Το Παν, ο Ερμής, ο τραγόμορφος δεύτερος Νους δημιουργός, οι Νύμφες, οι τραγόμορφες μορφές.
Ετσι αποκωδικοποιεί ο Μορφέας τα αρχαία κείμενα γιατί όταν ξέρεις τι ζητάς τότε ξέρεις και να τα αναλύσεις.
Τι είναι το Παν; είναι το Αρρενόθηλυς Ον η εικόνα του Πανάγαθου Θεού Ζωή και Φως, είναι ο Παντόμορφος Νους, είναι ο Αγαθός Νους ο οποίος με τον αδιαίρετο Λόγο του (πνεύμα Μάτριξ) δημιουργεί τον υλικό κόσμο των Επτά Ουρανών, όπου συμβαίνει το γίγνεσθαι των επτά φύσεων με το δοχείο της Ύλης, με την δική του εικόνα το εκπεσών φωτισμένο πνεύμα, τον δεύτερο Νου δημιουργό, τον ζωντανό συμπαντικό οργανισμό, όπου το δικό του σώμα είναι τα Επτά Όργανα, όπως ο άνθρωπος της Γης σε μικρογραφία έχει σώμα με επτά όργανα, και επτά τσάκρας, τους επτά ουρανούς ως λογική που συνεργάζονται με το δικό τους όργανο-φύση, σε κάθε φύση.
.............
Ο Παν ερωτοτροπεί με τις Νύμφες, διότι αυτές οι Οντότητες, αναλαμβάνουν την ύφανση της ψυχής με το σώμα κατά την ενσάρκωση, άρα αυτές συντηρούν τη Ζωή.
Και ο Λόγος εκδηλώνεται και καλλιεργείται μέσα σε ένα Έλλογο Όν, που Ζει στα Υποσελήνια Πεδία...
Ο Παν κατά τον μύθο, είναι ερωτευμένος με την Αφροδίτη, διότι οι ψυχές αυτές που ενσαρκώνονται και δέχονται την επίδραση του Λόγου, τείνουν προς το Νοητό Κάλλος, που αντιπροσωπεύει η Θεά, εναρμονίζοντας τις περιφορές τους, κατά Τίμαιον, οι οποίες διαταράσσονται, με την είσοδο της ψυχής στην ύλη.
Γι' αυτό και ο Παν παίζει την Σύριγγα, που έχει Επτά Αυλούς σε συστοιχία, συμβολίζοντας την Ανθρώπινη Ψυχή με τα Επτά της Κέντρα και παίζοντας Μουσική (μολπή) την εναρμονίζει.
Πλάτων, "Κρατύλος - περί ονομάτων ορθότητος"
Σε αναθηματικό ανάγλυφο του 310 π.Χ., τρεις Νύμφες με τον Ερμή και τον Πάνα στέκονται στην είσοδο μιας σπηλιάς, ενώ δεξιά ο αναθέτης Αγαθήμερος τείνει τον κάνθαρο σε ένα νέο οινοχόο για να γεμίσει κρασί βουνό.
Πάλι σε αναθηματικό ανάγλυφο, των αρχών του 1ου αι. π.Χ., οι Νύμφες εμφανίζονται με τον Ερμή, τον Αχελώο και τον Πάνα. Ο Πάνας και ο Ερμής συνοδεύουν τις Νύμφες και υποδηλώνουν τη ζωή τους στο ύπαιθρο. Ο Ερμής όμως είναι και ψυχοπομπός. Επιπλέον, ο βωμός μπροστά στον προσωποποιημένο Αχελώο δηλώνει τράπεζα προσφορών και το όλο ανάγλυφο θυμίζει είσοδο σπηλιάς.
Η σύνδεσή τους με τον κάτω κόσμο και ότι είναι παλαιές χθόνιες θεότητες ενισχύεται και από ορισμένα άλλα γεγονότα. Οι Νύμφες, Ωκεανίδες, Νηρηίδες, Ποταμίδες, Ναϊάδες, λατρεύονταν σε Ιερά που ονομάζονταν Νυμφαία, που κάποιες φορές, ειδικά τα θολωτά τμήματά τους, μιμούνταν σπηλιές.
Οι Νύμφες Νυμφαία είναι η φαιά ουσία, ο Νους της ψυχής που νυμφεύεται τα Τέσσερα στοιχεία. και γεννιέται η ψυχή.
Ο Αγαθήμερος είναι ο Αγαθός Νους ο Όγδοος Ουρανός, ο Θεός του κτιστού κόσμου, που αναθέτει στον καθαρό Νου της ψυχής, (τον κάνθαρο) την ανθρώπινη Μονάδα, μια αποστολή, να εισέλθει ως καθαρός Νους μέσα σε ένα χοϊκό δοχείο, να νυμφευτεί τα Τέσσερα στοιχεία, δηλαδή τις νύμφες, να γίνει ο καθαρός Νους Μονάδα η Νυμφαία να γεμίσει πληροφορίες δηλαδή ανάμνηση-μνήμη από την σπηλιά, η οποία φαντάζει ως ένα δύσβατο βουνό, και να γυρίσει πίσω στον Όγδοο Ουρανό αφού ολοκληρώσει την αποστολή του ο καθαρός Νους.
