ΙΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΕΡΜΗ ΤΟΥ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΣΚΛΗΠΙΟ




ΙΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΕΡΜΗ ΤΟΥ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΣΚΛΗΠΙΟ


Ερμής ο Τρισμέγιστος προς τον Ασκληπιό:


Το πνεύμα ενυπάρχει στα πάντα, αναμειγνύεται με τα πάντα και δίνει ζωή στα πάντα.
....
σημ: Το πνεύμα διαχωρίζεται στον κτιστό κόσμο των Οκτώ Ουρανών σε οκτώ βαθμίδες, όπου σε κάθε Ουρανό ενυπάρχει η βαθμίδα του πνεύματος του εκάστοτε Ουρανού που ενεργεί πάνω στο δοχείο της Ύλης που έχει τα ανάλογα στοιχεία, δημιουργώντας τον κόσμο με όλα τα σχήματα και τις μορφές που μπορεί να πάρει η Ύλη. 
Αυτό το πνεύμα αυτής της φύσης λοιπόν, του κάθε Ουρανού, ο αισθητός θεός, δημιούργησε και τις δικές του ψυχές  τις δικές του ψυχές που φέρουν το ίδιο πνεύμα, και συνεργάζονται με αυτό το δοχείο της Ύλης δίνοντας του την ζωή με τα σχήματα και τις μορφές που μπορούν να γίνουν η ζωή. Οι ψυχές ενώνονται με αυτά τα στοιχεία του δοχείου της Ύλης και γεννιούνται τα είδη των αισθητών έμβιων σωμάτων. 
....
Η ψυχή τρέφεται μέσω της αιώνιας περιφοράς του κόσμου, τα σώματα αυξάνονται με τροφές του κατώτερου κόσμου, με νερό και γη.
....
σημ: οι ψυχές είναι οι καθαρές άϋλες ενέργειες που κινούν το σύμπαν-ουρανό, και όταν εισέρχεται η νοητή ουσία (πνεύμα) στον εκάστοτε ουρανό από τις πύλες, αυτές οι άϋλες καθαρές ενέργειες από πολύ μεγάλο έρωτα ενώνονται με αυτή την νοητή ουσία -πνεύμα, και το πνεύμα αποκτά ένα άλλο είδος κίνησης, και αυτό είναι η εικόνα του νοήματος αυτής της νοητής ουσίας-πνεύμα. (η εικόνα της ζωής), η ψυχή που φέρει το πνεύμα. (Νους και ψυχή).

σημ: Η ψυχή τρέφεται από την ενέργεια που ενυπάρχει παντού σε κάθε Ουρανό. Ενώ τα ενσαρκώμενα αισθητά σώματα του δοχείου της Ύλης τρέφονται στον δικό μας κατωφερή Ουρανό από γη και νερό.
....
Σ'αυτό προστίθεται ο νους που δημιουργεί την σκέψη των ανθρώπων, που του έχει παραχωρηθεί ως πέμπτο στοιχείο και το μοναδικό που προέρχεται από τον αιθέρα.

σημ: Στους ανθρώπους όμως έχει παραχωρηθεί ο Αιθέρας, δηλαδή η νοητή ουσία της ανθρώπινης ψυχής που κατέχει το Πνεύμα των Επτά Ουρανών, τις Επτά βαθμίδες του πνεύματος των Επτά Ουρανών, μαζί και όλων των καθαρών άϋλων ενεργειών της Αρμονίας των Επτά Ουρανών.
....
Από όλα τα ζώα, όμως, ο νους χαρίστηκε μόνο στους ανθρώπους με απώτερο σκοπό την γνώση του θεϊκού λόγου και είναι αυτός που τους οδηγεί και τους ανυψώνει.


