ΠΕΡΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ



Νους και Λόγος είναι η Ζωή
Θα σου δώσω ένα παράδειγμα.
Πως είσαι σίγουρος ότι αυτή την στιγμή ζεις;
Αν είναι ενέργεια κίνηση η ζωή δηλαδή ψυχή, τότε Νους και ψυχή είναι η νοητή ζωή, μέσα από το τώρα το παρόν.


Νους και ψυχή μέσα σε γήϊνο σώμα είναι η νοερή μεταβαλλόμενη θνητή ζωή με την ανάλογη διανοητική μεταβαλλόμενη κίνηση του επεξεργαστή εγκεφάλου των μεταβαλλόμενων αισθήσεων, (φωτιά, αέρα, γη, νερό),  η οποία δημιουργεί τους τρεις χρόνους ενώ δεν υπάρχει ο χρόνος, παρά μόνον η αύξηση και η μείωση των σωμάτων-φθορά.

Το χθες δεν υπάρχει, ούτε το αύριο
Απλά ζούμε το τώρα.
Πως είσαι σίγουρος ότι ζεις το τώρα;
Με τον νου.
Νους είναι η ζωή.


Το σώμα θα φύγει στο μέλλον και θα γίνει παρελθόν, σαν να μην υπήρξε ποτέ στο παρόν.
Το μόνο που υπάρχει για να μας θυμίζει ότι ζήσαμε στο παρόν η ζούμε στο παρόν η θυμόμαστε το παρελθόν η οραματιζόμαστε το μέλλον είναι η μνήμη της ψυχής, ο Νους.


Αν λοιπόν θεωρία είναι ο Νους ως η μόνη αλήθεια της ζωής, σκέψου πόσο αληθινό είναι αυτό που αντιλαμβάνεσαι ως ζωή από που πηγάζει, από τον Νου; ή το σώμα; και σώμα είναι οι μεταβαλλόμενες αισθήσεις.



Μια από τις λίγες πληροφορίες που έχουμε για την δημιουργία, αφού όλες οι θρησκείες αντέγραψαν τα πάντα από τον Ερμή Τρισμέγιστο, γι'αυτό και θα σταθούμε σε αυτά που έγραψε, και θα σας τα αφηγηθώ περιληπτικά, και ο καθένας από όλους εμάς ας τα κρατήσει στην άκρη του μυαλού του ως ένα παραμύθι αχαλίνωτης πραγματικότητας;..ποιος ξέρει;


ΠΑΤΕΡΑΣ ΟΛΩΝ Ο ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ ΝΟΥΣ ΘΕΟΣ 
ΦΩΣ ΚΑΙ ΖΩΗ 

ΖΩΗ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ 

Ο ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΣ ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ

Η ΔΕ ΑΔΙΑΙΡΕΤΗ ΕΝΩΣΗ ΤΟΥΣ 
ΤΑ ΟΝΤΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ

Κάποτε, πριν δημιουργηθεί το σύμπαν όπου ζούμε εμείς σήμερα,
και πριν ακόμη ποιήσει τον Άνθρωπο δεύτερο θεό με την όμοια δική του "ουσία" κάνοντας τον όμοιο με τον εαυτό του, ο Πατέρας των πάντων Νους Θεός, Φως και Ζωή, που δημιουργεί συνεχώς την Ζωή στο Φως, αφού όλα πληρούνται από την όμοια ουσία του, αφού Πανάγαθο Φως είναι ο Νους, και Ζωή είναι ο Αδιαίρετος Φωτεινός του Λόγος, είναι Αγέννητος και Προϋπάρχων, όπως ο κόσμος του, αλλά και οι δικές του Μονάδες οι Δυνάμεις. 
(διότι μόνον τα όντα από ύλη γεννιούνται και γίνονται Υπάρχων).

