ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΤΙΣΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΞΟΝΑ ΜΕ ΣΠΕΙΡΟΕΙΔΗ ΚΑΤΩΦΕΡΗΣ ΚΙΝΗΣΗ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΥ ΕΜΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ


ΠΡΩΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

Στην αρχή ήταν ο Νους η Μονάς, ο Αγέννητος και Προϋπάρχων Κτιστός κόσμος του δεύτερου Νου δημιουργού,το μηδέν,ο κύκλος, τι κρανίο.

Ο αριθμός ένα 1 συμβολίζει την αρχή όλων της κάθε δημιουργίας..έν το παν, και προσδιορίζεται από ένα σημείο, μια τελεία, η μονάς, χωρίς την μονάδα δεν μπορούν να υπάρξουν οι επόμενοι αριθμοί μα και η δημιουργία. είναι ο Πρώτος κύκλος το κρανίο ο Νους!

ο αριθμός δύο 2 είναι το 1+1 προστέθηκε το θηλυκό μέρος ώστε να ξεκινήσει η ζωή, ο δυαδικός κόσμος, ο οποίος αντικατοπτρίζεται από μία αρχή και ένα τέλος, από δύο σημεία τεμνόμενα με μια γραμμή, η οποία σχεδιάζει το ξεκίνημα της γραμμής (ζωής).





Η ζωή γεννιέται και κοσμοποιείται ο υπάρχων κόσμος, όταν ενώνεται ως Αδιαίρετος ο Λόγος με το Νου με ένα δεύτερο σημείο!! είναι η η κίνηση!! ο Λόγος!! που κινεί τον Προϋπάρχων και αγέννητο και ακίνητο κόσμο του Νου! Α σημείο ο Νους και Β σημείο ο Λόγος, η αρχή της εικόνας της ζωής, διότι είναι ο κτιστός κόσμος του δεύτερου Νου δημιουργού.
......................
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΥΚΛΟΣ


Ο ΕΠΙΠΕΔΟΣ ΚΟΣΜΟΣ (ΜΗΚΟΣ ΠΛΑΤΟΣ)

Ο αριθμός τρία 3 συμβολίζει τον δύο διαστάσεων κόσμο όπου έχουμε δύο σημεία που ενώνονται και το τρίτο σημείο σχηματίζει τον δεύτερο κύκλο, όπου μετά από μία ολοκληρωμένη περιστροφή στον κύκλο ενώνεται ξανά με το αρχικό δεύτερο σημείο και συνεχίζει έναν καινούριο κύκλο ζωής σε επανάληψη.

Η πρώτη ολοκληρωμένη μορφή ζωής, ο κόσμος των δύο διαστάσεων..είναι ο αριθμός τρία 3 ο πρώτος περίεργος αριθμός.
Tο τρίτο σημείο, επειδή όλα ενώνονται με την Μονάδα, συμπληρώνουν τον δεύτερο κύκλο.
Πάρε έναν διαβήτη και θα δεις το τρίτο σημείο να κινείται συνεχώς σε έναν κύκλο με κέντρο έναν..άξονα..την Μονάδα, το κρανίο, ο Νους.
Και όλα τα τρίγωνα που σχηματίζονται μέσα στον κύκλο είναι ισοσκελή.

Η Αρμονία του κόσμου και της γέννησης της ζωής του πρώτου επίπεδου κόσμου-κύκλου, που γεννά ο Λόγος του Νου.

                                                 


Επίσης το τρίτο σημείο συμπληρώνει έναν ολοκληρωμένο κύκλο ζωής αέναο για πάντα, ζωή-θάνατος, διότι ο κόσμος αυτός του δεύτερου Νου δημιουργού αποτελείται από την Ύλη, είναι κατωφερής αυτός ο κόσμος όπου κατακάθεται η βαριά ύλη, γη-νερό, τα δύο από τα Τέσσερα στοιχεία της ύλης, όπου όλα φθείρονται και αναγεννιούνται συνεχώς, με την ανάλογη λογική που συνοδεύει τα όντα.


Επίπεδος κύκλος είναι ο κόσμος (κύκλος) των δύο διαστάσεων!! (μήκος πλάτος) όπου ο Λόγος δημιουργεί τον κόσμο όπου περιβάλλεται από Αρμονία, ανάλογα με την σύσταση των στοιχείων του, από την οποία σύσταση δημιουργεί την ζωή.
                             .............................


Ο ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

Ο ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
ΜΗΚΟΣ ΠΛΑΤΟΣ ΥΨΟΣ
                                                   
                                                             


Ο δικός μας κόσμος των Τριών διαστάσεων έχει μήκος πλάτος ύψος, είτε ενός πλανήτη, είτε ενός Αστέρα είτε ενός γαλαξία.           
Σχηματίζεται από τα πέντε σημεία, τα τρία πρώτα
σημεία σχηματίζουν τον επίπεδο κόσμο όπου το τρίτο σημείο συνεχίζει να περιφέρεται γύρω από αυτόν, σχηματίζονται τον πρώτο κύκλο, ενώ η προέκταση της ευθείας του δεύτερου σημείου έξω από τον κύκλο σχηματίζει τον τρισδιάστατο κύκλο διότι το πέμπτο σημείο κι αυτό με την σειρά του σχηματίζει τον Τρισδιάστατο κύκλο.
Είναι ο κόσμος των πέντε σημείων.

Πάμε και στον αριθμό πέντε 5 για να δούμε σε τι αποσκοπεί.
Πεντάς: Ο αριθμός πέντε, είναι ένας συνδυασμός περιττού και άρτιου!
Ο αριθμός πέντε 5 όμως, συμβολίζει την τελειότητα μέσα από την συμφιλίωση και την αρμονία ώστε να ενωθεί το περιττό με το άρτιο και να επέλθει η ολοκλήρωση.
Ο αριθμός πέντε. Είναι ένας συνδυασμός περιττού και άρτιου και επίσης από τους αριθμούς δύο και τρία στην πρόσθεσή τους.
Η πεντάς επίσης αντιπροσωπεύει το γάμο, την ένωση της αρσενικής και θηλυκής συμφιλίωσης και την αρμονία.
Η Πεντάς ήταν αφιερωμένη στην Αφροδίτη.
Οι Πυθαγόρειοι έλεγαν πως η πεντάς περιέχει τα φυσικά φαινόμενα του σύμπαντος (Αρμονία).Συχνά αυτό ήταν διατυπωμένο όπως το σύμπαν σπάρθηκε από τη μονάδα, απέκτησε κίνηση μέσω της δυάδας, μετά απέκτησε ζωή μέσω της πεντάδας και περικυκλώθηκε από τη δεκάδα.
Είναι η Τρισδιάστατη σφαίρα! ένας κύκλος που κινείται περιστροφικά δημιουργεί μια νοητή σφαίρα, τον νοητό κόσμο των έμβιων σωμάτων, ανάλογα με την σύσταση των στοιχείων που τον εμπεριέχουν, γη, νερό, αέρας, φωτιά. (αέρας-φωτιά είναι το πνεύμα που μας δίνεται, η λογική αυτού του κόσμου).


Φωτογραφία

Ένας κύκλος περιστρεφόμενος που άλλοτε δίνει σχήμα σφαίρας, στα στερεά ας πούμε, πλανήτες, δορυφόρους, ενώ στους γαλαξίες έχουμε πιο επίπεδο γεωμετρικό σχήμα.

Ο αριθμός 5 πέντε, συμβολίζει πλέον την αρτιότητα της ζωής έναντι του αντιθέτου του, που πλέον μπορεί και ΕΞΟΥΣΙΑΖΕΙ το περιττό, το αντίθετο της ζωής, μέσα από την Αρμονία, και πλέον ενώ το εξουσιάζει, δεν πρέπει να το καταστρέψει, αλλά να το απορροφήσει μέσω της Αρμονίας, είναι που κατανοεί πλέον τον ΔΙΠΟΛΙΚΟ κόσμο της αντίθεσης και διαμάχης των δύο αντίθετων πόλων.

Εικόνα είναι και οι ιδέες το..βάθος του Νου της ψυχής, από τον οποίο εισέρχονται σε εμάς οι ιδέες.
Και οι ιδέες προέρχονται από το πρότυπο των ανώτερων κύκλων.

Πεντάς: Ο αριθμός πέντε, είναι ένας συνδυασμός περιττού και άρτιου!
Μήπως για τον λόγο αυτόν οι σκοτεινοί θεωρούν τον εαυτό τους άρτιο; και εμάς παρακατιανούς;
Ο αριθμός πέντε 5 όμως, συμβολίζει την τελειότητα μέσα από την συμφιλίωση και την αρμονία ώστε να ενωθεί το περιττό με το άρτιο και να επέλθει η ολοκλήρωση!!

Ο αριθμός πέντε. Είναι ένας συνδυασμός περιττού και άρτιου και επίσης από τους αριθμούς δύο και τρία στην πρόσθεσή τους.

Η πεντάς επίσης αντιπροσωπεύει το γάμο, την ένωση της αρσενικής και θηλυκής συμφιλίωσης και την αρμονία.

Η Πεντάς ήταν αφιερωμένη στην Αφροδίτη.

Οι Πυθαγόρειοι έλεγαν πως η πεντάς περιέχει τα φυσικά φαινόμενα του σύμπαντος (Αρμονία).

Συχνά αυτό ήταν διατυπωμένο όπως το σύμπαν σπάρθηκε από τη μονάδα, απέκτησε κίνηση μέσω της δυάδας, μετά απέκτησε ζωή μέσω της πεντάδας και περικυκλώθηκε από τη δεκάδα.

Διαβάστε ποια είναι η ιερή δεκάδα:
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΕΡΗ ΔΕΚΑΔΑ

 .............

                                             

                                                 

Ερμής Τρισμέγιστος

Η ενέργεια της είναι όπως ενός άξονα, (Αστέρας-ήλιος), και καθώς δύει και δεν ανατέλλει πουθενά, μένοντας στον ίδιο τόπο και περιστρεφόμενη γύρω από τον ίδιο τόπο, προκαλώντας την περιφορά του ζωδιακού κύκλου (πλανήτες), παραδίδει το σύμπαν από τη νύχτα στη μέρα και από τη μέρα στη νύχτα.

Κάτω από αυτούς (τους Επτά Ζωφόρους Ζωδιακούς κύκλους) βρίσκεται η λεγόμενη Άρκτος στο μέσον του ζωδιακού που αποτελείται από επτά άστρα. 
 (το πρώτο σημείο ο Νους, ο πυρήνας του γαλαξία, που βρίσκεται στο κέντρο του, με τον Αδιαίρετο Λόγο του κινεί τις ενέργειες του Πυρός δίνοντας κίνηση στον κόσμο του γαλαξία, και νοερή ζωή των έμβιων όντων μέσα στους Ζωφόρους Ζωδιακούς κύκλους).

και έχει και μια άλλη, αντίστοιχη, πάνω από το κεφάλι της.
(και ενώνεται με έναν άλλο γαλαξία μέσω της πύλης, και όλοι μαζί οι γαλαξίες ενώνονται μεταξύ τους με τις πύλες, αλλά και με τον κεντρικό άξονα (Νους και Λόγος Αδιαίρετος, πανταχού παρών και τα πάντα πληρών)που περιβάλλει τα πάντα και κινεί το υλικό Τρισδιάστατο σύμπαν δίνοντας του την ζωή).























.........................................


Ο ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

 ΤΟ ΕΚΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΔΟΜΟ ΣΗΜΕΊΟ

Τα Επτά σημεία, όπου σχηματίζουν έναν Τέταρτο κύκλο-σφαίρα

                                                                   



Ο ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΣΗΜΕΙΩΝ
                                             


ΤΟ ΝΟΗΤΙΚΟ ΒΑΘΟΣ 
O αριθμός έξι 6 στους Πυθαγόρειους είναι ο πρώτος τέλειος αριθμός, προσθέτοντας τους αριθμούς 1+2+3=6.
Επίσης δημιουργείται η εξάδα, πολλαπλασιάζοντας το 1χ2χ3=6


Ο αριθμός έξι και πιο συγκεκριμένα η εξάδα, σύμφωνα με τον Ανατόλιο, είναι "τέλειος", διότι μπορεί να μετρηθεί από τα μέρη του (1+2+3=6 και 1Χ2Χ3=6). Παράγεται από τη δύναμη και τον πολλαπλασιασμό του πρώτου άρτιου και του πρώτου περιττού, του αρσενικού και του θηλυκού, και για αυτό καλείται "αρσενόθηλυς". Ονομάζεται και "γάμος" διότι δεν γίνεται δια της προσθέσεως, όπως ο αριθμός 5 (=2+3), αλλά δια του πολλαπλασιασμού (2Χ3=6). 


Από την "τελειότητα" της εξάδας προκύπτει και ο πρώτος αρμονικός μέσος όρος (αυτός είναι και ο λόγος που η νοητή γραμμή των αρμονικών σχέσεων των συχνοτήτων ξεκινά από τον αριθμό 6), του οποίου η σχέση με το 8 είναι "επίτριτη" (8:6=4:3) κ.ο.κ. 

Οι Πυθαγόρειοι αποκαλούσαν την εξάδα "ολομέλεια" και "ειρήνη" και "κόσμο", καθώς συνίσταται αρμονικά από τα αντίθετα. αλλά και η συναρίθμηση της λέξης Κόσμος είναι 600 (Κ20+Ο70+Σ200+Μ40+Ο70+Σ200 και όλο μαζί ΚΟΣΜΟΣ=600, που σημαίνει 6). 
Βλέπε Περί θεολογουμένης Αριθμητικής, σελ. 87-99. 

Η Αφροδίτη λοιπόν, η θεά του έρωτα και της φιλίας, ενώνει τα αντίθετα όπως και ο αριθμός 6, ενώ ακόμη αναπαριστά την αρχή της ολότητας και της τελειότητας.

Στον Τέταρτο Νοητικό κύκλο ολοκληρώνεται ο κόσμος μέσω της Αρμονίας και της συμφιλίωσης των αντιθέτων.

..........................................


Ο ΠΕΜΠΤΟΣ Ο ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΒΔΟΜΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

Aπό εδώ και πάνω φτάνουμε στον Πέμπτο Έκτο και Έβδομο Ουρανό, με τον οποίο ετοιμαζόμαστε να εισέλθουμε στον Όγδοο Ουρανό και να ενωθούμε ως δυνάμεις του Φωτός ώστε να εισέλθουμε στον Αρχέτυπο κόσμο του Φωτός, Φως και Ζωή Υπάρχων.