σημ: Οι ανθρώπινες ψυχές φέρουν και την Όγδοη Μονάδα του πνεύματος που είναι ο Αιθέρας Νους, που είναι Ουσιωδώς όμοιος με τον Άνθρωπο δεύτερο θεό Ζωή και Φως, που κατέχει την Ένατη και Δέκατη Μονάδα του Πνεύματος Ζωή και Φως, την Αλήθεια της Ζωής στον Αρχέτυπο Προάρχων κόσμο. Είναι οι ψυχές του Ανθρώπου δεύτερου θεού που θέλησε να εισέλθει στον κτιστό κόσμο του κτιστού αδερφού του για να ζήσει και κατανοήσει την δημιουργία του, αλλά και για να δημιουργήσει.
....
Αλλά επειδή μιλάω για τον νου σε λίγο θα σας αναπτύξω και τον σχετικό με αυτόν λόγο.
Καθώς είναι ιερότατος και σπουδαιότατος και καθόλου κατώτερος από αυτόν που αφορά την ίδια την θεϊκότητα.


σημ: όλες οι ανθρώπινες ψυχές φέρουν τον Αδιαίρετο και Αμετάβλητο λόγο του ανθρώπου δεύτερου θεού. Νους και ψυχή, και άρα ο Νους της ανθρώπινης ψυχής όταν αποχωριστεί από την ψυχή, δεν διαφέρει σε τίποτα από τον Άνθρωπο δεύτερο θεό. Απλά με την ένωση με την ψυχή μεταβάλλεται σε ένα άλλο είδος κίνησης, την εικόνα της ζωής, και με τον ίδιο τρόπο όταν η ψυχή ενώνεται με τα στοιχεία της Ύλης μεταβάλλεται σε ένα άλλο είδος κίνησης και αυτό είναι το είδωλο του νοήματος της ψυχής.

-Δεν είναι ίδιος ο νους όλων των ανθρώπων Τρισμέγιστε;


Δεν μπορούν να φτάσουν όλοι Ασκληπιέ, στην αληθινή γνώση, αλλά λόγω της ασυγκράτητης ορμής τους, χωρίς να τους έχει αποκαλυφθεί κανένας αληθινός λόγος, ακολουθούν τα είδωλα των αληθινών πραγμάτων και εξαπατώνται.

Τα είδωλα αυτά γεννούν την κακία στον ανθρώπινο νου και μεταμορφώνουν το τέλειο ζωντανό πλάσμα σε αγρίμι με ήθη θηρίου.

Ο άνθρωπος είναι ο μόνος από όλα τα ζωντανά πλάσματα που είναι διπλός, καθώς, το ένα μέρος του είναι απλό, το οποίο ονομάζεται από τους Έλληνες "ουσιώδες" κι εμείς το αποκαλλούμε "κατ'εικόνα Θεού". Το άλλο μέρος είναι τετραπλό, (γη νερό αέρας φωτιά)
το οποίο οι Έλληνες αποκαλούν "υλικό" και εμείς "κοσμικό".

Κάτω από αυτό το κάλυμα, η καθαρή θεϊκότητα του νου κρυμμένη μαζί με τα παρόμοια της, δηλαδή τις αισθήσεις του νου, ηρεμεί μόνη της, σαν να είναι περιφραγμένη από το τείχος του σώματος.

σημ: η ανθρώπινη ψυχή δηλαδή ο Νους που ενώθηκε με την ψυχή, έγινε ένα άλλο είδος κίνησης, η εικόνα της ζωής, δηλαδή η εικόνα του Νου, αφού φέρει πλέον τις τέλειες Αμετάβλητες αισθήσεις αυτών των άϋλων ενεργειών της ψυχής.

σημ: οι άϋλες αυτές ενέργειες, του πνεύματος της φύσης, αλλά και της κάθε ψυχής που φέρει το πνεύμα-Νου, ανθρώπινης και μη, ενεργούν με Αρμονία πάνω στην άλογη σύνθετη μεταβαλλόμενη φύση του δοχείου της Ύλης, αλλά και των άλογων μεταβαλλόμενων αισθητών υλικών σωμάτων, που αποτελούνται από μία ισόποση σύνθεση από τα τέσσερα ανόμοια στοιχεία της Ύλης, την φωτιά, αέρα, γη, νερό. 
Η Ύλη είναι το άλογο δοχείο της ύλης στο οποίο εισέρχεται η ψυχή ενώνεται μαζί του και γεννιέται το έμβιο υλικό και μεταβαλλόμενο αισθητό είδος.

