζί, και το πνεύμα της φύσης πήρε τις δυνάμεις του Ανθρώπου και γέννησε Επτά δικά της ανθρώπινα σώματα, και ο άνθρωπος δημιούργησε Επτά δικά του ανθρώπινα σώματα.

    Στον υλικό κόσμο ο άνθρωπος γέννησε τον δικό του άνθρωπο τον άνδρα, και το πνεύμα της φύσης γέννησε τον δικό της άνθρωπο, την γυναίκα, και από τότε ζουν μαζί ερωτευμένοι πλανώμενος ο άνθρωπος όλα τα αισθητά τα του θανάτου που φέρει η ύλη από γη-νερό.

    https://oneirosky.blogspot.gr/2017/05/blog-post_5.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό είναι επικόλληση από την ανάρτηση:

    https://oneirosky.blogspot.gr/2017/04/blog-post_25.html

    Πες ότι είμαι η ανηψιά σου ετών οκτώ και σε ρωτώ: "Θειούλη, κάπου διάβασα- άκουσα, ότι ο άνθρωπος είναι τρεις άνθρωποι - εαυτοί σε έναν... κι ότι ο ένας είναι από σάρκα και λογική της σάρκας, επίσης... είμαστε ψυχή με Μονάδα το πνεύμα, (?) καθώς κι ότι είμαστε, ένας Νους δεύτερος θεός... τι σημαίνουν αυτά; Το παραπάνω θα της απαντούσες?
    Το ότι εσύ καταλαβαίνεις, αυτά που γράφεις, δεν σημαίνει, ότι ισχύει και για όλους τους υπόλοιπους...θειούλη.
    Λοιπόν έχουμε και λέμε: ο πρώτος από σάρκα και λογική σάρκας κουβαλάει μέσα του το πνεύμα... δηλαδή, το σώμα μας, μαζί με τις αισθήσεις και τα συναισθήματα, το δίπολο, καλό-κακό κλπ. και επηρεάζεται από αυτά, στην συμπεριφορά του...
    Στο δεύτερο εαυτό, που είναι ψυχή-Μονάδα, κουβάλει μέσα του (πυρ & πνεύμα - υλικό μέρος της ζωής) που αυτό τι συνεπάγεται... τι σημαίνει με απλά λόγια... οοοεεεοοο θείε;
    Και τέλος ο τρίτος Νους δεύτερος θεός, είναι ο αισθητός θεός, που φέρει μέσα του αυτά κι αυτά... Για να το κατανοήσω, ως εξής το ζήτησα, ειδάλλως θα το είχα καταλάβει, από την αρχή... και δεν είχα την απορία τώρα. Θυμάμαι ότι οι μορφές των ψυχών είναι τρεις... η θεική, η ανθρώπινη και η άλογη... αλλά εδώ κατάλαβα ότι μιλάς για τρεις εαυτούς μέσα μας....ή λάθος το κατάλαβα...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  4. Οι ψυχές των ανθρώπων είναι δύο. η θεϊκή και η ανθρώπινη της Γης με την σάρκα.

    Οι άλογες ψυχές είναι των υπόλοιπων άλογων ζώων που δεν φέρουν την λογική των ανθρώπων.

    Η ανθρώπινη ψυχή της Γης από την στιγμή που ενώθηκε με την σάρκα πλέον φέρει και όλες τις άλογες μορφές των υπολοίπων ζώων, και ταυτόχρονα φέρει την λογική του υλικού αισθητού κόσμου της Γης.

    Όλα όσα μας παρουσιάζονται ως πραγματικότητα, αυτό που βλέπουμε και ζούμε μέσα από τις ανάγκες, το πάθος, και τις επιθυμίες, οι αισθήσεις, και τα συναισθήματα, είναι εκδηλώσεις της σάρκας, που όταν ενώθηκε με την θεϊκή ψυχή πήρε την ζωή το σώμα δηλαδή το σχήμα μαζί και όλα τα προηγούμενα, και η νοητή ουσία της θεϊκής ψυχής που είναι το πνεύμα, έγινε η λογική της ανθρώπινης σάρκας, όπου βλέπει αυτά που βλέπει μέσα από την σάρκα, και όχι χωρίς την σάρκα.