                                          



Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΝΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ - ΟΙ ΕΠΤΑ ΚΥΚΛΟΙ ΤΗΣ ΚΤΙΣΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ


Ο ΕΙΚΟΝΙΚΟΣ ΚΤΙΣΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ

                                                               



Και όλοι οι κύκλοι (διαστάσεις) ενώνονται με την Μονάδα, το Νου, Νους και Λόγος Αδιαίρετοι.
Και τι είναι η Μονάδα; τι είναι το πρώτο σημείο-κύκλος; 
ο δεύτερος Νους δημιουργός!

Το Α και το Ω
ΟΙ ΕΠΤΑ ΚΥΚΛΟΙ ΤΟΥ ΚΤΙΣΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Το πρώτο σημείο είναι ο Νους ο Αγέννητος και Προϋπάρχων κόσμος του δεύτερου Νου δημιουργού
Το Α

Το δεύτερο σημείο είναι ο Λόγος..η εικόνα της ζωής.
Ο Όγδοος κύκλος (Ουρανός) είναι το Ω

Το Α και το Ω του δεύτερου Νου δημιουργού.

morfeas sky




Σχόλια:

Να σε ρωτήσω κάτι που θέλω καιρό. Οι γαλαξίες, έτσι που τους βλέπουμε με την σπειροειδή τους κίνηση, κινούνται μεν κυκλικά αλλά είναι πεπιεσμένοι. Σαν ιπτάμενος δίσκος. Δεν είναι δηλαδή σφαίρα. Το ύψος τους είναι μικρό.

Ο Γαλαξίας μας φαίνεται να έχει το σχήμα φακής. 
Ένας πυρήνας, του οποίου το σχήμα είναι φακοειδές, πολύ πεπλατυσμένο και από τα δύο εκ διαμέτρου αντίθετα άκρα του πυρήνα εκφύονται οι δύο βραχίονές του, οι οποίοι και ελίσσονται γύρω από το κύριο φακοειδές αυτό σώμα του. 
Και όλο αυτό κινείται σπειροειδώς.

Λέω δηλαδή ότι δεν έχει σχήμα σφαίρας αλλά η σπειροειδής κίνηση δίνει σχήμα φακής, κυκλικού δίσκου.
Ενώ οι πλανήτες είναι σχεδόν σφαιρικοί, οι γαλαξίες έχουν σχήμα φακής.

Αυτό το σπειροειδές σχήμα, οι δύο βραχίονες του, είναι η ενέργεια που κινεί τον γαλαξία, ο άξονας είναι όμως το κέντρο!





Κατάλαβα. Η σπειροειδής κίνηση δίνει αυτό το σχήμα. 
Η σπείρα που λες είναι η δύναμη της κίνησης που ωθεί την βαριά κατωφερή ύλη!

Αλλο να κινεις ενα συμπαγες σωμα, και αλλο να κινεις 100 δις Αστερες! Οι οποιοι περιβαλλονται. απο την ενεργεια που κινει τα σωματα εσωτερικα του γαλαξια!

Και εξω περιμετρικα μηκος πλατος υψος βαθος δινουν την ισορροπια στον γαλαξια και την υλη, στα τοιχώματα μέσα και από έξω.

Οταν κινεις περιστροφικα την βαρια υλη κινειται οχι ως σφαιρα αλλα οπως και το ηλιακο συστημα πεπλατυσμενα!

Μονον τα αερια παιρνουν σε περιστροφικη κινηση την σφαιροειδη μορφη.


Βάλε σε ένα μπαλόνι γεμάτο με αέρα δέκα μπίλιες, και δώσε περιστροφή στο μπαλόνι, με έναν κεντρικό άξονα που το γυρίζει.
Οι σφαίρες θα κινηθούν στην διάμετρο του μπαλονιού και όχι παντού.
Ο αέρας μέσα στο μπαλόνι όμως θα βρίσκεται παντού.

Αν τώρα οι δυνάμεις που ενεργούν πάνω στις μπίλιες φέρουν την ισσοροπία οι μπίλιες θα κινούνται όπως όλοι οι Αστέρες και οι πλανήτες.


Μαθήματα μηχανικής του σύμπαντος με απλή λογική.

Ναι, αυτό με την μηχανική και το μπαλόνι ήταν ανεπανάληπτα.


Έβαλα συστολή και διαστολή μέσα.


Πού βρίσκεται η συστολή και η διαστολή; 

Η διαστολή επιφέρεται μόνον από την σταθερή κίνηση, και έχει μια ελαστικότητα λόγω της συστολής , μικρή όμως λόγω της ενέργειας που περικλείει τον γαλαξία, η οποία αυξομειώνεται ελάχιστα.

Το μπαλόνι όταν το περιστρέφεις με μια σταθερή δύναμη δεν συστέλλεται και διαστέλλεται ταυτόχρονα λόγω της ελαστικότητας του; 

Διότι μην ξεχνάς το μπαλόνι περιέχει μέσα του την βαριά ύλη. Αφού είναι γεμάτο από κατωφερή ύλη!

Αφήνω καληνύχτες. 

..όνειρα αληθινά..

Δεν είδες το στεφάνι που έφτιαξα. 



Ωραίο!
Σαν το σχήμα του υλικού σύμπαντος!


Τι σχήμα έχει το υλικό σύμπαν; σφαιρικό ή φακοειδές όπως του γαλαξία;

Οπως ειναι το Τετραδιάστατο σύμπαν, το ίδιο σχήμα έχουν και όλοι οι γαλαξίες και ο καθένας ξεχωριστά.
Με τον ίδιο τρόπο κινούνται όλα, αλλά και καθένα μόνο του.


.............
...........................


Οι 3 διαστάσεις είναι μήκος, πλάτος, ύψος.
Στη γεωμετρία οι διαστάσεις αφορούν τα μετρήσιμα μεγέθη του χώρου που καταλαμβάνει ένα γεωμετρικό σχήμα. 

Υπό αυτή την έννοια υπάρχει η διάσταση του μήκους, που είναι η απόσταση σημείου από σημείο, του πλάτους, που είναι κάθετη απόσταση στο μήκος και δίδεται έτσι η έννοια του επιπέδου καθώς και του ύψους, που είναι η κάθετη απόσταση σε επίπεδο και προσδιορίζεται ως τρίτη διάσταση των στερεών και του χώρου. 
Εξ αυτών θεωρείται ότι γενικά ο χώρος έχει τρεις διαστάσεις: το μήκος, το πλάτος και το ύψος. 

Το βάθος δεν είναι μια άλλη διάσταση αλλά ως βάθος εννοούμε είτε το πλάτος, όταν πχ λέμε στο βάθος κήπος ή στο βάθος της σπηλιάς, είτε το ύψος, όταν πχ λέμε το βάθος του πηγαδιού ή το βάθος της θάλασσας. Σ' αυτήν την περίπτωση ως βάθος νοείται το ύψος μετρημένο από την επιφάνεια προς τον βυθό. 