Η δε ένωση τους αυτή κοσμοποιεί και Ποιεί την Ζωή στον νοητό κόσμο του Πανάγαθου Νοητού Φωτός, με την κίνηση που επιφέρει ο Φωτεινός Λόγος στον Αγέννητο και Προϋπάρχων κόσμο του Πανάγαθου Νου, μέσω της κίνησης της νόησης της ουσίας του Νου με το Μέγιστο Πυρ.

Το "αντικείμενο" του Φωτεινού Λόγου είναι ο Νοητός Πανάγαθος κόσμος του Ποιεί την Αλήθεια της Ζωής με τις δικές του Μονάδες τις Δυνάμεις, που φέρουν την Ιερή Δεκάδα Ζωή και Φως και η κίνηση τους είναι το Μέγιστο Πυρ μέσα στον Πανάγαθο Θεό.


Ενώ ο κτιστός κόσμος της Υλης, των Οκτώ Ουρανών, είναι η Εικόνα του Θεού ο Νους και ο Αδιαίρετος Άγιος Λόγος, έχει ως δικό του κόσμο το υλικό αισθητό αντικείμενο, το δοχείο της Υλης, από το οποίο γεννά στις Επτά φύσεις των πλανητών τα σώματα από μια σύνθεση ανάλογη με την κάθε φύση από φωτιά, αέρα, γη, νερό.



O ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΝΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ
ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟ ΠΝΕΥΜΑ

Έτσι λοιπόν, και εμφανίστηκε ο κόσμος της  Ύλης, όταν ο Πατέρας όλων Νους Θεός Φως και Ζωή, εποίησε άλλο δεύτερο Νου ως δική του εικόνα, που έχει ως δικό του κόσμο το Αγέννητο και Προϋπάρχων δοχείο της Υλης.


Ο δε Αδιαίρετος Άγιος Λόγος του είναι ο δεύτερος Νους δημιουργός, ο οποίος αντέγραψε το αδρανή δοχείο της Υλης το γέννησε δίνοντας του κίνηση δηλαδή ζωή, διαχωρίστηκε σε Τέσσερα στοιχεία, και το έκανε Υπάρχων δίνοντας του το δικό του φωτισμένο πνεύμα....διότι το δοχείο της Υλης είναι το αντίθετο της Ζωής, η Αίσθηση, η Ακινησία, η Αταξία, χωρίς Νου και χωρίς Λόγο.

Με την κίνηση που δόθηκε στο δοχείο της Ύλης το οποίο περικλείεται με Άγιο Λόγο, (Αιθέρας), διαχωρίστηκε σε τέσσερα στοιχεία, γη, νερό, αέρας, φωτιά, και τα βαρύτερα στοιχεία της Υλης κατακάθησαν χαμηλά, ενώ τα ελαφρύτερα ανέβηκαν ψηλά, και χωρίστηκαν σε Επτά Ουρανούς των Απλανών του πυρός και πνεύματος, και σε επτά φύσεις των πλανητών. 

(το ενεργειακό πλέγμα του πυρός και πνεύματος που περικλείει τα στοιχεία των πλανητών ονομάζεται Ουρανός)

Ο γαλαξίας για παράδειγμα περικλείεται εξωτερικά από τον Άγιο Λόγο, ενώ εσωτερικά του γαλαξία ενυπάρχει το πνεύμα του πυρός, διότι η ένωση του Αγιου Λόγου με την ενέργεια της φωτιάς γεννά το πνεύμα του πυρός.

Ενώ η ένωση του πνεύματος του πυρός με τους πλανήτες η οποία γεννά το πνεύμα της φύσης των πλανητών το οποίο συνεργάζεται και είναι ανάλογο με την σύνθεση των τεσσάρων στοιχείων που ενυπάρχει στην δική του φύση.

Τα Τέσσερα στοιχεία της Υλης από μόνα τους (Αγέννητο και Προϋπάρχων δοχείο της Υλης) πριν διαχωριστούν με την κίνηση του Άγιου Λόγου, είναι η ακινησία, η Αταξία, και η άτακτη αίσθηση ακόμη και αδρανή.