-Γιατί λοιπόν Τρισμέγιστε πρέπει ο άνθρωπος να παραμείνει στην ύλη και να μην ζει σ'αυτό το μακαριότατο μέρος, μέσα στο οποίο βρίσκεται και ο θεός;

Σωστή ερώτηση, Ασκληπιέ. Και εμείς έχουμε ζητήσει από το θεό να μας απαντήσει σ'αυτό το ερώτημα. Καθώς, αφού όλα εξαρτώνται από τη βούληση του, τότε άκου λοιπόν Ασκληπιέ.

Ο κύριος και δημιουργός των πάντων, τον οποίο σωστά έχουν ονομάσει θεό, αφού δημιούργησε τον εαυτό του, ο οποίος μπορεί να γίνει ορατός και αισθητός. 


σημ: ο θεϊκός Νους, δηλαδή η ζωή, είπαμε όταν ενώνεται με την ψυχή μεταβάλλεται σε ένα άλλο είδος κίνησης, με τις τέλειες αισθήσεις των άϋλων ενεργειών της ψυχής, και γίνεται η εικόνα της ζωής. 
Και όταν ενώνεται η ψυχή με το δοχείο της Ύλης μέσα στους Επτά Ουρανούς, γεννιέται ένα άλλο είδος κίνησης και γίνεται το είδωλο της ψυχής, δηλαδή τα ορατά και αισθητά υλικά σώματα.

Αυτός ο θεός τον ονομάζω αισθητό, διότι μπορεί να γίνει ορατός και αισθητός. Αυτός ο δεύτερος θεός μπορεί να γίνει αντιληπτός από τις αισθήσεις όσων βλέπουν.

Καθώς λοιπόν ο θεός δημιουργός των πάντων δημιούργησε άλλον θεό σαν τον εαυτό του, και επειδή του φάνηκε όμορφος, καθώς πλυμμύριζε από την αγαθότητα των πάντων, τον αγάπησε ως δημιούργημα της θεϊκότητας του.


σημ: ο Αληθινός Πανάγαθος Τριαδικός Θεός λοιπόν, Ζωή και Φως, η Αλήθεια της Ζωής, αφού δημιούργησε άλλον δεύτερο θεό σαν τον εαυτό του, τον Άνθρωπο δεύτερο θεό, στην συνέχεια θέλησε να γεννήσει και την εικόνα του μέσα στον κτιστό κόσμο των Επτά Ουρανών.

Σαν παντοδύναμος και πανάγαθος, θέλησε να δημιουργηθεί και κάποιος άλλος, ο οποίος να διακρίνει από αυτόν που τον είχε δημιουργήσει.
Συγχρόνως δημιούργησε και τον άνθρωπο, τον μιμητή του λόγου και της πρόνοιας του.


σημ: Νομίζω ότι σας ανάλυσα και σας έγινε κατανοητό τι ακριβώς είναι ο άνθρωπος Νους και ψυχή, ο Μιμητής του λόγου και της πρόνοιας του θεού,  που μεταβάλλεται σε ένα άλλο είδος κίνησης όταν ενώνεται με τα άλογα είδωλα και γίνεται στον δικό μας ουρανό το άλογο είδωλο, ο άνθρωπος της Γης.


