ΛΟΓΟΣ Θ ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

 

ΛΟΓΟΣ Θ ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ

(ΟΤΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΓΑΘΟ
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ)

Ερμής Τρισμέγιστος: Χθες, Ασκληπιέ, σου παρουσίασα τον πλήρη λόγο.Τώρα όμως πιστεύω πως είναι αναγκαίο να αναλύσω και το λόγο τον σχετικό με την αίσθηση σε συνέχεια εκείνου.

Διότι η αίσθηση κι η νόηση φαίνεται πως έχουν διαφορές, καθόσον η μία έχει σχέση με την ύλη κι η άλλη με την ουσία. Εγώ όμως έχω την εντύπωση πως και οι δυο είναι ενωμένες και δεν χωρίζονται, στους ανθρώπους εννοώ. (θνητή γήινη ανθρώπινη φύση). Διότι στα υπόλοιπα ζωντανά (άλογα) όντα η αίσθηση είναι ενωμένη με την φύση. (το πνεύμα της φύσης οδηγεί τα άλογα ζώα - το ζωϊκό βασίλειο της Γης - κάνουν όλα ακριβώς το ίδιο, οδηγούνται από την φύση).

Ο νους διαφέρει τόσο από την νόηση, όσο ο Θεός από την θεϊκότητα, καθόσον η θεϊκότητα γεννιέται απ'το Θεό, η δε νόηση απ'το νου, (ο αγαθός νους οδηγείται από την νόηση, και είναι η εικόνα του Θεού), και (η δε νόηση) είναι αδελφή του λόγου, (η λογική που μας δίνεται από τον Αιθέρα Νου), και το ένα αποτελεί όργανο του άλλου. Διότι ούτε λόγος εκφέρεται χωρίς τη νόηση, ούτε η νόηση φανερώνεται χωρίς το λόγο.

Και οι δύο, επομένως, και η αίσθηση και η νόηση, συρρέουν στον άνθρωπο σαν να έχουν πλεχτεί μεταξύ τους. Διότι ούτε χωρίς την αίσθηση είναι δυνατόν κάποιος να κατανοήσει, ούτε χωρίς τη νόηση (λογική) να αισθανθεί.

Ασκληπιός: Είναι όμως δυνατόν η νόηση να κατανοήσει χωρίς την αίσθηση, όπως συμβαίνει με τα οράματα, που παρουσιάζονται με τα όνειρα;

Εχω την εντύπωση πως στα οράματα των ονείρων παρουσιάζονται και οι δύο ενέργειες. Διότι, όταν κάποιος είναι ξύπνιος, η αίσθηση είναι μοιρασμένη και στο σώμα (νοερή ζωή) και στην ψυχή, (νοητή ζωή), κι όταν τα δύο αυτά μέρη της αίσθησης συμφωνήσουν μεταξύ τους, τότε η νόηση εκφέρεται με το λόγο, (λογική), αφού έχει δημιουργηθεί από το νου. 


ΤΟ ΕΚΠΕΣΩΝ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟ ΠΝΕΥΜΑ 
Ο ΑΙΣΘΗΤΟΣ ΘΕΟΣ 

Διότι ο νους γεννά όλα τα νοήματα, τα οποία είναι μεν αγαθά, όταν πάρει τα σπέρματα απ'το θεό, αλλά και αντίθετα είναι κακία, όταν τα πάρει από κάποιο δαίμονα, καθόσον κανένα μέρος του κόσμου δεν είναι άδειο από δαίμονες, κυρίως από τον δαίμονα, τον φωτισμένο απ'το Θεό, ο οποίος μπαίνοντας κρυφά έσπειρε το σπέρμα της δικής του ενέργειας και τότε ο νους γέννησε το σπαρμένο, 

δηλαδή μοιχείες, φόνους, άσχημη μεταχείρηση των γονέων, ιεροσυλίες, ασέβειες, αυτοκτονίες με αγχόνες, καταγκρεμίσματα και όλα τα υπόλοιπα, που αποτελούν έργα των δαιμόνων.

Διότι τα σπέρματα του Θεού είναι λίγα, όμως σπουδαία, ωραία, και καλά, η αρετή κι η σωφροσύνη κι η ευσέβεια. 
Η ευσέβεια είναι η γνώση του Θεού, κι εκείνος που τον γνώρισε, έχει γεμίσει απ'όλα τα αγαθά, και διαθέτει νόηση θεϊκή, κι όχι όμοια με τη νόηση των πολλών.