Όλες οι μορφές των συναισθημάτων, των αισθήσεων, του πάθους, της επιθυμίας, που κάθετί έχει και το αντίθετο του μέσα από δύο αντίθετες κορυφές, που εναλλάσσονται ισόποσα μεταξύ τους, είναι γεννημένα και βγαλμένα από το δοχείο της Υλης, το σκότος, στο οποίο έδωσε την Νοερή αισθητή ζωή ο Άγιος Λόγος γεννώντας την εικόνα του το φωτισμένο πνεύμα, του πυρός και πνεύματος, που ενεργεί στους επτά ουρανούς και στις επτά φύσεις.

Και τα πιο κατωφερή σώματα της Υλης είναι αυτά της Γαίας, εμπεριέχουν το σκότος, το σκίασμα, το στοιχείο της γης.

Τα Τέσσερα στοιχεία δεν έχουν νόηση, αλλά μόνον αισθήσεις.  
Η όποια νόηση διαθέτουν είναι ο ελαφρύς αέρας του πυρός των Απλανών, και ο βαρύτερος αέρας των πλανητών φωτιά-αέρας, ψυχρό-θερμό μεταβαλλόμενες αισθήσεις που οδηγούνται με Αρμονία διότι φέρουν το Λόγο.

Η γη και το νερό είναι άλογα στοιχεία, δεν μπορούν να δεχτούν τη νόηση, τον Λόγο, γι'αυτό και παραμένουν άλογα στοιχεία, είναι η αταξία όταν δεν τα οδηγεί το πνεύμα της Αρμονίας, αλλά το πνεύμα που έγινε ένα με την άλογη φύση...πάθη επιθυμίες για την κατωφερή ύλη από γη, νερό..το σκότος.

είναι το πνεύμα της φύσης που ενώθηκε με τα σώματα και τους έδωσε την όποια λογική μπορεί να δεχτεί το κάθε είδος και κάθε γένος που γεννιέται.


Ο δεύτερος Νους δημιουργός και ο Αδιαίρετος Άγιος Λόγος, είναι η εικόνα του Φωτεινού Λόγου, ενώ ο Αγαθός Νους είναι η εικόνα του Πανάγαθου Πατέρα Όλων Φως και Ζωή.

Η εικόνα του δεύτερου Νου δημιουργού, είναι ο αισθητός θεός του πυρός και πνεύματος, το φωτισμένο πνεύμα,  που ενεργεί και δημιουργεί στην Υλη, μέσα στους επτά ουρανούς και μέσα στις επτά φύσεις.. 

Το φωτισμένο πνεύμα του πυρός και πνεύματος, είναι η παγκόσμια ψυχή και το παγκόσμιο πνεύμα, με τον πνευματικό του Λόγο γέννησε και τις δικές του Μονάδες τις ψυχές, για να ενωθούν με τα σώματα των πλανητών, και αφού τα συγκροτήσουν με το ενεργειακό τους πλέγμα οι ψυχές, στην συνέχεια να τα δώσουν την νοερή ζωή και την διανοητική κίνηση ανάλογα με το γένος και το είδος των σωμάτων που γεννιούνται. 

Και όλα τα σώματα δεν έχουν ελεύθερη επιλογή, αλλά οδηγούνται από την φύση, το εκάστοτε πνεύμα της φύσης των πλανητών.


Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΑΙΑ

Ο δε δεύτερος δημιουργός Νους ο περικλείων τους επτά κύκλους και τις δίνες των ριζών τους, μαζί με το λόγο έστρεψε τα δημιουργήματα του, κι άρχισαν να περιστρέφονται από μία αόριστη αρχή προς ένα απέραντο τέλος, η δε περιφορά καθώς το θέλησε ο Νους δημιούργησε από τα κατωφερή στοιχεία ζώα άλογα χωρίς λόγο, ο αέρας δημιούργησε πετεινά και τα νερά υδρόβια πλάσματα.
Κι όταν χώρισε η γη από τα νερά της δημιουργήθηκαν όπως το θέλησε ο Νους ζώα τετράποδα, ερπετά και άγρια και ήμερα ζώα.


....................
.........................................

  

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΘΕΟΣ
ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΨΥΧΕΣ

Αμέσως αφού τελείωσε η κτιστή δημιουργία, ο πατέρας όλων ο Νους, ζωή και φως, περιχαρής καθώς ήταν, εποίησε τον άνθρωπο όμοιο μ' αυτόν.
Περικαλλής δε καθώς ήταν, επειδή ήταν όμοιος με την Αγαθότητα του, τον αγάπησε σαν παιδί του και του έδωσε την εξουσία όλων των δημιουργημάτων του.(του κτιστού κόσμου).

Ο Άνθρωπος (δεύτερος θεός) Φως και Ζωή, θέλησε να ζήσει και κατανοήσει όλα όσα εξουσιάζει, και ο Πατέρας τον συγχώρησε γι'αυτό.


Εισήλθε στον Όγδοο Ουρανό και από Φως έγινε Νους, (Ογδοος Ουρανός) και από Φωτεινός Λόγος έγινε Άγιος Λόγος όμοιος με τον δεύτερο Νου δημιουργό, και μέσα στους επτά Ουρανούς έγινε  ο αισθητός θεός του πυρός και πνεύματος.

Και ο Άνθρωπος ο αισθητός θεός, αφού έμαθε τα πάντα για την ενέργεια του πυρός και πνεύματος, μαζί με τις δικές του ανθρώπινες ψυχές, τις δικές του μονάδες, θέλησε να ζήσει και κατανοήσει τις επτά φύσεις των πλανητών.

..μέχρι που εξέπεσε το φωτισμένο πνεύμα, η εικόνα του δεύτερου Νου δημιουργού, και έλυσε τον σύνδεσμο της Αρμονίας, με αποτέλεσμα να χαθούν οι ανθρώπινες ψυχές μέσα στην Άγνοια και την Λήθη των σωμάτων που ενσαρκώθηκαν.

Όταν εφτασε το πληρωμα της περιοδου,ο συνδεσμος ολων αυτων διαλυθηκε με τη βουληση του θεου, διοτι όλα τα ζωα που ηταν αρσενικοθυληκα διασπαστηκαν μαζι με τον ανθρωπο και στο ένα μερος τους μετατραπηκαν σε αρσενικα και θηλυκα.


Ο δε θεος αμεσως ειπε με λογο αγιο: Όλα τα κτισματα και τα δημιουργηματα ν’αυξανεστε σε μεγεθος και να πληθυνεστε κι ο λογικος ανθρωπος ν’αναγνωρισει τον εαυτο του σαν αθανατο και τον ερωτα σαν υπευθυνο για το θανατο και όλα τα οντα.

Όταν το ειπε αυτό, η Προνοια με την Ειμαρμενη και την Αρμονια πραγματοποιησαν τις προσμιξεις κι αρχισαν τις γεννησεις. Πληθυνθηκαν, λοιπον, τα παντα ως προς το γενος τους κι αυτος, που αναγνωρισε τον εαυτο του, εφτασε στο ξεχωριστο αγαθο, ενώ εκεινος, που αγαπησε το σωμα του προερχομενο απ’την πλανη του ερωτα, αυτος μενει πλανωμενος στο σκοταδι κι υποφερει με τις αισθησεις του τα παθη του «θανατου». 


Γιατί πέφτουν τόσο έξω, είπα εγώ, όσοι αγνοούν, ώστε να στερηθούν την αθανασία;

Μοιάζεις φίλε μου, σαν να μην έδωσες βάση σε όσα άκουσες.

Δεν σου είπα να συλλογίζεσαι με τον νου;

Συλλογίζομαι και θυμάμαι και συγχρόνως σ’ευχαριστώ.

