ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΙΩΘΩ; Η ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΩ;

ΩΣ ΨΥΧΗ ΝΙΩΘΩ  ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΖΩ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ 
ΖΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ
ΖΩ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗΝ ΓΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΗΝ ΓΗ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΓΗ





Συνέχεια ταξιδεύω στα όνειρα μου, ζω την ζωή! ζω όπως δεν την έζησα ποτέ πάνω στην Γη.
Ταξιδεύω παντού στα όνειρα μου, μα εδώ  μένω προσκολλημένος στο δωμάτιο μου.
Με μια μου σκέψη δημιουργώ τον χώρο την ζωή και ζω την ζωή, ενώ εδώ αισθάνομαι δούλος, και στην σκέψη και στον χώρο και στην ίδια την ζωή, γιατί νιώθω ότι δεν είναι δική μου ζωή.
Στα όνειρα μου νιώθω άπειρα ελεύθερος γεμάτος  ζωή, δεν νυστάζω, δεν κουράζομαι, δημιουργώ τα πάντα, έχω ότι θελήσω, και δεν μου λείπει απολύτως τίποτα! γιατί ότι σκεφτώ το δημιουργώ αμέσως μπροστά μου και το ζω!
Ενώ εδώ στην Γη συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο και τίποτα δεν ζω.
Μια όμορφη στιγμή μου πάνω στην Γη, είναι το συνεχές άπειρο στα όνειρα που ζω.

Τελικά ποιος είμαι;
είμαι τα όνειρα μου; η ο άνθρωπος της Γης;

Αν ψυχή είναι τα όνειρα μου, τότε σίγουρα δεν είμαι άνθρωπος της Γης.
Αν όμως είμαι άνθρωπος της Γης, τότε και δούλος είμαι, και μέσα στην σκλαβιά ζω συνεχώς, και ηλίθιος που πιστεύω ακόμη σε αυτή την ηλίθια και αργή μα τόσο αργή σε κίνηση ζωή!!!!
Διότι η ζωή είναι συνεχή κίνηση και ότι κινείται ζει την ζωή!!
Ότι δεν κινείται αργοπεθαίνει!! και εδώ στην Γη όλα μα όλα πεθαίνουν!! διότι αυτός ο κόσμος ανήκει στην ανυπαρξία! και είναι ανύπαρκτος!!!! και ότι δεν υπάρχει, απλά δεν υπάρχει και ζωή!!!!

Η Λήθη που μας υποβάλλει η ανυπαρξία της ζωής συνεχώς εδώ στην Γη, μας έκανε να αποδεχόμαστε ως αληθινό και υπαρκτό τον ίδιο τον θάνατο! 
Και να αργοπεθαίνουμε, μέσα στον δικό του ανύπαρκτο χώρο, την Γη, δίχως ζωή, δίχως σώμα, διότι το σώμα που ενδυθήκαμε είναι ο ίδιος ο θάνατος!!η σάρκα!! 
Ένας ανύπαρκτος χώρος και ένα ανύπαρκτο σώμα, της ανυπαρξίας που ενδυθήκαμε..τον Αντινού!!
Που εμείς οι κοιμισμένοι μέσα από την Λήθη του Αντινού, ενώ πεθαίνουμε μέσα στην ανυπαρξία το ονομάζουμε ζωή! 
και ερωτευτήκαμε τον ίδιο τον θάνατο και τον ονομάζουμε ζωή!

morfeas sky








Σχόλια