Διαβάζουμε στον Ποιμάνδρη:
Ποιμάνδρης:
ὁ δὲ πάντων πατὴρ ὁ Νοῦς, ὢν ζωὴ καὶ φῶς, ἀπεκύησεν ῎Ανθρωπον αὐτῷ ἴσον, οὗ ἠράσθη ὡς ἰδίου τόκου·
περικαλλὴς γάρ, τὴν τοῦ πατρὸς εἰκόνα ἔχων·
ὄντως γὰρ καὶ ὁ θεὸς ἠράσθη τῆς ἰδίας μορφῆς, παρέδωκε τὰ ἑαυτοῦ πάντα δημιουργήματα, καὶ κατανοήσας δὲ τὴν τοῦ Δημιουργοῦ κτίσιν ἐν τῷ πυρί, ἠβουλήθη καὶ αὐτὸς δημιουργεῖν, καὶ συνεχωρήθη ἀπὸ τοῦ πατρός·


Τι μας λέει εδώ;
Ο δε Πατέρας όλων Θεός, Ζωή και Φως, γέννησε τον Άνθρωπο όμοιο μ'αυτόν!! και ο Άνθρωπος δεύτερος θεός Ζωή και Φως, θέλησε να ζήσει και κατανοήσει όλα όσα εξουσιάζει και να δημιουργήσει στον κόσμο του "αδερφού" του δεύτερου Νου δημιουργού του πυρός και πνεύματος, και τον συγχώρησε ο Πατέρας, και τον άφησε να εισέλθει στον κόσμο του πυρός και πνεύματος ως ο μιμητής του λόγου και της πρόνοιας του. (Νους και ψυχή).

..........

Εδώ διαβάζουμε στον Ποιμάνδρη ότι ο Πατέρας Όλων Θεός Ζωή και Φως, πριν γεννήσει τον Άνθρωπο δεύτερο θεό, γέννησε πρώτα τον δεύτερο Νου δημιουργό.

Ποιμάνδρης:
ὁ δὲ Νοῦς ὁ θεός, ἀρρενόθηλυς ὤν, ζωὴ καὶ φῶς
ὑπάρχων, ἀπεκύησε λόγῳ ἕτερον Νοῦν δημιουργόν, ὃς θεὸς τοῦ πυρὸς καὶ πνεύματος ὤν, ἐδημιούργησε διοικητάς τινας
ἑπτά, ἐν κύκλοις περιέχοντας τὸν αἰσθητὸν κόσμον, καὶ ἡ
διοίκησις αὐτῶν εἱμαρμένη καλεῖται.
.............
..........................

Δημιούργησε λοιπόν ο Θεός Πατέρας Όλων, τον άνθρωπο όμοιο του, δηλαδή έναν δεύτερο Άνθρωπο θεό.
Αλλά και τον μιμητή της Πρόνοιας και του Λόγου του  μέσα στον κτιστό κόσμο του δεύτερου Νου δημιουργού, του πυρός και πνεύματος, την εικόνα της ζωής που είναι οι ανθρώπινες ψυχές που ενδύονται τα είδωλα, δηλαδή τα αισθητά άλογα σώματα του δοχείου της Ύλης.

.......................

Συνέχεια:
Γιατί η ίδια η βούληση του θεού είναι και αυτή καθαυτή η πραγματοποίηση, καθώς η θέληση και η πραγματοποίηση ταυτίζονται χρονικά. 

Αφού τον "ουσιώδη" άνθρωπο ("ουσιώδης" άνθρωπος είναι ο δεύτερος άνθρωπος θεός αλλά και ο Νους της κάθε ανθρώπινης ψυχής), τον δημιούργησε με αυτόν τον τρόπο, ώστε να μην μπορεί να φροντίζει για όλα τα πράγματα, εκτός αν καλυπτόταν από ένα κοσμικό κάλυμμα, τον κάλυψε με ένα σωματικό κάλυμμα, (το άλογο υλικό αισθητό σώμα) και όρισε κάθε άνθρωπος να είναι έτσι, αναμειγνύοντας και ανακατεύοντας σε ένα μείγμα όση ποσότητα από κάθε φύση χρειαζόταν.

σημ: κάθε φύση και ένας διαφορετικός κόσμος με διαφορετικά υλικά σώματα, Επτά κόσμοι επτά κύκλοι, Επτά Ουρανοί, επτά αισθητά υλικά ανθρώπινα σώματα.

Έτσι διαμόρφωσε τον άνθρωπο από ψυχή και σώμα, (Νους και ψυχή, που ενδύεται το μεταβαλλόμενο και άλογο υλικό αισθητό σώμα), που αντιστοιχούν σε αθάνατη και θνητή φύση, (η αθάνατη ανθρώπινη ψυχή που εμπεριέχει μέσα στον πυρήνα της ψυχής του τον Ουσιώδη άνθρωπο, τον Λόγο τον Νου) ώστε ως ζωντανό πλάσμα να μπορεί να λειτουργεί και με τις δυο του φύσεις, να θαυμάζει δηλαδή και να λατρεύει τα ουράνια, αλλά να φροντίζει και να διοικεί τα επίγεια.

morfeas sky


Έχεις πει:
"Η ψυχή είναι η Ζωή. Δηλαδή Νους και Λόγος αδιαίρετος. 

Ο Λόγος είναι νοητική ουσία που κινεί τον κόσμο του Νου. 
Ο Λόγος λοιπόν κινεί τον Νου, μέσα από το θεϊκό "σώμα" τις Δυνάμεις του Φωτός, στον απεριόριστο κόσμο του Άπλετου Φωτός." Και όχι τις άϋλες ενέργειες της Αρμονίας του κτιστού κόσμου.

Θα ήθελα να μου πεις λίγα για να κατανοήσω τον Λόγο. 
Βλέπουμε εδώ οτι ο Αδιαίρετος Φωτεινός Λόγος είναι νοητική ουσία. Δηλαδή ο Νους που κινεί το "σώμα" δηλαδή τις δυνάμεις του Φωτός, και όχι τις άϋλες ενέργειες της Αρμονίας όπως η ψυχή που είναι η εικόνα της ζωής, και ότι ο Φωτεινός Λόγος ποου ενώνεται ως Μονάδα με τις Δυνάμεις, μεταβάλλεται σε ένα άλλο είδος κίνησης δηλαδή στην Αλήθεια της Ζωής ως Ανεξάρτητη Μονάδα στο Άπλετο Φως.

Ο Φωτεινός Λόγος κινεί τον Πανάγαθο κόσμο του Νου. 
Ο Νους, δηλαδή ο Πανάγαθος κόσμος, κινείται με τον Αδιαίρετο Φωτεινό Λόγο, που είναι οι Δυνάμεις του Φωτός. Αλλά είναι νοητική ουσία, δηλαδή νοητικό Πυρ. 
Είμαι κοντά στο να καταλάβω, αλλά χρειάζομαι αυτό το κάτι, την έμπνευση, την φώτιση.

Ακριβώς όλα αυτά!! οι Δυνάμεις, είναι η κίνηση του Φωτεινού Λόγου, που κινεί τον κόσμο του Αδιαίρετου Πανάγαθου Νου.

Ενώ οι άϋλες ενέργειες της Αρμονίας του κτιστού κόσμου, είναι η κίνηση του Αδιαίρετου Άγιου Λόγου,  που κινεί τον κόσμο του  Αδιαίρετου κτιστού Νου, που εμπεριέχει το άλογο δοχείο της Ύλης που ενυπάρχει στον δικό του Νου, του κτιστού δεύτερου Νου δημιουργού.

Γράφεις αλλού πάλι, πιο διευκρινιστικά:
Αιθέρας δεν είναι ενέργεια, αλλά νοητική ουσία, είναι Νους και Λόγος Αδιαίρετος.


Ζωή είναι η κίνηση του Πανάγαθου Νου ως Ανεξάρτητη Μονάδα, (Δυνάμεις), και η κίνηση προέρχεται από την σκέψη, τον Λόγο, που κινεί όλα όσα εμπεριέχονται μέσα στον Πανάγαθο, ακίνητο, κόσμο του Νου.


Πανάγαθος Νους και Αδιαίρετος Φωτεινός Λόγος, η δε ένωση τους η Αλήθεια της Ζωής, με τα δικά του γεννήματα τις Δυνάμεις, την Αλήθεια της Πρώτης Αρχής της Ζωής Υπάρχων. τις ανεξάρτητες Μονάδες ως Δυνάμεις του Φωτός.


Κτιστός Νους που φέρει ως κόσμο το δοχείο της Ύλης, και ο Αδιαίρετος Άγιος Λόγος, η δε ένωση τους η γέννηση αυτού του του κόσμου των Επτά Ουρανών, μαζί με τα Γεννήματα του τις ψυχές, που εξαναγκάζονται να δίνουν την ζωή στο δοχείο της Ύλης.


Ενώ οι ανθρώπινες ψυχές, ως ανεξάρτητες Μονάδες και ως ενέργειες της Αρμονίας των επτά ουρανών που εξουσιάζουν με Αρμονία το άλογο δοχείο της Ύλης, είναι ο μιμητής του λόγου και της πρόνοιας του Αληθινού Τριαδικού Θεού, διότι είναι Ουσιωδώς όμοιες με τον Αρχέτυπο κόσμο Ζωή και Φως. 

Η κίνηση λοιπόν του Αδιαίρετου Λόγου είναι ο κόσμος ως Υπάρχων, οι δε ψυχές είναι ο Λόγος, ως ανεξάρτητες Μονάδες. Όπως και οι ανθρώπινες ψυχές, ως εικόνα της ζωής,  ως ο μιμητής της Πρόνοιας και του Λόγου του Αληθινού Τριαδικού Θεού Ζωή και Φως, η νοητή ζωή. 


Και όχι τα είδωλα, δηλαδή το δοχείο της Ύλης, όπου μέσα από αυτά τα είδωλα ως ο άνθρωπος της Γης, πρέπει να φέρει την Αρμονία στην άλογη υλική φύση που ενώθηκε μαζί της..και να μην γίνει ένα με αυτή την άλογη φύση, αλλά να έχει ως οδηγό του τον νοηματικό λόγο της Αρμονίας της ψυχής του. 
Να γίνει δηλαδή ο άνθρωπος ο μιμητής της πρόνοιας και του Λόγου του Τριαδικού Θεού ενεργώντας πάνω στην άλογη φύση της Ύλης.

Τέλεια!! έτσι ακριβώς! αυτό συμβαίνει.


Κατάλαβα σχεδόν. Αλλά ο Αιθέρας, η παγκόσμια ψυχή, αφού από αυτόν διαχωρίζονται οι ψυχές, είναι άλογος; Αφού είναι νους και λόγος αδιαίρετος. 


Ο Αιθέρας για να καταλάβεις είναι ο θεός, ο κτιστός Νους, ο δεύτερος Νους δημιουργός, και οι δικές του ψυχές είναι τα δημιουργήματα του κτιστού θεού, μέσα σε κάθε Ουρανό, που αναγκαστικά γεννήθηκαν για να δίνουν την ζωή στα είδωλα, την Ύλη..


Ο Αιθέρας επίσης είναι και ο Άνθρωπος δεύτερος θεός, όμοιος με τον Τριαδικό Θεό τον Πατέρα του, Ζωή και Φως, και δημιούργησε τις δικές του ανθρώπινες ψυχές, για να ζήσουν και κατανοήσουν την κτιστή δημιουργία που εξουσιάζει, και να δημιουργήσουν όλες οι ανθρώπινες ψυχές, σύμφωνα με το Αρχέτυπο Πανάγαθο πρότυπο, να γίνουμε δηλαδή όλοι εμείς που ενδυθήκαμε τα άλογα υλικά σώματα-είδωλα, οι μιμητές της Πρόνοιας και του Φωτεινού Λόγου του Τριαδικού Θεού Πατέρα μας.

Οι ανθρώπινες ψυχές μας λοιπόν, όταν ενδύονται τα αισθητά υλικά άλογα είδωλα-σώματα, και γινόμαστε ο άνθρωπος της Γης, αν ξεχάσουμε τι είμαστε, και την αποστολή μας, να γίνουμε οι μιμητές της πρόνοιας και του λόγου φέροντας την Αρμονία στην ΆΛΟΓΗ ΥΛΙΚΗ ΦΥΣΗ.,  και πέσουν σε Λήθη, θα υποπέσουμε σε αμαρτίες. Οπότε δεν θα μπορέσουμε να ανέλθουμε τους Ουρανούς σε ανώτερα και θεϊκά σώματα, και θα συνεχίζουμε να ενσαρκωνόμαστε σε υλικά σώματα-είδωλα, σύμφωνα με τους Νόμους της Δικαιοσύνης..ότι δώσουμε αυτό θα πάρουμε.


Καλώς!! Μου είναι αρκετά αυτά για επεξεργασία. 

Ένα τελευταίο για αργότερα. 
Μόνον η ψυχή του ανθρώπου έχει τον θεϊκό σπινθήρα; 
Ο θεϊκός σπινθήρας είναι ο Άνθρωπος δεύτερος θεός που με όχημα την ψυχή κατεβαίνει στους κύκλους και ενσαρκώνεται; 


Ναι..Μόνον ο άνθρωπος έχει στην ψυχή του (πυρήνας της ψυχής) την νοητή ουσία που είναι Ουσιωδώς όμοια με τον Φωτεινό Λόγο, τον Άνθρωπο δεύτερο θεό.
.........

Ναι....αυτός είναι ο θεϊκός σπινθήρας του ανθρώπου, ο Λόγος, η νοητή ουσία που είναι Ουσιωδώς όμοια με τον Άνθρωπο δεύτερο θεό, Ο Άνθρωπος Λόγος που εισέρχεται από τις πύλες στους Επτά κόσμους, ενδύεται το "όχημα" την ψυχή του εκάστοτε κόσμου τον οποίο θα επισκεφτεί.

Αυτός είναι ο θεϊκός σπινθήρας του ανθρώπου, ο Λόγος, η νοητή ουσία που είναι Ουσιωδώς όμοια με τον Άνθρωπο δεύτερο θεό, που ενώνεται με τις ψυχές του κτιστού σύμπαντος των Επτά κόσμων, και στην συνέχεια ως ανεξάρτητη Μονάδα πλέον, ως ψυχή-εικόνα της ζωής, ενσαρκώνεται τα άλογα είδωλα, τα αισθητά σώματα του εκάστοτε κόσμου-ουρανού.
..........

Οι άνθρωποι στην Γη, αν δεν γνωρίσουν ποιοι είναι και από που προέρχονται, αφήνοντας την σάρκα ξαναγίνονται ψυχή, αλλά επειδή δεν έχουν αναζητήσει να μάθουν την αλήθεια όσο ζουν στην Γη, δεν γνωρίζουν άλλο κόσμο εκτός του υλικού σώματος τους, ούτε την αποστολή τους, και έτσι οι Νόμοι της Δικαιοσύνης δίνουν στις ανθρώπινες ψυχές ξανά ένα καινούριο σώμα και μια ζωή που τους αξίζει, ανάλογο και σύμφωνα με τα όσα έπραξαν στην προηγούμενη ζωή τους.

´Η φοβούνται να βγούν από την κτιστή Δημιουργία των επτά κύκλων και μένουν γιατί αισθάνονται ασφάλεια για το γνωστό. Επειδή δεν είναι καθόλου εύκολο να θυμηθούμε την ζωή στα φωτεινά πεδία, ο άνθρωπος επιλέγει συνειδητά τον κόσμο των αισθήσεων. Δεν έχει καταλάβει ότι λειτουργεί μόνον διπολικά ο κόσμος αυτός και ότι θα πληρώνει αντίτιμο για κάθε ηδονή αλλά ελπίζει κάθε φορά ότι θα πάνε όλα καλά χωρίς πόνο, χωρίς πτώση μετά την άνοδο. Δεν βλέπει ότι είναι τροχός.

Πολύ σωστά!


Τι σημαίνει "ελπίζω;"
Ότι έχω άγνοια!! άρα δεν πιστεύω σε τίποτα πέραν της ύλης, διότι δεν κατανοώ, διότι ποτέ δεν αναζήτησα την αλήθεια με την ορθή λογική της ψυχής!.



morfeas sky

Σχόλια

morfeas sky

morfeas sky