Για το λόγο αυτό όσοι διαθέτουν γνώση (νόηση θεϊκή) δεν είναι αρεστοί στους πολλούς, ούτε κι οι πολλοί σ'αυτούς. Δίνουν δε την εντύπωση πως έχουν τρελλαθεί και προκαλλούν το γέλιο, καθώς είναι μισητοί και περιφρονημένοι κι ίσως και να σκοτώνονται. 

Διότι ισχυρίστηκα πως η κακία 
πρέπει να κατοικεί εδώ κάτω, αφού είναι ο φυσικός της χώρος. Φυσικός της χώρος είναι η γη, και όχι ο ουράνιος κόσμος, όπως κάποιοι θα ισχυριστούν κάποτε βλασφημώντας.

Ο θεοσεβής όμως θα τ'αντέξει όλα, αφού αισθάνθηκε τη (θεϊκή) γνώση, καθόσον όλα είναι αγαθά για έναν τέτοιο άνθρωπο, ακόμα κι αν για τους άλλους είναι κακά. Ακόμα κι αν τον επιβουλεύονται, αναφέρεται πάντα στην (θεϊκή) γνώση, κι από μόνος του μετατρέπει τα κακά σε αγαθά.

morfeas sky

Ερμής Τρισμέγιστος:
Eπανέρχομαι πάλι στο λόγο τον σχετικό με την αίσθηση.

Η ΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ
ΚΑΙ Η ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

Αποτελεί, λοιπόν, ανθρώπινο χαρακτηριστικό το να συμμετέχει η αίσθηση στη νόηση. Και δεν απολαμβάνει, όπως προανέφερα κάθε άνθρωπος τη νόηση, αλλά άλλος αφοσιώνεται στα υλικά, (σκέψη του σώματος), και άλλος στα ουσιώδη (νόηση της ψυχής).

Διότι, όπως ανέφερα, αυτός που αφοσιώνεται στα υλικά μαζί με την κακία, αυτός κατέχει τον σπόρο της νόησης από τους δαίμονες, ενώ αυτοί που αφοσιώνονται στα ουσιώδη, μαζί με το αγαθό σώζονται από το Θεό.

Διότι ο Θεός, ο των πάντων δημιουργός, καθώς δημιουργεί τα πάντα, τα κάνει όμοια με τον εαυτό του κι αυτά, αφού γεννηθούν αγαθά, καθίστανται στην συνέχεια διαφορετικά, ανάλογα με τον τρόπο χρησιμοποίησης της ενέργειας τους.

Διότι η κοσμική κίνηση της τριβής (σύνθεση των τεσσάρων ανόμοιων στοιχείων της Υλης) δημιουργεί διάφορα είδη γενέσεων, άλλα ρυπαίνοντας τα με την κακία κι άλλα καθαρίζοντας τα με το αγαθό. 

Διότι ο κόσμος, (το πνεύμα της φύσης ), Ασκληπιέ, διαθέτει δική του αίσθηση, και νόηση, όχι όμοια με την ανθρώπινη, (με την θνητή μας φύση από γη-νερό), ούτε τόσο πολυποίκιλη, (μεταβαλλόμενη από φωτιά, αέρα, γη, νερό), αλλά διαφορετική κι απλούστερη. (μεταβαλλόμενη μόνον από φωτιά και αέρα).

Διότι η αίσθηση κι νόηση του κόσμου, (το πνεύμα της Αρμονίας αυτής της φύσης), είναι μία, το να δημιουργεί δηλαδή τα πάντα και να τα αποσυνθέτει πάλι στον εαυτό του, όργανο της βούλησης του θεού.

Πράγματι έχει γίνει σαν ένα όργανο, (ο κόσμος - το πνεύμα της αρμονίας), ώστε διατηρώντας μέσα του όλα τα σπέρματα που πήρε από το θεό, να δημιουργεί τα πάντα με τρόπο δραστήριο και διαλύοντας τα πάντα να τα ανανεώνει.

Κι έτσι διαλυμένα, σαν αγαθός καλλιεργητής της ζωής, να τους παρέχει ανανέωση μέσω της μεταβολής και της κίνησης. 