Εσύ δεν κατάλαβες κάτι..ότι από το πουθενά βγάλαμε μια τέλεια ανάρτηση, αφού πρώτα χαθήκαμε στο χάος του Τρισδιάστατου κόσμου, και αυτό διότι, έπρεπε αφού έγινε όλο αυτό το συνονθύλευμα, να χρειαστεί μετά η επεξεργασία του Νου της ψυχής μέσω του..βάθους

Φωτογραφία





Μήπως η Δημιουργία είναι ενιαία και εμείς αντιλαμβανόμαστε με τις αισθήσεις μας τους τρεις πρώτους κύκλους; Αλλά αρκετά και τον τέταρτο και πέμπτο από όπου κατεβάζουμε δεδομένα;

H δημιουργία έχουμε πει ότι είναι ενιαία. Από εκεί και πέρα οι άνθρωποι πέραν τα σύνορα του δικού μας κόσμου δεν μπορούν να αντιληφθούν τίποτα αν πρώτα δεν έχουν το ένστικτο του μεταφυσικού. 
Ειδικά όσον αφορά την επιστήμη όσο και να προσπαθεί, είναι αδύνατον να δει πέραν από τον υλικό κόσμο μας, διότι πάντα ζητά την απόδειξη της ύλης. Δηλαδή να αποδείξει το μεταφυσικό το ασώματο με σώμα, με αποδείξεις του σώματος.

Με τον ίδιο τρόπο σκέψης, όπως εμείς μπορούμε να αντιληφθούμε τα δισδυάστατα όντα και τον κόσμο γύρω τους, και το τι αντιλαμβάνονται, και ότι ταυτόχρονα αυτά τα όντα και οι δικοί τους επιστήμονες δεν μπορούν να αντιληφθούν απολύτως τίποτα πέραν της δικής τους διάστασης,το ίδιο ισχύει και για εμάς.






Πως όμως παρεμβαίνει ο άνθρωπος στη δύο διαστάσεων οντότητα;
Αυτό είναι το λάθος της επιστήμης!
Δεν μπορεί να παρέμβει, διότι απλά εικάζει πως θα είναι αυτός ο κόσμος! όχι όμως πως θα μπορεί και να τον δει, πόσο δε να τον ζήσει και να παρέμβει σ'αυτόν.
..............


Αυτό που με απασχολεί από χτες είναι ένα ερώτημα πολύ απαιτητικό. Και θα χρειαστεί φώτιση για να απαντηθεί. Έχουμε 7 κύκλους. Ζούμε εμείς και αντιλαμβανόμαστε τον πρώτο κύκλο με τις 3 ή 4 διαστάσεις και υπάρχουν άλλοι έξι κύκλοι, ή ζούμε και αντιλαμβανόμαστε τους 3 πρώτους κύκλους;
Πόσες διαστάσεις έχει κάθε κύκλος;
Όταν λέμε οτι κατεβάζουμε δεδομένα από την τέταρτη και πέμπτη διάσταση, αυτές είναι διαστάσεις του δικού μας πρώτου κύκλου, ή εννοούμε τον τέταρτο και πέμπτο κύκλο;
Θα έκλεινα στην δεύτερη άποψη αλλά ξέρουμε οτι η φύση έφτιαξε επτά ανθρώπους, επτά δηλαδή σώματα, ένα για κάθε κύκλο. Αν λοιπόν το σώμα αυτού του κύκλου είναι το γνωστό μας σώμα, άρα υπάρχουν άλλα έξι, δηλαδή άλλοι έξι κύκλοι/ουρανοί.
Δεν ξέρω αν σου έδωσα να καταλάβεις τί θέλω να πω.
Μην βιαστείς να απαντήσεις. Δούλεψε το λίγο στο μυαλό σου το θέμα με τους κύκλους και τις διαστάσεις.


Αντιλαμβανόμαστε τον δικό μας κόσμο μόνον.
Υποπτευόμαστε τον δύο διαστάσεων κόσμο πως θα είναι.
Και οραματιζόμαστε την τέταρτη διάσταση.
Αλλά αλλιώς είναι να το λες και αλλιώς να το ζεις.
Ζούμε στον δεύτερο σφαιρικό κύκλο, διότι και να υπάρχει στα πόδια μας ο πρώτος επίπεδος κύκλος δεν θα αντιληφθούμε τα όντα που ζουν εκεί, ούτε τον κόσμο τους. Απλά εικάζουμε πως θα ζουν.

Έτσι και από μια ανώτερη διάσταση, μπορούν να εικάζουν πως θα ζούμε, αλλά έχει μεγάλη διαφορά από το να εισέλθουν στην τρίτη διάσταση διότι θα ξεχάσουν όλα όσα ήξεραν.

Έτσι και ο άνθρωπος δεύτερος θεός! Ενώ ήξερε τι κόσμο θα συναντήσει μόλις εισήλθε στον τρισδιάστατο κόσμο χάθηκε και ξέχασε τα πάντα που ήξερε.


Πως όμως παρεμβαίνει ο άνθρωπος στη δύο διαστάσεων οντότητα;
Αυτό είναι το λάθος της επιστήμης!
Δεν μπορεί να παρέμβει διότι απλά εικάζει πως θα είναι αυτός ο κόσμος! όχι όμως πως θα μπορεί και να τον δει, πόσο δε να τον ζήσει και να παρέμβει.

Υπάρχει πραγματικά κόσμος δύο διαστάσεων; Είναι τα επίπεδα σχήματα. Δεν έχουν ύψος άρα δεν έχουν όγκο. 


Δεν καταλαβα! Γιατι να μην υπαρχει;
Ειδες λοιπον;
Αυτο ακριβως ειπε ο Ερμης Τρισμεγιστος.
Το πνευμα του ανθρωπου δηλαδη η λογικη του απλα εικαζει την αληθεια και υπερηφανευεται πως ειναι κατι.

Τότε υπάρχει και κόσμος μιας διάστασης. Ο κόσμος των γραμμών.
Είναι όμως άψυχοι κόσμοι. Οι γραμμές και τα επίπεδα σχήματα δεν έχουν ψυχή.

Ο κοσμος των γραμμων ειναι μια ευθεια. Δεν ειναι ολοκληρωμενη ζωη.
Ειναι η αρχη της ζωης..η κινηση του Λογου.
Μονον ο κυκλος ειναι μια ολοκληρωμενη ζωη.

Μπράβο! Σωστό!


Ολα τα εμβια οντα εχουν ψυχη.
Η ψυχη ειναι η κινηση η ζωη.
Το πνευμα η νοερη ζωη.

Οι ευθείες γραμμές και τα τρίγωνα κλπ έχουν νοερή ζωή;

Οτι κινειται ειναι η ζωη δηλαδη ολα οσα εμπεριεχει το συμπαν.
Τιποτα δεν πεθαινει.
Η νοερη ζωη των σωματων ειναι το πνευμα.

Τα τριγωνα ειναι πραγματα-αντικειμενα του κοσμου αψυχα.
Οταν το αψυχο μπορει να δεχτει την νοερη ζωη τοτε ερχεται η ψυχη και ενωνεται μαζι του.
Η ψυχη δινει την νοερη ζωη σε οτι μπορει να ερθει στην ζωη.

Υπάρχει ζωή στον δισδιάστατο κόσμο; όχι,ε;


Πως το ξερεις;

Θα μας το έλεγε ο Ερμής. 


Εικασια κανεις..αφου εισαι πνευμα.
Μονον χωρις το σωμα και χωρις το πνευμα μπορει να δει ο Λογος.
Οι δυο διαστασεις ζουν σε εναν κυκλο με τρια σημεια, οπως εμεις σε εναν ανωτερο κυκλο πεντε σημειων.

Ποτέ δεν είχε περάσει από το μυαλό μου οτι μπορεί να υπάρχει κόσμος κατώτερος από τον δικό μας.