    Η θεϊκή ψυχή λοιπόν, είναι το θεϊκό σώμα, το σώμα της φωτιάς-πυρί, με νοητή ουσία το πνεύμα που βλέπει και ζει, όλα όσα βλέπει και αισθάνεται με την ενέργεια. Διότι πλέον δεν έχει την σάρκα ως σώμα, αλλά το ενεργειακό σώμα της ψυχής.

    Με τον ίδιο τρόπο αυτή η θεϊκή ψυχή ενυπάρχει μόνον στο σύμπαν με τις όμοιες προς αυτή ενέργειες του πυρός, δηλαδή ο κόσμος της θεϊκής ψυχής, δεν είναι οι πλανήτες, τα ουράνια σώματα, αλλά ο δικός της κόσμος είναι ολόκληρο το ενεργειακό σύμπαν, όπου κινείται μέσα σε αυτό, με τον δικό της νοητό κόσμο.

    Άλλο λοιπόν είναι ο άνθρωπος με σάρκα, και άλλο ο άνθρωπος με ενεργειακό σώμα της ψυχής.

    Θεϊκή ψυχή είναι Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ -ΠΥΡ που ενυπάρχει μέσα στο σύμπαν το οποίο πληρεί είτε τον υλικό κόσμο, είτε πληρεί έναν άλλο ανώτερο ή κατώτερο κόσμο.
    Κάθε ψυχή έχει τις ενέργειες του σύμπαντος στο οποίο ανήκει, ενυπάρχει, ζει, και κινείται.

    Η θεϊκή ψυχή δηλαδή η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ που ενυπάρχει σε ανώτερους ουρανούς, μπορεί επίσης να ενωθεί με ανώτερα υλικά σώματα από τα Τέσσερα στοιχεία, εκτός της σάρκας (γη-νερό) στον δικό μας υλικό ουρανό, όπως για παράδειγμα το θεϊκό σώμα του αέρα, ή της φωτιάς, οι ιδιότητες των οποίων είναι εντελώς διαφορετικές από το σώμα της σάρκας, (γη-νερό), διότι δεν αλλοιώνεται, άρα δεν πεθαίνει το σώμα του αέρα, και αλλιώς βλέπει τον κόσμο και την πραγματικότητα γύρω του ο νους της θεϊκής ψυχής όταν ενδύεται τον αέρα ως σώμα, , και αλλιώς όταν ενδύεται την φωτιά ως σώμα.
    Είναι τα θεϊκά σώματα των θεών, και των δαιμόνων.

    Όσον αφορά τι είναι ο άνθρωπος δεύτερος θεός, κατανόησε πρώτα όλα τα προηγούμενα, και μετά θα σου πω μόνον αυτό, ότι ο άνθρωπος δεύτερος θεός δεν είναι θεϊκή ψυχή, ούτε είναι θεϊκό σώμα του αέρα ή της φωτιάς, ούτε είναι θνητή ψυχή με το σώμα της σάρκας, αλλά ο άνθρωπος δεύτερος θεός είναι κάτι πολύ ανώτερο, διότι είναι Νους όμοιος με τον δεύτερο Νου δημιουργό του πυρός και πνεύματος, και όχι μόνον αυτό, διότι εισήλθε σ'αυτόν τον κτιστό κόσμο από τον κόσμο του Φωτός, δηλαδή από έναν άλλο ανώτερο Νου δημιουργό του Ζωής από Φως, τον Πατέρα όλων Τριαδικό Θεό, που είναι ο Προάρχων Αρχέτυπος κόσμος του Άπλετου Φωτός..και όλα αυτά για να ζήσει ο άνθρωπος δεύτερος θεός, και κατανοήσει τον κόσμο του αδερφού του δεύτερου Νου δημιουργού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ κατανοητά, και ο η ψυχή-Μονάδα έμεινε τώρα... δεν είπες τίποτα για αυτήν, ξέχασες!

      Διαγραφή
  5. Η ψυχή-Μονάδα του πνεύματος, είναι η παγκόσμια ψυχή από την οποία αποσπάται για να ενσαρκωθεί ένα σώμα και να του δώσει την νοερή ζωή.