Τίποτα δεν υπάρχει που να μην το αναζωογονεί και καθώς κινείται, σε όλα δίνει ζωή, τα σώματα, τα φτιαγμένα από ύλη, διαφέρουν μεταξύ τους, διότι άλλα αποτελούνται από χώμα, άλλα από νερό, άλλα από αέρα, άλλα από φωτιά. Και όλα είναι σύνθετα, άλλα περισσότερο κι άλλα απλούστερα.

Περισσότερο σύνθετα είναι τα βαρύτερα, λιγότερο δε τα ελαφρότερα. Η δε ταχύτητα της τροχιάς του κόσμου προκαλλεί την διαφορετικότητα των διαφόρων ειδών γενέσεων, προκαλλεί τα διάφορα είδη στα σώματα μαζί μ'ένα συμπλήρωμα, αυτό της ζωής. (Το Πέμπτο στοιχείο - Νους και ψυχή= η Νόηση ο Λόγος η Νοητή Ζωή).


Πατέρας, λοιπόν, του κόσμου είναι ο θεός, ο δε κόσμος είναι ο πατέρας των εγκοσμίων, κι ο κόσμος είναι γιος του θεού, τα δε εγκόσμια ανήκουν στον κόσμο.

(όλα τα ανθρώπινα σώματα τα δημιούργησε ο ΕΚΠΕΣΩΝ δεύτερος Νους δημιουργός βλέπε ο διαχωρισμός του αρρενόθηλυς Αδάμ,  σε αδάμ κι εύα, σε διαχωρισμένη αρσενική και θηλυκή ενέργεια, βλέπε χάθηκε ο σύνδεσμος της αρμονίας με την ψυχή, και είναι δικά του τα ανθρώπινα σώματα, τα οποία ελέγχει μέσω των μεταβαλλόμενων αισθήσεων (δαίμονες) δηλαδή μας ελέγχει με τις ανάγκες που έχουν τα σώματα μας, με τους αισθητούς δαίμονες, με τις μεταβαλλόμενες αισθήσεις συναισθήματα πάθη ηδονές και επιθυμίες, οι ανάγκες του αισθητού θνητού μεταβαλλόμενου σύνθετου ανθρώπινου σώματος που οδηγούν την σκέψη - εγκέφαλο).

Ερμής Τρισμέγιστος: 

Κι εύλογα έχει αποκληθεί "κόσμος", διότι στολίζει τα πάντα με την ποικιλομορφία της γένεσης και με τη συνέχιση της ζωής και με την ακούραστη ενέργεια και με τη σύσταση των στοιχείων και με την τάξη των γεννημένων, Αυτός επομένως ας αποκαλλείται "κόσμος" κι αναγκαστικά και όπως αρμόζει.

Όλων, λοιπόν, των ζωντανών οργανισμών η αίσθηση κι η νόηση απ'έξω προέρχεται, παίρνοντας πνοή απ'τον κόσμο που την περιβάλλει, ο δε κόσμος, έχοντας πάρει την πνοή του μια φορά κατά τη δημιουργία του, τη διατηρεί, αφού την πήρε από το Θεό.

Κι ο θεός δεν στερείται από αίσθηση και νόηση, όπως κάποιοι θα νομίσουν βλασφημώντας από θεοφοβία. (δεν πρέπει να φοβόμαστε το θεό).

Διότι όλα όσα υπάρχουν, Ασκληπιέ, αυτά υπάρχουν στο θεό, και γίνονται από το θεό, κι από κει εξαρτώνται, άλλα μεν ενεργώντας μέσω των σωμάτων, (σκέψη του σώματος - η νοερή ζωή), άλλα δε κινώντας μέσω της ουσίας της ψυχής, (νόηση της ψυχής - η νοητή ζωή) άλλα δίνοντας ζωή μέσω του πνεύματος, (η νοερή ζωή των άλογων ζώων), κι άλλα υποδεχόμενα τα πεθαμένα, όπως είναι εύλογο. (η γη ο πλανήτης δέχεται τα πάντα).

Μάλλον όμως ισχυρίζομαι πως δεν τα έχει αυτός όλα, αλλά φανερώνω την ακόλουθη αλήθεια: αυτός είναι τα πάντα, αποκτώντας τα όχι απ'έξω, αλλά προσφέροντας τα έξω.

(ο Ογδοος Ουρανός είναι ο αρρενόθηλυς Αγαθός Νους, που φέρει μέσα του το αδρανή δοχείο της ύλης, είναι η εικόνα του Θεού, προσφέροντας την θεϊκή αγαθή ουσία, την νοητή ζωή).