Ισως ζουν αψυχα αντικειμενα μονον!
Πρωτα δημιουργηθηκε ο κοσμος!
Ο πρωτος κυκλος.
Μετα ο δευτερος κυκλος που εδωσε στον πρωτο κυκλο υψος

Αλλά η φύση μας έφτιαξε επτά σώματα, ένα για κάθε κύκλο. 
Αν υπάρχει κατώτερος κύκλος από τον δικό μας, τι σώμα έχουμε εκεί; χαχαχααα 

Πλακε! χα χα

Χάλια ο πρώτος κύκλος. 


Σαν να συμμετεχουμε σε ενα παιχνιδι ηλεκτρονικο απο εκεινα τα παμπαλαια ATARI


Είναι σαν τον κόσμο που μπήκε η Αλίκη, ένας κόσμος με φιγούρες, σαν τραπουλόχαρτα.
Ο Λιούις Κάρολ είχε οραματιστεί αυτόν τον κόσμο υπό την επήρεια ναρκωτικών και έγραψε την Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων. Ένας κόσμος ψυχρός και απρόσωπος, χωρίς συναισθήματα. Σαν αποθήκη με γεωμετρικά σχήματα.



Και μετά ο τρίτος κύκλος. Τι είναι ο τρίτος κύκλος;
Ο Τριτος κυκλος ειναι το βαθος του κοσμου.
Βρισκεσαι ταυτοχρονα και αντιλαμβανεσαι τα παντα γυρω σου.



Αυτό το σκυλάκι τί ακριβώς κάνει; 




Και τα ζώα όπως τα σκυλιά έχουν λογική, αλλά αποκλειστικά μέσω των αισθήσεων, όπως και ο άνθρωπος, διότι κι εμείς είμαστε ζώο. Το σώμα μας είναι το ζώο, και όποιος άνθρωπος λειτουργεί με λογική τις αισθήσεις του σώματος του απλά αντιλαμβάνεται μόνον τις αισθήσεις και τα συναισθήματα του σώματος.
Αν με τον ίδιο τρόπο εκπαιδεύσουμε το Νου μας να δει το βάθος της συνείδησης του τότε και μόνο θα μπορέσουμε να βγούμε από το θνητό σώμα που μας οδηγεί.


Συμβατότητα με τον αληθινό κόσμο σημαίνει ότι αντιλαμβανόμαστε την αθάνατη φύση μας, και σταματάμε να κάνουμε μόνον εικασίες, οπότε πλέον δεν μας κυβερνά η άλογη φύση του τρισδιάστατου κόσμου η οποία οδηγεί τους ανθρώπους σε μια ζωή που εξαρτάται αποκλειστικά από τις ανάγκες του θνητού σώματος.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την άλογη εγωπάθεια μας με σκοπό να καλύψουμε όλες τις ανάγκες μας, με αποτέλεσμα να μας κυριεύει το ζώο μέσα μας και όχι η αληθινή μας αθάνατη φύση.
Διότι ενώ αποδεικνύεται ότι είμαστε αθάνατες οντότητες δίχως ανάγκες, εντούτοις μας κυβερνά η άλογη φύση του σώματος μας, των αισθήσεων και συναισθημάτων που οδηγούν την λογική μας.

Αυτό μας λείπει, η πλήρης αντίληψη του εαυτού μας, το βάθος.



Ερμής Τρισμέγιστος


Ο θεός (δεύτερος Νους δημιουργός), πατέρας και κύριος, μετά τους θεούς (τα θεϊκά γένη), δημιούργησε το ανθρώπινο γένος, από ένα φθαρτό μέρος , την ύλη, και από το θεϊκό μέρος, εξισορροπώντας τα.
Συνέβη, όμως, τα μειονεκτήματα της ύλης να παραμείνουν αναμεμιγμένα με το ανθρώπινο σώμα και να εμφανιστούν και άλλα μειονεκτήματα εξαιτίας της διατροφής και του τρόπου ζωής του ανθρώπου, που αναγκαστικά είναι κοινά με των υπόλοιπων ζώων.
Γι'αυτούς τους λόγους, πρέπει να εγκατασταθούν στην ψυχή του ανθρώπου οι επιθυμίες των ηδονών και τα υπόλοιπα μειονεκτήματα της σκέψης.

Οι θεοί όμως, (τα γένη των θεών στους ανώτερους ουρανούς), επειδή έχουν δημιουργηθεί από το πιο γνήσιο μέρος της φύσης δε χρειάζονται τη βοήθεια της γνώσης και της επιστήμης, αν και η ακμαιότητα της ηλικίας τους, που πάντα παραμένει μία, αποτελεί γι'αυτούς μια μορφή γνώσης και επιστήμης.
Όμως ο θεός για να διαφυλάξει την ενότητα της θείας Πρόνοιας στη θέση της επιστήμης και της γνώσης, για να μη λείπουν αυτά από τους θεούς, διαμόρφωσε με θεϊκό νόμο την τάξη της αναγκαιότητας, περιβάλλοντας με την μορφή νόμου.
(Υπάρχουν νόμοι απαράβατοι στον κόσμο των θεών από Ανάγκη).

Εντωμεταξύ ξεχώρισε τον άνθρωπο από όλα τα υπόλοιπα ζώα χαρίζοντας του την λογική και την επιστήμη, με την βοήθεια των οποίων μπορούν οι άνθρωποι να αποκοπούν και να απαλλαχτούν από τα μειονεκτήματα του σώματος τους και οι ίδιοι να οδηγηθούν στην ελπίδα και την επιδίωξη για την επίτευξη της αθανασίας.


Τελικά ο θεός έπλασε από δύο φύσεις, την θνητή, και την θεϊκή, και τον αγαθό άνθρωπο και αυτόν που είναι αθάνατος.
Το θέλημα του θεού, λοιπόν, πρόσταζε, ο άνθρωπος να είναι καλύτερα πλασμένος από τους θεούς, καθώς αυτοί είναι πλασμένοι μόνο από αθάνατη φύση, αλλά ο άνθρωπος ταυτόχρονα να είναι καλύτερα πλασμένος και από όλα τα υπόλοιπα ζώα.
Γι'αυτό ο άνθρωπος λατρεύει τους θεούς με την θρησκεία και με τον ιερό του νου, επειδή είναι συνδεδεμένος μαζί τους με συγγένεια, αλλά και οι θεοί, με ευσεβή αγάπη, επιβλέπουν και φυλάσσουν όλα όσα σχετίζονται με τον άνθρωπο.


Αλλά ας πούμε και αυτό, που αφορά τους λίγους ανθρώπους που έχουν αφιερωθεί στις ευσεβείς σκέψεις. 
Στους διεφθαρμένους, ανθρώπους όμως, δεν πρέπει να αναφερθούμε για να μην βεβηλωθεί η ιερότητα του λόγου μας από την εξέταση τους.

Καθώς προαναγγέλθηκε από μας πως θ'ακολουθήσει λόγος σχετικά με την συγγένεια και την επικοινωνία των ανθρώπων με τους θεούς, πρόσεξε, Ασκληπιέ, την ισχύ και την δύναμη του ιδεατού ανθρώπου.

Όπως ο κύριος και πατέρας είτε θεός (πράγμα που είναι ύψιστο) είναι ο δημιουργός των ουράνιων θεών, έτσι και ο άνθρωπος είναι ο δημιουργός και πλάστης των επίγειων θεών που βρίσκονται μέσα στους ΙΕΡΟΥΣ ΝΑΟΥΣ οι οποίοι ικανοποιούνται με την ανθρώπινη επικοινωνία και συναναστροφή, και όχι μόνον φωτίζεται, αλλά και φωτίζει.