Εάν τα σκέφτηκες, πες μου, γιατί αξίζουν το θάνατο όσοι βρίσκονται μέσα στο θάνατο;

Διότι το στυγνό σκοτάδι αποτελεί την αρχή του δικού τους σώματος, απ’όπου προέρχεται κι η υγρή φύση, υλικό του σώματος στον αισθητό κόσμο, απ’τον οποίο ποτίζεται ο θάνατος.

Σωστά τα’αντιλήφθηκες, φίλε μου. Και γιατί αυτός που κατανόησε τον εαυτό του προσχωρεί σ’Αυτόν, πράγμα που περιέχεται στο Λόγο του Θεού;

Εγώ τότε λεω: «Διότι από φως και ζωή έχει συσταθεί ο Πατέρας των Πάντων, απ’τον οποίο γεννήθηκε κι ο άνθρωπος».

Σωστά τα λες, φως και ζωή είναι ο Θεός κι ο Πατέρας, απ’τον οποίο γεννήθηκε ο άνθρωπος. Εάν, λοιπόν, μάθεις πως αυτός αποτελείται από ζωή και φως και πως απ’τα ίδια συστατικά τυχαίνει ν’αποτελείσαι κι εσύ, τότε θα προσχωρήσεις πάλι στη ζωή.

Πες μου, όμως, ακόμα, Νου μου, πως εγώ θα προσχωρήσω στη ζωή, είπα. Διότι ο Θεός λέει «ο λογικός ο έχων Νου ας αναγνωρίσει τον εαυτό του» 


(Σημ. Η φράση είναι καταπληκτική. « Αν αναγνωρίσει τον εαυτό του». Το γνώθι σ’αυτόν, η γνώσεσθε την αλήθεια και η αλήθεια θα σας ελευθερώσει.

morfeas sky


ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

OI ΕΠΤΑ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ O ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ COVID 19 - DAVID ICKE

ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΦΥΓΕΙΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ - Η ΜΟΙΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ

Τί ΕΙΝΑΙ η 3η και η 4η και η 5η Διάσταση

ΚΥΜΒΑΛΕΙΟΝ Το θρυλικό απόκρυφο βιβλίο του Ερμή Τρισμέγιστου που γλίτωσε από την καταστροφή της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας

Ζούμε σε ένα Φ……matrix η ανατροπή είναι θέμα χρόνου…. Τώρα πιο επίκαιρο από ποτέ

ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ TOY KOΡΩNOIOY

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τί ΕΙΝΑΙ η 3η και η 4η και η 5η Διάσταση

OI ΕΠΤΑ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

“Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου.

ΛΟΓΟΣ Ι "ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ" ΤΟΥ ΕΡΜΗ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ

ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

ΚΥΜΒΑΛΕΙΟΝ Το θρυλικό απόκρυφο βιβλίο του Ερμή Τρισμέγιστου που γλίτωσε από την καταστροφή της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας

ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΦΥΓΕΙΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ - Η ΜΟΙΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ

ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ

Είπαν οι Ελοχίμ,⤍ θα κάνουμε τον άνθρωπο, κατά εικόναν ημετέραν και ομοίωσιν - ⤍ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΙΑΝΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ;

Ποιος είναι ο εαυτός του Θεού;

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ

Τί ΕΙΝΑΙ η 3η και η 4η και η 5η Διάσταση

ΛΟΓΟΣ Ι "ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ" ΤΟΥ ΕΡΜΗ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ

“Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου.

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΦΥΛΑΚΗ - ΑΠΟ ΤΙ ΠΡΟΚΑΛΛΕΙΤΑΙ Η ΦΩΤΙΑ;

OI ΕΠΤΑ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ - ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Είπαν οι Ελοχίμ,⤍ θα κάνουμε τον άνθρωπο, κατά εικόναν ημετέραν και ομοίωσιν - ⤍ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΙΑΝΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ;

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΑΠΕΤΟΣ; ΠΟΙΟΙ ΟΙ ΤΙΤΑΝΕΣ; διότι ο Δίας πολέμησε τον Ιαπετό..

ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