Κι αυτό αποτελεί την αίσθηση και τη νόηση του Θεού, δηλαδή να κινεί πάντοτε τα πάντα. (το Όλον είναι Νους, το σύμπαν είναι νοητικό).

Και δεν θα υπάρξει χρόνος ποτέ που θα χαθεί κάποιο από τα δημιουργήματα. 

Κι όταν λέω "από τα δημιουργήματα" εννοώ του Θεού. 
(οι μονάδες ψυχές - η νοητή ουσία του Θεού).

Διότι τα δημιουργήματα (οι ψυχές) τα κρατά ο Θεός κι ούτε κανένα βρίσκεται έξω από αυτόν, ούτε κι αυτός έξω από κάποιο.

Αυτά Ασκληπιέ, θα σου φανούν αληθινά αν τα κατανοήσεις, κι απίστευτα αν έχεις άγνοια.

Διότι η νόηση είναι η πίστη, (γνωρίζω, το κατέχω άρα πιστεύω συνειδητά στο Θεό).

Ενώ η απιστία είναι η απουσία της νόησης. (τυφλή πίστη)
(δεν έχω νόηση της ψυχής, άρα δεν γνωρίζω το Θεό, δεν μπορώ να κατανοήσω το Θεό αλλά πιστεύω τυφλά στις πεποιθήσεις - παραισθήσεις του σώματος το οποίο εικάζει την αλήθεια νομίζοντας ότι είναι κάτι)

Διότι η λογική (η σκέψη του σώματος) δεν φτάνει μέχρι την αλήθεια, ενώ ο Νους (νόηση της ψυχής) είναι μεγάλος και μπορεί να φτάσει μέχρι την αλήθεια, αν οδηγηθεί μέχρι ενός σημείου από την λογική.

(Οταν η λογική οδηγείται από την Νόηση της ψυχής..
Νους και ψυχή).

Κι αφού αντιληφθεί τα πάντα και τα βρει σύμφωνα με τις ερμηνείες της λογικής, τότε πιστεύει κι επαναπαύεται στην καλή του πίστη.

(Αυτό λοιπόν σημαίνει πίστη! πιστεύω! με το να αντιληφθώ τον Θεό μέσω της ερμηνείας της λογικής μου που πηγάζει από τον Αγαθό Νου, την Αγαθή μου θέληση, η οποία θα με βρει σύμφωνο με τα όσα αντιλήφθηκα συνειδητά με την νόηση, άρα επαναπαύομαι πλέον στην καλή μου πίστη).


Τα προαναφερθέντα λοιπόν, τα οποία προέρχονται από το Θεό, είναι πιστευτά σε αυτούς που τα συλλογίστηκαν με το νου τους, κι απίστευτα σε αυτούς που δεν τα συλλογίστηκαν.

Αυτά τα τόσα ας έχουν λεχθεί σχετικά με τη νόηση και την αίσθηση.

morfeas sky

.........
...................

      

Κάποτε οι Άνθρωποι δημιουργούσαν με την σκέψη, όχι με τα χέρια.

Η νόηση και η αίσθηση, λοιπόν, κινούν τον κόσμο που βλέπουμε, διότι χωρίς αυτά τα δύο είναι αδύνατον να γεννηθεί και να υπάρχει ο υλικός αισθητός κόσμος.

Διότι χωρίς την αίσθηση που κινεί η Νόηση δεν θα υπάρχει η ύλη, διότι η ύλη είναι η αίσθηση, και η αίσθηση είναι η ύλη.

Ερμής Τρισμέγιστος: Γιατί η γέννηση δεν αποτελεί ζωή, αλλά είναι η αίσθηση. Ούτε ο θάνατος αποτελεί μεταβολή, αλλά η λήθη.

Διότι η αίσθηση κι η νόηση φαίνεται πως έχουν διαφορές, καθόσον η μία έχει σχέση με την ύλη κι η άλλη με την ουσία.

Διότι όλα είναι Νοητά, και ότι βλέπεις με τα μάτια της ψυχής ή με τα μάτια του θνητού σώματος αυτό βιώνεις και ζεις, και αν οδηγεί την σκέψη σου το σώμα σου τότε εξουσιάζει την ψυχή σου.