Ο άνθρωπος λοιπόν, δε δημιουργεί μόνον καθοδηγημένος από το θέλημα του θεού, αλλά δημιουργεί ακόμη και θεούς.

Απορείς και συ Ασκληπιέ, ή δυσπιστείς όπως οι περισσότεροι;


-Έχω μπερδευτεί, Τρισμέγιστε, αλλά πρόθυμα θα συμφωνήσω με τα λόγια σου, καθώς θεωρώ τον άνθρωπο ευτυχέστατο που δέχτηκε τόση μεγάλη ευτυχία. 
Και δεν κρίθηκε άξιος ενός ανάξιου θαύματος, αυτός που είναι ανώτερος από τα πάντα.

Κατά γενική ομολογία, είναι φανερό ότι το γένος των θεών δημιουργήθηκε από το πιο γνήσιο μέρος της φύσης και ότι μόνο όσα σύμβολα τους είναι αισθητά αποτελούν κάτι σαν κεφάλια αντικαθιστώντας το σύνολο του σώματος τους.


Οι μορφές, όμως, των θεών, που συλλαμβάνονται στο μυαλό των ανθρώπου και πλάθονται από αυτόν, συντίθενται από διπλή φύση: από τη θεϊκή που είναι πιο γνήσια και κατά πολύ θεϊκότερη, και από αυτήν που βρίσκεται ανάμεσα στους ανθρώπους, δηλαδή την υλική, η οποία προϋπήρχε, και δε διαμορφώνεται μόνο από κεφάλια (Νους) αλλά από κάθε μέλος και από το σώμα στο σύνολο του. Έτσι το γένος των ανθρώπων, έχοντας στο μυαλό του πάντοτε την φύση και την καταγωγή του, επιμένει να δημιουργεί μιμήσεις εκείνης της θεότητας.


Όπως ακριβώς, δηλαδή, ο πατέρας και κύριος (δεύτερος Νους δημιουργός) δημιούργησε τους αθάνατους θεούς όμοιους με τον ίδιο, έτσι και το γένος των ανθρώπων πλάθει τους δικούς του θεούς βασιζόμενο στην ομοιότητα της δικής τους μορφής.
Τα αγάλματα εννοείς Τρισμέγιστε; (σήμερα έχουμε τις εικόνες τα κόκκαλα που προσκυνάμε).

-Τα αγάλματα, Ασκληπιέ.

Αντιλαμβάνεσαι, λοιπόν, τώρα μέχρι ποιου σημείου και 'συ δυσπιστείς; Τα αγάλματα αυτά είναι έμψυχα και γεμάτα από Νου και πνεύμα και κάνουν τόσα πολλά σπουδαία πράγματα.
Αγάλματα που γνωρίζουν από πριν το μέλλον, προφητεύουν χρησιμοποιώντας χρησμούς, προφητείες, όνειρα και πολλά άλλα μέσα. Αγάλματα που προκαλλούν αρρώστιες στους θνητούς ανθρώπους και έχουν την ικανότητα να τις θεραπεύουν, και επίσης θλίψη και χαρά αναλόγως με την αξία τους.


Μήπως δεν γνωρίζεις Ασκληπιέ, ότι η Αίγυπτος αποτελεί εικόνα του ουρανού ή, καλύτερα και αληθέστερα, ότι αποτελεί την ερμηνεία και την κάθοδο όλων εκείνων των θαυμαστών που διευθετούνται και τελούνται στον ουρανό, και για να μιλήσω πιο αληθινά, η χώρα μας αποτελεί το ναό του κόσμου.
(Εδώ ο Ερμής Τρισμέγιστος μας αποδεικνύει ότι ζούσε στην πραγματική νότιο Ελλάδα που ήταν και είναι η Αίγυπτος).

Στην συνέχεια ο Ερμής μας αναφέρει ότι οι άνθρωποι θα ξεχάσουν την θεϊκότητα και την βοήθεια των θεών, όπως ξέχασαν την δική τους, θα γίνουν υλιστές, και θα υπάρχει μια απίστευτη σκληρότητα από το ανθρώπινο γένος πάνω στην Γη διότι θα γίνει ένα με το ζώο.

Γιατί κλαις Ασκληπιέ; Αυτό το αγαθό σύμπαν, από το οποίο δεν υπήρξε ούτε υπάρχει ούτε θα υπάρξει τίποτα καλύτερο, το οποίο είναι ορατό, θα βρεθεί σε κίνδυνο και θ'αποτελέσει βάρος για τους ανθρώπους.

Γι'αυτό και ολόκληρος ο κόσμος θα περιφρονηθεί και δε θα λατρεύεται το ανυπέρβλητο έργο του θεού, η ένδοξη δημιουργία του, η ενάρετη σύνθεση της πολύμορφης ποικιλίας, το όργανο της θέλησης του θεού ο οποίος προσφέρει άφθονη εύνοια στα έργα του θα έρθει η ένωση σε ένα όλης της συγκεντρωμένης ποικιλομορφίας που αποτελείται από όλα αυτά που μπορούν να λατρευτούν, να επιδοκιμαστούν, και να αγαπηθούν τελικά από όλους εκείνους που μπορούν να βλέπουν. Καθώς θα προτιμάται το σκοτάδι από το φως και ο θάνατος θα θεωρείται πιο ωφέλιμος από τη ζωή. Κανείς δεν θα κοιτάζει ψηλά στον ουρανό. Ο ευσεβής θα θεωρείται τρελός και ο ασεβής σοφός, ο εμπαθής θα θεωρείται γενναίος και ο κακός ενάρετος.


(σημ: "θα έρθει ο καιρός όπου το σκοτάδι και το φως θα ενωθούν" και οι άνθρωποι θα προτιμούν το σκοτάδι)

Γιατί η ΨΥΧΗ και όλα όσα ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΎΡΩ ΑΠΌ ΑΥΤΉΝ, ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΗ ΣΤΑ ΟΠΟΊΑ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ή ακολουθώντας τα την απέκτησε, όπως σας εξήγησα θα θεωρούνται όχι μόνο γελοία ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΑΤΑΙΑ.

Πιστέψτε με θα οριστεί θανατική ποινή γι'αυτόν που θα αφιερωθεί στη λατρεία του Νου. Θα θεσπιστούν νέα δίκαια με νέους νόμους.
Τίποτα το ιερό, τίποτα το όσιο ούτε αντάξιο του ουρανού και των επουράνιων δεν θα ακούγεται, και δεν θα πιστεύεται με το Νου.

Ας είναι καταραμένος ο χωρισμός των θεών από τους ανθρώπους.

Θα παραμείνουν μόνο οι επιζήμιοι άγγελοι, οι οποίοι θα αναμειχτούν με τους ανθρώπους και θα τους αναγκάζουν να εμπλέκονται σε κάθε συμφορά θράσους, σε πολέμους, σε αρπαγές, σε απάτες και σε όλες εκείνες τις ενέργειες που αντιτίθενται στη φύση της ψυχής.


Τότε στη Γη δε θα βασιλεύει η ισορροπία ούτε η θάλασσα θα ταξιδεύεται από ανθρώπους ούτε ο ουρανός από τις τροχιές των αστεριών, οι οποίες δεν θα παραμείνουν σταθερές.
Όλες οι θεϊκές φωνές θα σιωπούν μπροστά στην λογοκρισία.
Για τους καρπούς της Γης θα επέλθει η αλλοίωση, και η γη δεν θα είναι πλέον γόνιμη, (μεταλλαγμένα), και ο ίδιος ο αέρας θα μολυνθεί από μια οικτρή νάρκωση. ( υποσυνείδητα μηνύματα μέσω ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων, ψεκασμοί κτλ).

Στην συνέχεια μας αναφέρει ο Ερμής πως όταν ο θεός (δεύτερος Νους δημιουργός) δει όλη αυτή την διαφθορά, και ΤΗΝ ΑΤΑΞΙΑ, αντιστεκόμενος με την βούληση του η οποία αποτελεί και την αγαθότητα του, θα διορθώσει το λάθος και θα καθαρίσει όλη την κακία είτε με κατακλυσμό, είτε με καταστροφικές φωτιές, είτε δίνοντας τέλος στο ανθρώπινο γένος με επιδημικές και διασπαρμένες σε διάφορους τόπους αρρώστιες, και θα επαναφέρει τον κόσμο στην αρχική του μορφή, ώστε να καταστήσει πάλι τον κόσμο στα μάτια των ανθρώπων που θα επιζήσουν αξιολάτρευτο και αξιοθαύμαστο, και ο ίδιος να παρουσιαστεί στους ανθρώπους ως δημιουργός και αυτός που αποκατέστησε αυτό το τόσο σπουδαίο έργο, για να δοξάζεται με ύμνους επαίνους και εγκώμια.

Η αναγέννηση του κόσμου λοιπόν θα είναι η εξής:



Η αναδιαμόρφωση όλων των ενάρετων πραγμάτων, και η οσιότατη και ευσεβέστατη ανασυγκρότηση της ίδιας της φύσης, καθοδηγούμενη από τον δεύτερο Νου δημιουργό, όπου θα οριοθετήσει το πέρασμα του χρόνου ως αιώνια ζωή χωρίς αρχή, καθώς το θέλημα του δεύτερου Νου δημιουργού δεν μπορεί να έχει αρχή, γιατί όπως ακριβώς υπάρχει τώρα, έτσι παραμένει και αιώνια το ίδιο.
Η υπέρτατη αγαθότητα είναι το σχέδιο του θεού (δεύτερου Νου δημιουργού) Τρισμέγιστε;
Το θέλημα του θεού καθορίζει τι είναι σωστό, εξάλλου όλα τα αγαθά τα θέλει και όλα τα κατέχει.
Εξάλλου αυτό είναι ο θεός, και ο κόσμος αποτελεί την εικόνα του.

Αγαθός είναι Τρισμέγιστε;
Αγαθός είναι Ασκληπιέ.

..........
....................

Επομένως μέσα μας βρίσκεται το βάθος της συνείδησης, το οποίο πρέπει να αναζητήσουμε; Και όχι εκεί έξω στον χωμάτινο κόσμο των πλανητών και των αστέρων; Εσωτερικά γίνεται η άνοδος στους κύκλους; Με βουτιά στον Νου της ψυχής μας; Ο δρόμος είναι εσωτερικός; Μία σκέψη της στιγμής είναι. 

Βασικά εδώ διαβάζω τώρα ότι αμέσως μετά τον θάνατο των σωμάτων, ο ύψιστος δαίμονας, (θεός δημιουργός) μας κρίνει ανάλογα με τα όσα κάναμε, και για όσους ανθρώπους δεν βάζουν μυαλό με τα λόγια, υπάρχει ο τρόπος να βάλουν μυαλό με την πράξη, στέλνοντας την ψυχή τους στο βίαιο σύμπαν όπου τα δύο αντίθετα αντί να συνυπάρχουν Αρμονικά αντιμάχονται συνεχώς το ένα το άλλο, και στην μέση η ψυχή.

"Γιατί οι ασεβείς και οι άπιστοι μετά την κρίση των αμαρτημάτων τους αναγκάζονται να πιστέψουν, όχι με λόγια, αλλά με έργα, όχι με την χρήση απειλών, αλλά με την ίδια εμπειρία της ποινής και τιμωρίας τους".


Ίσως δηλαδή αυτή η ποινή και τιμωρία γίνεται σε έναν άλλον χώρο; και όχι με την επιστροφή στην γήινη ζωή σε σκληρές συνθήκες; 

Αν όμως ο ύψιστος δαίμονας κρίνει ευσεβή και δίκαιη την ψυχή, της επιτρέπει να παραμείνει σε τόπους κατάλληλους και ταιριαστούς, μ'αυτήν.

Ίσως να υπάρχουν τόποι που λειτουργούν ως αναμορφωτήρια για να αφυπνιστούν οι ψυχές και να κατανοήσουν πριν ξαναγυρίσουν; κάτι σαν καθαρτήρια;


"Αν, όμως, ο ύψιστος δαίμονας την κρίνει μιασμένη, και μολυσμένη από αμαρτήματα και κακίες, την ρίχνει από ψηλά στα χαμηλά, και την παραδίδει στις θύελλες και στους στροβιλισμούς του αέρα, της φωτιάς και του νερού, τα οποία βρίσκονται σε μια διαρκή πάλη μεταξύ τους ώστε να σπρώχνεται και να περιφέρεται προς διαφορετικές κατευθύνσεις από τα κύματα του υλικού κόσμου ανάμεσα στον ουρανό και τη γη ως μια αιώνια τιμωρία."


Μου θυμίζει την μαύρη τρύπα του γαλαξία.


Εδώ τώρα μας μιλά για την θέωση του ανθρώπου (ανθρώπινης ψυχής) αυτό που διαβάζουμε στον Ποιμάνδρη, με τους αγαθούς ανθρώπους, τους ελεήμονες, τους ευσεβείς τους δίκαιους..

Αντίθετα ο δίκαιος άνθρωπος που έχει τα πρωτεία στη λατρεία του θεού, και στην ανώτατη ευσέβεια, ο θεός τον προφυλάσσει από κάθε συμφορά.


Ο πατέρας και κύριος των πάντων, αυτός που είναι τα πάντα, φανερώνει ελεύθερα τον εαυτό του στα πάντα, με το να φωτίζει τον άνθρωπο μόνο με τη γνώση του Νου του.


Και αφού αποκρούσει το σκοτάδι και την πλάνη της ψυχής του, και αφού αντικρύσει τη λάμψη της αλήθειας, ο άνθρωπος αναμιγνύεται με το σύνολο του Νου, επέρχεται η απελευθέρωση από το θνητό μέρος της φύσης του, και η αποδοχή της βέβαιης ελπίδας για την κατάκτηση της αθανασίας.


Όλοι όσοι δουν τον αληθινό λόγο σαν με τα μάτια τους φωτίζονται από την ευσέβεια, τη θρησκεία, τη σοφία, τη λατρεία, το σεβασμό του θεού και χάρη στην εμπιστοσύνη της πίστης τους καθίστανται ανώτεροι από τους άλλους ανθρώπους όπως το φως του ήλιου από τα υπόλοιπα αστέρια. Καθώς ο ήλιος είναι αυτός που φωτίζει και τα υπόλοιπα αστέρια, όχι τόσο με τη μεγαλοπρέπεια του φωτός του αλλά με τη θεϊκότητα και την ιερότητα του.


Οι αγαθές ψυχές όμως δεν συναντούν εμπόδιο, δεν κρίνονται και μάλιστα βοηθώνται να μην θυμηθούν εκείνη την ώρα τα λάθη που έχουν κάνει. 

Ναι σωστά.


ὁ δε ἀγαπήσας τὸ ἐκ πλάνης ἔρωτος σῶμα, οὗτος μένει ἐν τῷ σκότει πλανώμενος, αἰσθητῶς πάσχων τὰ τοῦ θανάτου.

– Τί τοσοῦτον ἁμαρτάνουσιν, ἔφην ἐγώ, οἱ ἀγνοοῦντες,
ἵνα στερηθῶσι τῆς ἀθανασίας;
– ῎Εοικας, ὦ οὗτος, τούτων μὴ πεφροντικέναι ὧν ἤκουσας.
οὐκ ἔφην σοι νοεῖν; 

–Νοῶ καὶ μιμνήσκομαι, εὐχαριστῶ δὲ ἅμα.
– Εἰ ἐνόησας, εἰπέ μοι, διὰ τί ἄξιοί εἰσι τοῦ θανάτου οἱ ἐν τῷ θανάτῳ ὄντες;
– ῞Οτι προκατάρχεται τοῦ οἰκείου σώματος τὸ στυγνὸν σκότος, 
ἐξ οὗ ἡ ὑγρὰ φύσις, ἐξ ἧς τὸ σῶμα συνέστηκεν ἐν τῷ αἰσθητῷ κόσμῳ, ἐξ οὗ θάνατος ἀρδεύεται.

– ᾿Ενόησας ὀρθῶς, ὦ οὗτος.
κατὰ τί δὲ «ὁ νοήσας ἑαυτὸν εἰς αὐτὸν χωρεῖ», ὅπερ ἔχει ὁ τοῦ θεοῦ λόγος;
–φημὶ ἐγώ, ῞Οτι ἐκ φωτὸς καὶ ζωῆς συνέστηκεν ὁ πατὴρ
τῶν ὅλων, ἐξ οὗ γέγονεν ὁ ῎Ανθρωπος.
– Εὖ φῂς λαλῶν·
φῶς καὶ ζωή ἐστιν ὁ θεὸς καὶ πατήρ, ἐξ οὗ ἐγένετο ὁ
Ανθρωπος. 

ἐὰν οὖν μάθῃς αὐτὸν ἐκ ζωῆς καὶ φωτὸς ὄντα καὶ ὅτι ἐκ τούτων τυγχάνεις, εἰς ζωὴν πάλιν χωρήσεις.
ταῦτα ὁ Ποιμάνδρης εἶπεν.

– 'All' ἔτι μοι εἰπέ, πῶς εἰς ζωὴν χωρήσω ἐγώ, ἔφην, ὦ Νοῦς ἐμός; φησὶ γὰρ ὁ θεός·
«ὁ ἔννους ἄνθρωπος ἀναγνωρισάτω ἑαυτόν».οὐ πάντες γὰρ ἄνθρωποι νοῦν ἔχουσιν;
– Εὐφήμει, ὦ οὗτος, λαλῶν·
παραγίνομαι αὐτὸς ἐγὼ ὁ Νοῦς τοῖς ὁσίοις καὶ ἀγαθοῖς καὶ καθαροῖς καὶ ἐλεήμοσι, τοῖς εὐσεβοῦσι, καὶ ἡ παρουσία μου γίνεται βοήθεια, καὶ εὐθὺς τὰ πάντα γνωρίζουσι
καὶ τὸν πατέρα ἱλάσκονται ἀγαπητικῶς καὶ εὐχαριστοῦσιν
εὐλογοῦντες καὶ ὑμνοῦντες τεταγμένως πρὸς αὐτὸν τῇ
στοργῇ, καὶ πρὸ τοῦ παραδοῦναι τὸ σῶμα ἰδίῳ θανάτῳ
μυσάττονται τὰς αἰσθήσεις, εἰδότες αὐτῶν τὰ ἐνεργήματα·
μᾶλλον δὲ οὐκ ἐάσω αὐτὸς ὁ Νοῦς τὰ προσπίπτοντα ἐνεργήματα τοῦ σώματος ἐκτελεσθῆναι.
πυλωρὸς ὢν ἀποκλείσω τὰς εἰσόδους τῶν κακῶν καὶ αἰσχρῶν ἐνεργημάτων, τὰς ἐνθυμήσεις ἐκκόπτων.

τοῖς δὲ ἀνοήτοις καὶ κακοῖς καὶ πονηροῖς καὶ φθονεροῖς καὶ πλεονέκταις καὶ φονεῦσι καὶ ἀσεβέσι πόρρωθέν εἰμι, τῷ τιμωρῷ ἐκχωρήσας δαίμονι, ὅστις τὴν ὀξύτητα τοῦ πυρὸς προσβάλλων θρώσκει αὐτὸν αἰσθητικῶς καὶ μᾶλλον ἐπὶ τὰς ἀνομίας αὐτὸν ὁπλίζει, ἵνα τύχῃ πλείονος τιμωρίας, καὶ οὐ παύεται ἐπ' ὀρέξεις ἀπλέτους τὴν ἐπιθυμίαν ἔχων, ἀκορέστως σκοτομαχῶν, καὶ τοῦτον βασανίζει, καὶ ἐπ' αὐτὸν πῦρ ἐπὶ τὸ πλεῖον αὐξάνει.




Σε ποιον θεο προσεύχεστε;

Aσκληπιός προς τον γιο του Ερμή:

Θέλεις να προτείνουμε στον πατέρα σου να επιτρέψει να προσευχηθούμε στο Θεό προσφέροντας λιβάνι και αρώματα;

Ο Τρισμέγιστος τον άκουσε και συγκινημένος του λέει:

-Καλύτερα να σωπάσεις, Ασκληπιέ, καθώς μοιάζει με βεβήλωση να καις λιβάνι και αρώματα την ώρα που προσεύχεσαι στο Θεό.
Γιατί δεν του λείπει τίποτα, καθώς ο ίδιος είναι τα πάντα και τα πάντα βρίσκονται σ'αυτόν.
Εμείς λοιπόν, ας προσευχηθούμε εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη μας, γιατί αυτές αποτελούν τις ύψιστες προσφορές, οι ευχαριστίες που εκφράζονται από τους θνητούς.


Και πιο πριν ο Τρισμέγιστος αναφέρει σε μια ερώτηση του Ασκληπιού:
Και ποιες είναι οι ιδιότητες αυτών των θεών που ονομάζουμε γήϊνους Τρισμέγιστε;
-Αποτελούνται από βότανα, ορυκτά και αρώματα, Ασκληπιέ, τα οποία περιέχουν τη μυστική φυσική δύναμη της θεότητας.

Κατανοητόν; άλλο ο Τριαδικός Θεός, και άλλο οι θεοί και οι δαίμονες που θέλουν φρου φρου και αρώματα.


Όπως ο κύριος και πατέρας είτε θεός (πράγμα που είναι ύψιστο) είναι ο δημιουργός των ουράνιων θεών, έτσι και ο άνθρωπος είναι ο δημιουργός και πλάστης των επίγειων θεών που βρίσκονται μέσα στους ΙΕΡΟΥΣ ΝΑΟΥΣ οι οποίοι ικανοποιούνται με την ανθρώπινη επικοινωνία και συναναστροφή, και όχι μόνον φωτίζεται, αλλά και φωτίζει.

Ο άνθρωπος λοιπόν, δε δημιουργεί μόνον καθοδηγημένος από το θέλημα του θεού, αλλά δημιουργεί ακόμη και θεούς.


morfeas sky



Σχόλια