ΕΛΛΑΣ Η ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ (ΗELLAS)




ΕΛΛΑΣ Η ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ (ΗELLAS)
ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΒΕΣΤΟ ΙΕΡΟ ΠΥΡ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΑΓΙΟ ΦΩΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΩΝ ΓΡΑΙΚΥΛΩΝ ΠΟΥ ΑΡΕΣΚΟΝΤΑΙ ΝΑ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΡΑIΚΟΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΒΑΡΒΑΡΙΣΤΗ GREECE

Γενικά σε όλα τα Αρχαιοελληνικά Μυστήρια συναντούμε το "Ιερόν Πυρ" στο υλικό σύμπαν.

Εύλογο είναι το ερώτημα, πως το Θεϊκό Ιερόν Πυρ βρίσκεται μέσα στην υλική πραγματικότητα του ψευδοσύμπαντος.
Η απάντηση είναι απλή:
Το Ιερόν Πυρ αυτό βρίσκεται εν δυνάμει στον πυρήνα της ψυχής του κάθε δεσμώτη που βιώνει το σπήλαιο.

Ο δεσμώτης έχοντας απελευθερωθεί από τα τρία προαναφερθέντα δεσμά, απελευθερώνει το πνεύμα του και έτσι συνδέει τον ανώτερο με τον κατώτερο εαυτό του προσελκύοντας την δόνηση του Ιερού Πυρός από το αρχέτυπο του που του αναλογεί από τη μία πλευρά και από την άλλη αφυπνίζει την σπίθα του Ιερού Πυρός που βρίσκεται εν δυνάμει στον πυρήνα των ψυχικών του κυττάρων.

Η ένωση αυτή του δίνει την ώθηση να περάσει στο πρώτο επίπεδο από τα επτά επίπεδα του Ιερού Πυρός.
Το ταξίδι για την επιστροφή προς την Ουράνια Πατρίδα έχει μόλις ξεκινήσει.

*Μετά από αυτή την διαδικασία ανεβαίνει προς το αμυδρό φως, την πρώτη αληθινή εικόνα του κόσμου των θεών όπως τους ονομάζει ο Πλάτωνας.

Κάνοντας το πρώτο βήμα προς την απελευθέρωση του ο δεσμώτης διαπιστώνει την διαφορά του αληθινού κόσμου με τον υλικό κόσμο του ψευδοσύμπαντος.
Όλα αυτά όμως τα αντιλαμβάνεται ενώ βρίσκεται ακόμα στο υλικό σύμπαν και αυτό είναι το πιο σημαντικό διότι του δίνει μεγαλύτερη δύναμη και ώθηση

Ο Πλάτωνας θεωρεί ότι οι ψυχές αποτελούνται από τρία τμήματα.
Οι φιλόσοφοι-βασιλείς το αντιλαμβάνονται πρώτοι.

Τα τρία αυτά τμήματα είναι:

1) Το επιθυμητικό:
Η ελεύθερη βούληση η οποία συμβολίζεται με τα δεσμά στα χέρια.
Η ερώτηση σε αυτή την περίπτωση είναι:
"Τι μπορώ να κάνω ελεύθερα" ?
Κάθε οντότητα που ενσαρκώνεται και μετενσαρκώνεται στο υλικό σύμπαν δεν διαθέτει, όπως προαναφέρθηκε 100% ελεύθερη βούληση.
Όταν σπάσουμε τα δεσμά στα χέρια τότε η ελεύθερη βούληση απελευθερώνεται και με αυτόν τον τρόπο αφυπνίζεται η εν δυνάμει δόνηση της που βρίσκεται στον ψυχικό πυρήνα.

2) Το θυμοειδές:
Είναι η ψυχική γενναιότητα και συμβολίζεται με τα δεσμά στα πόδια.
Το ερώτημα εδώ είναι:
"Που δεν μπορώ να πάω ελεύθερα" ?
Το Μάτριξ του ψευδοσύμπαντος διαθέτει την καταγραφή του φόβου και του τρόμου.
Η καταγραφή αυτή δεσμεύει την οντότητα μέσα σε ένα καλά προγραμματισμένο πεδίο δράσης. Ο φόβος και ο τρόμος είναι εφευρέσεις του Μάτριξ και κατά συνέπεια είναι μία ψευδαίσθηση.
Είναι δική μας επιλογή εάν συνεχίσουμε να ζούμε στην ψευδαίσθηση αυτή η όχι.

3) Το λογιστικό:
Είναι η ορθή σκέψη η οποία πηγάζει ο ορθός λόγος.
Συμβολίζεται με τα δεσμά στον αυχένα (κεφάλι).
Η ερώτηση είναι: "*Τι δεν μπορώ να σκεφτώ ελεύθερα*?"

Η πλύση εγκεφάλου και η αλλοίωση της ορθής σκέψης και του λόγου πρωτοστατούν στον πίνακα του Μάτριξ.
Η καταγραφή αλλοιώνει τα εγκεφαλικά κύτταρα με την επανάληψη. Δεν έχει σημασία εάν η επανάληψη είναι ορατή η αόρατη με τα φυσικά μάτια.

Ο ανθρώπινος εγκέφαλος διαθέτει συχνότητες οι οποίες μπορούν να συλλάβουν έννοιες ή ακόμα και εντολές του Μάτριξ χωρίς να το συνειδητοποιεί η προσωπικότητα.

Οι κατώτεροι θεοί-δημιουργοί είναι σίγουρο ότι θα κάνουν τα πάντα για να δεσμεύσουν την ελεύθερη βούληση, θα μεταχειριστούν οποιαδήποτε ψυχολογική βία για να καταστείλουν την ψυχική γενναιότητα και θα μεταχειριστούν οποιοδήποτε μέσο για να καταστείλουν και να κατευθύνουν την σκέψη.
Ανεξάρτητα του ότι οι καταγραφές βρίσκονται στο Μάτριξ, οι επικυρίαρχοι φροντίζουν να ανανεώνουν την κρυσταλική τους δόνηση.


Καθώς ξεκινά αυτή την συνειδητοποίηση αρχίζει να ταυτίζεται όλο και λιγότερο με τον υλικό κόσμο έως ότου πετύχει την τελική του απελευθέρωση.

Ανεβαίνοντας τα επίπεδα της μεταμόρφωσης και του εξαγνισμού διαμέσω του Ιερού Πυρός, κάποια στιγμή φθάνει στην πύλη του σπηλαίου, στην πόρτα του θόλου.

Ο Πλάτωνας αναφέρει ότι σε αυτό το σημείο αναγνωρίζει τις θείες ουσίες, το αγαθό, το όμορφο, και το ηθικό.
Είναι όμως δύσκολο να ενσωματώσει την απόλυτη αλήθεια που εκφράζεται μέσα από αυτές τις ιδιότητες καθώς βρίσκεται μέσα στο υλικό σύμπαν και συμβολικά "τυφλώνεται".

Όμως οι θείες αυτές ουσίες ήδη έχουν έρθει σε επαφή με την ψυχή του και καθώς η πρόθεση του παραμένει αγαθή, σε αυτό το σημείο ο Πλάτωνας αναφέρει ότι δέχεται την βοήθεια από οντότητες του Φωτός που έχουν προηγηθεί. Δηλαδή από ήδη αναληφθείσες οντότητες.

Σε μια σημερινή έκφραση ονομάζουμε αυτές τις οντότητες "πνευματικούς οδηγούς" ή "οδηγούς φώτισης".
Ο δεσμώτης δέχεται την βοήθεια τους και σιγά-σιγά αρχίζει να απελευθερώνεται.

Σε αυτό το σημείο ο Πλάτωνας αναφέρει ότι επανέρχεται στον χώρο-χρόνο του σπηλαίου, παρά την δυσαρέσκεια του, για να εργαστεί με τον λόγο και το παράδειγμα του προς την απελευθέρωση και των υπολοίπων οντοτήτων-ανθρώπων.


morfeas sky

Σχόλια