    Είναι το είδος που θα ενδυθεί- ενσαρκωθεί η θεϊκή ψυχή.
    Είδος είναι και το ανθρώπινο σώμα της σάρκας.

    Οι ανθρώπινες ψυχές-Μονάδες, φέρουν εκτός από την ψυχή και το ανάλογο πνεύμα. το οποίο διαθέτει την λογική που θα δώσει στα σάρκινα ανθρώπινα σώματα.

    Δεν είμαι ακόμη σίγουρος, αν αυτό το πνεύμα μπορεί να ανέλθει τον ανώτερο ουρανό.

    Αλλά επειδή έχει πάρει τις δυνάμεις των Επτά Διοικητών, μάλλον μπορεί να ανέλθει και στους ανώτερους ουρανούς που διαθέτουν θεϊκά σώματα για να ενσαρκωθούν σε αυτά.

    Ο πυρήνας είναι κάτι άλλο..που μόλις σήμερα αρχίζει να γίνεται πολύ περισσότερο κατανοητό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λες: "Οι ανθρώπινες ψυχές-Μονάδες, φέρουν, εκτός από την ψυχή και το ανάλογο πνεύμα" ...υπάρχουν δηλαδή, για κάθε ανθρώπινη ψυχή-Μονάδα, (όταν αποσπάται από την παγκόσμια ψυχή), εκτός από την ψυχή που φέρει μέσα στο σαρκίο, κι από ένα διαφορετικό είδος πνεύματος, μέσα στον καθένα άνθρωπο, που ενσαρκώνεται; Ή είναι για όλους μας, ένα και το αυτό... και αναφέρεσαι, στο πνεύμα της φύσης; Και κατάλαβα λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μην τα μπερδεύεις! τα ζώα έχουν άλογη ψυχή..μόνο αισθήσεις συναισθήματα με μια υποτυπώδες λογική.
    Οι άνθρωποι επίσης έχουν λογική, αλλά είναι ανάλογη και πάλι με το σπέρμα.
    Διάβασε την ανάρτηση που σου δίνω και θα καταλάβεις.

    https://oneirosky.blogspot.gr/2017/05/blog-post_5.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, ρωτάω κάτι και μετά, μου πετάς μία λέξη και με στέλνεις, ένα μίλι μακριά...χαχαχα! Και δεν μου απαντάς κατευθείαν...σε ρωτάω κάτι για τις ανθρώπινες ψυχές, μόνο... και μου αναφέρεις τα ζώα. Σε ρωτάω μετά για την ψυχή-ΜΟΝΑΔΑ και μου πετάς και τον πυρήνα... σε ρωτάω για την φράση: "Είμαστε τρεις άνθρωποι σε έναν" και με παραπέμπεις σε κάτι άλλο. Πολύ ενημερωτικά, όλα όσα μου έγραψες, και κατανόησα πολλά, που δεν είχα συνειδητοποιήσει, εννοιολογικά... μάλλον γι αυτό μου τα είπες... Ωραία. Αλλά πάλι μου γεννήθηκε, άλλη απορία με την φράση σου:"Οι άνθρωποι επίσης έχουν λογική, αλλά είναι ανάλογη και πάλι με το σπέρμα." ...Δεν μπορώ να θυμηθώ, τι σημαίνει το σπέρμα, και να το συνδυάσω...όμως...οοοεεεοοο? :P

      Διαγραφή
  8. Είναι όλοι οι άνθρωποι αγαθοί; όχι, επίσης άλλοι είναι διεστραμμένοι άλλοι δίκαιοι κτλ
    Αυτό έχει να κάνει με την λογική που φέρουν στο Νου. Αν προέρχονται από το γένος των ανθρώπων ή από άλλα γένη που δεν φέρουν το Νου, και μπορούν να τον αποκτήσουν αν γίνουν ανθρωποι δίκαιοι ευσεβείς ελεήμονες, κτλ.
    Δεν φέρουν όλοι οι άνθρωποι το Νου..γι'αυτό και βλέπουμε τόση κακία, διότι είναι άλογα άγρια θηρία. αλλά και όσοι φέρουν το Νου αν γίνουν ένα με το σώμα τους τότε θα γίνουν κι αυτοί το ίδιο.
    Ο Νους φέρει πάντα την λογική του Δικαίου της ευσέβειας της αγάπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Ο Νους φέρει πάντα την λογική του Δικαίου της ευσέβειας της αγάπης..." Με εικόνα έναν τέτοιον κόσμο από ανθρώπους, που φέρουν μόνο, αυτές τις πανέμορφες αρετές της λογικής, που αναφέρεις, ένιωσα μια εσωτερική αγαλλίαση, και ευφορία... ένα φτερούγισμα κι ένα χτυποκάρδι...Τι υπέροχος κόσμος, αποτελούμενος, μόνο από τέτοιους ανθρώπους, θα ήμασταν Ε? Σε ευχαριστώ που με βοήθησες. :)

      Διαγραφή
  9. Ψάξε... βρες τον δρόμο σου... κι ας μην ξέρεις, που πηγαίνεις...
    Πυξίδα αναζήτησης πορείας, βάλε στον ορίζοντα, που ανοίγεται μπροστά σου... τους ήχους της καρδιάς σου!
    Όταν είσαι στην σιωπή... πάρε, βαθιές ανάσες, ηρέμησε...
    Και... Άκου ! ! !
    Μόνο εκείνη, γνωρίζει, τον δρόμο... της ζωής σου, να σου "πει"...
    Αφουγκράσου και ψάξε μέσα σου... το Φως... που οδηγεί στο μονοπάτι σου ! ! !


    (Το πρωινό μήνυμα ψυχής, που μου βγήκε σήμερα... ακόμα είμαι στα ουράνια... Έχω ένα τρελό χτυποκάρδι από το πρωί... σχεδόν, δεν μπορώ να ανασάνω! Υπέροχη αίσθηση... θεόπνευστη να πω; Καλημέρα όλη μέρα, σου εύχομαι από καρδιάς...και δημιουργική, να είναι συνταξιδιώτη!!!) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΙΣΑΙ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ
    ΑΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΚΟΣΜΟ ΖΕΙΣ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΟΣΜΟ.
    ΤΟ ΜATRIX ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΣΕ ΦΟΒΙΣΕΙ.
    ΑΝ ΔΕΝ ΦΟΒΗΘΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΛΥΣΕΙΣ

    AΝΑΓΚΑΙΟΣ ΕΊΝΑΙ Ο ΧΡΌΝΟΣ ΜΌΝΟΝ ΓΙΑ ΝΟΗΤΑ ΟΝΤΑ ΟΠΩΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ! ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΓΚΛΩΒΊΖΕΙ ΣΤΟ MATRIX
    ΤΑ ΖΩΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ.

    Αυτό το στιγμιαίο "τώρα" βρίσκεται ανάμεσα στο παρελθόν και το μέλλον. Άλλά και το μέλλον είναι ενωμένο με το παρελθόν. Άρα το μέλλον είναι παρελθόν. Και το παρελθόν γίνεται παρόν.
    Άρα λοιπόν αυτό το "τώρα" που ζεις έρχεται από το παρελθόν.
    Δηλαδή ΖΕΙΣ ΜΙΑ ΖΩΗ ΗΔΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΈΝΗ!
    Σκοπός να της τινάξεις τα πέταλα! Να νικήσεις άγχη και ζωή διότι αυτό που ζεις δεν είναι ζωή, αλλά εικόνα, δηλαδή είσαι ένας φυλακισμένος Νους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν πειράζει, μέχρι να μου πεις εσύ, μπήκα στο ασυνείδητό μου και πήρα τις απαντήσεις μου...Ειδάλλως τώρα... θα είχα βγάλει μουστάκιαααα!!!! χα!χα!χα!χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. https://oneirosky.blogspot.gr/2017/05/blog-post_10.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα! Σαν μύστης που είσαι κι εσύ, διάβασε να μάθεις για την ενέργεια, της σημερινής Πανσελήνου Βεσακ...

    http://soul-navigator.blogspot.gr/2017/05/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το να υπάρξει η Αρμονία στην ανθρωπότητα, και η εξάλειψη της κακίας είναι η πρώτη αποστολή μας.
    Να εξουσιάσουμε τα Τέσσερα στοιχεία, και να μην μας εξουσιάζουν αυτά..διότι είναι άλογα, που φέρουν την αταξία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου