ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ - Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΕΙΜΑΡΜΕΝΗΣ - ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΗΤΗ ΟΥΣΙΑ - ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ - Η ΠΡΟΝΟΙΑ - Η ΜΟΙΡΑ





ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

H EIMAΡMENH
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΥΣ Η ΨΥΧΗ Η ΠΡΟΝΟΙΑ Η ΜΟΙΡΑ ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 

O Ερμής Τρισμέγιστος μας αναφέρει ότι η ανθρώπινη ψυχή στο δικό μας δυαδικό σύμπαν των αντιθέτων και των επτά κύκλων, εκτός από τον δικό της νοητό κόσμο, εκδηλώνει την εικόνα της ζωής μέσω των αισθητών σωμάτων από πυρ και πνεύμα.


Η ψυχή στο δικό μας κατωφερή σύμπαν-κύκλο, είναι ένα είδος ασώματης νοητής ουσίας, είναι ο νους και λόγος της ψυχής, η νοητή ζωή που φέρει μέσα της τις δυνάμεις της αρμονίας, και είναι η εικόνα της ζωής.

Στις ανθρώπινες ψυχές, και στον πυρήνα αυτής της ανθρώπινης ψυχής των δυνάμεων της Αρμονίας, βρίσκεται η νοητή ουσία που είναι ουσιωδώς όμοια με τον Φωτεινό Λόγο.

Η ψυχή λοιπόν υποδέχεται την πρώτη νοητή ουσία ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΨΥΧΉ..
Η πρώτη νοητή ουσία είναι ο Άνθρωπος δεύτερος θεός, Φως και Ζωή Υπάρχων που εισήλθε από τον Αρχέτυπο κόσμο του Φωτός στην "κτιστή" δημιουργία που καθόταν πάνω στο πυρ, ώστε να ζήσει και κατανοήσει τον "κτιστό" κόσμο των δυνάμεων της Αρμονίας, που εκδηλώνει την ζωή με τα αισθητά σώματα από πυρ και πνεύμα, τα Τέσσερα στοιχεία, γη, νερό, αέρας, φωτιά.

Η ψυχή που υποδέχτηκε την πρώτη νοητή ουσία στον πυρήνα της γίνεται ανθρώπινη, και αμέσως μεταβάλλεται σε ένα άλλο είδος κίνησης, στην εικόνα του νοήματος του Αρχέτυπου κόσμου από  άπλετο Φως, όπου όλα εκεί είναι Φως και Ζωή όπως και ο Άνθρωπος δεύτερος θεός είναι Φως και Ζωή.

Και ο Άνθρωπος πλέον έχει διπλή φύση σε σύγκριση με όλες τις υπόλοιπες ψυχές, και όλα τα υπόλοιπα έμβια όντα που ενσαρκώνονται οι ψυχές για να εκδηλώσουν την ζωή στα αισθητά σώματα από πυρ και πνεύμα.

Στον κτιστό κόσμο των επτά κύκλων ο Άνθρωπος είναι ο μιμητής της Πρόνοιας και του Λόγου του Πατέρα Όλων Θεό που είναι Φως και Ζωή.



Διαβάζουμε..
-Είπα, ότι υπάρχουν μέσα μας τρία είδη ασωμάτων.
Το ένα είναι νοητό και αυτό είναι άχρωμο, χωρίς σχήμα και ασώματο, φτιαγμένο απ την ίδια πρώτη νοητή ουσία.

Επίσης, υπάρχουν μέσα μας και, αντίθετα με αυτό, σώματα τα οποία υποδέχονται το νοητό.


Αυτό λοιπόν που κινείται από τη νοητή ουσία, σύμφωνα με κάποια λογική, και υποδέ
χθηκε αυτή τη νοητή ουσία, αμέσως ματαβάλλεται σε ένα άλλο είδος κίνησης.


Και αυτό είναι το είδωλο του νοήματος του δημιουργού.


...........
.......................

Η Ανθρώπινη ψυχή,  είναι η μόνη που έχει "ελεύθερη επιλογή" από όλες τις υπόλοιπες ψυχές, αλλά και από όλα τα αισθητά σώματα που ενώνονται οι ψυχές για να δώσουν την ζωή στο πυρ και πνεύμα και να εκδηλωθούν.

Όλες οι ψυχές είναι αθάνατες και αεικίνητες, και κάθε ψυχή μπορεί δίνοντας ζωή στον εαυτό της να δώσει ζωή και σε κάτι άλλο.

Επίσης η ανθρώπινη ψυχή επιλέγει την σωματική φύση, και στο δικό μας σύμπαν γίνεται ο άνθρωπος της Γης με αισθητό σώμα, διότι θέλει ο Άνθρωπος Νους ψυχή, να ζήσει και κατανοήσει όλα όσα εξουσιάζει,  γι'αυτό τον λόγο ο Πατέρας Όλων ο Θεός επιφέρει την Πρόνοια και την Μοίρα στις ανθρώπινες ψυχές, διότι προγνωρίζει την θνητή φύση των αισθητών σωμάτων που θα ενσαρκωθούν, και τα λάθη που θα υποπέσουν οι ανθρώπινες ψυχές φέροντας την δυσαρμονία στην άλογη φύση που εξουσιάζεται από τις δυνάμεις της Αρμονίας.

Επίσης όλες οι μη ανθρώπινες ψυχές είναι άλογες  που δεν φέρουν τον Λόγο και γι'αυτό δεν έχουν ελεύθερη επιλογή, διότι  οδηγούνται από την φύση που κατέχει τις δυνάμεις της Αρμονίας των επτά κύκλων.

Έτσι η ανθρώπινη ψυχή γίνεται μέλος αυτού του αισθητού κόσμου. 

Επίσης τα αισθητά σώματα η σύσταση τους είναι κάθε άλογη καθοδική διπολική ενέργεια (πυρ και πνεύμα ), και ενώνεται πάνω στην ψυχή και το κάνει από ανάγκη.

Ενώ κάθε ανθρώπινη ψυχή που ενώνεται το πυρ και πνεύμα, δηλαδή όλες τις άλογες ενέργειες του αισθητού σώματος και αισθητού κόσμου, γίνεται από πρόνοια, όπου πλέον θα ισχύει ο νόμος της Πρόνοιας της Μοίρας και της Ειμαρμένης. 
(διότι από την στιγμή που ο Άνθρωπος Νους-ψυχή ενσαρκώνεται το υλικό σώμα έρχονται και όλες οι άλογες ενέργειες μαζί και γίνεται ο θνητός άνθρωπος της Γης, σε Λήθη, υποπέφτοντας συγχρόνως στην δυσαρμονία της φύσης διότι έχοντας ελεύθερη επιλογή μπορεί να επιλέξει να οδηγεί η άλογη φύση την ψυχή του αφού πλέον ξέχασε ποιος είναι). 

Και όσα πλέον συμβαίνουν στο σώμα που ενσαρκώθηκε η ψυχή για να ζήσει στον αισθητό υλικό κόσμο συμβαίνουν από την μοίρα, λόγω της Αρμονίας, διότι ο διττός κόσμος έχει ροπή πάντα προς τα άκρα, επιφέροντας πάντα την αντίθεση μέσα από τα άκρα, και είτε είναι το άκρο του κακού είτε το άκρο του καλού, κανένα από τα δύο δεν απέχει από την κακία. 

Για τον Λόγο αυτόν δόθηκε από τον Πατέρα Θεό ο νόμος της Πρόνοιας ώστε να επιφέρεται πάντα η Αρμονία των αντιθέτων, και κάθε άνθρωπος θνητός θα υποφέρει από όλα τα θνητά σύμφωνα με τις επιλογές του, και αν δεν αναζητά συνεχώς την αλήθεια ώστε να κατανοήσει τον αληθινό του εαυτό,  ποιος είναι και από που προέρχεται, σε ποιον κόσμο ζει με το θνητό σώμα, και την λογική των διπολικών αισθήσεων που ενδύθηκε..θα τιμωρηθεί σύμφωνα με τα όσα έπραξε και πράττει στην θνητή ζωή του.

Ο Πανάγαθος Πατέρας Θεός δεν συμμετέχει στις επιλογές του ανθρώπου, διότι είναι ελεύθερος να αποφασίζει, μόνος του διότι έχει τον Νου της ψυχής του για οδηγό!!

Και αυτός είναι ο λόγος όσων με την πρόνοια, και την ανάγκη και τη μοίρα σχετίζονται

....
Η νοητη λοιπον ουσια, οντας κοντα στον Θεο, εχει εξουσια στον εαυτο της και μπορει σωζοντας τον εαυτο της να σωζει και κατι άλλο.

Επειδη δε αυτή η ιδια η ουσια δεν υποκειται στην αναγκη, αφημενη από τον Θεο, προτιμα τη σωματικη φυση και η εκλογη της αυτή γινεται από προνοια.

Ετσι, γινεται μελος του κοσμου.

Κάθε αλογο στοιχειο κινειται προς καποιο λογικο και το μεν λογικο είναι από προνοια το δε αλογο από αναγκη και οσα συμβαινουν στο σωμα είναι από τη μοιρα.

Και αυτος είναι ο λογος οσων με την προνοια, και την αναγκη και τη μοιρα σχετιζονται.

morfeas sky

Σχόλια