Και είναι ύβρις προς το Θεό να σε οδηγεί το σώμα σου, και όχι ο Θεός που βρίσκεται μέσα στην ψυχή σου. (Νους και ψυχή). Οπότε τι σχέση μπορεί να έχεις εσύ με το Θεό;

Ενέργεια λοιπόν είναι η σκέψη του αισθητού μας σώματος, ένα αισθητό άλογο σώμα γεμάτο από κακία, το οποίο όταν οδηγεί την νοητή σκέψη της ψυχής μας που μας δόθηκε από το Θεό τρέφεται από την κακία, μα και γίνεται η ενεργειακή τροφή για τους άλλους που τρέφονται από την κακία, όταν μας οδηγεί το πάθος η επιθυμία, όπως ο πόνος, η λύπη, η αδικία, ο φθόνος, η απάτη, η οργή.

Ενώ οι Δυνάμεις είναι η Νόηση του Αγαθού, η τροφή της ψυχής, είναι η χαρά της γνώσης του Θεού, το Γνώθι σ' αυτόν, είναι η εγκράτεια, η εγκαρτέρηση, η γαλήνη μέσα μας, η συνεργασία, η αλήθεια, το αγαθό, η ψυχή του Θεού.


Για όλους αυτούς τους λόγους πρέπει να μάθετε να βλέπετε τον εαυτό σας νοητά με τα μάτια της ψυχής, και όχι νοερά με τα μάτια του θνητού σώματος.

morfeas sky
    

Nα μην ξεχνάς ότι την αρχή στον δρόμο για την αλήθεια την κάνουν μόνον οι τολμηροί νόες, κι εσύ δεν πρέπει να φοβάσαι μην πέσει ο ουρανός στο κεφάλι σου και σε πλακώσει, όπως κάνουν οι πολλοί, σχεδόν όλοι δηλαδή, διότι μόνον έτσι διαρρηγνύεις τους Ουρανούς, σπάζοντας όλα τα όρια και σύνορα που σου βάζουν οι φύλακες του matrix 

Τι δεν μπορώ να σκεφτώ;
Που δεν μπορώ να πάω;
Τι δεν μπορώ να κάνω;

Είσαι τα πάντα είσαι το παν, αυτό μην το ξεχνάς ποτέ διότι κάποιοι θέλουν να νομίζεις ότι είσαι το απολύτως τίποτα όπως είναι εκείνοι, όχι όμως εσύ, για αυτό σε φθονούν για αυτό σε μισούν, διότι δεν μπορούν να γίνουν αθάνατοι πόσο δε να γνωρίσουν το Αγαθό.

morfeas sky

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

OI ΕΠΤΑ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ O ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ COVID 19 - DAVID ICKE

ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΦΥΓΕΙΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ - Η ΜΟΙΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ

Τί ΕΙΝΑΙ η 3η και η 4η και η 5η Διάσταση

ΚΥΜΒΑΛΕΙΟΝ Το θρυλικό απόκρυφο βιβλίο του Ερμή Τρισμέγιστου που γλίτωσε από την καταστροφή της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας

Ζούμε σε ένα Φ……matrix η ανατροπή είναι θέμα χρόνου…. Τώρα πιο επίκαιρο από ποτέ

ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ TOY KOΡΩNOIOY

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τί ΕΙΝΑΙ η 3η και η 4η και η 5η Διάσταση

OI ΕΠΤΑ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

“Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου.

ΛΟΓΟΣ Ι "ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ" ΤΟΥ ΕΡΜΗ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ

ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΦΥΓΕΙΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ - Η ΜΟΙΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ

ΚΥΜΒΑΛΕΙΟΝ Το θρυλικό απόκρυφο βιβλίο του Ερμή Τρισμέγιστου που γλίτωσε από την καταστροφή της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας

ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ - ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ

“Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου.

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ - ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Τί ΕΙΝΑΙ η 3η και η 4η και η 5η Διάσταση

Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΥΘΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝ

ΛΟΓΟΣ Ι "ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ" ΤΟΥ ΕΡΜΗ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ

ΚΥΜΒΑΛΕΙΟΝ Το θρυλικό απόκρυφο βιβλίο του Ερμή Τρισμέγιστου που γλίτωσε από την καταστροφή της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας

Ο Ιησούς Χριστός ήταν Έλληνας

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΑΠΕΤΟΣ; ΠΟΙΟΙ ΟΙ ΤΙΤΑΝΕΣ; διότι ο Δίας πολέμησε τον Ιαπετό..