ΙΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΡΜΗ ΤΟΥ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΑΣΚΛΗΠΙΟ
ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ
ΙΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΕΡΜΗ ΤΟΥ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΑΣΚΛΗΠΙΟ
ΙΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΕΡΜΗ ΤΟΥ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΑΣΚΛΗΠΙΟ
(Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΝΑΣ)
Ο θεός, ο θεός σ' έστειλε σε μας, Ασκληπιέ, για να συμμετάσχεις σε ένα θεϊκό λόγο και ειδικά σ'έναν σαν κι αυτόν, ο οποίος με την θρησκευτική ευσέβεια που αποπνέει δικαιολογημένα θεωρείται ιερότερος απ'όλους τους λόγους που έχουμε γράψει εμείς και απ'αυτούς που γράψαμε εμπνευσμένοι από το θεϊκό πνεύμα.
Αν τον αντιληφθείς με τον νου σου τότε ο νους σου θα γεμίσει με όλα τα αγαθά, αν φυσικά τα αγαθά είναι περισσότερα από ένα κι όχι ένα, μέσα στο οποίο ενυπάρχουν όλα τα υπόλοιπα.
Γιατί το Ένα και το σύνολο συγγενεύουν μεταξύ τους καθώς και η διαπίστωση ότι, τα πάντα ενυπάρχουν στο ένα, συγγενεύει με την διαπίστωση ότι, τα πάντα είναι ένα.
Τα πάντα έχουν έρθει στη γη στο νερό και στον αέρα από τον ουρανό. Μόνο η φωτιά είναι ζωοποιός καθώς κατευθύνεται προς τα πάνω. Ό,τι, λοιπόν, πέφτει προς τα κάτω την υπηρετεί, oτιδήποτε, όμως, έρχεται από ψηλά δημιουργεί τη ζωή, και οτιδήποτε διοχετεύεται από ψηλά, προσφέρει τροφή. Μόνον η γη, που έχει εγκατασταθεί στον εαυτό της, δέχεται τα πάντα και φροντίζει όλα τα γένη.
Γιατί το Ένα και το σύνολο συγγενεύουν μεταξύ τους καθώς και η διαπίστωση ότι, τα πάντα ενυπάρχουν στο ένα, συγγενεύει με την διαπίστωση ότι, τα πάντα είναι ένα.
Γιατί είναι με τέτοιον τρόπο συνδεδεμένο το ένα με το άλλο, ώστε είναι αδύνατον να χωριστούν. Αλλά από τον παρακάτω λόγο, αν δώσεις μεγάλη προσοχή, θα το γνωρίσεις.
Ασκληπιέ όλες οι ανθρώπινες ψυχές είναι αθάνατες, όμως καθεμιά με διαφορετικό τρόπο και σε διαφορετική χρονική στιγμή.
- Όλες οι ψυχές, Τρισμέγιστε, δεν έχουν την ίδια ποιότητα;
Ασκληπιέ, μη ξεπέφτεις τόσο γρήγορα από το πραγματικό νόημα του λόγου. Αυτό δεν είπα; ότι δηλαδή τα πάντα είναι ένα και το ένα περιέχει τα πάντα, καθώς όλα ενυπήρχαν μέσα στο δημιουργό, πριν ακόμα δημιουργήσει τα πάντα;
Γιατί δικαιολογημένα θεωρείται αυτός ως τα πάντα, ο οποίος έχει ως μέλη του τα πάντα.
Ασκληπιέ όλες οι ανθρώπινες ψυχές είναι αθάνατες, όμως καθεμιά με διαφορετικό τρόπο και σε διαφορετική χρονική στιγμή.
- Όλες οι ψυχές, Τρισμέγιστε, δεν έχουν την ίδια ποιότητα;
Ασκληπιέ, μη ξεπέφτεις τόσο γρήγορα από το πραγματικό νόημα του λόγου. Αυτό δεν είπα; ότι δηλαδή τα πάντα είναι ένα και το ένα περιέχει τα πάντα, καθώς όλα ενυπήρχαν μέσα στο δημιουργό, πριν ακόμα δημιουργήσει τα πάντα;
Γιατί δικαιολογημένα θεωρείται αυτός ως τα πάντα, ο οποίος έχει ως μέλη του τα πάντα.
Φρόντισε, λοιπόν, να θυμάσαι κατά τη διάρκεια όλης αυτής της συζήτησης ότι αυτός, το ένα, είναι τα πάντα και είναι ο ίδιος ο δημιουργός των πάντων.
Τα πάντα έχουν έρθει στη γη στο νερό και στον αέρα από τον ουρανό. Μόνο η φωτιά είναι ζωοποιός καθώς κατευθύνεται προς τα πάνω. Ό,τι, λοιπόν, πέφτει προς τα κάτω την υπηρετεί, oτιδήποτε, όμως, έρχεται από ψηλά δημιουργεί τη ζωή, και οτιδήποτε διοχετεύεται από ψηλά, προσφέρει τροφή. Μόνον η γη, που έχει εγκατασταθεί στον εαυτό της, δέχεται τα πάντα και φροντίζει όλα τα γένη.
Όπως θα θυμάστε, λοιπόν, όλα αυτά αποτελούν το σύμπαν, το οποίο περιέχει τα πάντα, ή είναι τα πάντα.
Η ψυχή, και η ύλη, τις οποίες έχει παραλάβει η φύση, ενεργούν με ένα τόσο ποικιλόμορφο τρόπο ώστε παίρνουν την μορφή κάθε είδους, ώστε οι ατελείωτες απομονωμένες μορφές των ποιοτήτων αυτών να μπορούν να διαχωρίζονται μεταξύ τους, αλλά και να αποτελούν μια ενότητα, ώστε να είναι ορατό ότι όλα αποτελούν ένα ενιαίο σύνολο και ότι όλα προέρχονται από τον ίδιο δημιουργό.
Τώρα αφιέρωσε μου όλη την προσοχή για την οποία είναι ικανός ο νους σου και το πνεύμα σου. Γιατί ο ιερός λόγος για το θείο που γίνεται κατανοητός μέσω του νου, μοιάζει πολύ με ορμητικό χείμαρρο που ρέει από ψηλά προς τα κάτω, παρασύροντας στο πέρασμα του τα πάντα. Και έχει ως αποτέλεσμα να παρασύρει με τη ταχεία ροή του όχι μόνο την προσοχή μας γι'αυτά που ακούμε, αλλά και γι'αυτά τα ίδια που πραγματευόμαστε.
Αυτός που κυβερνάει, όμως, τον ουρανό, την ψυχή, και όλα όσα βρίσκονται μέσα στον ουρανό, είναι ο ίδιος ο θεός.
Όλα τα προαναφερθέντα, όλων των οποίων κυβερνήτης είναι ο θεός, επηρεάζουν από ψηλά την φύση όλων των πραγμάτων μέσω του κόσμου (του αισθητού θεού) και της ψυχής κάθε είδους και κάθε γένους.
Όλα εξαρτώνται από ψηλά και είναι χωρισμένα σε είδη ως εξής:
το γένος των δαιμόνων, (αισθήσεων-συναισθήματα πάθη επιθυμίες), των ανθρώπων, των πτηνών και όλων των πλασμάτων που περιέχει ο κόσμος είναι αυτό που δημιουργεί με παρόμοιο τρόπο τα είδη.
Υπάρχει και άλλο γένος ζωντανών οργανισμών που βέβαια δεν έχουν ψυχή αλλά διαθέτουν αισθήσεις, (χωρίς πνεύμα - χωρίς ψυχή) μόνον αισθητά σώματα), το οποίο ευδοκιμεί σε καλές συνθήκες και παρακμάζει και καταστρέφεται σε κακές.
Και ο θεός γεμίζει (με τον Αιθέρα Νου) και τον ίδιο τον ουρανό.
Τα (θνητά) είδη όμως όλων των άλλων πραγμάτων, αν και δεν κατέχουν την αιωνιότητα, την οποία κατέχει μόνο το (αθάνατο) γένος τους, διατηρούνται από την ωφέλιμη αναπαραγωγή, γι'αυτό και υπάρχουν θνητά είδη, όχι όμως θνητά γένη.
(Στον θνητό κόσμο των θνητών διαχωρισμένων σωμάτων για να συνεχίσει να υπάρχει η ζωή χρειάζονται οι γεννήσεις)
Όπως ακριβώς ο άνθρωπος είναι θνητός, η ιδέα όμως του ανθρώπου είναι αθάνατη. (η συνείδηση της ανθρώπινης ψυχής η ασώματη νοητή ουσία).
Οι άνθρωποι, όμως, που είναι ευχαριστημένοι στην μεσαία θέση του γένους τους, και όλα τα υπόλοιπα επιμέρους άτομα του ανθρώπινου γένους που είναι όμοιοι με τα γένη αυτά, στα οποία θα ανήκουν τα άτομα με τα οποία θα ενώσουν τον εαυτό τους.
Έτσι ο άνθρωπος βρίσκεται στο ευτυχέστερο σημείο, αυτό της μεσότητας, (οι άνθρωποι που αρέσκονται να ζουν ως θνητοί θεοί, και αρέσκονται να βλέπουν όλα τα θεϊκά γένη εκεί ψηλά και να βιώνουν όλα τα θνητά, αυτοί που αρέσκονται στην μεσότητα, στην μεσαία θέση, να είναι θνητοί θεοί), καθώς όσα βρίσκονται από κάτω του τα αγαπά, ενώ αγαπιέται από τους ανώτερους του. (τους θεούς, το θεϊκό του γένος - Νους και ψυχή).
Φροντίζει τη γη, αναμειγνύεται με τα στοιχεία μέσω της ταχύτητας της σκέψης του και με τη διαπεραστικότητα του νου του φτάνει μέχρι τα βάθη της θάλασσας. Ολα του επιτρέπονται.
Αυτή, λοιπόν, είναι η ανταμοιβή για όσους είναι ευσεβείς προς τον θεό (για όσους ανθρώπους έχουν αποκτήσει το γνώθι σ'αυτόν, την ποιότητα του θεικού γένους τους) και φροντίζουν τα επίγεια.
- Αυτό που συμπεραίνω Τρισμέγιστε, είναι πως οι ψυχές κινδυνεύουν κατά την επίγεια ζωή τους να χάσουν την ελπίδα μιας μελλοντικής αιωνιότητας.
Για άλλους είναι απίστευτο, για άλλους μυθικό, και ίσως για κάποιους γελοίο.
Γιατί, για την επίγεια, υλική ζωή ο καρπός που προέρχεται από τα πάθη είναι μια γλυκιά πραγματικότητα.
Η πραγματικότητα αυτή, η σωματική, όπως λέγεται, καταπνίγει την ψυχή και την καθηλώνει στο δικό της τμήμα, το θνητό καθώς η κατωτερότητα που απεχθάνεται την αθανασία δεν της επιτρέπει να αναγνωρίσει το θεϊκό της τμήμα.
Θα παραμείνουν οι επιζήμιοι άγγελοι, οι οποίοι θα αναμειχθούν με τους ανθρώπους και θα τους καταναγκάζουν να εμπλέκονται σε κάθε συμφορά θράσους, σε πολέμους, σε αρπαγές, σε απάτες και σε όλες εκείνες τις ενέργειες που αντιτίθενται στην φύση της ψυχής.
Όλες οι θεϊκές φωνές θα σιωπούν μπροστά στην λογοκρισία.
ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΙ
ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΡΗΤΟ "ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ"
ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ:
Όπως ακριβώς ο άνθρωπος είναι θνητός, η ιδέα όμως του ανθρώπου είναι αθάνατη. (η συνείδηση της ανθρώπινης ψυχής η ασώματη νοητή ουσία).
morfeas sky
Η ψυχή, και η ύλη, τις οποίες έχει παραλάβει η φύση, ενεργούν με ένα τόσο ποικιλόμορφο τρόπο ώστε παίρνουν την μορφή κάθε είδους, ώστε οι ατελείωτες απομονωμένες μορφές των ποιοτήτων αυτών να μπορούν να διαχωρίζονται μεταξύ τους, αλλά και να αποτελούν μια ενότητα, ώστε να είναι ορατό ότι όλα αποτελούν ένα ενιαίο σύνολο και ότι όλα προέρχονται από τον ίδιο δημιουργό.
Τώρα αφιέρωσε μου όλη την προσοχή για την οποία είναι ικανός ο νους σου και το πνεύμα σου. Γιατί ο ιερός λόγος για το θείο που γίνεται κατανοητός μέσω του νου, μοιάζει πολύ με ορμητικό χείμαρρο που ρέει από ψηλά προς τα κάτω, παρασύροντας στο πέρασμα του τα πάντα. Και έχει ως αποτέλεσμα να παρασύρει με τη ταχεία ροή του όχι μόνο την προσοχή μας γι'αυτά που ακούμε, αλλά και γι'αυτά τα ίδια που πραγματευόμαστε.
Ο ουρανός, (διάβολος), λοιπόν, ο αισθητός θεός, είναι αυτός, που κυβερνάει όλα τα σώματα, των οποίων η αύξηση και η διάλυση έχουν ανατεθεί στον ήλιο και την σελήνη.
Ούτως ή άλλως, η ύλη έχει δημιουργηθεί από τον θεό για να υποδεχτεί την μορφή όλων των ειδών, (των μορφών που δημιουργούν οι Αριθμοί-Μatrix) και η φύση (το πνεύμα της Αρμονίας των πλανητών - ο ήλιος και η σελήνη) διαμορφώνοντας τον κόσμο μέσω των διαφορετικών ειδών και γενών και μέσω των τεσσάρων στοιχείων (των πλανητών) απλώνει τα πάντα μέχρι τον ουρανό, (τον αισθητό θεό) ώστε να είναι ικανοποιημένος ο θεός.
Ούτως ή άλλως, αυτά που γεννιούνται από τους θεούς ή από τους δαίμονες ή από τους ανθρώπους όλα αποτελούν αντίγραφα των γενών τους.
Όλα αποτελούν αντίγραφα των (αθάνατων) γενών τους.
morfeas sky
Όλα εξαρτώνται από ψηλά και είναι χωρισμένα σε είδη ως εξής:
Τα είδη όλων των πραγμάτων συνδέονται με το (αθάνατο) γένος τους, με σκοπό το (αθάνατο) γένος να αποτελεί το γενικότερο και σταθερό σύνολο και το είδος υποσύνολο και μέρος του γένους.
Το γένος, λοιπόν, των θεών είναι αυτό που δημιουργεί τα είδη των θεών
το γένος των δαιμόνων, (αισθήσεων-συναισθήματα πάθη επιθυμίες), των ανθρώπων, των πτηνών και όλων των πλασμάτων που περιέχει ο κόσμος είναι αυτό που δημιουργεί με παρόμοιο τρόπο τα είδη.
Υπάρχει και άλλο γένος ζωντανών οργανισμών που βέβαια δεν έχουν ψυχή αλλά διαθέτουν αισθήσεις, (χωρίς πνεύμα - χωρίς ψυχή) μόνον αισθητά σώματα), το οποίο ευδοκιμεί σε καλές συνθήκες και παρακμάζει και καταστρέφεται σε κακές.
Εννοώ το γένος όλων των οργανισμών που ζουν χάρη στους κορμούς τους, και στις ρίζες τους που βρίσκονται μέσα στη γη και τα οποία βρίσκονται διασκορπισμένα σε όλη την έκταση της γης.
Και ο θεός γεμίζει (με τον Αιθέρα Νου) και τον ίδιο τον ουρανό.
Και τα προαναφερθέντα γένη και όλων των πλασμάτων,
εκτείνονται μέχρι τα είδη εκείνα τα οποία περιέχουν μόνο αθάνατα άτομα. (όλα συνδέονται μεταξύ τους με το αθάνατο γένος τους και πρέπει να οδηγούνται από αυτά).
εκτείνονται μέχρι τα είδη εκείνα τα οποία περιέχουν μόνο αθάνατα άτομα. (όλα συνδέονται μεταξύ τους με το αθάνατο γένος τους και πρέπει να οδηγούνται από αυτά).
(Όπως πάνω φτιαγμένα με αθανασία, έτσι και κάτω αλλά φτιαγμένα με θνητά στοιχεία γεμάτα φθορά)
Γιατί το είδος αποτελεί μέρος του γένους - όπως και ο άνθρωπος αποτελεί μέρος του θεικού γένους - και πρέπει να ακολουθεί το γένος του ως προς την ποιότητα.
Αυτό έχει ως συνέπεια όλα τα (θνητά) είδη να μην είναι αθάνατα, ακόμη και αν όλα τα γένη είναι αθάνατα, καθώς και το γένος αλλά και τα θεϊκά είδη είναι αθάνατα.
Γιατί το είδος αποτελεί μέρος του γένους - όπως και ο άνθρωπος αποτελεί μέρος του θεικού γένους - και πρέπει να ακολουθεί το γένος του ως προς την ποιότητα.
Αυτό έχει ως συνέπεια όλα τα (θνητά) είδη να μην είναι αθάνατα, ακόμη και αν όλα τα γένη είναι αθάνατα, καθώς και το γένος αλλά και τα θεϊκά είδη είναι αθάνατα.
Όπως ακριβώς ο άνθρωπος είναι θνητός, η ιδέα όμως του ανθρώπου είναι αθάνατη. (η συνείδηση της ανθρώπινης ψυχής η ασώματη νοητή ουσία).
Ιδιο είναι το σκεπτικό με το ανθρώπινο είδος και μάλιστα περισσότερο ευρύτερο.
Γιατί τα επιμέρους άτομα του ανθρώπινου γένους είναι ποικιλόμορφα και διαφορετικά μεταξύ τους.
Κατεβαίνοντας, όμως, προς τα κάτω, δημιουργούν σχέσεις με όλα τα υπόλοιπα γένη, περισσότερο από ανάγκη.
Γι'αυτό αυτός που μέσω του νου του, με τον οποίο ο άνθρωπος επικοινωνεί με τους θεούς, πλησιάζει τους θεούς, και ενώνεται μ'αυτούς με μια θεική λατρεία, και ακόμη πλησιάζει τους (Αγαθο-δαίμονες) δαίμονες. (Νους και ψυχή)
(Νους και ψυχή το αθάνατο γένος των ανθρώπων).
"όσοι αφομοιωνόμαστε από τις κατώτερες φύσεις, αυτό σημαίνει ότι θα είμαστε ευχαριστημένοι με μια κατώτερη θνητή ζωή, ενώ θα μπορούσαμε να αποκτήσουμε την αθανασία, να αφομοιωθούμε από το θεικό γένος των ανθρώπων και να ξαναγίνουμε θεοί".
Λόγω όλων αυτών Ασκληπιέ, ο άνθρωπος αποτελεί ένα πολύ θαυμαστό πράγμα, ένα ζωντανό ον αξιοσέβαστο και ισάξιο.
Λόγω όλων αυτών Ασκληπιέ, ο άνθρωπος αποτελεί ένα πολύ θαυμαστό πράγμα, ένα ζωντανό ον αξιοσέβαστο και ισάξιο.
Γιατί αυτό διοχετεύεται στη φύση του θεού, (όπως ο θεός ενώνεται με τα πάντα, έτσι και ο Άνθρωπος ενώνεται με τα πάντα), σαν να είναι ο ίδιος Θεός, αυτός γνωρίζει το γένος των δαιμόνων, (όλα τα αισθητά όλων των σωμάτων, τα μεταβαλλόμενα και θνητά, τα αμετάβλητα και θεϊκά), και την κοινή τους καταγωγή, (με όλα όσα ενώθηκε ο Άνθρωπος, το κάθετι που βίωσε σε κάθε φύση που βρίσκεται, και γιατί βρίσκεται εκεί), αυτός ο ίδιος περιφρονεί μέσα του την ανθρώπινη του φύση, (γήινη θνητή φύση), δείχνοντας εμπιστοσύνη στην θεϊκή του φύση.
Αλήθεια, πόσο πιο ευτυχισμένη είναι η φύση των ανθρώπων! Συγγενεύει με τους θεούς και συνδέεται μαζί τους μέσω της θεϊκότητας, περιφρονεί όμως την ανθρώπινη φύση (θνητή φύση) που υπάρχει μέσα της, (μέσα στο θεικό μας Νου) και κρατά κοντά της με δεσμά αγάπης όλα τα υπόλοιπα, (όσα μας συνδέουν με την θεική μας φύση), τα οποία τη συνδέουν με την Ουράνια τάξη και βλέπει τον Ουρανό.
Αλήθεια, πόσο πιο ευτυχισμένη είναι η φύση των ανθρώπων! Συγγενεύει με τους θεούς και συνδέεται μαζί τους μέσω της θεϊκότητας, περιφρονεί όμως την ανθρώπινη φύση (θνητή φύση) που υπάρχει μέσα της, (μέσα στο θεικό μας Νου) και κρατά κοντά της με δεσμά αγάπης όλα τα υπόλοιπα, (όσα μας συνδέουν με την θεική μας φύση), τα οποία τη συνδέουν με την Ουράνια τάξη και βλέπει τον Ουρανό.
Έτσι ο άνθρωπος βρίσκεται στο ευτυχέστερο σημείο, αυτό της μεσότητας, (οι άνθρωποι που αρέσκονται να ζουν ως θνητοί θεοί, και αρέσκονται να βλέπουν όλα τα θεϊκά γένη εκεί ψηλά και να βιώνουν όλα τα θνητά, αυτοί που αρέσκονται στην μεσότητα, στην μεσαία θέση, να είναι θνητοί θεοί), καθώς όσα βρίσκονται από κάτω του τα αγαπά, ενώ αγαπιέται από τους ανώτερους του. (τους θεούς, το θεϊκό του γένος - Νους και ψυχή).
Φροντίζει τη γη, αναμειγνύεται με τα στοιχεία μέσω της ταχύτητας της σκέψης του και με τη διαπεραστικότητα του νου του φτάνει μέχρι τα βάθη της θάλασσας. Ολα του επιτρέπονται.
Αυτή, λοιπόν, είναι η ανταμοιβή για όσους είναι ευσεβείς προς τον θεό (για όσους ανθρώπους έχουν αποκτήσει το γνώθι σ'αυτόν, την ποιότητα του θεικού γένους τους) και φροντίζουν τα επίγεια.
..........
Γιατί, αντιθέτως, για όσους έζησαν ασεβή ζωή (όσοι δεν γνώρισαν την θεική τους αθάνατη φύση, την ποιότητα του αθάνατου γένους τους, το Θεό το Αγαθό), απαγορεύεται να επιστρέψουν στον ουρανό και τους επιφυλάσσεται μια επαναφορά στην ζωή μέσα σε άλλα σώματα, αηδιαστικά και ανάξια να διαθέτουν ψυχή.
Γιατί, αντιθέτως, για όσους έζησαν ασεβή ζωή (όσοι δεν γνώρισαν την θεική τους αθάνατη φύση, την ποιότητα του αθάνατου γένους τους, το Θεό το Αγαθό), απαγορεύεται να επιστρέψουν στον ουρανό και τους επιφυλάσσεται μια επαναφορά στην ζωή μέσα σε άλλα σώματα, αηδιαστικά και ανάξια να διαθέτουν ψυχή.
- Αυτό που συμπεραίνω Τρισμέγιστε, είναι πως οι ψυχές κινδυνεύουν κατά την επίγεια ζωή τους να χάσουν την ελπίδα μιας μελλοντικής αιωνιότητας.
Για άλλους είναι απίστευτο, για άλλους μυθικό, και ίσως για κάποιους γελοίο.
Γιατί, για την επίγεια, υλική ζωή ο καρπός που προέρχεται από τα πάθη είναι μια γλυκιά πραγματικότητα.
Η πραγματικότητα αυτή, η σωματική, όπως λέγεται, καταπνίγει την ψυχή και την καθηλώνει στο δικό της τμήμα, το θνητό καθώς η κατωτερότητα που απεχθάνεται την αθανασία δεν της επιτρέπει να αναγνωρίσει το θεϊκό της τμήμα.
Θα παραμείνουν οι επιζήμιοι άγγελοι, οι οποίοι θα αναμειχθούν με τους ανθρώπους και θα τους καταναγκάζουν να εμπλέκονται σε κάθε συμφορά θράσους, σε πολέμους, σε αρπαγές, σε απάτες και σε όλες εκείνες τις ενέργειες που αντιτίθενται στην φύση της ψυχής.
Όλες οι θεϊκές φωνές θα σιωπούν μπροστά στην λογοκρισία.
Για τους καρπούς της Γης θα επέλθει η αλλοίωση, και η γη δεν θα'ναι πλέον γόνιμη και ο ίδιος ο αέρας θα μολυνθεί από μια οικτρή νάρκωση.
morfeas sky
morfeas sky
ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΡΗΤΟ "ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ"
ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ:
Όπως ακριβώς ο άνθρωπος είναι θνητός, η ιδέα όμως του ανθρώπου είναι αθάνατη. (η συνείδηση της ανθρώπινης ψυχής η ασώματη νοητή ουσία).
morfeas sky
Ας είναι καταραμένος ο χωρισμός του θεού από τους ανθρώπους
ΑπάντησηΔιαγραφή....
- Αυτό που συμπεραίνω Τρισμέγιστε, είναι πως οι ψυχές κινδυνεύουν κατά την επίγεια ζωή τους να χάσουν την ελπίδα μιας μελλοντικής αιωνιότητας.
Για άλλους είναι απίστευτο, για άλλους μυθικό, και ίσως για κάποιους γελοίο.
Γιατί, για την επίγεια, υλική ζωή ο καρπός που προέρχεται από τα πάθη είναι μια γλυκιά πραγματικότητα.
Η πραγματικότητα αυτή, η σωματική, όπως λέγεται, καταπνίγει την ψυχή και την καθηλώνει στο δικό της τμήμα, το θνητό καθώς η κατωτερότητα που απεχθάνεται την αθανασία δεν της επιτρέπει να αναγνωρίσει το θεϊκό της τμήμα.
Θα παραμείνουν οι επιζήμιοι άγγελοι, (δαίμονες) οι οποίοι θα αναμειχθούν με τους ανθρώπους και θα τους καταναγκάζουν να εμπλέκονται σε κάθε συμφορά θράσους, σε πολέμους, σε αρπαγές, σε απάτες και σε όλες εκείνες τις ενέργειες που αντιτίθενται στην φύση της ψυχής.
Όλες οι θεϊκές φωνές θα σιωπούν μπροστά στην λογοκρισία.
(όποιος μιλά για το Θεό θεωρείται γραφικός, σε μια άθεη κοινωνία όπου οι θρησκείες και σήμερα η επιστήμη είναι το όπιο των λαών)
Για τους καρπούς της Γης θα επέλθει η αλλοίωση, και η γη δεν θα'ναι πλέον γόνιμη και ο ίδιος ο αέρας θα μολυνθεί από μια οικτρή νάρκωση.
(Δεν φαίνεται; κοιτάξτε ψηλά στον ουρανό πλέον χάθηκε η διαύγεια του, και γέμισε από ηλεκτρομαγνητικά κύματα, ενέργειες οι οποίες θολώνουν το μυαλό και το φέρνουν σε μια οικτρή κατάσταση νάρκωσης, όπου σε συνδιασμό με την καθημερινή πλύση εγκεφάλου που γίνεται στους ανθρώπους με μπόλικη υλική πραγματικότητα απουσιάζει εντελώς ο θεός και η θεϊκή μας ουσία από τα πάντα στην ζωή μας).
morfeas sky
ΣΕ ΠΟΙΟ ΘΕΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΥΝΑΤΕ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΣΑΣ
ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ:
Ο ουρανός, λοιπόν, ο αισθητός θεός, (διάβολος), είναι αυτός, που κυβερνάει όλα τα σώματα, των οποίων η αύξηση και η διάλυση έχουν ανατεθεί στον ήλιο και την σελήνη.
Αυτός που κυβερνάει, όμως, τον ουρανό, την ψυχή, και όλα όσα βρίσκονται μέσα στον ουρανό, είναι ο ίδιος ο θεός.
morfeas sky
Ας είναι καταραμένος ο χωρισμός του θεού από τους ανθρώπους
....
- Αυτό που συμπεραίνω Τρισμέγιστε, είναι πως οι ψυχές κινδυνεύουν κατά την επίγεια ζωή τους να χάσουν την ελπίδα μιας μελλοντικής αιωνιότητας.
Για άλλους είναι απίστευτο, για άλλους μυθικό, και ίσως για κάποιους γελοίο.
Γιατί, για την επίγεια, υλική ζωή ο καρπός που προέρχεται από τα πάθη είναι μια γλυκιά πραγματικότητα.
Η πραγματικότητα αυτή, η σωματική, όπως λέγεται, καταπνίγει την ψυχή και την καθηλώνει στο δικό της τμήμα, το θνητό καθώς η κατωτερότητα που απεχθάνεται την αθανασία δεν της επιτρέπει να αναγνωρίσει το θεϊκό της τμήμα.
Θα παραμείνουν οι επιζήμιοι άγγελοι, (δαίμονες) οι οποίοι θα αναμειχθούν με τους ανθρώπους και θα τους καταναγκάζουν να εμπλέκονται σε κάθε συμφορά θράσους, σε πολέμους, σε αρπαγές, σε απάτες και σε όλες εκείνες τις ενέργειες που αντιτίθενται στην φύση της ψυχής.
Για τους καρπούς της Γης θα επέλθει η αλλοίωση, και η γη δεν θα'ναι πλέον γόνιμη και ο ίδιος ο αέρας θα μολυνθεί από μια οικτρή νάρκωση.
morfeas sky