Ξεκάθαρα το αναφέρει το χοϊκό δοχείο το σώμα που ενσαρκώνεται η ψυχή.
Επίσης ο Ερμής, είναι ο άνθρωπος δεύτερος θεός Φως και Ζωή.
Είναι ψυχοπομπός, δηλαδή ο μεν Ερμής συνοδεύει τις ανθρώπινες ψυχές στην κάθοδο τους στην Ύλη των Επτά Ουρανών, ο δε Πάνας που είναι ο Όγδοος Ουρανός η δική του εικόνα είναι ο δεύτερος Νους δημιουργός, που συνοδεύει τις δικές του κτιστές ψυχές.
Ο Πάνας και ο Ερμής συνοδεύουν τις Νύμφες.
το κατανόησες; αυτό; ο Πάνας είναι ο Αγαθός Νους Θεός, και ο Ερμής ο καθαρός Νους που συνοδεύει τις ψυχές στην κάθοδο τους βαθιά μέσα στην σπηλιά, στην Ύλη.
Η αλήθεια του λόγου που βρίσκεται μαζί με τους θεούς στον ουρανό είναι λεία και θεϊκή, ενώ το ψέμα του βρίσκεται ανάμεσα στους ανθρώπους και είναι σκληρό και τραγικό, γιατί εδώ στην τραγική ζωή μας οι μύθοι και τα ψέματα πλεονάζουν.
Σωστά λοιπόν, αυτός που φανερώνει το “παν” και ο “αεί πολών” (αυτός που συνεχώς μετακινεί) θα ήταν ο “Παν αιπόλος” ο αιγοβοσκός Παν, ο γιος του Ερμή, με τις δύο φύσεις, στην πάνω μεριά ομαλός και στην κάτω τραχύς και τραγόμορφος).
“Παν” : Γιος του Ερμή. Ο λόγος του Ερμή είναι διφυής.
"Αν το Παν ο Παντόμορφος Ουρανός"
“Παν” : Γιος του Ερμή. Ο λόγος του Ερμή είναι διφυής.
"Αν το Παν ο Παντόμορφος Ουρανός"
οι Επτά Ουρανοί είναι ο δεύτερος Νους δημιουργός, όπου συμβαίνει το γίγνεσθαι με τις Επτά φύσεις, μία των Απλανών ως πνεύμα του πυρός, και έξι φύσεις των πλανητών, με τα έμβια σώματα από μια σύνθετη φύση των Τεσσάρων στοιχείων, όπου τα πάντα ανακυκλώνονται συνεχώς, από τον δεύτερο Νου δημιουργό.
Αν λοιπόν ο δεύτερος Νους δημιουργός είναι ο υιός του Όγδοου Ουρανού που είναι το Παν, και αν το Παν είναι γιος του Ερμή, τότε ο Ερμής είναι ο άνθρωπος δεύτερος θεός, Φως και Ζωή.
"ο αιγοβοσκός Παν, ο γιος του Ερμή, με τις δύο φύσεις, στην πάνω μεριά ομαλός, και στην κάτω τραχύς και τραγόμορφος."
Ο αιγοβοσκός είναι ο δεύτερος Νους δημιουργός, όπου σε κάθε Ουρανό από τους Επτά των Απλανών κατοικεί το πνεύμα του πυρός, ενώ στις υπόλοιπες έξι φύσεις των πλανητών κατοικούν οι τραγόμορφες μορφές, δηλαδή τα ζώα, όπως ο άνθρωπος της Γης είναι ένας ζωντανός οργανισμός, δηλαδή ένα ανθρώπινο λογικό ζώο, λογικό διότι φέρει το Νου, και ζώο διότι φέρει το σώμα-σάρκα.
Ο Ερμής είναι ο άνθρωπος δεύτερος θεός Φως και Ζωή που συνοδεύει τις ανθρώπινες ψυχές.
Αν λοιπόν ο δεύτερος Νους δημιουργός είναι ο υιός του Όγδοου Ουρανού που είναι το Παν, και αν το Παν είναι γιος του Ερμή, τότε ο Ερμής είναι ο άνθρωπος δεύτερος θεός, Φως και Ζωή.
"ο αιγοβοσκός Παν, ο γιος του Ερμή, με τις δύο φύσεις, στην πάνω μεριά ομαλός, και στην κάτω τραχύς και τραγόμορφος."
Ο αιγοβοσκός είναι ο δεύτερος Νους δημιουργός, όπου σε κάθε Ουρανό από τους Επτά των Απλανών κατοικεί το πνεύμα του πυρός, ενώ στις υπόλοιπες έξι φύσεις των πλανητών κατοικούν οι τραγόμορφες μορφές, δηλαδή τα ζώα, όπως ο άνθρωπος της Γης είναι ένας ζωντανός οργανισμός, δηλαδή ένα ανθρώπινο λογικό ζώο, λογικό διότι φέρει το Νου, και ζώο διότι φέρει το σώμα-σάρκα.
Ο Ερμής είναι ο άνθρωπος δεύτερος θεός Φως και Ζωή που συνοδεύει τις ανθρώπινες ψυχές.
ο δε Πάνας που είναι ο Όγδοος Ουρανός η δική του εικόνα είναι ο δεύτερος Νους δημιουργός, που συνοδεύει τις κτιστές ψυχές.
morfeas sky
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου