Τι είναι ο Θεός; και τι είναι ο Αιθέρας, τι είναι το πνεύμα. Τι είναι ο Δίας, ο Ουσιάρχης των 36 αστεριών -Δέκαρχων



Μιλάμε συνεχώς για το πνεύμα, το οποίο θεοποιούμε σαν να είναι το υπέρτατο Αγαθό, αλλά τι ακριβώς είναι το Πνεύμα φαίνεται ξεκάθαρα, από την στιγμή που ξεκαθαρίζεται ότι ενυπάρχει και βρίσκεται παντού μέσα ΣΤΟΝ ΚΤΙΣΤΟ ΚΟΣΜΟ. (Πανταχού παρών και τα πάντα πληρών).
Αν λοιπόν το πνεύμα που ενυπάρχει παντού μέσα στο ψέμα, είναι αυτό που δίνει την ζωή στο ψέμα, τότε πως και με ποιον τρόπο το χαρακτηρίζουμε ως την πρώτη αλήθεια; και όχι ως την πρώτη αρχή του ψεύδους;

Τι είναι όμως το Πνεύμα;

Ερμής Τρισμέγιστος:
Ούτως η άλλως, η ύλη ή η φύση του κόσμου και το πνεύμα, ακόμη κι αν θεωρούνται ότι δεν έχουν γεννηθεί από την αρχή, κατέχουν μέσα τους την ικανότητα και τη φύση της γέννησης και του πολλαπλασιασμού.


Με λίγα λόγια μας λέει ο Ερμής, ότι το πνεύμα είναι αυτό που δίνει την ζωή και γεννά τα υλικά σώματα και τον υλικό κόσμο.
Άρα όταν μιλάμε για το πνεύμα μιλάμε για το ακραίο ψεύδος!


Διότι το πνεύμα είναι αυτό που ενυπάρχει παντού στον υλικό κόσμο, άρα το πνεύμα είναι ο δημιουργός της ζωής στον υλικό κόσμο, άρα δεν είναι η αλήθεια της ζωής, αλλά ακραίο ψεύδος.

Για ποιον λόγο λοιπόν θεοποιούμε το πνεύμα, από την στιγμή που είναι ο δημιουργός του κτιστού κόσμου και της κτιστής ζωής; άρα είναι ακραίο ψεύδος;


Ερμής Τρισμέγιστος:

Καθετί, λοιπόν, στον κόσμο κυβερνάται και λαμβάνει ζωή από το πνεύμα, το οποίο λειτουργεί ως μηχανή ή όργανο (matrix=πνεύμα) του θεού, (του δεύτερου Νου δημιουργού), καθώς υπακούει στην θέληση του. (το πνεύμα- είναι το matrix και υπακούει στον δεύτερο Νου δημιουργό).

Ο θεός (ο δεύτερος Νους δημιουργός) που τον αποκαλλούμε και ύψιστο, γίνεται αντιληπτός μόνο μέσω μέσω του νου, κυβερνάει και διοικεί τον αισθητό θεό (το πνεύμα..το matrix).


σημ:
Κατανοήστε την αλήθεια, δηλαδή ότι ζούμε μέσα σε ένα matrix που το ονομάζουμε ως Πνεύμα. 


Ο τελευταίος ο αισθητός θεός, το πνεύμα, αγκαλιάζει μέσα του κάθε χώρο, κάθε ουσία των πραγμάτων και την ύλη, όσων γεννούν και δημιουργούν, αγκαλιάζει τα πάντα, οτιδήποτε κι αν είναι.

Το πνεύμα, κινεί και κατευθύνει κάθε είδος στον κόσμο, (σημ: οι πέντε αισθήσεις μας μέσω των συναισθημάτων και της λογικής του σώματος της σάρκας που μας δόθηκε),  και καθένα από αυτά ακολουθεί την φύση που του έδωσε ο θεός (ο δεύτερος Νους δημιουργός).

Το κοίλο μέρος λοιπόν, του κόσμου (σημ: ο πλανήτης Γη) που η μορφή του μοιάζει με αυτήν της σφαίρας, το εσωτερικό της μέρος στο σύνολο του είναι αθέατο λόγω της ποιότητας η της μορφής της. 

( σημ: Αν κοιτάξουμε τον πλανήτη Γη από ψηλά προς τα κάτω μέσα στην ατμόσφαιρα που περιβάλλει τα πάντα στην Γη)

Και πράγματι αν προσπαθήσεις να κοιτάξεις προς τα κάτω, δε θα μπορέσεις να διακρίνεις τι υπάρχει στα βάθη της.
Γι'αυτό το λόγο πολλοί τη θεωρούν όμοια με τον κοσμικό χώρο, και με όμοιες ιδιότητες με αυτόν.

Ο μόνος λόγος λοιπόν που αυτή (σημ: η φύση του πλανήτη Γη) θεωρείται αισθητή καθώς παρουσιάζεται σαν ζωγραφισμένη, είναι αυτές οι αισθητές μορφές που αντιστοιχούν στις ιδεατές και μοιάζουν σαν αποτυπωμένες εικόνες τους.

Στην πραγματικότητα όμως, η ίδια είναι πάντα αθέατη από τον εαυτό της. 
Τα έγκατα της σφαίρας ή εκείνο το βαθύτερο σημείο, ονομάζεται από τους Έλληνες "Άδης" καθώς οι Έλληνες για το ρήμα "βλέπω" έχουν τον όρο "ιδείν".
Γιατί ο χώρος αυτός δεν μπορεί να θεαθεί.

Για το λόγο αυτό, λοιπόν, επειδή δεν είναι ορατός, καλείται στα Ελληνικά "Άδης". και για το λόγο ότι βρίσκεται στο βαθύτερο σημείο της σφαίρας, (πλανήτης Γη), ονομάζεται "Κάτω Κόσμος".

Αυτά, λοιπόν, αποτελούν τα πρωταρχικά και τις απαρχές των πάντων, κάτι σαν κεφάλαια, τα πάντα υπάρχουν μέσα σ'αυτά είτε γι'αυτά είτε από αυτά.

Τι είδους είναι λοιπόν, Τρισμέγιστε, όλα αυτά που λες;

Θα έλεγα πως η ουσία κάθε πράγματος από τα αισθητά είδη, στο βαθμό βέβαια που είναι αισθητό, είναι υλική.
Έτσι, η ύλη, θρέφει και φροντίζει το σώμα, και το πνεύμα την ψυχή. 
Ο Νους που αποτελεί το μόνο ουράνιο δώρο με το οποίο μπορεί να είναι ευτυχισμένος ο άνθρωπος ..βέβαια, δεν μπορούν να είναι όλοι, καθώς λίγοι είναι αυτοί ο Νους των οποίων είναι τέτοιος ώστε να μπορεί να δεχτεί την τόσο μεγάλη ευεγερσία, καθώς, όπως ακριβώς φωτίζεται από τον ήλιο, έτσι και η ψυχή του ανθρώπου φωτίζεται από αυτό το φως και από ένα ακόμη πιο φωτεινό, γιατί ο ήλιος φωτίζει μόνο μερικώς λόγω της μεσολάβηση της νύχτας και λόγω της παρεμβολής της Γης και της Σελήνης δεν φτάνει το φως του.

Ο Νους λοιπόν, για ακόμη μια φορά αναμείχτηκε με την ψυχή του ανθρώπου και λόγω της ανάμειξης αυτής, που γίνεται βέβαια με τον σωστό τρόπο, γεννιέται ένα υλικό με σκοπό ποτέ οι ψυχές αυτές να μην παρασύρονται από την πλάνη του σκοταδιού.

Γι'αυτό λοιπόν, σωστά έχει λεχθεί, ως ο Νους είναι η ψυχή των θεών.
Εγώ, όμως, υποστηρίζω, ότι ο Νους δεν είναι η ψυχή όλων των θεών, αλλά των ανώτερων και πρώτων.

σημ: 
Ο Άνθρωπος είναι Ζωή και Φως, εισερχόμενος μέσα στον κτιστό κόσμο, από Φως έγινε Νους, και από Ζωή έγινε ψυχή...οπότε ο Άνθρωπος Νους, είναι ανώτερος και ο πρώτος θεός.

Σου ανοίγω το δρόμο και σου αποκαλύπτω μεγάλα, και θεϊκά μυστήρια.


Υπάρχουν πολλά γένη θεών και ανάμεσα τους κάποιο μέρος τους είναι νοητό, και άλλο μέρος αισθητό.
Νοητοί δεν ονομάζονται επειδή θεωρούμε ότι δεν περιλαμβάνονται στη σφαίρα της γνώσης μας, καθώς αυτούς τους αντιλαμβανόμαστε καλύτερα από τους άλλους που ονομάζουμε ορατούς, και αυτό θα το διαπιστώσεις και μόνος σου αν είσαι προσεκτικός.

Έτσι λοιπόν, υπάρχουν πολλοί θεοί κυρίαρχοι όλων των ειδών, και τους ακολουθούν άλλοι θεοί που διαθέτουν κυρίαρχο της ουσίας τους.
Οι τελευταίοι είναι αισθητοί (οι τριαντα έξι Δέκαρχοι) και έχουν εναρμονιστεί με την διπλή τους ουσία, με την αισθητή τους φύση δημιουργούν τα πάντα, ο ένας μέσω του άλλου, και φωτίζει ο ένας το έργο του άλλου.

Ο κυρίαρχος της ουσίας (Ουσιάρχης) του ουρανού ή όπως ονομάζεται αυτό το οποίο νοείται με το παραπάνω όνομα είναι ο Δίας, καθώς μέσω του ουρανού προσφέρει τη ζωή στα πάντα.


Το φως είναι ο κυρίαρχος της ουσίας του ήλιου, καθώς το αγαθό του φωτός προσφέρεται σε'μας μέσω της σφαίρας του ήλιου.

Ο "Ουσιάρχης" ή ο θεός των τριαντα έξι αστεριών, (Δέκαρχων) που μένουν πάντα σταθερά στον ίδιο τόπο και στα οποία έχει δοθεί το όνομα "Ωροσκόποι" είναι αυτός που τον αποκαλλούν "Παντόμορφο", (ο Δίας), καθώς χρησιμοποιώντας τα διάφορα πρότυπα είδη γεννά ποικίλες μορφές ατόμων.


Αυτές που αποκαλλούνται επτά σφαίρες έχουν ως "ουσιάρχες" δηλαδή καθοδηγητές τους, τη μοίρα και το πεπρωμένο και σύμφωνα με το νόμο της φύσης αυτές μεταβάλλουν τα πάντα με ακλόνητη σταθερότητα,διαφοροποιημένα από την αέναη κίνηση.


σημ: οι επτά σφαίρες, οι επτά ουρανοί, ή επτά στάδια αυτογνωσίας, είναι τα "επτά επίπεδα" ύπαρξης μέσα στην κτιστή δημιουργία.

O Αιθέρας (ο Δίας) αποτελεί το μέσον ή το όργανο των πάντων μέσω του οποίου δημιουργούνται τα πάντα και έχει ως Ουσιάρχη του έναν δεύτερο θεό....(σημ: εννοεί τον αισθητό θεό δηλαδή το πνεύμα - πνεύμα της φύσης) ....τα θνητά και τα όμοια τους για τα θνητά.

Αφού λοιπόν τα πράγματα έτσι έχουν, τα πάντα καθώς απλώνονται από κάτω ως ψηλά συνδέονται μεταξύ τους μέσω της ίδιας της κίνησης τους....Τα θνητά , λοιπόν, είναι συνδεδεμένα με τα αθάνατα, και τα ορατά με τα αόρατα.

Και το σύνολο υπακούει σε έναν κυβερνήτη, τον ύψιστο,
(δεύτερο Νου δημιουργό), ως κύριο του, ώστε να μην αποτελούν πολλά, αλλά μάλλον ένα, καθώς όλα εξαρτώνται αλλά και απορρέουν από το Ένα. 


(ο δεύτερος Νους δημιουργός του πυρός και πνεύματος, ο δημιουργός του κτιστού κόσμου) .



morfeas sky





Ερμής Τρισμέγιστος:

Κι ο θεός τι είναι;
-Αυτός, που δεν είναι ούτε ένα από αυτά, αλλά είναι ο αίτιος της ύπαρξης αυτών και όλων και του καθενός χωριστά απ'όλα τα δημιουργήματα.
Γιατί δεν άφησε ούτε τα παραπάνω για το μη ον,
αλλά υπάρχουν όλα όσα γίνονται απ'τα όντα κι όχι απ'τα μη όντα.
Διότι τα μη όντα δεν διαθέτουν τέτοια φύση, ώστε να μπορούν να γίνουν κάτι, αλλά για να μην μπορούν να γίνουν κάτι.

Αντίθετα, τα όντα δεν διαθέτουν τέτοια φύση, ώστε να μην υπάρξουν ποτέ.

- Τι εννοείς με το να μην υπάρξουν ποτέ;


σημ: η Ύλη είναι τα μη όντα που παίρνουν τη ζωή από το Νου την νοητή ουσία της ψυχής, και μεταβάλλεται η Ύλη σε σάρκα από πνεύμα, οπότε γίνεται κάτι άλλο, όπως ο άνθρωπος της Γης.

- Ο Θεός, (Ο Αληθινός Τριαδικός Θεός Ζωή και Φως) επομένως, δεν είναι Νους, αλλά υπαίτιος της ύπαρξης του Νου, ούτε πνεύμα, αλλά υπαίτιος της ύπαρξης του πνεύματος, ούτε Φως, αλλά υπαίτιος της ύπαρξης του Φωτός.


Πρέπει λοιπόν να τιμούμε το Θεό μ'αυτές τις δύο προσηγορίες, οι οποίες αποδόθηκαν μόνον σ'αυτόν και σε κανέναν άλλον.
Διότι κανένας, ούτε απ'τους άλλους τους αποκαλούμενους θεούς, ούτε από τους ανθρώπους, ούτε από τους δαίμονες μπορεί να είναι, έστω και σ'ένα ποσοστό Πανάγαθος, παρά μόνον ο Θεός.
Κι αυτό μόνον ισχύει και τίποτα άλλο.

Όλα δε τα υπόλοιπα δεν είναι δυνατόν να χωρέσουν τη φύση του αγαθού, καθόσον είναι σώμα και ψυχή, τα οποία δεν διαθέτουν χώρο, που να μπορεί να χωρέσει το αγαθό.


Διότι είναι τόσο μεγάλο το μέγεθος του Πανάγαθου, όση είναι η ύπαρξη όλων των όντων - και των σωμάτων και των ασωμάτων, και των αισθητών και των νοητών.
Αυτό είναι το Αγαθό, αυτό είναι ο Θεός.

Μην αποκαλλέσεις λοιπόν τίποτα άλλο ως Αγαθό, διότι ασεβείς, ή κάτι άλλο ποτέ ως Θεό ή ως το μόνο αγαθό, διότι και πάλι ασεβείς.

Με τα λόγια λοιπόν απ'όλους αναφέρεται το Αγαθό, δεν είναι κατανοητό όμως απ'όλους τι πράγματι είναι. 

Για το λόγο αυτό κι ο Θεός δεν είναι κατανοητός απ'όλους,
αλλά λόγω της άγνοιας τους αποκαλούν αγαθούς τους θεούς και κάποιους ανθρώπους, αν και ποτέ δεν θα μπορέσουν ούτε να είναι, ούτε να γίνουν. Διότι αυτό αποτελεί αναπαλλοτρίωτη και αναφαίρετη ονομασία του Θεού, αφού αυτό είναι ο ίδιος ο Θεός.



Όλοι οι άλλοι επομένως, αθάνατοι είναι θεοί, καθόσον έχουν τιμηθεί με την προσηγορία του θεού, ο Θεός όμως είναι το Αγαθό όχι τιμής ένεκα, αλλ'απ'τη φύση του. Διότι η φύση του Θεού είναι μία, το Αγαθό, και το γένος και των δύο (ψυχή-σώμα) είναι ένα, απ'το οποίο προέρχονται όλα τα γένη.
Διότι ο αγαθός είναι εκείνος ο οποίος τα πάντα δίνει και τίποτα δεν παίρνει.
Ο Θεός λοιπόν είναι το απόλυτο Αγαθό και το απόλυτο Αγαθό ο Θεός.

Η άλλη δε προσηγορία του είναι αυτή του Πατέρα, πάλι λόγω της ιδιότητας του για δημιουργία των πάντων.
Διότι ίδιον του Πατέρα αποτελεί η δημιουργία.

Γι'αυτό το λόγο και τη μεγαλύτερη φροντίδα και την πιο ευσεβή στη ζωή για τους συνετούς ανθρώπους αποτελεί η τεκνοποιία.

morfeas sky

Σχόλια